Презентация Сақтар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Шымкент қаласы
№ 43 жалпы орта мектеп
Тарих және география пәнінің мұғалімі
Стамкулова Меруерт Айтубаевна
1 слайд
Шымкент қаласы № 43 жалпы орта мектеп Тарих және география пәнінің мұғалімі Стамкулова Меруерт Айтубаевна
2 слайд
Білім сапасын
арттырудағы тәжірибем
Оқушыларға тарих пәнін оқытуда
заманауи әдіс - тәсілдерді қолдану
2 слайд
Білім сапасын арттырудағы тәжірибем Оқушыларға тарих пәнін оқытуда заманауи әдіс - тәсілдерді қолдану
3 слайд
Жоспары :
•
І. Кіріспе
•
ІІ.Негізгі бөлім.
•
ІІ. 1. Тарих сабағында сындарлы оқыту
тәсілдерін қолдану
•
ІІ. 2. Тарих сабағында А қпараттық
коммуникациялық техналогияларды
пайдаланудың тиімділігі туралы
•
ІІІ. Қорытынды
3 слайд
Жоспары : • І. Кіріспе • ІІ.Негізгі бөлім. • ІІ. 1. Тарих сабағында сындарлы оқыту тәсілдерін қолдану • ІІ. 2. Тарих сабағында А қпараттық коммуникациялық техналогияларды пайдаланудың тиімділігі туралы • ІІІ. Қорытынды
4 слайд
Мақсаты:
оқушылардың
іскерлігі мен дағдыларын
қалыптастыра отырып
шығармашылық
жұмысқа баулу, ой-өрісінің
дамуына мүмкіндік тудыру .
Негізгі міндеті : оқушылардың шығармашылық
қабілетін дамыту, жан-жақты
дамуына көңіл бөлу, ғылыми-зерттеу
дағдыларын қалыптастыру .
4 слайд
Мақсаты: оқушылардың іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыра отырып шығармашылық жұмысқа баулу, ой-өрісінің дамуына мүмкіндік тудыру . Негізгі міндеті : оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту, жан-жақты дамуына көңіл бөлу, ғылыми-зерттеу дағдыларын қалыптастыру .
5 слайд
«Сын тұрғысынан ойлау
бағдарламасы»
•
Ойлау арқылы оқу мен жазуды дамыту:
•
мұғалімге тәуелділіктен арылып, өзінің білім беру
қызметін өздері басқаруға;
•
- жеке ерекшелігі мен қабілетіне сай тапсырмаларды
өзі таңдап, іздеп тауып, белсене орындауға;
•
- құр мәлімет алумен шектелмей, сабақ барысында өз
пікірін ашық айтып, сұхбат жүргізуге;
•
- ой - өрісі ғана емес, рухани және әлеуметтік жағынан
өздерін - өздері дамытып, тәрбиелеуге.
5 слайд
«Сын тұрғысынан ойлау бағдарламасы» • Ойлау арқылы оқу мен жазуды дамыту: • мұғалімге тәуелділіктен арылып, өзінің білім беру қызметін өздері басқаруға; • - жеке ерекшелігі мен қабілетіне сай тапсырмаларды өзі таңдап, іздеп тауып, белсене орындауға; • - құр мәлімет алумен шектелмей, сабақ барысында өз пікірін ашық айтып, сұхбат жүргізуге; • - ой - өрісі ғана емес, рухани және әлеуметтік жағынан өздерін - өздері дамытып, тәрбиелеуге.
6 слайд
Сын тұрғысынан оқыту дегеніміз не?
