Материалдар / Қазақстандағы ІТ дамуы

Қазақстандағы ІТ дамуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Студенттерге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қараша 2020
356
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақстан Республикасының Ғылым және Білім Министрлігі Кәсіби шығармашылық факультеті Көркем еңбек және дизайн кафедрасы Тақыры

1 слайд
Қазақстан Республикасының Ғылым және Білім Министрлігі Кәсіби шығармашылық факультеті Көркем еңбек және дизайн кафедрасы Тақырыбы: Цифрлық оқытудың даму бағыттары бойынша шетел тәжірибесі Орындаған:Алпамысқызы А. ПОК- 301 Тексерген : Бокаева Г. Б. Ақтөбе 2020

1 слайд

Қазақстан Республикасының Ғылым және Білім Министрлігі Кәсіби шығармашылық факультеті Көркем еңбек және дизайн кафедрасы Тақырыбы: Цифрлық оқытудың даму бағыттары бойынша шетел тәжірибесі Орындаған:Алпамысқызы А. ПОК- 301 Тексерген : Бокаева Г. Б. Ақтөбе 2020

Қазақстандық электрондық оқыту үшін цифрлық білім беру контентін жабдықтаумен 2012жылы Халықаралық Консорциум мүшелері айна

2 слайд
Қазақстандық электрондық оқыту үшін цифрлық білім беру контентін жабдықтаумен 2012жылы Халықаралық Консорциум мүшелері айналысты. Халықаралық Консорциум 2012жылдың 16 наурызында Нұрсұлтан қаласында Білім және ғылым министрі Бақытжан Жұмағұловтың тапсырмасымен құрылды.

2 слайд

Қазақстандық электрондық оқыту үшін цифрлық білім беру контентін жабдықтаумен 2012жылы Халықаралық Консорциум мүшелері айналысты. Халықаралық Консорциум 2012жылдың 16 наурызында Нұрсұлтан қаласында Білім және ғылым министрі Бақытжан Жұмағұловтың тапсырмасымен құрылды.

2012 жылдан бастап мемлекет электронды оқыту жүйесін құру үшін қаражат бөліп келеді. Қаржыландыру жүйені цифрлық білім ресурс

3 слайд
2012 жылдан бастап мемлекет электронды оқыту жүйесін құру үшін қаражат бөліп келеді. Қаржыландыру жүйені цифрлық білім ресурстарымен, мектепке білім беру сонымен қатар , Т және КБ пәндері бойынша мазмұнды толтыратын, инфрақұрылымы сәйкес келетін мектептер мен колледждерге бөлінеді. Бұдан өзге, мектеп мұғалімдерін және колледж оқытушыларын жүйені қолдана білуі үшін арнайы дайындықтар ұйымдастырылып жүзеге асырылуда.

3 слайд

2012 жылдан бастап мемлекет электронды оқыту жүйесін құру үшін қаражат бөліп келеді. Қаржыландыру жүйені цифрлық білім ресурстарымен, мектепке білім беру сонымен қатар , Т және КБ пәндері бойынша мазмұнды толтыратын, инфрақұрылымы сәйкес келетін мектептер мен колледждерге бөлінеді. Бұдан өзге, мектеп мұғалімдерін және колледж оқытушыларын жүйені қолдана білуі үшін арнайы дайындықтар ұйымдастырылып жүзеге асырылуда.

«Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің» 233 бабының негізінде 12компания заңды тұлғалардың ерікті бірлестігі ретінде заң

4 слайд
«Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің» 233 бабының негізінде 12компания заңды тұлғалардың ерікті бірлестігі ретінде заңдылық тұрғыда негізделген Консорциумға бірікті. Консорциум 5 шетелдік компаниялардың және 7 мамандандырылған компаниялар , сонымен қатар Қазақстанның білім ұйымдарын ұсынады:

4 слайд

«Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің» 233 бабының негізінде 12компания заңды тұлғалардың ерікті бірлестігі ретінде заңдылық тұрғыда негізделген Консорциумға бірікті. Консорциум 5 шетелдік компаниялардың және 7 мамандандырылған компаниялар , сонымен қатар Қазақстанның білім ұйымдарын ұсынады:

• «SIVECO» Компаниясы (Румыния), • Young Digital Planet ( Польша), • Whizz Education Limited ( Ұлыбритания), • «Электронды оқыт

5 слайд
• «SIVECO» Компаниясы (Румыния), • Young Digital Planet ( Польша), • Whizz Education Limited ( Ұлыбритания), • «Электронды оқытуды дамыту» Қоғамдық Қор (Швеция), • Представительство корпорации Қазақстан Республикасындағы Интел U К корпорациясының өкілдігі (АҚШ) • «З.Дримтим» ААҚ VIZERRA брендімен (Ресей) • Л.А. Гумилев атындағы Евразия Ұлттық университеті. • Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университетінің математика және механика Ғылыми-зерттеу институты. • Абылай хан атындағы Қазақ Халықаралық Қатынастар және Әлем Тілдері Университеті. • С.Аманжолов атындағы Шығыс-Қазақстан Мемлекеттік университеті. • « I-QAZAQ» ЖШС , Қазақстан, • «Өрлеу» біліктілікті жоғарларту орталығы» АҚ • АО «Ұлттық ақпараттандару орталығы» АҚ.

5 слайд

• «SIVECO» Компаниясы (Румыния), • Young Digital Planet ( Польша), • Whizz Education Limited ( Ұлыбритания), • «Электронды оқытуды дамыту» Қоғамдық Қор (Швеция), • Представительство корпорации Қазақстан Республикасындағы Интел U К корпорациясының өкілдігі (АҚШ) • «З.Дримтим» ААҚ VIZERRA брендімен (Ресей) • Л.А. Гумилев атындағы Евразия Ұлттық университеті. • Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университетінің математика және механика Ғылыми-зерттеу институты. • Абылай хан атындағы Қазақ Халықаралық Қатынастар және Әлем Тілдері Университеті. • С.Аманжолов атындағы Шығыс-Қазақстан Мемлекеттік университеті. • « I-QAZAQ» ЖШС , Қазақстан, • «Өрлеу» біліктілікті жоғарларту орталығы» АҚ • АО «Ұлттық ақпараттандару орталығы» АҚ.

Консорциумның тапсырмасы электронды оқыту және цифрлық мазмұнды құру бойынша қазақстанның білім жүйесіне ең жақсы халықаралық

6 слайд
Консорциумның тапсырмасы электронды оқыту және цифрлық мазмұнды құру бойынша қазақстанның білім жүйесіне ең жақсы халықаралық тәжірибені енгізу. Бұл пәндер бойынша оқытудың әдістерін айрықша толықтырып, ағылшындықтардың, полятардың, румындықтардың, ресейліктердің жетістігіне жақындастыратын мүмкіндіктер береді. Цифрлық оқытудың ресурстарымен бірге қазақстандық ұйымдардың оқыту үрдісіне ақапараттық- коммуникациялық технологиялардың, оқытудың жаңа парадигмасының заманауи жетістіктерінің негізінде пәндер бойынша оқытудың жаңа әдістері келеді.

6 слайд

Консорциумның тапсырмасы электронды оқыту және цифрлық мазмұнды құру бойынша қазақстанның білім жүйесіне ең жақсы халықаралық тәжірибені енгізу. Бұл пәндер бойынша оқытудың әдістерін айрықша толықтырып, ағылшындықтардың, полятардың, румындықтардың, ресейліктердің жетістігіне жақындастыратын мүмкіндіктер береді. Цифрлық оқытудың ресурстарымен бірге қазақстандық ұйымдардың оқыту үрдісіне ақапараттық- коммуникациялық технологиялардың, оқытудың жаңа парадигмасының заманауи жетістіктерінің негізінде пәндер бойынша оқытудың жаңа әдістері келеді.

Ц ифрлық білім беру ресурстары (ЦБР) – электрондық оқыту жүйесінің негізгі бір құрамды бөлігі. Олар – оқу үдерісін ұйымдастыру

7 слайд
Ц ифрлық білім беру ресурстары (ЦБР) – электрондық оқыту жүйесінің негізгі бір құрамды бөлігі. Олар – оқу үдерісін ұйымдастыруға қажетті сандық формада көрсетілген фотосуреттер, көркем үзінділер, статикалық және динамикалық модельдер, виртуальды нақтылық пен интерактивті модельдеудің объектілері, картографиялық материалдар, дыбыс жазбалары, таңбалық объектілер мен іскерлік графика, мәтіндік құжаттар мен басқа да оқу матриалдары.

7 слайд

Ц ифрлық білім беру ресурстары (ЦБР) – электрондық оқыту жүйесінің негізгі бір құрамды бөлігі. Олар – оқу үдерісін ұйымдастыруға қажетті сандық формада көрсетілген фотосуреттер, көркем үзінділер, статикалық және динамикалық модельдер, виртуальды нақтылық пен интерактивті модельдеудің объектілері, картографиялық материалдар, дыбыс жазбалары, таңбалық объектілер мен іскерлік графика, мәтіндік құжаттар мен басқа да оқу матриалдары.

Ц ифрлық білім беру ресурстары Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеуде алдыңғы қатарлы мультимедиялық технологиялар қолд

8 слайд
Ц ифрлық білім беру ресурстары Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеуде алдыңғы қатарлы мультимедиялық технологиялар қолданылады Мұғалімдер цифрлық білім беру ресурстарын оқу процесіндегі басты немесе қосалқы ресурс ретінде пайдаланады Цифрлық білім беру ресурстары әзірлеудің алдыңғы қатарлы халықаралық және отандық тәжірибесін қамтиды Барлық сандық білім беру ресурстары халықаралық қауіпсіздік стандарттарына сәйкес келедіОқушылар цифрлық білім беру ресурстарын сабақтарға өз бетінше дайындық барысында және білімдерін бекіту үшін қолданадыЦифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу платформааралық құру технологияларын қамтиды

8 слайд

Ц ифрлық білім беру ресурстары Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеуде алдыңғы қатарлы мультимедиялық технологиялар қолданылады Мұғалімдер цифрлық білім беру ресурстарын оқу процесіндегі басты немесе қосалқы ресурс ретінде пайдаланады Цифрлық білім беру ресурстары әзірлеудің алдыңғы қатарлы халықаралық және отандық тәжірибесін қамтиды Барлық сандық білім беру ресурстары халықаралық қауіпсіздік стандарттарына сәйкес келедіОқушылар цифрлық білім беру ресурстарын сабақтарға өз бетінше дайындық барысында және білімдерін бекіту үшін қолданадыЦифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу платформааралық құру технологияларын қамтиды

Стандарт бойынша цифрлық білім ресурстары – бұл білімдік процесс субъектілерінің интерактивтік қашықтықтықтан өзара әрекетте

9 слайд
Стандарт бойынша цифрлық білім ресурстары – бұл білімдік процесс субъектілерінің интерактивтік қашықтықтықтан өзара әрекеттестік ретінде электрондық оқытудың ақпарқатынастық білімдік ортасының жинағын құруды қамтамасыз ететін электрондық тасуыштардағы дидактикалық материалдар деп анықталған. Цифрлық білім ресурстарға қойылатын жалпы педагогикалық талаптардың 6 түрі бар олар : 1 ) Ғылымилық қағида бойынша : * оқу материалының мазмұнын баяндаудың ғылыми дұрыстығы; * пайдаланылатын терминологиялардың қазіргі заманғы түсіндірмелерге сәйкестігі; * оқу материалын баяндау түсінікті, нақты, толық және қайшылықсыз болуы тиіс. 2 ) Түсініктілік қағидасы : * оқу материалын оқушылардың нақты жас ерекшеліктеріне бейімді түрде ұсыну. * оқушыларда парасаттық, адамгершілік, физикалық артық жүктемелердің болмауы. 3 ) Көрнекілік қағидасы бойынша : * оқу материалын қабылдауға және қайта өңдеуге сезім мүшелерін мақсатқа лайықты қатыстыру; * оқу материалын барынша көрінерлік ету. 4) Жүйелілік қағидасы бойынша : * ЦБР-дың оқу процесінің белгілі бір құрылымдық құрамдас бөлігіне сәйкестігі: құлшыныстық- мақсаттық; мағналы мазмұндық; операциялық іс әрекеттік немесе бағалаушылық нәтижелік . 5) Саналылық қағидасы мен интерактивтік бойынша : * пайдаланушылар үшін оқу міндеттерінің айқын қойылымы. * оқушылар мүддесіне тірек және ілім түрткілерін қалыптастыру. * оқушылардың белсенді ақыл-ой іс-әрекетін ұйымдастыру. * шынайы уақыт режімінде өзара әрекеттестікті және кері байланыстарды ұйымдастыру. 6) Теорияның практикамен байланыс қағидасы бойынша : * оқу материалының практикалық бағдарланғыштығы. * ЦБР-дың қоғам мен экономиканың қазіргі заманғы даму процесіне бағдарлануы.

9 слайд

Стандарт бойынша цифрлық білім ресурстары – бұл білімдік процесс субъектілерінің интерактивтік қашықтықтықтан өзара әрекеттестік ретінде электрондық оқытудың ақпарқатынастық білімдік ортасының жинағын құруды қамтамасыз ететін электрондық тасуыштардағы дидактикалық материалдар деп анықталған. Цифрлық білім ресурстарға қойылатын жалпы педагогикалық талаптардың 6 түрі бар олар : 1 ) Ғылымилық қағида бойынша : * оқу материалының мазмұнын баяндаудың ғылыми дұрыстығы; * пайдаланылатын терминологиялардың қазіргі заманғы түсіндірмелерге сәйкестігі; * оқу материалын баяндау түсінікті, нақты, толық және қайшылықсыз болуы тиіс. 2 ) Түсініктілік қағидасы : * оқу материалын оқушылардың нақты жас ерекшеліктеріне бейімді түрде ұсыну. * оқушыларда парасаттық, адамгершілік, физикалық артық жүктемелердің болмауы. 3 ) Көрнекілік қағидасы бойынша : * оқу материалын қабылдауға және қайта өңдеуге сезім мүшелерін мақсатқа лайықты қатыстыру; * оқу материалын барынша көрінерлік ету. 4) Жүйелілік қағидасы бойынша : * ЦБР-дың оқу процесінің белгілі бір құрылымдық құрамдас бөлігіне сәйкестігі: құлшыныстық- мақсаттық; мағналы мазмұндық; операциялық іс әрекеттік немесе бағалаушылық нәтижелік . 5) Саналылық қағидасы мен интерактивтік бойынша : * пайдаланушылар үшін оқу міндеттерінің айқын қойылымы. * оқушылар мүддесіне тірек және ілім түрткілерін қалыптастыру. * оқушылардың белсенді ақыл-ой іс-әрекетін ұйымдастыру. * шынайы уақыт режімінде өзара әрекеттестікті және кері байланыстарды ұйымдастыру. 6) Теорияның практикамен байланыс қағидасы бойынша : * оқу материалының практикалық бағдарланғыштығы. * ЦБР-дың қоғам мен экономиканың қазіргі заманғы даму процесіне бағдарлануы.

Оқу үдерісінде цифрлық білім ресурстарын тиімді пайдалану Оқу үдерісінде ЦБР тиімді пайдалану үшін, алдымен ЦБР топтамасымен

10 слайд
Оқу үдерісінде цифрлық білім ресурстарын тиімді пайдалану Оқу үдерісінде ЦБР тиімді пайдалану үшін, алдымен ЦБР топтамасымен танысып, ондағы қажетті ресурсты таңдай білген жөн. Біздің елімізде ең ауқымды ЦБР топтамасы Ақпараттандырудың Ұлттық орталығының www.nci.kz сайтында орналасқан. ЦБР топтамасы қарастыратын негізгі мәселелер - мұғалімге с абақты даярлау барысында көмектесу; сабақ барысындағы көмек ; оқушыларға үй тапсырмасын орындауда көмектесу. ЦБР топтамасының мазмұны : Ақпаратты алу блогы : ғылыми-танымал мақалалар, қайнар көздерінің мәтіндері, оқулықтардың үзінділері, иллюстрациялар, анимациялар, басқа да мультимедия компоненттері, мультимедиялық сабақ- презентациялары. Виртуальды галерея : бейнеүзінділер, анимациялар, нақты және синтездік бейнелер. Дыбыстық объектілер. Виртуальды лаборатория: интербелсенді модельдер, интербелсенді анимациялар, виртуальды лаборатория. Анықтамалық материалдар : графиктер мен диаграммалар, ғалымдардың өмірбаяндары, түйіндемелері бар Интернет-сілтемелер. Терминдер, анықтамалар және заңдардың сөздігі. Аттестация : сұрақтар мен есептердің жиынтығы, зерттеушілік іс-әрекетке арналған тапсырмалар.

