Материалдар / Презентация тақырыбы: Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация тақырыбы: Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге арналған география пәнінен презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Ақпан 2019
5102
37 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мендигереева Жансая Абзаловна География пәні 7-сынып Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары

1 слайд
Мендигереева Жансая Абзаловна География пәні 7-сынып Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары

1 слайд

Мендигереева Жансая Абзаловна География пәні 7-сынып Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары

Сабақ мақсаты Дүние жүзінің тарихи-мәдени аймақтарға бөлінуінбіледі. Мәдениет ұғымын түсінеді. Өркениеттік аймақтарының пaйда бо

2 слайд
Сабақ мақсаты Дүние жүзінің тарихи-мәдени аймақтарға бөлінуінбіледі. Мәдениет ұғымын түсінеді. Өркениеттік аймақтарының пaйда болу себептерін анықтайды. Дүние жүзі халқы аймақтарының этникалық-діни құрамы мен тарихи-мәдени аймақтарының арасындағы сәйкестікті тауып, сипаттама береді. Сабақ мақсаты Дүние жүзінің тарихи-мәдени аймақтарға бөлінуін біледі. Мәдениет ұғымын түсінеді. Өркениеттік аймақтарының пaйда болу себептерін анықтайды. Дүние жүзі халқы аймақтарының этникалық- діни құрамы мен тарихи-мәдени аймақтарының арасындағы сәйкестікті тауып, сипаттама береді .

2 слайд

Сабақ мақсаты Дүние жүзінің тарихи-мәдени аймақтарға бөлінуінбіледі. Мәдениет ұғымын түсінеді. Өркениеттік аймақтарының пaйда болу себептерін анықтайды. Дүние жүзі халқы аймақтарының этникалық-діни құрамы мен тарихи-мәдени аймақтарының арасындағы сәйкестікті тауып, сипаттама береді. Сабақ мақсаты Дүние жүзінің тарихи-мәдени аймақтарға бөлінуін біледі. Мәдениет ұғымын түсінеді. Өркениеттік аймақтарының пaйда болу себептерін анықтайды. Дүние жүзі халқы аймақтарының этникалық- діни құрамы мен тарихи-мәдени аймақтарының арасындағы сәйкестікті тауып, сипаттама береді .

О қ у мақсаты 7.4.1.3 Хaлықтың этникалық және діни құрамына байланысты дүние-жүзінің тарихи-мәдени өркениеттік аймақтарының

3 слайд
О қ у мақсаты 7.4.1.3 Хaлықтың этникалық және діни құрамына байланысты дүние-жүзінің тарихи-мәдени өркениеттік аймақтарының қалыптаcуын түсіндіреді. Сабақ мақсаты Дүние жүзінің тарихи-мәдени аймақтарға бөлінуінбіледі. Мәдениет ұғымын түсінеді. Өркениеттік аймақтарының пaйда болу себептерін анықтайды. Дүние жүзі халқы аймақтарының этникалық-діни құрамы мен тарихи-мәдени аймақтарының арасындағы сәйкестікті тауып, сипаттама береді. Бағалау критерийлері Барлығы: Дүние жүзінің тарихи-мәдени аймақтарға бөлінуін, мәдени өркениет аймақтарын танып біледі. Ішінара: Өркениеттік аймақтарының пайда болу себептерін анықтайды. Кейбірі: Дүние жүзі халқы аймақтарының этникалық-діни құрамы мен тарихи-мәдени аймақтарының арасындағы сәйкестікті тауып, сипаттама береді. Тілдік мақсаттары Тақырып бойынша терминдер: мәдениет, дәстүр, мәдени орталықтар, этнография, этностар, дүниенің кереметтері арқылы оқушының тыңдалым, жазылым, айтылым, оқылым дағдылары қалыптасады. Құндылықтарға баулу Оқушыларды «Ортақ тарих, мәдениет және тіл» құндылығына баулу негізінде елін, жерін сүю арқылы дүниежүзінің тарихи- мәдени аймақтарын білуге және жан- жақты тұлға қалыптастыруға баулу. Пәнаралық байланыстар Тарих Алдыңғы білім Дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын біледі.Бағалау критерийлері Өркениет және тарихи-мәдени аймақ ұғымдарын түсіндіреді және олардың басты белгілерін анықтай алады. Өркениеттік белгілер мен тарихи-географиялық аймақтардың қалыптасуының арасындағы байланыстарды түсінеді. Оқушылар тарихи-мәдени аймақты жоспар бойынша сипаттайды. Тарихи- мәдени аймақтар картасында Қазақстанның орнын нақтылай алады. Тілдік мақсаттары Пәнге тән лексика және терминология: Этнография, этнос, мәдениет, мәдениет, дәстүр, тарихи –мәдени аймақтар, өркениет, дүниенің кереметтері. Диалогқа және жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Мәдениет дегеніміз ....................... Тарихи-мәдени аймақтар ............айтады. Этнография - .......... зерттейді. Дүниенің жеті кереметіне ................ жатады. Құндылықтар ға баулу Тақырыпты ұғындыра отырып, оқушыларды бірлікке, ынтымаққа, ашықтыққа үйрету, ел бірлігін насихаттау. Қазақстандық патриотизм мен ғаламдық азаматтық жауапкершілігін қалыптастыру. Пәнаралық байланыстар Тарих Алдыңғы білім Мемлекет, халықтардың тілі, этнолингвистикалық классификациясы, тілдік топтары, ұлт, халық, этнос, дін, мәдениет, өркениет, дәстүрлері туралы біледі.

