1 слайд
Зерттеу сұрағы: Қандай әдіс-тәсілдер арқылы айтылым
дағдысын қалыптастыруға болады?
Зерттеу мақсаты:
айтылым кезіндегі
қолданылатын тиімді
әдіс-тәсілдер арқылы
оқушылардың сөйлеу
әрекеттерін жетілдіру; Мұғалімі: Байжұманова Г.М.
Сыныбы: 9 “В”
Тақырыбы: “Қазақстандағы
биотехнология”
Мұғалімі: Визнович В.И.
Сыныбы: 2 «Л»
Тақырыбы: «Менің аулам»
Мұғалімі: Абеуова А.Қ.
Сыныбы: 3 «Н»
Тақырыбы: “ Дина күй шертеді”Мұғалімі: Буркутбаева К.Е.
Сыныбы: 5 «Г»
Тақырыбы: «Бір атаның балалары»
2 слайд
«Миға шабуыл» Интерпретациялық
(түсіндіруші) сұрақ.
«Сұхбат»
«Жасырын
ұяшық» «Көшпелі
микрофон»
3 слайд
4 слайд
К үтілетін нәтиже:
Пайдаланған әдіс - тәсілдер арқылы пәнге деген қызығушылығы артты;
Пайдаланған әдіс - тәсілдер арқылы өзін - өзіне сенімділік пайда болды;
Білімді өздігінен іздеуін үйренді (ойын еркін айтты).
5 слайд
6 слайд
Пайдаланған әдебиет:
1. Абдраманова Ж.Б., Биярова С.Б., Зейнолдина Г.Т. Lesson Study: өз сабағын зерттегісі келетіндер үшін: әдістемелік ұсыным. – Астана: «Назарбаев Зияткерлік
мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы, 2015. – 52б.
2. Әлімов А. Интербелсенді әдістемені мектепте қолдану. – Алматы, 2015. – 180 б.
3. Lesson Study арқылы тәжірибені жетілдіру және алға жылжу: аға оқытушылар, көшбасшы мұғалімдер мен пән мұғалімдеріне арналған нұсқаулық]. London: (2008).
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз