Материалдар / Қазақ тілін оқыту әдістемесі пәні бойынша мектептегі байқау практикасын қашықтықтан оқыту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілін оқыту әдістемесі пәні бойынша мектептегі байқау практикасын қашықтықтан оқыту

Материал туралы қысқаша түсінік
"Бастауыш сынып мұғалімі" мамандығына сабақ беретін оқытушыларға арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Сәуір 2020
470
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 1 АЛМАТЫ ҚАЗАҚ МЕМЛЕКЕТТІК ГУМАНИТАРЛЫҚ-ПЕДАГОГТІК КОЛЛЕДЖІ Мамандық: 0105000 – Бастауыш білім беру Біліктілік: 010501

1 слайд
№ 1 АЛМАТЫ ҚАЗАҚ МЕМЛЕКЕТТІК ГУМАНИТАРЛЫҚ-ПЕДАГОГТІК КОЛЛЕДЖІ Мамандық: 0105000 – Бастауыш білім беру Біліктілік: 0105013 – Бастауыш білім беру мұғалімі   Алматы 2020

1 слайд

№ 1 АЛМАТЫ ҚАЗАҚ МЕМЛЕКЕТТІК ГУМАНИТАРЛЫҚ-ПЕДАГОГТІК КОЛЛЕДЖІ Мамандық: 0105000 – Бастауыш білім беру Біліктілік: 0105013 – Бастауыш білім беру мұғалімі   Алматы 2020

Практика түрі: Мектептегі байқау практикасы Пәні: Қазақ тілін оқыту әдістемесі Практика жетекшісі: Тлекеева Фариза Аблаев

2 слайд
Практика түрі: Мектептегі байқау практикасы Пәні: Қазақ тілін оқыту әдістемесі Практика жетекшісі: Тлекеева Фариза Аблаевна Өтетін уақыты: 13.04.20ж-16.05.20ж Топ: 32 б

2 слайд

Практика түрі: Мектептегі байқау практикасы Пәні: Қазақ тілін оқыту әдістемесі Практика жетекшісі: Тлекеева Фариза Аблаевна Өтетін уақыты: 13.04.20ж-16.05.20ж Топ: 32 б

Мектептегі байқау практикасының мақсаты: • Болашақ бастауыш білім беру мұғалімдерінің теориялық білімдерін практикада тиімді қо

3 слайд
Мектептегі байқау практикасының мақсаты: • Болашақ бастауыш білім беру мұғалімдерінің теориялық білімдерін практикада тиімді қолдана алу машықтарына үйрету; • Оқытудағы іскерлік дағдыны бекіту, жаңартылған білім мазмұнына сай оқу жоспарларын меңгеру жолдарын үйрену,интербелсенді әдіс-тәсілдерді ұтымды қолдану ;

3 слайд

Мектептегі байқау практикасының мақсаты: • Болашақ бастауыш білім беру мұғалімдерінің теориялық білімдерін практикада тиімді қолдана алу машықтарына үйрету; • Оқытудағы іскерлік дағдыны бекіту, жаңартылған білім мазмұнына сай оқу жоспарларын меңгеру жолдарын үйрену,интербелсенді әдіс-тәсілдерді ұтымды қолдану ;

• Критериалды бағалау жүйесін меңгеру, байқау және бақылау тәжірибиесінің мәні мен мазмұны туралы түсінік беру; • Тәжірибенің

4 слайд
• Критериалды бағалау жүйесін меңгеру, байқау және бақылау тәжірибиесінің мәні мен мазмұны туралы түсінік беру; • Тәжірибенің мақсат, міндеттерін нақтылау; • Сауат ашу, қазақ тілі және әдебиеттік оқу пәндерінің оқу жоспарларын,ҰМЖ,ОМЖ,КТЖ,ҚМЖ –ды толық меңгеріп, осы құжаттардың қолданылу орны жайлы білім, білік дағдыларын қалыптастыру.

4 слайд

• Критериалды бағалау жүйесін меңгеру, байқау және бақылау тәжірибиесінің мәні мен мазмұны туралы түсінік беру; • Тәжірибенің мақсат, міндеттерін нақтылау; • Сауат ашу, қазақ тілі және әдебиеттік оқу пәндерінің оқу жоспарларын,ҰМЖ,ОМЖ,КТЖ,ҚМЖ –ды толық меңгеріп, осы құжаттардың қолданылу орны жайлы білім, білік дағдыларын қалыптастыру.

