Материалдар / Презентация: "Рококо стилі"

Презентация: "Рококо стилі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Рококо формалардың бөлмелердiң ресiмдеуi және жиhаздың үлгi сән-салтанаты, бөлшекпен және астарлылығы, сызықтардың қисық сызықтымен және бұзуы, морт сәндiкпен, алтындауды молшылықпен бейнеленедi. Ордер бөлмелердiң ресiмдеуiнде пайдаланылмады. Қабырғаның паннолары, плафон розеткалары, көп айналардың рамасы теңiздегi толқындары және тастар, акантты парақ қабыршақ еске түсiретiн майда оюларымен пiсiп жеттi, қытай себептердi қоса өрдi.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2019
1005
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Рококо стильі Франсуа Буше Оқытушы: М.М.Тулепова 2016 жыл

1 слайд
Рококо стильі Франсуа Буше Оқытушы: М.М.Тулепова 2016 жыл

1 слайд

Рококо стильі Франсуа Буше Оқытушы: М.М.Тулепова 2016 жыл

 Рококо формалардың бөлмелерд i ң рес i мдеу i және жи h аздың үлг i сән-салтанаты, бөлшекпен және астарлылығы, сызықтар

2 слайд
 Рококо формалардың бөлмелерд i ң рес i мдеу i және жи h аздың үлг i сән-салтанаты, бөлшекпен және астарлылығы, сызықтардың қисық сызықтымен және бұзуы, морт сәнд i кпен, алтындауды молшылықпен бейнеленед i. Ордер бөлмелерд i ң рес i мдеу i нде пайдаланылмады. Қабырғаның паннолары, плафон розеткалары, көп айналардың рамасы тең i здег i толқындары және тастар, акантты парақ қабыршақ еске түс i рет i н майда оюларымен п i с i п жетт i, қытай себептерд i қоса өрд i. "Людовикт i ң стильс i XIV " ның мажорлық, қарқынды түстер i не ауысымына басылған, i нжу - боз, көг i лд i рлеу, краб ет i н i ң түс i н i ң бозарыңқы тондарын келед i, ақшыл - охралы тағы басқалар алтын және күм i ст i көп қолданылды. Сарай маңындағы қастықтар, махаббат кезулер i, балет - маскарад мерекелер i н i ң атмосферасы деп аталатын мүләй i м стильс i н туды. Пампадур, хан Людовикт i ң фаворитизмы мадамның бұл замандары де айқын айтқан XV: " Потоп ең болмаса б i зден кей i н" . Кеск i ндемеде рококоның жарық өк i лдер i мен Франсуа Буш, антуан Ватто, Ж.Б.Фрагонарлар болды. Рококо сызықтар Томастың кеск i ндемес i нде гейнсборо табуға болу. Рококоны музыкада композитор куперендерд i ң өнер i және Рамо болды.

2 слайд

 Рококо формалардың бөлмелерд i ң рес i мдеу i және жи h аздың үлг i сән-салтанаты, бөлшекпен және астарлылығы, сызықтардың қисық сызықтымен және бұзуы, морт сәнд i кпен, алтындауды молшылықпен бейнеленед i. Ордер бөлмелерд i ң рес i мдеу i нде пайдаланылмады. Қабырғаның паннолары, плафон розеткалары, көп айналардың рамасы тең i здег i толқындары және тастар, акантты парақ қабыршақ еске түс i рет i н майда оюларымен п i с i п жетт i, қытай себептерд i қоса өрд i. "Людовикт i ң стильс i XIV " ның мажорлық, қарқынды түстер i не ауысымына басылған, i нжу - боз, көг i лд i рлеу, краб ет i н i ң түс i н i ң бозарыңқы тондарын келед i, ақшыл - охралы тағы басқалар алтын және күм i ст i көп қолданылды. Сарай маңындағы қастықтар, махаббат кезулер i, балет - маскарад мерекелер i н i ң атмосферасы деп аталатын мүләй i м стильс i н туды. Пампадур, хан Людовикт i ң фаворитизмы мадамның бұл замандары де айқын айтқан XV: " Потоп ең болмаса б i зден кей i н" . Кеск i ндемеде рококоның жарық өк i лдер i мен Франсуа Буш, антуан Ватто, Ж.Б.Фрагонарлар болды. Рококо сызықтар Томастың кеск i ндемес i нде гейнсборо табуға болу. Рококоны музыкада композитор куперендерд i ң өнер i және Рамо болды.

