Материалдар / Презентация: Статистикалық мәліметтерді кескіндеу: 9 сынып

Презентация: Статистикалық мәліметтерді кескіндеу: 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Өмірде оқиғаларды сараптап, өз шешіміңді қабылдай білу үшін әр адамға ықтималдық интуиция қажет. Зерттеулердің қорытындысын өңдегенннен кейін, оны кесте түрінде көрнекі етіп көрсеткен дұрыс. Ал статистика дегеніміз не? Статистика деген мәліметтерді жинау және талдау ғылымы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Желтоқсан 2021
768
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ашық сабақ

1 слайд
Ашық сабақ

1 слайд

Ашық сабақ

Ықтималдық дегеніміз – белгілі бір анықталған жағдайда қандай да бір кездейсоқ оқиғаның пайда болу дәрежесінің санды

2 слайд
Ықтималдық дегеніміз – белгілі бір анықталған жағдайда қандай да бір кездейсоқ оқиғаның пайда болу дәрежесінің сандық сипаттамасы. Ықтималдықтың 3 түрі бар: 1. статистикалық 2. классикалық 3. геометриялық

2 слайд

Ықтималдық дегеніміз – белгілі бір анықталған жағдайда қандай да бір кездейсоқ оқиғаның пайда болу дәрежесінің сандық сипаттамасы. Ықтималдықтың 3 түрі бар: 1. статистикалық 2. классикалық 3. геометриялық

Статистика – мәліметтерді жинау және талдау ғылымы. Статистика адам өмірінде маңызды рөл атқарады. Стати

3 слайд
Статистика – мәліметтерді жинау және талдау ғылымы. Статистика адам өмірінде маңызды рөл атқарады. Статистиканың негізгі бөлігі өте үлкен объект жиынтықтарын сипаттау қажеттілігімен байланысты. Мысалы, Астана қаласының тұрғындары, теледидар шығаратын зауыттың айлық өнімі, мектеп оқушылары...

3 слайд

Статистика – мәліметтерді жинау және талдау ғылымы. Статистика адам өмірінде маңызды рөл атқарады. Статистиканың негізгі бөлігі өте үлкен объект жиынтықтарын сипаттау қажеттілігімен байланысты. Мысалы, Астана қаласының тұрғындары, теледидар шығаратын зауыттың айлық өнімі, мектеп оқушылары...

Статистикалық мәліметтерді кескіндеу

4 слайд
Статистикалық мәліметтерді кескіндеу

4 слайд

Статистикалық мәліметтерді кескіндеу

Статистикалық мәліметтерді кескіндеу Кесте Диаграмма Гистограмма

5 слайд
Статистикалық мәліметтерді кескіндеу Кесте Диаграмма Гистограмма

5 слайд

Статистикалық мәліметтерді кескіндеу Кесте Диаграмма Гистограмма

Кесте Кесте түрінде берілген мәліметтерге шолу арқылы әртүрлі қорытындылар жасалады. Құрастырылған кестелер барлық мәлім

6 слайд
Кесте Кесте түрінде берілген мәліметтерге шолу арқылы әртүрлі қорытындылар жасалады. Құрастырылған кестелер барлық мәліметтерді нәтиже ретінде көрсетіп қоймай, оларға тән қасиеттерін көре білуге көмектеседі. Диаграмма Өткізілген зерттеулердің нәтижелерін диаграммамен көрсетуге болады. Геометриялық диаграммалардың көмегімен алынған статистикалық мәліметтерді көрсету көп жағдайда қандайда бір құбылыстың жағдайының және дамуының қорытындысын береді.Статистикалық мәліметтерді кескіндеу Гистограмма Статистикалық мәліметтерді графиктік түрде берудің тағы бір түрі гистограмма. Гистограмма – сандар осінде орналасқан және мәліметтердің әртүрлі мәндерінің кездесу жиілігін көрсететін бағанды диаграмма.