Мектептегі байқау практикасының міндеттері: • Практиканттардың оқу үрдісін бақылау және оның нәтижелерін талдау біліктіліктерін

5 слайд
Мектептегі байқау практикасының міндеттері: • Практиканттардың оқу үрдісін бақылау және оның нәтижелерін талдау біліктіліктерін қалыптастыру; • Бастауыш сынып мұғалімінің оқу жұмысын жоспарлау жүйесі мен мазмұнын зерттеу; • Білім алушы –практиканттың бастауыш сыныпта оқу жұмысын ұйымдастыру іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру; • Білім алушыларды сабақты өткізудің әдіс- тәсілдерімен қамтамасыз ету.

5 слайд

Мектептегі байқау практикасының міндеттері: • Практиканттардың оқу үрдісін бақылау және оның нәтижелерін талдау біліктіліктерін қалыптастыру; • Бастауыш сынып мұғалімінің оқу жұмысын жоспарлау жүйесі мен мазмұнын зерттеу; • Білім алушы –практиканттың бастауыш сыныпта оқу жұмысын ұйымдастыру іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру; • Білім алушыларды сабақты өткізудің әдіс- тәсілдерімен қамтамасыз ету.

Табысты келешекке қол жеткізу шарттары Умение работать с информацией

6 слайд
Табысты келешекке қол жеткізу шарттары Умение работать с информацией

6 слайд

Табысты келешекке қол жеткізу шарттары Умение работать с информацией

Сөйлеу әрекетінің төрт түрін дамыту ТЫҢДАЛЫМ АЙТЫЛЫМОҚЫЛЫМ ЖАЗЫЛЫМ … бала әуелі тәжірибеге талпынып, нәрсемен танысып, сонан к

7 слайд
Сөйлеу әрекетінің төрт түрін дамыту ТЫҢДАЛЫМ АЙТЫЛЫМОҚЫЛЫМ ЖАЗЫЛЫМ … бала әуелі тәжірибеге талпынып, нәрсемен танысып, сонан кейін сол нәрсе туралы сөйлесін, тыңдасын, жазсын, оқысын, тілге үйренсін. Ж. Аймауытов

7 слайд

Сөйлеу әрекетінің төрт түрін дамыту ТЫҢДАЛЫМ АЙТЫЛЫМОҚЫЛЫМ ЖАЗЫЛЫМ … бала әуелі тәжірибеге талпынып, нәрсемен танысып, сонан кейін сол нәрсе туралы сөйлесін, тыңдасын, жазсын, оқысын, тілге үйренсін. Ж. Аймауытов

Жаңартылған оқу бағдарламаларының ерекшеліктері - Пән мазмұнының спиралді қағидатпен берілуі - оқытудың тәрбиелік әлеуетін

8 слайд
Жаңартылған оқу бағдарламаларының ерекшеліктері - Пән мазмұнының спиралді қағидатпен берілуі - оқытудың тәрбиелік әлеуетін арттыру, оқушының адамгершілік-рухани қасиеттерін қалыптастыру; - Блум таксономиясы ойлау деңгейінің қалыптасуы; - білім беру деңгейлері аралығында пән бойынша сабақтастықты ескеруге мүмкіндік беретін толық оқу курсы бойынша педагогикалық мақсат қою; - бір білім беру аясындағы және пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру мақсатында «ортақ тақырыптардың» берілуі - бөлімдердің мазмұны мен ұсынылған тақырыптардың уақыт талабына сәйкес келуі, әлеуметтік дағдыларды қалыптастыруға назар аударылуы; - оқу үдерісін ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлар арқылы ұйымдастыру; - оқытудағы жүйелі - әрекеттік ұстаным (оқушының білім алу үдерісіне белсенді қатысу) 8

8 слайд

Жаңартылған оқу бағдарламаларының ерекшеліктері - Пән мазмұнының спиралді қағидатпен берілуі - оқытудың тәрбиелік әлеуетін арттыру, оқушының адамгершілік-рухани қасиеттерін қалыптастыру; - Блум таксономиясы ойлау деңгейінің қалыптасуы; - білім беру деңгейлері аралығында пән бойынша сабақтастықты ескеруге мүмкіндік беретін толық оқу курсы бойынша педагогикалық мақсат қою; - бір білім беру аясындағы және пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру мақсатында «ортақ тақырыптардың» берілуі - бөлімдердің мазмұны мен ұсынылған тақырыптардың уақыт талабына сәйкес келуі, әлеуметтік дағдыларды қалыптастыруға назар аударылуы; - оқу үдерісін ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлар арқылы ұйымдастыру; - оқытудағы жүйелі - әрекеттік ұстаным (оқушының білім алу үдерісіне белсенді қатысу) 8

