Психология пәні бойынша презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
«Ғасырлар мақсаты –
қоғамның нарықтық қарым-
қатынасқа көшу кезінде саяси-
экономикалық және рухани
дағдарыстарды жеңіп шыға
алатын, ізгіленген ХХІ ғасырды
құрушы, іскер, өмірге
икемделген, жан-жақты
мәдениетті жеке тұлғаны
қалыптастыру»
Қ.Р-ның тұңғыш Президенті
Н.Ә.Назарбаев
2 слайд
«Ғасырлар мақсаты – қоғамның нарықтық қарым- қатынасқа көшу кезінде саяси- экономикалық және рухани дағдарыстарды жеңіп шыға алатын, ізгіленген ХХІ ғасырды құрушы, іскер, өмірге икемделген, жан-жақты мәдениетті жеке тұлғаны қалыптастыру» Қ.Р-ның тұңғыш Президенті Н.Ә.Назарбаев
3 слайд
1. «Тәрбие— адам жанының жетілуі.Тәрбиеде адам табиғатын жетілдірудің ұлы
құпиясы жатыр.
(Кант)
2. «Тәрбие- кімді тәрбиелейміз, солардың жүрегіне әсер ету. Тәрбие –бір
адамның тәрбиеленушілерге белгілі адамгершілік әдеттерін меңгеру мақсатында
әсер етуі»
(Л.Н.Толстой)
3. «Тәрбиелік әрекет адамның ақылды, саналы әрекет аймағына жатады,ал тәрбие
ұғымы тарихтың жемісі, табиғатта ол жоқ..»
(К.Д.Ушинский)
4. «Тәрбие –кең мағынада үнемі толығу мен жаңарудың көпқырлы процесі»
(Сухомлинский В.А)ТӘРБИЕ ТУРАЛЫ ҰЛЫ
ПЕДАГОГТАРДЫҢ
КӨЗҚАРАСТАРЫ:
3 слайд
1. «Тәрбие— адам жанының жетілуі.Тәрбиеде адам табиғатын жетілдірудің ұлы құпиясы жатыр. (Кант) 2. «Тәрбие- кімді тәрбиелейміз, солардың жүрегіне әсер ету. Тәрбие –бір адамның тәрбиеленушілерге белгілі адамгершілік әдеттерін меңгеру мақсатында әсер етуі» (Л.Н.Толстой) 3. «Тәрбиелік әрекет адамның ақылды, саналы әрекет аймағына жатады,ал тәрбие ұғымы тарихтың жемісі, табиғатта ол жоқ..» (К.Д.Ушинский) 4. «Тәрбие –кең мағынада үнемі толығу мен жаңарудың көпқырлы процесі» (Сухомлинский В.А)ТӘРБИЕ ТУРАЛЫ ҰЛЫ ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӨЗҚАРАСТАРЫ:
4 слайд
Тәрбие психологиясы - балалар ұжымының, баланың іс-әрекетін
мақсаттылық ұйымдастыру жағдайыңда жеке адамның дамуын
зерттейтін педагогикалық психологияның бөлімі. Тұлғаның
мотивациялық саласының мазмұнын, оның бағыттылығын, құндық
бағдарлануын, сондай-ақ әр түрлі жағдайда тәрбиеленіп жатқан
балалардын өзіндік сана-сезімдеріндегі айырмашылықты, балалар
ұжымы мен бозбалалар ұжымының құрылымын, олардың жеке
тұлғаның қалыптасуындағы рөлін, психикалық депривацияның
жағдайы мен салдарын зерттейді. Тәрбиенің қозғаушы күштері —
тәрбиеші қажеттіліктерінің жаңаруы мен оны қанағаттандыру
мүмкіндіктері арасындағы шынайы қарама-қайшылықтар, оны
тәлімгердің реттеу әрекеті. Бұл қайшынықтарды баланың
белсенділігі арқылы шешу оның өзін дамытуға бағытталады. ТӘРБИЕ ПСИХОЛОГИЯСЫНА
ТҮСІНІК БЕРУ
4 слайд
Тәрбие психологиясы - балалар ұжымының, баланың іс-әрекетін мақсаттылық ұйымдастыру жағдайыңда жеке адамның дамуын зерттейтін педагогикалық психологияның бөлімі. Тұлғаның мотивациялық саласының мазмұнын, оның бағыттылығын, құндық бағдарлануын, сондай-ақ әр түрлі жағдайда тәрбиеленіп жатқан балалардын өзіндік сана-сезімдеріндегі айырмашылықты, балалар ұжымы мен бозбалалар ұжымының құрылымын, олардың жеке тұлғаның қалыптасуындағы рөлін, психикалық депривацияның жағдайы мен салдарын зерттейді. Тәрбиенің қозғаушы күштері — тәрбиеші қажеттіліктерінің жаңаруы мен оны қанағаттандыру мүмкіндіктері арасындағы шынайы қарама-қайшылықтар, оны тәлімгердің реттеу әрекеті. Бұл қайшынықтарды баланың белсенділігі арқылы шешу оның өзін дамытуға бағытталады. ТӘРБИЕ ПСИХОЛОГИЯСЫНА ТҮСІНІК БЕРУ
5 слайд
•
Әлеуметтану- әр түрлі тәрбие функцияларын орындайтын әлеуметтік
топтар мен институттардың әрекет мазмұны мен құрылымын
қарастырады.
