Материалдар / ҚМЖ Көшпелілердің рухани мәдениеті. Кідіріс және тыныс белгі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ Көшпелілердің рухани мәдениеті. Кідіріс және тыныс белгі

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ Көшпелілердің рухани мәдениеті. Кідіріс және тыныс белгі. Көтерілген тұрмыстық, әлеуметтік талдау, негізгі ойды анықтау, сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктерінің бірі кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2022
866
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
2-бөлім Фонетика Адамзаттық құндылықтар және әлем мәдениеті Сабақтың тақырыбы: Көшпелілердің рухани мәдениеті

1 слайд
2-бөлім Фонетика Адамзаттық құндылықтар және әлем мәдениеті Сабақтың тақырыбы: Көшпелілердің рухани мәдениеті Кідіріс және тыныс белгі Оқу мақсаты: 8.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау; 8.4.2.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану. Бағалау критерийі:  Мәтінде көтерілген тұрмыстық, әлеуметтік мәселені талдайды.  Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.  Кідіріс және тыныс белгіні сөйлеу мәнеріне сай қолданады.

1 слайд

2-бөлім Фонетика Адамзаттық құндылықтар және әлем мәдениеті Сабақтың тақырыбы: Көшпелілердің рухани мәдениеті Кідіріс және тыныс белгі Оқу мақсаты: 8.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау; 8.4.2.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану. Бағалау критерийі:  Мәтінде көтерілген тұрмыстық, әлеуметтік мәселені талдайды.  Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.  Кідіріс және тыныс белгіні сөйлеу мәнеріне сай қолданады.

Адамзат баласы жасаған мәдениет Рухани мәдениет Материалдық мәдениет Әдебиет, музыка, сәулет өнері, сурет өнері, кескін өн

2 слайд
Адамзат баласы жасаған мәдениет Рухани мәдениет Материалдық мәдениет Әдебиет, музыка, сәулет өнері, сурет өнері, кескін өнері Киіз үй, бесік, ер- тұрман, ат әбзелдері, теріден, ағаштан жасалған ыдыс-аяқтар, әшекей бұйымдарОйтүрткі

2 слайд

Адамзат баласы жасаған мәдениет Рухани мәдениет Материалдық мәдениет Әдебиет, музыка, сәулет өнері, сурет өнері, кескін өнері Киіз үй, бесік, ер- тұрман, ат әбзелдері, теріден, ағаштан жасалған ыдыс-аяқтар, әшекей бұйымдарОйтүрткі

Кейде материалдық мәдениет үлгілері руханияттың үлгісі болып табылады. Мысалы, сәулет өнері ескерткіші, былай қарағанд

3 слайд
Кейде материалдық мәдениет үлгілері руханияттың үлгісі болып табылады. Мысалы, сәулет өнері ескерткіші, былай қарағанда, материалдық мәдениет, ал сол сәулет өнерінен халықтың немесе сәулетшінің дүниетанымы, мәдени дәстүрі көрінеді. Оның үстіне, сәулет өнері ескерткішінен көрермен рухани ләззат алады. Бұл жағынан қарағанда сәулет өнері ескерткіші рухани мәдениет үлгісіне де жатады, әрі материалдық дүние әрі рухани құндылық. Көшпелілердің рухани мәдениетінің өз даму ерекшеліктері бар.

3 слайд

Кейде материалдық мәдениет үлгілері руханияттың үлгісі болып табылады. Мысалы, сәулет өнері ескерткіші, былай қарағанда, материалдық мәдениет, ал сол сәулет өнерінен халықтың немесе сәулетшінің дүниетанымы, мәдени дәстүрі көрінеді. Оның үстіне, сәулет өнері ескерткішінен көрермен рухани ләззат алады. Бұл жағынан қарағанда сәулет өнері ескерткіші рухани мәдениет үлгісіне де жатады, әрі материалдық дүние әрі рухани құндылық. Көшпелілердің рухани мәдениетінің өз даму ерекшеліктері бар.

1-тапсырма . Не? Қайда? сұрағына жауап беріңіз. НЕ? Қайда?

4 слайд
1-тапсырма . Не? Қайда? сұрағына жауап беріңіз. НЕ? Қайда?

