Материалдар / Қиын оқушыға кеңес
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қиын оқушыға кеңес

Материал туралы қысқаша түсінік
Қиын оқушымен жұмыс кеңестер , Брашюра
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
406
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
"Халықтың кемеліне келіп өркендеп өсуі үшін ең алдымен азаттық пен білім қажет". Шоқан Уәлиханов.

1 слайд
"Халықтың кемеліне келіп өркендеп өсуі үшін ең алдымен азаттық пен білім қажет". Шоқан Уәлиханов.

1 слайд

"Халықтың кемеліне келіп өркендеп өсуі үшін ең алдымен азаттық пен білім қажет". Шоқан Уәлиханов.

*Оқушы туралы мәлімет *Оқушының әлеуметтік жағдайы •Оқушының сабақ қатысы туралы мәлімет • Сынып жетекшісімен тығыз байланыс

2 слайд
*Оқушы туралы мәлімет *Оқушының әлеуметтік жағдайы •Оқушының сабақ қатысы туралы мәлімет • Сынып жетекшісімен тығыз байланыста болу • Оқушының ой түрткісін анықтау (пәндерге қызығушылығы, мектепшілік шараларға қатысуы) •Темпераментін анықтау •Ата-анасымен тығыз байланыста болу •Оқушымен жеке сөйлесу •Түрлі зерттеу жұмыстарын жүргізу. Мектеп бойынша сабақты көп жіберетін оқушыларды зерттеу парағы Сабақты көп жіберген оқушылардың психологиялық ахуалы 1.Оқушы ең алдымен білім алу керек болса, мектеп бағдарламасын игере алмайды. 2.Ал мектеп бағдарламасын игермеген бала сыныпта оқшауланып қалуы мүмкін .Себебі сыныптастарынан өзін артта қалғандай сезінеді. 3.Оқушының соның әсерінен мінезі өзгереді. 4.Жеке тұлға болып қалыптасуынан кедергі болады. 5.Ал жеке тұлға болып қалыптаспаған адам алдағы өмірге бейімделе алмай өмірде көп сәтсіздіктерге ұшырайды. Мыс: Жоғарғы оқу орнына түсе алмайды, жұмыс табуы қиындайды, яғни тұлға ретінде өмірден өз орнын таба алмауы мүмкін. Мектеп бойынша қадағалауды қажет ететін оқушылармен жұмыс түрлері 1.Оқушымен жеке сұхбаттасу 2.Ата-анасымен тығыз байланыста болу 3.Оқушының қатысуымен түрлі семинар- тренинтер ұйымдастыру 4.Мектепте өтетін іс- шараларға қатыстыру 5.Оқушының қабілетін ашу үшін терапиялар өткізу. Т.с.с

2 слайд

*Оқушы туралы мәлімет *Оқушының әлеуметтік жағдайы •Оқушының сабақ қатысы туралы мәлімет • Сынып жетекшісімен тығыз байланыста болу • Оқушының ой түрткісін анықтау (пәндерге қызығушылығы, мектепшілік шараларға қатысуы) •Темпераментін анықтау •Ата-анасымен тығыз байланыста болу •Оқушымен жеке сөйлесу •Түрлі зерттеу жұмыстарын жүргізу. Мектеп бойынша сабақты көп жіберетін оқушыларды зерттеу парағы Сабақты көп жіберген оқушылардың психологиялық ахуалы 1.Оқушы ең алдымен білім алу керек болса, мектеп бағдарламасын игере алмайды. 2.Ал мектеп бағдарламасын игермеген бала сыныпта оқшауланып қалуы мүмкін .Себебі сыныптастарынан өзін артта қалғандай сезінеді. 3.Оқушының соның әсерінен мінезі өзгереді. 4.Жеке тұлға болып қалыптасуынан кедергі болады. 5.Ал жеке тұлға болып қалыптаспаған адам алдағы өмірге бейімделе алмай өмірде көп сәтсіздіктерге ұшырайды. Мыс: Жоғарғы оқу орнына түсе алмайды, жұмыс табуы қиындайды, яғни тұлға ретінде өмірден өз орнын таба алмауы мүмкін. Мектеп бойынша қадағалауды қажет ететін оқушылармен жұмыс түрлері 1.Оқушымен жеке сұхбаттасу 2.Ата-анасымен тығыз байланыста болу 3.Оқушының қатысуымен түрлі семинар- тренинтер ұйымдастыру 4.Мектепте өтетін іс- шараларға қатыстыру 5.Оқушының қабілетін ашу үшін терапиялар өткізу. Т.с.с