Презентация Қиын жағдайға тап болған жасөспірімдерді әлеуметтендіруде әлеуметтік педагогикалық көмек беру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Аудандық семинар
тақырыбы:
“ Қиын жағдайға тап болған
жасөспірімдерді
Әлеуметтендіруде
әлеуметтік педагогикалық
көмек беру”
1 слайд
Аудандық семинар тақырыбы: “ Қиын жағдайға тап болған жасөспірімдерді Әлеуметтендіруде әлеуметтік педагогикалық көмек беру”
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Баланың отбасында тұлға ретінде
қалыптасып дамуына әлеуметтік –
педагогикалық және психологиялық
мәселелердің жағымсыз әсер етуін анықтау
және зерттеу; Ата – аналардың бала
тәрбиесіне қатысты міндеті мен құқығын, бала
құқығын орындауда құқықтық көмектер беру;
Отбасының жағдайын зерттеу нәтижелері
бойынша өмірде қиын жағдайға тап болған
балаларға, отбасыларына қажетті көмек беру.
3 слайд
Баланың отбасында тұлға ретінде қалыптасып дамуына әлеуметтік – педагогикалық және психологиялық мәселелердің жағымсыз әсер етуін анықтау және зерттеу; Ата – аналардың бала тәрбиесіне қатысты міндеті мен құқығын, бала құқығын орындауда құқықтық көмектер беру; Отбасының жағдайын зерттеу нәтижелері бойынша өмірде қиын жағдайға тап болған балаларға, отбасыларына қажетті көмек беру.
4 слайд
Өмірде қиын жағдайға тап болған балалар –
қалыптасқан күрделі ахуалдың салдарынан өмір
сүру тіршілігі бұзылған балалар. Олар бұл
жағдайды өз беттерімен немесе отбасының
көмегімен шеше алмайды. Бала (отбасы)
мынадай негізде өмірдің қиын жағдайына тап
болған деп танылады: жетімдік, ата – аналық
қамқорлықтың болмауы, кәмелетке
толмағандардың қадағалаусыз қалуы, оның
ішінде мінез – құлықтың ауытқуы, баланың
туғаннан үш жасқа дейін ерте психофизикалық
даму мүмкіндіктерін шектеулі, дене және ақыл-
ой мүмкіндіктеріне негізделген организм
қызметтерінің тұрақты түрде бұзылуы,
әлеуметтік маңызы бар ауру мен қоршаған
ортаға қауіп төндіретін аурулар салдарынан
4 слайд
Өмірде қиын жағдайға тап болған балалар – қалыптасқан күрделі ахуалдың салдарынан өмір сүру тіршілігі бұзылған балалар. Олар бұл жағдайды өз беттерімен немесе отбасының көмегімен шеше алмайды. Бала (отбасы) мынадай негізде өмірдің қиын жағдайына тап болған деп танылады: жетімдік, ата – аналық қамқорлықтың болмауы, кәмелетке толмағандардың қадағалаусыз қалуы, оның ішінде мінез – құлықтың ауытқуы, баланың туғаннан үш жасқа дейін ерте психофизикалық даму мүмкіндіктерін шектеулі, дене және ақыл- ой мүмкіндіктеріне негізделген организм қызметтерінің тұрақты түрде бұзылуы, әлеуметтік маңызы бар ауру мен қоршаған ортаға қауіп төндіретін аурулар салдарынан
5 слайд
Өмірде қиын жағдаға тап болуына қандай
себептер болуы мүмкін? Ата-анасынан
айырылу (өлім); Отбасындағы материалдық
жетіспеушілік, баланың қажеттілігін
қанағаттандырмау; Отбасы қолайсыздығы, ата
– ананың ішімдікке, нашақорлыққа әуес болуы;
Денсаулығына байланысты мүмкіндігінің
шектеулі (бала немесе ата - ана) Туған
баласынан бас тарту. Қаңғыбастық. Ата –
ананың бала тәрбиелеудегі жауапкершілігінің
жоқтығы немесе тиісті деңгейде болмауы; Ата –
анасы қамауда отырғандар, ата – аналары ұзақ
