презентация Тарих сабағында оқу сауаттылығын дамыту
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Облыстық тәжірибелік
семинар
Тарих пәнін оқытуда оқу сауаттылығын
дамыту тәсілдері
Денебаева Л.К.
Гагарин атындағы №8 ДБАГ тарих пәнінің
мұғалімі,облыс тренері
1 слайд
Облыстық тәжірибелік семинар Тарих пәнін оқытуда оқу сауаттылығын дамыту тәсілдері Денебаева Л.К. Гагарин атындағы №8 ДБАГ тарих пәнінің мұғалімі,облыс тренері
2 слайд
•
1. Әлемнің барлық елдері білім беру нәтижелерінің қандай түрлерін
белгілейді?
•
2. Функционалдық сауаттылық дегеніміз не?
•
3. Функционалдық сауаттылықтың қандай құраушы бөліктерін бөліп
қарастырады? PISA зерттеуінде қандай құраушы бөліктер міндетті болып,
ал қайсылары қосымша болып табылады?
•
4. Неліктен оқу сауаттылығы функционалдық сауаттылықтың негізгі түрі
болып табылады?
•
5. Оқи білу дегеніміз нені білдіреді?
•
6. Қандай оқу әрекеттері мен оқу қабілеттері бөліп қарастырылады?
•
7. Мәтіндердің қандай форматтары болады?
•
8. Сабақта оқу үшін мәтіндерді қандай белгілері бойынша іріктеп алады?
•
9. Қандай тапсырмалар оқу қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді?
2 слайд
• 1. Әлемнің барлық елдері білім беру нәтижелерінің қандай түрлерін белгілейді? • 2. Функционалдық сауаттылық дегеніміз не? • 3. Функционалдық сауаттылықтың қандай құраушы бөліктерін бөліп қарастырады? PISA зерттеуінде қандай құраушы бөліктер міндетті болып, ал қайсылары қосымша болып табылады? • 4. Неліктен оқу сауаттылығы функционалдық сауаттылықтың негізгі түрі болып табылады? • 5. Оқи білу дегеніміз нені білдіреді? • 6. Қандай оқу әрекеттері мен оқу қабілеттері бөліп қарастырылады? • 7. Мәтіндердің қандай форматтары болады? • 8. Сабақта оқу үшін мәтіндерді қандай белгілері бойынша іріктеп алады? • 9. Қандай тапсырмалар оқу қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді?
3 слайд
•
PISA халықаралық зерттеуі әлемнің көптеген елдерінің білім
беру жүйелеріне – білім беру нәтижелерінің екі түріне – негізгі
сауаттылық пен құзыреттілікке қаншалықты қол жеткізілгеніне
тәуелсіз баға береді. PISA зерттеуінде функционалдық
сауаттылықтың анықтамасы зерттеу өзі жауап беретін негізгі
сұрақта жасырылған: «Міндетті жалпы білімді алған 15
жастағы білім алушылар өздеріне қазіргі қоғамда толыққанды
қызмет етуге, яғни адамзат қызметінің, қоғамның және
әлеуметтік қатынастардың сан түрлі салаларындағы
міндеттердің кең ауқымын шешуге қажетті білімдер мен
қабілеттерді меңгерген бе?» .Мектепте функционалдық
сауаттылық бастауыш сыныптардан бастап әрбір оқу пәнінде
білім алушылардың іс-әрекеттерінде көрініс табады және
қалыптасады. Функционалдық сауаттылық міндетті оқудың
соңында бағаланады.
3 слайд
• PISA халықаралық зерттеуі әлемнің көптеген елдерінің білім беру жүйелеріне – білім беру нәтижелерінің екі түріне – негізгі сауаттылық пен құзыреттілікке қаншалықты қол жеткізілгеніне тәуелсіз баға береді. PISA зерттеуінде функционалдық сауаттылықтың анықтамасы зерттеу өзі жауап беретін негізгі сұрақта жасырылған: «Міндетті жалпы білімді алған 15 жастағы білім алушылар өздеріне қазіргі қоғамда толыққанды қызмет етуге, яғни адамзат қызметінің, қоғамның және әлеуметтік қатынастардың сан түрлі салаларындағы міндеттердің кең ауқымын шешуге қажетті білімдер мен қабілеттерді меңгерген бе?» .Мектепте функционалдық сауаттылық бастауыш сыныптардан бастап әрбір оқу пәнінде білім алушылардың іс-әрекеттерінде көрініс табады және қалыптасады. Функционалдық сауаттылық міндетті оқудың соңында бағаланады.
4 слайд
Функционалды сауаттылықтың
негізгі компоненттері
Негізгі сауаттылық – бұл пәндік білімдер, бұл ретте олардың оқу қызметі мен күнделікті қызметте
қолданылуына акцент жасалады.
•
Оқу сауаттылық
•
Оқу және жазу дағдылары
•
Математикалық сауаттылық
•
Жаратылыстану-ғылыми сауаттылық
•
АКТ
•
Қаржылық сауаттылық
•
Азаматтық және мәдени
Hard skills
Кәсіби дағдылар
Жесткие /
узкопрофессиональные
навыки Soft skills
Икемді кәсіби
дағдылар
Гибкие/над профессиональные
навыки
4 слайд
Функционалды сауаттылықтың негізгі компоненттері Негізгі сауаттылық – бұл пәндік білімдер, бұл ретте олардың оқу қызметі мен күнделікті қызметте қолданылуына акцент жасалады. • Оқу сауаттылық • Оқу және жазу дағдылары • Математикалық сауаттылық • Жаратылыстану-ғылыми сауаттылық • АКТ • Қаржылық сауаттылық • Азаматтық және мәдени Hard skills Кәсіби дағдылар Жесткие / узкопрофессиональные навыки Soft skills Икемді кәсіби дағдылар Гибкие/над профессиональные навыки
5 слайд
4 Қ : болашақтың құзыреті
Құзыреттер – бұлар 4 негізгі құзыреттер: сын тұрғысынан ойлау, жасампаздық,
коммуникация және коллаборация. Бұл құзыреттердің барлығы кез келген мазмұнның
негізінде, мектептегі пәндік оқу аясында да, баланың мектептен тыс өмірінде туындайтын
оқиғалардың негізінде де дамиды.
Сын
тұрғысынан
ойлау
Critical
Thinking
Креативтілік
CreativityКоммуникация
Communicatio
nКооперация
Collaboration
5 слайд
4 Қ : болашақтың құзыреті Құзыреттер – бұлар 4 негізгі құзыреттер: сын тұрғысынан ойлау, жасампаздық, коммуникация және коллаборация. Бұл құзыреттердің барлығы кез келген мазмұнның негізінде, мектептегі пәндік оқу аясында да, баланың мектептен тыс өмірінде туындайтын оқиғалардың негізінде де дамиды. Сын тұрғысынан ойлау Critical Thinking Креативтілік CreativityКоммуникация Communicatio nКооперация Collaboration
6 слайд
Оқығанды түсіну – жалпы оқу мен мектеп
бағдарламасының кез келген пәнін оқытудағы
негізгі ұстаным.
Оқу сауаттылығы термині 1991 жылы пайда болды.
•
Оқу сауаттылығы дағдылары:
•
Мәтінді түсіну
•
Мәтінді қолдану
•
Мәтіннің мазмұнын түсініп тұжырымдау
•
Мектептен тыс уақыттарда, әртүрлі өмірлік жағдаяттарды
шешуде оқығанын қолдана білу іс-әрекеттеріндегі қызметтерін
бағалау
6 слайд
Оқығанды түсіну – жалпы оқу мен мектеп бағдарламасының кез келген пәнін оқытудағы негізгі ұстаным. Оқу сауаттылығы термині 1991 жылы пайда болды. • Оқу сауаттылығы дағдылары: • Мәтінді түсіну • Мәтінді қолдану • Мәтіннің мазмұнын түсініп тұжырымдау • Мектептен тыс уақыттарда, әртүрлі өмірлік жағдаяттарды шешуде оқығанын қолдана білу іс-әрекеттеріндегі қызметтерін бағалау
7 слайд
PISA нәтижелері немесе оқушылардың тапсырмаларды
орындауы бізге олардың қандай дағдылары жақсы дамыған, ал
қандай дағдыларын дамытуға көбірек көңіл бөлу керек деген
ақпарат береді.
