Материалдар / Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында тілдік төрт дағдыны жетілдірудің тиімді әдіс-тәсілдері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында тілдік төрт дағдыны жетілдірудің тиімді әдіс-тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында тілдік төрт дағдыны жетілдірудің тиімді әдіс-тәсілдері ( айтылым дағдысы ) бастауыш сыныптар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Наурыз 2022
952
9 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Айтылым дағдысының тиімді әдіс-тәсілдері АЙТЫЛЫМ -  тілдік төрт дағдының бірі және продуктивті дағдылар қатарына жатады,

1 слайд
Айтылым дағдысының тиімді әдіс-тәсілдері АЙТЫЛЫМ -  тілдік төрт дағдының бірі және продуктивті дағдылар қатарына жатады, ақпаратты жасау, қабылдау және өңдеуді қамтитын интербелсенді процесс.  екі немесе одан да көп адамның адамзатқа немесе қоршаған әлемде болып жатқан жағдайларға қатысты идея алмасып, өзара талқылауы;

1 слайд

Айтылым дағдысының тиімді әдіс-тәсілдері АЙТЫЛЫМ -  тілдік төрт дағдының бірі және продуктивті дағдылар қатарына жатады, ақпаратты жасау, қабылдау және өңдеуді қамтитын интербелсенді процесс.  екі немесе одан да көп адамның адамзатқа немесе қоршаған әлемде болып жатқан жағдайларға қатысты идея алмасып, өзара талқылауы;

СӨЙЛЕСУ БАРЫСЫНДА ЖИІ ҚОЛДАНЫЛАТЫН ӘРЕКЕТТЕР 21. Сөздерді дыбыстау 2. Сұрақтарға жауап беру 3. Интонацияны қолдану 4.

2 слайд
СӨЙЛЕСУ БАРЫСЫНДА ЖИІ ҚОЛДАНЫЛАТЫН ӘРЕКЕТТЕР 21. Сөздерді дыбыстау 2. Сұрақтарға жауап беру 3. Интонацияны қолдану 4. Бір нәрсені түсінбеген жағдайда түсіндіріп беруді өтіну 5. Сөйлеген сөзін бақылау және өзін-өзі түзетіп отыру 6. Пікірталасқа қатысу 7. Сөйлеу барысында қажетті стильді қолдану 8. Дилогқа қатысу (әңгімеге араласу) 9. Адамдармен сәлемдесу 10. Сөйлеу сөзін жоспарлау (презентация жасау барысында) 11. Ым -ишара, мимиканы қолдану 12. Ақпаратты сұрау немесе айту 13. Грамматикалық тұлғаларды қолдану 14. Сөз және сөйлем екпінін қолдану 15. Сөйлеуші сөзін аяқтаған кезде, кезек алып сөз бастау 16. Оқиғаларды баяндап беру 17. Тілді сауатты қолдану 18. Сөйлемді қайта құрастыру (перифраз), яғни бірнәрсені айтып берудің басқа жолын қарастыру. 19. Сөйлеушінің сөзін бөлу 20. Сөйлеу барысында кідіріс жасап отыру

2 слайд

СӨЙЛЕСУ БАРЫСЫНДА ЖИІ ҚОЛДАНЫЛАТЫН ӘРЕКЕТТЕР 21. Сөздерді дыбыстау 2. Сұрақтарға жауап беру 3. Интонацияны қолдану 4. Бір нәрсені түсінбеген жағдайда түсіндіріп беруді өтіну 5. Сөйлеген сөзін бақылау және өзін-өзі түзетіп отыру 6. Пікірталасқа қатысу 7. Сөйлеу барысында қажетті стильді қолдану 8. Дилогқа қатысу (әңгімеге араласу) 9. Адамдармен сәлемдесу 10. Сөйлеу сөзін жоспарлау (презентация жасау барысында) 11. Ым -ишара, мимиканы қолдану 12. Ақпаратты сұрау немесе айту 13. Грамматикалық тұлғаларды қолдану 14. Сөз және сөйлем екпінін қолдану 15. Сөйлеуші сөзін аяқтаған кезде, кезек алып сөз бастау 16. Оқиғаларды баяндап беру 17. Тілді сауатты қолдану 18. Сөйлемді қайта құрастыру (перифраз), яғни бірнәрсені айтып берудің басқа жолын қарастыру. 19. Сөйлеушінің сөзін бөлу 20. Сөйлеу барысында кідіріс жасап отыру

3Монолог – сөйлеуші өз ойын бір, бірнеше адамға, көпшілікке немесе өзіне арнап айтатын ауызша сөйлеу әрекеті Полилог – үш не

