ҚМЖ құру слайд
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Пән м ұғалімі: Мутиева К.Ж.
Сынып: 7 Пәні: Қазақ тілі
Бөлім: Қазақстандағы ұлттар достығы
Сабақтың тақырыбы: Меймандос қазақ-татулықтың жаршысы( 1сағат) .
ОҚУ МАҚСАТЫ
САБАҚ МАҚСАТТАРЫ
1 слайд
Пән м ұғалімі: Мутиева К.Ж. Сынып: 7 Пәні: Қазақ тілі Бөлім: Қазақстандағы ұлттар достығы Сабақтың тақырыбы: Меймандос қазақ-татулықтың жаршысы( 1сағат) . ОҚУ МАҚСАТЫ САБАҚ МАҚСАТТАРЫ
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ
ӘДІСТЕРІ
«Деректер кестесі»
«Пікірлер алаңы»
«ПОПС» формуласы 1. Мәтіннен фактілерді тауып ,
сұрақтарға жауап береді,
өзгенің жауабымен
салыстырады
2. Берілген сұрақтарға мәтіннен
деректер келтіре отырып жауап
береді, дәлелдейді
3. Мәтіннен келтірілген
деректерге қатысты өз жауабын
өзге жауаптарымен
салыстырып, қорытынды
жасайды, тұжырымдайды
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ «Деректер кестесі» «Пікірлер алаңы» «ПОПС» формуласы 1. Мәтіннен фактілерді тауып , сұрақтарға жауап береді, өзгенің жауабымен салыстырады 2. Берілген сұрақтарға мәтіннен деректер келтіре отырып жауап береді, дәлелдейді 3. Мәтіннен келтірілген деректерге қатысты өз жауабын өзге жауаптарымен салыстырып, қорытынды жасайды, тұжырымдайды
3 слайд
Тапсырма. «Деректер кестесі» әдісі
Дескриптор. 1.Мәтінді мұқият тыңдап, 5 деректі жазады
2.Дерекке қатысты өз пікірін жазады,
3. Жұбының жауабымен салыстырады, талқылайдыЖЖ Тыңдалым кезі
1 .Мәтінді мұқият тыңда, 1-бөлігіне 5
дерек тауып жаз
2. Кестенің 2-бөлігіне өз пікіріңді жаз
Мәтіннен алынған 5 дерек Менің өзіндік пікірім...
.
3 слайд
Тапсырма. «Деректер кестесі» әдісі Дескриптор. 1.Мәтінді мұқият тыңдап, 5 деректі жазады 2.Дерекке қатысты өз пікірін жазады, 3. Жұбының жауабымен салыстырады, талқылайдыЖЖ Тыңдалым кезі 1 .Мәтінді мұқият тыңда, 1-бөлігіне 5 дерек тауып жаз 2. Кестенің 2-бөлігіне өз пікіріңді жаз Мәтіннен алынған 5 дерек Менің өзіндік пікірім... .
4 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ
ТЖ «Пікірлер алаңы» әдісі
Өз жауабыңды дәлелде, басқалардың
жауабымен салыстыр талқылау сұрақтары:
Еліміздегі халықтар арасындағы қарым-қатынас
туралы не ойлайсыз?
«Елдіктің бастауы – бірлікте» дегенді қалай
түсінесіз?
Неліктен Қазақстанды бірлік пен татулықтың
мекені деп атаймыз? Ж.ТЖ «ПОПС» формуласы бойынша
ұсынылған сұрақтарға жауап береді
П (Менің ойымша,…)
О (Өйткені…)
П (Мысалы, …)
С (Қорытындылай келе, …) «Пікірлер алаңы» «ПОПС» формуласы
Дискриптор
1.Ортақ сұрақтарға таңдай отырып
жауап береді
2.Өз ойларын топпен формула
бойынша таңдап айтады
Дискриптор
1.Сұраққа дәлелді жауап береді
2.Өз ойларын ортаға салады
3.Өзара талқылайды
4 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ ТЖ «Пікірлер алаңы» әдісі Өз жауабыңды дәлелде, басқалардың жауабымен салыстыр талқылау сұрақтары: Еліміздегі халықтар арасындағы қарым-қатынас туралы не ойлайсыз? «Елдіктің бастауы – бірлікте» дегенді қалай түсінесіз? Неліктен Қазақстанды бірлік пен татулықтың мекені деп атаймыз? Ж.ТЖ «ПОПС» формуласы бойынша ұсынылған сұрақтарға жауап береді П (Менің ойымша,…) О (Өйткені…) П (Мысалы, …) С (Қорытындылай келе, …) «Пікірлер алаңы» «ПОПС» формуласы Дискриптор 1.Ортақ сұрақтарға таңдай отырып жауап береді 2.Өз ойларын топпен формула бойынша таңдап айтады Дискриптор 1.Сұраққа дәлелді жауап береді 2.Өз ойларын ортаға салады 3.Өзара талқылайды
5 слайд
Ж.ТЖ «ПОПС» формуласы бойынша
ұсынылған сұрақтарға жауап береді
П (Менің ойымша,…)
О (Өйткені…)
П (Мысалы, …)
С (Қорытындылай келе, …) «ПОПС» формуласы
Дискриптор
1.Ортақ сұрақтарға таңдай отырып
жауап береді
2.Өз ойларын топпен формула
бойынша таңдап айтады
4-тапсырма 1.Қазақстан халықтары
арасындағы бірлік пен
ынтымақтастықтың ыдырамауы үшін не
істеу керек деп ойлайсың?
2.Қазақтың меймандостығы мен
қонақжайлылығы туралы қандай ой
айтасың?
3.Татулық пен бірлік кімдерді
байланыстырады
5 слайд
Ж.ТЖ «ПОПС» формуласы бойынша ұсынылған сұрақтарға жауап береді П (Менің ойымша,…) О (Өйткені…) П (Мысалы, …) С (Қорытындылай келе, …) «ПОПС» формуласы Дискриптор 1.Ортақ сұрақтарға таңдай отырып жауап береді 2.Өз ойларын топпен формула бойынша таңдап айтады 4-тапсырма 1.Қазақстан халықтары арасындағы бірлік пен ынтымақтастықтың ыдырамауы үшін не істеу керек деп ойлайсың? 2.Қазақтың меймандостығы мен қонақжайлылығы туралы қандай ой айтасың? 3.Татулық пен бірлік кімдерді байланыстырады
6 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ
Бағалау критерийі :.1.Оқушылар проблемалық сұрақтарға жауап береді, деректер
келтіреді
2.Өз жауабын басқа оқушы жауабымен салыстырады, талқылайды
ҚБ: балмұздақ
таяқшалары арқылы
бірін бірі бағалауҚБ. «Бас бармақ»
әдісі арқылы
өзара бағалау « ҚӨДК» әдісімен
бағалау.
