Презентация "Топтық жұмыстың тиімділігі"
беріледі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
сертификат алыңыз!
1 слайд
А. Баймұлдин атындағы жалпы орта
білім беретін мектебінің бастауыш сынып
мұғалімі Елемесова Толкын Тулеутаевна
Математика
Тақырыбы: 6 саны және цифры .
Бағалау критерийлері:
- 6 санын алу жолын
түсінеді, реттік нөмірін
анықтай алады.
-
Натурал сандар
қатарындағы орнын
анықтайды, тура және кері
санай алады, 6 санын және
бір таңбалы сандарды
оқиды, салыстырады.
- 6 санының құрамын
анықтайды.Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
6 санын алу жолын түсінеді,
реттік номерін анықтайды;
Көптеген оқушылар:
Натурал сандар қатарындағы
орнын анықтайды, тура және
кері ретпен санайды, 6 санын
және бір таңбалы сандарды
оқу, жазу, салыстыруды
түсіндіреді.
Кейбір оқушылар: 6
санының құрамын
анықтайды, жинақтайды,
қолданады. 1 .1.1.2. біртаңбалы санды оқу, жазу және салыстыру.
1.1.1.3. біртаңбалы сандардың құрамын анықтау.
1.1.1.1. натурал сандардың және нөл санының құрылуын түсіну.
Бағалау критерийлері:
- 6 санын алу жолын
түсінеді, реттік нөмірін
анықтай алады.
-
Натурал сандар
қатарындағы орнын
анықтайды, тура және кері
санай алады, 6 санын және
бір таңбалы сандарды
оқиды, салыстырады.
- 6 санының құрамын
анықтайды. Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
6 санын алу жолын түсінеді,
реттік номерін анықтайды;
Көптеген оқушылар:
Натурал сандар қатарындағы
орнын анықтайды, тура және
кері ретпен санайды, 6 санын
және бір таңбалы сандарды
оқу, жазу, салыстыруды
түсіндіреді.
Кейбір оқушылар: 6
санының құрамын
анықтайды, жинақтайды,
қолданады.
1 слайд
А. Баймұлдин атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Елемесова Толкын Тулеутаевна Математика Тақырыбы: 6 саны және цифры . Бағалау критерийлері: - 6 санын алу жолын түсінеді, реттік нөмірін анықтай алады. - Натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды, тура және кері санай алады, 6 санын және бір таңбалы сандарды оқиды, салыстырады. - 6 санының құрамын анықтайды.Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: 6 санын алу жолын түсінеді, реттік номерін анықтайды; Көптеген оқушылар: Натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды, тура және кері ретпен санайды, 6 санын және бір таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыруды түсіндіреді. Кейбір оқушылар: 6 санының құрамын анықтайды, жинақтайды, қолданады. 1 .1.1.2. біртаңбалы санды оқу, жазу және салыстыру. 1.1.1.3. біртаңбалы сандардың құрамын анықтау. 1.1.1.1. натурал сандардың және нөл санының құрылуын түсіну. Бағалау критерийлері: - 6 санын алу жолын түсінеді, реттік нөмірін анықтай алады. - Натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды, тура және кері санай алады, 6 санын және бір таңбалы сандарды оқиды, салыстырады. - 6 санының құрамын анықтайды. Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: 6 санын алу жолын түсінеді, реттік номерін анықтайды; Көптеген оқушылар: Натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды, тура және кері ретпен санайды, 6 санын және бір таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыруды түсіндіреді. Кейбір оқушылар: 6 санының құрамын анықтайды, жинақтайды, қолданады.
2 слайд
21.10.23 2Алдыңғы сан, кейінгі сан,
жоғарыда, төменде, сол жақта,
оң жақта. Алты – шесть – sixТілдік мақсаттар:
Құндылықтарды
дарыту: Өзара сыйластыққа,
сүйеспеншілікке, ұжым негізін
тәрбиелеу.
Пәнаралық
байланыс: Қазақ тілі, әдебиет .