6 слайд

Кесте Кесте түрінде берілген мәліметтерге шолу арқылы әртүрлі қорытындылар жасалады. Құрастырылған кестелер барлық мәліметтерді нәтиже ретінде көрсетіп қоймай, оларға тән қасиеттерін көре білуге көмектеседі. Диаграмма Өткізілген зерттеулердің нәтижелерін диаграммамен көрсетуге болады. Геометриялық диаграммалардың көмегімен алынған статистикалық мәліметтерді көрсету көп жағдайда қандайда бір құбылыстың жағдайының және дамуының қорытындысын береді.Статистикалық мәліметтерді кескіндеу Гистограмма Статистикалық мәліметтерді графиктік түрде берудің тағы бір түрі гистограмма. Гистограмма – сандар осінде орналасқан және мәліметтердің әртүрлі мәндерінің кездесу жиілігін көрсететін бағанды диаграмма.

Кесте түрінде берілген мәліметтерге шолу арқылы әртүрлі қорытындылар жасалады. Құрастырылған кестелер барлық мәліметтерд

7 слайд
Кесте түрінде берілген мәліметтерге шолу арқылы әртүрлі қорытындылар жасалады. Құрастырылған кестелер барлық мәліметтерді нәтиже ретінде көрсетіп қоймай, оларға тән қасиеттерін көре білуге көмектеседі. Дұрыс құрастырылған кесте негізгі 3 элементтен тұрады: 1. Мақсаты мен мазмұны көрсетілген кестенің тақырыбы; 2. Мәліметтер бөлінетін объектілер тізімі; 3. Сипатталатын объектілерге байланысты сандар топтамасы. Кесте құрастырылған кезде тақырыптар қысқа, нақты және анық, ал бағандар мен жолдардың атауы неғұрлым аз бірліктен болуы қажет. 1 2 3 Кесте

7 слайд

Кесте түрінде берілген мәліметтерге шолу арқылы әртүрлі қорытындылар жасалады. Құрастырылған кестелер барлық мәліметтерді нәтиже ретінде көрсетіп қоймай, оларға тән қасиеттерін көре білуге көмектеседі. Дұрыс құрастырылған кесте негізгі 3 элементтен тұрады: 1. Мақсаты мен мазмұны көрсетілген кестенің тақырыбы; 2. Мәліметтер бөлінетін объектілер тізімі; 3. Сипатталатын объектілерге байланысты сандар топтамасы. Кесте құрастырылған кезде тақырыптар қысқа, нақты және анық, ал бағандар мен жолдардың атауы неғұрлым аз бірліктен болуы қажет. 1 2 3 Кесте

Ұлттар Мың адам Статистика мәліметтері бойынша 1999 ж 2005 ж 2009 ж Барлық халық 14953 15075 15 360328 Қазақтар 7985 8725 9 540

8 слайд
Ұлттар Мың адам Статистика мәліметтері бойынша 1999 ж 2005 ж 2009 ж Барлық халық 14953 15075 15 360328 Қазақтар 7985 8725 9 540 806 Орыстар 480 4024 3 869 661 Украиндар 547 459 422 680 Өзбектер 371 419 463381 Татарлар 249 231 226 803 Ұйғырлар 210 226 241 946 Немістер 353 228 220 975 Корейлер 100 101 103 931 Беларусьтар 112 94 87 090 Әзірбайжандар 78 86 93 972 Түріктер 76 84 89083 Басқа ұлттар 392 398 416164Қазақстан Республикасы тұрғындарының ұлттық құрамы

8 слайд

Ұлттар Мың адам Статистика мәліметтері бойынша 1999 ж 2005 ж 2009 ж Барлық халық 14953 15075 15 360328 Қазақтар 7985 8725 9 540 806 Орыстар 480 4024 3 869 661 Украиндар 547 459 422 680 Өзбектер 371 419 463381 Татарлар 249 231 226 803 Ұйғырлар 210 226 241 946 Немістер 353 228 220 975 Корейлер 100 101 103 931 Беларусьтар 112 94 87 090 Әзірбайжандар 78 86 93 972 Түріктер 76 84 89083 Басқа ұлттар 392 398 416164Қазақстан Республикасы тұрғындарының ұлттық құрамы