• Оқу бағдарламасы әр пәннің мақсатын, құндылықтарын белгілейді, мұғалімнің ұстанымына сәйкес педагогикалық тәсілдерді қысқаш

9 слайд
• Оқу бағдарламасы әр пәннің мақсатын, құндылықтарын белгілейді, мұғалімнің ұстанымына сәйкес педагогикалық тәсілдерді қысқаша сипаттайды. • Бұл құжат әр пәннің құрылымы мен мазмұны туралы ақпаратты қамтиды. • Оқу бағдарламасының мазмұны бөлім, бөлімше, ортақ тақырыптар бойынша берілген Жаңартылған оқу бағдарламалары

9 слайд

• Оқу бағдарламасы әр пәннің мақсатын, құндылықтарын белгілейді, мұғалімнің ұстанымына сәйкес педагогикалық тәсілдерді қысқаша сипаттайды. • Бұл құжат әр пәннің құрылымы мен мазмұны туралы ақпаратты қамтиды. • Оқу бағдарламасының мазмұны бөлім, бөлімше, ортақ тақырыптар бойынша берілген Жаңартылған оқу бағдарламалары

Бастауыш білім беру оқу бағдарламасының құрылымы 1. Түсіндірме жазба 2. Пәнді оқыту мақсаты мен міндеттері 3. Оқыту процесін

10 слайд
Бастауыш білім беру оқу бағдарламасының құрылымы 1. Түсіндірме жазба 2. Пәнді оқыту мақсаты мен міндеттері 3. Оқыту процесін ұйымдастырудағы педагогикалық әдіс-тәсілдер 4. Оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері 5. Пәннің мазмұнын ұйымдастыру Оқу жүктемесінің бөлінуі Оқу бағдарламасының мазмұны Оқу мақсаттарының жүйесі Ұзақ мерзімді жоспар

10 слайд

Бастауыш білім беру оқу бағдарламасының құрылымы 1. Түсіндірме жазба 2. Пәнді оқыту мақсаты мен міндеттері 3. Оқыту процесін ұйымдастырудағы педагогикалық әдіс-тәсілдер 4. Оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері 5. Пәннің мазмұнын ұйымдастыру Оқу жүктемесінің бөлінуі Оқу бағдарламасының мазмұны Оқу мақсаттарының жүйесі Ұзақ мерзімді жоспар

Мектептегі байқау практикасы бойынша топтың 32b.toby@mail.ru электронды почтасына жіберілген құжаттар:

11 слайд
Мектептегі байқау практикасы бойынша топтың 32b.toby@mail.ru электронды почтасына жіберілген құжаттар:

11 слайд

Мектептегі байқау практикасы бойынша топтың 32b.toby@mail.ru электронды почтасына жіберілген құжаттар:

Орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде қолданылатын құжаттар  ҚР Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты (баста

12 слайд
Орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде қолданылатын құжаттар  ҚР Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру);  Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы 2019-2020 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудығы ерекшілктері туралы. Әдістемелік нұсқау хат;  Мұғалімдерге арналған әдістемелік нұсқаулық;  Оқу бағдарламалары (сауат ашу,қазақ тілі,әдебиеттік оқу) 1-4 сыныптар;  Оқу жоспарлары(сауат ашу,қазақ тілі,әдебиеттік оқу)1-4 сыныптар;  Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық;  Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы (сауат ашу,қазақ тілі,әдебиеттік оқу пәндері бойынша ) ;  Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар (сауат ашу,қазақ тілі,әдебиеттік оқу пәні бойынша).

12 слайд

Орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде қолданылатын құжаттар  ҚР Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру);  Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы 2019-2020 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудығы ерекшілктері туралы. Әдістемелік нұсқау хат;  Мұғалімдерге арналған әдістемелік нұсқаулық;  Оқу бағдарламалары (сауат ашу,қазақ тілі,әдебиеттік оқу) 1-4 сыныптар;  Оқу жоспарлары(сауат ашу,қазақ тілі,әдебиеттік оқу)1-4 сыныптар;  Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық;  Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы (сауат ашу,қазақ тілі,әдебиеттік оқу пәндері бойынша ) ;  Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар (сауат ашу,қазақ тілі,әдебиеттік оқу пәні бойынша).

