Материалдар / Қазақстан мектептеріндегі тәрбие жұмысы

Қазақстан мектептеріндегі тәрбие жұмысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагог студенттерге, болашақ мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2020
1186
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тараз Мемлекеттік Педагогикалық Университеті Тараз қаласы 2020Қазақстан мектептеріндегі тәрбие жұмысы

1 слайд
Тараз Мемлекеттік Педагогикалық Университеті Тараз қаласы 2020Қазақстан мектептеріндегі тәрбие жұмысы

1 слайд

Тараз Мемлекеттік Педагогикалық Университеті Тараз қаласы 2020Қазақстан мектептеріндегі тәрбие жұмысы

Жоспары: 1. Педагогикада қалыптасқан тәрбие жүйесі, оларға сипаттама. 2. Тәрбие сағатын өткізу және табысқа жету критерийлері.

2 слайд
Жоспары: 1. Педагогикада қалыптасқан тәрбие жүйесі, оларға сипаттама. 2. Тәрбие сағатын өткізу және табысқа жету критерийлері. 3. Бастауыш мектептегі тәрбие үрдісін әдістемелік жағынан қамтамасыз ету

2 слайд

Жоспары: 1. Педагогикада қалыптасқан тәрбие жүйесі, оларға сипаттама. 2. Тәрбие сағатын өткізу және табысқа жету критерийлері. 3. Бастауыш мектептегі тәрбие үрдісін әдістемелік жағынан қамтамасыз ету

Мектептегі сынып жетекшісінің тәрбие жұмысындағы негізгі міндеті- оқушылардың жеке басын қоғамның талабына сай тәрбиелеу.Бұл

3 слайд
Мектептегі сынып жетекшісінің тәрбие жұмысындағы негізгі міндеті- оқушылардың жеке басын қоғамның талабына сай тәрбиелеу.Бұл міндетті орындау, әдетте оқушылар ұжымын қалыптастырудан басталады.Мектеп құрылымындағы ең тұрақты ұжым болып- сынып ұжымы есептелінеді. Соның негізінде оқушылардың негізгі оқу әрекеті жүзеге асады. Тек сынып ұжымында ғана оқушылар арасында өзара байланыс және қарым- қатынасытң алғышарттары пайда болып, берік қалыптасады. Соның шеңберінде жалпы мектеп ұжымының іргесі қаланады.

3 слайд

Мектептегі сынып жетекшісінің тәрбие жұмысындағы негізгі міндеті- оқушылардың жеке басын қоғамның талабына сай тәрбиелеу.Бұл міндетті орындау, әдетте оқушылар ұжымын қалыптастырудан басталады.Мектеп құрылымындағы ең тұрақты ұжым болып- сынып ұжымы есептелінеді. Соның негізінде оқушылардың негізгі оқу әрекеті жүзеге асады. Тек сынып ұжымында ғана оқушылар арасында өзара байланыс және қарым- қатынасытң алғышарттары пайда болып, берік қалыптасады. Соның шеңберінде жалпы мектеп ұжымының іргесі қаланады.

Қазіргі мектептің тәрбие жұмысы Оқыту процесіндегі тәрбие Мектеп ұжымындағы стиль, тон , моральдық психологиялық климат С

4 слайд
Қазіргі мектептің тәрбие жұмысы Оқыту процесіндегі тәрбие Мектеп ұжымындағы стиль, тон , моральдық психологиялық климат Сабақтан тыс іс - әрекет Сыныптан тыс тәрбие жұмысы Мектептен тыс тәрбие жұмысы Ата - аналармен және қоғамдық ұжымдармен жұмысҚазіргі мектептің тәрбие жұмысы Оқыту процесіндегі тәрбие Мектеп ұжымындағы стиль, тон , моральдық психологиялық климат Сабақтан тыс іс - әрекет Сыныптан тыс тәрбие жұмысы Мектептен тыс тәрбие жұмысы Ата - аналармен және қоғамдық ұжымдармен жұмыс