Өткізілген зерттеулердің нәтижелерін диаграммамен көрсетуге болады. Геометриялық диаграммалардың көмегімен алынған

9 слайд
Өткізілген зерттеулердің нәтижелерін диаграммамен көрсетуге болады. Геометриялық диаграммалардың көмегімен алынған статистикалық мәліметтерді көрсету көп жағдайда қандайда бір құбылыстың жағдайының және дамуының қорытындысын береді. Мұнда статистикалық графиктер алынған материалды қарастыруымен қатар зерттелген құбылысқа толық қорытынды жасайды. Статистикалық мәліметтер берілген графиктік диаграмма түрлерінің бірі нүктелі және бағанды диаграммалар болып табылады. Әрбір статистикалық бейнелерді нүктелермен белгілеуді нүктелі диаграмма деп атайды. Бағанды диаграмма дегеніміз санды белгі арқылы бөлген тіктөртбұрыштарды айтады. Бұл диаграммалар статистикалық мәліметтердің құрылымын және құбылыстардың динамикасын көрсетеді, оладың көмегімен статистикалық мәліметтердің даму заңдылықтары мен бірліктерінің өзара байланысын анықтайды. Диаграмма

9 слайд

Өткізілген зерттеулердің нәтижелерін диаграммамен көрсетуге болады. Геометриялық диаграммалардың көмегімен алынған статистикалық мәліметтерді көрсету көп жағдайда қандайда бір құбылыстың жағдайының және дамуының қорытындысын береді. Мұнда статистикалық графиктер алынған материалды қарастыруымен қатар зерттелген құбылысқа толық қорытынды жасайды. Статистикалық мәліметтер берілген графиктік диаграмма түрлерінің бірі нүктелі және бағанды диаграммалар болып табылады. Әрбір статистикалық бейнелерді нүктелермен белгілеуді нүктелі диаграмма деп атайды. Бағанды диаграмма дегеніміз санды белгі арқылы бөлген тіктөртбұрыштарды айтады. Бұл диаграммалар статистикалық мәліметтердің құрылымын және құбылыстардың динамикасын көрсетеді, оладың көмегімен статистикалық мәліметтердің даму заңдылықтары мен бірліктерінің өзара байланысын анықтайды. Диаграмма

Математикадан жазылған бақылау жұмыстарының нәтижесін былай көрсетуге болады. Ол үшін әр оқушы бағасына сәйкес 62-суре

10 слайд
Математикадан жазылған бақылау жұмыстарының нәтижесін былай көрсетуге болады. Ол үшін әр оқушы бағасына сәйкес 62-суретте сызылған шкаладағы бөліктің үстіне бір нүктеден белгі қою керек. Осының нәтижесінде 63-суретте көрсетілген кескінді алуға болады. Суреттен сыныптың бақылау жұмыстары бойынша алынған бағаларының нүктелі диаграммасын көруге болады. “ 2” “ 3” “ 4” “ 5” бағалар “ 2” “ 3” “ 4” “ 5”62-сурет бағалар 63-сурет

10 слайд

Математикадан жазылған бақылау жұмыстарының нәтижесін былай көрсетуге болады. Ол үшін әр оқушы бағасына сәйкес 62-суретте сызылған шкаладағы бөліктің үстіне бір нүктеден белгі қою керек. Осының нәтижесінде 63-суретте көрсетілген кескінді алуға болады. Суреттен сыныптың бақылау жұмыстары бойынша алынған бағаларының нүктелі диаграммасын көруге болады. “ 2” “ 3” “ 4” “ 5” бағалар “ 2” “ 3” “ 4” “ 5”62-сурет бағалар 63-сурет

