Материалдар / Презентация: "Рококо стилі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация: "Рококо стилі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Рококо формалардың бөлмелердiң ресiмдеуi және жиhаздың үлгi сән-салтанаты, бөлшекпен және астарлылығы, сызықтардың қисық сызықтымен және бұзуы, морт сәндiкпен, алтындауды молшылықпен бейнеленедi. Ордер бөлмелердiң ресiмдеуiнде пайдаланылмады. Қабырғаның паннолары, плафон розеткалары, көп айналардың рамасы теңiздегi толқындары және тастар, акантты парақ қабыршақ еске түсiретiн майда оюларымен пiсiп жеттi, қытай себептердi қоса өрдi.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2019
1055
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Рококо стильі Франсуа Буше Оқытушы: М.М.Тулепова 2016 жыл

1 слайд
Рококо стильі Франсуа Буше Оқытушы: М.М.Тулепова 2016 жыл

1 слайд

Рококо стильі Франсуа Буше Оқытушы: М.М.Тулепова 2016 жыл

Рококо формалардың бөлмелердiң ресiмдеуi және жиhаздың үлгi сән-салтанаты, бөлшекпен және астарлылығы, сызықтардың қисық

2 слайд
Рококо формалардың бөлмелердiң ресiмдеуi және жиhаздың үлгi сән-салтанаты, бөлшекпен және астарлылығы, сызықтардың қисық сызықтымен және бұзуы, морт сәндiкпен, алтындауды молшылықпен бейнеленед i. Ордер бөлмелердiң ресiмдеуiнде пайдаланылмады. Қабырғаның паннолары, плафон розеткалары, көп айналардың рамасы теңiздегi толқындары және тастар, акантты парақ қабыршақ еске түсiретiн майда оюларымен п iсiп жеттi, қытай себептердi қоса өрдi. "Людовиктiң стильсi XIV "ның мажорлық, қарқынды түстерiне ауысымына басылған, iнжу - боз, көгiлдiрлеу, краб етiнiң түсiнiң бозарыңқы тондарын келедi, ақшыл - охралы тағы басқалар алтын және күм iстi көп қолданылды. Сарай маңындағы қастықтар, махаббат кезулерi, балет - маскарад мерекелерiнiң атмосферасы деп аталатын мүләйiм стильсiн туды. Пампадур, хан Людовиктiң фаворитизмы мадамның бұл замандары де айқын айтқан XV: "Потоп ең болмаса бiзден кейiн" . Кескiндемеде рококоның жарық өкiлдерiмен Франсуа Буш, антуан Ватто, Ж.Б.Фрагонарлар болды. Рококо сызықтар Томастың кескiндемесiнде гейнсборо табуға болу. Рококоны музыкада композитор куперендерд iң өнерi және Рамо болды.

2 слайд

Рококо формалардың бөлмелердiң ресiмдеуi және жиhаздың үлгi сән-салтанаты, бөлшекпен және астарлылығы, сызықтардың қисық сызықтымен және бұзуы, морт сәндiкпен, алтындауды молшылықпен бейнеленед i. Ордер бөлмелердiң ресiмдеуiнде пайдаланылмады. Қабырғаның паннолары, плафон розеткалары, көп айналардың рамасы теңiздегi толқындары және тастар, акантты парақ қабыршақ еске түсiретiн майда оюларымен п iсiп жеттi, қытай себептердi қоса өрдi. "Людовиктiң стильсi XIV "ның мажорлық, қарқынды түстерiне ауысымына басылған, iнжу - боз, көгiлдiрлеу, краб етiнiң түсiнiң бозарыңқы тондарын келедi, ақшыл - охралы тағы басқалар алтын және күм iстi көп қолданылды. Сарай маңындағы қастықтар, махаббат кезулерi, балет - маскарад мерекелерiнiң атмосферасы деп аталатын мүләйiм стильсiн туды. Пампадур, хан Людовиктiң фаворитизмы мадамның бұл замандары де айқын айтқан XV: "Потоп ең болмаса бiзден кейiн" . Кескiндемеде рококоның жарық өкiлдерiмен Франсуа Буш, антуан Ватто, Ж.Б.Фрагонарлар болды. Рококо сызықтар Томастың кескiндемесiнде гейнсборо табуға болу. Рококоны музыкада композитор куперендерд iң өнерi және Рамо болды.