•
Философия- қоғамның, яғни адамның қалыртасу кезеңіндегі тәрбие мен
оның білім беру жүйесіндегі орнын қарастырады .
•
Педагогика- тәрбие мақсатын, міндетін, құралдарын, мазмұнын және
прктикаға оны енгізу жолдарын қарастырады .
•
Психология- Тарих кезеңдеріндегі тәрбие мақсаты, мазмұны, әдістерін,
сондай-ақ оқу-тәрбие институттарының қалыптастыруын
қарастырады. ТӘРБИЕНІ ҚАЛЫПТАСТЫРАТЫН
ҒЫЛЫМ САЛАЛАРЫ
5 слайд
• Әлеуметтану- әр түрлі тәрбие функцияларын орындайтын әлеуметтік топтар мен институттардың әрекет мазмұны мен құрылымын қарастырады. • Философия- қоғамның, яғни адамның қалыртасу кезеңіндегі тәрбие мен оның білім беру жүйесіндегі орнын қарастырады . • Педагогика- тәрбие мақсатын, міндетін, құралдарын, мазмұнын және прктикаға оны енгізу жолдарын қарастырады . • Психология- Тарих кезеңдеріндегі тәрбие мақсаты, мазмұны, әдістерін, сондай-ақ оқу-тәрбие институттарының қалыптастыруын қарастырады. ТӘРБИЕНІ ҚАЛЫПТАСТЫРАТЫН ҒЫЛЫМ САЛАЛАРЫ
6 слайд
Тәлім – тәрбие психологиясының мынандай тармақтары
бар: а) Оқыту психологиясы – дидактиканың психологиялық
негіздерін, оқыту мен білім берудің жекелеген әдістеме
мәселелерін, бағдарлап оқыту мен балалардың ақыл – ойын
қалыптастыру сияқты өзге де мәселелермен шұғылданады. ә)
Тәрбие психологиясы – гуманистік және әлеуметтік тәрбие
мәселелерінің психологиясын зерттеп, оқушылар ұжымының,
еңбекпен түзету педагогикасының психологиялық негіздеріне
қатысты мәселелерді іздестіреді. Бұлардан басқа мұғалімдер
психологиясы және кемтар балаларды оќытудың тәрбиелеу i
мәселелерін ќамтиды.
6 слайд
Тәлім – тәрбие психологиясының мынандай тармақтары бар: а) Оқыту психологиясы – дидактиканың психологиялық негіздерін, оқыту мен білім берудің жекелеген әдістеме мәселелерін, бағдарлап оқыту мен балалардың ақыл – ойын қалыптастыру сияқты өзге де мәселелермен шұғылданады. ә) Тәрбие психологиясы – гуманистік және әлеуметтік тәрбие мәселелерінің психологиясын зерттеп, оқушылар ұжымының, еңбекпен түзету педагогикасының психологиялық негіздеріне қатысты мәселелерді іздестіреді. Бұлардан басқа мұғалімдер психологиясы және кемтар балаларды оќытудың тәрбиелеу i мәселелерін ќамтиды.
7 слайд
•
Адамгершілік нормаларын, принциптерін меңгеру
заңдылықтары мен механизмі проблемасы, мектептегі
оқу-тәрбие прцнсінде көзқарас, сенім қалыптастыру
проблемасы.
•
«Тәрбие», «оқыту», «әлеуметтендіру» ұғымдарының ара
қатынасын ашу проблемасы.
•
Жеке тұлғаның қасиеттерінің қалыптасуы және олардың
жас және дербес ерекшеліктермен байланыс проблемасы.
•
Балалар және жасөспірімдер ұжымының құрылымы мен
оның оқушының жеке тұлғасын қалыптастырудағы рөлі
проблемасы.