10 слайд

Оқу үдерісінде цифрлық білім ресурстарын тиімді пайдалану Оқу үдерісінде ЦБР тиімді пайдалану үшін, алдымен ЦБР топтамасымен танысып, ондағы қажетті ресурсты таңдай білген жөн. Біздің елімізде ең ауқымды ЦБР топтамасы Ақпараттандырудың Ұлттық орталығының www.nci.kz сайтында орналасқан. ЦБР топтамасы қарастыратын негізгі мәселелер - мұғалімге с абақты даярлау барысында көмектесу; сабақ барысындағы көмек ; оқушыларға үй тапсырмасын орындауда көмектесу. ЦБР топтамасының мазмұны : Ақпаратты алу блогы : ғылыми-танымал мақалалар, қайнар көздерінің мәтіндері, оқулықтардың үзінділері, иллюстрациялар, анимациялар, басқа да мультимедия компоненттері, мультимедиялық сабақ- презентациялары. Виртуальды галерея : бейнеүзінділер, анимациялар, нақты және синтездік бейнелер. Дыбыстық объектілер. Виртуальды лаборатория: интербелсенді модельдер, интербелсенді анимациялар, виртуальды лаборатория. Анықтамалық материалдар : графиктер мен диаграммалар, ғалымдардың өмірбаяндары, түйіндемелері бар Интернет-сілтемелер. Терминдер, анықтамалар және заңдардың сөздігі. Аттестация : сұрақтар мен есептердің жиынтығы, зерттеушілік іс-әрекетке арналған тапсырмалар.

Білім беру үдерісінде ЦБР-ды қолданудың негізгі әдістері: Біріншіден . ЦБР-ды пайдаланудың ең танымал түрі, ол – электрондық

11 слайд
Білім беру үдерісінде ЦБР-ды қолданудың негізгі әдістері: Біріншіден . ЦБР-ды пайдаланудың ең танымал түрі, ол – электрондық құралды жаңа материалды түсіндіргенде немесе жаңа сабақты бекіткенде қолдану әдісі. Бұл жағдайда анимациялық, бейне үзінділер, дыбыстық файлдар, графикалық кескіндерді көрсету сияқты ЦБР-ды пайдаланған дұрыс. Екіншіден . оқушының өзіндік оқу іс-әрекетін ұйымдастыруға арналған ЦБР-дағы үлкен мүмкіндіктерді пайдалану әдісін атауға болады. Мұндай әрекет үй тапсырмасын, сынақ және т.б. даярлауда орындалуы мүмкін. АКПО құрамына кіретін ЦБР материалдарына жобалау қызметінде де сұраныс бар. Бұл жағдайда оқу комплексінің барлық материалдары: анимация, бейне, дыбыстық сүйемелдеу, интерактивті компоненттер, суреттер, кестелер, графиктер, диаграммалар және қарапайым мәтіндер де пайдалы болуы мүмкін. Үшіншіден. ЦБР-ды әртүрлі бақылауларды (кіріс, ағымдық, кесінді, қорытынды) ұйымдастыруға қолдану әдісін атауға болады. Мұндағы бақылау-диагностикасы оқушылардың компьютерлік тестіленуі жайлы. Төртіншіден. мультимедиялық құралдарды пайдалану арқылы ЦБР-ды нақты бір пән не бағыт бойынша топтастыруға мүмкіндік беретін әдіс. Бұл сақталған ресурстардың қорын жасап, оларды бір жүйеге келтіріп, оқушыға да, мұғалімге де тақырып бойынша қажетті ресурсты жылдам іздестіруге көмектеседі. Сөйтіп, білім беру мекемесінде қарастырылатын проблема бойынша сақтаулы тұрған ЦБР, қағазда тасымалданатын ресурстар және Internet желісіндегі сайттарға сілтемелер жайлы берілгендер банкі де құрылуы мүмкін. Бесіншіден . ЦБР-ды лабораториялық жұмыстарды орындау кезінде және көптеген курстарда қарастырылатын әртүрлі топтық іс-әрекеттерде қолдану әдісін атауға болады. Бұл жерде, негізінен, лабораториялық жұмысты жүргізудің имитаторы болып табылатын интерактивті ЦБР жайлы сөз болады. Алтыншыдан . жаратылыстану ғылыми циклінің пәндері мен информатика және АКТ үшін интерактивті ЦБР-ды жаттықтырушы ретінде қолдану әдісін айтуға болады. Бұл жағдайда объектінің, құбылыстың немесе үдерістің нақты жағдайға максимальды жақын моделі құрылып, оның жүрісі параметрлерді өзгерте отырып жан-жақты зерттеледі. Жетіншіден. оқушыларға мұғалімнің қатысуынсыз өздеріне ығайлы уақытта, өз темпінде теориялық материалдармен танысуға, лабораториялық жұмыстар мен тестік тапсырмаларды орындауға мүмкіндік беретін қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру әдісін айтуға болады. Бұл әдіс уақытша жұмысқа жарамсыз оқушылар үшін, үйде оқитын немесе жолсапарда жүрген балаларға өте тиімді.