Сайттар: 1. www . smk . edu . kz сайты 2. http://db.come.kz . 3. www.cpm.kz 4. Nao.kz 5. Bilim land 6. Daryn onlain 7. https :

13 слайд
Сайттар: 1. www . smk . edu . kz сайты 2. http://db.come.kz . 3. www.cpm.kz 4. Nao.kz 5. Bilim land 6. Daryn onlain 7. https : //www.i-mektep.kz/ 8. https : //www.opiq.kz/Kit/Details/26 9. https : //www.opiq.kz/Kit/Details/33  ҚМЖ үлгілері  Әдіс - тәсілдер

13 слайд

Сайттар: 1. www . smk . edu . kz сайты 2. http://db.come.kz . 3. www.cpm.kz 4. Nao.kz 5. Bilim land 6. Daryn onlain 7. https : //www.i-mektep.kz/ 8. https : //www.opiq.kz/Kit/Details/26 9. https : //www.opiq.kz/Kit/Details/33  ҚМЖ үлгілері  Әдіс - тәсілдер

Бастауыш сыныпқа арналған ортақ тақырыптар 1 - сынып 2 - сынып 3 - сынып 4 - сынып Өзім туралы Өзім туралы Тірі табиғат Менің О

14 слайд
Бастауыш сыныпқа арналған ортақ тақырыптар 1 - сынып 2 - сынып 3 - сынып 4 - сынып Өзім туралы Өзім туралы Тірі табиғат Менің Отаным - Қазақстан Менің мектебім Менің отбасым және достарым Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен Адами құндылықтар Менің отбасым және достарым Менің мектебім Уақыт Мәдени мұра Бізді қоршаған әлем Менің туған өлкем Сәулет Мамандықтар әлемі Саяхат Дені саудың – жаны сау Өнер Табиғи құбылыстар Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті Атақты тұлғалар Қоршаған ортаны қорғау Тағам және сусын Қоршаған орта Су – тіршілік көзі Ғарышқа саяхат Дені саудың – жаны сау Саяхат Демалыс мәдениеті. Мерекелер Болашаққа саяхат

14 слайд

Бастауыш сыныпқа арналған ортақ тақырыптар 1 - сынып 2 - сынып 3 - сынып 4 - сынып Өзім туралы Өзім туралы Тірі табиғат Менің Отаным - Қазақстан Менің мектебім Менің отбасым және достарым Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен Адами құндылықтар Менің отбасым және достарым Менің мектебім Уақыт Мәдени мұра Бізді қоршаған әлем Менің туған өлкем Сәулет Мамандықтар әлемі Саяхат Дені саудың – жаны сау Өнер Табиғи құбылыстар Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті Атақты тұлғалар Қоршаған ортаны қорғау Тағам және сусын Қоршаған орта Су – тіршілік көзі Ғарышқа саяхат Дені саудың – жаны сау Саяхат Демалыс мәдениеті. Мерекелер Болашаққа саяхат

Пән: Сауат ашу Бөлім: Саяхат Мектеп: Күні: Білім алушының аты - жөні: СЫНЫП: 1 «Б» Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Са

15 слайд
Пән: Сауат ашу Бөлім: Саяхат Мектеп: Күні: Білім алушының аты - жөні: СЫНЫП: 1 «Б» Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы П дыбысы мен әрпі. Табиғатқа саяхат Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттар ы ) 1.2.9.1 – әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру 1.2.5.1 – мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап беру 1.2.4.1 – мұғалімнің көмегімен көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажыратып сөйлем құрастыру

15 слайд

Пән: Сауат ашу Бөлім: Саяхат Мектеп: Күні: Білім алушының аты - жөні: СЫНЫП: 1 «Б» Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы П дыбысы мен әрпі. Табиғатқа саяхат Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттар ы ) 1.2.9.1 – әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру 1.2.5.1 – мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап беру 1.2.4.1 – мұғалімнің көмегімен көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажыратып сөйлем құрастыру

Сабақ мақсатта ры Барлық оқушылар: • Әріпті таниды, ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді, сұрақтарға жауап бере

16 слайд
Сабақ мақсатта ры Барлық оқушылар: • Әріпті таниды, ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді, сұрақтарға жауап бере алады. Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя біледі. Мұғалімнің көмегімен көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажыратып сөйлем құрастыра алады Оқушылардың басым бөлігі : • Мәтін бойынша сұрақтар құрастыра алады. Берілген тапсырмаларды орындай алады. Дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажырата алады. «Жаралы кептер» мәтінін оқ и ды, түсінгендерін жеткізе алады Кейбір оқушылар: • Мысал келтіріп, сөйлем құрастыра алады. Топтық, жұптық бойынша берілген тапсырмаларды орындай алады. Мәтіндегі негізгі ойды таба алады. Дыбыстық талдау жасай алады. Сурет бойынша мәтін құрастыра алады.

