Психологиялық Тренинг
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Педагогтар ға
арналған
психологиялық
тренингтер.
1 слайд
Педагогтар ға арналған психологиялық тренингтер.
2 слайд
Мақсаты:
Педагогтар, тәрбиешілер
арасында қарым-қатынасты
нығайту, жағымсыз көңіл-күйден
арылу, күш-қуат жинау, өзін-өзі
тану,құртеттеу, өзін еркін
сезінуге көмектесу
2 слайд
Мақсаты: Педагогтар, тәрбиешілер арасында қарым-қатынасты нығайту, жағымсыз көңіл-күйден арылу, күш-қуат жинау, өзін-өзі тану,құртеттеу, өзін еркін сезінуге көмектесу
3 слайд
Барысы:
1.Сәлемдесу.
2.”Түрлі-түсті доптар”
психологиялық жаттығу.
3.”Орын ауыстыру
“психологиялық жаттығу.
4.”Мюнстерберг”
психологиялық әдістеме.
5.Ситуация.
6.”Ну ормандағы
жаңбыр”релаксациялық жаттығу
7.”Сілкіп таста”
психологиялық жаттығу.
8.Қорытынды
“ Суретті тест” психологиялық
жаттығу.
3 слайд
Барысы: 1.Сәлемдесу. 2.”Түрлі-түсті доптар” психологиялық жаттығу. 3.”Орын ауыстыру “психологиялық жаттығу. 4.”Мюнстерберг” психологиялық әдістеме. 5.Ситуация. 6.”Ну ормандағы жаңбыр”релаксациялық жаттығу 7.”Сілкіп таста” психологиялық жаттығу. 8.Қорытынды “ Суретті тест” психологиялық жаттығу.
4 слайд
Қажетті құралдар:
Доп, ақ параққа күннің,
бұлттың, жаңбырдың, жасыл
шөптер бейнеленген парақ
қағазы, түсті және ақ қағаз,
қайшы, түрлі-түсті қаламдар т.б.
4 слайд
Қажетті құралдар: Доп, ақ параққа күннің, бұлттың, жаңбырдың, жасыл шөптер бейнеленген парақ қағазы, түсті және ақ қағаз, қайшы, түрлі-түсті қаламдар т.б.
5 слайд
Ұйымдастыру:
Психолог: Құрметті педагогтар,тәрбиешілер
өз қызметтерін аянбай,алаңсыз жүргізуіне
ұшқыр ой, алғыр зейін, ашық көз, ояу көкірек
керек екені даусыз. Сергек қимылмен, ширақ
оймен, сезітмал жүрекпен адал еңбек
ететін,олардың зерделеріндегі ойларынан
түйін алу. Бүгінгі мақсат-айналамыздағы
адамдарымызбен қарым-қатынасымыз
қандай, олар кімдер, біз кімбіз, өзімізді-
өзіміз танимыз ба? Деген сұрақтарға жауап
іздеп, тұлғаның дами көзқарасын анықтау.
Ендеше сіздерге сәттілік тілей
отырып,тренингімізді бастаймыз.
5 слайд
Ұйымдастыру: Психолог: Құрметті педагогтар,тәрбиешілер өз қызметтерін аянбай,алаңсыз жүргізуіне ұшқыр ой, алғыр зейін, ашық көз, ояу көкірек керек екені даусыз. Сергек қимылмен, ширақ оймен, сезітмал жүрекпен адал еңбек ететін,олардың зерделеріндегі ойларынан түйін алу. Бүгінгі мақсат-айналамыздағы адамдарымызбен қарым-қатынасымыз қандай, олар кімдер, біз кімбіз, өзімізді- өзіміз танимыз ба? Деген сұрақтарға жауап іздеп, тұлғаның дами көзқарасын анықтау. Ендеше сіздерге сәттілік тілей отырып,тренингімізді бастаймыз.
6 слайд
“ Сәлемдесу”
психологиялық жаттығу
Қазір топтың әр мүшесі кезекпен
ортаға шығып, топқа қарап
бір-бірін қайталамай топпен кез-келген
тәсілмен сәлемдеседі. Ал біз әрбір
сәлемдесуді қайталаймыз.
Жаттығудан кейін талқылау.
Сәлемдесудің қайсысы сіздің есіңізде
қалды және неліктен?
6 слайд
“ Сәлемдесу” психологиялық жаттығу Қазір топтың әр мүшесі кезекпен ортаға шығып, топқа қарап бір-бірін қайталамай топпен кез-келген тәсілмен сәлемдеседі. Ал біз әрбір сәлемдесуді қайталаймыз. Жаттығудан кейін талқылау. Сәлемдесудің қайсысы сіздің есіңізде қалды және неліктен?
7 слайд
“ Түрлі-түсті доптар”
психологиялық жаттығу.
Мақсаты: есту арқылы есте сақтау деңгейлерін дамыту.
Психолог: қазір сіздер алдарыңыздағы бланкіге
бірнеше доп саласыздар, ол үшін мені мұқият тыңдап
алыңыздар.
Психолог:қағаз бетіне екі кішкентай қызыл және
жасыл доп салыңыз, қызыл доп пен жасыл доптың
ортасына үлкен сары доп салыңыз, ал жасыл доптың
жанына кішкентай көк доп салыңыз.
Жаттығудан кейін талдау.
7 слайд
“ Түрлі-түсті доптар” психологиялық жаттығу. Мақсаты: есту арқылы есте сақтау деңгейлерін дамыту. Психолог: қазір сіздер алдарыңыздағы бланкіге бірнеше доп саласыздар, ол үшін мені мұқият тыңдап алыңыздар. Психолог:қағаз бетіне екі кішкентай қызыл және жасыл доп салыңыз, қызыл доп пен жасыл доптың ортасына үлкен сары доп салыңыз, ал жасыл доптың жанына кішкентай көк доп салыңыз. Жаттығудан кейін талдау.
8 слайд
“ Орын ауыстыру”
психологиялық жаттығу.
Мақсаты:ашықтық, сенімділік деңгейін,эмоционалдық
еркіндікті, ортада бірауыздылық орнатуға жағдай жасау.
Шеңбердің ортасында тұрған (алғашында ол адам орнына
психолог тұрады.) ортақ белгілері бар адамдарға орындарын
ауыстыру ұсынысын жасайды. Ортақ белгіні атайды.
Мысалы психолог:”Араларыңызда жоғары дәрежедегі
педагогтар орындарыңызды ауыстырып отырыңыздар”,-деп
айтады, сол кезде кімнің жоғары дәрежесі бар солар орындарын
ауыстыруы қажет. Осы сәтте шеңбердің ортасында тұрған адам,
орындардың біреуін иеленіп үлгеруі тиіс, ал шеңбердің
ортасында орынсыз қалып қалған адам ойынды жалғастырады.
Жаттығу аяқталғаннан кейін жаттықтырушы топқа:
” Сіз өзіңізді қалай сезінесіз? Қазіргі көңіл-күйіңіз қандай?
деген сұрақтар қойылады.
8 слайд
“ Орын ауыстыру” психологиялық жаттығу. Мақсаты:ашықтық, сенімділік деңгейін,эмоционалдық еркіндікті, ортада бірауыздылық орнатуға жағдай жасау. Шеңбердің ортасында тұрған (алғашында ол адам орнына психолог тұрады.) ортақ белгілері бар адамдарға орындарын ауыстыру ұсынысын жасайды. Ортақ белгіні атайды. Мысалы психолог:”Араларыңызда жоғары дәрежедегі педагогтар орындарыңызды ауыстырып отырыңыздар”,-деп айтады, сол кезде кімнің жоғары дәрежесі бар солар орындарын ауыстыруы қажет. Осы сәтте шеңбердің ортасында тұрған адам, орындардың біреуін иеленіп үлгеруі тиіс, ал шеңбердің ортасында орынсыз қалып қалған адам ойынды жалғастырады. Жаттығу аяқталғаннан кейін жаттықтырушы топқа: ” Сіз өзіңізді қалай сезінесіз? Қазіргі көңіл-күйіңіз қандай? деген сұрақтар қойылады.
9 слайд
“ Мюнстерберг”
психологиялық әдістеме.
Мақсаты:жас мамандарға көмек көрсету және ұжымда
жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.
Уақыты: 2мин.
Психолог:Көптеген әріптердің арасында тұрған тұтас
сөздер бар. Сіздің міндетіңіз, тез оқып отырып, сол
сөздердің астын сызуыңыз керек.
РАПВРАНАОПАРТАЫОВРГФЛТОУПЛЛЫАОТУРТЕРЕЗЕЬЛР
ОНЕВУЦДОАПТАИЛЛОШНСАҒАТДЛИАЫРТЛПСЛСАБАҚТЫ
ПЛБЮХОАВБАСБАЛДАҚИМПЕАКВУЫТАҚТАГЕОРНПАОШ
ОҚУШЫШПЕАВЫМҰҒАЛІМРАГЛИОАОПДИРЕКТОРБОАВН
АОРҚЫЗМЕТКЕРПРЕДАРУРОЛДЛШЕОКОКРКҰҮРВЭЖЭДЩ
ВКНАЛЦГВНПЦНУАПӘПТЕРОИТЛУОШШГГГ......
Зерттелуші тапсырманы орындап болғаннан кейін
нәтижесі есептелінеді.
9 слайд
“ Мюнстерберг” психологиялық әдістеме. Мақсаты:жас мамандарға көмек көрсету және ұжымда жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Уақыты: 2мин. Психолог:Көптеген әріптердің арасында тұрған тұтас сөздер бар. Сіздің міндетіңіз, тез оқып отырып, сол сөздердің астын сызуыңыз керек. РАПВРАНАОПАРТАЫОВРГФЛТОУПЛЛЫАОТУРТЕРЕЗЕЬЛР ОНЕВУЦДОАПТАИЛЛОШНСАҒАТДЛИАЫРТЛПСЛСАБАҚТЫ ПЛБЮХОАВБАСБАЛДАҚИМПЕАКВУЫТАҚТАГЕОРНПАОШ ОҚУШЫШПЕАВЫМҰҒАЛІМРАГЛИОАОПДИРЕКТОРБОАВН АОРҚЫЗМЕТКЕРПРЕДАРУРОЛДЛШЕОКОКРКҰҮРВЭЖЭДЩ ВКНАЛЦГВНПЦНУАПӘПТЕРОИТЛУОШШГГГ...... Зерттелуші тапсырманы орындап болғаннан кейін нәтижесі есептелінеді.
10 слайд
Ситуация
Психолог: Ал енді әріптестер екі топқа бөліне қояйық.
Әр топқа бір ситуациялық жағдаяаттар беріледі.
1-топ. Автобуста екі қыз келеді, өзара қызу әңгіме үстінде, аузында сағыз,
қасында тұрған үлкен әкейді қағып, итеріп жіберді де, ештеңе айтпастан
тұра берді.Атай ашуланып қыздарға, қандай тәрбиесі жоқ балаларсыңдар, үйде
ата-аналарыңа солай жасайсыңдар ма?-деді. Осы жерде дау басталды. Бұған кім
кіналі? Сіздер қалай ойлайсыздар?
2-топ.Жұмысқа асығыс жүгіріп келдіңіздер, асыққандарыңыз сондай
баспалдақпен келе жатқандарыңызда алдарыңызда келе жатқан 2-3 баланы
қағып кеттіңіздер де, түк болмағандай кет бердіңіздер. Ол балалардан кешірім
де сұраған жоқсыз. Осы жерде бала сіз туралы не деп ойлайды? Не істеу керек?
10 слайд
Ситуация Психолог: Ал енді әріптестер екі топқа бөліне қояйық. Әр топқа бір ситуациялық жағдаяаттар беріледі. 1-топ. Автобуста екі қыз келеді, өзара қызу әңгіме үстінде, аузында сағыз, қасында тұрған үлкен әкейді қағып, итеріп жіберді де, ештеңе айтпастан тұра берді.Атай ашуланып қыздарға, қандай тәрбиесі жоқ балаларсыңдар, үйде ата-аналарыңа солай жасайсыңдар ма?-деді. Осы жерде дау басталды. Бұған кім кіналі? Сіздер қалай ойлайсыздар? 2-топ.Жұмысқа асығыс жүгіріп келдіңіздер, асыққандарыңыз сондай баспалдақпен келе жатқандарыңызда алдарыңызда келе жатқан 2-3 баланы қағып кеттіңіздер де, түк болмағандай кет бердіңіздер. Ол балалардан кешірім де сұраған жоқсыз. Осы жерде бала сіз туралы не деп ойлайды? Не істеу керек?
11 слайд
“ Ну ормандағы жаңбыр”
релаксациялық жаттығу.
Мақсаты: иық, мойын омыртқаларындағы бұлшық ет түйсінуінен арылту,босаңсыту.
Уақыты: 10мин.
Психолог: Қанекей бір-біріңізбен тығыз тұрыңыздар. Өздеріңізді ну ормандағыдай
елестетіңіздер. Ауа-райы алдымен керемет еді, күн ашық,өте ыстық және қапырық
болатын.Міне, кішкене жел тұрды. Алдыңызда тұрған адамның арқасына қолығызбен
жеңіл қимылдар жасаңыздар. Жел күшейіп, қол қимылы да жылдам бола түседі. Дауыл
басталады, қол қимылдары да айналдыра жасалып,күшейді. Сосын ақ жауын
жауды(жұбыңыздың арқасын жеңіл түрде қағасыз) Міне нөсер басталды (саусақтармен
қимылдар жасап, алақанмен жоғары-төмен жүргізесіз) Нөсер үдей түсті (барлық
саусақтарыңызбен қатты қағасыз). Қайта нөсерлетті,ақ жауын жауды, дауыл тұрды, қатты
жел тұрды, ол қайта басылды, сосын табиғатта барлығы тынышталды. Қайта күн шықты.
Сезінеміз.
Талдау: Сіздер қандай массаждан кейін өзіңізді қалай сезіндіңіз?
Жағымды болды ма? Әлде тек әрекеттерді ғана орындау қажет болды ма?Өз сезім-
күйлеріңізбен бөлісіңіздер.
11 слайд
“ Ну ормандағы жаңбыр” релаксациялық жаттығу. Мақсаты: иық, мойын омыртқаларындағы бұлшық ет түйсінуінен арылту,босаңсыту. Уақыты: 10мин. Психолог: Қанекей бір-біріңізбен тығыз тұрыңыздар. Өздеріңізді ну ормандағыдай елестетіңіздер. Ауа-райы алдымен керемет еді, күн ашық,өте ыстық және қапырық болатын.Міне, кішкене жел тұрды. Алдыңызда тұрған адамның арқасына қолығызбен жеңіл қимылдар жасаңыздар. Жел күшейіп, қол қимылы да жылдам бола түседі. Дауыл басталады, қол қимылдары да айналдыра жасалып,күшейді. Сосын ақ жауын жауды(жұбыңыздың арқасын жеңіл түрде қағасыз) Міне нөсер басталды (саусақтармен қимылдар жасап, алақанмен жоғары-төмен жүргізесіз) Нөсер үдей түсті (барлық саусақтарыңызбен қатты қағасыз). Қайта нөсерлетті,ақ жауын жауды, дауыл тұрды, қатты жел тұрды, ол қайта басылды, сосын табиғатта барлығы тынышталды. Қайта күн шықты. Сезінеміз. Талдау: Сіздер қандай массаждан кейін өзіңізді қалай сезіндіңіз? Жағымды болды ма? Әлде тек әрекеттерді ғана орындау қажет болды ма?Өз сезім- күйлеріңізбен бөлісіңіздер.
12 слайд
“ Сілкіп таста”
психологиялық ойыны.
Мақсаты:жағымсыз,қажет емес, кедергі жасайтынынан құтылу.
Уақыты:10 мин.
