Материалдар / Психикалық дамуы тежелген ( ПДТ) балалармен ақыл-ойы кемтар балаларды ажырату
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Психикалық дамуы тежелген ( ПДТ) балалармен ақыл-ойы кемтар балаларды ажырату

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал жалпы білім беретін мекемелердегі логопед-дефектолог мұғалімдерге қажет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Маусым 2019
1062
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Психикалық дамуы тежелген ( ПДТ) балалармен ақыл-ойы кемтар балаларды ажырату

1 слайд
Психикалық дамуы тежелген ( ПДТ) балалармен ақыл-ойы кемтар балаларды ажырату

Ақыл-ойы кемтар балалар - бас миының органикалық зақым алуының нәтижесінде психикалық әсіресе жоғарғы танымдық үрд

2 слайд
Ақыл-ойы кемтар балалар - бас миының органикалық зақым алуының нәтижесінде психикалық әсіресе жоғарғы танымдық үрдістерінің (белсенді қабылдау, ауызша- қисынды ойлау, сөйлеу, есте сақтау, сезімдік- еріктік сфера, моторикасында және тұлғалық дамуындағы жетіспеушіліктер) бұзылуына шалдыққан балалар.

Психикалық дамуы тежелген балалар (ПДТ) - ми қыртысының минималды, функцианалды зақымдануы немесе балалардың ұзақ

3 слайд
Психикалық дамуы тежелген балалар (ПДТ) - ми қыртысының минималды, функцианалды зақымдануы немесе балалардың ұзақ мерзімде әлеуметтік депривацияға ұшырауы. Қалыпты психикалық үрдістерінің бұзылысы.

Зият ауытқуларының себептері: - тұқым қуалаушылық аурулары (микроцефалия,фенилкетонурия,т.б), - хромосомалық құрылымы

4 слайд
Зият ауытқуларының себептері: - тұқым қуалаушылық аурулары (микроцефалия,фенилкетонурия,т.б), - хромосомалық құрылымы және санындағы бұзылыстар (Даун синдромы, Кляйнфельтер,Шерешевский-Тернер синдромы) т.б. - Сонымен бірге ұрықтың жатырішіндегі даму кезінде әсер ететін әр түрлі патогендік факторлар тудырады.

ПДТ себептері: - баланың жатыріштегі және ерте жастағы соматикалық аурулар; - патогенді фактордың әсерінен ( токсикоз); - Өз

5 слайд
ПДТ себептері: - баланың жатыріштегі және ерте жастағы соматикалық аурулар; - патогенді фактордың әсерінен ( токсикоз); - Өз уақытынан ерте босану; - Туу кезіндегіжарақаттар;

К.С. Лебединская ПДТ балаларды этиологиялық принциптер негізінде 4 топқа бөлген: 1топ – конституционалдық тежелу 2 топ –

6 слайд
К.С. Лебединская ПДТ балаларды этиологиялық принциптер негізінде 4 топқа бөлген: 1топ – конституционалдық тежелу 2 топ – соматогендік тежелу 3 топ – психогендік тежелу 4 топ – церебральды-органикалық тежелу

ПДТ балалардың жалпы ерекшеліктері: • ПДТ балалар арнайы оқыту жағдайларын қажет етеді. • Қалыпты дамыған балаларға қарағанда

7 слайд
ПДТ балалардың жалпы ерекшеліктері: • ПДТ балалар арнайы оқыту жағдайларын қажет етеді. • Қалыпты дамыған балаларға қарағанда ПДТ балалардың жұмыс қабілетінің көлемі төмен. • Ауызша сөйлеуіндегі кемістіктер • Жазбаша сөйлеуінде ПДТ балалар ерекше қателер жібереді. Себептерін ескере топтарға бөлуге болады.

Ақыл-ой кемтарлықтың, яғни зият ауытқушылықтардың үш деңгейін ажыратады: жеңіл, орташа, ауыр.

8 слайд
Ақыл-ой кемтарлықтың, яғни зият ауытқушылықтардың үш деңгейін ажыратады: жеңіл, орташа, ауыр.

Жеңіл түрі - олар арнайы бағдарлама бойынша мектепте жүйелі түрде білім алуға қабілетті. Ең жоғарғы психикалық

9 слайд
Жеңіл түрі - олар арнайы бағдарлама бойынша мектепте жүйелі түрде білім алуға қабілетті. Ең жоғарғы психикалық үрдістерінің: есте сақтау, назар аударудың ерікті үрдістерінің, талдау және жинақтау, ойлау, сөйлеудің талдап қорытушы және реттеуші т.б. үрдістерінің толық дамымағаны байқалады.

Орташа түрі- танымдық үрдістеріндегі, ерік- жігер аясындағы бұзылыстардың салдарынан ұзақ уақыт бойы өз бетінше мақсатты түрде

10 слайд
Орташа түрі- танымдық үрдістеріндегі, ерік- жігер аясындағы бұзылыстардың салдарынан ұзақ уақыт бойы өз бетінше мақсатты түрде жұмыс істеуге қабілеті аз, ақылының кемдік дәрежесі аз балалар. Ұзақ уақыт бойы оқытып, жүйелі түрде жаттығу жасаған жағдайда балалар оқу техникасын, жазу дағдыларын меңгереді, өзіне-өзі қызмет көрсетудің қарапайым дағдыларын меңгеруге қабілетті.

Ауыр түрі- жалпы баланың жеке тұлға ретінде бұзылуының ең ауыр дәрежесі. Олар сөйлей алмайды, басқалардың сөзін түсінбейді,

11 слайд
Ауыр түрі- жалпы баланың жеке тұлға ретінде бұзылуының ең ауыр дәрежесі. Олар сөйлей алмайды, басқалардың сөзін түсінбейді, өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын меңгеруге қабілетсіз, моторикасында ауыр бұзылыстары бар.Бұл топтағы балалардың ақыл-ойын қалпына келтіру мүмкін емес.

дебильдік имбецильдік нақұрыстық Жалпы топтастыру негізгі үш деңгейді анықтайды

12 слайд
дебильдік имбецильдік нақұрыстық Жалпы топтастыру негізгі үш деңгейді анықтайды

Бағдарламалар • Жалпы мектеп бағдарламасы • Көмекші мектеп бағдарламасы • ПДТ балаларға арналған бағдарлама

13 слайд
Бағдарламалар • Жалпы мектеп бағдарламасы • Көмекші мектеп бағдарламасы • ПДТ балаларға арналған бағдарлама