4 слайд

Қазіргі мектептің тәрбие жұмысы Оқыту процесіндегі тәрбие Мектеп ұжымындағы стиль, тон , моральдық психологиялық климат Сабақтан тыс іс - әрекет Сыныптан тыс тәрбие жұмысы Мектептен тыс тәрбие жұмысы Ата - аналармен және қоғамдық ұжымдармен жұмысҚазіргі мектептің тәрбие жұмысы Оқыту процесіндегі тәрбие Мектеп ұжымындағы стиль, тон , моральдық психологиялық климат Сабақтан тыс іс - әрекет Сыныптан тыс тәрбие жұмысы Мектептен тыс тәрбие жұмысы Ата - аналармен және қоғамдық ұжымдармен жұмыс

Тәрбие- күрделі әрі ұзақ процес.Тәрбие педагогикалық әрекетте:  Мәдени құбылыс ;  Педагогикалық ықпал ету ;  Балаларды

5 слайд
Тәрбие- күрделі әрі ұзақ процес.Тәрбие педагогикалық әрекетте:  Мәдени құбылыс ;  Педагогикалық ықпал ету ;  Балалардың әрекетін ұйымдастыру ;  Қарым ұатынас құралы ретінде жан - жақты қарастырылады.Тәрбие- күрделі әрі ұзақ процес.Тәрбие педагогикалық әрекетте:

5 слайд

Тәрбие- күрделі әрі ұзақ процес.Тәрбие педагогикалық әрекетте:  Мәдени құбылыс ;  Педагогикалық ықпал ету ;  Балалардың әрекетін ұйымдастыру ;  Қарым ұатынас құралы ретінде жан - жақты қарастырылады.Тәрбие- күрделі әрі ұзақ процес.Тәрбие педагогикалық әрекетте:

«Тәрбиелеу-халықтар бойына білімге негізделген этикалық ізгіліктер мен өнерлерді дарыту.»

6 слайд
«Тәрбиелеу-халықтар бойына білімге негізделген этикалық ізгіліктер мен өнерлерді дарыту.» Әл Фараби

6 слайд

«Тәрбиелеу-халықтар бойына білімге негізделген этикалық ізгіліктер мен өнерлерді дарыту.» Әл Фараби

«Тәрбие кең мағынасында бұл рухани жағынан үнемі жетілу және баюда көпсалалы процесс»

7 слайд
«Тәрбие кең мағынасында бұл рухани жағынан үнемі жетілу және баюда көпсалалы процесс» В.А. Сухомлинский

7 слайд

«Тәрбие кең мағынасында бұл рухани жағынан үнемі жетілу және баюда көпсалалы процесс» В.А. Сухомлинский

ПІКІРТАЛАС Пікірталас барысында оқушылар қоғамдағы құбылыстар мен оқиғаларды, олардың себептерін терең анықтап,ада

