1 слайд
Рухани гуманизм
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы
Үстірт орта мектебі
Өзін-өзі тану пәні мұғалімі
Уразниязова Нұрсұлу
2 слайд
* Заманауи философияны ң рухани бастауға қайта
оралуы
* Заманауи психологияның рухани бастауға қайта
оралуы
* Заманауи педагогиканың рухани бастауға қайта
оралуы (рухани ізгілік)
* Тұлғаның құрылымы
* Педагогиканың үш типі Жоспар
3 слайд
Замана уи философияның
рухани бастауға қайта оралуы
Шәкәрім Құдайбердіұлы
( 1858-1931 )
ақын, жазушы, философ,
тарихшы, композитор.
4 слайд
Адамды тәрбиелеу барысында Ар-ұждан ілімі ауадай қажет.
“Үш анық” философиялық трактаты
Бірінші анық . “Бәрі мақсаттылықта өз орнымен іске асуда. Осы
тұрғыдан алғашқы әлем зор мәшине тәрізді.Осыдан келіп ойшыл бұдан
түп жаратушының шеберлігін көреміз” –дейді.Сондықтан дүниенің
ешқандай кездейсоқсыз белгілі бір заңдылықты дамуының негізінде
Жаратушы жаратқан.
Екінші анық Адам жанының заты ғарыштан, ол мәңгі өмір сүреді.
Адамның барлық рухани қасиеттері жаннан шығады, жан да тән сияқты
азық қажет етеді. Жан- тәннің қожайыны, тән өлсе шіріп басқа түрге
ауысады, жан- ажалсыз.
Үшінші анық Адамның ойы, жаны таза болуы үшін оған азық қажет.
Ол- ұждан, адамның рухани әлемі. Ұждан- ғылымнан да, өнерден де
жоғары тұратын адамның қасиеті.
5 слайд
Заманауи психологияның рухани
бастауға қайта оралуы
Карл Густав Юнг
(1875- 1961)
швейцарлық психолог,
психиатр
Жүрегіңнің түбіне үңіле білсең ғана,
қырағы бола аласың.
Сыртына қараған адам – тек түс көреді,
ішіне үңілген – оянады
6 слайд
7 слайд
Заманауи педагогиканың рухани
бастауға қайта оралуы
Януш Корчак, шын
есімі – Генрик
Гольдшмидт
( 1878- 1942 ж)
ұлы педагог, жазушы,
дәрігер
8 слайд
« Адамның ең маңызды кездесулері – оның
балалармен қауышуы екенін ұмытпа.
Балаларға үлкен көңіл бөл. Біз ешқашан бала
жанындағы кіммен кездесетінімізді
білмейміз». « Өз балаңды әр жағдайда сүйе
біл – дарынсыз, жолы болмағыш, ересек
сияқты кез келген күйінде жақсы көре біл.
Онымен қарым-қатынас жасаған сайын қуан,
себебі бала сенімен уақытша ғана болатын
мереке”
9 слайд
Р ухани деңгей
интуиция
Ажырату деңгей
Ментальдық деңгей
Эмоциялық деңгей
Тәндік деңгей Ар - ұждан,шабыт
Сана,білім Индивидуалдық сана
Ақыл - ой ,әсер Түпкі сана
Бес сезім орган
10 слайд
Дене - к ітап
Сезім - қалам
Ақыл - оқушы
Жоғары мен - оқытушыОқыту мысалы
11 слайд
Педагогиканың үш типі
Г.С. Батищев
•
Қалыптастыру педагогикасы
•
Қабілеттерін дамыту педагогикасы
•
Кемелдендіру педагогикасы
Кемелдендіру педагогикасының мақсаты- адам
бойындағы рухани бастаудың көзін ашу және
жалпыадамзаттық құндылықтарды жарыққа шығару.
Педагогикалық қызметтік сұлбасы
Рухани бастау
Мұғалім
Оқушы
12 слайд
Педагогтың үш стилі
Авторитарлық (өктем) мұғалім оқушыларға қатал
болады. Өктемдік көрсету арқылы білімді талап
етеді. Бұл жерде педагог жоғары ал оқушы төменгі
сатыда болады.
Либералдық педагогтар үшін ешқандай мақсат-
мүдде болмайды, яғни тек қана дәрісін өткізсе
болғаны.
Гуманистік (ізгіліктік) бұл педагогтар шәкірттерін
адамгершілік пен ізгілікке тәрбиелейді.
13 слайд
Ш.А.Амонашвили
Ш.А.Амонашвили: “ Ізгілік
педагогикасы адамның
рухани байлығын,
адамгершілік мінезін,
қамқорлық сезімін
қалыптастырады деген,
сондықтан адам бойында
жан - жақты болуға
құлшыныс пайда болады ”-
деген. Вставка рисунка
14 слайд
Ізгілік педагогикасының үш постулаты
1. Баланың бойында жоғарғы рухани бастауға, оның
жарқын тағдырына, шексіз кемелдену деген мүмкіндігіне
сенім
2. Өз бойындағы жоғарғы рухани бастауға, оның жарқын
тағдырына, шексіз кемелдену деген мүмкіндігіне сенім
3. Тек ізгі әдістердің күшіне деген сенім
Ш.А.Амонашвили
15 слайд
Абай Құнанбаев« Адамның
адамшылығы …
жақсы ұстаздан »
16 слайд
Н а з а р л а р ы ң ы з ғ а р а х м е т ! ! ! ! !
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз