Материалдар / Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы туралы ой қозғау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қырқүйек 2018
583
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
1 •Барлығы: Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың қазақ қоғамында алатын орнын анықтайды; қоғамдық-саяси өмірдегі сұлт

1 слайд
1 •Барлығы: Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың қазақ қоғамында алатын орнын анықтайды; қоғамдық-саяси өмірдегі сұлтан, би, батыр, жыраулардың қызметтерін сипаттайды. • Көпшілігі: Қазақ хандығындағы әлеуметтік құрамға жататын ақсүйек пен қара сүйек топтарын жіктеп, олардың қызметтерін салыстыра отырып талдайды. •Кейбірі: XVI - XVII ғасырлардағы әлеуметтік топтардың орны мен қоғамдық-саяси өмірдегі қызметтерін қазіргі замандағы әлеуметтік топтарымен салыстыра отырып, талдайды. Оскаровка ауданы “Біржан Исадилов атындағы жалпы орта білім беретін мектеп”КММ Тарих пәнінің мұғалімі: Аманжолова Б.А. Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.4.Қазақ хандығының XVI - XVII ғасырлардағы дамуы. Сабақтың тақырыбы: Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы. Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 6.1.2.1 Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың орнын анықтау. 6.3.1.1 Қоғамдық-саяси өмірдегі сұлтан, би, батыр, жыраулардың қызметтерін сипаттау. Сабақ мақсаты

1 слайд

1 •Барлығы: Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың қазақ қоғамында алатын орнын анықтайды; қоғамдық-саяси өмірдегі сұлтан, би, батыр, жыраулардың қызметтерін сипаттайды. • Көпшілігі: Қазақ хандығындағы әлеуметтік құрамға жататын ақсүйек пен қара сүйек топтарын жіктеп, олардың қызметтерін салыстыра отырып талдайды. •Кейбірі: XVI - XVII ғасырлардағы әлеуметтік топтардың орны мен қоғамдық-саяси өмірдегі қызметтерін қазіргі замандағы әлеуметтік топтарымен салыстыра отырып, талдайды. Оскаровка ауданы “Біржан Исадилов атындағы жалпы орта білім беретін мектеп”КММ Тарих пәнінің мұғалімі: Аманжолова Б.А. Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.4.Қазақ хандығының XVI - XVII ғасырлардағы дамуы. Сабақтың тақырыбы: Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы. Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 6.1.2.1 Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың орнын анықтау. 6.3.1.1 Қоғамдық-саяси өмірдегі сұлтан, би, батыр, жыраулардың қызметтерін сипаттау. Сабақ мақсаты

2 Бағалау критерийі • Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың орнын анықтай отырып, постерге түсіреді. • Қоғамдық-

2 слайд
2 Бағалау критерийі • Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың орнын анықтай отырып, постерге түсіреді. • Қоғамдық-саяси өмірдегі әлеуметтік топтардың қызметтерін Венн диаграммасымен салыстырады. Тарихи концепт Дәлел- тарихи айғақтарды талдау және бағалау негізінде дәйекті қорытынды жасайды.

2 слайд

2 Бағалау критерийі • Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың орнын анықтай отырып, постерге түсіреді. • Қоғамдық-саяси өмірдегі әлеуметтік топтардың қызметтерін Венн диаграммасымен салыстырады. Тарихи концепт Дәлел- тарихи айғақтарды талдау және бағалау негізінде дәйекті қорытынды жасайды.

№ Белсенді оқыту тәсілдері Саралау Бағалау 1. І . Ұйымдастыру кезеңі. “Гүлмен тілек” (5 мин) 2.

3 слайд
№ Белсенді оқыту тәсілдері Саралау Бағалау 1. І . Ұйымдастыру кезеңі. “Гүлмен тілек” (5 мин) 2.  Үй тапсырмасын пысықтап, бекіту үшін “Кім жылдам?” әдісі .(5 мин) Мақсаты: Оқушылардың шапшаң ойлау , тез шешім шығару дағдысын қалыптастырады. Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейтіндіктен қарқын тәсілін қолданамын. ҚБ: Мадақтау арқылы бағалау. "Бәрекелді, тамаша!" 3.  Жаңа сабаққа көңілдерін аудару үшін "Кинометафора" әдісі. (5 мин) Мақсаты:Оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту. Бір тапсырманы сынып болып орындаса, олардың нәтижелері әртүрлі болады. ҚБ: Өте жақсы! 4.  Т 1: «Кластер» әдісі. Жұптық жұмыс. (5 минут). Мақсаты: Идеялар мен ақпараттардың арасындағы байланыстарды жинақтап, тұжырымдайды. Диалог және қолдау тәсілі. ҚБ:Математик. таңбалармен бағалау. (+, -) 5. Берілген мәтіннен керекті деректерді, терминдерді табу үшін "Түртіп алу стратегиясын" қолданады. Т2: Топпен жұмыс.(7 минут) 1 топ ру. Дала көшпелілерінің әлеуметтік құрылымының ерекшелігі. 2 топ тайпа. Қазақ қоғамының әлеуметтік топтардың билік орындары мен қызметі. 3. топ халық. Қазақ қоғамындағы билердің орыны. Тапсырманы орындау кезінде көмек қажет ететін оқушыларға қолдау көрсетіледі ҚБ:"Екі жұлдыз бір тілек" 3

3 слайд

№ Белсенді оқыту тәсілдері Саралау Бағалау 1. І . Ұйымдастыру кезеңі. “Гүлмен тілек” (5 мин) 2.  Үй тапсырмасын пысықтап, бекіту үшін “Кім жылдам?” әдісі .(5 мин) Мақсаты: Оқушылардың шапшаң ойлау , тез шешім шығару дағдысын қалыптастырады. Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейтіндіктен қарқын тәсілін қолданамын. ҚБ: Мадақтау арқылы бағалау. "Бәрекелді, тамаша!" 3.  Жаңа сабаққа көңілдерін аудару үшін "Кинометафора" әдісі. (5 мин) Мақсаты:Оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту. Бір тапсырманы сынып болып орындаса, олардың нәтижелері әртүрлі болады. ҚБ: Өте жақсы! 4.  Т 1: «Кластер» әдісі. Жұптық жұмыс. (5 минут). Мақсаты: Идеялар мен ақпараттардың арасындағы байланыстарды жинақтап, тұжырымдайды. Диалог және қолдау тәсілі. ҚБ:Математик. таңбалармен бағалау. (+, -) 5. Берілген мәтіннен керекті деректерді, терминдерді табу үшін "Түртіп алу стратегиясын" қолданады. Т2: Топпен жұмыс.(7 минут) 1 топ ру. Дала көшпелілерінің әлеуметтік құрылымының ерекшелігі. 2 топ тайпа. Қазақ қоғамының әлеуметтік топтардың билік орындары мен қызметі. 3. топ халық. Қазақ қоғамындағы билердің орыны. Тапсырманы орындау кезінде көмек қажет ететін оқушыларға қолдау көрсетіледі ҚБ:"Екі жұлдыз бір тілек" 3

№ Белсенді оқыту тәсілдері Саралау Бағалау 5. Критерийі: Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың орнын анықтай отырып, постер

4 слайд
№ Белсенді оқыту тәсілдері Саралау Бағалау 5. Критерийі: Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың орнын анықтай отырып, постерге түсіреді. Дескриптор: 1. Дала көшпелілерінің әлеуметтік құрылымының ерекшелігін көрсетеді. 2. Қазақ қоғамының әлеуметтік топтардың билік орындары мен қызметін анықтайды. 3. Қазақ қоғамындағы билердің орынның сипаттайды. 6. Т3:Веен диаграммасы. (8 мин) Мақсаты: Сабақ барысында игерген білімдерін жинақтап, ой тұжырымдап, қорытынды жасау дағдысы қалыптасады. Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек қажет етеді. Берілген тапсырма бойынша ұқсас және айырмашылық жақтары ашып көрсетеді ҚБ: “Бас бармақ" 7.  Рефлексия.(3 минут) Бүгінгі сабақтан алған білімдерін оқушылар өзін-өзі бағалау арқылы бағалайды. «Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі қолданамын. Мақсаты: Оқушыны алған білімін саралай білуге дағдыландыру. Оқушылар сабақ соңыда кері байланыс жасау арқылы сабақ бойы игерген білімдеріне қорытынды жасайды. ҚБ: Өзін-өзі бағалау. Кері байланыс. 8.  Үй тапсырмасы. (2 минут) Қосымша ақпарат көзін іздеп баяндама жазып келу. 4

4 слайд

№ Белсенді оқыту тәсілдері Саралау Бағалау 5. Критерийі: Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың орнын анықтай отырып, постерге түсіреді. Дескриптор: 1. Дала көшпелілерінің әлеуметтік құрылымының ерекшелігін көрсетеді. 2. Қазақ қоғамының әлеуметтік топтардың билік орындары мен қызметін анықтайды. 3. Қазақ қоғамындағы билердің орынның сипаттайды. 6. Т3:Веен диаграммасы. (8 мин) Мақсаты: Сабақ барысында игерген білімдерін жинақтап, ой тұжырымдап, қорытынды жасау дағдысы қалыптасады. Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек қажет етеді. Берілген тапсырма бойынша ұқсас және айырмашылық жақтары ашып көрсетеді ҚБ: “Бас бармақ" 7.  Рефлексия.(3 минут) Бүгінгі сабақтан алған білімдерін оқушылар өзін-өзі бағалау арқылы бағалайды. «Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі қолданамын. Мақсаты: Оқушыны алған білімін саралай білуге дағдыландыру. Оқушылар сабақ соңыда кері байланыс жасау арқылы сабақ бойы игерген білімдеріне қорытынды жасайды. ҚБ: Өзін-өзі бағалау. Кері байланыс. 8.  Үй тапсырмасы. (2 минут) Қосымша ақпарат көзін іздеп баяндама жазып келу. 4

Қорытынды: Қысқа мерзімді жоспарын дайындау барысында оқушылардың жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып,

5 слайд
Қорытынды: Қысқа мерзімді жоспарын дайындау барысында оқушылардың жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып, саралап оқыту тәсіліне ерекше назар аудардым. Ойлау дағдыларының деңгейлеріне негізделген Блум таксономиясы бойынша оқу мақсаттары арқылы оқушылардың тілдік құзіреттіліктері дамиды. Назарларыңызға , рахмет!

5 слайд

Қорытынды: Қысқа мерзімді жоспарын дайындау барысында оқушылардың жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып, саралап оқыту тәсіліне ерекше назар аудардым. Ойлау дағдыларының деңгейлеріне негізделген Блум таксономиясы бойынша оқу мақсаттары арқылы оқушылардың тілдік құзіреттіліктері дамиды. Назарларыңызға , рахмет!