7 слайд
PISA нәтижелері немесе оқушылардың тапсырмаларды орындауы бізге олардың қандай дағдылары жақсы дамыған, ал қандай дағдыларын дамытуға көбірек көңіл бөлу керек деген ақпарат береді.
8 слайд
PISA нәтижелері мұғалімге оқу сауаттылығын
дамыту үшін қандай тәсілдер қолдану керек
деген ақпарат береді
пән 2009 2012 2015 2018
математика 405 432 460 423
жаратылыстану 400 425 456 432
Оқу сауаттылығы 390 393 427 387
8 слайд
PISA нәтижелері мұғалімге оқу сауаттылығын дамыту үшін қандай тәсілдер қолдану керек деген ақпарат береді пән 2009 2012 2015 2018 математика 405 432 460 423 жаратылыстану 400 425 456 432 Оқу сауаттылығы 390 393 427 387
9 слайд
500 баллдан төмен көрсеткіш PISA зерттеуі бойынша ол
төмен деңгей (о қу сауаттылығының минималды деңгейін меңгерген )
9 слайд
500 баллдан төмен көрсеткіш PISA зерттеуі бойынша ол төмен деңгей (о қу сауаттылығының минималды деңгейін меңгерген )
10 слайд
Сабақта оқуды не үшін қолданамыз?
Оқу сауаттылығын дамыту әр сабақта жүргізілуі керек,
өйткені оқу әрекетін пайдалану:
•
сабақ мазмұнын түсіну негізінде жатыр;
•
пәндік білімді қалыптастыруды, ойлау
қабілетін дамытуды, метапәндік / жалпы оқулық
қабілеттерді дамытуды қамтамасыз етеді;
•
функционалдық сауаттылықтың барлық түрінің
қалыптасуының негізі болып табылады.
Өйткені бұның негізінде мәтінді түсіну жатыр
10 слайд
Сабақта оқуды не үшін қолданамыз? Оқу сауаттылығын дамыту әр сабақта жүргізілуі керек, өйткені оқу әрекетін пайдалану: • сабақ мазмұнын түсіну негізінде жатыр; • пәндік білімді қалыптастыруды, ойлау қабілетін дамытуды, метапәндік / жалпы оқулық қабілеттерді дамытуды қамтамасыз етеді; • функционалдық сауаттылықтың барлық түрінің қалыптасуының негізі болып табылады. Өйткені бұның негізінде мәтінді түсіну жатыр
11 слайд
•
Бүгінде мәтін ұғымы әлдеқайда ауқымды.
Мәтін физикалық немесе цифрлық нысан
болуы мүмкін. Екінші жағынан сызықтық
баспа мәтіннен бөлек, бұл – карталар,
сызбалар, кестелер, схемалар,
инфографикалар және т.б. Адам ойы мен
қолынан туындаған, мағынасы бар барлық
нәрсені мәтін дейміз. Қойылған сұраққа
жауап беру арқылы (яғни белгілі бір
мақсатпен) адам мән іздейтін және мән
алатын барлық нәрсе мәтін болады
11 слайд
• Бүгінде мәтін ұғымы әлдеқайда ауқымды. Мәтін физикалық немесе цифрлық нысан болуы мүмкін. Екінші жағынан сызықтық баспа мәтіннен бөлек, бұл – карталар, сызбалар, кестелер, схемалар, инфографикалар және т.б. Адам ойы мен қолынан туындаған, мағынасы бар барлық нәрсені мәтін дейміз. Қойылған сұраққа жауап беру арқылы (яғни белгілі бір мақсатпен) адам мән іздейтін және мән алатын барлық нәрсе мәтін болады
12 слайд
PISA форматындағы м әтін түрлері
мен ерекшеліктері.
