Презентация "Сындарлы оқыту технологиясының қазақ тілі пәнін оқытудағы маңызы"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
СЫНДАРЛЫ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ
ҚАЗАҚ ТІЛІ ПӘНІН ОҚЫТУДАҒЫ МАҢЫЗЫ
Шинтаева Гульмира Каналхановна
Екпінді жалпы орта білім беретін мектебі
коммуналдық мемлекеттік мекемесіОңтүстік Қазақстан облысы, Төлеби ауданы, Екпінді ауылы
1 слайд
СЫНДАРЛЫ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ҚАЗАҚ ТІЛІ ПӘНІН ОҚЫТУДАҒЫ МАҢЫЗЫ Шинтаева Гульмира Каналхановна Екпінді жалпы орта білім беретін мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесіОңтүстік Қазақстан облысы, Төлеби ауданы, Екпінді ауылы
2 слайд
«Болашақта өркениетті дамыған
елдердің қатарына ену үшін заман
талабына сай білім қажет.
Қазақстанды дамыған 50 елдің
қатарына жеткізетін, терезесін тең
ететін — білім».
Н.Ә. Назарбаев
2 слайд
«Болашақта өркениетті дамыған елдердің қатарына ену үшін заман талабына сай білім қажет. Қазақстанды дамыған 50 елдің қатарына жеткізетін, терезесін тең ететін — білім». Н.Ә. Назарбаев
3 слайд
БІЛІМНІҢ ТҮРЛЕРІ
А.ӘЛІМОВ
Дәстүрлі (репродуктивтік)
білім Құрастырылған білім
Жоғарғы жақтан күштеу Тұлғаның өзін-өзі көрсете білуі
мен дамуы
Еркіндікке жол бермейтін
тәртіп Еркін түрде әрекеттесу
Кітаптар бойынша үйрену Тәжірибе арқылы үйрену
Қайталау арқылы
жүйеленбеген (арасында
байланысы жоқ) біліктер мен
дағдыларды қалыптастыру Өмірде қажетті мақсаттарға
жету үшін біліктер пен
дағдыларды игеру
Бұлыңғыр болашаққа дайындау Бүгінгі күннің мүмкіншіліктерін
мейлінше пайдалану
Статикалық (өзгерістерге
ұшырамайтын) мақсаттар мен
материалдар Әлемнің күнделікті өзгерістерге
толы динамикасы
3 слайд
БІЛІМНІҢ ТҮРЛЕРІ А.ӘЛІМОВ Дәстүрлі (репродуктивтік) білім Құрастырылған білім Жоғарғы жақтан күштеу Тұлғаның өзін-өзі көрсете білуі мен дамуы Еркіндікке жол бермейтін тәртіп Еркін түрде әрекеттесу Кітаптар бойынша үйрену Тәжірибе арқылы үйрену Қайталау арқылы жүйеленбеген (арасында байланысы жоқ) біліктер мен дағдыларды қалыптастыру Өмірде қажетті мақсаттарға жету үшін біліктер пен дағдыларды игеру Бұлыңғыр болашаққа дайындау Бүгінгі күннің мүмкіншіліктерін мейлінше пайдалану Статикалық (өзгерістерге ұшырамайтын) мақсаттар мен материалдар Әлемнің күнделікті өзгерістерге толы динамикасы
4 слайд
Caпaлы бiлiм – eл бoлaшaғын
aйқындaйтын бacты көpceткiш бoлып
тaбылaды .
Орта білім беру жүйесінде әлемдік жоғары
деңгейге қол жеткізген анағұрлым танымал оқыту
әдістемелері арасында сындарлы (конструктивті)
теориялық оқытуға негізделген тәсіл кең тараған.
Бұл теория оқушылардың ойлауын дамыту,
олардың бұрынғы алған білімдері мен жаңа немесе
сыныптағы түрлі дереккөздерінен, мұғалімнен,
оқулықтан алған білімдерімен астастырыла жүзеге
асады деген тұжырымға негізделген. Сындарлы
оқытудың мақсаты –оқушының пәнді терең түсіне
білу қабілетін дамыту, алған білімдерін сыныптан
тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді пайдалана
білуін қамтамасыз ету болып табылады.
4 слайд
Caпaлы бiлiм – eл бoлaшaғын aйқындaйтын бacты көpceткiш бoлып тaбылaды . Орта білім беру жүйесінде әлемдік жоғары деңгейге қол жеткізген анағұрлым танымал оқыту әдістемелері арасында сындарлы (конструктивті) теориялық оқытуға негізделген тәсіл кең тараған. Бұл теория оқушылардың ойлауын дамыту, олардың бұрынғы алған білімдері мен жаңа немесе сыныптағы түрлі дереккөздерінен, мұғалімнен, оқулықтан алған білімдерімен астастырыла жүзеге асады деген тұжырымға негізделген. Сындарлы оқытудың мақсаты –оқушының пәнді терең түсіне білу қабілетін дамыту, алған білімдерін сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету болып табылады.
5 слайд
Сындарлы оқытуға негізделген сабақтар
оқушыларға өз білімдері мен сенімдері жайында
ойланып, сұрақтар қойып, білімін
толықтырып, белгілі бір тақырыпты оқып-білу
кезеңінде өз түсінігін өзгертуге мүмкіндік береді.