уақыт емделіп жатқандар, ата – аналық
құқықтарынан шектелген, ата – аналары
іздеуде немесе іс – түссіз жоғалып кеткендер
5 слайд
Өмірде қиын жағдаға тап болуына қандай себептер болуы мүмкін? Ата-анасынан айырылу (өлім); Отбасындағы материалдық жетіспеушілік, баланың қажеттілігін қанағаттандырмау; Отбасы қолайсыздығы, ата – ананың ішімдікке, нашақорлыққа әуес болуы; Денсаулығына байланысты мүмкіндігінің шектеулі (бала немесе ата - ана) Туған баласынан бас тарту. Қаңғыбастық. Ата – ананың бала тәрбиелеудегі жауапкершілігінің жоқтығы немесе тиісті деңгейде болмауы; Ата – анасы қамауда отырғандар, ата – аналары ұзақ уақыт емделіп жатқандар, ата – аналық құқықтарынан шектелген, ата – аналары іздеуде немесе іс – түссіз жоғалып кеткендер
6 слайд
Диагностика жасау
Баланың жеке портретін қалыптастыру,
өзін – өзі бағалау деңгейін, жеке басының
проблемаларын, ерекшелігін, басқа
балалармен қарым – қатынасқа түсуде
кездесетін қиындықтарын, өмірде қиын
жағдайға тап болу себептерін анықтау.
Түзету – дамыту жұмыстары
Тәртібін бақылау алуға, қоршаған ортада
өзін ұстай білуге үйрену,
айналасындағыларға мейірімді, рухани
көзқараспен қарауға, өзіне, өзінің
болашағына деген жақсы көзқарасын
қалыптастыруға жету жолдарын таңдауға
көмектесу, дамыту.
Бағалау, қорытынды шығару
Диагностика жұмысын қайта жүргізу
арқылы алғашқы сараптамамен
салытыра отырып, одан әрі жұмыс
түрлерін анықтау, нәтиже шығару үшін
жұмысты жалғастыру
6 слайд
Диагностика жасау Баланың жеке портретін қалыптастыру, өзін – өзі бағалау деңгейін, жеке басының проблемаларын, ерекшелігін, басқа балалармен қарым – қатынасқа түсуде кездесетін қиындықтарын, өмірде қиын жағдайға тап болу себептерін анықтау. Түзету – дамыту жұмыстары Тәртібін бақылау алуға, қоршаған ортада өзін ұстай білуге үйрену, айналасындағыларға мейірімді, рухани көзқараспен қарауға, өзіне, өзінің болашағына деген жақсы көзқарасын қалыптастыруға жету жолдарын таңдауға көмектесу, дамыту. Бағалау, қорытынды шығару Диагностика жұмысын қайта жүргізу арқылы алғашқы сараптамамен салытыра отырып, одан әрі жұмыс түрлерін анықтау, нәтиже шығару үшін жұмысты жалғастыру
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
Балалардың өмір сүру сапасын қолдауға және жақсартуға
бағытталған жұмыстар Отбасыларына тиісті
жәрдемақылар, зейнетақылар алуда көмек беру;
Отбасының өзін – өзі қамтамасыз ету, отбасының
материалдық жағдайын жақсартудың басқа да
мәселелері бойынша түсіндіру жұмыстарын жүргізу;
Оқушыларға мамандық таңдауға бағыт – бағдар беру;
Балалардың құқықтық мәртебесін қолдауға немесе
өзгертуге, заңдық көмек көрсетуге, заңды құқықтары мен
мүдделерін қорғауға бағытталған жұмыстар; Ата – ана
құқығы мен міндетін орындауда, баланың мүддесін
қорғауда кеңестер беру; ҚР Заңымен белгіленген
жеңілдіктер, әлеуметтік жеңілдіктер алуға көмектер беру;
Мектепішілік есепте тұрған балалармен, олардың ата –
аналарымен бала тәрбиелеудегі міндеттері мен
құқықтарын орындау бойынша әлеуметтік – құқықтық
көмек көрсету; Мектепішілік есепте тұрған балалармен
құқық органдарымен кездесулер, құқықтық сабақтар
жүргізу.
