![](/_nuxt/img/kurs_ust_sert_banner.5a70bf8.webp)
Қиын оқушымен жұмыс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
![img_page_1](https://api.ust.kz/storage/files/materials/ppt/image/2019/january/d15/1547538792-1.jpeg)
![Мектептегі “қиын” оқушылармен жұмыс әдістемесі Мектептегі “қиын” оқушылармен жұмыс әдістемесі](https://api.ust.kz/storage/files/materials/ppt/image/2019/january/d15/1547538792-1.jpeg)
1 слайд
Мектептегі “қиын” оқушылармен
жұмыс әдістемесі
1 слайд
Мектептегі “қиын” оқушылармен жұмыс әдістемесі
![Қиын оқушы деп кімдерді айта аламыз ? Өмірі ауыр жағдайдағы балалар: Өмірі ауыр жағдайдағы балалар: • ата-анасының қарауынс Қиын оқушы деп кімдерді айта аламыз ? Өмірі ауыр жағдайдағы балалар: Өмірі ауыр жағдайдағы балалар: • ата-анасының қарауынс](https://api.ust.kz/storage/files/materials/ppt/image/2019/january/d15/1547538792-2.jpeg)
2 слайд
Қиын оқушы деп кімдерді айта аламыз ?
Өмірі ауыр жағдайдағы балалар: Өмірі ауыр жағдайдағы балалар:
• ата-анасының қарауынсыз қалған ата-анасының қарауынсыз қалған
балалар; балалар;
• қауіпті әлеуметтік жағдайдағы қауіпті әлеуметтік жағдайдағы
балалар;балалар;
• мемлекеттік көмекті қажет ететін мемлекеттік көмекті қажет ететін
балалар;балалар;
• қоғамдық тәрбиені қажет ететін қоғамдық тәрбиені қажет ететін
балалар;балалар;
2 слайд
Қиын оқушы деп кімдерді айта аламыз ? Өмірі ауыр жағдайдағы балалар: Өмірі ауыр жағдайдағы балалар: • ата-анасының қарауынсыз қалған ата-анасының қарауынсыз қалған балалар; балалар; • қауіпті әлеуметтік жағдайдағы қауіпті әлеуметтік жағдайдағы балалар;балалар; • мемлекеттік көмекті қажет ететін мемлекеттік көмекті қажет ететін балалар;балалар; • қоғамдық тәрбиені қажет ететін қоғамдық тәрбиені қажет ететін балалар;балалар;
![Өмірі ауыр жағдайдағы балалар •ата-анасының қарауынсыз қалған балалар; •мүгедектер, физикалық және психикалық дамуында кеміст Өмірі ауыр жағдайдағы балалар •ата-анасының қарауынсыз қалған балалар; •мүгедектер, физикалық және психикалық дамуында кеміст](https://api.ust.kz/storage/files/materials/ppt/image/2019/january/d15/1547538792-3.jpeg)
3 слайд
Өмірі ауыр жағдайдағы балалар
•ата-анасының қарауынсыз қалған балалар;
•мүгедектер, физикалық және психикалық дамуында кемістігі
бар балалар;
•ұлтаралық және қаруланған қақтығыстардың, экологиялық
және техногендік апаттардың құрбандары болғандардың
балалары;
•басқа елден еріксіз қоныс аударғандардың балалары;
• зорлық-зомбылық көрген балалар, бас бостандығынан
айырылып өз кінәсін түзету орындарында өтегендердің
балалары;
•“қиын” балаларға арналған оқыту тәрбиелеу арнайы
мекемелердегі аз қамтылған отбасындағы балалар;
•мінезінде ауытқушыдығы бар балалар;
•әртүрлі жағдайлардан бұзылған, оны өз бетімен не жанұясы
шеше алмайтын отбасындағы балалар.
3 слайд
Өмірі ауыр жағдайдағы балалар •ата-анасының қарауынсыз қалған балалар; •мүгедектер, физикалық және психикалық дамуында кемістігі бар балалар; •ұлтаралық және қаруланған қақтығыстардың, экологиялық және техногендік апаттардың құрбандары болғандардың балалары; •басқа елден еріксіз қоныс аударғандардың балалары; • зорлық-зомбылық көрген балалар, бас бостандығынан айырылып өз кінәсін түзету орындарында өтегендердің балалары; •“қиын” балаларға арналған оқыту тәрбиелеу арнайы мекемелердегі аз қамтылған отбасындағы балалар; •мінезінде ауытқушыдығы бар балалар; •әртүрлі жағдайлардан бұзылған, оны өз бетімен не жанұясы шеше алмайтын отбасындағы балалар.
