Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1
•Барлығы: Қазақ хандығындағы әлеуметтік
топтардың қазақ қоғамында алатын орнын
анықтайды; қоғамдық-саяси өмірдегі сұлтан,
би, батыр, жыраулардың қызметтерін
сипаттайды.
• Көпшілігі: Қазақ хандығындағы әлеуметтік
құрамға жататын ақсүйек пен қара сүйек
топтарын жіктеп, олардың қызметтерін
салыстыра отырып талдайды.
•Кейбірі: XVI - XVII ғасырлардағы әлеуметтік
топтардың орны мен қоғамдық-саяси өмірдегі
қызметтерін қазіргі замандағы әлеуметтік
топтарымен салыстыра отырып, талдайды.
Оскаровка ауданы
“Біржан Исадилов атындағы жалпы орта
білім беретін мектеп”КММ
Тарих пәнінің мұғалімі: Аманжолова Б.А.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
6.4.Қазақ хандығының XVI - XVII
ғасырлардағы дамуы.
Сабақтың тақырыбы: Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы.
Сабақта қол
жеткізілетін
оқу мақсаттары
6.1.2.1 Қазақ хандығындағы
әлеуметтік топтардың орнын
анықтау.
6.3.1.1 Қоғамдық-саяси өмірдегі сұлтан,
би, батыр, жыраулардың қызметтерін
сипаттау.
Сабақ мақсаты
1 слайд
1 •Барлығы: Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың қазақ қоғамында алатын орнын анықтайды; қоғамдық-саяси өмірдегі сұлтан, би, батыр, жыраулардың қызметтерін сипаттайды. • Көпшілігі: Қазақ хандығындағы әлеуметтік құрамға жататын ақсүйек пен қара сүйек топтарын жіктеп, олардың қызметтерін салыстыра отырып талдайды. •Кейбірі: XVI - XVII ғасырлардағы әлеуметтік топтардың орны мен қоғамдық-саяси өмірдегі қызметтерін қазіргі замандағы әлеуметтік топтарымен салыстыра отырып, талдайды. Оскаровка ауданы “Біржан Исадилов атындағы жалпы орта білім беретін мектеп”КММ Тарих пәнінің мұғалімі: Аманжолова Б.А. Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.4.Қазақ хандығының XVI - XVII ғасырлардағы дамуы. Сабақтың тақырыбы: Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы. Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 6.1.2.1 Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың орнын анықтау. 6.3.1.1 Қоғамдық-саяси өмірдегі сұлтан, би, батыр, жыраулардың қызметтерін сипаттау. Сабақ мақсаты
2 слайд
2
Бағалау критерийі
• Қазақ хандығындағы әлеуметтік
топтардың орнын анықтай отырып,
постерге түсіреді.
• Қоғамдық-саяси өмірдегі әлеуметтік
топтардың қызметтерін Венн
диаграммасымен салыстырады.
Тарихи концепт
Дәлел- тарихи айғақтарды
талдау және бағалау негізінде
дәйекті қорытынды жасайды.
2 слайд
2 Бағалау критерийі • Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың орнын анықтай отырып, постерге түсіреді. • Қоғамдық-саяси өмірдегі әлеуметтік топтардың қызметтерін Венн диаграммасымен салыстырады. Тарихи концепт Дәлел- тарихи айғақтарды талдау және бағалау негізінде дәйекті қорытынды жасайды.
3 слайд
№ Белсенді оқыту тәсілдері Саралау Бағалау
1.
І . Ұйымдастыру кезеңі. “Гүлмен тілек” (5 мин)
2.
Үй тапсырмасын пысықтап, бекіту үшін “Кім
жылдам?” әдісі .(5 мин)
Мақсаты: Оқушылардың шапшаң ойлау , тез шешім
шығару дағдысын қалыптастырады.
Кейбір оқушылар
басқаларына қарағанда
жылдам жұмыс
істейтіндіктен қарқын
тәсілін қолданамын.
ҚБ: Мадақтау
арқылы бағалау.
"Бәрекелді,
тамаша!"
3.
Жаңа сабаққа көңілдерін аудару үшін
"Кинометафора" әдісі. (5 мин)
Мақсаты:Оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін
дамыту.
Бір тапсырманы сынып
болып орындаса,
олардың нәтижелері
әртүрлі болады.
ҚБ: Өте жақсы!
4.
Т 1: «Кластер» әдісі. Жұптық жұмыс. (5 минут).
Мақсаты: Идеялар
мен ақпараттардың арасындағы байланыстарды
жинақтап, тұжырымдайды.
Диалог және қолдау
тәсілі.
ҚБ:Математик.
таңбалармен
бағалау. (+, -)
5.
Берілген мәтіннен керекті деректерді, терминдерді
табу үшін "Түртіп алу стратегиясын" қолданады.
Т2: Топпен жұмыс.(7
минут) 1
топ ру. Дала көшпелілерінің әлеуметтік
құрылымының ерекшелігі.
2 топ тайпа. Қазақ қоғамының
әлеуметтік топтардың билік орындары мен қызметі.
3. топ халық. Қазақ қоғамындағы билердің
орыны.
Тапсырманы орындау
кезінде көмек қажет
ететін оқушыларға
қолдау көрсетіледі
ҚБ:"Екі жұлдыз
бір тілек"
3
3 слайд
№ Белсенді оқыту тәсілдері Саралау Бағалау 1. І . Ұйымдастыру кезеңі. “Гүлмен тілек” (5 мин) 2. Үй тапсырмасын пысықтап, бекіту үшін “Кім жылдам?” әдісі .(5 мин) Мақсаты: Оқушылардың шапшаң ойлау , тез шешім шығару дағдысын қалыптастырады. Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейтіндіктен қарқын тәсілін қолданамын. ҚБ: Мадақтау арқылы бағалау. "Бәрекелді, тамаша!" 3. Жаңа сабаққа көңілдерін аудару үшін "Кинометафора" әдісі. (5 мин) Мақсаты:Оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту. Бір тапсырманы сынып болып орындаса, олардың нәтижелері әртүрлі болады. ҚБ: Өте жақсы! 4. Т 1: «Кластер» әдісі. Жұптық жұмыс. (5 минут). Мақсаты: Идеялар мен ақпараттардың арасындағы байланыстарды жинақтап, тұжырымдайды. Диалог және қолдау тәсілі. ҚБ:Математик. таңбалармен бағалау. (+, -) 5. Берілген мәтіннен керекті деректерді, терминдерді табу үшін "Түртіп алу стратегиясын" қолданады. Т2: Топпен жұмыс.(7 минут) 1 топ ру. Дала көшпелілерінің әлеуметтік құрылымының ерекшелігі. 2 топ тайпа. Қазақ қоғамының әлеуметтік топтардың билік орындары мен қызметі. 3. топ халық. Қазақ қоғамындағы билердің орыны. Тапсырманы орындау кезінде көмек қажет ететін оқушыларға қолдау көрсетіледі ҚБ:"Екі жұлдыз бір тілек" 3
4 слайд
№ Белсенді оқыту тәсілдері Саралау Бағалау
5.
Критерийі: Қазақ хандығындағы әлеуметтік
топтардың орнын анықтай отырып, постерге түсіреді.
Дескриптор:
1. Дала көшпелілерінің әлеуметтік құрылымының
ерекшелігін көрсетеді.
2. Қазақ қоғамының әлеуметтік топтардың билік
орындары мен қызметін анықтайды.
3. Қазақ
қоғамындағы билердің орынның сипаттайды.
6.
Т3:Веен диаграммасы. (8 мин)
Мақсаты: Сабақ барысында игерген білімдерін
жинақтап, ой тұжырымдап, қорытынды жасау дағдысы
қалыптасады.
Кейбір оқушыларға
тапсырманы орындау
барысында жан-жақты
әрі нақты көмек қажет
етеді. Берілген тапсырма
бойынша ұқсас және
айырмашылық жақтары
ашып көрсетеді
ҚБ: “Бас
бармақ"
7.
Рефлексия.(3 минут) Бүгінгі сабақтан алған білімдерін
оқушылар өзін-өзі бағалау арқылы бағалайды.
«Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі қолданамын.
Мақсаты: Оқушыны
алған білімін саралай білуге дағдыландыру.
Оқушылар сабақ соңыда
кері байланыс жасау
арқылы сабақ бойы
игерген білімдеріне
қорытынды жасайды.
ҚБ: Өзін-өзі
бағалау.
Кері
байланыс.
8.
Үй тапсырмасы. (2 минут) Қосымша ақпарат көзін іздеп
баяндама жазып келу.
4
4 слайд
№ Белсенді оқыту тәсілдері Саралау Бағалау 5. Критерийі: Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың орнын анықтай отырып, постерге түсіреді. Дескриптор: 1. Дала көшпелілерінің әлеуметтік құрылымының ерекшелігін көрсетеді. 2. Қазақ қоғамының әлеуметтік топтардың билік орындары мен қызметін анықтайды. 3. Қазақ қоғамындағы билердің орынның сипаттайды. 6. Т3:Веен диаграммасы. (8 мин) Мақсаты: Сабақ барысында игерген білімдерін жинақтап, ой тұжырымдап, қорытынды жасау дағдысы қалыптасады. Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек қажет етеді. Берілген тапсырма бойынша ұқсас және айырмашылық жақтары ашып көрсетеді ҚБ: “Бас бармақ" 7. Рефлексия.(3 минут) Бүгінгі сабақтан алған білімдерін оқушылар өзін-өзі бағалау арқылы бағалайды. «Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі қолданамын. Мақсаты: Оқушыны алған білімін саралай білуге дағдыландыру. Оқушылар сабақ соңыда кері байланыс жасау арқылы сабақ бойы игерген білімдеріне қорытынды жасайды. ҚБ: Өзін-өзі бағалау. Кері байланыс. 8. Үй тапсырмасы. (2 минут) Қосымша ақпарат көзін іздеп баяндама жазып келу. 4
5 слайд
Қорытынды:
Қысқа мерзімді жоспарын
дайындау барысында
оқушылардың жеке
қажеттіліктері мен
ерекшеліктерін ескере отырып,
саралап оқыту тәсіліне ерекше
назар аудардым.
Ойлау дағдыларының деңгейлеріне
негізделген Блум таксономиясы
бойынша оқу мақсаттары арқылы
оқушылардың тілдік
құзіреттіліктері дамиды.
Назарларыңызға , рахмет!
5 слайд
Қорытынды: Қысқа мерзімді жоспарын дайындау барысында оқушылардың жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып, саралап оқыту тәсіліне ерекше назар аудардым. Ойлау дағдыларының деңгейлеріне негізделген Блум таксономиясы бойынша оқу мақсаттары арқылы оқушылардың тілдік құзіреттіліктері дамиды. Назарларыңызға , рахмет!