•
Оқушының мотивациялық сферасы проблемасы, оның
бағыттылығы, адамгершілік қалпы. ТӘРБИЕ ПСИХОЛОГИЯСЫ
ПРОБЛЕМАЛАРЫ
7 слайд
• Адамгершілік нормаларын, принциптерін меңгеру заңдылықтары мен механизмі проблемасы, мектептегі оқу-тәрбие прцнсінде көзқарас, сенім қалыптастыру проблемасы. • «Тәрбие», «оқыту», «әлеуметтендіру» ұғымдарының ара қатынасын ашу проблемасы. • Жеке тұлғаның қасиеттерінің қалыптасуы және олардың жас және дербес ерекшеліктермен байланыс проблемасы. • Балалар және жасөспірімдер ұжымының құрылымы мен оның оқушының жеке тұлғасын қалыптастырудағы рөлі проблемасы. • Оқушының мотивациялық сферасы проблемасы, оның бағыттылығы, адамгершілік қалпы. ТӘРБИЕ ПСИХОЛОГИЯСЫ ПРОБЛЕМАЛАРЫ
8 слайд
•
Мақсаттылық- барлық тәрбие прцесінің және оның жетекші элементтерінің мақсаты.
Мақсат қоя білу-> стратегиялық тактикалық міндет-> мақсат міндеттерді
тәрбиеленушілердің ішкі жоспарына айналдыру->осы негізде тәрбиеші мен
тірбиеленушінің әрекетін жоспарлау->қорытынды мақсаты: 1)қоғамның әлеуметтік-
мәдени құндылығын игеру; 2) тәрбиеленушінің жеке даралығын, өзіндік құндылығын
дамыту.
•
Үш бірлік бейнелі түрде «үш алыптың» бірігуі.
•
Тәрбие- жеке тұлғаның дамуын стимулдандыратын фактор, құрал. Жеке тұлғаны
жан-жақты, қалыпты дамыту үшін педагогта құрал арсеналдары болуы қажет.
•
Тәрбие секунд сайын, минут сайын, күн сайын, жыл бойы жүзеге асырылатындықтан,
тәрбиеші мен тәрбиеленуші тұлғаларында өзгерістер туындататындықтан, ол –
процесс.
•
Тәрбие нәтижеге, тәрбиеленушілерге үнемі ісер ету процесінде адам бойында
позитивті сандық және сапалық қасиеттер пайда болады, бұл тәрбие процесінің
диалектикалылығын байқатады.
•
Тәрбие- тәрбиеші мен тәрбиеленушінің өзара қарым-қатынас процесі .ТӘРБИЕ БЕЛГІЛЕРІ:
8 слайд
• Мақсаттылық- барлық тәрбие прцесінің және оның жетекші элементтерінің мақсаты. Мақсат қоя білу-> стратегиялық тактикалық міндет-> мақсат міндеттерді тәрбиеленушілердің ішкі жоспарына айналдыру->осы негізде тәрбиеші мен тірбиеленушінің әрекетін жоспарлау->қорытынды мақсаты: 1)қоғамның әлеуметтік- мәдени құндылығын игеру; 2) тәрбиеленушінің жеке даралығын, өзіндік құндылығын дамыту. • Үш бірлік бейнелі түрде «үш алыптың» бірігуі. • Тәрбие- жеке тұлғаның дамуын стимулдандыратын фактор, құрал. Жеке тұлғаны жан-жақты, қалыпты дамыту үшін педагогта құрал арсеналдары болуы қажет. • Тәрбие секунд сайын, минут сайын, күн сайын, жыл бойы жүзеге асырылатындықтан, тәрбиеші мен тәрбиеленуші тұлғаларында өзгерістер туындататындықтан, ол – процесс. • Тәрбие нәтижеге, тәрбиеленушілерге үнемі ісер ету процесінде адам бойында позитивті сандық және сапалық қасиеттер пайда болады, бұл тәрбие процесінің диалектикалылығын байқатады. • Тәрбие- тәрбиеші мен тәрбиеленушінің өзара қарым-қатынас процесі .ТӘРБИЕ БЕЛГІЛЕРІ:
9 слайд
1. https://kk.wikipedia.org/wiki/
Тәрбие_психологиясы
2. https:// lektsii.org/10-89410.html
3. https://ulagat.com/2020/06/26/
тәрбие-психологиясы /
4. https://
www.referat911.ru/Psihologiya/trbie-psihologiyasy/
582922-3424890-place1.html ПАЙДАЛАНЫЛҒАН
ӘДЕБИЕТТЕР:
9 слайд
1. https://kk.wikipedia.org/wiki/ Тәрбие_психологиясы 2. https:// lektsii.org/10-89410.html 3. https://ulagat.com/2020/06/26/ тәрбие-психологиясы / 4. https:// www.referat911.ru/Psihologiya/trbie-psihologiyasy/ 582922-3424890-place1.html ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР:
10 слайд
10 слайд