![“Қиын” топтағы балалармен жұмыс •“Қиын” тамыры терең кеткен әртүрлі әлеуметтік жағдайлардан болатыны белгілі болды. Сондықтан “Қиын” топтағы балалармен жұмыс •“Қиын” тамыры терең кеткен әртүрлі әлеуметтік жағдайлардан болатыны белгілі болды. Сондықтан](https://api.ust.kz/storage/files/materials/ppt/image/2019/january/d15/1547538792-4.jpeg)
4 слайд
“Қиын” топтағы балалармен жұмыс
•“Қиын” тамыры терең кеткен әртүрлі әлеуметтік
жағдайлардан болатыны белгілі болды. Сондықтан осы
топтағы балаларға жекелей жұмыс педагогикалық
әдістемелер қажет.
•Ол үшін баламен жұмысты төмендегідей жүргізуге
болады:
•“Әлеуметтік педагог және бала” – бір-біріне деген сенім
атмосферасының қалыптасуы;
•мемлекет тарапынан әлеуметтік қолдау және баланың
балалық шағын қорғау туралы үрдістерді іске қосу;
•баланың отбасымен үнемі тығыз байланыста болу;
•үнемі әлеуметтік қорғау туралы қосымша
мағұлматтармен, құжаттармен танысу.
4 слайд
“Қиын” топтағы балалармен жұмыс •“Қиын” тамыры терең кеткен әртүрлі әлеуметтік жағдайлардан болатыны белгілі болды. Сондықтан осы топтағы балаларға жекелей жұмыс педагогикалық әдістемелер қажет. •Ол үшін баламен жұмысты төмендегідей жүргізуге болады: •“Әлеуметтік педагог және бала” – бір-біріне деген сенім атмосферасының қалыптасуы; •мемлекет тарапынан әлеуметтік қолдау және баланың балалық шағын қорғау туралы үрдістерді іске қосу; •баланың отбасымен үнемі тығыз байланыста болу; •үнемі әлеуметтік қорғау туралы қосымша мағұлматтармен, құжаттармен танысу.
![Әлеуметтік педагог өз жұмысында төменде көрсетілгендей педагогикалық-психологиялық әдістерді қолдана алады •Ең белгілі әдісте Әлеуметтік педагог өз жұмысында төменде көрсетілгендей педагогикалық-психологиялық әдістерді қолдана алады •Ең белгілі әдісте](https://api.ust.kz/storage/files/materials/ppt/image/2019/january/d15/1547538792-5.jpeg)
5 слайд
Әлеуметтік педагог өз жұмысында төменде
көрсетілгендей педагогикалық-психологиялық әдістерді
қолдана алады
•Ең белгілі әдістердің бірі - бақылау әдісі.
•Баланы іс-қимылын, сөзін әр түрлі іс-шаралардан
байқау.
•Жүйелі және нәтижелі жұмыс арқылы ол
баланың мінезінде ауытқушылығы болса, сөзінде
береке болмаса, ол баламен жеке жұмыс
ұйымдастыру керек.
•Бақылауды қалыпты жағдайда өткізу өте тиімді:
ойын кезінде, сабақта, әртүрлі іс-шараларда
үнемі көңіл аударып, жүйелі жұмыс жүргізу өз
нәтижесін береді.
5 слайд
Әлеуметтік педагог өз жұмысында төменде көрсетілгендей педагогикалық-психологиялық әдістерді қолдана алады •Ең белгілі әдістердің бірі - бақылау әдісі. •Баланы іс-қимылын, сөзін әр түрлі іс-шаралардан байқау. •Жүйелі және нәтижелі жұмыс арқылы ол баланың мінезінде ауытқушылығы болса, сөзінде береке болмаса, ол баламен жеке жұмыс ұйымдастыру керек. •Бақылауды қалыпты жағдайда өткізу өте тиімді: ойын кезінде, сабақта, әртүрлі іс-шараларда үнемі көңіл аударып, жүйелі жұмыс жүргізу өз нәтижесін береді.
![Әңгімелесу әдісі Бұл әдіс әдетте баламен жеке сөйлесу арқылы оның ішкі дүниесіне ену, бала бойындағы жағымсыз проблемаларды Әңгімелесу әдісі Бұл әдіс әдетте баламен жеке сөйлесу арқылы оның ішкі дүниесіне ену, бала бойындағы жағымсыз проблемаларды](https://api.ust.kz/storage/files/materials/ppt/image/2019/january/d15/1547538792-6.jpeg)
6 слайд
Әңгімелесу әдісі
Бұл әдіс әдетте баламен жеке сөйлесу
арқылы оның ішкі дүниесіне ену, бала
бойындағы жағымсыз проблемаларды
білу, түсіну және оны шешуге бағыт-
бағдар сілтеу.
6 слайд
Әңгімелесу әдісі Бұл әдіс әдетте баламен жеке сөйлесу арқылы оның ішкі дүниесіне ену, бала бойындағы жағымсыз проблемаларды білу, түсіну және оны шешуге бағыт- бағдар сілтеу.