 (1703 1770 ) (Francois Boucher ) Буш Франсуа, Франция өнер i н i ң барлық түрлер i н i ң рококо, заң шығарушының ст

3 слайд
 (1703 1770 ) (Francois Boucher ) Буш Франсуа, Франция өнер i н i ң барлық түрлер i н i ң рококо, заң шығарушының стильн i ң өз i жарық ұсталарының француз суретш i с i, ханның оймалау, декоратор, б i р i нш i суретш i с i, б i р i 18 ғасыр бастады. Б i р i нш i жетекш i Бушпен кесте т i гу үш i н өрнектерд i ң кеск i ндеме және суретш i с i Буштың никола, сыпайы мұғал i м оның әкес i болды. Айлап-апталап содан соң Буш, кей i н жаңаны оймалауға үйренуге не түсет i н оқушы Франсуа Лемуан болды - қасында франкмасонның дипломдары үш i н виньеткалар, елтаңбалар және белг i лерд i ң құрастыруымен шұғылданатын Франсуа Қарса. Бушқа 1722 жылда Габриэля Даниельн i ң Француз Онор тарихының жаңа шығаруын мысал келт i руге тапсырылды, Бушқа 1723 жылда Евил, ұл және к i сенделген иоахимның патша босататын мұрагер Навуходоносор суретке академиялық сый ақыны алды. 1725 Буште жаңадан көр i нген авторлардың көрмес i не және Жюльенном б i рнеше суреттеп берд i антуан Ваттоның шығармаларының шығаруында ынтымақтасуға де шақырған. 1727 Франсуа Бушқа Кортона иә суретш i Франческо Альбанилардың өнер i және Пьетро ынталы үйренет i н Римге өз есеб i мен i соңғы суретш i ден енд i гәр i жи i салыстырды шығашақты. 18 ғасырлар Қаз i рг i сынағыштықтар Италиядан қайтуы арналған Франсуа Буш жазылған суреттер әдем i л i кпен және ер күштермен айырмашылығы болатынын тапты; мүмк i н, бұл бұл суреттерд i ң түпнұсқалары тек қана Лаврентием Карс шығарылған өрнектердег i б i зге дей i н өйткен i жетт i аман сақталмайтын суреттерге жатады. Франсуа Буштың 1731 жылдың 24 қарашасы энея үш i н қарумен мифологиялық Шолпан сурет i және жанар тауға жазатын академияға қабылданды. 1734 Буште Ринальдо және армида суретке академикт i ң атағы, және суретш i н i сол жылдаға лайықтап жанашырлық, молшылық, адалдық және ақылдылықтың аллегориялық фигураларымен Версаль сарайындағы патшаның әйел i н i ң бөлмес i н әшекейлеген болды. Бушқы 1755-1765-ш i жылдарындағы гобелендерд i ң Парижында, 1765 Франсуа Бушпен Хан мануфактурасымен басшылық етт i кеск i ндемен i ң Хан академиясының директор болды және мүс i н.

3 слайд

 (1703 1770 ) (Francois Boucher ) Буш Франсуа, Франция өнер i н i ң барлық түрлер i н i ң рококо, заң шығарушының стильн i ң өз i жарық ұсталарының француз суретш i с i, ханның оймалау, декоратор, б i р i нш i суретш i с i, б i р i 18 ғасыр бастады. Б i р i нш i жетекш i Бушпен кесте т i гу үш i н өрнектерд i ң кеск i ндеме және суретш i с i Буштың никола, сыпайы мұғал i м оның әкес i болды. Айлап-апталап содан соң Буш, кей i н жаңаны оймалауға үйренуге не түсет i н оқушы Франсуа Лемуан болды - қасында франкмасонның дипломдары үш i н виньеткалар, елтаңбалар және белг i лерд i ң құрастыруымен шұғылданатын Франсуа Қарса. Бушқа 1722 жылда Габриэля Даниельн i ң Француз Онор тарихының жаңа шығаруын мысал келт i руге тапсырылды, Бушқа 1723 жылда Евил, ұл және к i сенделген иоахимның патша босататын мұрагер Навуходоносор суретке академиялық сый ақыны алды. 1725 Буште жаңадан көр i нген авторлардың көрмес i не және Жюльенном б i рнеше суреттеп берд i антуан Ваттоның шығармаларының шығаруында ынтымақтасуға де шақырған. 1727 Франсуа Бушқа Кортона иә суретш i Франческо Альбанилардың өнер i және Пьетро ынталы үйренет i н Римге өз есеб i мен i соңғы суретш i ден енд i гәр i жи i салыстырды шығашақты. 18 ғасырлар Қаз i рг i сынағыштықтар Италиядан қайтуы арналған Франсуа Буш жазылған суреттер әдем i л i кпен және ер күштермен айырмашылығы болатынын тапты; мүмк i н, бұл бұл суреттерд i ң түпнұсқалары тек қана Лаврентием Карс шығарылған өрнектердег i б i зге дей i н өйткен i жетт i аман сақталмайтын суреттерге жатады. Франсуа Буштың 1731 жылдың 24 қарашасы энея үш i н қарумен мифологиялық Шолпан сурет i және жанар тауға жазатын академияға қабылданды. 1734 Буште Ринальдо және армида суретке академикт i ң атағы, және суретш i н i сол жылдаға лайықтап жанашырлық, молшылық, адалдық және ақылдылықтың аллегориялық фигураларымен Версаль сарайындағы патшаның әйел i н i ң бөлмес i н әшекейлеген болды. Бушқы 1755-1765-ш i жылдарындағы гобелендерд i ң Парижында, 1765 Франсуа Бушпен Хан мануфактурасымен басшылық етт i кеск i ндемен i ң Хан академиясының директор болды және мүс i н.

