Материалдар / Қаныш Сәтпаев жан-жақты ғалым. 8.2.3.4. Қаныш Сәтпаевтің феномені неде?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қаныш Сәтпаев жан-жақты ғалым. 8.2.3.4. Қаныш Сәтпаевтің феномені неде?

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ. Презентация. Қ.Сатпаев туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Мамыр 2021
912
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Р.Исетов атындағы №20 ЖОМ КММ Тарих пәні мұғалімі:Абакеева Ирода Закировна Сабақтың тақырыбы: «Қаныш Сәтпаевтің феномені нед

1 слайд
Р.Исетов атындағы №20 ЖОМ КММ Тарих пәні мұғалімі:Абакеева Ирода Закировна Сабақтың тақырыбы: «Қаныш Сәтпаевтің феномені неде?»

Оқу мақсаты: 8.2.3.4. Қаныш Сәтпаевтың Қазақстан өнер кәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру. Барлық оқушылар: Қаныш

2 слайд
Оқу мақсаты: 8.2.3.4. Қаныш Сәтпаевтың Қазақстан өнер кәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру. Барлық оқушылар: Қаныш Сәтпаевтің ғылымға қосқан үлесін,ғылыми еңбектерін талдау. Көпшілігі: Ғалымның Қазақстан өнеркәсібін дамытуға қосқан үлесін талдау. Кейбірі: Қаныш Сәтпаевті жан-жақты ғалым ретінде бағалау Саба қтың мақсаты: • Саба қтың мақсаттары оқу мақсаттары негізінде жасалады • Сабақ мақсаттары пәннің ерекшеліктеріне қарай оқушылардың қажеттілігіне қарай жасалады

Бейне таспадан «Қаныш Сәтпаев Ұлы тұлға» деректі фильм көрсету арқылы баланың,ой - пікірін білуге боладыКинометафора ә

3 слайд
Бейне таспадан «Қаныш Сәтпаев Ұлы тұлға» деректі фильм көрсету арқылы баланың,ой - пікірін білуге боладыКинометафора әдісі Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды «Кластер әдісі» Қ.Сәтпевтің ғылым жолындағы портретін жасайды. Тақырыпқа байланысты жауап іздейді,идеяларды жинақтайды Қаныш Сәтпаевтің ғылымға қосқан үлесін,ғылыми еңбектерін талдайды. Тұжырымды ойларын картаға түсіріп,топтық жұмыс қорғалады «Таза тақта»әдісі Оқушылардың ойлау қәбілеті дамиды,сөздік қоры молаяды Терминдерге анықтама жазады Белсенді оқыту әдісі • Сабақ Әдістерді таңдау пән бойынша тақырыптың мазмұнымен анықталады • Әдістер оқу мақсатына жетуге ықпал жасайды • Әдістер оқушыларды оқуға қызықтырады

Саралау әдістері  Тапсырма  Дереккөздер  Қарқын Қорытынды  Диолог және қолдау көрсету  Бағалау  Жіктеу Тапсырмалар оқушыл

4 слайд
Саралау әдістері  Тапсырма  Дереккөздер  Қарқын Қорытынды  Диолог және қолдау көрсету  Бағалау  Жіктеу Тапсырмалар оқушылардың қажеттілігін қарай сараланадыСаралау әдістері оқушылардың мақсаттарға жетуіне ықпал жасайды

Саралау әдістері «Тапсырма»тәсілі Үй тапсырмасын «Футбол» ойыны арқылы пысықтадым Бұл тәсілде оқушы лар өз қажеттілігіне,

5 слайд
Саралау әдістері «Тапсырма»тәсілі Үй тапсырмасын «Футбол» ойыны арқылы пысықтадым Бұл тәсілде оқушы лар өз қажеттілігіне, деңгейіне қарай сұрақты таңдайды «Дереккөздер» тәсілі Жаңа сабақты менгеруде дереккөздерден пайдаландым Бұл тәсіл кейбір оқушылардың күрделі дереккөздермен ,қиын сөздермен,мәтіндермен жұмыс жасауына тиімді «Қорытынды» тәсілі Оқушылар бір- бірімен ақпарат алу арқылы ,ой қорыта алады«Бір минуттық әңгіме» тәсілі «Домино» ойыны «Жіктеу» тәсілі «Гүлмен тілек» әдісі арқылы оқушыларды топқа біріктірдім Оқушыны бір - біріне тілек айту арқылы жақындастырады,көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады

Бағалау Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау Білім деңгейі бойынша бағалау  Бағалауда критерийлер қолданылады  Критериалды

6 слайд
Бағалау Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау Білім деңгейі бойынша бағалау  Бағалауда критерийлер қолданылады  Критериалды бағалау оқу мақсаттарына сәйкес болуы керек  Қалыптастырушы бағалау оқуды қолдайды

Критериалды бағалау Қаныш Сәтпаевтің ғылымға қосқан үлесін,ғылыми еңбектерін талдайды. Геологиялық деректерді анықтайды Қ.

