Материалдар / Презентация Сақтар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация Сақтар

Материал туралы қысқаша түсінік
Сақ тайпасы жөнінде слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қаңтар 2023
327
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Шымкент қаласы № 43 жалпы орта мектеп Тарих және география пәнінің мұғалімі Стамкулова Меруерт Айтубаевна

1 слайд
Шымкент қаласы № 43 жалпы орта мектеп Тарих және география пәнінің мұғалімі Стамкулова Меруерт Айтубаевна

1 слайд

Шымкент қаласы № 43 жалпы орта мектеп Тарих және география пәнінің мұғалімі Стамкулова Меруерт Айтубаевна

Білім сапасын арттырудағы тәжірибем Оқушыларға тарих пәнін оқытуда заманауи әдіс - тәсілдерді қолдану

2 слайд
Білім сапасын арттырудағы тәжірибем Оқушыларға тарих пәнін оқытуда заманауи әдіс - тәсілдерді қолдану

2 слайд

Білім сапасын арттырудағы тәжірибем Оқушыларға тарих пәнін оқытуда заманауи әдіс - тәсілдерді қолдану

Жоспары : • І. Кіріспе • ІІ.Негізгі бөлім. • ІІ. 1. Тарих сабағында сындарлы оқыту тәсілдерін қолдану • ІІ. 2. Тарих сабағ

3 слайд
Жоспары : • І. Кіріспе • ІІ.Негізгі бөлім. • ІІ. 1. Тарих сабағында сындарлы оқыту тәсілдерін қолдану • ІІ. 2. Тарих сабағында А қпараттық коммуникациялық техналогияларды пайдаланудың тиімділігі туралы • ІІІ. Қорытынды

3 слайд

Жоспары : • І. Кіріспе • ІІ.Негізгі бөлім. • ІІ. 1. Тарих сабағында сындарлы оқыту тәсілдерін қолдану • ІІ. 2. Тарих сабағында А қпараттық коммуникациялық техналогияларды пайдаланудың тиімділігі туралы • ІІІ. Қорытынды

Мақсаты: оқушылардың іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыра отырып шығармашылық жұмысқа баулу, ой-өрісінің дамуына мүмкіндік

4 слайд
Мақсаты: оқушылардың іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыра отырып шығармашылық жұмысқа баулу, ой-өрісінің дамуына мүмкіндік тудыру . Негізгі міндеті : оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту, жан-жақты дамуына көңіл бөлу, ғылыми-зерттеу дағдыларын қалыптастыру .

4 слайд

Мақсаты: оқушылардың іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыра отырып шығармашылық жұмысқа баулу, ой-өрісінің дамуына мүмкіндік тудыру . Негізгі міндеті : оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту, жан-жақты дамуына көңіл бөлу, ғылыми-зерттеу дағдыларын қалыптастыру .

«Сын тұрғысынан ойлау бағдарламасы» • Ойлау арқылы оқу мен жазуды дамыту: • мұғалімге тәуелділіктен арылып, өзінің білім беру

5 слайд
«Сын тұрғысынан ойлау бағдарламасы» • Ойлау арқылы оқу мен жазуды дамыту: • мұғалімге тәуелділіктен арылып, өзінің білім беру қызметін өздері басқаруға; • - жеке ерекшелігі мен қабілетіне сай тапсырмаларды өзі таңдап, іздеп тауып, белсене орындауға; • - құр мәлімет алумен шектелмей, сабақ барысында өз пікірін ашық айтып, сұхбат жүргізуге; • - ой - өрісі ғана емес, рухани және әлеуметтік жағынан өздерін - өздері дамытып, тәрбиелеуге.

5 слайд

«Сын тұрғысынан ойлау бағдарламасы» • Ойлау арқылы оқу мен жазуды дамыту: • мұғалімге тәуелділіктен арылып, өзінің білім беру қызметін өздері басқаруға; • - жеке ерекшелігі мен қабілетіне сай тапсырмаларды өзі таңдап, іздеп тауып, белсене орындауға; • - құр мәлімет алумен шектелмей, сабақ барысында өз пікірін ашық айтып, сұхбат жүргізуге; • - ой - өрісі ғана емес, рухани және әлеуметтік жағынан өздерін - өздері дамытып, тәрбиелеуге.

Сын тұрғысынан оқыту дегеніміз не? сұрақтар қойып және оларға жауап іздеу әр мәселеге байланысты өз пікірін айтып, оны

6 слайд
Сын тұрғысынан оқыту дегеніміз не? сұрақтар қойып және оларға жауап іздеу әр мәселеге байланысты өз пікірін айтып, оны дәлелдей алу басқалардың пікірлерін дәлірек қарастыруды және сол дәлелдемелердің қисынын зерттеу

6 слайд

Сын тұрғысынан оқыту дегеніміз не? сұрақтар қойып және оларға жауап іздеу әр мәселеге байланысты өз пікірін айтып, оны дәлелдей алу басқалардың пікірлерін дәлірек қарастыруды және сол дәлелдемелердің қисынын зерттеу

Бағдарлама құрылымы үш деңгейден тұрады 1.Қызығушылықты ояту 2.Мағынаны ашу 3.Ой толғаныс