 Шолпан тууы, 1740  Ұлттық мұражай, Стокгольм

4 слайд
 Шолпан тууы, 1740  Ұлттық мұражай, Стокгольм

4 слайд

 Шолпан тууы, 1740  Ұлттық мұражай, Стокгольм

УҚОРҒАСЫН ОРЕЙФИЯНЫ ҰРЛАЙДЫ, 1769 УОРТ, ТЕХАС КИМБЕЛЛ, ФОРТ МҰРАЖАЙ

5 слайд
УҚОРҒАСЫН ОРЕЙФИЯНЫ ҰРЛАЙДЫ, 1769 УОРТ, ТЕХАС КИМБЕЛЛ, ФОРТ МҰРАЖАЙ

5 слайд

УҚОРҒАСЫН ОРЕЙФИЯНЫ ҰРЛАЙДЫ, 1769 УОРТ, ТЕХАС КИМБЕЛЛ, ФОРТ МҰРАЖАЙ

 Өз шеберханас ындағы суретш i с i, 1730- ш i

6 слайд
 Өз шеберханас ындағы суретш i с i, 1730- ш i

6 слайд

 Өз шеберханас ындағы суретш i с i, 1730- ш i

1745 ОДА ЛИСКА

7 слайд
  1745 ОДА ЛИСКА

7 слайд

  1745 ОДА ЛИСКА

 Франсуа Буш дарынды декоратор, импровизация өм i рд i ң бақылауында ғана емес болуға нег i зделген ойсыз - мереке

8 слайд
 Франсуа Буш дарынды декоратор, импровизация өм i рд i ң бақылауында ғана емес болуға нег i зделген ойсыз - мерекел i к өнерд i ң жасаушы болды. “ XV- шы хан Людовикт i ң б i р i нш i суретш i с i, аристократияның сүй i кт i с i, академияның директоры, Буш к i тапты рес i мдед i, саптар үш i н интерьерлер, сурет үш i н сәнд i к панноларды орындады, тоқымашы мануфактураларына басшылық етт i, Парижд i к опера және тағы басқалар үш i н декорация және костюмдарды құрды. Өз әдем i жұмыстарының Бушында мифологияға қарады, астарлы сөз және түс i нд i ру i нде сез i мталдықтың сызығы, тәтт i л i ктер сол мезетте айқындалатын пастораль. Оның әсем суреттер i н i ң қа h армандары - Қылымсыған Шолпандар және нимфа, бейқам - ерке Амурлар, махаббаттың рақат сататын пастораль кей i пкерлер i,- деп. Суретш i көлеңкелер және жарты тондылардың көг i лд i р және i нжу өткелдер i бар олардың ақшыл-қызғылт денелер i, көз тартарлық тұлғалар, әсем қозғалыстарды үлг i л i кке жи i құя түс i р i п алды. Франсуа Буш ирелең сызықтар және фигуралардың күрдел i түптеу i ндег i композициялықты салды, ракурстермен тамаша б i лд i, қа h армандар оны андағайлай эффект i л i драптауды пайдаланды, гирлянда, түстер, будактайтын бұлттар.

