Қалай оқу керектігін үйрету
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қалай оқу керектігін
үйрену
1 слайд
Қалай оқу керектігін үйрену
2 слайд
Мақсаты:
2 слайд
Мақсаты:
3 слайд
3 слайд
4 слайд
«Капитан» ойыны
:
«Капитан» ойынының ережесі .
Топ мүшелері ортаға шығып, беймарал
қозғалыста болады. Капитанның : «Қайыққа
мінеміз!» командасы берілгенде 4 адамнан
қатарға тұрып, қолдарымен ескек еседі. «Түскі
ас!» - 5 тен топтаса ас ішуді көрсетеді.
«Тазалықшы! – 2 ден күрек ұстайды»,
«Құтқарушы! – 3 тен құтқаратын дөңгелек
жасайды
4 слайд
«Капитан» ойыны : «Капитан» ойынының ережесі . Топ мүшелері ортаға шығып, беймарал қозғалыста болады. Капитанның : «Қайыққа мінеміз!» командасы берілгенде 4 адамнан қатарға тұрып, қолдарымен ескек еседі. «Түскі ас!» - 5 тен топтаса ас ішуді көрсетеді. «Тазалықшы! – 2 ден күрек ұстайды», «Құтқарушы! – 3 тен құтқаратын дөңгелек жасайды
5 слайд
«Ой қозғау»
ОҚУ дегеніміз не?
Біз оқушыларымыздың қандай
болғанын қалаймыз?
5 слайд
«Ой қозғау» ОҚУ дегеніміз не? Біз оқушыларымыздың қандай болғанын қалаймыз?
6 слайд
«Түйінді сұрақ»
әдісі
6 слайд
«Түйінді сұрақ» әдісі
7 слайд
Жаттығу сипаттамасы
Құрылған әр топқа тақырып бойынша
тапсырма беріледі. Тапсырма үлестірме
материалдар түрінде таратылады.
Күрделілігі бойынша оқуға арналған
материалдың тиісті күрделілік деңгейі
сақталуы керек. Егер топ төрт адамнан
тұратын болса, берілген мәтіннің
мазмұны бойынша топтың әр мүшесіне
сұрақ дайындау тапсырмасы
беріледі.Жұптық,топтық жұмыс
арқылы іске асыруға болады
Оқушыларға әр
тапсырманы мұқит
түсініп
тыңдауға,сұрақты
түсінікті, мазмұнды
қоюға, дұрыс
тиянақты жауап
беруге қалыптастыру,
үйрету
Мақсаты
7 слайд
Жаттығу сипаттамасы Құрылған әр топқа тақырып бойынша тапсырма беріледі. Тапсырма үлестірме материалдар түрінде таратылады. Күрделілігі бойынша оқуға арналған материалдың тиісті күрделілік деңгейі сақталуы керек. Егер топ төрт адамнан тұратын болса, берілген мәтіннің мазмұны бойынша топтың әр мүшесіне сұрақ дайындау тапсырмасы беріледі.Жұптық,топтық жұмыс арқылы іске асыруға болады Оқушыларға әр тапсырманы мұқит түсініп тыңдауға,сұрақты түсінікті, мазмұнды қоюға, дұрыс тиянақты жауап беруге қалыптастыру, үйрету Мақсаты
8 слайд
Топтық жұмыс
«Бірлесе көтерген жүк жеңіл болады»
«Келісе пішкен тон келте болмас»
Топ ережелерін құрастыру
Топ жұмысын кестемен бағалау
8 слайд
Топтық жұмыс «Бірлесе көтерген жүк жеңіл болады» «Келісе пішкен тон келте болмас» Топ ережелерін құрастыру Топ жұмысын кестемен бағалау
9 слайд
*** Коуч -Қалай оқу керектігін
үйрену
*** Тренер -Метатану дегеніміз не?
*** Сынып жетекші-Ерте жастағы
оқушылар метатануға кабілетті ме?