7 слайд
Критериалды бағалау Қаныш Сәтпаевтің ғылымға қосқан үлесін,ғылыми еңбектерін талдайды. Геологиялық деректерді анықтайды Қ.Сәтпаевтің ашқан кен орындарының аймақтарын кескін картаға түсіреді. Дескриптор: 1.Қаныш Сәтпаевтің ғылымға қосқан үлесін талдайды 2.Ғылыми еңбектерін талдайды. 3..Ғалымның Қазақстан өнеркәсібін дамытуға қосқан үлесін талдайды. 4.Қаныш Сәтпаевқа жан-жақты ғалым ретінде баға береді. Дескриптор: 1.Геологиялық деректерді анықтайды. 2.Қ.Сәтпаевтің ашқан кен орындарының аймақтарын кескін картаға түсіреді. Дескриптор: Феномен ұғымын анықтайды. Минерология ұғымына анықтайды. Геология ұғымын анықтайды. Академия ұғымын анықтайды. Қалыптастырушы бағалау:  Топтар бірі-біріні бағалайды  Оқушылар жұпта өзара бағалау жүргізеді  Оқушы өзін - өзі бағалайды «Домино» ойыны Сабақ барысында есте қалған сөздерден сөйлем құрайды, кері байланыс жасалады Үй жұмысының Критерийі: Эссе жазу. «Қ.Сәтпаевтің өмірі жайлы 5 қызықты дерек жазу.

А Байтурсыновтың шығармаларын атаңыз?ХХ ғ басындағы ақындардың атын атаңыз? Алаш қайраткерлерін атаңыз? “ Футбол” •

8 слайд
А Байтурсыновтың шығармаларын атаңыз?ХХ ғ басындағы ақындардың атын атаңыз? Алаш қайраткерлерін атаңыз? “ Футбол” • ойыны Бес арысты атаңыз? Үш бәйтеректі атаңыз? Қазақ газетінің бас редакторы кім болды? Тапсырма. Футбол добындағы сұрақтарды таңдап ,сұрақтарға жауап беру. Бір гол соққан дұрыс жауап болып саналадыСауатсыздықты жою қоғамы қай жылы құрылды?

Қаныш Сәтпаевтің ғылым жолынындағы портретін жасаңыз . Дескриптор: 1.Қаныш Сәтпаевтің ғылымға қосқан үлесін талдайды 2.Ғылы

9 слайд
Қаныш Сәтпаевтің ғылым жолынындағы портретін жасаңыз . Дескриптор: 1.Қаныш Сәтпаевтің ғылымға қосқан үлесін талдайды 2.Ғылыми еңбектерін талдайды. 3..Ғалымның Қазақстан өнеркәсібін дамытуға қосқан үлесін талдайды. 4.Қаныш Сәтпаевті жан-жақты ғалым ретінде баға береді. --------------------------------------- ---------------------------------------- ---------------------------------------- ---------------------------------------- ---------------------------------------- ---------------------------------------- ---------------------------------------- ----------------------------------------- ----------------------------------------- ----------------------------------------- ----------------------------------------- ------------------------------------- ------------------------------------- -------------------------------------- -------------------------------------- --------------------------------------- --------------------------------------- ----------------------------------------- ----------------------------------------- ------------------------------------------ ------------------------------------------ ----------------------------------------- ----------------------------------------------------------------- -----------------------

Картамен жұмыс Дискриптор: 1.Геологиялық деректерді анықтайды. 2.Қ.Сәтпаевтің ашқан кен орындарының аймақтарын кескін картағ

10 слайд
Картамен жұмыс Дискриптор: 1.Геологиялық деректерді анықтайды. 2.Қ.Сәтпаевтің ашқан кен орындарының аймақтарын кескін картаға түсіреді

«Таза тақта» ойыны Феномен Минерология АкадемияГеология Дискриптор: Феномен ұғымын анықтайды. Минерология ұғымына анықтайд

11 слайд
«Таза тақта» ойыны Феномен Минерология АкадемияГеология Дискриптор: Феномен ұғымын анықтайды. Минерология ұғымына анықтайды. Геология ұғымын анықтайды. Академия ұғымын анықтайды.

Сөзімді жалғастыр!................. Оқушылар тақырыпқа қатысты бір- бір сөйлемнен кезектесіп айтып шығады. Сөйлемді нақтылайд

12 слайд
Сөзімді жалғастыр!................. Оқушылар тақырыпқа қатысты бір- бір сөйлемнен кезектесіп айтып шығады. Сөйлемді нақтылайды оқушылармен кері байланыс жасалады Кері байланыс «Бір минуттық әңгіме»тәсілі «Домино» ойыны Қаныш Сәтбаевтың ғылыми зерттеулері негізгі геология, тарих және мәдениет сияқты салаларды қамтиды