Тұтас
мәтін Құрамдас
мәтін Аралас Дискретті
мәтін
Оқиға, құбылыс не зат
сипатталады,
мазмұндалады,түс i нд i р
іледі немесе нұсқау
беріледі Сөз және сөзсіз
көрсетілген парағы,
толтыруға арналған
түрлі кесэлементтер-
ден тұрады. (веб-телер,
жарнамалар, мәзірлер,
ақпараттық
парақшалар,
журналдар)Мағына ғана емес,
формат жағынан да
әрқайсысы бір-біріне
тәуелсіз әртүрлі, яғни
бірнеше мәтіндерден
құрастырыла-ды Кестелер мен
сызбалар, графиктер,
журналдың не
кітаптың мұқабалары,
карталар,
диаграммалар-мен
беріледі .
12 слайд
PISA форматындағы м әтін түрлері мен ерекшеліктері. Тұтас мәтін Құрамдас мәтін Аралас Дискретті мәтін Оқиға, құбылыс не зат сипатталады, мазмұндалады,түс i нд i р іледі немесе нұсқау беріледі Сөз және сөзсіз көрсетілген парағы, толтыруға арналған түрлі кесэлементтер- ден тұрады. (веб-телер, жарнамалар, мәзірлер, ақпараттық парақшалар, журналдар)Мағына ғана емес, формат жағынан да әрқайсысы бір-біріне тәуелсіз әртүрлі, яғни бірнеше мәтіндерден құрастырыла-ды Кестелер мен сызбалар, графиктер, журналдың не кітаптың мұқабалары, карталар, диаграммалар-мен беріледі .
13 слайд
•
Қандай жаңа оқу әрекеттері қалыптасуы, сосын бағалануы тиіс?
•
- Ақпаратты сын тұрғысынан бағалау қабілеті.
•
Мәтінді оқи және түсіне білу ғана емес, мақсатқа жетуге керекті ақпаратты сан алуан,
оқу көздерінен басқа көздерден таңдай да білу керек. Мысалы, авторлардың
позицияларын анықтау, сосын негізгі тезистерді және әрбір тезисті растайтын
дәлелдерді бөліп алу. –
•
Бірнеше өзгеше көздерден алынған ақпаратты түсіндіру және жалпылау
•
Мысалы, ғылыми журналдарда, блоггерлерде, форумдарда жарияланған мәтіндер;
YouTube, TikTok видеолары ұсынылады. Яғни, қазіргі кездегі ең алдымен
пайдаланылатын ақпарат көздері.
•
Интернеттегі ақпаратты пайдалану, оның ішінде, сенімді сайттарды және
онлайн құжаттарды ажырата білу.
•
Тапсырмаға берілген материалдар топтамасында бір мәселені шешудің әртүрлі
тәсілдері ұсынылған. Көзқарастардың қайсыбірін таңдау үшін, көздің дұрыстығы мен
сенімділігін анықтау қажет, мәтінде не ұсынылып отырғанын – фактілер мен пікірлер
ме – соны түсіну керек. Бәлкім, блогтың, сюжеттің авторы эмоцияларды басқара
отырып, өз көзқарасын сіңіруді көздеген жоқ па деген мәселені де айқындау керек
болады. Ақпаратты талдау арқылы бір тәсілді таңдап, өз көзқарасыңды растау үшін
барынша сенімді және беделді дәлелдерді ұсыну керек.
