Қиын оқушымен жұмыс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Мектептегі “қиын” оқушылармен
жұмыс әдістемесі
1 слайд
Мектептегі “қиын” оқушылармен жұмыс әдістемесі
2 слайд
Қиын оқушы деп кімдерді айта аламыз ?
Өмірі ауыр жағдайдағы балалар: Өмірі ауыр жағдайдағы балалар:
•
ата-анасының қарауынсыз қалған ата-анасының қарауынсыз қалған
балалар; балалар;
•
қауіпті әлеуметтік жағдайдағы қауіпті әлеуметтік жағдайдағы
балалар;балалар;
•
мемлекеттік көмекті қажет ететін мемлекеттік көмекті қажет ететін
балалар;балалар;
•
қоғамдық тәрбиені қажет ететін қоғамдық тәрбиені қажет ететін
балалар;балалар;
2 слайд
Қиын оқушы деп кімдерді айта аламыз ? Өмірі ауыр жағдайдағы балалар: Өмірі ауыр жағдайдағы балалар: • ата-анасының қарауынсыз қалған ата-анасының қарауынсыз қалған балалар; балалар; • қауіпті әлеуметтік жағдайдағы қауіпті әлеуметтік жағдайдағы балалар;балалар; • мемлекеттік көмекті қажет ететін мемлекеттік көмекті қажет ететін балалар;балалар; • қоғамдық тәрбиені қажет ететін қоғамдық тәрбиені қажет ететін балалар;балалар;
3 слайд
Өмірі ауыр жағдайдағы балалар
•
ата-анасының қарауынсыз қалған балалар;
•
мүгедектер, физикалық және психикалық дамуында кемістігі
бар балалар;
•
ұлтаралық және қаруланған қақтығыстардың, экологиялық
және техногендік апаттардың құрбандары болғандардың
балалары;
•
басқа елден еріксіз қоныс аударғандардың балалары;
•
зорлық-зомбылық көрген балалар, бас бостандығынан
айырылып өз кінәсін түзету орындарында өтегендердің
балалары;
•
“ қиын” балаларға арналған оқыту тәрбиелеу арнайы
мекемелердегі аз қамтылған отбасындағы балалар;
•
мінезінде ауытқушыдығы бар балалар;
•
әртүрлі жағдайлардан бұзылған, оны өз бетімен не жанұясы
шеше алмайтын отбасындағы балалар.
3 слайд
Өмірі ауыр жағдайдағы балалар • ата-анасының қарауынсыз қалған балалар; • мүгедектер, физикалық және психикалық дамуында кемістігі бар балалар; • ұлтаралық және қаруланған қақтығыстардың, экологиялық және техногендік апаттардың құрбандары болғандардың балалары; • басқа елден еріксіз қоныс аударғандардың балалары; • зорлық-зомбылық көрген балалар, бас бостандығынан айырылып өз кінәсін түзету орындарында өтегендердің балалары; • “ қиын” балаларға арналған оқыту тәрбиелеу арнайы мекемелердегі аз қамтылған отбасындағы балалар; • мінезінде ауытқушыдығы бар балалар; • әртүрлі жағдайлардан бұзылған, оны өз бетімен не жанұясы шеше алмайтын отбасындағы балалар.
4 слайд
“ Қиын” топтағы балалармен жұмыс
•
“ Қиын” тамыры терең кеткен әртүрлі әлеуметтік
жағдайлардан болатыны белгілі болды. Сондықтан осы
топтағы балаларға жекелей жұмыс педагогикалық
әдістемелер қажет.
•
Ол үшін баламен жұмысты төмендегідей жүргізуге
болады:
•
“ Әлеуметтік педагог және бала” – бір-біріне деген сенім
атмосферасының қалыптасуы;
•
мемлекет тарапынан әлеуметтік қолдау және баланың
балалық шағын қорғау туралы үрдістерді іске қосу;
•
баланың отбасымен үнемі тығыз байланыста болу;
•
үнемі әлеуметтік қорғау туралы қосымша
мағұлматтармен, құжаттармен танысу.
4 слайд
“ Қиын” топтағы балалармен жұмыс • “ Қиын” тамыры терең кеткен әртүрлі әлеуметтік жағдайлардан болатыны белгілі болды. Сондықтан осы топтағы балаларға жекелей жұмыс педагогикалық әдістемелер қажет. • Ол үшін баламен жұмысты төмендегідей жүргізуге болады: • “ Әлеуметтік педагог және бала” – бір-біріне деген сенім атмосферасының қалыптасуы; • мемлекет тарапынан әлеуметтік қолдау және баланың балалық шағын қорғау туралы үрдістерді іске қосу; • баланың отбасымен үнемі тығыз байланыста болу; • үнемі әлеуметтік қорғау туралы қосымша мағұлматтармен, құжаттармен танысу.
5 слайд
Әлеуметтік педагог өз жұмысында төменде
көрсетілгендей педагогикалық-психологиялық әдістерді
қолдана алады
•
Ең белгілі әдістердің бірі - бақылау әдісі.
•
Баланы іс-қимылын, сөзін әр түрлі іс-шаралардан
байқау.