4 слайд

1-тапсырма . Не? Қайда? сұрағына жауап беріңіз. НЕ? Қайда?

1-тапсырма . Не? Қайда? сұрағына жауап беріңіз. НЕ? Қайда?

5 слайд
1-тапсырма . Не? Қайда? сұрағына жауап беріңіз. НЕ? Қайда?

5 слайд

1-тапсырма . Не? Қайда? сұрағына жауап беріңіз. НЕ? Қайда?

1-тапсырма . Не? Қайда? сұрағына жауап беріңіз. Қайда?НЕ?

6 слайд
1-тапсырма . Не? Қайда? сұрағына жауап беріңіз. Қайда?НЕ?

6 слайд

1-тапсырма . Не? Қайда? сұрағына жауап беріңіз. Қайда?НЕ?

1-тапсырма . Не? Қайда? сұрағына жауап беріңіз. Қайда?НЕ?

7 слайд
1-тапсырма . Не? Қайда? сұрағына жауап беріңіз. Қайда?НЕ?

7 слайд

1-тапсырма . Не? Қайда? сұрағына жауап беріңіз. Қайда?НЕ?

Оқылым 2-тапсырма. Мәтінді сканерлеп оқыңыз. Кідіріс және тыныс белгіні сөйлеу мәнеріне сай қолданыңыз.

8 слайд
Оқылым 2-тапсырма. Мәтінді сканерлеп оқыңыз. Кідіріс және тыныс белгіні сөйлеу мәнеріне сай қолданыңыз. Көшпелілер өз тұрмыс- қарекетіне лайықты мәдениет қалыптастырған. Көшпелілердің материалдық мәдениеті көші- қонға ыңғайланып жасалған. Мұндай таза көшпелі мәдениет үлгілеріне біз жиналмалы, жығып- тігуі өте жеңіл киіз үйді жатқызамыз. Киіз үй тек баспана емес. Қатал үскірік аяздан, шілденің аптап ыстығынан қорғайтын, тез жинап, тұрғыза қоятын баспана. Дөңгеленген сыртқы пішіні қатты желге орнықты болса, туырлықтар жауыннан кейін тез кебеді. Шаңырақ —шеңбер тәрізді шабағынан және күлдіреуіштен тұрады. Оның төбесін түндіктің жартылай ашық тұруы, бір жағынан, тұрмыс қажеттерінен туса (жарық түсетін терезе, түтін шығатын мұржа, таза ауа), екінші жағынан, шаңырақ шексіз аспанның белгісі, мәңгілікке апаратын жол іспеттес. Дескриптор  Мәтінді сканерлеп оқиды.  Кідіріс және тыныс белгіні сөйлеу мәнеріне сай қолданады.

8 слайд

Оқылым 2-тапсырма. Мәтінді сканерлеп оқыңыз. Кідіріс және тыныс белгіні сөйлеу мәнеріне сай қолданыңыз. Көшпелілер өз тұрмыс- қарекетіне лайықты мәдениет қалыптастырған. Көшпелілердің материалдық мәдениеті көші- қонға ыңғайланып жасалған. Мұндай таза көшпелі мәдениет үлгілеріне біз жиналмалы, жығып- тігуі өте жеңіл киіз үйді жатқызамыз. Киіз үй тек баспана емес. Қатал үскірік аяздан, шілденің аптап ыстығынан қорғайтын, тез жинап, тұрғыза қоятын баспана. Дөңгеленген сыртқы пішіні қатты желге орнықты болса, туырлықтар жауыннан кейін тез кебеді. Шаңырақ —шеңбер тәрізді шабағынан және күлдіреуіштен тұрады. Оның төбесін түндіктің жартылай ашық тұруы, бір жағынан, тұрмыс қажеттерінен туса (жарық түсетін терезе, түтін шығатын мұржа, таза ауа), екінші жағынан, шаңырақ шексіз аспанның белгісі, мәңгілікке апаратын жол іспеттес. Дескриптор  Мәтінді сканерлеп оқиды.  Кідіріс және тыныс белгіні сөйлеу мәнеріне сай қолданады.