8 слайд
ПІКІРТАЛАС Пікірталас барысында оқушылар қоғамдағы құбылыстар мен оқиғаларды, олардың себептерін терең анықтап,адамдардың әрекеттерін терең сезініп, ұғынуға үйренеді. Пікірталастың мақсаты:оқушыларды ұжым болып пікір таластыруға, алмасуға, өз ойларын нақты жеткізе білуге, өз беттерінше ойлай білуге үйрету. Пікірталастың негізгі мәселесі: дәлелді ой-пікірлердің айтылуы,фактілермен тұжырымдау. САЯСИ ХАБАРЛАМА Саяси білім берудің маңызды формасы, мемлекет саясатында болған оқиғалармен таныстыру. Саяси шолуға арналған хабарда 1-2 жұма ішінде ел мен шетелде болған оқиғалар туралы хабар береді. ТАҚЫРЫПТЫҚ КОНФЕРЕНЦИЯ Белгілі бір нақтылы тақырыпқа негізделе отырып, көкейкесті мәселелерді шешуге арналған. Дайындық жұмыстары барысында оқушылар оның жоспарын құрады. Конференцияға алдын-ала баяндама әзірленеді. Ол жазба немесе ауызша сөйлеу мәдениетін дамытуға көмектеседі. Конференцияны өткізу барысында хабарландыру ілінеді. Тақырыптық конференция көбінесе жоғарғы сынып оқушыларымен ұйымдастырылады. Оның жұмысын ұйымдастыру оқушылардың өздеріне тапсырылады. БАСПАСӨЗ КОНФЕРЕНЦИЯСЫ Ол әрбір оқушыны сынып ұжымының алдында ғана емес, бүкіл мектеп оқушыларының және ата-аналарының алдында өз пікірін білдіріп сараптауға дағдыландырады. Бұл тәрбие жұмысының түрі балаларды байқағыштыққа, оптимистік көтеріңкі көңіл - күйге баулиды. ТӘРБИЕЛІК ЖҰМЫСТАРДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ ФОРМАЛАРЫ

8 слайд

ПІКІРТАЛАС Пікірталас барысында оқушылар қоғамдағы құбылыстар мен оқиғаларды, олардың себептерін терең анықтап,адамдардың әрекеттерін терең сезініп, ұғынуға үйренеді. Пікірталастың мақсаты:оқушыларды ұжым болып пікір таластыруға, алмасуға, өз ойларын нақты жеткізе білуге, өз беттерінше ойлай білуге үйрету. Пікірталастың негізгі мәселесі: дәлелді ой-пікірлердің айтылуы,фактілермен тұжырымдау. САЯСИ ХАБАРЛАМА Саяси білім берудің маңызды формасы, мемлекет саясатында болған оқиғалармен таныстыру. Саяси шолуға арналған хабарда 1-2 жұма ішінде ел мен шетелде болған оқиғалар туралы хабар береді. ТАҚЫРЫПТЫҚ КОНФЕРЕНЦИЯ Белгілі бір нақтылы тақырыпқа негізделе отырып, көкейкесті мәселелерді шешуге арналған. Дайындық жұмыстары барысында оқушылар оның жоспарын құрады. Конференцияға алдын-ала баяндама әзірленеді. Ол жазба немесе ауызша сөйлеу мәдениетін дамытуға көмектеседі. Конференцияны өткізу барысында хабарландыру ілінеді. Тақырыптық конференция көбінесе жоғарғы сынып оқушыларымен ұйымдастырылады. Оның жұмысын ұйымдастыру оқушылардың өздеріне тапсырылады. БАСПАСӨЗ КОНФЕРЕНЦИЯСЫ Ол әрбір оқушыны сынып ұжымының алдында ғана емес, бүкіл мектеп оқушыларының және ата-аналарының алдында өз пікірін білдіріп сараптауға дағдыландырады. Бұл тәрбие жұмысының түрі балаларды байқағыштыққа, оптимистік көтеріңкі көңіл - күйге баулиды. ТӘРБИЕЛІК ЖҰМЫСТАРДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ ФОРМАЛАРЫ

Мектептің тәрбиелік жүйесінің негізгі қызметтері: Кіріктіруші Реттеуші Дамытушы Кіріктіруші қызметі бұрын бөлек-салақ, стихиялы

9 слайд
Мектептің тәрбиелік жүйесінің негізгі қызметтері: Кіріктіруші Реттеуші Дамытушы Кіріктіруші қызметі бұрын бөлек-салақ, стихиялы сипаттағы келісілмеген тәрбиелік ықпалдарды біртұтас етіп біріктіруге қол жеткізеді. Реттеуші қызметі педагогикалық үрдістерді реттеугу, оларды басқаруға бағытталады. Дамытушы қызметі бір шетінен оның қызмет етуін оңтайландырудағы екінші жағында дамуында, жаңаруында, жетілдіруіндегі жуйе динамикасын қамтамасыз етеді. Соңғы жылдардағы педагогикалық бақылаулар мектептің тәрбиелік жүйесінің өміріміздің объективті шындығы туғызған жаңа қызметтері бар екенін корсетуге мүмкіндік берді. Олар:  Қорғау ;  Түзету ;  Теңестіру ;Кіріктіруші Реттеуші Дамытушы