3 слайд
3Монолог – сөйлеуші өз ойын бір, бірнеше адамға, көпшілікке немесе өзіне арнап айтатын ауызша сөйлеу әрекеті Полилог – үш немесе одан да көп адамдардың сөйлесуі

3 слайд

3Монолог – сөйлеуші өз ойын бір, бірнеше адамға, көпшілікке немесе өзіне арнап айтатын ауызша сөйлеу әрекеті Полилог – үш немесе одан да көп адамдардың сөйлесуі

« Т ӨМЕННЕН ЖОҒАРЫ» БАҒЫТЫ монологқа үйретуде мәтінге сүйенбей, тек тақырып және проблемалық сұрақтар, меңгерілген лексика ж

4 слайд
« Т ӨМЕННЕН ЖОҒАРЫ» БАҒЫТЫ монологқа үйретуде мәтінге сүйенбей, тек тақырып және проблемалық сұрақтар, меңгерілген лексика және грамматика, сөйлесім құрылымдары негізінде іске асырылады. Бұл жағдайда монолог нақты мәтіннің көмегінсіз құрастырылады . − − − − 4 Монологтық сөйлесімді нәтижелі дамыту үшін мұғалім: берілген тақырып бойынша оқушыларда жеткілікті ақпарат қоры бар екеніне көз жеткізу керек берілген тақырып бойынша нәтижелі талқылау жасау үшін оқушылардың тілдік дағдылар деңгейінің (лексикалық және грамматикалық) жеткілікті болуын ескеру керек; оқушылардың түрлі сөйлесім әркетін жүзеге асыруға қажетті құралдар қорының жеткілікті болуын ескеру (келісу, келіспеу, ақпаратты беру/алу т.б.); оқушылардың тілдік дағдыларды меңгеруін ескеруі тиіс (түрлі сөйлесім тәсілдері, дискурстық тәсілдер, сөйлеу композициясы).

4 слайд

« Т ӨМЕННЕН ЖОҒАРЫ» БАҒЫТЫ монологқа үйретуде мәтінге сүйенбей, тек тақырып және проблемалық сұрақтар, меңгерілген лексика және грамматика, сөйлесім құрылымдары негізінде іске асырылады. Бұл жағдайда монолог нақты мәтіннің көмегінсіз құрастырылады . − − − − 4 Монологтық сөйлесімді нәтижелі дамыту үшін мұғалім: берілген тақырып бойынша оқушыларда жеткілікті ақпарат қоры бар екеніне көз жеткізу керек берілген тақырып бойынша нәтижелі талқылау жасау үшін оқушылардың тілдік дағдылар деңгейінің (лексикалық және грамматикалық) жеткілікті болуын ескеру керек; оқушылардың түрлі сөйлесім әркетін жүзеге асыруға қажетті құралдар қорының жеткілікті болуын ескеру (келісу, келіспеу, ақпаратты беру/алу т.б.); оқушылардың тілдік дағдыларды меңгеруін ескеруі тиіс (түрлі сөйлесім тәсілдері, дискурстық тәсілдер, сөйлеу композициясы).

Суретке қарап, сабаққа неге кешіккенін айт.Ауа райы Түсініктеме «Екі жақты күнделік» әдісі

5 слайд
Суретке қарап, сабаққа неге кешіккенін айт.Ауа райы Түсініктеме «Екі жақты күнделік» әдісі

5 слайд

Суретке қарап, сабаққа неге кешіккенін айт.Ауа райы Түсініктеме «Екі жақты күнделік» әдісі

БЕРІЛГЕН ТАҚЫРЫП БОЙЫНША СӨЙЛЕУ Тапсырма үлгісі . 3-сынып. Оқу мақсаты: 3.2.2.1 Берілген тірек сөздер негізінде сөйлеу

6 слайд
БЕРІЛГЕН ТАҚЫРЫП БОЙЫНША СӨЙЛЕУ Тапсырма үлгісі . 3-сынып. Оқу мақсаты: 3.2.2.1 Берілген тірек сөздер негізінде сөйлеу (3-4 сөйлем). Бағалау критерийі Білім алушы  Тірек сөздерге сүйеніп әңгімелейді Тапсырма Берілген тірек сөздерді пайдаланып, сурет бойынша әңгімеле Тірек сөздер: жаз мезгілі, тиін, саңырауқұлақ, бұтақ, кептіреді, қысқа дайындалады, іліп қояды, жинайды Дескриптор Білім алушы  суретке сәйкес сөйлемдер құрастырады;  тірек сөздерді орынды қолданады;  сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды.