Кідіріс және тыныс белгі Жазуда кідіріс тыныс белгілері арқылы ажыратылады. Кідірістің екі түрі болады. Оның біріншісі

9 слайд
Кідіріс және тыныс белгі Жазуда кідіріс тыныс белгілері арқылы ажыратылады. Кідірістің екі түрі болады. Оның біріншісі сөйлем аяғында болатын нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі, көп нүкте болса, екіншісі – сөйлем ішінді қолданылатын үтір, нүктелі үтір, қос нүкте, көп нүкте, сызықша. Есіңе сақта! Сөйлеу процесінің эмоциялық, экспрессивті бояуларына байланысты кідіріс қысқа, ұзақ, орташа болып бөлінеді. Көбінесе қысқа кідіріс жазуда үтір арқылы, ал ұзақ кідіріс сызықша арқылы белгіленеді.

9 слайд

Кідіріс және тыныс белгі Жазуда кідіріс тыныс белгілері арқылы ажыратылады. Кідірістің екі түрі болады. Оның біріншісі сөйлем аяғында болатын нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі, көп нүкте болса, екіншісі – сөйлем ішінді қолданылатын үтір, нүктелі үтір, қос нүкте, көп нүкте, сызықша. Есіңе сақта! Сөйлеу процесінің эмоциялық, экспрессивті бояуларына байланысты кідіріс қысқа, ұзақ, орташа болып бөлінеді. Көбінесе қысқа кідіріс жазуда үтір арқылы, ал ұзақ кідіріс сызықша арқылы белгіленеді.

Айтылым Жұптық жұмыс 3-тапсырма. Мәтін бойынша Қашан? Кім? Қалай? сұрақтар топтамасына сұрақтар құрастырыңыз. Қашан? Кім? Қ

10 слайд
Айтылым Жұптық жұмыс 3-тапсырма. Мәтін бойынша Қашан? Кім? Қалай? сұрақтар топтамасына сұрақтар құрастырыңыз. Қашан? Кім? Қалай? Дескриптор  Мәтін бойынша Қашан? Кім? Қалай? сұрақтар топтамасына сұрақтар құрастырады.

10 слайд

Айтылым Жұптық жұмыс 3-тапсырма. Мәтін бойынша Қашан? Кім? Қалай? сұрақтар топтамасына сұрақтар құрастырыңыз. Қашан? Кім? Қалай? Дескриптор  Мәтін бойынша Қашан? Кім? Қалай? сұрақтар топтамасына сұрақтар құрастырады.

Жазылым 4-тапсырма. Мәтінде көтерілген тұрмыстық, әлеуметтік мәселені талдай отырып, негізгі ойды анықтаңыз. Мәтіндегі тұр

11 слайд
Жазылым 4-тапсырма. Мәтінде көтерілген тұрмыстық, әлеуметтік мәселені талдай отырып, негізгі ойды анықтаңыз. Мәтіндегі тұрмыстық, әлеуметтік мәселе Мәтіндегі негізгі ой Дескриптор  Мәтіндегі тұрмыстық, әлеуметтік мәселені талдайды.  Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.

11 слайд

Жазылым 4-тапсырма. Мәтінде көтерілген тұрмыстық, әлеуметтік мәселені талдай отырып, негізгі ойды анықтаңыз. Мәтіндегі тұрмыстық, әлеуметтік мәселе Мәтіндегі негізгі ой Дескриптор  Мәтіндегі тұрмыстық, әлеуметтік мәселені талдайды.  Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.

Рефлексия Түсінікті болды Белсене қатыстым Қызықты болды Жаңа нәрсе білдім

12 слайд
Рефлексия Түсінікті болды Белсене қатыстым Қызықты болды Жаңа нәрсе білдім

12 слайд

Рефлексия Түсінікті болды Белсене қатыстым Қызықты болды Жаңа нәрсе білдім

Үйге тапсырма: Қазақ жерінде табылған көшпелілер дәуіріне тән археологиялық ескерткіштер туралы материал жинақтап, те

13 слайд
Үйге тапсырма: Қазақ жерінде табылған көшпелілер дәуіріне тән археологиялық ескерткіштер туралы материал жинақтап, тезистік жоспар құру

13 слайд

Үйге тапсырма: Қазақ жерінде табылған көшпелілер дәуіріне тән археологиялық ескерткіштер туралы материал жинақтап, тезистік жоспар құру