(1703 1770 ) (Francois Boucher ) Буш Франсуа, Франция өнер iнiң барлық түрлерiнiң рококо, заң шығарушының стильнiң өзi жар

3 слайд
(1703 1770 ) (Francois Boucher ) Буш Франсуа, Франция өнер iнiң барлық түрлерiнiң рококо, заң шығарушының стильнiң өзi жарық ұсталарының француз суретшiсi, ханның оймалау, декоратор, бiрiншi суретшiсi, бiрi 18 ғасыр бастады. Бiрiншi жетекшi Бушпен кесте тiгу үшiн өрнектердiң кескiндеме және суретшiсi Буштың никола, сыпайы мұғал iм оның әкесi болды. Айлап-апталап содан соң Буш, кейiн жаңаны оймалауға үйренуге не түсет iн оқушы Франсуа Лемуан болды - қасында франкмасонның дипломдары үш iн виньеткалар, елтаңбалар және белгiлердiң құрастыруымен шұғылданатын Франсуа Қарса. Бушқа 1722 жылда Габриэля Даниельнiң Француз Онор тарихының жаңа шығаруын мысал келтiруге тапсырылды, Бушқа 1723 жылда Евил, ұл және к iсенделген иоахимның патша босататын мұрагер Навуходоносор суретке академиялық сый ақыны алды. 1725 Буште жаңадан көр iнген авторлардың көрмесiне және Жюльенном бiрнеше суреттеп бердi антуан Ваттоның шығармаларының шығаруында ынтымақтасуға де шақырған. 1727 Франсуа Бушқа Кортона иә суретшi Франческо Альбанилардың өнерi және Пьетро ынталы үйренетiн Римге өз есебiменi соңғы суретшiден ендiгәрi жиi салыстырды шығашақты. 18 ғасырлар Қазiргi сынағыштықтар Италиядан қайтуы арналған Франсуа Буш жазылған суреттер әдемiлiкпен және ер күштермен айырмашылығы болатынын тапты; мүмкiн, бұл бұл суреттердiң түпнұсқалары тек қана Лаврентием Карс шығарылған өрнектердегi бiзге дейiн өйткенi жеттi аман сақталмайтын суреттерге жатады. Франсуа Буштың 1731 жылдың 24 қарашасы энея үш iн қарумен мифологиялық Шолпан сурет i және жанар тауға жазатын академияға қабылданды. 1734 Буште Ринальдо және армида суретке академикт iң атағы, және суретшiнi сол жылдаға лайықтап жанашырлық, молшылық, адалдық және ақылдылықтың аллегориялық фигураларымен Версаль сарайындағы патшаның әйелiнiң бөлмесiн әшекейлеген болды. Бушқы 1755-1765-ш i жылдарындағы гобелендердiң Парижында, 1765 Франсуа Бушпен Хан мануфактурасымен басшылық еттi кескiндеменiң Хан академиясының директор болды және мүсiн.

3 слайд

(1703 1770 ) (Francois Boucher ) Буш Франсуа, Франция өнер iнiң барлық түрлерiнiң рококо, заң шығарушының стильнiң өзi жарық ұсталарының француз суретшiсi, ханның оймалау, декоратор, бiрiншi суретшiсi, бiрi 18 ғасыр бастады. Бiрiншi жетекшi Бушпен кесте тiгу үшiн өрнектердiң кескiндеме және суретшiсi Буштың никола, сыпайы мұғал iм оның әкесi болды. Айлап-апталап содан соң Буш, кейiн жаңаны оймалауға үйренуге не түсет iн оқушы Франсуа Лемуан болды - қасында франкмасонның дипломдары үш iн виньеткалар, елтаңбалар және белгiлердiң құрастыруымен шұғылданатын Франсуа Қарса. Бушқа 1722 жылда Габриэля Даниельнiң Француз Онор тарихының жаңа шығаруын мысал келтiруге тапсырылды, Бушқа 1723 жылда Евил, ұл және к iсенделген иоахимның патша босататын мұрагер Навуходоносор суретке академиялық сый ақыны алды. 1725 Буште жаңадан көр iнген авторлардың көрмесiне және Жюльенном бiрнеше суреттеп бердi антуан Ваттоның шығармаларының шығаруында ынтымақтасуға де шақырған. 1727 Франсуа Бушқа Кортона иә суретшi Франческо Альбанилардың өнерi және Пьетро ынталы үйренетiн Римге өз есебiменi соңғы суретшiден ендiгәрi жиi салыстырды шығашақты. 18 ғасырлар Қазiргi сынағыштықтар Италиядан қайтуы арналған Франсуа Буш жазылған суреттер әдемiлiкпен және ер күштермен айырмашылығы болатынын тапты; мүмкiн, бұл бұл суреттердiң түпнұсқалары тек қана Лаврентием Карс шығарылған өрнектердегi бiзге дейiн өйткенi жеттi аман сақталмайтын суреттерге жатады. Франсуа Буштың 1731 жылдың 24 қарашасы энея үш iн қарумен мифологиялық Шолпан сурет i және жанар тауға жазатын академияға қабылданды. 1734 Буште Ринальдо және армида суретке академикт iң атағы, және суретшiнi сол жылдаға лайықтап жанашырлық, молшылық, адалдық және ақылдылықтың аллегориялық фигураларымен Версаль сарайындағы патшаның әйелiнiң бөлмесiн әшекейлеген болды. Бушқы 1755-1765-ш i жылдарындағы гобелендердiң Парижында, 1765 Франсуа Бушпен Хан мануфактурасымен басшылық еттi кескiндеменiң Хан академиясының директор болды және мүсiн.