16 слайд

Сабақ мақсатта ры Барлық оқушылар: • Әріпті таниды, ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді, сұрақтарға жауап бере алады. Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя біледі. Мұғалімнің көмегімен көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажыратып сөйлем құрастыра алады Оқушылардың басым бөлігі : • Мәтін бойынша сұрақтар құрастыра алады. Берілген тапсырмаларды орындай алады. Дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажырата алады. «Жаралы кептер» мәтінін оқ и ды, түсінгендерін жеткізе алады Кейбір оқушылар: • Мысал келтіріп, сөйлем құрастыра алады. Топтық, жұптық бойынша берілген тапсырмаларды орындай алады. Мәтіндегі негізгі ойды таба алады. Дыбыстық талдау жасай алады. Сурет бойынша мәтін құрастыра алады.

Бағала у критерил ері: - Дыбыстарды ажыратып, сөздерді буындап, дыбыстық талдау жасай алады; - Мәтіндегі негізгі ойды таба ала

17 слайд
Бағала у критерил ері: - Дыбыстарды ажыратып, сөздерді буындап, дыбыстық талдау жасай алады; - Мәтіндегі негізгі ойды таба алады; - Берілген тапсырмаларды орындай алады; - Сұрақтарға толық жауап бере алады; - Айтылған сөздер мен сөйлемдердің барлығын дұрыс қайталай алады; - Топ бойынша берілген тапсырмаларды, жұптық тапсырмалар орындай алады; - Сөздерге дыбыстық талдау жасай алады Тілдік мақсат Негізгі сөздер мен тіркестер: Піл, доп, кітап, пана Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:   Талқылауға арналған тармақтар: 1. Әріп пен дыбыстың айырмашылығы неде? 2. Дыбыс немен белгіленеді? 3. П дыбысы қандай дыбыс?

17 слайд

Бағала у критерил ері: - Дыбыстарды ажыратып, сөздерді буындап, дыбыстық талдау жасай алады; - Мәтіндегі негізгі ойды таба алады; - Берілген тапсырмаларды орындай алады; - Сұрақтарға толық жауап бере алады; - Айтылған сөздер мен сөйлемдердің барлығын дұрыс қайталай алады; - Топ бойынша берілген тапсырмаларды, жұптық тапсырмалар орындай алады; - Сөздерге дыбыстық талдау жасай алады Тілдік мақсат Негізгі сөздер мен тіркестер: Піл, доп, кітап, пана Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:   Талқылауға арналған тармақтар: 1. Әріп пен дыбыстың айырмашылығы неде? 2. Дыбыс немен белгіленеді? 3. П дыбысы қандай дыбыс?

Құндылықтарды дарыту Табиғатты аялауға, «Жаралы кептер» әңгімесін оқыту арқылы құстарды, жан-жануарларды қорғауға үйре

18 слайд
Құндылықтарды дарыту Табиғатты аялауға, «Жаралы кептер» әңгімесін оқыту арқылы құстарды, жан-жануарларды қорғауға үйрету. Ойлау деңгейі Түсіну, қолдану Пәнаралық байланыс Жаратылыстану АКТ қолдану дағдылары Интербелсенді тақта, компьютер, аудиожазба, видеоролик, презентация Алдыңғы меңгерілген білім П дыбысы мен әрпі

18 слайд

Құндылықтарды дарыту Табиғатты аялауға, «Жаралы кептер» әңгімесін оқыту арқылы құстарды, жан-жануарларды қорғауға үйрету. Ойлау деңгейі Түсіну, қолдану Пәнаралық байланыс Жаратылыстану АКТ қолдану дағдылары Интербелсенді тақта, компьютер, аудиожазба, видеоролик, презентация Алдыңғы меңгерілген білім П дыбысы мен әрпі

Жоспарланаты н уақыт Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс- әрекеттер Дерек Көздер Сабақтың басы 5 минут Ынтымақтастық атмосферасын

19 слайд
Жоспарланаты н уақыт Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс- әрекеттер Дерек Көздер Сабақтың басы 5 минут Ынтымақтастық атмосферасын орнату: « Тез жаттап аламын » әдісі арқылы оқушылар өз аттарына сәйкес келетін бір сөзді қосып айтады. Ең соңғы оқушы барлық оқушылардың аттарын, қосып айтқан сөздерімн бірге қайталап шығады.   Оқушыларды 3 топқа бөлу. Жұлдызшылар арқылы жасыл түстілер бір топ, қызыл түстілер бір топ, көк түстілер бір топ болып бөлінеді. - жасыл түстер - қызыл түстер - көк түстер Қызыл, жасыл, көк жұлдызшалар

