Материалдар / Қалай оқу керектігін үйрету

Қалай оқу керектігін үйрету

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың қалай оқу керектігін үйрену қабілеттерін дамыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2018
472
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қалай оқу керектігін үйрену

1 слайд
Қалай оқу керектігін үйрену

1 слайд

Қалай оқу керектігін үйрену

Мақсаты:

2 слайд
Мақсаты:

2 слайд

Мақсаты:

3 слайд

3 слайд

« Капита н» ойыны : «Капитан» ойынының ережесі . Топ мүшелері ортаға шығып, беймарал қозғалыста болады. Капитанның : «Қайы

4 слайд
« Капита н» ойыны : «Капитан» ойынының ережесі . Топ мүшелері ортаға шығып, беймарал қозғалыста болады. Капитанның : «Қайыққа мінеміз!» командасы берілгенде 4 адамнан қатарға тұрып, қолдарымен ескек еседі. «Түскі ас!» - 5 тен топтаса ас ішуді көрсетеді. «Тазалықшы! – 2 ден күрек ұстайды», «Құтқарушы! – 3 тен құтқаратын дөңгелек жасайды

4 слайд

« Капита н» ойыны : «Капитан» ойынының ережесі . Топ мүшелері ортаға шығып, беймарал қозғалыста болады. Капитанның : «Қайыққа мінеміз!» командасы берілгенде 4 адамнан қатарға тұрып, қолдарымен ескек еседі. «Түскі ас!» - 5 тен топтаса ас ішуді көрсетеді. «Тазалықшы! – 2 ден күрек ұстайды», «Құтқарушы! – 3 тен құтқаратын дөңгелек жасайды

«Ой қозғау» ОҚУ дегеніміз не? Біз оқушыларымыздың қандай болғанын қалаймыз?

5 слайд
«Ой қозғау» ОҚУ дегеніміз не? Біз оқушыларымыздың қандай болғанын қалаймыз?

5 слайд

«Ой қозғау» ОҚУ дегеніміз не? Біз оқушыларымыздың қандай болғанын қалаймыз?

«Түйінді сұрақ» әдісі

6 слайд
«Түйінді сұрақ» әдісі

6 слайд

«Түйінді сұрақ» әдісі

Жаттығу сипаттамасы Құрылған әр топқа тақырып бойынша т

7 слайд
Жаттығу сипаттамасы Құрылған әр топқа тақырып бойынша тапсырма беріледі. Тапсырма үлестірме материалдар түрінде таратылады. Күрделілігі бойынша оқуға арналған материалдың тиісті күрделілік деңгейі сақталуы керек. Егер топ төрт адамнан тұратын болса, берілген мәтіннің мазмұны бойынша топтың әр мүшесіне сұрақ дайындау тапсырмасы беріледі.Жұптық,топтық жұмыс арқылы іске асыруға болады Оқушыларға әр тапсырманы мұқит түсініп тыңдауға,сұрақты түсінікті, мазмұнды қоюға, дұрыс тиянақты жауап беруге қалыптастыру, үйретуМақсаты

7 слайд

Жаттығу сипаттамасы Құрылған әр топқа тақырып бойынша тапсырма беріледі. Тапсырма үлестірме материалдар түрінде таратылады. Күрделілігі бойынша оқуға арналған материалдың тиісті күрделілік деңгейі сақталуы керек. Егер топ төрт адамнан тұратын болса, берілген мәтіннің мазмұны бойынша топтың әр мүшесіне сұрақ дайындау тапсырмасы беріледі.Жұптық,топтық жұмыс арқылы іске асыруға болады Оқушыларға әр тапсырманы мұқит түсініп тыңдауға,сұрақты түсінікті, мазмұнды қоюға, дұрыс тиянақты жауап беруге қалыптастыру, үйретуМақсаты

Топтық жұмыс «Бірлесе көтерген жүк жеңіл болады» «Келісе пішкен тон келте болмас» Топ ережелерін құрастыру Топ жұмысын кестемен

8 слайд
Топтық жұмыс «Бірлесе көтерген жүк жеңіл болады» «Келісе пішкен тон келте болмас» Топ ережелерін құрастыру Топ жұмысын кестемен бағалау

8 слайд

Топтық жұмыс «Бірлесе көтерген жүк жеңіл болады» «Келісе пішкен тон келте болмас» Топ ережелерін құрастыру Топ жұмысын кестемен бағалау

*** Коуч -Қалай оқу керектігін үйрену *** Тренер -Метатану дегеніміз не? *** Сынып жетекші -Ерте жастағы оқушылар метат

9 слайд
*** Коуч -Қалай оқу керектігін үйрену *** Тренер -Метатану дегеніміз не? *** Сынып жетекші -Ерте жастағы оқушылар метатануға кабілетті ме? *** Ұстаз -Өздігінен реттелетін оқуды мұғалімдер қалай ынталандыра алады?

