Материалдар / Қиын оқушымен жұмыс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қиын оқушымен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қаңтар 2019
307
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Мектептегі “қиын” оқушылармен жұмыс әдістемесі

1 слайд
Мектептегі “қиын” оқушылармен жұмыс әдістемесі

Қиын оқушы деп кімдерді айта аламыз ? Өмірі ауыр жағдайдағы балалар: Өмірі ауыр жағдайдағы балалар: • ата-анасының қарауы

2 слайд
Қиын оқушы деп кімдерді айта аламыз ? Өмірі ауыр жағдайдағы балалар: Өмірі ауыр жағдайдағы балалар: • ата-анасының қарауынсыз қалған ата-анасының қарауынсыз қалған балалар; балалар; • қауіпті әлеуметтік жағдайдағы қауіпті әлеуметтік жағдайдағы балалар;балалар; • мемлекеттік көмекті қажет ететін мемлекеттік көмекті қажет ететін балалар;балалар; • қоғамдық тәрбиені қажет ететін қоғамдық тәрбиені қажет ететін балалар;балалар;

Өмірі ауыр жағдайдағы балалар • ата-анасының қарауынсыз қалған балалар; • мүгедектер, физикалық және психикалық дамуында кеміс

3 слайд
Өмірі ауыр жағдайдағы балалар • ата-анасының қарауынсыз қалған балалар; • мүгедектер, физикалық және психикалық дамуында кемістігі бар балалар; • ұлтаралық және қаруланған қақтығыстардың, экологиялық және техногендік апаттардың құрбандары болғандардың балалары; • басқа елден еріксіз қоныс аударғандардың балалары; • зорлық-зомбылық көрген балалар, бас бостандығынан айырылып өз кінәсін түзету орындарында өтегендердің балалары; • “ қиын” балаларға арналған оқыту тәрбиелеу арнайы мекемелердегі аз қамтылған отбасындағы балалар; • мінезінде ауытқушыдығы бар балалар; • әртүрлі жағдайлардан бұзылған, оны өз бетімен не жанұясы шеше алмайтын отбасындағы балалар.

“ Қиын” топтағы балалармен жұмыс • “ Қиын” тамыры терең кеткен әртүрлі әлеуметтік жағдайлардан болатыны белгілі болды. Сондықт

4 слайд
“ Қиын” топтағы балалармен жұмыс • “ Қиын” тамыры терең кеткен әртүрлі әлеуметтік жағдайлардан болатыны белгілі болды. Сондықтан осы топтағы балаларға жекелей жұмыс педагогикалық әдістемелер қажет. • Ол үшін баламен жұмысты төмендегідей жүргізуге болады: • “ Әлеуметтік педагог және бала” – бір-біріне деген сенім атмосферасының қалыптасуы; • мемлекет тарапынан әлеуметтік қолдау және баланың балалық шағын қорғау туралы үрдістерді іске қосу; • баланың отбасымен үнемі тығыз байланыста болу; • үнемі әлеуметтік қорғау туралы қосымша мағұлматтармен, құжаттармен танысу.

Әлеуметтік педагог өз жұмысында төменде көрсетілгендей педагогикалық-психологиялық әдістерді қолдана алады • Ең белгілі әдісте

5 слайд
Әлеуметтік педагог өз жұмысында төменде көрсетілгендей педагогикалық-психологиялық әдістерді қолдана алады • Ең белгілі әдістердің бірі - бақылау әдісі. • Баланы іс-қимылын, сөзін әр түрлі іс-шаралардан байқау. • Жүйелі және нәтижелі жұмыс арқылы ол баланың мінезінде ауытқушылығы болса, сөзінде береке болмаса, ол баламен жеке жұмыс ұйымдастыру керек. • Бақылауды қалыпты жағдайда өткізу өте тиімді: ойын кезінде, сабақта, әртүрлі іс-шараларда үнемі көңіл аударып, жүйелі жұмыс жүргізу өз нәтижесін береді.

Әңгімелесу әдісі Бұл әдіс әдетте баламен жеке сөйлесу арқылы оның ішкі дүниесіне ену, бала бойындағы жағымсыз проблемаларды

6 слайд
Әңгімелесу әдісі Бұл әдіс әдетте баламен жеке сөйлесу арқылы оның ішкі дүниесіне ену, бала бойындағы жағымсыз проблемаларды білу, түсіну және оны шешуге бағыт- бағдар сілтеу.

Сауалнама жазу арқылы Бұл негізі ақпараттар жинақтау. Сауалнаманың мазмұны мынадай негізгі проблемаларды қамтуы тиіс: • ойы;

7 слайд
Сауалнама жазу арқылы Бұл негізі ақпараттар жинақтау. Сауалнаманың мазмұны мынадай негізгі проблемаларды қамтуы тиіс: • ойы; • мінезі; • әлеуметтік-демографиялық жағдайы; • белгілі бағыт бойынша қызығушылығы; • сұрақтар мынадай түрде болуы мүмкін (дайын жауаптардан керегін бала өзі таңдайды); • өз бетімен жауап беру; • тура жауаптар; • жанама жауаптар.

Сұхбаттасу әдісі • Негізі: алдын ала дайындалған сұрақтарға жауаптар алу. • Бұл әдісте мынадай жағдайларды есте ұстаған жөн:

8 слайд
Сұхбаттасу әдісі • Негізі: алдын ала дайындалған сұрақтарға жауаптар алу. • Бұл әдісте мынадай жағдайларды есте ұстаған жөн: қарапайым жағдайда сөйлесу; • баланың үнемі болатын ортасында сұхбаттасу; • жауап беру мүмкіндігін ескеру; • белгілі бір уақыт ішінде жауап беру керектігін айту; • үшінші адамның көмегінсіз әңгімелесу .

Тест әдісі • Тест әдісі – бұл стандартты тапсырмалар арқылы зерттеу. Олар: • дамыту графикалық; • ассоциациялық тестер болуы

9 слайд
Тест әдісі • Тест әдісі – бұл стандартты тапсырмалар арқылы зерттеу. Олар: • дамыту графикалық; • ассоциациялық тестер болуы мүмкін. • Жауаптарды белгілі бір жүйе арқылы сараптау талдау қажет.

Құжаттарды тексеру • Бұл әдісті біз үнемі қолданамыз. • Құжаттар мынадай түрде кездеседі: • жеке, отбасылық не сыныптық, т.б.

10 слайд
Құжаттарды тексеру • Бұл әдісті біз үнемі қолданамыз. • Құжаттар мынадай түрде кездеседі: • жеке, отбасылық не сыныптық, т.б. • алғашқы (бақылау не әңгімелесу кезінде алынған жауап), соңғы (сараптаудан өткен нәтиже); • ресми және ресми емес.