Материалдар / Қашықтан оқу үдерісін ұйымдастырудың белсенді әдіс-тәсілдері

Қашықтан оқу үдерісін ұйымдастырудың белсенді әдіс-тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Қашықтан оқу үдерісін ұйымдастырудың белсенді әдіс-тәсілдері Padlet тқатсы туралы қосымша
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Наурыз 2021
329
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

2 слайд

2 слайд

«Мұғалім білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, ал оқуды, іздеуді тоқтатса, мұғалімдігі де жойылады». К.Д.Ушинский

3 слайд
«Мұғалім білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, ал оқуды, іздеуді тоқтатса, мұғалімдігі де жойылады». К.Д.Ушинский

3 слайд

«Мұғалім білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, ал оқуды, іздеуді тоқтатса, мұғалімдігі де жойылады». К.Д.Ушинский

Қашықтықтан оқу үдерісіндегі нормативті құжаттар: 1.Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 13

4 слайд
Қашықтықтан оқу үдерісіндегі нормативті құжаттар: 1.Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 13 тамыздағы «Короновирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу шаралары кезеңінде білім беру ұйымдарында оқу процесін іске асыру жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды бекіту туралы» № 345 бұйрығы; 2.Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 28 тамыздағы «Қашықтықтан білім беру технологиялар бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 20 наурыздағы № 137 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы» № 374 бұйрығы.

4 слайд

Қашықтықтан оқу үдерісіндегі нормативті құжаттар: 1.Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 13 тамыздағы «Короновирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу шаралары кезеңінде білім беру ұйымдарында оқу процесін іске асыру жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды бекіту туралы» № 345 бұйрығы; 2.Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 28 тамыздағы «Қашықтықтан білім беру технологиялар бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 20 наурыздағы № 137 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы» № 374 бұйрығы.

5 слайд

5 слайд

• Жеке адамның үздіксіз әлеуметтену мүмкіндігі; • Икемділік (оқытудың уақыты, орны, көлемі және қимылы бойынша); • Жеке оқу жо

6 слайд
• Жеке адамның үздіксіз әлеуметтену мүмкіндігі; • Икемділік (оқытудың уақыты, орны, көлемі және қимылы бойынша); • Жеке оқу жоспарын қолдану мүмкіндігі; • Оқу ақпаратына қол жеткізу ,оны жедел жаңарту; • Экономикалық (оқу алаңы, транспорты, техникалық құралдардың шығынын қысқарту есебінен); • Жаңа технологияларды қолдану; • Оқып үйренушілердің  әлеуметтік құқығының теңдігі (олардың тұратын жерлері мен денсаулық жағдайына қарамастан); • Барлық елдегі ақпараттық – оқыту ресурстарының шығысы мен кірісі; • Материалдарды көбейту мәселелерінің жоқтығы, оларды тарату ыңғайлылығы; • Оқып  үйренушілердің өз-өзіне бақылау жасауын қамтамасыз ету. Қашықтан оқытудың ерекшеліктері дәстүрлі оқытумен қатар салыстыру бойынша мынандай жетістіктерге ие:

6 слайд

• Жеке адамның үздіксіз әлеуметтену мүмкіндігі; • Икемділік (оқытудың уақыты, орны, көлемі және қимылы бойынша); • Жеке оқу жоспарын қолдану мүмкіндігі; • Оқу ақпаратына қол жеткізу ,оны жедел жаңарту; • Экономикалық (оқу алаңы, транспорты, техникалық құралдардың шығынын қысқарту есебінен); • Жаңа технологияларды қолдану; • Оқып үйренушілердің  әлеуметтік құқығының теңдігі (олардың тұратын жерлері мен денсаулық жағдайына қарамастан); • Барлық елдегі ақпараттық – оқыту ресурстарының шығысы мен кірісі; • Материалдарды көбейту мәселелерінің жоқтығы, оларды тарату ыңғайлылығы; • Оқып  үйренушілердің өз-өзіне бақылау жасауын қамтамасыз ету. Қашықтан оқытудың ерекшеліктері дәстүрлі оқытумен қатар салыстыру бойынша мынандай жетістіктерге ие:

Педагогикалық практикада танымал оқыту түрлері қалыптасқан. Олардың ішіндегі ең кең тарағандары: дәрістер, семинарла

7 слайд
Педагогикалық практикада танымал оқыту түрлері қалыптасқан. Олардың ішіндегі ең кең тарағандары: дәрістер, семинарлар, зертханалық жұмыстар, бақылау жұмыстары, емтихандар және т.б. - ҚО дәрістері,  дәстүрлі дәрісханалықтан айырмашылығы, оқытушымен бетпе-бет қатынасуды болғызбайды. Дегенмен, бірнеше артықшылық жақтары да бар. Дәрістерді жазу үшін аудио және бейне-кассеталар, CD-ROM  дискілерді және т.б. қолданады.  Жаңа ақпараттық технологияларды (гипермәтін, мультимедиа, ГИС-технологиясын және т.б.) қолдану дәрістерді көрнекі және мазмұнды түрде береді. Мұндай дәрістерді кез келген уақытта, кез келген қашықтықта оқуға болады. - ҚО семинарлары   оқу сабақтарының белсенді түрі болып табылады. ҚО семинарлары бейнеконференциялардың көмегімен жүргізіледі. Олар  пікірталасқа  оның дамуының кез келген жерінде кіруіне мүмкіндік береді және бұдан бұрынғы айтылған сөздерді оқып,  бірнеше қадам артқа қайта оралады. Оқытушы материалдың меңгерілуін пікірталасқа қатысушының белсенділік дәрежесі бойынша бағалай алады.

7 слайд

Педагогикалық практикада танымал оқыту түрлері қалыптасқан. Олардың ішіндегі ең кең тарағандары: дәрістер, семинарлар, зертханалық жұмыстар, бақылау жұмыстары, емтихандар және т.б. - ҚО дәрістері,  дәстүрлі дәрісханалықтан айырмашылығы, оқытушымен бетпе-бет қатынасуды болғызбайды. Дегенмен, бірнеше артықшылық жақтары да бар. Дәрістерді жазу үшін аудио және бейне-кассеталар, CD-ROM  дискілерді және т.б. қолданады.  Жаңа ақпараттық технологияларды (гипермәтін, мультимедиа, ГИС-технологиясын және т.б.) қолдану дәрістерді көрнекі және мазмұнды түрде береді. Мұндай дәрістерді кез келген уақытта, кез келген қашықтықта оқуға болады. - ҚО семинарлары   оқу сабақтарының белсенді түрі болып табылады. ҚО семинарлары бейнеконференциялардың көмегімен жүргізіледі. Олар  пікірталасқа  оның дамуының кез келген жерінде кіруіне мүмкіндік береді және бұдан бұрынғы айтылған сөздерді оқып,  бірнеше қадам артқа қайта оралады. Оқытушы материалдың меңгерілуін пікірталасқа қатысушының белсенділік дәрежесі бойынша бағалай алады.

• - ҚО кеңестері пәнді өз бетімен оқып үйренуде білім алушыларға жетекшілік жұмысын жасау және оларға көмек көрсету т

8 слайд
• - ҚО кеңестері  пәнді өз бетімен оқып үйренуде білім алушыларға жетекшілік жұмысын жасау және оларға көмек көрсету түрлерінің бірі болып табылады. Телефон және электронды пошта, сонымен бірге телеконференциялар қолданылады. • - ҚО зертханалық жұмыстар  материалды тәжірибелік меңгерілуі үшін беріледі. Дәстүрлі білім беру жүйесінде зертханалық жұмыстар мынаны талап етеді: арнаулы жабдықтарды, макеттер, имитаторлар(бірдемені мүмкіндігінше дәл қайталайтын аспап), тренажерлар, химиялық реактивтер және т.б. ҚО жүйесінің келешекте мультимедиялық технологиялар, ГИС-технологиялар, имитациялық үлгілеулер және т.б.  қолдану есебінен зертханалық практикумдарды жүргізу міндеттерін қысқартуға маңызды мүмкіндігі болады. Білім алушыларға қарапайым жағдайда көрсетуге өте күрделі немесе мүлде мүмкін емес құбылыстарды виртуаллды шындық көрсететін мүмкіндігі бар. • ҚО   бақылау  – бұл білім алушының оқу материалын теориялық және практикалық меңгеруі нәтижелерін тексеру. ҚО өзін дәлелдете білді және тестік бақылаудың лайықтылығын құптайды. Тест ережесі, пән бойынша кеңейтілген сұрақтар тізімін қамтиды, олардың әрбіреуіне бірнеше жауаптар нұсқасы ұсынылады.  