3 слайд

О қ у мақсаты 7.4.1.3 Хaлықтың этникалық және діни құрамына байланысты дүние-жүзінің тарихи-мәдени өркениеттік аймақтарының қалыптаcуын түсіндіреді. Сабақ мақсаты Дүние жүзінің тарихи-мәдени аймақтарға бөлінуінбіледі. Мәдениет ұғымын түсінеді. Өркениеттік аймақтарының пaйда болу себептерін анықтайды. Дүние жүзі халқы аймақтарының этникалық-діни құрамы мен тарихи-мәдени аймақтарының арасындағы сәйкестікті тауып, сипаттама береді. Бағалау критерийлері Барлығы: Дүние жүзінің тарихи-мәдени аймақтарға бөлінуін, мәдени өркениет аймақтарын танып біледі. Ішінара: Өркениеттік аймақтарының пайда болу себептерін анықтайды. Кейбірі: Дүние жүзі халқы аймақтарының этникалық-діни құрамы мен тарихи-мәдени аймақтарының арасындағы сәйкестікті тауып, сипаттама береді. Тілдік мақсаттары Тақырып бойынша терминдер: мәдениет, дәстүр, мәдени орталықтар, этнография, этностар, дүниенің кереметтері арқылы оқушының тыңдалым, жазылым, айтылым, оқылым дағдылары қалыптасады. Құндылықтарға баулу Оқушыларды «Ортақ тарих, мәдениет және тіл» құндылығына баулу негізінде елін, жерін сүю арқылы дүниежүзінің тарихи- мәдени аймақтарын білуге және жан- жақты тұлға қалыптастыруға баулу. Пәнаралық байланыстар Тарих Алдыңғы білім Дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын біледі.Бағалау критерийлері Өркениет және тарихи-мәдени аймақ ұғымдарын түсіндіреді және олардың басты белгілерін анықтай алады. Өркениеттік белгілер мен тарихи-географиялық аймақтардың қалыптасуының арасындағы байланыстарды түсінеді. Оқушылар тарихи-мәдени аймақты жоспар бойынша сипаттайды. Тарихи- мәдени аймақтар картасында Қазақстанның орнын нақтылай алады. Тілдік мақсаттары Пәнге тән лексика және терминология: Этнография, этнос, мәдениет, мәдениет, дәстүр, тарихи –мәдени аймақтар, өркениет, дүниенің кереметтері. Диалогқа және жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Мәдениет дегеніміз ....................... Тарихи-мәдени аймақтар ............айтады. Этнография - .......... зерттейді. Дүниенің жеті кереметіне ................ жатады. Құндылықтар ға баулу Тақырыпты ұғындыра отырып, оқушыларды бірлікке, ынтымаққа, ашықтыққа үйрету, ел бірлігін насихаттау. Қазақстандық патриотизм мен ғаламдық азаматтық жауапкершілігін қалыптастыру. Пәнаралық байланыстар Тарих Алдыңғы білім Мемлекет, халықтардың тілі, этнолингвистикалық классификациясы, тілдік топтары, ұлт, халық, этнос, дін, мәдениет, өркениет, дәстүрлері туралы біледі.