8 слайд

 Франсуа Буш дарынды декоратор, импровизация өм i рд i ң бақылауында ғана емес болуға нег i зделген ойсыз - мерекел i к өнерд i ң жасаушы болды. “ XV- шы хан Людовикт i ң б i р i нш i суретш i с i, аристократияның сүй i кт i с i, академияның директоры, Буш к i тапты рес i мдед i, саптар үш i н интерьерлер, сурет үш i н сәнд i к панноларды орындады, тоқымашы мануфактураларына басшылық етт i, Парижд i к опера және тағы басқалар үш i н декорация және костюмдарды құрды. Өз әдем i жұмыстарының Бушында мифологияға қарады, астарлы сөз және түс i нд i ру i нде сез i мталдықтың сызығы, тәтт i л i ктер сол мезетте айқындалатын пастораль. Оның әсем суреттер i н i ң қа h армандары - Қылымсыған Шолпандар және нимфа, бейқам - ерке Амурлар, махаббаттың рақат сататын пастораль кей i пкерлер i,- деп. Суретш i көлеңкелер және жарты тондылардың көг i лд i р және i нжу өткелдер i бар олардың ақшыл-қызғылт денелер i, көз тартарлық тұлғалар, әсем қозғалыстарды үлг i л i кке жи i құя түс i р i п алды. Франсуа Буш ирелең сызықтар және фигуралардың күрдел i түптеу i ндег i композициялықты салды, ракурстермен тамаша б i лд i, қа h армандар оны андағайлай эффект i л i драптауды пайдаланды, гирлянда, түстер, будактайтын бұлттар.

ФРАНСУА БУШЕ 1703 - 1770.

9 слайд
ФРАНСУА БУШЕ 1703 - 1770.

9 слайд

ФРАНСУА БУШЕ 1703 - 1770.

ФРАНСУА БУШЕ ШАРАТОНДАҒЫ ДИЕРМЕН.

10 слайд
ФРАНСУА БУШЕ ШАРАТОНДАҒЫ ДИЕРМЕН.

10 слайд

ФРАНСУА БУШЕ ШАРАТОНДАҒЫ ДИЕРМЕН.

 Суретш i қызғылт - қызыл, аққа және ақшыл - көг i лд i р тон салып алған ашық әрд i рококоның интерьерлерд i ң

11 слайд
 Суретш i қызғылт - қызыл, аққа және ақшыл - көг i лд i р тон салып алған ашық әрд i рококоның интерьерлерд i ң шеш i м i бар композициялығы ұластыра қалады. Айрылмаған байқағыштықтар, не туралы оның суреттер i және жанрлық суреттер, Буштер айтады түрлерд i ң және б i р түрл i дәр i птелген оның түс i нд i ру i нде әдеттес i сезг i ш ақиқаттыққа тырыспады -. Буштағы өнерлер i құлпыра гүлдеуд i уақытқа онда (Санкт-Петербург, эрмитаж) Шолпан дәретханасы, толқын тәр i зд i мақам к i р i лген композициялықты жатады ашаттық және алаңсыздарды орнайды. “(Санкт-Петербург, эрмитаж) бақташы сахна Бушқы пасторальлер i туралы ұсынысты беред i, кекес i н орындалған қызық және ойыншыл. Буштың дарындылықтың лирикалық сызықтары ауылшаруашылық табиғаттың сарыны бар оның сәнд i к әсем көр i н i стер i нде, интим бұрыштарымен жартылай қираған диермендер және лашықтарда айқындалды. Фарфор статуэткаларына оның көне кей i пкерлер i н i ң әсем, әдем i фигуралары әлпеттес. Бушты жақсы көрд i кеск i ндеме ағартамын және әсем көг i лд i р, қызғылт және жасыл тондарға қалады .

11 слайд

 Суретш i қызғылт - қызыл, аққа және ақшыл - көг i лд i р тон салып алған ашық әрд i рококоның интерьерлерд i ң шеш i м i бар композициялығы ұластыра қалады. Айрылмаған байқағыштықтар, не туралы оның суреттер i және жанрлық суреттер, Буштер айтады түрлерд i ң және б i р түрл i дәр i птелген оның түс i нд i ру i нде әдеттес i сезг i ш ақиқаттыққа тырыспады -. Буштағы өнерлер i құлпыра гүлдеуд i уақытқа онда (Санкт-Петербург, эрмитаж) Шолпан дәретханасы, толқын тәр i зд i мақам к i р i лген композициялықты жатады ашаттық және алаңсыздарды орнайды. “(Санкт-Петербург, эрмитаж) бақташы сахна Бушқы пасторальлер i туралы ұсынысты беред i, кекес i н орындалған қызық және ойыншыл. Буштың дарындылықтың лирикалық сызықтары ауылшаруашылық табиғаттың сарыны бар оның сәнд i к әсем көр i н i стер i нде, интим бұрыштарымен жартылай қираған диермендер және лашықтарда айқындалды. Фарфор статуэткаларына оның көне кей i пкерлер i н i ң әсем, әдем i фигуралары әлпеттес. Бушты жақсы көрд i кеск i ндеме ағартамын және әсем көг i лд i р, қызғылт және жасыл тондарға қалады .