Әр бағаға сәйкес болатын нүктелерді түзу сызықпен қосқанда, нүктелердің орнына “бағандар” шығады (64- сурет). Мұны бағ

11 слайд
Әр бағаға сәйкес болатын нүктелерді түзу сызықпен қосқанда, нүктелердің орнына “бағандар” шығады (64- сурет). Мұны бағанды диаграмма деп атайды. “ Бағанды” тіктөртбұрыштар түрінде берген көрнекі (65-сурет). Осы диаграммадан “4” бағасы жиі, ал “5” өте аз кездесетінін көруге болады. “ 2” “ 3” “ 4” “ 5”64-сурет “ 2” “ 3” “ 4” “ 5”65-сурет

11 слайд

Әр бағаға сәйкес болатын нүктелерді түзу сызықпен қосқанда, нүктелердің орнына “бағандар” шығады (64- сурет). Мұны бағанды диаграмма деп атайды. “ Бағанды” тіктөртбұрыштар түрінде берген көрнекі (65-сурет). Осы диаграммадан “4” бағасы жиі, ал “5” өте аз кездесетінін көруге болады. “ 2” “ 3” “ 4” “ 5”64-сурет “ 2” “ 3” “ 4” “ 5”65-сурет

Кейбір берілген мәліметтердің пайда болу жиілігін есепке алу үшін ерекше жиілік кестесі қолданылады. Жиілік кестесі бақ

12 слайд
Кейбір берілген мәліметтердің пайда болу жиілігін есепке алу үшін ерекше жиілік кестесі қолданылады. Жиілік кестесі бақылау жұмысы кезінде қандай да бір мәннің неше рет белгіленгенін көрсететін, бүтін теріс сандардан тұрады. Мысалы, белгілі бір тапсырманың мәтінде қолданылатын әріптердің жиілік кестесін құрайық. Әріптер Оқиғаны санау Жиілік, f А Ә Б ... 11111 111 11 ... 5 3 2 ...

12 слайд

Кейбір берілген мәліметтердің пайда болу жиілігін есепке алу үшін ерекше жиілік кестесі қолданылады. Жиілік кестесі бақылау жұмысы кезінде қандай да бір мәннің неше рет белгіленгенін көрсететін, бүтін теріс сандардан тұрады. Мысалы, белгілі бір тапсырманың мәтінде қолданылатын әріптердің жиілік кестесін құрайық. Әріптер Оқиғаны санау Жиілік, f А Ә Б ... 11111 111 11 ... 5 3 2 ...

Статистикалық мәліметтерді графиктік түрде берудің тағы бір түрі гистограмма. Гистограмма – мәліметтердің көптеген негізгі қас

13 слайд
Статистикалық мәліметтерді графиктік түрде берудің тағы бір түрі гистограмма. Гистограмма – мәліметтердің көптеген негізгі қасиеттерін көрнекі түрде беретін графиктік кескіндеу болып табылады және келесі сұрақтарға жауап алуға мүмкіндік береді: 1. Берілген мәліметтерде қандай ұқсастық бар? 2. Мәндерді өзара қалай айырамыз? 3. Кейбір ұқсас мәндер айналасында мәліметтер топтасқан ба? 4. Арнайы өңдеуді талап ететін, басқалардан өзгеше мәндер бар ма? Гистограмма – сандар осінде орналасқан және мәліметтердің әртүрлі мәндерінің кездесу жиілігін көрсететін бағанды диаграмма. Горизонталь ось бойымен мәліметтің мәндерін, ал вертикаль бойымен мәндердің кездесу жиілігін белгілейміз. Тіктөртбұрыштардың биіктігі – мәндердің жиілігіне,ең жоғарғы бағаны мәліметтердің кездесу жиілігіне, ал төменгісі – басқалардан сирек кездесетін мәндеріне сәйкес болады.Гистограмма