7 слайд
Бағдарлама құрылымы үш деңгейден тұрады 1.Қызығушылықты ояту 2.Мағынаны ашу 3.Ой толғаныс

7 слайд

Бағдарлама құрылымы үш деңгейден тұрады 1.Қызығушылықты ояту 2.Мағынаны ашу 3.Ой толғаныс

Сабақтарда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқушыларды ң пайдалану әдістері Топтау Түртіп алу Әлемді шарлауБолжауСтикердегі диалог

8 слайд
Сабақтарда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқушыларды ң пайдалану әдістері Топтау Түртіп алу Әлемді шарлауБолжауСтикердегі диалог Ассоциация

8 слайд

Сабақтарда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқушыларды ң пайдалану әдістері Топтау Түртіп алу Әлемді шарлауБолжауСтикердегі диалог Ассоциация

Сындарлы оқыту О қушы өз бетінше білім алуды ұйымдастырады С ын тұрғысынан нақты мақсатты шешім қабылдауға үйренеді О қушыл

9 слайд
Сындарлы оқыту О қушы өз бетінше білім алуды ұйымдастырады С ын тұрғысынан нақты мақсатты шешім қабылдауға үйренеді О қушылар кез-келген сұраққа өмірден мысал келтіре отырып салыстырып жауап береді

9 слайд

Сындарлы оқыту О қушы өз бетінше білім алуды ұйымдастырады С ын тұрғысынан нақты мақсатты шешім қабылдауға үйренеді О қушылар кез-келген сұраққа өмірден мысал келтіре отырып салыстырып жауап береді

АКТ-ны тиімді пайдалану АКТ құзыреттілігі қалыптасады Бір-біріне көмектеседіОқушыны ғаламтормен тиімді жұмыс жасай білуге

10 слайд
АКТ-ны тиімді пайдалану АКТ құзыреттілігі қалыптасады Бір-біріне көмектеседіОқушыны ғаламтормен тиімді жұмыс жасай білуге бағыттайды Сабаққа деген ынтасы жоғарылайды . Оқушының өзіне сенімін нығайтады және жұмыс жасай білу дағдысын қалыптастырады Жаңалыққа құштарлығы оянады Оқушы танымын кеңейтеді

10 слайд

АКТ-ны тиімді пайдалану АКТ құзыреттілігі қалыптасады Бір-біріне көмектеседіОқушыны ғаламтормен тиімді жұмыс жасай білуге бағыттайды Сабаққа деген ынтасы жоғарылайды . Оқушының өзіне сенімін нығайтады және жұмыс жасай білу дағдысын қалыптастырады Жаңалыққа құштарлығы оянады Оқушы танымын кеңейтеді

Критериа лды бағалау жүйесі  Бағалау функциялары:  Мотивациялық  Тәрбиелік  Дамытушылық  Түзетушілік  Ақпараттық  Бағала

11 слайд
Критериа лды бағалау жүйесі  Бағалау функциялары:  Мотивациялық  Тәрбиелік  Дамытушылық  Түзетушілік  Ақпараттық  Бағалау қағидалары:  Әділдігі  Шынайылығы  Жүйелілігі  Көрнекілігі

11 слайд

Критериа лды бағалау жүйесі  Бағалау функциялары:  Мотивациялық  Тәрбиелік  Дамытушылық  Түзетушілік  Ақпараттық  Бағалау қағидалары:  Әділдігі  Шынайылығы  Жүйелілігі  Көрнекілігі

Нәтиже • 1. Сабақты белсенді өткізіп, әр баладан еркін жауап алуға жағдай жасау. • 2. Сенімділікке тәрбиелеу. • 3. Қиялын дамыт

12 слайд
Нәтиже • 1. Сабақты белсенді өткізіп, әр баладан еркін жауап алуға жағдай жасау. • 2. Сенімділікке тәрбиелеу. • 3. Қиялын дамыту « менің ойымша» деген жауапқа алуға жағдай жасау. • 4. Әр түрлі жауапты соңына дейін тыңдау. • 5. Жауап беруге тілек білдірмеген баланы өз еркінсіз, қинап сұрамау. • 6. Баланың дүниетанымының кеңіп, рухани өсуіне, әр сабақта жағдай жасау. • 7. Жеке тұлға ретінде « мен» деген рөлін көтеру, өз пікірін қалыптастыру. • Қорыта айтқанда, жаңа технологиялардың көмегімен оқушылардың білімін жетілдіру мен оқу сапасын арттыруға болады Нәтиже

12 слайд

Нәтиже • 1. Сабақты белсенді өткізіп, әр баладан еркін жауап алуға жағдай жасау. • 2. Сенімділікке тәрбиелеу. • 3. Қиялын дамыту « менің ойымша» деген жауапқа алуға жағдай жасау. • 4. Әр түрлі жауапты соңына дейін тыңдау. • 5. Жауап беруге тілек білдірмеген баланы өз еркінсіз, қинап сұрамау. • 6. Баланың дүниетанымының кеңіп, рухани өсуіне, әр сабақта жағдай жасау. • 7. Жеке тұлға ретінде « мен» деген рөлін көтеру, өз пікірін қалыптастыру. • Қорыта айтқанда, жаңа технологиялардың көмегімен оқушылардың білімін жетілдіру мен оқу сапасын арттыруға болады Нәтиже