19 слайд

Жоспарланаты н уақыт Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс- әрекеттер Дерек Көздер Сабақтың басы 5 минут Ынтымақтастық атмосферасын орнату: « Тез жаттап аламын » әдісі арқылы оқушылар өз аттарына сәйкес келетін бір сөзді қосып айтады. Ең соңғы оқушы барлық оқушылардың аттарын, қосып айтқан сөздерімн бірге қайталап шығады.   Оқушыларды 3 топқа бөлу. Жұлдызшылар арқылы жасыл түстілер бір топ, қызыл түстілер бір топ, көк түстілер бір топ болып бөлінеді. - жасыл түстер - қызыл түстер - көк түстер Қызыл, жасыл, көк жұлдызшалар

Үй тапсырмасы. «Заряд алу» әдісі арқылы өткенді пысықтау. Әріп пен дыбыстың айырмашылығы неде? П дыбысы қандай дыбыс? «пі

20 слайд
Үй тапсырмасы. «Заряд алу» әдісі арқылы өткенді пысықтау.   Әріп пен дыбыстың айырмашылығы неде? П дыбысы қандай дыбыс? «піл, пана»... сөздерін буынға бөлейік. Дауыссыз дыбыстар қандай түспен белгіленеді? П әрпінен басталатын сөздерді ата. Сөзден не құралады? Слайд

20 слайд

Үй тапсырмасы. «Заряд алу» әдісі арқылы өткенді пысықтау.   Әріп пен дыбыстың айырмашылығы неде? П дыбысы қандай дыбыс? «піл, пана»... сөздерін буынға бөлейік. Дауыссыз дыбыстар қандай түспен белгіленеді? П әрпінен басталатын сөздерді ата. Сөзден не құралады? Слайд

Сабақт ың ортасы 25 минут Қызығушылыған ояту. «Бэкроним» әдісі арқылы оқушылар топтық жұмыс жасайды. 1 – топ – кептер 2

21 слайд
Сабақт ың ортасы 25 минут Қызығушылыған ояту. «Бэкроним» әдісі арқылы оқушылар топтық жұмыс жасайды. 1 – топ – кептер 2 – топ - ақпан 3 – топ – қақпан Интерактивті тақтадан слайд көрсету. «Жаралы кептер» мәтінін оқу. Жаралы кептер Талап жаралы кептерді үйге алып келді. Жараланған жеріне йод жақты. Кептерді қорапқа салды. Алдына жем, су қойды. Талап жазылған кептерді далаға ұшырды. Көк кептер әуелеп ұшып кетті. Талап қатты қуанады. Мәтін мазмұны бойынша «Бір минуттық әңгіме» әдісі арқылы ой қозғау. Талап қандай бала? Жараланған кептерге қандай көмек көрсетті? Сендер Талаптың орнында болсаңдар не істер едіңдер? Сурет арқылы мәтінді баяндап көр. Оқушылар әңгіме құрастырады. Слайд             Суретте р         Суретте р

21 слайд

Сабақт ың ортасы 25 минут Қызығушылыған ояту. «Бэкроним» әдісі арқылы оқушылар топтық жұмыс жасайды. 1 – топ – кептер 2 – топ - ақпан 3 – топ – қақпан Интерактивті тақтадан слайд көрсету. «Жаралы кептер» мәтінін оқу. Жаралы кептер Талап жаралы кептерді үйге алып келді. Жараланған жеріне йод жақты. Кептерді қорапқа салды. Алдына жем, су қойды. Талап жазылған кептерді далаға ұшырды. Көк кептер әуелеп ұшып кетті. Талап қатты қуанады. Мәтін мазмұны бойынша «Бір минуттық әңгіме» әдісі арқылы ой қозғау. Талап қандай бала? Жараланған кептерге қандай көмек көрсетті? Сендер Талаптың орнында болсаңдар не істер едіңдер? Сурет арқылы мәтінді баяндап көр. Оқушылар әңгіме құрастырады. Слайд             Суретте р         Суретте р

«Ойлан тап» Оқушылар берілген суреттердегі сөздерді атап шығады. Дәптермен жұмыс.