13 слайд

Статистикалық мәліметтерді графиктік түрде берудің тағы бір түрі гистограмма. Гистограмма – мәліметтердің көптеген негізгі қасиеттерін көрнекі түрде беретін графиктік кескіндеу болып табылады және келесі сұрақтарға жауап алуға мүмкіндік береді: 1. Берілген мәліметтерде қандай ұқсастық бар? 2. Мәндерді өзара қалай айырамыз? 3. Кейбір ұқсас мәндер айналасында мәліметтер топтасқан ба? 4. Арнайы өңдеуді талап ететін, басқалардан өзгеше мәндер бар ма? Гистограмма – сандар осінде орналасқан және мәліметтердің әртүрлі мәндерінің кездесу жиілігін көрсететін бағанды диаграмма. Горизонталь ось бойымен мәліметтің мәндерін, ал вертикаль бойымен мәндердің кездесу жиілігін белгілейміз. Тіктөртбұрыштардың биіктігі – мәндердің жиілігіне,ең жоғарғы бағаны мәліметтердің кездесу жиілігіне, ал төменгісі – басқалардан сирек кездесетін мәндеріне сәйкес болады.Гистограмма

Көлемі 200 бет болатын кітап беті 50 рет кездейсоқ ашылады және ашылған беттердің сол жақ нөмірі бір парақ қағазға тірке

14 слайд
Көлемі 200 бет болатын кітап беті 50 рет кездейсоқ ашылады және ашылған беттердің сол жақ нөмірі бір парақ қағазға тіркеледі. Жиілік кестесін құрастырып, жиілік бойынша беттердің ашылу гистограммасын тұрғызу қажет. Жиілік кестесін құрайық. Оқулықтың беті Оқиғаны санау Жиілік, f 0 – 19 20 – 39 40 – 59 60 – 79 80 – 99 100 – 119 120 – 139 140 – 159 160 – 179 180 – 199 1 1 1111 1111111 1111111111 11111111111 1111111 11111 111 1 1 1 4 7 10 11 7 5 3 1 n= Σ f= 50

14 слайд

Көлемі 200 бет болатын кітап беті 50 рет кездейсоқ ашылады және ашылған беттердің сол жақ нөмірі бір парақ қағазға тіркеледі. Жиілік кестесін құрастырып, жиілік бойынша беттердің ашылу гистограммасын тұрғызу қажет. Жиілік кестесін құрайық. Оқулықтың беті Оқиғаны санау Жиілік, f 0 – 19 20 – 39 40 – 59 60 – 79 80 – 99 100 – 119 120 – 139 140 – 159 160 – 179 180 – 199 1 1 1111 1111111 1111111111 11111111111 1111111 11111 111 1 1 1 4 7 10 11 7 5 3 1 n= Σ f= 50

Бірінші бағанды 9-сынып оқулығының 200 бетін әрқайсысы 20 беттен тұратын интервалдарға бөлеміз. Кестенің екінші бағ

15 слайд
Бірінші бағанды 9-сынып оқулығының 200 бетін әрқайсысы 20 беттен тұратын интервалдарға бөлеміз. Кестенің екінші бағанына парақтардың кездейсоқ түсуін ескере отырып, ашылған беттерді белгілейміз. Осы кестеде көрсетілген мәліметтер негізінде көлденеңінен кітап бетінің, ал тігінен – белгілі бір ашылған бетінің түсу жиілігін белгілеп, гистограмманы салайық (66-сурет) y x 0 20 40 60 80 100 120 140 160 180 20011 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Кітап бетінің нөмірі

15 слайд

Бірінші бағанды 9-сынып оқулығының 200 бетін әрқайсысы 20 беттен тұратын интервалдарға бөлеміз. Кестенің екінші бағанына парақтардың кездейсоқ түсуін ескере отырып, ашылған беттерді белгілейміз. Осы кестеде көрсетілген мәліметтер негізінде көлденеңінен кітап бетінің, ал тігінен – белгілі бір ашылған бетінің түсу жиілігін белгілеп, гистограмманы салайық (66-сурет) y x 0 20 40 60 80 100 120 140 160 180 20011 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Кітап бетінің нөмірі