![Сауалнама жазу арқылы Бұл негізі ақпараттар жинақтау. Сауалнаманың мазмұны мынадай негізгі проблемаларды қамтуы тиіс: •ойы; Сауалнама жазу арқылы Бұл негізі ақпараттар жинақтау. Сауалнаманың мазмұны мынадай негізгі проблемаларды қамтуы тиіс: •ойы;](https://api.ust.kz/storage/files/materials/ppt/image/2019/january/d15/1547538792-7.jpeg)
7 слайд
Сауалнама жазу арқылы
Бұл негізі ақпараттар жинақтау. Сауалнаманың
мазмұны мынадай негізгі проблемаларды
қамтуы тиіс:
•ойы;
•мінезі;
•әлеуметтік-демографиялық жағдайы;
•белгілі бағыт бойынша қызығушылығы;
•сұрақтар мынадай түрде болуы мүмкін (дайын
жауаптардан керегін бала өзі таңдайды);
•өз бетімен жауап беру;
•тура жауаптар;
•жанама жауаптар.
7 слайд
Сауалнама жазу арқылы Бұл негізі ақпараттар жинақтау. Сауалнаманың мазмұны мынадай негізгі проблемаларды қамтуы тиіс: •ойы; •мінезі; •әлеуметтік-демографиялық жағдайы; •белгілі бағыт бойынша қызығушылығы; •сұрақтар мынадай түрде болуы мүмкін (дайын жауаптардан керегін бала өзі таңдайды); •өз бетімен жауап беру; •тура жауаптар; •жанама жауаптар.
![Сұхбаттасу әдісі •Негізі: алдын ала дайындалған сұрақтарға жауаптар алу. •Бұл әдісте мынадай жағдайларды есте ұстаған жөн: Сұхбаттасу әдісі •Негізі: алдын ала дайындалған сұрақтарға жауаптар алу. •Бұл әдісте мынадай жағдайларды есте ұстаған жөн:](https://api.ust.kz/storage/files/materials/ppt/image/2019/january/d15/1547538792-8.jpeg)
8 слайд
Сұхбаттасу әдісі
•Негізі: алдын ала дайындалған сұрақтарға
жауаптар алу.
•Бұл әдісте мынадай жағдайларды есте ұстаған
жөн: қарапайым жағдайда сөйлесу;
•баланың үнемі болатын ортасында
сұхбаттасу;
•жауап беру мүмкіндігін ескеру;
•белгілі бір уақыт ішінде жауап беру керектігін
айту;
•үшінші адамның көмегінсіз әңгімелесу.
8 слайд
Сұхбаттасу әдісі •Негізі: алдын ала дайындалған сұрақтарға жауаптар алу. •Бұл әдісте мынадай жағдайларды есте ұстаған жөн: қарапайым жағдайда сөйлесу; •баланың үнемі болатын ортасында сұхбаттасу; •жауап беру мүмкіндігін ескеру; •белгілі бір уақыт ішінде жауап беру керектігін айту; •үшінші адамның көмегінсіз әңгімелесу.
![Тест әдісі •Тест әдісі – бұл стандартты тапсырмалар арқылы зерттеу. Олар: •дамыту графикалық; •ассоциациялық тестер болуы Тест әдісі •Тест әдісі – бұл стандартты тапсырмалар арқылы зерттеу. Олар: •дамыту графикалық; •ассоциациялық тестер болуы](https://api.ust.kz/storage/files/materials/ppt/image/2019/january/d15/1547538792-9.jpeg)
9 слайд
Тест әдісі
•Тест әдісі – бұл стандартты
тапсырмалар арқылы зерттеу.
Олар:
•дамыту графикалық;
•ассоциациялық тестер болуы
мүмкін.
•Жауаптарды белгілі бір жүйе
арқылы сараптау талдау қажет.
9 слайд
Тест әдісі •Тест әдісі – бұл стандартты тапсырмалар арқылы зерттеу. Олар: •дамыту графикалық; •ассоциациялық тестер болуы мүмкін. •Жауаптарды белгілі бір жүйе арқылы сараптау талдау қажет.
![Құжаттарды тексеру •Бұл әдісті біз үнемі қолданамыз. • Құжаттар мынадай түрде кездеседі: •жеке, отбасылық не сыныптық, т.б. •ал Құжаттарды тексеру •Бұл әдісті біз үнемі қолданамыз. • Құжаттар мынадай түрде кездеседі: •жеке, отбасылық не сыныптық, т.б. •ал](https://api.ust.kz/storage/files/materials/ppt/image/2019/january/d15/1547538792-10.jpeg)
10 слайд
Құжаттарды тексеру
•Бұл әдісті біз үнемі қолданамыз.
• Құжаттар мынадай түрде кездеседі:
•жеке, отбасылық не сыныптық, т.б.
•алғашқы (бақылау не әңгімелесу кезінде
алынған жауап), соңғы (сараптаудан
өткен нәтиже);
•ресми және ресми емес.
10 слайд
Құжаттарды тексеру •Бұл әдісті біз үнемі қолданамыз. • Құжаттар мынадай түрде кездеседі: •жеке, отбасылық не сыныптық, т.б. •алғашқы (бақылау не әңгімелесу кезінде алынған жауап), соңғы (сараптаудан өткен нәтиже); •ресми және ресми емес.