22 слайд
«Ойлан тап» Оқушылар берілген суреттердегі сөздерді атап шығады. Дәптермен жұмыс. Балапан, піл, доп, кептер, пана , ақпан Сөздік диктант Кептер, сап,қап, атпа, қақпан, әдеп, пана арпа.

22 слайд

«Ойлан тап» Оқушылар берілген суреттердегі сөздерді атап шығады. Дәптермен жұмыс. Балапан, піл, доп, кептер, пана , ақпан Сөздік диктант Кептер, сап,қап, атпа, қақпан, әдеп, пана арпа.

Сабақт ың соңы 8 минут Артық сөзді табыңдар. Артық сөзді сызып тастайды. Көл, өзен , теңіз, дала, шөл, тау, кітап Жұптық жұ

23 слайд
Сабақт ың соңы 8 минут Артық сөзді табыңдар. Артық сөзді сызып тастайды. Көл, өзен , теңіз, дала, шөл, тау, кітап Жұптық жұмыс.   Дыбыстық талдау. Балапан, піл сөздеріне дыбыстық талдау жасайды. Сергіту сәті: «Қуыр – қуыр, қуырмаш» Бейнерол ик

23 слайд

Сабақт ың соңы 8 минут Артық сөзді табыңдар. Артық сөзді сызып тастайды. Көл, өзен , теңіз, дала, шөл, тау, кітап Жұптық жұмыс.   Дыбыстық талдау. Балапан, піл сөздеріне дыбыстық талдау жасайды. Сергіту сәті: «Қуыр – қуыр, қуырмаш» Бейнерол ик

2 минут Кері байланыс: «Ұшақ» әдісі . Ұшақты ұшырамын қай топтың оқушысына түседі, келесі топтың оқушысы с

24 слайд
  2 минут                   Кері байланыс: «Ұшақ» әдісі . Ұшақты ұшырамын қай топтың оқушысына түседі, келесі топтың оқушысы сұрақ қояды Бағалау: Конфеттер, смайликтер, мадақтау, «От шашу», «Менің қолтаңбам» әдістері арқылы бағалау. Дескриптор: Топтық, жұптық жұмыстарды орындай алады; «Жаралы кептер» мәтінін оқи алады, түсінгендерін айта алады; Оқушылар берілген суреттердегі сөздерді атап шыға алады; Дыбыстық талдау жасай алады Рефлексия «Білім» ағашы Сабақты түсінсе, жасыл ағашқа жапсырады. Сабақты түсінбесе, сары ағашқа жапсырады. Сабақты мүлдем түсінбесе, қызыл ағашқа жапсырады. Смайлик, конфеттер Білім ағашы

24 слайд

  2 минут                   Кері байланыс: «Ұшақ» әдісі . Ұшақты ұшырамын қай топтың оқушысына түседі, келесі топтың оқушысы сұрақ қояды Бағалау: Конфеттер, смайликтер, мадақтау, «От шашу», «Менің қолтаңбам» әдістері арқылы бағалау. Дескриптор: Топтық, жұптық жұмыстарды орындай алады; «Жаралы кептер» мәтінін оқи алады, түсінгендерін айта алады; Оқушылар берілген суреттердегі сөздерді атап шыға алады; Дыбыстық талдау жасай алады Рефлексия «Білім» ағашы Сабақты түсінсе, жасыл ағашқа жапсырады. Сабақты түсінбесе, сары ағашқа жапсырады. Сабақты мүлдем түсінбесе, қызыл ағашқа жапсырады. Смайлик, конфеттер Білім ағашы

Саралау – сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп о

25 слайд
Саралау – сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)  А - деңгей: сөздерге дыбыстық талдау жасау, әр сөздің мағынасын ашу, сөйлем құрастыру  В -деңгей: қарамен жазылған көп мағыналы сөздерді ажыратып, сол сөздерге анықтама беріп мысал келтіріп, сөйлем құрау.  С - деңгей :артық сөздерді табады. Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды, дыбыстық талдау жасайды. Мадақтау сөздері, смайликтер арқылы бағалау. «От шашу», «Менің қолтаңбам» әдістері арқылы бағалау.   Жаратылыстану , дене тәрбиесі Табиғатқа шыққанда қауіпсіздік ережесін сақтау.  