6 слайд

БЕРІЛГЕН ТАҚЫРЫП БОЙЫНША СӨЙЛЕУ Тапсырма үлгісі . 3-сынып. Оқу мақсаты: 3.2.2.1 Берілген тірек сөздер негізінде сөйлеу (3-4 сөйлем). Бағалау критерийі Білім алушы  Тірек сөздерге сүйеніп әңгімелейді Тапсырма Берілген тірек сөздерді пайдаланып, сурет бойынша әңгімеле Тірек сөздер: жаз мезгілі, тиін, саңырауқұлақ, бұтақ, кептіреді, қысқа дайындалады, іліп қояды, жинайды Дескриптор Білім алушы  суретке сәйкес сөйлемдер құрастырады;  тірек сөздерді орынды қолданады;  сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды.

СӨЗДЕРДІҢ ЛЕКСИКАЛЫҚ МАҒЫНАСЫН ТҮСІНУ ДАҒДЫСЫН ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН ТАПСЫРМА ҮЛГІСІ 3- сынып. Жанды табиғат. Оқу мақсаты: 3.2

7 слайд
СӨЗДЕРДІҢ ЛЕКСИКАЛЫҚ МАҒЫНАСЫН ТҮСІНУ ДАҒДЫСЫН ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН ТАПСЫРМА ҮЛГІСІ 3- сынып. Жанды табиғат. Оқу мақсаты: 3.2.4.1 жоспар (сурет, сызба түрінде) және тірек сөздер негізінде оқиға желісін сақтай отырып мазмұндау Бағалау критерийі Білім алушы  Мәтін мазмұнын тірек сөздердің көмегімен баяндайды Дескриптор Білім алушы -мәтіннің мазмұнын жүйелі баяндайды; - тірек сөздерді орынды қолданады. Тапсырма «Аққу, шортан һәм шаян» бейнематериалын көріңіз. https://www.youtube.com/watch?v=U9x6dw2LhkA Тірек сөздер: арба, жүк, көл, құм, әуе, тартты

7 слайд

СӨЗДЕРДІҢ ЛЕКСИКАЛЫҚ МАҒЫНАСЫН ТҮСІНУ ДАҒДЫСЫН ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН ТАПСЫРМА ҮЛГІСІ 3- сынып. Жанды табиғат. Оқу мақсаты: 3.2.4.1 жоспар (сурет, сызба түрінде) және тірек сөздер негізінде оқиға желісін сақтай отырып мазмұндау Бағалау критерийі Білім алушы  Мәтін мазмұнын тірек сөздердің көмегімен баяндайды Дескриптор Білім алушы -мәтіннің мазмұнын жүйелі баяндайды; - тірек сөздерді орынды қолданады. Тапсырма «Аққу, шортан һәм шаян» бейнематериалын көріңіз. https://www.youtube.com/watch?v=U9x6dw2LhkA Тірек сөздер: арба, жүк, көл, құм, әуе, тартты

Суретте Салыстыр Байланыстыр Қолдан«Уақыт тізбегі» әдісі

8 слайд
Суретте Салыстыр Байланыстыр Қолдан«Уақыт тізбегі» әдісі

8 слайд

Суретте Салыстыр Байланыстыр Қолдан«Уақыт тізбегі» әдісі

«Өзіндік таным» әдісі «Мен» дегенді ары қарай жалғастырады. 1. Мен .......................... 2. Мен .........................

9 слайд
«Өзіндік таным» әдісі «Мен» дегенді ары қарай жалғастырады. 1. Мен .......................... 2. Мен .......................... 3. Мен .......................... 4. Мен .......................... 5. Мен .......................... 6. Мен .......................... 7. Мен .......................... Мен туралы басқалар не деп ойлайды? ..........................................................

9 слайд

«Өзіндік таным» әдісі «Мен» дегенді ары қарай жалғастырады. 1. Мен .......................... 2. Мен .......................... 3. Мен .......................... 4. Мен .......................... 5. Мен .......................... 6. Мен .......................... 7. Мен .......................... Мен туралы басқалар не деп ойлайды? ..........................................................

«Адам үшін ең қызықты нәрсе-өз қолымен жасағаны» «Ойлау оңай, әрекет қиын, ал ойды әрекетке айналдырған қиынның қиыны»Оқыту

10 слайд
«Адам үшін ең қызықты нәрсе-өз қолымен жасағаны» «Ойлау оңай, әрекет қиын, ал ойды әрекетке айналдырған қиынның қиыны»Оқытушының негізгі рөлдері: «жетекші», «ұйымдастырушы», «менеджер»

10 слайд

«Адам үшін ең қызықты нәрсе-өз қолымен жасағаны» «Ойлау оңай, әрекет қиын, ал ойды әрекетке айналдырған қиынның қиыны»Оқытушының негізгі рөлдері: «жетекші», «ұйымдастырушы», «менеджер»