1 сапа 2 сапа 3 сапа 4 сапа 0 1 2 3 4 5 6 1 қатар 2 қатар 3 қатарГрафик түрінде

16 слайд
1 сапа 2 сапа 3 сапа 4 сапа 0 1 2 3 4 5 6 1 қатар 2 қатар 3 қатарГрафик түрінде

16 слайд

1 сапа 2 сапа 3 сапа 4 сапа 0 1 2 3 4 5 6 1 қатар 2 қатар 3 қатарГрафик түрінде

1 сапа 2 сапа 3 сапа 4 сапа 0 1 2 3 4 5 6 1 қатар 2 қатар 3 қатар

17 слайд
1 сапа 2 сапа 3 сапа 4 сапа 0 1 2 3 4 5 6 1 қатар 2 қатар 3 қатар

17 слайд

1 сапа 2 сапа 3 сапа 4 сапа 0 1 2 3 4 5 6 1 қатар 2 қатар 3 қатар

сатылым 1 үй 2 үй 3 үй 4 үйДөңгелек түрінде

18 слайд
сатылым 1 үй 2 үй 3 үй 4 үйДөңгелек түрінде

18 слайд

сатылым 1 үй 2 үй 3 үй 4 үйДөңгелек түрінде

№ 408 Сыныптың математика пәні бойынша соңғы екі бақылау жұмысының нәтижелерінің нүктелі және бағанды диаграммасын сал

19 слайд
№ 408 Сыныптың математика пәні бойынша соңғы екі бақылау жұмысының нәтижелерінің нүктелі және бағанды диаграммасын салыңдар және оларды салыстырыңдар. 1. 1-оқушы – 4/4 2. 2-оқушы – 3/3 3. 3-оқушы – 4/3 4. 4-оқушы – 4/3 5. 5-оқушы – 3/4 6. 6-оқушы – 3/3 7. 7-оқушы – 4/3 8. 8-оқушы – 5/4 9. 9-оқушы – 4/4 10. 10-оқушы – 4/5

19 слайд

№ 408 Сыныптың математика пәні бойынша соңғы екі бақылау жұмысының нәтижелерінің нүктелі және бағанды диаграммасын салыңдар және оларды салыстырыңдар. 1. 1-оқушы – 4/4 2. 2-оқушы – 3/3 3. 3-оқушы – 4/3 4. 4-оқушы – 4/3 5. 5-оқушы – 3/4 6. 6-оқушы – 3/3 7. 7-оқушы – 4/3 8. 8-оқушы – 5/4 9. 9-оқушы – 4/4 10. 10-оқушы – 4/5

№ 410 Мектепте оқылатын барлық оқу пәндерінің тізімін жасаңдар және олардың аптасына неше рет болатынын анықтап, бағанд

20 слайд
№ 410 Мектепте оқылатын барлық оқу пәндерінің тізімін жасаңдар және олардың аптасына неше рет болатынын анықтап, бағанды диаграмма тұрғызыңдар. 1. Қазақ тілі 2. Қазақ әдебиеті 3. Орыс тілі 4. Орыс әдебиеті 5. Ағылшын тілі 6. Алгебра 7. Геометрия 8. Информатика 9. Физика 10. Химия 11. Биология 12. География 13. Қазақстан тарихы 14. Дүниежүзі тарихы 15. Құқық 16. Өзін – өзі тану

20 слайд

№ 410 Мектепте оқылатын барлық оқу пәндерінің тізімін жасаңдар және олардың аптасына неше рет болатынын анықтап, бағанды диаграмма тұрғызыңдар. 1. Қазақ тілі 2. Қазақ әдебиеті 3. Орыс тілі 4. Орыс әдебиеті 5. Ағылшын тілі 6. Алгебра 7. Геометрия 8. Информатика 9. Физика 10. Химия 11. Биология 12. География 13. Қазақстан тарихы 14. Дүниежүзі тарихы 15. Құқық 16. Өзін – өзі тану