БУШЕ ФРАНСУА - ӨТКЕЛ КӨП I Р АРҚЫЛЫ, 149-ШЫ ЭРМИТАЖ.

12 слайд
БУШЕ ФРАНСУА - ӨТКЕЛ КӨП I Р АРҚЫЛЫ, 149-ШЫ ЭРМИТАЖ.

12 слайд

БУШЕ ФРАНСУА - ӨТКЕЛ КӨП I Р АРҚЫЛЫ, 149-ШЫ ЭРМИТАЖ.

ФРАНСУА БУШЕ. 1764-Ш I МУЗЫКАНЫҢ АСТАРЛЫ СӨЗ I

13 слайд
ФРАНСУА БУШЕ. 1764-Ш I МУЗЫКАНЫҢ АСТАРЛЫ СӨЗ I

13 слайд

ФРАНСУА БУШЕ. 1764-Ш I МУЗЫКАНЫҢ АСТАРЛЫ СӨЗ I

 Бушының өнер i, қатты, композициялықтардағы кеск i ндеме жүз жылдықтарды 50-ш i 18 жылдарының ек i нш i жартысында жал

14 слайд
 Бушының өнер i, қатты, композициялықтардағы кеск i ндеме жүз жылдықтарды 50-ш i 18 жылдарының ек i нш i жартысында жалған пафос айқындалатын тым дерекс i з және суық болды. Буштың творчестволық дағдарыс аристократтық мәдениетт i ң ортақ құлдырау шақырылған рококоға стильн i ң азып-тозуын қамтып көрсетед i. Буш 1770 жылдың 30 майын қаза тапты. Фрагонардың Онор жаңаларын суретш i өз i дарынды оқушы Буш фигуралардың түс i нд i ру i нде әдем i л i кт i ң рококоның ұстасынан және суретт i ң сюжет i, әрд i ң батылдығы және композициялықтың бостандығын мұра етт i. Буштың сәнд i к және әдем i сый атақтылар тұстастарды қастерлед i. Оның өл i м i Буштың даңқ алайда, содан кеш i кпей классицизмның реакциясының ықпалмен i мен мүлде құлады. Франсуа Буш жастықтың азуында к i нәлап, және суретш i картингт i ң алди баста сатып алушылар таппады. Бұл әд i летс i з айыптаулар дәл қаз i р өз мән i, қаз i рг i сынағыштықтар жоғалтты француз мектеб i н i ң суретш i лерд i ара-арасындаларының 18 жүз жылдықтың кеск i ндемес i н i ң құрметт i орын Франсуа Буш қарсылық б i лд i ред i.

14 слайд

 Бушының өнер i, қатты, композициялықтардағы кеск i ндеме жүз жылдықтарды 50-ш i 18 жылдарының ек i нш i жартысында жалған пафос айқындалатын тым дерекс i з және суық болды. Буштың творчестволық дағдарыс аристократтық мәдениетт i ң ортақ құлдырау шақырылған рококоға стильн i ң азып-тозуын қамтып көрсетед i. Буш 1770 жылдың 30 майын қаза тапты. Фрагонардың Онор жаңаларын суретш i өз i дарынды оқушы Буш фигуралардың түс i нд i ру i нде әдем i л i кт i ң рококоның ұстасынан және суретт i ң сюжет i, әрд i ң батылдығы және композициялықтың бостандығын мұра етт i. Буштың сәнд i к және әдем i сый атақтылар тұстастарды қастерлед i. Оның өл i м i Буштың даңқ алайда, содан кеш i кпей классицизмның реакциясының ықпалмен i мен мүлде құлады. Франсуа Буш жастықтың азуында к i нәлап, және суретш i картингт i ң алди баста сатып алушылар таппады. Бұл әд i летс i з айыптаулар дәл қаз i р өз мән i, қаз i рг i сынағыштықтар жоғалтты француз мектеб i н i ң суретш i лерд i ара-арасындаларының 18 жүз жылдықтың кеск i ндемес i н i ң құрметт i орын Франсуа Буш қарсылық б i лд i ред i.

ФРАНСУА БУШЕ. ТАҢҒЫ АС. 1739

15 слайд
ФРАНСУА БУШЕ. ТАҢҒЫ АС. 1739

15 слайд

ФРАНСУА БУШЕ. ТАҢҒЫ АС. 1739

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