"Қарым-қатынас әліппесі" презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Қарым-қатынас «Қарым-қатынас
әліппесі»әліппесі»
1 слайд
«Қарым-қатынас «Қарым-қатынас әліппесі»әліппесі»
2 слайд
Бүгін біз бір-бірімізбен дәстүрден тыс амандасудың түрін
көрсетейік.
1 нұсқау:
Бір-біріне күлімсірей қарап, алақанның ішін және сыртын
тигізіп сәлемдесу
2 нұсқау: Оң және сол жақ иықтарын тигізіп сәлемдесу
3 нұсқау: Маңдайларын бір-бірлеріне тигізіп сәлемдесу.
Сәлемдесу рәсімі аяқталғаннан кейінгі қойылатын
сұрақтар:
Сәлемдесу кезінде қандай әсерде болдыңыз?
Сізге қандай әдіс ұнады?
Осы әдістердің қайсысын пайдаланып көрдіңіз?
2 слайд
Бүгін біз бір-бірімізбен дәстүрден тыс амандасудың түрін көрсетейік. 1 нұсқау: Бір-біріне күлімсірей қарап, алақанның ішін және сыртын тигізіп сәлемдесу 2 нұсқау: Оң және сол жақ иықтарын тигізіп сәлемдесу 3 нұсқау: Маңдайларын бір-бірлеріне тигізіп сәлемдесу. Сәлемдесу рәсімі аяқталғаннан кейінгі қойылатын сұрақтар: Сәлемдесу кезінде қандай әсерде болдыңыз? Сізге қандай әдіс ұнады? Осы әдістердің қайсысын пайдаланып көрдіңіз?
3 слайд
Тұжырымдар:
1.Әңгімеңізді жолдасыңызды мақтаудан және оның жақсы
қасиеттерін көрсетуден бастаңыз.
2.Еш уақытта жолдасыңызды мақтамаңыз - ол өзін сізден жоғары
ұстауы мүмкін.
3.Өзіңіздің дұрыс еместігін білсеңіз, тез арада мойындаңыз.
4.Өзіңіздің дұрыс еместігіңізді білсеңізде мойындамаңыз, өйткені
әңгімелушіңіз сізді өзінен төмен санауы мүмкін.
5. Әңгіме барысында адамдарға өз намысын сақтауға (ақталуына,
қорғауға) мүмкіндік беріңіз.
6. Әңгіме барысында адамдарға өз намысын сақтауға (ақталуына,
қорғауға) мүмкіндік бермеуге тырысыңыз, өйткені ол сізді жеңіп
кетуі мүмкін.
7.Уақыттын көбінде пікірлесіңіз сөйлесін.
8.Әңгіменің барысындауақыттын көбін өзіңіз сөйлеңіз, сонда
әңгімелуші өзінің әліздігін сезіп, сізге қарсы шықпайды.
Қай сөзді сіз дұрыс деп санайсыз соны тандап, дәләлдеу – сіздің
мақсатыңыз.
Дайындалуға берілетін уақыт: 2 минут.
3 слайд
Тұжырымдар: 1.Әңгімеңізді жолдасыңызды мақтаудан және оның жақсы қасиеттерін көрсетуден бастаңыз. 2.Еш уақытта жолдасыңызды мақтамаңыз - ол өзін сізден жоғары ұстауы мүмкін. 3.Өзіңіздің дұрыс еместігін білсеңіз, тез арада мойындаңыз. 4.Өзіңіздің дұрыс еместігіңізді білсеңізде мойындамаңыз, өйткені әңгімелушіңіз сізді өзінен төмен санауы мүмкін. 5. Әңгіме барысында адамдарға өз намысын сақтауға (ақталуына, қорғауға) мүмкіндік беріңіз. 6. Әңгіме барысында адамдарға өз намысын сақтауға (ақталуына, қорғауға) мүмкіндік бермеуге тырысыңыз, өйткені ол сізді жеңіп кетуі мүмкін. 7.Уақыттын көбінде пікірлесіңіз сөйлесін. 8.Әңгіменің барысындауақыттын көбін өзіңіз сөйлеңіз, сонда әңгімелуші өзінің әліздігін сезіп, сізге қарсы шықпайды. Қай сөзді сіз дұрыс деп санайсыз соны тандап, дәләлдеу – сіздің мақсатыңыз. Дайындалуға берілетін уақыт: 2 минут.
