Материалдар / Презентация "Топтық жұмыстың тиімділігі"

Презентация "Топтық жұмыстың тиімділігі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сыныптар бойынша І жартыжылдық есебі. 2016 – 2017 оқу жылына жоспарланған І тоқсанда жұмыстар жоспар бойынша атқарылды. Мемлекеттік бағдарламаға сай мектеп жұмыстарын жоспарлау, әдістемелік жұмыстарын бекіту, мотивациясы жоғары және мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс жоспары, үйірме жоспары түзілді. 1–4 сыныптар аралығында сабақтарға қатысу, оқу жылдамдығын тексеру, жұмыс дәптерін және бақылау дәптерлерін тексеру жұмыстары жүргізілді. Әдістеме бірлестігінде І тоқсанда 1 отырыс өткізілді. Бастауыш сыныптар бойынша барлығы 398 оқушы оқиды. Оның 221 қазақ сыныптар, 189 орыс сыныптарында оқиды. 2 үйде оқытылатын оқушы бар, 1 Сайфидинова С. 4 «Б» қазақ сыныбында, Ержанова А. 3 «Г» орыс сыныбында оқиды. Жалпы 2-4 сыныптар арасында ____ үздік, __ екпінді. Бастауыш сыныптар бойынша:
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қырқүйек 2018
846
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
А. Баймұлдин атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Елемесова Толкын Тулеутаевна Математика

1 слайд
А. Баймұлдин атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Елемесова Толкын Тулеутаевна Математика Тақырыбы: 6 саны және цифры . Бағалау критерийлері: - 6 санын алу жолын түсінеді, реттік нөмірін анықтай алады. - Натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды, тура және кері санай алады, 6 санын және бір таңбалы сандарды оқиды, салыстырады. - 6 санының құрамын анықтайды.Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: 6 санын алу жолын түсінеді, реттік номерін анықтайды; Көптеген оқушылар: Натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды, тура және кері ретпен санайды, 6 санын және бір таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыруды түсіндіреді. Кейбір оқушылар: 6 санының құрамын анықтайды, жинақтайды, қолданады. 1 .1.1.2. біртаңбалы санды оқу, жазу және салыстыру. 1.1.1.3. біртаңбалы сандардың құрамын анықтау. 1.1.1.1. натурал сандардың және нөл санының құрылуын түсіну. Бағалау критерийлері: - 6 санын алу жолын түсінеді, реттік нөмірін анықтай алады. - Натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды, тура және кері санай алады, 6 санын және бір таңбалы сандарды оқиды, салыстырады. - 6 санының құрамын анықтайды. Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: 6 санын алу жолын түсінеді, реттік номерін анықтайды; Көптеген оқушылар: Натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды, тура және кері ретпен санайды, 6 санын және бір таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыруды түсіндіреді. Кейбір оқушылар: 6 санының құрамын анықтайды, жинақтайды, қолданады.

1 слайд

А. Баймұлдин атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Елемесова Толкын Тулеутаевна Математика Тақырыбы: 6 саны және цифры . Бағалау критерийлері: - 6 санын алу жолын түсінеді, реттік нөмірін анықтай алады. - Натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды, тура және кері санай алады, 6 санын және бір таңбалы сандарды оқиды, салыстырады. - 6 санының құрамын анықтайды.Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: 6 санын алу жолын түсінеді, реттік номерін анықтайды; Көптеген оқушылар: Натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды, тура және кері ретпен санайды, 6 санын және бір таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыруды түсіндіреді. Кейбір оқушылар: 6 санының құрамын анықтайды, жинақтайды, қолданады. 1 .1.1.2. біртаңбалы санды оқу, жазу және салыстыру. 1.1.1.3. біртаңбалы сандардың құрамын анықтау. 1.1.1.1. натурал сандардың және нөл санының құрылуын түсіну. Бағалау критерийлері: - 6 санын алу жолын түсінеді, реттік нөмірін анықтай алады. - Натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды, тура және кері санай алады, 6 санын және бір таңбалы сандарды оқиды, салыстырады. - 6 санының құрамын анықтайды. Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: 6 санын алу жолын түсінеді, реттік номерін анықтайды; Көптеген оқушылар: Натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды, тура және кері ретпен санайды, 6 санын және бір таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыруды түсіндіреді. Кейбір оқушылар: 6 санының құрамын анықтайды, жинақтайды, қолданады.

21.10.23 2Алдыңғы сан, кейінгі сан, жоғарыда, төменде, сол жақта, оң жақта. Алты – шесть – sixТілдік мақсаттар: Құндылықта

2 слайд
21.10.23 2Алдыңғы сан, кейінгі сан, жоғарыда, төменде, сол жақта, оң жақта. Алты – шесть – sixТілдік мақсаттар: Құндылықтарды дарыту: Өзара сыйластыққа, сүйеспеншілікке, ұжым негізін тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі, әдебиет .

2 слайд

21.10.23 2Алдыңғы сан, кейінгі сан, жоғарыда, төменде, сол жақта, оң жақта. Алты – шесть – sixТілдік мақсаттар: Құндылықтарды дарыту: Өзара сыйластыққа, сүйеспеншілікке, ұжым негізін тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі, әдебиет .

21.10.23 3Белсенд і оқыту әдістері Айтылым «Алтын балық» ойыны. Шелекке 6 саны шығу үшін қажетті балық санын салу. «Кезбе тіл

3 слайд
21.10.23 3Белсенд і оқыту әдістері Айтылым «Алтын балық» ойыны. Шелекке 6 саны шығу үшін қажетті балық санын салу. «Кезбе тілші әдісі» Сандарыды тақтаға өсу ретімен тұрғызу . Логикалық тапсырма. Жазылым 6 саның дәптеріне көркем салу. Жауабы 6 саны шығатындай есеп құрастыру. Оқылым Оқушы өзінің орындаған тапсырмасын дауыстап оқиды . Тыңдалым Шалқан ертегісін сахналау. Қанша кейіпкер шалқанды тартып жатыр? Кім оларға көмекке келе жатыр? Логикалық тапсырма.

3 слайд

21.10.23 3Белсенд і оқыту әдістері Айтылым «Алтын балық» ойыны. Шелекке 6 саны шығу үшін қажетті балық санын салу. «Кезбе тілші әдісі» Сандарыды тақтаға өсу ретімен тұрғызу . Логикалық тапсырма. Жазылым 6 саның дәптеріне көркем салу. Жауабы 6 саны шығатындай есеп құрастыру. Оқылым Оқушы өзінің орындаған тапсырмасын дауыстап оқиды . Тыңдалым Шалқан ертегісін сахналау. Қанша кейіпкер шалқанды тартып жатыр? Кім оларға көмекке келе жатыр? Логикалық тапсырма.

21.10.23 4Саралау жұмысы 6 санының көршісін табу. 6 санының құрамын анықтау.Натурал сандарды тура және кері санау Смайликтер

4 слайд
21.10.23 4Саралау жұмысы 6 санының көршісін табу. 6 санының құрамын анықтау.Натурал сандарды тура және кері санау Смайликтер арқылы бағалау .

4 слайд

21.10.23 4Саралау жұмысы 6 санының көршісін табу. 6 санының құрамын анықтау.Натурал сандарды тура және кері санау Смайликтер арқылы бағалау .

21.10.23 5Қалыптастырушы бағалау Кері байланыс Смайликтер арқылы Шапалақтау арқылы Бас бармақ арқылы Білдім Нені білгім

5 слайд
21.10.23 5Қалыптастырушы бағалау Кері байланыс Смайликтер арқылы Шапалақтау арқылы Бас бармақ арқылы Білдім Нені білгім келеді? Не үйрендім?

5 слайд

21.10.23 5Қалыптастырушы бағалау Кері байланыс Смайликтер арқылы Шапалақтау арқылы Бас бармақ арқылы Білдім Нені білгім келеді? Не үйрендім?

Ы қшамсабақтың жоспарлауға ықпалы 21.10.23 6Ықшамсабақтың тиімділігі сабақты жоспарлауда белсенді оқу әдіс-тәсілдерді жүйелі қо

6 слайд
Ы қшамсабақтың жоспарлауға ықпалы 21.10.23 6Ықшамсабақтың тиімділігі сабақты жоспарлауда белсенді оқу әдіс-тәсілдерді жүйелі қолдана отырып мақсатқа жете білуге. Кері байланыс алу арқылы маңызды ұсыныстарды ескеріп, қайта жоспарлауда деп түсіндім. Алдағы уақытта Жаңартылған бағрдарлама бойынша теория мен практиканы ұштастырып, белсенді оқу әдістерді жүйелі қолданып, болашақта өз тәжірибемді шыңдап, саналы да білімді тұлға тәрбиелеуді жоспарлап отырмын.

6 слайд

Ы қшамсабақтың жоспарлауға ықпалы 21.10.23 6Ықшамсабақтың тиімділігі сабақты жоспарлауда белсенді оқу әдіс-тәсілдерді жүйелі қолдана отырып мақсатқа жете білуге. Кері байланыс алу арқылы маңызды ұсыныстарды ескеріп, қайта жоспарлауда деп түсіндім. Алдағы уақытта Жаңартылған бағрдарлама бойынша теория мен практиканы ұштастырып, белсенді оқу әдістерді жүйелі қолданып, болашақта өз тәжірибемді шыңдап, саналы да білімді тұлға тәрбиелеуді жоспарлап отырмын.