сұрақтар қойып
және
оларға жауап іздеу
әр мәселеге байланысты
өз пікірін айтып,
оны дәлелдей алу басқалардың пікірлерін дәлірек
қарастыруды және сол
дәлелдемелердің қисынын
зерттеу
6 слайд
Сын тұрғысынан оқыту дегеніміз не? сұрақтар қойып және оларға жауап іздеу әр мәселеге байланысты өз пікірін айтып, оны дәлелдей алу басқалардың пікірлерін дәлірек қарастыруды және сол дәлелдемелердің қисынын зерттеу
7 слайд
Бағдарлама құрылымы үш
деңгейден тұрады
1.Қызығушылықты ояту
2.Мағынаны ашу
3.Ой толғаныс
7 слайд
Бағдарлама құрылымы үш деңгейден тұрады 1.Қызығушылықты ояту 2.Мағынаны ашу 3.Ой толғаныс
8 слайд
Сабақтарда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқушыларды
ң пайдалану
әдістері Топтау
Түртіп алу
Әлемді
шарлауБолжауСтикердегі
диалог Ассоциация
8 слайд
Сабақтарда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқушыларды ң пайдалану әдістері Топтау Түртіп алу Әлемді шарлауБолжауСтикердегі диалог Ассоциация
9 слайд
Сындарлы оқыту
О қушы өз бетінше
білім алуды ұйымдастырады С ын тұрғысынан нақты мақсатты
шешім қабылдауға үйренеді
О қушылар кез-келген сұраққа өмірден мысал
келтіре отырып салыстырып жауап береді
9 слайд
Сындарлы оқыту О қушы өз бетінше білім алуды ұйымдастырады С ын тұрғысынан нақты мақсатты шешім қабылдауға үйренеді О қушылар кез-келген сұраққа өмірден мысал келтіре отырып салыстырып жауап береді
10 слайд
АКТ-ны тиімді
пайдалану
АКТ
құзыреттілігі
қалыптасады
Бір-біріне
көмектеседіОқушыны
ғаламтормен
тиімді жұмыс
жасай білуге
бағыттайды Сабаққа деген
ынтасы
жоғарылайды
.
Оқушының өзіне
сенімін
нығайтады және
жұмыс жасай білу
дағдысын
қалыптастырады
Жаңалыққа
құштарлығы
оянады Оқушы танымын
кеңейтеді
10 слайд
АКТ-ны тиімді пайдалану АКТ құзыреттілігі қалыптасады Бір-біріне көмектеседіОқушыны ғаламтормен тиімді жұмыс жасай білуге бағыттайды Сабаққа деген ынтасы жоғарылайды . Оқушының өзіне сенімін нығайтады және жұмыс жасай білу дағдысын қалыптастырады Жаңалыққа құштарлығы оянады Оқушы танымын кеңейтеді
11 слайд
Критериа лды бағалау жүйесі
Бағалау
функциялары:
Мотивациялық
Тәрбиелік
Дамытушылық
Түзетушілік
Ақпараттық
Бағалау
қағидалары:
Әділдігі
Шынайылығы
Жүйелілігі
Көрнекілігі
11 слайд
Критериа лды бағалау жүйесі Бағалау функциялары: Мотивациялық Тәрбиелік Дамытушылық Түзетушілік Ақпараттық Бағалау қағидалары: Әділдігі Шынайылығы Жүйелілігі Көрнекілігі
12 слайд
Нәтиже
•
1. Сабақты белсенді өткізіп, әр баладан еркін жауап алуға
жағдай жасау.
•
2. Сенімділікке тәрбиелеу.
•
3. Қиялын дамыту « менің ойымша» деген жауапқа алуға
жағдай жасау.
•
4. Әр түрлі жауапты соңына дейін тыңдау.
•
5. Жауап беруге тілек білдірмеген баланы өз еркінсіз, қинап
сұрамау.
•
6. Баланың дүниетанымының кеңіп, рухани өсуіне, әр
сабақта жағдай жасау.
•
7. Жеке тұлға ретінде « мен» деген рөлін көтеру, өз пікірін
қалыптастыру.
•
Қорыта айтқанда, жаңа технологиялардың көмегімен
оқушылардың білімін жетілдіру мен оқу сапасын
арттыруға болады Нәтиже
12 слайд
Нәтиже • 1. Сабақты белсенді өткізіп, әр баладан еркін жауап алуға жағдай жасау. • 2. Сенімділікке тәрбиелеу. • 3. Қиялын дамыту « менің ойымша» деген жауапқа алуға жағдай жасау. • 4. Әр түрлі жауапты соңына дейін тыңдау. • 5. Жауап беруге тілек білдірмеген баланы өз еркінсіз, қинап сұрамау. • 6. Баланың дүниетанымының кеңіп, рухани өсуіне, әр сабақта жағдай жасау. • 7. Жеке тұлға ретінде « мен» деген рөлін көтеру, өз пікірін қалыптастыру. • Қорыта айтқанда, жаңа технологиялардың көмегімен оқушылардың білімін жетілдіру мен оқу сапасын арттыруға болады Нәтиже