Шолпан тууы, 1740  Ұлттық мұражай, Стокгольм

4 слайд
Шолпан тууы, 1740  Ұлттық мұражай, Стокгольм

4 слайд

Шолпан тууы, 1740  Ұлттық мұражай, Стокгольм

УҚОРҒАСЫН ОРЕЙФИЯНЫ ҰРЛАЙДЫ, 1769 УОРТ, ТЕХАС КИМБЕЛЛ, ФОРТ МҰРАЖАЙ

5 слайд
УҚОРҒАСЫН ОРЕЙФИЯНЫ ҰРЛАЙДЫ, 1769 УОРТ, ТЕХАС КИМБЕЛЛ, ФОРТ МҰРАЖАЙ

5 слайд

УҚОРҒАСЫН ОРЕЙФИЯНЫ ҰРЛАЙДЫ, 1769 УОРТ, ТЕХАС КИМБЕЛЛ, ФОРТ МҰРАЖАЙ

Өз шеберханас ындағы суретшiсi, 1730-шi

6 слайд
Өз шеберханас ындағы суретшiсi, 1730-шi

6 слайд

Өз шеберханас ындағы суретшiсi, 1730-шi

1745 ОДАЛИСКА

7 слайд
  1745 ОДАЛИСКА

7 слайд

  1745 ОДАЛИСКА

Франсуа Буш дарынды декоратор, импровизация өм iрдiң бақылауында ғана емес болуға негiзделген ойсыз - мерекелiк өнердiң жа

8 слайд
Франсуа Буш дарынды декоратор, импровизация өм iрдiң бақылауында ғана емес болуға негiзделген ойсыз - мерекелiк өнердiң жасаушы болды. “XV-шы хан Людовиктiң бiрiншi суретшiсi, аристократияның сүйiктiсi, академияның директоры, Буш кiтапты ресiмдедi, саптар үшiн интерьерлер, сурет үшiн сәндiк панноларды орындады, тоқымашы мануфактураларына басшылық етт i, Париждiк опера және тағы басқалар үшiн декорация және костюмдарды құрды. Өз әдем i жұмыстарының Бушында мифологияға қарады, астарлы сөз және түсiндiруiнде сезiмталдықтың сызығы, тәтт iлiктер сол мезетте айқындалатын пастораль. Оның әсем суреттер iнiң қаhармандары - Қылымсыған Шолпандар және нимфа, бейқам - ерке Амурлар, махаббаттың рақат сататын пастораль кей iпкерлерi,- деп. Суретшi көлеңкелер және жарты тондылардың көгiлдiр және iнжу өткелдерi бар олардың ақшыл-қызғылт денелер i, көз тартарлық тұлғалар, әсем қозғалыстарды үлгiлiкке жиi құя түсiрiп алды. Франсуа Буш ирелең сызықтар және фигуралардың күрдел i түптеуiндегi композициялықты салды, ракурстермен тамаша б iлдi, қаhармандар оны андағайлай эффектiлi драптауды пайдаланды, гирлянда, түстер, будактайтын бұлттар.