Бұл үдеріс оқушының өз болжамдарына
күмәнмен, сыни тұрғыдан қарай отырып, сол
арқылы әлем, тіршілік, жаратылыс туралы
өзінің түсінігін тереңдетіп, кеңейтуге ұмтылу
мүмкіндігін ұлғайтады. Оқытудың бұл түрінде
оқушылар өте маңызды рөл атқарады: олар
құрбы-құрдастарымен әлеуметтік байланыс
жасау арқылы белсенді түрде білім
жинақтайды.
5 слайд
Сындарлы оқытуға негізделген сабақтар оқушыларға өз білімдері мен сенімдері жайында ойланып, сұрақтар қойып, білімін толықтырып, белгілі бір тақырыпты оқып-білу кезеңінде өз түсінігін өзгертуге мүмкіндік береді. Бұл үдеріс оқушының өз болжамдарына күмәнмен, сыни тұрғыдан қарай отырып, сол арқылы әлем, тіршілік, жаратылыс туралы өзінің түсінігін тереңдетіп, кеңейтуге ұмтылу мүмкіндігін ұлғайтады. Оқытудың бұл түрінде оқушылар өте маңызды рөл атқарады: олар құрбы-құрдастарымен әлеуметтік байланыс жасау арқылы белсенді түрде білім жинақтайды.
6 слайд
Н.Ә. Назарбаев:
«Білімді, сауатты адамдар - бұл
ХХІ ғасырда адамзат дамуының
негізгі қозғаушы күші»
Оқушылардың сауаттылығын
арттыруға негізгі үлес қосатын
пән – қазақ тілі сабағы.
6 слайд
Н.Ә. Назарбаев: «Білімді, сауатты адамдар - бұл ХХІ ғасырда адамзат дамуының негізгі қозғаушы күші» Оқушылардың сауаттылығын арттыруға негізгі үлес қосатын пән – қазақ тілі сабағы.
7 слайд
Джигсо, делегат, аялдама әдістері арқылы
оқыта отырып, сыныбымдағы С деңгейлі
5 оқушымның сабаққа деген ынтасы артып,
қазіргі кезде 3-уі В деңгейіне көтеріліп келеді. С В АН
Ә
Т
И
Ж
Е
С
І
Н
Д
Е
7 слайд
Джигсо, делегат, аялдама әдістері арқылы оқыта отырып, сыныбымдағы С деңгейлі 5 оқушымның сабаққа деген ынтасы артып, қазіргі кезде 3-уі В деңгейіне көтеріліп келеді. С В АН Ә Т И Ж Е С І Н Д Е
8 слайд
Оқыту үрдісінде мен сабақтарымды келесі
әдіс-тәсілдер арқылы жүзеге асырудамын:
Бірлескен жұмыстар(топтық, жұптық) ;
Жеке және бірлескен зерттеу
жұмыстары;
Рөлдік және іскерлік ойындар;
Пікірталастар;
Ақпараттың әр түрлі көздерімен жұмыс
жүргізу;
Шығармашылық жұмыстар;
Интервью, сауалнама, т.б.
8 слайд
Оқыту үрдісінде мен сабақтарымды келесі әдіс-тәсілдер арқылы жүзеге асырудамын: Бірлескен жұмыстар(топтық, жұптық) ; Жеке және бірлескен зерттеу жұмыстары; Рөлдік және іскерлік ойындар; Пікірталастар; Ақпараттың әр түрлі көздерімен жұмыс жүргізу; Шығармашылық жұмыстар; Интервью, сауалнама, т.б.
9 слайд
Сындарлы оқыту дың негізінде
түрлі әдіс - тәсілдерді пайдалану
арқылы:
оқушының жеке қабілеті
айқындалады;
іштей бір-бірінен қалмауға тырысады;
тапсырманың күрделену деңгейіне
сәйкес оқушының ойлау қабілеті
артады;
сынып оқушылары толық бағаланады;
әр бала өз деңгейіне, қабілетіне қарай
бағаланады.
9 слайд
Сындарлы оқыту дың негізінде түрлі әдіс - тәсілдерді пайдалану арқылы: оқушының жеке қабілеті айқындалады; іштей бір-бірінен қалмауға тырысады; тапсырманың күрделену деңгейіне сәйкес оқушының ойлау қабілеті артады; сынып оқушылары толық бағаланады; әр бала өз деңгейіне, қабілетіне қарай бағаланады.
10 слайд
Сындарлы оқыту теориясының
негіздерін пайдалану білім сапасын
арттырудың бірден-бір жолы.
Сондықтан да сындарлы оқытудың
біздің оқушылардың сапалы білім
алуына және олардың болашағына
жақсы өзгерістер алып келетініне
сенімдімін. Бұл жаңа білім беру тәсілі
әр мұғалімнің жүрегінде болып, жаңа
өзгерістерге жол ашатын есіктің
алтын кілті деп атағым келеді . Қ
О
Р
Ы
Т
Ы
Н
Д
Ы
10 слайд
Сындарлы оқыту теориясының негіздерін пайдалану білім сапасын арттырудың бірден-бір жолы. Сондықтан да сындарлы оқытудың біздің оқушылардың сапалы білім алуына және олардың болашағына жақсы өзгерістер алып келетініне сенімдімін. Бұл жаңа білім беру тәсілі әр мұғалімнің жүрегінде болып, жаңа өзгерістерге жол ашатын есіктің алтын кілті деп атағым келеді . Қ О Р Ы Т Ы Н Д Ы