•
Жүйелі және нәтижелі жұмыс арқылы ол
баланың мінезінде ауытқушылығы болса, сөзінде
береке болмаса, ол баламен жеке жұмыс
ұйымдастыру керек.
•
Бақылауды қалыпты жағдайда өткізу өте тиімді:
ойын кезінде, сабақта, әртүрлі іс-шараларда
үнемі көңіл аударып, жүйелі жұмыс жүргізу өз
нәтижесін береді.
5 слайд
Әлеуметтік педагог өз жұмысында төменде көрсетілгендей педагогикалық-психологиялық әдістерді қолдана алады • Ең белгілі әдістердің бірі - бақылау әдісі. • Баланы іс-қимылын, сөзін әр түрлі іс-шаралардан байқау. • Жүйелі және нәтижелі жұмыс арқылы ол баланың мінезінде ауытқушылығы болса, сөзінде береке болмаса, ол баламен жеке жұмыс ұйымдастыру керек. • Бақылауды қалыпты жағдайда өткізу өте тиімді: ойын кезінде, сабақта, әртүрлі іс-шараларда үнемі көңіл аударып, жүйелі жұмыс жүргізу өз нәтижесін береді.
6 слайд
Әңгімелесу әдісі
Бұл әдіс әдетте баламен жеке сөйлесу
арқылы оның ішкі дүниесіне ену, бала
бойындағы жағымсыз проблемаларды
білу, түсіну және оны шешуге бағыт-
бағдар сілтеу.
6 слайд
Әңгімелесу әдісі Бұл әдіс әдетте баламен жеке сөйлесу арқылы оның ішкі дүниесіне ену, бала бойындағы жағымсыз проблемаларды білу, түсіну және оны шешуге бағыт- бағдар сілтеу.
7 слайд
Сауалнама жазу арқылы
Бұл негізі ақпараттар жинақтау. Сауалнаманың
мазмұны мынадай негізгі проблемаларды
қамтуы тиіс:
•
ойы;
•
мінезі;
•
әлеуметтік-демографиялық жағдайы;
•
белгілі бағыт бойынша қызығушылығы;
•
сұрақтар мынадай түрде болуы мүмкін (дайын
жауаптардан керегін бала өзі таңдайды);
•
өз бетімен жауап беру;
•
тура жауаптар;
•
жанама жауаптар.
7 слайд
Сауалнама жазу арқылы Бұл негізі ақпараттар жинақтау. Сауалнаманың мазмұны мынадай негізгі проблемаларды қамтуы тиіс: • ойы; • мінезі; • әлеуметтік-демографиялық жағдайы; • белгілі бағыт бойынша қызығушылығы; • сұрақтар мынадай түрде болуы мүмкін (дайын жауаптардан керегін бала өзі таңдайды); • өз бетімен жауап беру; • тура жауаптар; • жанама жауаптар.
8 слайд
Сұхбаттасу әдісі
•
Негізі: алдын ала дайындалған сұрақтарға
жауаптар алу.
•
Бұл әдісте мынадай жағдайларды есте ұстаған
жөн: қарапайым жағдайда сөйлесу;
•
баланың үнемі болатын ортасында
сұхбаттасу;
•
жауап беру мүмкіндігін ескеру;
•
белгілі бір уақыт ішінде жауап беру керектігін
айту;
•
үшінші адамның көмегінсіз әңгімелесу .
8 слайд
Сұхбаттасу әдісі • Негізі: алдын ала дайындалған сұрақтарға жауаптар алу. • Бұл әдісте мынадай жағдайларды есте ұстаған жөн: қарапайым жағдайда сөйлесу; • баланың үнемі болатын ортасында сұхбаттасу; • жауап беру мүмкіндігін ескеру; • белгілі бір уақыт ішінде жауап беру керектігін айту; • үшінші адамның көмегінсіз әңгімелесу .
9 слайд
Тест әдісі
•
Тест әдісі – бұл стандартты
тапсырмалар арқылы зерттеу.
Олар:
•
дамыту графикалық;
•
ассоциациялық тестер болуы
мүмкін.
•
Жауаптарды белгілі бір жүйе
арқылы сараптау талдау қажет.
9 слайд
Тест әдісі • Тест әдісі – бұл стандартты тапсырмалар арқылы зерттеу. Олар: • дамыту графикалық; • ассоциациялық тестер болуы мүмкін. • Жауаптарды белгілі бір жүйе арқылы сараптау талдау қажет.
10 слайд
Құжаттарды тексеру
•
Бұл әдісті біз үнемі қолданамыз.
•
Құжаттар мынадай түрде кездеседі:
•
жеке, отбасылық не сыныптық, т.б.
•
алғашқы (бақылау не әңгімелесу кезінде
алынған жауап), соңғы (сараптаудан
өткен нәтиже);
•
ресми және ресми емес.
10 слайд
Құжаттарды тексеру • Бұл әдісті біз үнемі қолданамыз. • Құжаттар мынадай түрде кездеседі: • жеке, отбасылық не сыныптық, т.б. • алғашқы (бақылау не әңгімелесу кезінде алынған жауап), соңғы (сараптаудан өткен нәтиже); • ресми және ресми емес.