№ 412 67 – суреттегі диаграмма 5-сыныптағы бірнеше оқушының бойларын өлшеген кезде алынған мәліметтерді көрсетеді. Неше

21 слайд
№ 412 67 – суреттегі диаграмма 5-сыныптағы бірнеше оқушының бойларын өлшеген кезде алынған мәліметтерді көрсетеді. Неше баланың бойы өлшенген? у х12 34 131 134 142 143

21 слайд

№ 412 67 – суреттегі диаграмма 5-сыныптағы бірнеше оқушының бойларын өлшеген кезде алынған мәліметтерді көрсетеді. Неше баланың бойы өлшенген? у х12 34 131 134 142 143

№ 411 Сыныптағы оқушылар бойының өсуі туралы (см) мәлімет жинақтаңдар. Бағанды диаграмма салыңдар. Сыныптағы оқушылар

22 слайд
№ 411 Сыныптағы оқушылар бойының өсуі туралы (см) мәлімет жинақтаңдар. Бағанды диаграмма салыңдар. Сыныптағы оқушылар ішінде жиі кездесетін бой ұзындығын анықтаңдар.

22 слайд

№ 411 Сыныптағы оқушылар бойының өсуі туралы (см) мәлімет жинақтаңдар. Бағанды диаграмма салыңдар. Сыныптағы оқушылар ішінде жиі кездесетін бой ұзындығын анықтаңдар.

№ 414 Сыныптағы әр оқушы қандай мамандықты таңдағаны туралы мәлімет жинаңдар. Жиілік кестесін және гистограмма құрыңда

23 слайд
№ 414 Сыныптағы әр оқушы қандай мамандықты таңдағаны туралы мәлімет жинаңдар. Жиілік кестесін және гистограмма құрыңдар.

23 слайд

№ 414 Сыныптағы әр оқушы қандай мамандықты таңдағаны туралы мәлімет жинаңдар. Жиілік кестесін және гистограмма құрыңдар.

Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі білім біл. Тапсырма: Ауылдағы малдардың санағына бағанды диаграмма құрыңдар

24 слайд
Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі білім біл. Тапсырма: Ауылдағы малдардың санағына бағанды диаграмма құрыңдар

24 слайд

Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі білім біл. Тапсырма: Ауылдағы малдардың санағына бағанды диаграмма құрыңдар

Отыз тістен шыққан сөз, отыз рулы елге тарайды. Тапсырма : Мектептегі оқушылар санына кесте құрыңдар

25 слайд
Отыз тістен шыққан сөз, отыз рулы елге  тарайды. Тапсырма : Мектептегі оқушылар санына кесте құрыңдар

25 слайд

Отыз тістен шыққан сөз, отыз рулы елге  тарайды. Тапсырма : Мектептегі оқушылар санына кесте құрыңдар

Жалқаудың екі досы бар, бірі- ұйқы, бірі күлкі. Тапсырма : Балалардың жыл сайынғы туылу санына, нүктелі диаграмма құрыңдар

26 слайд
Жалқаудың  екі досы бар, бірі- ұйқы, бірі күлкі. Тапсырма : Балалардың жыл сайынғы туылу санына, нүктелі диаграмма құрыңдар

26 слайд

Жалқаудың  екі досы бар, бірі- ұйқы, бірі күлкі. Тапсырма : Балалардың жыл сайынғы туылу санына, нүктелі диаграмма құрыңдар

Сабаққа жақсы қатысқандарыңыз үшін алғысым шексіз!!!

27 слайд
Сабаққа жақсы қатысқандарыңыз үшін алғысым шексіз!!!

27 слайд

Сабаққа жақсы қатысқандарыңыз үшін алғысым шексіз!!!

Үйге тапсырма: № 413, №415

28 слайд
Үйге тапсырма: № 413, №415

28 слайд

Үйге тапсырма: № 413, №415

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