9 слайд

*** Коуч -Қалай оқу керектігін үйрену *** Тренер -Метатану дегеніміз не? *** Сынып жетекші -Ерте жастағы оқушылар метатануға кабілетті ме? *** Ұстаз -Өздігінен реттелетін оқуды мұғалімдер қалай ынталандыра алады?

*** Коуч - Эмоциялық *** Тренер - Танымдық *** Сынып жетекші- Әлеуметтік *** Ұстаз - ЫнталандырушылықӨзін –өзі реттеудің нег

10 слайд
*** Коуч - Эмоциялық *** Тренер - Танымдық *** Сынып жетекші- Әлеуметтік *** Ұстаз - ЫнталандырушылықӨзін –өзі реттеудің негіздемесі

10 слайд

*** Коуч - Эмоциялық *** Тренер - Танымдық *** Сынып жетекші- Әлеуметтік *** Ұстаз - ЫнталандырушылықӨзін –өзі реттеудің негіздемесі

Өзін-өзі реттеудің дәлелдері Эмоциялық Танымды қ ЫнталандырушылықӘлеуметтік

11 слайд
Өзін-өзі реттеудің дәлелдері Эмоциялық Танымды қ ЫнталандырушылықӘлеуметтік

11 слайд

Өзін-өзі реттеудің дәлелдері Эмоциялық Танымды қ ЫнталандырушылықӘлеуметтік

12 слайд

12 слайд

Қалай оқу керектігін үйрену «Қалай оқу керектігін» үйрену модулінің атауы «өзін-өзі реттеу»үдерісіне жатады.Бұл үдерісте оқу

13 слайд
Қалай оқу керектігін үйрену «Қалай оқу керектігін» үйрену модулінің атауы «өзін-өзі реттеу»үдерісіне жатады.Бұл үдерісте оқушылар метатану үдерісі арқылы түсіну ,бақылау және оқу тәжірибесіне қадағалау жүргізу қабілеттерін дамытады

13 слайд

Қалай оқу керектігін үйрену «Қалай оқу керектігін» үйрену модулінің атауы «өзін-өзі реттеу»үдерісіне жатады.Бұл үдерісте оқушылар метатану үдерісі арқылы түсіну ,бақылау және оқу тәжірибесіне қадағалау жүргізу қабілеттерін дамытады

МЕТАТАНУ- оқушылардың саналы білім алуы мен ойлауын дамытуға ықпал ететін үдеріс . Д.Флейвеллдің метатануды өлшеудің 3 құрылы

14 слайд
МЕТАТАНУ- оқушылардың саналы білім алуы мен ойлауын дамытуға ықпал ететін үдеріс . Д.Флейвеллдің метатануды өлшеудің 3 құрылымы * Оқушының озі туралы білімі * Мақсаттар мен тапсырмаларды білу,түсіну және бағалау * Тапсырма орындауға қажетті стратегияларды білу және бақылау

14 слайд

МЕТАТАНУ- оқушылардың саналы білім алуы мен ойлауын дамытуға ықпал ететін үдеріс . Д.Флейвеллдің метатануды өлшеудің 3 құрылымы * Оқушының озі туралы білімі * Мақсаттар мен тапсырмаларды білу,түсіну және бағалау * Тапсырма орындауға қажетті стратегияларды білу және бақылау

1 өлшемі 2 өлшемі 3 өлшеміО Білімге қатысты өзінің әлсіз және мықты жақтарын сезінеді,оқу үдерісінде не ұнайды ,не ұнамайды т

15 слайд
1 өлшемі 2 өлшемі 3 өлшеміО Білімге қатысты өзінің әлсіз және мықты жақтарын сезінеді,оқу үдерісінде не ұнайды ,не ұнамайды түсінеді, жеке мақсаттарды белгілеу кабілеті туындайды Тапсырмаға бағытталған, ол оқушының өз мақсаты мен тапсырмаларын білу, түсіну және бағалауды қамтиды Тапсырманы орындауға қажетті білім мен тәсілдерді бақылау деп анықтайды.

15 слайд

1 өлшемі 2 өлшемі 3 өлшеміО Білімге қатысты өзінің әлсіз және мықты жақтарын сезінеді,оқу үдерісінде не ұнайды ,не ұнамайды түсінеді, жеке мақсаттарды белгілеу кабілеті туындайды Тапсырмаға бағытталған, ол оқушының өз мақсаты мен тапсырмаларын білу, түсіну және бағалауды қамтиды Тапсырманы орындауға қажетті білім мен тәсілдерді бақылау деп анықтайды.

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

18 слайд

18 слайд

19 слайд

19 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