8 слайд

• - ҚО кеңестері  пәнді өз бетімен оқып үйренуде білім алушыларға жетекшілік жұмысын жасау және оларға көмек көрсету түрлерінің бірі болып табылады. Телефон және электронды пошта, сонымен бірге телеконференциялар қолданылады. • - ҚО зертханалық жұмыстар  материалды тәжірибелік меңгерілуі үшін беріледі. Дәстүрлі білім беру жүйесінде зертханалық жұмыстар мынаны талап етеді: арнаулы жабдықтарды, макеттер, имитаторлар(бірдемені мүмкіндігінше дәл қайталайтын аспап), тренажерлар, химиялық реактивтер және т.б. ҚО жүйесінің келешекте мультимедиялық технологиялар, ГИС-технологиялар, имитациялық үлгілеулер және т.б.  қолдану есебінен зертханалық практикумдарды жүргізу міндеттерін қысқартуға маңызды мүмкіндігі болады. Білім алушыларға қарапайым жағдайда көрсетуге өте күрделі немесе мүлде мүмкін емес құбылыстарды виртуаллды шындық көрсететін мүмкіндігі бар. • ҚО   бақылау  – бұл білім алушының оқу материалын теориялық және практикалық меңгеруі нәтижелерін тексеру. ҚО өзін дәлелдете білді және тестік бақылаудың лайықтылығын құптайды. Тест ережесі, пән бойынша кеңейтілген сұрақтар тізімін қамтиды, олардың әрбіреуіне бірнеше жауаптар нұсқасы ұсынылады.  

Padlet – виртуалды тақтасы мүмкіндіктері Оқушылармен мұғалімдердің смартфонды тиімді пайдалануына Жасалған элементтерд

9 слайд
Padlet – виртуалды тақтасы мүмкіндіктері Оқушылармен мұғалімдердің смартфонды тиімді пайдалануына Жасалған элементтерді өзгертуге алып тастауға қолайлы кез-келген уақытта қарау  үшін қол жетімді Барлық ресурстар бір жерде жинақтауға тиімді Өткізідген сабағымызды сақтау ға және басып шығаруға ыңғайлы Белгілі бір тақырып бойынша материалдарды бірлесіп жинауға

9 слайд

Padlet – виртуалды тақтасы мүмкіндіктері Оқушылармен мұғалімдердің смартфонды тиімді пайдалануына Жасалған элементтерді өзгертуге алып тастауға қолайлы кез-келген уақытта қарау  үшін қол жетімді Барлық ресурстар бір жерде жинақтауға тиімді Өткізідген сабағымызды сақтау ға және басып шығаруға ыңғайлы Белгілі бір тақырып бойынша материалдарды бірлесіп жинауға

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

12Атауы береміз 3

14 слайд
12Атауы береміз 3

14 слайд

12Атауы береміз 3

15 слайд

15 слайд

Осы батырманы басу арқылы ссылка көшірмесін whatsApp web арқылы жібере аламыз

16 слайд
Осы батырманы басу арқылы ссылка көшірмесін whatsApp web арқылы жібере аламыз

16 слайд

Осы батырманы басу арқылы ссылка көшірмесін whatsApp web арқылы жібере аламыз

17 слайд

17 слайд

18 слайд

18 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