10 слайд
Балалардың өмір сүру сапасын қолдауға және жақсартуға бағытталған жұмыстар Отбасыларына тиісті жәрдемақылар, зейнетақылар алуда көмек беру; Отбасының өзін – өзі қамтамасыз ету, отбасының материалдық жағдайын жақсартудың басқа да мәселелері бойынша түсіндіру жұмыстарын жүргізу; Оқушыларға мамандық таңдауға бағыт – бағдар беру; Балалардың құқықтық мәртебесін қолдауға немесе өзгертуге, заңдық көмек көрсетуге, заңды құқықтары мен мүдделерін қорғауға бағытталған жұмыстар; Ата – ана құқығы мен міндетін орындауда, баланың мүддесін қорғауда кеңестер беру; ҚР Заңымен белгіленген жеңілдіктер, әлеуметтік жеңілдіктер алуға көмектер беру; Мектепішілік есепте тұрған балалармен, олардың ата – аналарымен бала тәрбиелеудегі міндеттері мен құқықтарын орындау бойынша әлеуметтік – құқықтық көмек көрсету; Мектепішілік есепте тұрған балалармен құқық органдарымен кездесулер, құқықтық сабақтар жүргізу.
11 слайд
ӨМІРДІҢ ҚИЫН ЖАҒДАЙЫНА
ТАП БОЛҒАН ОТБАСЫ
БҰЛ ӘЛЕУМЕТТІК СТАТУСЫ
ТӨМЕН, ӨЗІНЕ ЖҮКТЕЛГЕН
ФУНКЦИЯЛАРДЫ АТҚАРУҒА
ҚАБІЛЕТСІЗ, ҚОҒАМҒА
БЕЙІМДЕЛУІ ТӨМЕН, БАЛАНЫ
ОТБАСЫНДАҒЫ ТӘРБИЕЛЕУ
ПРОЦЕССІ ҮЛКЕН
ҚИЫНШЫЛЫҚПЕН, БАЯУ ЖӘНЕ
НӘТИЖЕСІЗ ӨТЕТІН ОТБАСЫ.
11 слайд
ӨМІРДІҢ ҚИЫН ЖАҒДАЙЫНА ТАП БОЛҒАН ОТБАСЫ БҰЛ ӘЛЕУМЕТТІК СТАТУСЫ ТӨМЕН, ӨЗІНЕ ЖҮКТЕЛГЕН ФУНКЦИЯЛАРДЫ АТҚАРУҒА ҚАБІЛЕТСІЗ, ҚОҒАМҒА БЕЙІМДЕЛУІ ТӨМЕН, БАЛАНЫ ОТБАСЫНДАҒЫ ТӘРБИЕЛЕУ ПРОЦЕССІ ҮЛКЕН ҚИЫНШЫЛЫҚПЕН, БАЯУ ЖӘНЕ НӘТИЖЕСІЗ ӨТЕТІН ОТБАСЫ.
12 слайд
12 слайд
13 слайд
Педагогикалық
қолдаудың тиімді
әдістері:
Кеңес беру;
Сөйлесу;
Баланы тәрбиелеуде
ұқсас проблемалары бар
ата-аналар тобына
арналған тренингтер;
Әртүрлі кездесулер;
Сұрақ-жауаптар;
Ата-ана
конференциялары.
13 слайд
Педагогикалық қолдаудың тиімді әдістері: Кеңес беру; Сөйлесу; Баланы тәрбиелеуде ұқсас проблемалары бар ата-аналар тобына арналған тренингтер; Әртүрлі кездесулер; Сұрақ-жауаптар; Ата-ана конференциялары.