11 слайд

Білім беру үдерісінде ЦБР-ды қолданудың негізгі әдістері: Біріншіден . ЦБР-ды пайдаланудың ең танымал түрі, ол – электрондық құралды жаңа материалды түсіндіргенде немесе жаңа сабақты бекіткенде қолдану әдісі. Бұл жағдайда анимациялық, бейне үзінділер, дыбыстық файлдар, графикалық кескіндерді көрсету сияқты ЦБР-ды пайдаланған дұрыс. Екіншіден . оқушының өзіндік оқу іс-әрекетін ұйымдастыруға арналған ЦБР-дағы үлкен мүмкіндіктерді пайдалану әдісін атауға болады. Мұндай әрекет үй тапсырмасын, сынақ және т.б. даярлауда орындалуы мүмкін. АКПО құрамына кіретін ЦБР материалдарына жобалау қызметінде де сұраныс бар. Бұл жағдайда оқу комплексінің барлық материалдары: анимация, бейне, дыбыстық сүйемелдеу, интерактивті компоненттер, суреттер, кестелер, графиктер, диаграммалар және қарапайым мәтіндер де пайдалы болуы мүмкін. Үшіншіден. ЦБР-ды әртүрлі бақылауларды (кіріс, ағымдық, кесінді, қорытынды) ұйымдастыруға қолдану әдісін атауға болады. Мұндағы бақылау-диагностикасы оқушылардың компьютерлік тестіленуі жайлы. Төртіншіден. мультимедиялық құралдарды пайдалану арқылы ЦБР-ды нақты бір пән не бағыт бойынша топтастыруға мүмкіндік беретін әдіс. Бұл сақталған ресурстардың қорын жасап, оларды бір жүйеге келтіріп, оқушыға да, мұғалімге де тақырып бойынша қажетті ресурсты жылдам іздестіруге көмектеседі. Сөйтіп, білім беру мекемесінде қарастырылатын проблема бойынша сақтаулы тұрған ЦБР, қағазда тасымалданатын ресурстар және Internet желісіндегі сайттарға сілтемелер жайлы берілгендер банкі де құрылуы мүмкін. Бесіншіден . ЦБР-ды лабораториялық жұмыстарды орындау кезінде және көптеген курстарда қарастырылатын әртүрлі топтық іс-әрекеттерде қолдану әдісін атауға болады. Бұл жерде, негізінен, лабораториялық жұмысты жүргізудің имитаторы болып табылатын интерактивті ЦБР жайлы сөз болады. Алтыншыдан . жаратылыстану ғылыми циклінің пәндері мен информатика және АКТ үшін интерактивті ЦБР-ды жаттықтырушы ретінде қолдану әдісін айтуға болады. Бұл жағдайда объектінің, құбылыстың немесе үдерістің нақты жағдайға максимальды жақын моделі құрылып, оның жүрісі параметрлерді өзгерте отырып жан-жақты зерттеледі. Жетіншіден. оқушыларға мұғалімнің қатысуынсыз өздеріне ығайлы уақытта, өз темпінде теориялық материалдармен танысуға, лабораториялық жұмыстар мен тестік тапсырмаларды орындауға мүмкіндік беретін қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру әдісін айтуға болады. Бұл әдіс уақытша жұмысқа жарамсыз оқушылар үшін, үйде оқитын немесе жолсапарда жүрген балаларға өте тиімді.

Н а з а р л а р ы ң ы з ғ а р а х м е т ! ! !

12 слайд
Н а з а р л а р ы ң ы з ғ а р а х м е т ! ! !

12 слайд

Н а з а р л а р ы ң ы з ғ а р а х м е т ! ! !

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