9 слайд

Мектептің тәрбиелік жүйесінің негізгі қызметтері: Кіріктіруші Реттеуші Дамытушы Кіріктіруші қызметі бұрын бөлек-салақ, стихиялы сипаттағы келісілмеген тәрбиелік ықпалдарды біртұтас етіп біріктіруге қол жеткізеді. Реттеуші қызметі педагогикалық үрдістерді реттеугу, оларды басқаруға бағытталады. Дамытушы қызметі бір шетінен оның қызмет етуін оңтайландырудағы екінші жағында дамуында, жаңаруында, жетілдіруіндегі жуйе динамикасын қамтамасыз етеді. Соңғы жылдардағы педагогикалық бақылаулар мектептің тәрбиелік жүйесінің өміріміздің объективті шындығы туғызған жаңа қызметтері бар екенін корсетуге мүмкіндік берді. Олар:  Қорғау ;  Түзету ;  Теңестіру ;Кіріктіруші Реттеуші Дамытушы

Тәрбие жұмыс мазмұнының ерекшеліктері: баланың практикалық әрекетін ұйымдастыруды көздейді.сабақтан тыс тәрбие жұмы

10 слайд
Тәрбие жұмыс мазмұнының ерекшеліктері: баланың практикалық әрекетін ұйымдастыруды көздейді.сабақтан тыс тәрбие жұмысының мазмұны баланың сезіміне, әсерленуіне назар аударуды міндеттейді. жаңа мағлұматтарды іздеу, сабақтан тыс әртүрлі тәрбие жұмыстарын атқаруда өздігінен жұмыс істеу біліктілігін машықтандыру. этикалық нормаларын сақтай білуге дағдыландыру.жаңа мағлұматтарды іздеу, сабақтан тыс әртүрлі тәрбие Тәрбие жұмыс мазмұнының ерекшеліктері:

10 слайд

Тәрбие жұмыс мазмұнының ерекшеліктері: баланың практикалық әрекетін ұйымдастыруды көздейді.сабақтан тыс тәрбие жұмысының мазмұны баланың сезіміне, әсерленуіне назар аударуды міндеттейді. жаңа мағлұматтарды іздеу, сабақтан тыс әртүрлі тәрбие жұмыстарын атқаруда өздігінен жұмыс істеу біліктілігін машықтандыру. этикалық нормаларын сақтай білуге дағдыландыру.жаңа мағлұматтарды іздеу, сабақтан тыс әртүрлі тәрбие Тәрбие жұмыс мазмұнының ерекшеліктері:

Тәрбие сағаты – бұл сыныптағы тәрбие жұмысын ұйымдастырудың негізгі формасы. Ол оқушылардың қоршаған әлемге қарым – қатынас ж

11 слайд
Тәрбие сағаты – бұл сыныптағы тәрбие жұмысын ұйымдастырудың негізгі формасы. Ол оқушылардың қоршаған әлемге қарым – қатынас жүйесін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Тәрбие сағаты негізінен екі бағытта жүргізіледі. Біріншісі , әдетте, өткен апта негізінде сыныптағы оқушылардың үлгерім нәтижелері, олардың сабаққа қатысуы, тәртібі, оқуы, қоғамдық істері және олардың бір- бірімен қарым-қатынасы жайлы мәселелер қаралады. Оны ұйымдастыру тек сынып жиналыстары негізінде атқарылады. Екіншісі , әр тараптағы атқарылатын тәрбиелік іс-шаралар. Олардың қатарына қызықты әңгімелер, кездесулер, пікірталас пен оқырмандар конференциясы т.б. бағыттағы жұмыстарды жатқызуға болады.Сонымен қатар, сыныптан және мектептен тыс тәрбие жұмыстары да сынып сағыты немесе тәрбие сағаттары деп аталады. Онда өндіріске, табиғат аясына бару, оқушылардың теориялық білімдерін практикалық тұрғыдан шыңдау, оларға деген көзқарастарын қалыптастыру, тамашалау, олардан әсер алу мақсаттарын көздесе, өздері туып-өскен өңірдің тіршілігіне атсалысу да тәрбие сағаттарының негізгі міндеттерінің бірі болып саналады.

