Презентация"Іздегенде табылатын қасыңнан. "
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Кешірімділік – көңіл кеңдігі.
1 слайд
Кешірімділік – көңіл кеңдігі.
2 слайд
Құндылығы: Ішкі тыныштық.
Қасиеттері: Өзін-өзі алдамау,
шыдамдылық, байсалдылық.
2 слайд
Құндылығы: Ішкі тыныштық. Қасиеттері: Өзін-өзі алдамау, шыдамдылық, байсалдылық.
3 слайд
Мақсаты: Кешірімділік – көңіл кеңдігі екенін ішкі
тыныштық құндылығы арқылы түсіндіру.
Міндеттері:
1.Білімділік: Оқушыларды өзін – өзі алдамауға
үйрету.
2.Дамытушылық: Оқушылардың шыдамдылық
қасиеттерін дамыту.
3.Тәрбиелік: Оқушыларды байсалдылыққа
тәрбиелеу.
3 слайд
Мақсаты: Кешірімділік – көңіл кеңдігі екенін ішкі тыныштық құндылығы арқылы түсіндіру. Міндеттері: 1.Білімділік: Оқушыларды өзін – өзі алдамауға үйрету. 2.Дамытушылық: Оқушылардың шыдамдылық қасиеттерін дамыту. 3.Тәрбиелік: Оқушыларды байсалдылыққа тәрбиелеу.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру.
1.№10 – сабақ. «Кешіре білген адам – жақсы адам»
тақырыбында шағын әңгіме құрастырыңдар.
2.Келесі сабақ. №11, Мәтіндерді оқып, түйінді
ойларын айту. Оларды бір- бірімен салыстырып,
айырмашылығы мен кемшілігін айту.
6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру. 1.№10 – сабақ. «Кешіре білген адам – жақсы адам» тақырыбында шағын әңгіме құрастырыңдар. 2.Келесі сабақ. №11, Мәтіндерді оқып, түйінді ойларын айту. Оларды бір- бірімен салыстырып, айырмашылығы мен кемшілігін айту.
7 слайд
Сабақтың дәйексөзі.
Кешірімділік анадан, кішіпейілділік данадан.
Халық даналығы.
Сұрақтар:
1.Кешіру әр адамның қолынан келе ме?
2.Кешіре білу үшін адам бойында қандай қасиеттер болуы
керек?
3.Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?
7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. Кешірімділік анадан, кішіпейілділік данадан. Халық даналығы. Сұрақтар: 1.Кешіру әр адамның қолынан келе ме? 2.Кешіре білу үшін адам бойында қандай қасиеттер болуы керек? 3.Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?
8 слайд
Мұғалім сыйы.
Кешірімділіктің жеңілдігі
Бір күні мұғалім оқушыларына “Бір өмірлік экспериментке қатысқыларың
келеді ме?” деп сұрайды. Оқушылар келісімдерін береді. “Ондай болса” деді
мұғалім, “осыдан кейін не айтсам да сөзімді алатын болыңдар”. Оқушылар
оған да келіседі. “Ертең әр қайсысыңыз сабаққа бір қап пен 5 кг картоп ала
келіңдер” деп эксперимент шартын айтады мұғалім. Оқушылар картоптардың
экспериментке қандай қатысы барын түсінбесе де, ертеңіне бәрі бір-бір қап
пен 5 кг картоптан ала келеді. Мұғалім: “Енді, бүгінге дейін қанша адам
ренжіткен болсаңыз, сол адамның атын атап, картоптың үстіне есімін жазыңыз
да, картопты қапқа қойыңыз”. Оқушылардың кейбірі бір-екі картоп қойып
жатса, кейбіреуінің қаптары толығымен картопқа толады. Оқушылардың “Ал,
енді не істейміз?” сұрақтарына былай дейді мұғалім: “Бір апта бойы қайда
барсаңыз да, осы қаптарыңызды тастамай қастарыңда алып жүресіңдер.
Жатқан төсегіңізде, отырған автобусыңызда, сабақта партаның үстінде..
әрдайым қастарыңызда болсын қаптарыңыз”.
Бір аптадан кейін мұғалім сыныпқа кіреберістен оқушылар назаланып шағым
етеді: “Ағай, осыншалықты ауыр қапты үнемі қасымызда алып жүру өте
қиын”, “Ағай, картоп шіри бастады. Жаман иістен адамдар жаман жаман
қарайтын болды”, “Ағай, ішім пысты.. шаршадым!” Мұғалім балаларға
күлімдеп қарады да былай деді: “Көріп тұрғандарыңдай, кешірімді болмай
өзімізді қинаймыз, өзімізге зиян етеміз. Жүректерімізге ауыр жүк
көтерткіземіз. Біреуді кешірген кезде, ол адамға жақсылық жасағандай
боламыз; алайда, біреуді кешіру – ең алдыменен өзімізге жасалған
жақсылық“.