13 слайд
• Қандай жаңа оқу әрекеттері қалыптасуы, сосын бағалануы тиіс? • - Ақпаратты сын тұрғысынан бағалау қабілеті. • Мәтінді оқи және түсіне білу ғана емес, мақсатқа жетуге керекті ақпаратты сан алуан, оқу көздерінен басқа көздерден таңдай да білу керек. Мысалы, авторлардың позицияларын анықтау, сосын негізгі тезистерді және әрбір тезисті растайтын дәлелдерді бөліп алу. – • Бірнеше өзгеше көздерден алынған ақпаратты түсіндіру және жалпылау • Мысалы, ғылыми журналдарда, блоггерлерде, форумдарда жарияланған мәтіндер; YouTube, TikTok видеолары ұсынылады. Яғни, қазіргі кездегі ең алдымен пайдаланылатын ақпарат көздері. • Интернеттегі ақпаратты пайдалану, оның ішінде, сенімді сайттарды және онлайн құжаттарды ажырата білу. • Тапсырмаға берілген материалдар топтамасында бір мәселені шешудің әртүрлі тәсілдері ұсынылған. Көзқарастардың қайсыбірін таңдау үшін, көздің дұрыстығы мен сенімділігін анықтау қажет, мәтінде не ұсынылып отырғанын – фактілер мен пікірлер ме – соны түсіну керек. Бәлкім, блогтың, сюжеттің авторы эмоцияларды басқара отырып, өз көзқарасын сіңіруді көздеген жоқ па деген мәселені де айқындау керек болады. Ақпаратты талдау арқылы бір тәсілді таңдап, өз көзқарасыңды растау үшін барынша сенімді және беделді дәлелдерді ұсыну керек.
14 слайд
•
Шынайы проблемалы оқиғаларға жуық тапсырмалармен
жұмыс істеу.
•
Оқиғалардың өздері оқушылардың шынайы өмірінде
кездесіп отырады. Тапсырма үшін балалардың күнделікті
өмірінде үйреншікті болған ақпарат көздері мен мәтін
форматтары таңдап алынады.
Сондықтан, оқу сауаттылығының қолданыстағы
анықтамасының PISA нұсқасы бойынша мәтіндерді
түсінумен қатар, сенімді ақпарат көздерін таңдау және
алынған ақпаратты өз мақсатына жету үшін пайдалану
қабілеті де атап өтіледі.
14 слайд
• Шынайы проблемалы оқиғаларға жуық тапсырмалармен жұмыс істеу. • Оқиғалардың өздері оқушылардың шынайы өмірінде кездесіп отырады. Тапсырма үшін балалардың күнделікті өмірінде үйреншікті болған ақпарат көздері мен мәтін форматтары таңдап алынады. Сондықтан, оқу сауаттылығының қолданыстағы анықтамасының PISA нұсқасы бойынша мәтіндерді түсінумен қатар, сенімді ақпарат көздерін таңдау және алынған ақпаратты өз мақсатына жету үшін пайдалану қабілеті де атап өтіледі.
15 слайд
Оқыту әдістемесі тұрғысынан, сауатты
оқырман болу үшін, әртүрлі оқу
әдістемелері мен оқу тәсілдерін
меңгеру қажет. Бұл жұмысты 1
сыныпта бастап, әрі қарай келесі
сыныптарда күрделендіре отырып
дамыту қажет.
15 слайд
Оқыту әдістемесі тұрғысынан, сауатты оқырман болу үшін, әртүрлі оқу әдістемелері мен оқу тәсілдерін меңгеру қажет. Бұл жұмысты 1 сыныпта бастап, әрі қарай келесі сыныптарда күрделендіре отырып дамыту қажет.
16 слайд
•
Оқу сауаттылығын дамытуға арналған
тәсілдерді атаныз?
16 слайд
• Оқу сауаттылығын дамытуға арналған тәсілдерді атаныз?
17 слайд
Оқу сауаттылығын қалыптастыратын тәсілдер
«INSERT» әдісі
4 «Бағыталған оқу» әдісі 1
«ДЖИГСО» әдісі 2
«Бағыталған оқу» әдісі 3
« Дерекпен жұмыс » әдісі 5
17 слайд
Оқу сауаттылығын қалыптастыратын тәсілдер «INSERT» әдісі 4 «Бағыталған оқу» әдісі 1 «ДЖИГСО» әдісі 2 «Бағыталған оқу» әдісі 3 « Дерекпен жұмыс » әдісі 5
18 слайд
Тапсырма
мәтінді оқып тапсырмаларды орынданыз
•
https://egemen.kz/article/178090-nursultan-nazarbaev-uly-dalanynh-dgeti-qyry
•
Ботай мәдениеті. Не себепті ботайлықтарды жылқыны алғашқы қолға үйретушілер деп
атайды?