Сыныппен амандасу. Оқушылар «ынтымақтастық шеңберінде» бір-біріне жаңа сабақты меңгеруге сәттілік тілейді. - «Мозайка» әдісі а

4 слайд
Сыныппен амандасу. Оқушылар «ынтымақтастық шеңберінде» бір-біріне жаңа сабақты меңгеруге сәттілік тілейді. - «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлінеді. I. Алтын адам II. Тәж-Махал III. Аспалы бақ Сабақта жоспарланған іс-әрекет: - Сыныппен амандасу. Оқушылар «ынтымақтастық шеңберінде» бір-біріне жаңа сабақты меңгеруге сәттілік тілейді. «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлінеді. Алтын адам Тәж- Махал Аспалы бақ

4 слайд

Сыныппен амандасу. Оқушылар «ынтымақтастық шеңберінде» бір-біріне жаңа сабақты меңгеруге сәттілік тілейді. - «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлінеді. I. Алтын адам II. Тәж-Махал III. Аспалы бақ Сабақта жоспарланған іс-әрекет: - Сыныппен амандасу. Оқушылар «ынтымақтастық шеңберінде» бір-біріне жаңа сабақты меңгеруге сәттілік тілейді. «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлінеді. Алтын адам Тәж- Махал Аспалы бақ

Үй жұмысы: Дискрипторлар: - Дүние жүзі діндерінің құрамын топтастырып, шығу тарихын сипаттай алады; - Әлемдік діндерді ат

5 слайд
Үй жұмысы: Дискрипторлар: - Дүние жүзі діндерінің құрамын топтастырып, шығу тарихын сипаттай алады; - Әлемдік діндерді атайды - Картадан әлемдік діндердің таралу аймақтарын көрсете алады; - Мәдениет және өркениет ұғымдарын салыстыра алады .Өткен сабақпен байланыс. Миға шабуыл. (С).Алдынғы білімді пысықтау үшін «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақ қою. «Даналық ағашы» әдісі. Әр оқушы тақырып бойынша бір сұрақтан жазып сандықшаға салады, әр оқушы бір-бірден алып сол сұрақтарға жауап береді. 1.Дін дегеніміз не және қандай дүниежүзілік діндерді білесің? 2. Әлемдік діндердің таралу аймақтарын картадан көрсет. 4. . Әлемдік діндердің шығу тарихын сипатта. 5. Әлемдік діндерден басқа қандай діндерді білесіңдер және ол діндердің қандай ерекшеліктері бар? 6. Өркениет пен мәдениет ұғымдарын салыстыр.

5 слайд

Үй жұмысы: Дискрипторлар: - Дүние жүзі діндерінің құрамын топтастырып, шығу тарихын сипаттай алады; - Әлемдік діндерді атайды - Картадан әлемдік діндердің таралу аймақтарын көрсете алады; - Мәдениет және өркениет ұғымдарын салыстыра алады .Өткен сабақпен байланыс. Миға шабуыл. (С).Алдынғы білімді пысықтау үшін «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақ қою. «Даналық ағашы» әдісі. Әр оқушы тақырып бойынша бір сұрақтан жазып сандықшаға салады, әр оқушы бір-бірден алып сол сұрақтарға жауап береді. 1.Дін дегеніміз не және қандай дүниежүзілік діндерді білесің? 2. Әлемдік діндердің таралу аймақтарын картадан көрсет. 4. . Әлемдік діндердің шығу тарихын сипатта. 5. Әлемдік діндерден басқа қандай діндерді білесіңдер және ол діндердің қандай ерекшеліктері бар? 6. Өркениет пен мәдениет ұғымдарын салыстыр.

САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ 15-МИН «Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары» тақырыбы бойынша бейнежазба арқылы сабақтың тақырыбын ашып аламыз

6 слайд
САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ 15-МИН «Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары» тақырыбы бойынша бейнежазба арқылы сабақтың тақырыбын ашып аламыз. ( Бұл өз кезегінде оқушыларға сабаққа деген қызығушылығын оятып, өз ойларын білдіруіне мүмкіндік береді ). Жж. «Білгенге маржан» әдісі арқылы оқушыларға деңгейлік тапсырмаларды ұсынамын. А-деңгейі. Географиялық диктант. 1. Мәдениет дегеніміз ....................... 2.Дүние жүзі өркениеттің орталықтары ........................... 3.Тарихи-мәдени аймақтар ............айтады. 4.Этнография - .......... зерттейді. 5.Дүниенің жеті кереметіне ................ жатады . Дискрипторлар: (А)деңгей; -сураққа дұрыс жауап бередіі – біледі; түсінеді. - терминдер бойынша түсінігі қалыптасқан;