Психолог: Мен сіздерге жағымсыз әсерлерден арылып, өзіңізді
қалыпқа кетірудің жолын көрсетемін. Кейде біз көп күшімізді
алатын ауырлықтарды көтереміз. Мысалы: Әлдекімнің ойына:
“Тағы да жолым болмай қалды” енді бірі “Мен басқалар сияқты
ақылды емеспін. Не шін бекерге тырысамын?”-деген жауаптар
мазалайды.
Айналаңызда орын қалдырып, еркін тұрыңыздар.
Алақаныңызды, білегіңізді, иығыңызды сілкіңіз. Осы сәтте
өзіңізді жағымсыз жағдайлардан арылғандай сезініңіздер.
Аяқтарыңызды саннан тобыққа дейін сілкіңіздер. Қандайда бір
дауыс шығарсаңыз тіптен дқрыс болар еді. Жағымсыз сезімнен
арылғаныңызды біртіндеп сергек, көңілді бола түскеніңізді
елестетуге тырысыңыз.
Талдау: Жаттығуды орындаудан кейінгі көңіл-күйіңіз.
12 слайд
“ Сілкіп таста” психологиялық ойыны. Мақсаты:жағымсыз,қажет емес, кедергі жасайтынынан құтылу. Уақыты:10 мин. Психолог: Мен сіздерге жағымсыз әсерлерден арылып, өзіңізді қалыпқа кетірудің жолын көрсетемін. Кейде біз көп күшімізді алатын ауырлықтарды көтереміз. Мысалы: Әлдекімнің ойына: “Тағы да жолым болмай қалды” енді бірі “Мен басқалар сияқты ақылды емеспін. Не шін бекерге тырысамын?”-деген жауаптар мазалайды. Айналаңызда орын қалдырып, еркін тұрыңыздар. Алақаныңызды, білегіңізді, иығыңызды сілкіңіз. Осы сәтте өзіңізді жағымсыз жағдайлардан арылғандай сезініңіздер. Аяқтарыңызды саннан тобыққа дейін сілкіңіздер. Қандайда бір дауыс шығарсаңыз тіптен дқрыс болар еді. Жағымсыз сезімнен арылғаныңызды біртіндеп сергек, көңілді бола түскеніңізді елестетуге тырысыңыз. Талдау: Жаттығуды орындаудан кейінгі көңіл-күйіңіз.
13 слайд
“ Суретті тест”
психологиялық жаттығу
Психолог: Құрметті әріптестер бүгінгі тренингіміз қалай өтті?
Барлығымыз қандай әсер алдық? Қорыта келе тренингтен
алған әсерлерімізді осы
“ Суретті тест” жаттығуы арқылы білетін боламыз.
Қатысушыларға ақ параққа күннің, бұлттың, жаңбырдың,
жасыл шөптер бейнеленген парақ таратылады. Тренингтен
алған әсерін,бір-біріне тілектерін сол берілген суреттердің
біреуіне жазады.
Талдау:
Күннің суреті-тренингке қатысушының толық
қанағаттанғаны, көңілденгені.
Бұлттың суреті- алған әсері төмен.
Жаңбырдың суреті- ешқандай әсер алмаған.
Жасыл шөптер- көңілді, жақсы әсер алғаны.
13 слайд
“ Суретті тест” психологиялық жаттығу Психолог: Құрметті әріптестер бүгінгі тренингіміз қалай өтті? Барлығымыз қандай әсер алдық? Қорыта келе тренингтен алған әсерлерімізді осы “ Суретті тест” жаттығуы арқылы білетін боламыз. Қатысушыларға ақ параққа күннің, бұлттың, жаңбырдың, жасыл шөптер бейнеленген парақ таратылады. Тренингтен алған әсерін,бір-біріне тілектерін сол берілген суреттердің біреуіне жазады. Талдау: Күннің суреті-тренингке қатысушының толық қанағаттанғаны, көңілденгені. Бұлттың суреті- алған әсері төмен. Жаңбырдың суреті- ешқандай әсер алмаған. Жасыл шөптер- көңілді, жақсы әсер алғаны.
14 слайд
Қатысқандарыңызға
үлкен рахмет!
14 слайд
Қатысқандарыңызға үлкен рахмет!