•
5.4.1.1 ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау
•
1 тапсырма
•
Ботай мәдениеті тұралы не білдіңіз?
•
2 тапсырма
•
Ботай мәдениеті тараған аумақты контур картасына белгіленіз
•
3 тапсырма
•
Ботайлықтардың жылқыны алғаш болып қолға үйреткендерін д ə лелдейтін 2 дәйек
келтіріңіз.
18 слайд
Тапсырма мәтінді оқып тапсырмаларды орынданыз • https://egemen.kz/article/178090-nursultan-nazarbaev-uly-dalanynh-dgeti-qyry • Ботай мәдениеті. Не себепті ботайлықтарды жылқыны алғашқы қолға үйретушілер деп атайды? • 5.4.1.1 ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау • 1 тапсырма • Ботай мәдениеті тұралы не білдіңіз? • 2 тапсырма • Ботай мәдениеті тараған аумақты контур картасына белгіленіз • 3 тапсырма • Ботайлықтардың жылқыны алғаш болып қолға үйреткендерін д ə лелдейтін 2 дәйек келтіріңіз.
19 слайд
2 тапсырма
Ботай мәдениеті тараған аумақты контур
картасына белгіленіз
19 слайд
2 тапсырма Ботай мәдениеті тараған аумақты контур картасына белгіленіз
20 слайд
Дұрыс нұсқамен тексер
20 слайд
Дұрыс нұсқамен тексер
21 слайд
дескриптор
21 слайд
дескриптор
22 слайд
Қазақстандағы ұжымдастыру.Неліктен ұжымдастыру саясаты “ұлы нәубетке” әкеліп соқтырды?
8.4.1. 2күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдау
тапсырма «Бесеудің хаты» құжатына аналитикалық талдау жасаныз
•
Хаттың қысқаша мазмұны:
БК(б)П Өлкел i к комитет i не, Голощекин жолдасқа!
…«Бүг i нг i Қазақстан – бұл 163 миллион сомның товарлы өн i м i н берет i н, 40 миллион малы бар өлке», – деп
жаздыңыз С i з, Голощекин жолдас, 1930 жылы «Октябрь революциясының жең i стер i» деген мақалаңызда
(«Қазақстанның 10 жылдығы» атты жинақ). …Б i рақ қаз i р, С i зд i ң мәл i мдемең i зден кей i н 2 жыл өткен кезде
Қазақстанда мал шаруашылығы саласында мал басының қисапсыз кем i п кеткен i әмбеге аян: 1930 жылғы мал
басының 1/8 бөл i г i (40 миллионнан 5 миллион) ғана қалды. Тек байлар мен кулактардың ғана емес, тек
жекеменш i кт i орташалар мен кедейлерд i ң ғана емес, сонымен б i рге, нег i з i нен алғанда, колхоздар мен
колхозшылардың ( i ш i нара совхоздардың да) қоғамдастырылған және қоғамдастырылмаған малы да осындай зор
шығынға, сұрапыл қырғынға ұшырады…
…Мал басының қисапсыз кем i п кету i мен көптеген қазақ аудандарын қамтып, адамдардың жаппай қырылуына
әкеп соққан ашаршылық (қыстың ек i нш i жартысынан бастап) жөн i нде әл i күнге дей i н ауыз ашпай отыру
қаншалықты дұрыс?.. Нағыз көзбояушылар, көп i рме жоспарлар жасаушылар, оның үст i не өздер i не жүктелген
нақты i с басқара алмаған, көзбояушылықпен «бәр i де жақсы» деп тұжырымдап, өнеркәс i п саласындағы
жет i ст i ктерге арқа сүйеген, сөйт i п, осынау елеул i мәселелерге жұрт шылық назарын әлс i реткен жер органдары мен
ауыл шаруашылығы кооперативтер i ода
ғының мүшелер i неге бүк i л жұртшылық алдында сабақ боларлықтай
сазайын тарт
пайды?
