Материалдар / Қандай әдіс-тәсілдер арқылы айтылым дағдысын қалыптастыруға болады? Презентация
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қандай әдіс-тәсілдер арқылы айтылым дағдысын қалыптастыруға болады? Презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Зерттеу мақсаты: айтылым кезіндегі қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдер арқылы оқушылардың сөйлеу әрекеттерін жетілдіру;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2022
773
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Зерттеу сұрағы: Қандай әдіс-тәсілдер арқылы айтылым дағдысын қалыптастыруға болады? Зерттеу мақсаты: айтылым кезіндегі

1 слайд
Зерттеу сұрағы: Қандай әдіс-тәсілдер арқылы айтылым дағдысын қалыптастыруға болады? Зерттеу мақсаты: айтылым кезіндегі қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдер арқылы оқушылардың сөйлеу әрекеттерін жетілдіру; Мұғалімі: Байжұманова Г.М. Сыныбы: 9 “В” Тақырыбы: “Қазақстандағы биотехнология” Мұғалімі: Визнович В.И. Сыныбы: 2 «Л» Тақырыбы: «Менің аулам» Мұғалімі: Абеуова А.Қ. Сыныбы: 3 «Н» Тақырыбы: “ Дина күй шертеді”Мұғалімі: Буркутбаева К.Е. Сыныбы: 5 «Г» Тақырыбы: «Бір атаның балалары»

«Миға шабуыл» Интерпретациялық (түсіндіруші) сұрақ. «Сұхбат» «Жасырын ұяшық» «Көшпелі микрофон»

2 слайд
«Миға шабуыл» Интерпретациялық (түсіндіруші) сұрақ. «Сұхбат» «Жасырын ұяшық» «Көшпелі микрофон»

3 слайд

К үтілетін нәтиже: Пайдаланған әдіс - тәсілдер арқылы пәнге деген қызығушылығы артты; Пайдаланған әдіс - тәсілдер арқылы өзін

4 слайд
К үтілетін нәтиже: Пайдаланған әдіс - тәсілдер арқылы пәнге деген қызығушылығы артты; Пайдаланған әдіс - тәсілдер арқылы өзін - өзіне сенімділік пайда болды; Білімді өздігінен іздеуін үйренді (ойын еркін айтты).

5 слайд

Пайдаланған әдебиет: 1. Абдраманова Ж.Б., Биярова С.Б., Зейнолдина Г.Т. Lesson Study: өз сабағын зерттегісі келетіндер үшін: әді

6 слайд
Пайдаланған әдебиет: 1. Абдраманова Ж.Б., Биярова С.Б., Зейнолдина Г.Т. Lesson Study: өз сабағын зерттегісі келетіндер үшін: әдістемелік ұсыным. – Астана: «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы, 2015. – 52б. 2. Әлімов А. Интербелсенді әдістемені мектепте қолдану. – Алматы, 2015. – 180 б. 3. Lesson Study арқылы тәжірибені жетілдіру және алға жылжу: аға оқытушылар, көшбасшы мұғалімдер мен пән мұғалімдеріне арналған нұсқаулық]. London: (2008).