8 слайд
Мұғалім сыйы. Кешірімділіктің жеңілдігі Бір күні мұғалім оқушыларына “Бір өмірлік экспериментке қатысқыларың келеді ме?” деп сұрайды. Оқушылар келісімдерін береді. “Ондай болса” деді мұғалім, “осыдан кейін не айтсам да сөзімді алатын болыңдар”. Оқушылар оған да келіседі. “Ертең әр қайсысыңыз сабаққа бір қап пен 5 кг картоп ала келіңдер” деп эксперимент шартын айтады мұғалім. Оқушылар картоптардың экспериментке қандай қатысы барын түсінбесе де, ертеңіне бәрі бір-бір қап пен 5 кг картоптан ала келеді. Мұғалім: “Енді, бүгінге дейін қанша адам ренжіткен болсаңыз, сол адамның атын атап, картоптың үстіне есімін жазыңыз да, картопты қапқа қойыңыз”. Оқушылардың кейбірі бір-екі картоп қойып жатса, кейбіреуінің қаптары толығымен картопқа толады. Оқушылардың “Ал, енді не істейміз?” сұрақтарына былай дейді мұғалім: “Бір апта бойы қайда барсаңыз да, осы қаптарыңызды тастамай қастарыңда алып жүресіңдер. Жатқан төсегіңізде, отырған автобусыңызда, сабақта партаның үстінде.. әрдайым қастарыңызда болсын қаптарыңыз”. Бір аптадан кейін мұғалім сыныпқа кіреберістен оқушылар назаланып шағым етеді: “Ағай, осыншалықты ауыр қапты үнемі қасымызда алып жүру өте қиын”, “Ағай, картоп шіри бастады. Жаман иістен адамдар жаман жаман қарайтын болды”, “Ағай, ішім пысты.. шаршадым!” Мұғалім балаларға күлімдеп қарады да былай деді: “Көріп тұрғандарыңдай, кешірімді болмай өзімізді қинаймыз, өзімізге зиян етеміз. Жүректерімізге ауыр жүк көтерткіземіз. Біреуді кешірген кезде, ол адамға жақсылық жасағандай боламыз; алайда, біреуді кешіру – ең алдыменен өзімізге жасалған жақсылық“.
9 слайд
Сұрақтар:
1.Өкпені сақтау өзімізге қиянат жасаумен
бірдей бола ма?
2.Кешірімді болудың маңыздылығы неде?
3.Әңгіме қай құндылық туралы айтылған?
4.Ішкі тыныштқ дегеніміз не?
5.Әңгімеден не түсіндіңіз?
9 слайд
Сұрақтар: 1.Өкпені сақтау өзімізге қиянат жасаумен бірдей бола ма? 2.Кешірімді болудың маңыздылығы неде? 3.Әңгіме қай құндылық туралы айтылған? 4.Ішкі тыныштқ дегеніміз не? 5.Әңгімеден не түсіндіңіз?
10 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс .
Оқушылар төрт топқа бөлінеді.
«Кешір мені» тақырыбында
1 - топ тапсырмасы: хат жазу
2 - топ тапсырмасы: сурет салу
3 - топ тапсырмасы: өлең жазу
4 - топ тапсырмасы: сыйлық беру
10 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. «Кешір мені» тақырыбында 1 - топ тапсырмасы: хат жазу 2 - топ тапсырмасы: сурет салу 3 - топ тапсырмасы: өлең жазу 4 - топ тапсырмасы: сыйлық беру
11 слайд
Топпен ән айту.
Айналайын
Сөзі: М.Шаханов
Әні: Е.Хасанғалиев
Өзің едің тірегім де
Жыр боп тұндың жүрегімде
Мені сендей түсінетін
Кім бар екен бұл өмірде?!
Күн туса да толқымалы
Толқымалы, шалқымалы
Сен ешқашан өзгертпедің
Пікіріңді мен туралы
Әнін әнге жалғасын деп
Келеді арман алға сүйреп
Менің кемем өрге жүзсе
Сен қуандың алғаш рет
Астына алып қанатыңның
Нұрын шаштың жан отыңның
Мен мұңайған кезеңдерде
Қасымда ылғый сен отырдың
Саған мәңгі борыштармын
Көңіліме қоныстандың
Азаматтық ажарыңа
Мақтау айтсам намыстандың
Жарқын қушақ жайған, айым
Сеніміңе сай болайын
Маған сенген жүрегіңнің
Дүрсілінен айналайын
11 слайд
Топпен ән айту. Айналайын Сөзі: М.Шаханов Әні: Е.Хасанғалиев Өзің едің тірегім де Жыр боп тұндың жүрегімде Мені сендей түсінетін Кім бар екен бұл өмірде?! Күн туса да толқымалы Толқымалы, шалқымалы Сен ешқашан өзгертпедің Пікіріңді мен туралы Әнін әнге жалғасын деп Келеді арман алға сүйреп Менің кемем өрге жүзсе Сен қуандың алғаш рет Астына алып қанатыңның Нұрын шаштың жан отыңның Мен мұңайған кезеңдерде Қасымда ылғый сен отырдың Саған мәңгі борыштармын Көңіліме қоныстандың Азаматтық ажарыңа Мақтау айтсам намыстандың Жарқын қушақ жайған, айым Сеніміңе сай болайын Маған сенген жүрегіңнің Дүрсілінен айналайын
12 слайд
Үй тапсырмасы.
1. №11 – сабақ. «Кешірімділік көңіл кеңдігі»
тақырыбына эссе жазу.
2. Келесі сабақ. №12, «Екі дос» аңызын оқып
келу.
12 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №11 – сабақ. «Кешірімділік көңіл кеңдігі» тақырыбына эссе жазу. 2. Келесі сабақ. №12, «Екі дос» аңызын оқып келу.
13 слайд
Сабақтың қорытынды сәті.
Тыныс алуға зейін қою.
Баяу музыка қойылады.
Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз
қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің
ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш
қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа
шығарамыз.
Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз...,
қолдарыңды тізеге қоюға болады...
Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3].
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.
Рахмет!
13 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. Рахмет!