25 слайд

Саралау – сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)  А - деңгей: сөздерге дыбыстық талдау жасау, әр сөздің мағынасын ашу, сөйлем құрастыру  В -деңгей: қарамен жазылған көп мағыналы сөздерді ажыратып, сол сөздерге анықтама беріп мысал келтіріп, сөйлем құрау.  С - деңгей :артық сөздерді табады. Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды, дыбыстық талдау жасайды. Мадақтау сөздері, смайликтер арқылы бағалау. «От шашу», «Менің қолтаңбам» әдістері арқылы бағалау.   Жаратылыстану , дене тәрбиесі Табиғатқа шыққанда қауіпсіздік ережесін сақтау.  

Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қан

26 слайд
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. Сабақ мақсаттары жүзеге асты. Бүгін оқушылар жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтап жинақы мәтін жазуды үйренді. Сыныптағы оқу атмосферасы белсенді , көңілді болды. Дифференциация сабақ үдерісінде болды. Мен жоспарланған уақытымды жүзеге асырдым. Жоспарыма ешқандай өзгерістер енгізген жоқпын.

26 слайд

Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. Сабақ мақсаттары жүзеге асты. Бүгін оқушылар жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтап жинақы мәтін жазуды үйренді. Сыныптағы оқу атмосферасы белсенді , көңілді болды. Дифференциация сабақ үдерісінде болды. Мен жоспарланған уақытымды жүзеге асырдым. Жоспарыма ешқандай өзгерістер енгізген жоқпын.

Ескерту!!! Практика бойынша берілген тапсырмаларды білім алушылар blm.kz порталына және fariza.tlekeeva@mail.ru элек

27 слайд
Ескерту!!! Практика бойынша берілген тапсырмаларды білім алушылар blm.kz порталына және fariza.tlekeeva@mail.ru электронды почтасына жіберуі тиіс!

27 слайд

Ескерту!!! Практика бойынша берілген тапсырмаларды білім алушылар blm.kz порталына және fariza.tlekeeva@mail.ru электронды почтасына жіберуі тиіс!

Байқау және бақылау тәжірибесі аяқталған соң білім алушылар біледі:  Бастауыш сыныптың жаңа форматтағы оқу бағдарламасы мен

28 слайд
Байқау және бақылау тәжірибесі аяқталған соң білім алушылар біледі:  Бастауыш сыныптың жаңа форматтағы оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұны мен құрылымын;  ҰМЖ,ОМЖ,КТЖ,ҚМЖ құрылымы мен мазмұнын;  Бастауыш сынып мұғалімінің бастауыш сынып білім алушыларымен оқу жұмысын жоспарлау мен ұйымдастыру тәсілдерін;  Бастауыш сыныптың сауат ашу,қазақ тілі,әдебиеттік оқу сабақтарын оқытудың әдістерін;  Сабақ пен сыныптан тыс шаралардың мақсаты мен міндетін анықтау;  Сабақ түрлерінің құрылымы мен мазмұнын, оларды даярлау және өткізу әдістемелерін;

28 слайд

Байқау және бақылау тәжірибесі аяқталған соң білім алушылар біледі:  Бастауыш сыныптың жаңа форматтағы оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұны мен құрылымын;  ҰМЖ,ОМЖ,КТЖ,ҚМЖ құрылымы мен мазмұнын;  Бастауыш сынып мұғалімінің бастауыш сынып білім алушыларымен оқу жұмысын жоспарлау мен ұйымдастыру тәсілдерін;  Бастауыш сыныптың сауат ашу,қазақ тілі,әдебиеттік оқу сабақтарын оқытудың әдістерін;  Сабақ пен сыныптан тыс шаралардың мақсаты мен міндетін анықтау;  Сабақ түрлерінің құрылымы мен мазмұнын, оларды даярлау және өткізу әдістемелерін;

 Бастауыш сынып білім алушыларының танымдық қызығушылықтары мен оқу мотивтерінің мазмұнын;  Үй тапсырмасының түрлерін және ол

29 слайд
 Бастауыш сынып білім алушыларының танымдық қызығушылықтары мен оқу мотивтерінің мазмұнын;  Үй тапсырмасының түрлерін және оларды бастауыш сынып білім алушыларының өз бетімен орындау деңгейін;  Бастауыш сынып білім алушылары мен бастауыш сынып мұғалімінің пәндер бойынша сабақтан тыс оқу жұмысын ұйымдаст...

29 слайд

 Бастауыш сынып білім алушыларының танымдық қызығушылықтары мен оқу мотивтерінің мазмұнын;  Үй тапсырмасының түрлерін және оларды бастауыш сынып білім алушыларының өз бетімен орындау деңгейін;  Бастауыш сынып білім алушылары мен бастауыш сынып мұғалімінің пәндер бойынша сабақтан тыс оқу жұмысын ұйымдаст...