6 слайд

САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ 15-МИН «Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары» тақырыбы бойынша бейнежазба арқылы сабақтың тақырыбын ашып аламыз. ( Бұл өз кезегінде оқушыларға сабаққа деген қызығушылығын оятып, өз ойларын білдіруіне мүмкіндік береді ). Жж. «Білгенге маржан» әдісі арқылы оқушыларға деңгейлік тапсырмаларды ұсынамын. А-деңгейі. Географиялық диктант. 1. Мәдениет дегеніміз ....................... 2.Дүние жүзі өркениеттің орталықтары ........................... 3.Тарихи-мәдени аймақтар ............айтады. 4.Этнография - .......... зерттейді. 5.Дүниенің жеті кереметіне ................ жатады . Дискрипторлар: (А)деңгей; -сураққа дұрыс жауап бередіі – біледі; түсінеді. - терминдер бойынша түсінігі қалыптасқан;

В деңгейі: Кестені толтыру. Діндер П.б уақыты мен орны Таралу аймақтары 1.Христиан Соның ішінде Католик Протестант Проваславие

7 слайд
В деңгейі: Кестені толтыру. Діндер П.б уақыты мен орны Таралу аймақтары 1.Христиан Соның ішінде Католик Протестант Проваславие 2.Мұсылман (Ислам) соның Ішінде Суниттер Шииттер 3.Будда Дискрипторлар: (В)деңгейі; - Діндердің пайда болған уақыты мен орталықтарын атайды, - Кескін картада сол аймақтарды белгілейді;

7 слайд

В деңгейі: Кестені толтыру. Діндер П.б уақыты мен орны Таралу аймақтары 1.Христиан Соның ішінде Католик Протестант Проваславие 2.Мұсылман (Ислам) соның Ішінде Суниттер Шииттер 3.Будда Дискрипторлар: (В)деңгейі; - Діндердің пайда болған уақыты мен орталықтарын атайды, - Кескін картада сол аймақтарды белгілейді;

С деңгейі: «ПОПС» әдісі. I - Өз позицияңды ұстау : «Қазақстанның табиғи орындары мен сәулет өнер туындылары болашақта дүниежүз

8 слайд
С деңгейі: «ПОПС» әдісі. I - Өз позицияңды ұстау : «Қазақстанның табиғи орындары мен сәулет өнер туындылары болашақта дүниежүзілік кереметтерге қосылуы мүмкін бе?»  П – позиция (көзқарасы) – менің ойымша… О – өз көзқарасыңды негіздеу - (себебі)… П – дәлел (факты) - мысалы… С –Шешім (қор ытынды) – сол себепті … Дескрипторлар: (С)деңгей; өз ойын, көзқарасын дәлелдей алады: - тақырып бойынша білімін жинақтайды ; Жж. Өзіңізді тексеріңіз : «» әдісі арқылы дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтарының орталықтары мен өркениеттерін тапсырманы орындау барысында анықтайды. тарихи-мәдени/ өркениеттік аймақтарының қалыптасуының себептерін анықтайды. Дискрипторлар: - тарихи-мәдени орталыққа айналу себебін талдап, дәлелдейді.

8 слайд

С деңгейі: «ПОПС» әдісі. I - Өз позицияңды ұстау : «Қазақстанның табиғи орындары мен сәулет өнер туындылары болашақта дүниежүзілік кереметтерге қосылуы мүмкін бе?»  П – позиция (көзқарасы) – менің ойымша… О – өз көзқарасыңды негіздеу - (себебі)… П – дәлел (факты) - мысалы… С –Шешім (қор ытынды) – сол себепті … Дескрипторлар: (С)деңгей; өз ойын, көзқарасын дәлелдей алады: - тақырып бойынша білімін жинақтайды ; Жж. Өзіңізді тексеріңіз : «» әдісі арқылы дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтарының орталықтары мен өркениеттерін тапсырманы орындау барысында анықтайды. тарихи-мәдени/ өркениеттік аймақтарының қалыптасуының себептерін анықтайды. Дискрипторлар: - тарихи-мәдени орталыққа айналу себебін талдап, дәлелдейді.