4 слайд
Әр оқушы өз
сыныптасының
арқасында
жапсырылған ақ
параққа сол
адамның
қасиеттерін
жазулары керек.
Талқылау«Мен достарымның көзімен»
жаттығуы
4 слайд
Әр оқушы өз сыныптасының арқасында жапсырылған ақ параққа сол адамның қасиеттерін жазулары керек. Талқылау«Мен достарымның көзімен» жаттығуы
5 слайд
Мадақтау шарап сияқты көңілді көтереді,
бірақ сананы уламайды.
Вольтер.
Қателесу әр адамға тән, бірақ ақмақ адам ғана
өз қатесін мойындаудан бас тартады.
Цицерон.
Көп сөйлегенде ұтылдым,
ал үндемегенде – ұттым.
Мао Цзедун.
5 слайд
Мадақтау шарап сияқты көңілді көтереді, бірақ сананы уламайды. Вольтер. Қателесу әр адамға тән, бірақ ақмақ адам ғана өз қатесін мойындаудан бас тартады. Цицерон. Көп сөйлегенде ұтылдым, ал үндемегенде – ұттым. Мао Цзедун.
6 слайд
Әр адамда құдіретті күш бар, сондықтан
адамдар бір-бірін сыйлауға тиіс.
М.Горький.
Ешкімде саған дос емес, ешкімде саған қас
емес, бірақ әр адам саған оқытушы.
Орыс мақалы
Дүниеге келген нәресте адам болуды
адамдармен қарым-қатынас барысында
үйренеді
А.Н.Леонтьев.
6 слайд
Әр адамда құдіретті күш бар, сондықтан адамдар бір-бірін сыйлауға тиіс. М.Горький. Ешкімде саған дос емес, ешкімде саған қас емес, бірақ әр адам саған оқытушы. Орыс мақалы Дүниеге келген нәресте адам болуды адамдармен қарым-қатынас барысында үйренеді А.Н.Леонтьев.
7 слайд
«Мен көршімді мақтаймын...» жаттығуы
Қазір көршіңді мадақтауға
мүмкіндік туғалы отыр.
Сондықтан басталық. Мен
бастайын, «мен көршімді
еңбекқорлығы үшін және
ашықтығы үшін
мадақтаймын»....
Талдау:
Көршіңді мадақтау қиын
болды ма?
Қандай сезімде болдыңыз?
7 слайд
«Мен көршімді мақтаймын...» жаттығуы Қазір көршіңді мадақтауға мүмкіндік туғалы отыр. Сондықтан басталық. Мен бастайын, «мен көршімді еңбекқорлығы үшін және ашықтығы үшін мадақтаймын».... Талдау: Көршіңді мадақтау қиын болды ма? Қандай сезімде болдыңыз?
8 слайд
Ақ қағаз беріледі. Онда тренинге қатысушылардың
есімдері жазылған. Үйлестірілген қағаздағы
қатысушының есімін тек сіз ғана білесіз. Енді сіздің
міндетіңіз сол қатысушыны көпшілікке мимика, ол
адам туралы ақпарат айту арқылы кім екенін айту.
Рефлексияға арналған сұрақтар:
Сізде бұл тренинг барысында қандай қиындықтар
болды?
Ол адамды бейнелеу қиын болды ма?
8 слайд
Ақ қағаз беріледі. Онда тренинге қатысушылардың есімдері жазылған. Үйлестірілген қағаздағы қатысушының есімін тек сіз ғана білесіз. Енді сіздің міндетіңіз сол қатысушыны көпшілікке мимика, ол адам туралы ақпарат айту арқылы кім екенін айту. Рефлексияға арналған сұрақтар: Сізде бұл тренинг барысында қандай қиындықтар болды? Ол адамды бейнелеу қиын болды ма?