8 слайд

Франсуа Буш дарынды декоратор, импровизация өм iрдiң бақылауында ғана емес болуға негiзделген ойсыз - мерекелiк өнердiң жасаушы болды. “XV-шы хан Людовиктiң бiрiншi суретшiсi, аристократияның сүйiктiсi, академияның директоры, Буш кiтапты ресiмдедi, саптар үшiн интерьерлер, сурет үшiн сәндiк панноларды орындады, тоқымашы мануфактураларына басшылық етт i, Париждiк опера және тағы басқалар үшiн декорация және костюмдарды құрды. Өз әдем i жұмыстарының Бушында мифологияға қарады, астарлы сөз және түсiндiруiнде сезiмталдықтың сызығы, тәтт iлiктер сол мезетте айқындалатын пастораль. Оның әсем суреттер iнiң қаhармандары - Қылымсыған Шолпандар және нимфа, бейқам - ерке Амурлар, махаббаттың рақат сататын пастораль кей iпкерлерi,- деп. Суретшi көлеңкелер және жарты тондылардың көгiлдiр және iнжу өткелдерi бар олардың ақшыл-қызғылт денелер i, көз тартарлық тұлғалар, әсем қозғалыстарды үлгiлiкке жиi құя түсiрiп алды. Франсуа Буш ирелең сызықтар және фигуралардың күрдел i түптеуiндегi композициялықты салды, ракурстермен тамаша б iлдi, қаhармандар оны андағайлай эффектiлi драптауды пайдаланды, гирлянда, түстер, будактайтын бұлттар.

ФРАНСУА БУШЕ 1703 - 1770.

9 слайд
ФРАНСУА БУШЕ 1703 - 1770.

9 слайд

ФРАНСУА БУШЕ 1703 - 1770.

ФРАНСУА БУШЕ ШАРАТОНДАҒЫ ДИЕРМЕН.

10 слайд
ФРАНСУА БУШЕ ШАРАТОНДАҒЫ ДИЕРМЕН.

10 слайд

ФРАНСУА БУШЕ ШАРАТОНДАҒЫ ДИЕРМЕН.

 Суретшi қызғылт - қызыл, аққа және ақшыл - көгiлдiр тон салып алған ашық әрдi рококоның интерьерлердiң шешiмi бар композ

11 слайд
 Суретшi қызғылт - қызыл, аққа және ақшыл - көгiлдiр тон салып алған ашық әрдi рококоның интерьерлердiң шешiмi бар композициялығы ұластыра қалады. Айрылмаған байқағыштықтар, не туралы оның суреттерi және жанрлық суреттер, Буштер айтады түрлерд iң және бiр түрлi дәрiптелген оның түсiндiруiнде әдеттесi сезгiш ақиқаттыққа тырыспады -. Буштағы өнерлерi құлпыра гүлдеудi уақытқа онда (Санкт-Петербург, эрмитаж) Шолпан дәретханасы, толқын тәрiздi мақам кiрiлген композициялықты жатады ашаттық және алаңсыздарды орнайды. “(Санкт-Петербург, эрмитаж) бақташы сахна Бушқы пасторальлер i туралы ұсынысты бередi, кекесiн орындалған қызық және ойыншыл. Буштың дарындылықтың лирикалық сызықтары ауылшаруашылық табиғаттың сарыны бар оның сәнд iк әсем көрiнiстерiнде, интим бұрыштарымен жартылай қираған диермендер және лашықтарда айқындалды. Фарфор статуэткаларына оның көне кей iпкерлерiнiң әсем, әдемi фигуралары әлпеттес. Бушты жақсы көрд i кескiндеме ағартамын және әсем көг iлдiр, қызғылт және жасыл тондарға қалады.

11 слайд

 Суретшi қызғылт - қызыл, аққа және ақшыл - көгiлдiр тон салып алған ашық әрдi рококоның интерьерлердiң шешiмi бар композициялығы ұластыра қалады. Айрылмаған байқағыштықтар, не туралы оның суреттерi және жанрлық суреттер, Буштер айтады түрлерд iң және бiр түрлi дәрiптелген оның түсiндiруiнде әдеттесi сезгiш ақиқаттыққа тырыспады -. Буштағы өнерлерi құлпыра гүлдеудi уақытқа онда (Санкт-Петербург, эрмитаж) Шолпан дәретханасы, толқын тәрiздi мақам кiрiлген композициялықты жатады ашаттық және алаңсыздарды орнайды. “(Санкт-Петербург, эрмитаж) бақташы сахна Бушқы пасторальлер i туралы ұсынысты бередi, кекесiн орындалған қызық және ойыншыл. Буштың дарындылықтың лирикалық сызықтары ауылшаруашылық табиғаттың сарыны бар оның сәнд iк әсем көрiнiстерiнде, интим бұрыштарымен жартылай қираған диермендер және лашықтарда айқындалды. Фарфор статуэткаларына оның көне кей iпкерлерiнiң әсем, әдемi фигуралары әлпеттес. Бушты жақсы көрд i кескiндеме ағартамын және әсем көг iлдiр, қызғылт және жасыл тондарға қалады.