•
Мүсірепов, Ғатаулин, Дәулетқалиев, Алтынбеков, Қуанышев.
22 слайд
Қазақстандағы ұжымдастыру.Неліктен ұжымдастыру саясаты “ұлы нәубетке” әкеліп соқтырды? 8.4.1. 2күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдау тапсырма «Бесеудің хаты» құжатына аналитикалық талдау жасаныз • Хаттың қысқаша мазмұны: БК(б)П Өлкел i к комитет i не, Голощекин жолдасқа! …«Бүг i нг i Қазақстан – бұл 163 миллион сомның товарлы өн i м i н берет i н, 40 миллион малы бар өлке», – деп жаздыңыз С i з, Голощекин жолдас, 1930 жылы «Октябрь революциясының жең i стер i» деген мақалаңызда («Қазақстанның 10 жылдығы» атты жинақ). …Б i рақ қаз i р, С i зд i ң мәл i мдемең i зден кей i н 2 жыл өткен кезде Қазақстанда мал шаруашылығы саласында мал басының қисапсыз кем i п кеткен i әмбеге аян: 1930 жылғы мал басының 1/8 бөл i г i (40 миллионнан 5 миллион) ғана қалды. Тек байлар мен кулактардың ғана емес, тек жекеменш i кт i орташалар мен кедейлерд i ң ғана емес, сонымен б i рге, нег i з i нен алғанда, колхоздар мен колхозшылардың ( i ш i нара совхоздардың да) қоғамдастырылған және қоғамдастырылмаған малы да осындай зор шығынға, сұрапыл қырғынға ұшырады… …Мал басының қисапсыз кем i п кету i мен көптеген қазақ аудандарын қамтып, адамдардың жаппай қырылуына әкеп соққан ашаршылық (қыстың ек i нш i жартысынан бастап) жөн i нде әл i күнге дей i н ауыз ашпай отыру қаншалықты дұрыс?.. Нағыз көзбояушылар, көп i рме жоспарлар жасаушылар, оның үст i не өздер i не жүктелген нақты i с басқара алмаған, көзбояушылықпен «бәр i де жақсы» деп тұжырымдап, өнеркәс i п саласындағы жет i ст i ктерге арқа сүйеген, сөйт i п, осынау елеул i мәселелерге жұрт шылық назарын әлс i реткен жер органдары мен ауыл шаруашылығы кооперативтер i ода ғының мүшелер i неге бүк i л жұртшылық алдында сабақ боларлықтай сазайын тарт пайды? • Мүсірепов, Ғатаулин, Дәулетқалиев, Алтынбеков, Қуанышев.
23 слайд
Рефлексия
•
3+ -жаңадан білгенім
•
2+ - түсінгенім
•
1+ - қолданамын
23 слайд
Рефлексия • 3+ -жаңадан білгенім • 2+ - түсінгенім • 1+ - қолданамын
24 слайд
•
А. Леонтьевтің пайымдауынша – “Функционалды сауатты
адам – өзінің өмір бойы алған білімі, дағдысы мен
шеберлігін барынша кең ауқымда өмірдің түрлі
жағдайларында, қарым –қатынаста, әлеуметтік қатынаста
қолдана білетін – адам”.
•
Мұғалім тәжірибесін жетілдіруде оқуға –оқытудан оқу үшін
– оқуға көшу маңызды.
24 слайд
• А. Леонтьевтің пайымдауынша – “Функционалды сауатты адам – өзінің өмір бойы алған білімі, дағдысы мен шеберлігін барынша кең ауқымда өмірдің түрлі жағдайларында, қарым –қатынаста, әлеуметтік қатынаста қолдана білетін – адам”. • Мұғалім тәжірибесін жетілдіруде оқуға –оқытудан оқу үшін – оқуға көшу маңызды.
25 слайд
порталдар
Adebietportal.kz
Kazneb.kz
Cyberleninka.ru
E-history www.wdl.org
25 слайд
порталдар Adebietportal.kz Kazneb.kz Cyberleninka.ru E-history www.wdl.org