9 слайд
Қарым-қатынастағы әдеп принципі:Үнемі жылы шырай таныту.
Мұғалімнің әрбір сөзі оның көңіл-
күйін білдіреді. Сөйлем жылы
сөзден тұрады. «Қымбаттым» деген
сөзді жақсы көрмей тұрып та айтуға
болады. Адамдармен араласуда -
жақсы көзқарас таныту, жымию,
күлімсіреу қарым-қатынастың
жақсы екенін көрсетеді.
Үнемі мадақтап отыру.
Баланы үнемі мақтап, әрбір
әрекетіне көңіл бөліп отыру
баланың рухани өсуіне әсер
етеді. Олар өздеріне сеніп
тапсырылған іске сеніммен
кірісіп, қабілетін толық
ашуға мүмкіндік алады.
Мадақтау, мақтау- балаға
білім беру, мінезін тәрбиелеу
жолындағы ең маңызды
кілт болып табылады.
Ынтымақтастық. «Бірігіп зерттеу»
барысында адамдардың бір- біріне
ынтымақтастығы, өзара қарым -
қатынасына, таным әрекетінің нәтижесі
оңды әсер ететінін атап өтуге болады. Егер
ойлау мен әрекет етуде бірігу болса, қарым-
қатынас ынтымақтастығы тиянақты
болады.
9 слайд
Қарым-қатынастағы әдеп принципі:Үнемі жылы шырай таныту. Мұғалімнің әрбір сөзі оның көңіл- күйін білдіреді. Сөйлем жылы сөзден тұрады. «Қымбаттым» деген сөзді жақсы көрмей тұрып та айтуға болады. Адамдармен араласуда - жақсы көзқарас таныту, жымию, күлімсіреу қарым-қатынастың жақсы екенін көрсетеді. Үнемі мадақтап отыру. Баланы үнемі мақтап, әрбір әрекетіне көңіл бөліп отыру баланың рухани өсуіне әсер етеді. Олар өздеріне сеніп тапсырылған іске сеніммен кірісіп, қабілетін толық ашуға мүмкіндік алады. Мадақтау, мақтау- балаға білім беру, мінезін тәрбиелеу жолындағы ең маңызды кілт болып табылады. Ынтымақтастық. «Бірігіп зерттеу» барысында адамдардың бір- біріне ынтымақтастығы, өзара қарым - қатынасына, таным әрекетінің нәтижесі оңды әсер ететінін атап өтуге болады. Егер ойлау мен әрекет етуде бірігу болса, қарым- қатынас ынтымақтастығы тиянақты болады.
10 слайд
-Өзге адамдарға шын көңілмен қызыға біліңіз;
-Әрдайым күліп жүріңіз;
-Адамдардың аты кез-келген тілде де олар үшін ең
жағымды маңызды дыбыс
-Жақсы тыңдарман болыңыз;
-Әңгімелесіп отырған адамды қызықтыратын нәрсе
туралы көбірек айтыңыз
-Әңгімелесеп отырған адамдардың сіз үшін
маңызды екенін оған сендіре біліңіз және мұны
шынайы көңілмен жасаңыз. Адамдарға ұнаудың алты ережесі:
10 слайд
-Өзге адамдарға шын көңілмен қызыға біліңіз; -Әрдайым күліп жүріңіз; -Адамдардың аты кез-келген тілде де олар үшін ең жағымды маңызды дыбыс -Жақсы тыңдарман болыңыз; -Әңгімелесіп отырған адамды қызықтыратын нәрсе туралы көбірек айтыңыз -Әңгімелесеп отырған адамдардың сіз үшін маңызды екенін оған сендіре біліңіз және мұны шынайы көңілмен жасаңыз. Адамдарға ұнаудың алты ережесі:
11 слайд
Адам өміріндегі ең тамаша нәрсе - оның
басқа адамдармен қарым-қатынасы
А.Құнанбаев
11 слайд
Адам өміріндегі ең тамаша нәрсе - оның басқа адамдармен қарым-қатынасы А.Құнанбаев