БУШЕ ФРАНСУА - ӨТКЕЛ КӨП IР АРҚЫЛЫ, 149-ШЫ ЭРМИТАЖ.

12 слайд
БУШЕ ФРАНСУА - ӨТКЕЛ КӨП IР АРҚЫЛЫ, 149-ШЫ ЭРМИТАЖ.

12 слайд

БУШЕ ФРАНСУА - ӨТКЕЛ КӨП IР АРҚЫЛЫ, 149-ШЫ ЭРМИТАЖ.

ФРАНСУА БУШЕ. 1764-ШI МУЗЫКАНЫҢ АСТАРЛЫ СӨЗI

13 слайд
ФРАНСУА БУШЕ. 1764-ШI МУЗЫКАНЫҢ АСТАРЛЫ СӨЗI

13 слайд

ФРАНСУА БУШЕ. 1764-ШI МУЗЫКАНЫҢ АСТАРЛЫ СӨЗI

 Бушының өнерi, қатты, композициялықтардағы кескiндеме жүз жылдықтарды 50-ш i 18 жылдарының екiншi жартысында жалған пафо

14 слайд
 Бушының өнерi, қатты, композициялықтардағы кескiндеме жүз жылдықтарды 50-ш i 18 жылдарының екiншi жартысында жалған пафос айқындалатын тым дерекс iз және суық болды. Буштың творчестволық дағдарыс аристократтық мәдениетт iң ортақ құлдырау шақырылған рококоға стильн iң азып-тозуын қамтып көрсетедi. Буш 1770 жылдың 30 майын қаза тапты. Фрагонардың Онор жаңаларын суретш i өзi дарынды оқушы Буш фигуралардың түс iндiруiнде әдемiлiктiң рококоның ұстасынан және суреттiң сюжетi, әрдiң батылдығы және композициялықтың бостандығын мұра етт i. Буштың сәндiк және әдемi сый атақтылар тұстастарды қастерледi. Оның өлiмi Буштың даңқ алайда, содан кеш iкпей классицизмның реакциясының ықпалмен iмен мүлде құлады. Франсуа Буш жастықтың азуында кiнәлап, және суретшi картингтiң алди баста сатып алушылар таппады. Бұл әдiлетсiз айыптаулар дәл қазiр өз мәнi, қазiргi сынағыштықтар жоғалтты француз мектебiнiң суретшiлердi ара-арасындаларының 18 жүз жылдықтың кескiндемесiнiң құрметтi орын Франсуа Буш қарсылық бiлдiредi.

14 слайд

 Бушының өнерi, қатты, композициялықтардағы кескiндеме жүз жылдықтарды 50-ш i 18 жылдарының екiншi жартысында жалған пафос айқындалатын тым дерекс iз және суық болды. Буштың творчестволық дағдарыс аристократтық мәдениетт iң ортақ құлдырау шақырылған рококоға стильн iң азып-тозуын қамтып көрсетедi. Буш 1770 жылдың 30 майын қаза тапты. Фрагонардың Онор жаңаларын суретш i өзi дарынды оқушы Буш фигуралардың түс iндiруiнде әдемiлiктiң рококоның ұстасынан және суреттiң сюжетi, әрдiң батылдығы және композициялықтың бостандығын мұра етт i. Буштың сәндiк және әдемi сый атақтылар тұстастарды қастерледi. Оның өлiмi Буштың даңқ алайда, содан кеш iкпей классицизмның реакциясының ықпалмен iмен мүлде құлады. Франсуа Буш жастықтың азуында кiнәлап, және суретшi картингтiң алди баста сатып алушылар таппады. Бұл әдiлетсiз айыптаулар дәл қазiр өз мәнi, қазiргi сынағыштықтар жоғалтты француз мектебiнiң суретшiлердi ара-арасындаларының 18 жүз жылдықтың кескiндемесiнiң құрметтi орын Франсуа Буш қарсылық бiлдiредi.

ФРАНСУА БУШЕ. ТАҢҒЫ АС. 1739

15 слайд
ФРАНСУА БУШЕ. ТАҢҒЫ АС. 1739

15 слайд

ФРАНСУА БУШЕ. ТАҢҒЫ АС. 1739