2 слайд
21.10.23 2Алдыңғы сан, кейінгі сан, жоғарыда, төменде, сол жақта, оң жақта. Алты – шесть – sixТілдік мақсаттар: Құндылықтарды дарыту: Өзара сыйластыққа, сүйеспеншілікке, ұжым негізін тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі, әдебиет .
3 слайд
21.10.23 3Белсенд і оқыту әдістері Айтылым
«Алтын балық» ойыны.
Шелекке 6 саны шығу
үшін қажетті балық санын
салу.
«Кезбе тілші әдісі»
Сандарыды тақтаға өсу
ретімен тұрғызу .
Логикалық тапсырма.
Жазылым
6 саның дәптеріне көркем
салу.
Жауабы 6 саны
шығатындай есеп
құрастыру.
Оқылым
Оқушы өзінің
орындаған
тапсырмасын дауыстап
оқиды .
Тыңдалым
Шалқан ертегісін сахналау.
Қанша кейіпкер шалқанды
тартып жатыр? Кім оларға
көмекке келе жатыр? Логикалық
тапсырма.
3 слайд
21.10.23 3Белсенд і оқыту әдістері Айтылым «Алтын балық» ойыны. Шелекке 6 саны шығу үшін қажетті балық санын салу. «Кезбе тілші әдісі» Сандарыды тақтаға өсу ретімен тұрғызу . Логикалық тапсырма. Жазылым 6 саның дәптеріне көркем салу. Жауабы 6 саны шығатындай есеп құрастыру. Оқылым Оқушы өзінің орындаған тапсырмасын дауыстап оқиды . Тыңдалым Шалқан ертегісін сахналау. Қанша кейіпкер шалқанды тартып жатыр? Кім оларға көмекке келе жатыр? Логикалық тапсырма.
4 слайд
21.10.23 4Саралау жұмысы
6 санының көршісін
табу.
6 санының құрамын
анықтау.Натурал сандарды
тура және кері санау
Смайликтер
арқылы бағалау .
4 слайд
21.10.23 4Саралау жұмысы 6 санының көршісін табу. 6 санының құрамын анықтау.Натурал сандарды тура және кері санау Смайликтер арқылы бағалау .
5 слайд
21.10.23 5Қалыптастырушы
бағалау Кері байланыс
Смайликтер
арқылы
Шапалақтау
арқылы
Бас бармақ
арқылы Білдім
Нені білгім
келеді? Не
үйрендім?
5 слайд
21.10.23 5Қалыптастырушы бағалау Кері байланыс Смайликтер арқылы Шапалақтау арқылы Бас бармақ арқылы Білдім Нені білгім келеді? Не үйрендім?
6 слайд
Ы қшамсабақтың жоспарлауға ықпалы
21.10.23 6Ықшамсабақтың тиімділігі сабақты жоспарлауда белсенді
оқу әдіс-тәсілдерді жүйелі қолдана отырып мақсатқа жете
білуге. Кері байланыс алу арқылы маңызды
ұсыныстарды ескеріп, қайта жоспарлауда деп түсіндім.
Алдағы уақытта Жаңартылған бағрдарлама бойынша
теория мен практиканы ұштастырып, белсенді оқу
әдістерді жүйелі қолданып, болашақта өз тәжірибемді
шыңдап, саналы да білімді тұлға тәрбиелеуді жоспарлап
отырмын.
6 слайд
Ы қшамсабақтың жоспарлауға ықпалы 21.10.23 6Ықшамсабақтың тиімділігі сабақты жоспарлауда белсенді оқу әдіс-тәсілдерді жүйелі қолдана отырып мақсатқа жете білуге. Кері байланыс алу арқылы маңызды ұсыныстарды ескеріп, қайта жоспарлауда деп түсіндім. Алдағы уақытта Жаңартылған бағрдарлама бойынша теория мен практиканы ұштастырып, белсенді оқу әдістерді жүйелі қолданып, болашақта өз тәжірибемді шыңдап, саналы да білімді тұлға тәрбиелеуді жоспарлап отырмын.