*** Ұстаз -Өздігінен реттелетін
оқуды мұғалімдер қалай ынталандыра
алады?
9 слайд
*** Коуч -Қалай оқу керектігін үйрену *** Тренер -Метатану дегеніміз не? *** Сынып жетекші-Ерте жастағы оқушылар метатануға кабілетті ме? *** Ұстаз -Өздігінен реттелетін оқуды мұғалімдер қалай ынталандыра алады?
10 слайд
*** Коуч -Эмоциялық
*** Тренер -Танымдық
*** Сынып жетекші- Әлеуметтік
*** Ұстаз - Ынталандырушылық
Өзін –өзі реттеудің негіздемесі
10 слайд
*** Коуч -Эмоциялық *** Тренер -Танымдық *** Сынып жетекші- Әлеуметтік *** Ұстаз - Ынталандырушылық Өзін –өзі реттеудің негіздемесі
11 слайд
Өзін-өзі реттеудің дәлелдері
Эмоциялық Танымды
қ
ЫнталандырушылықӘлеуметтік
11 слайд
Өзін-өзі реттеудің дәлелдері Эмоциялық Танымды қ ЫнталандырушылықӘлеуметтік
12 слайд
12 слайд
13 слайд
Қалай оқу керектігін үйрену
«Қалай оқу керектігін» үйрену
модулінің атауы «өзін-өзі
реттеу»үдерісіне жатады.Бұл
үдерісте оқушылар метатану үдерісі
арқылы түсіну ,бақылау және оқу
тәжірибесіне қадағалау жүргізу
қабілеттерін дамытады
13 слайд
Қалай оқу керектігін үйрену «Қалай оқу керектігін» үйрену модулінің атауы «өзін-өзі реттеу»үдерісіне жатады.Бұл үдерісте оқушылар метатану үдерісі арқылы түсіну ,бақылау және оқу тәжірибесіне қадағалау жүргізу қабілеттерін дамытады
14 слайд
МЕТАТАНУ-оқушылардың саналы білім
алуы мен ойлауын дамытуға ықпал ететін
үдеріс.
Д.Флейвеллдің метатануды өлшеудің 3
құрылымы
* Оқушының озі туралы білімі
* Мақсаттар мен тапсырмаларды білу,түсіну
және бағалау
*Тапсырма орындауға қажетті
стратегияларды білу және бақылау
14 слайд
МЕТАТАНУ-оқушылардың саналы білім алуы мен ойлауын дамытуға ықпал ететін үдеріс. Д.Флейвеллдің метатануды өлшеудің 3 құрылымы * Оқушының озі туралы білімі * Мақсаттар мен тапсырмаларды білу,түсіну және бағалау *Тапсырма орындауға қажетті стратегияларды білу және бақылау
15 слайд
1 өлшемі
2 өлшемі
3 өлшемі
О
Білімге қатысты өзінің әлсіз
және мықты жақтарын
сезінеді,оқу үдерісінде не
ұнайды ,не ұнамайды түсінеді,
жеке мақсаттарды белгілеу
кабілеті туындайды
Тапсырмаға бағытталған, ол
оқушының өз мақсаты мен
тапсырмаларын білу, түсіну
және бағалауды қамтиды
Тапсырманы орындауға
қажетті білім мен
тәсілдерді бақылау деп
анықтайды.
15 слайд
1 өлшемі 2 өлшемі 3 өлшемі О Білімге қатысты өзінің әлсіз және мықты жақтарын сезінеді,оқу үдерісінде не ұнайды ,не ұнамайды түсінеді, жеке мақсаттарды белгілеу кабілеті туындайды Тапсырмаға бағытталған, ол оқушының өз мақсаты мен тапсырмаларын білу, түсіну және бағалауды қамтиды Тапсырманы орындауға қажетті білім мен тәсілдерді бақылау деп анықтайды.
16 слайд
16 слайд
17 слайд
17 слайд
18 слайд
18 слайд
19 слайд
19 слайд