11 слайд

Тәрбие сағаты – бұл сыныптағы тәрбие жұмысын ұйымдастырудың негізгі формасы. Ол оқушылардың қоршаған әлемге қарым – қатынас жүйесін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Тәрбие сағаты негізінен екі бағытта жүргізіледі. Біріншісі , әдетте, өткен апта негізінде сыныптағы оқушылардың үлгерім нәтижелері, олардың сабаққа қатысуы, тәртібі, оқуы, қоғамдық істері және олардың бір- бірімен қарым-қатынасы жайлы мәселелер қаралады. Оны ұйымдастыру тек сынып жиналыстары негізінде атқарылады. Екіншісі , әр тараптағы атқарылатын тәрбиелік іс-шаралар. Олардың қатарына қызықты әңгімелер, кездесулер, пікірталас пен оқырмандар конференциясы т.б. бағыттағы жұмыстарды жатқызуға болады.Сонымен қатар, сыныптан және мектептен тыс тәрбие жұмыстары да сынып сағыты немесе тәрбие сағаттары деп аталады. Онда өндіріске, табиғат аясына бару, оқушылардың теориялық білімдерін практикалық тұрғыдан шыңдау, оларға деген көзқарастарын қалыптастыру, тамашалау, олардан әсер алу мақсаттарын көздесе, өздері туып-өскен өңірдің тіршілігіне атсалысу да тәрбие сағаттарының негізгі міндеттерінің бірі болып саналады.

Тәрбие сағатының мазмұнына қойылатын талаптар: – Тәрбие сағаттардың мазмұны жеңілден күрделіге, ақпараттан бағалауға, бағалауд

12 слайд
Тәрбие сағатының мазмұнына қойылатын талаптар: – Тәрбие сағаттардың мазмұны жеңілден күрделіге, ақпараттан бағалауға, бағалаудан өз пікірін жеткізуден құрылу керек. – Тәрбие сағаты барысында сынып жетекшісі өз ойын және өз пікірін міндеттемеу керек, бірақ сынып жетекшісі түзетулер енгізу және дұрыс шешім қабылдауға көмек береді. – Тәрбие сағатын құруда оқушылардың психологиялық ерекшеліктерін есепке алу керек. – Тәрбие сағатын мазмұнында әрекетін түрлі динамикасы, мәселелер, ақпараттар болу керек. – Тәрбие, өзінің әр түрлілігіне байланыссыз, оң эмоционалдық негізінде өткізіліп, оқушылардың сезімдерін, жағымды жай күйін дамытатын болу керек.

12 слайд

Тәрбие сағатының мазмұнына қойылатын талаптар: – Тәрбие сағаттардың мазмұны жеңілден күрделіге, ақпараттан бағалауға, бағалаудан өз пікірін жеткізуден құрылу керек. – Тәрбие сағаты барысында сынып жетекшісі өз ойын және өз пікірін міндеттемеу керек, бірақ сынып жетекшісі түзетулер енгізу және дұрыс шешім қабылдауға көмек береді. – Тәрбие сағатын құруда оқушылардың психологиялық ерекшеліктерін есепке алу керек. – Тәрбие сағатын мазмұнында әрекетін түрлі динамикасы, мәселелер, ақпараттар болу керек. – Тәрбие, өзінің әр түрлілігіне байланыссыз, оң эмоционалдық негізінде өткізіліп, оқушылардың сезімдерін, жағымды жай күйін дамытатын болу керек.