Тж «Галереяға саяхат» әдісімен тарихи-мәдени картасы арқылы суреттерді таңдай отырып, жеті кереметтер суреттерін дұрыс орналас

9 слайд
Тж «Галереяға саяхат» әдісімен тарихи-мәдени картасы арқылы суреттерді таңдай отырып, жеті кереметтер суреттерін дұрыс орналастыру ұсынылады. 1-топ: «Дүниежүзінің тарихи-мәдени аудандары» картасына жеті кереметті аймақтарға дұрыс орналастыру. 2-топ: Жаңа пайда болған жеті керемет аймағын, орналасқан жерін және суреттерін кестеге дұрыс орналастыру . Атауы Аймағы Орналас қан жері Суреті Колизей Ұлы Қытай қорғаны Мачу-Пикчу Петра кешені Тәж-Махал Христостың мүсіні Чичин-Ица Гизадағы пирамида

9 слайд

Тж «Галереяға саяхат» әдісімен тарихи-мәдени картасы арқылы суреттерді таңдай отырып, жеті кереметтер суреттерін дұрыс орналастыру ұсынылады. 1-топ: «Дүниежүзінің тарихи-мәдени аудандары» картасына жеті кереметті аймақтарға дұрыс орналастыру. 2-топ: Жаңа пайда болған жеті керемет аймағын, орналасқан жерін және суреттерін кестеге дұрыс орналастыру . Атауы Аймағы Орналас қан жері Суреті Колизей Ұлы Қытай қорғаны Мачу-Пикчу Петра кешені Тәж-Махал Христостың мүсіні Чичин-Ица Гизадағы пирамида

3-топ: Қазақстандағы жеті керемет сипаттамасын және суреттерін дұрыс орналастыру тапсырылады. Аталуы Сипатталуы Суреті Тамгалы

10 слайд
3-топ: Қазақстандағы жеті керемет сипаттамасын және суреттерін дұрыс орналастыру тапсырылады. Аталуы Сипатталуы Суреті Тамгалы шатқалындағы жартасты суреттер Алтын адам Маңғыстаудағы жартасқа салынған мешіттері Қазақтың ұлттық аспабы - домбыра Киіз үйі Қожа Ахмет Яссауи кесенесі Бәйтерек кешені Дискрипторлар: -суреттер бойынша жеті кереметті анықтайды Карта бойынша суреттерді кестеге дұрыс орналастырады

10 слайд

3-топ: Қазақстандағы жеті керемет сипаттамасын және суреттерін дұрыс орналастыру тапсырылады. Аталуы Сипатталуы Суреті Тамгалы шатқалындағы жартасты суреттер Алтын адам Маңғыстаудағы жартасқа салынған мешіттері Қазақтың ұлттық аспабы - домбыра Киіз үйі Қожа Ахмет Яссауи кесенесі Бәйтерек кешені Дискрипторлар: -суреттер бойынша жеті кереметті анықтайды Карта бойынша суреттерді кестеге дұрыс орналастырады

КЕРІ БАЙЛАНЫС «БЕС САУСАҚ» ӘДІСІ   Бас бармақ - Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды?  Балалы үй

11 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС «БЕС САУСАҚ» ӘДІСІ   Бас бармақ - Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды?  Балалы үйрек - Мен жұпта \топта қалай жұмыс жасадым.  Ортан терек - Мен бүгін қандай білім алдым?  Шылдыр шүме к - Сабақ ұнадыма ?  Кішкентай бөбек -Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?  5-мин

11 слайд

КЕРІ БАЙЛАНЫС «БЕС САУСАҚ» ӘДІСІ   Бас бармақ - Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды?  Балалы үйрек - Мен жұпта \топта қалай жұмыс жасадым.  Ортан терек - Мен бүгін қандай білім алдым?  Шылдыр шүме к - Сабақ ұнадыма ?  Кішкентай бөбек -Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?  5-мин

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ:  Дүние жүзі халқы аймақтарының этникалық-діни құрамы мен тарихи-мәдени аймақтарын салыстыра отырып эссе жазып

12 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ:  Дүние жүзі халқы аймақтарының этникалық-діни құрамы мен тарихи-мәдени аймақтарын салыстыра отырып эссе жазып келу.  1-мин

12 слайд

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ:  Дүние жүзі халқы аймақтарының этникалық-діни құрамы мен тарихи-мәдени аймақтарын салыстыра отырып эссе жазып келу.  1-мин