Қ-қосамыз,
Ө-өзгертеміз,
Д-дамытамыз
К-күрделендіреміз. ҚБ Қолпаштау
«Жарайсың,
Мықты,
Кереме т »
«Деректер кестесі» «Пікірлер алаңы» «ПОПС»
формуласы «Болжау» әдісі
ЖЖ Тыңдалым кезі
1 .Мәтінді мұқият
тыңда, 1-бөлігіне 5
дерек тауып жаз
2. Кестенің 2-бөлігіне
өз пікіріңді жаз
6 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Бағалау критерийі :.1.Оқушылар проблемалық сұрақтарға жауап береді, деректер келтіреді 2.Өз жауабын басқа оқушы жауабымен салыстырады, талқылайды ҚБ: балмұздақ таяқшалары арқылы бірін бірі бағалауҚБ. «Бас бармақ» әдісі арқылы өзара бағалау « ҚӨДК» әдісімен бағалау. Қ-қосамыз, Ө-өзгертеміз, Д-дамытамыз К-күрделендіреміз. ҚБ Қолпаштау «Жарайсың, Мықты, Кереме т » «Деректер кестесі» «Пікірлер алаңы» «ПОПС» формуласы «Болжау» әдісі ЖЖ Тыңдалым кезі 1 .Мәтінді мұқият тыңда, 1-бөлігіне 5 дерек тауып жаз 2. Кестенің 2-бөлігіне өз пікіріңді жаз
7 слайд
Оқушылардың жауаптары «балмұздақ таяқшаларын таңдау»
арқылы тыңдалады. (Оқушылардың аттары жазылған қағаз
таяқшалар алдын-ала дайындалады) ҚБ: Балмұздақ таяқшалары арқылы
бірін бірі бағалау
Ж.ТЖ «ПОПС» формуласы бойынша
ұсынылған сұрақтарға жауап береді
П (Менің ойымша,…)
О (Өйткені…)
П (Мысалы, …)
С (Қорытындылай келе, …)
Дискриптор
1.Ортақ сұрақтарға таңдай отырып
жауап береді
2.Өз ойларын топпен формула
бойынша таңдап айтады
7 слайд
Оқушылардың жауаптары «балмұздақ таяқшаларын таңдау» арқылы тыңдалады. (Оқушылардың аттары жазылған қағаз таяқшалар алдын-ала дайындалады) ҚБ: Балмұздақ таяқшалары арқылы бірін бірі бағалау Ж.ТЖ «ПОПС» формуласы бойынша ұсынылған сұрақтарға жауап береді П (Менің ойымша,…) О (Өйткені…) П (Мысалы, …) С (Қорытындылай келе, …) Дискриптор 1.Ортақ сұрақтарға таңдай отырып жауап береді 2.Өз ойларын топпен формула бойынша таңдап айтады
8 слайд
ЫҚШАМ САБАҚТЫҢ САБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУҒА
ЫҚПАЛЫ ТУРАЛЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАР
Ықшамсабақты жопарлау
тәсілдерін құруда қиындық
тудырған жағдайлар:
1 Сабақ мақсаттарын SMART
мақсатқа сай қ ұру.
2.Дескрипторды т үсінікті етіп
жазып, ретімен қою.
3.Сараптау тәсілдерін
дұрыс құру Сабақты жоспарлауда
әріптестердің және
тренердің кері
байланысы қолданылған
Сабағымды қ ұру
барысында әріптестердің
және тренердің кері
байланысын ескере
отырып, сабақ мақсаттары
т үзетілді.
1.2 тапсырма мен 3
тапсырманың орны
ауыстырылды.
2.Сапаптау
тапсырмаларына көмек
берілді. Жоспарлау тәжірибесін
дамытуда үйренгенім
Сабақ жоспарлауда
1. Белсенді оқу әдістерін үнемі
қолдану,
2. Дескрипторға сүйене отырып,
бағалауды дамыту
3. Сараптау тәсілдерін негізге алу
8 слайд
ЫҚШАМ САБАҚТЫҢ САБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУҒА ЫҚПАЛЫ ТУРАЛЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАР Ықшамсабақты жопарлау тәсілдерін құруда қиындық тудырған жағдайлар: 1 Сабақ мақсаттарын SMART мақсатқа сай қ ұру. 2.Дескрипторды т үсінікті етіп жазып, ретімен қою. 3.Сараптау тәсілдерін дұрыс құру Сабақты жоспарлауда әріптестердің және тренердің кері байланысы қолданылған Сабағымды қ ұру барысында әріптестердің және тренердің кері байланысын ескере отырып, сабақ мақсаттары т үзетілді. 1.2 тапсырма мен 3 тапсырманың орны ауыстырылды. 2.Сапаптау тапсырмаларына көмек берілді. Жоспарлау тәжірибесін дамытуда үйренгенім Сабақ жоспарлауда 1. Белсенді оқу әдістерін үнемі қолдану, 2. Дескрипторға сүйене отырып, бағалауды дамыту 3. Сараптау тәсілдерін негізге алу