3. Сынып жетекші тақырыпты немесе мәселені талдау барысында оқушылардың сөзіне аса жауапкершілікпен назар аударып, кез -

13 слайд
3. Сынып жетекші тақырыпты немесе мәселені талдау барысында оқушылардың сөзіне аса жауапкершілікпен назар аударып, кез - келген жағдайда түзетулер енгізіп, қосымша сұрақтар қою арқылы кемектесіп отыруы қажет.1. Сынып жетекшісі тәрбие сағатының ұйымдастыру формалары мен мазмұлын, амал - тәсілдерін түрлендіріп отырғаны абзал. 2. Тәрбие сағатының мазмұнын қарастыруда оқушыларға жаңа мағлұмат бере отырып, біртіндеп бағалау, талдау әрекетін көшу. 4. Оқушылардың материал мазмұнын қабылдаудағы психологиялық ерекшеліктерін ескеру керекТәрбие сағаты мына шарттарды еске алған жағдайда табысты болмақ.

13 слайд

3. Сынып жетекші тақырыпты немесе мәселені талдау барысында оқушылардың сөзіне аса жауапкершілікпен назар аударып, кез - келген жағдайда түзетулер енгізіп, қосымша сұрақтар қою арқылы кемектесіп отыруы қажет.1. Сынып жетекшісі тәрбие сағатының ұйымдастыру формалары мен мазмұлын, амал - тәсілдерін түрлендіріп отырғаны абзал. 2. Тәрбие сағатының мазмұнын қарастыруда оқушыларға жаңа мағлұмат бере отырып, біртіндеп бағалау, талдау әрекетін көшу. 4. Оқушылардың материал мазмұнын қабылдаудағы психологиялық ерекшеліктерін ескеру керекТәрбие сағаты мына шарттарды еске алған жағдайда табысты болмақ.

Қорытынды: Тәрбие жұмысы мектептің білім алушыларының өзіндік қалыптасуы мен тұлғалық бекуіне сай жағдайлар жасайды, азаматтық

14 слайд
Қорытынды: Тәрбие жұмысы мектептің білім алушыларының  өзіндік қалыптасуы мен тұлғалық бекуіне сай жағдайлар жасайды, азаматтық жетілуі мен мәдени өсуіне, шығармашылық тұрғыда қалыптасуына ықпал етеді. Себебі бала өмір сүру үрдісінде тек дене бітімі мен психикалық тұрғыда дамымайды, сонымен қоса әлеуметтік тұрғыда жетіледі. Оның барлық тұрғыда дамуы қоршаған социумы мен мектеп жасындағы әлеуметтік қарым – қатынаста ғана көрінбейді, сонымен қоса «үлкен өмірге аяқ басқандағы» жалпы қоғаммен қарым-қатынасынан байқалады. Осы қарым – қатынастың сапасы – тәрбие жүйесінің нәтижесі.

14 слайд

Қорытынды: Тәрбие жұмысы мектептің білім алушыларының  өзіндік қалыптасуы мен тұлғалық бекуіне сай жағдайлар жасайды, азаматтық жетілуі мен мәдени өсуіне, шығармашылық тұрғыда қалыптасуына ықпал етеді. Себебі бала өмір сүру үрдісінде тек дене бітімі мен психикалық тұрғыда дамымайды, сонымен қоса әлеуметтік тұрғыда жетіледі. Оның барлық тұрғыда дамуы қоршаған социумы мен мектеп жасындағы әлеуметтік қарым – қатынаста ғана көрінбейді, сонымен қоса «үлкен өмірге аяқ басқандағы» жалпы қоғаммен қарым-қатынасынан байқалады. Осы қарым – қатынастың сапасы – тәрбие жүйесінің нәтижесі.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