Материалдар / ҚМЖ құру слайд

ҚМЖ құру слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал жас мамандар мен жаңа мазмұндағы бағдарлама бойынша оқитын немесе жұмыстанатын мұғалімдерге арналған. Жаңа мазмұндағы қысқа мерзімді жоспар құруда басшылыққа алатын негізгі бөлімдерді қамтиды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қазан 2018
13088
15 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Пән м ұғалімі: Мутиева К.Ж. Сынып: 7 Пәні: Қазақ тілі Бөлім: Қазақстандағы ұлттар достығы Сабақтың тақырыбы: Мейма

1 слайд
Пән м ұғалімі: Мутиева К.Ж. Сынып: 7 Пәні: Қазақ тілі Бөлім: Қазақстандағы ұлттар достығы Сабақтың тақырыбы: Меймандос қазақ-татулықтың жаршысы( 1сағат) . ОҚУ МАҚСАТЫ САБАҚ МАҚСАТТАРЫ

1 слайд

Пән м ұғалімі: Мутиева К.Ж. Сынып: 7 Пәні: Қазақ тілі Бөлім: Қазақстандағы ұлттар достығы Сабақтың тақырыбы: Меймандос қазақ-татулықтың жаршысы( 1сағат) . ОҚУ МАҚСАТЫ САБАҚ МАҚСАТТАРЫ

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ «Деректер кестесі» «Пікірлер алаңы» «ПОПС» формуласы 1. Мәтіннен фактілерді тауып , сұрақтарға жауап

2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ «Деректер кестесі» «Пікірлер алаңы» «ПОПС» формуласы 1. Мәтіннен фактілерді тауып , сұрақтарға жауап береді, өзгенің жауабымен салыстырады 2. Берілген сұрақтарға мәтіннен деректер келтіре отырып жауап береді, дәлелдейді 3. Мәтіннен келтірілген деректерге қатысты өз жауабын өзге жауаптарымен салыстырып, қорытынды жасайды, тұжырымдайды

2 слайд

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ «Деректер кестесі» «Пікірлер алаңы» «ПОПС» формуласы 1. Мәтіннен фактілерді тауып , сұрақтарға жауап береді, өзгенің жауабымен салыстырады 2. Берілген сұрақтарға мәтіннен деректер келтіре отырып жауап береді, дәлелдейді 3. Мәтіннен келтірілген деректерге қатысты өз жауабын өзге жауаптарымен салыстырып, қорытынды жасайды, тұжырымдайды

Тапсырма. «Деректер кестесі» әдісі Дескриптор. 1.Мәтінді мұқият тыңдап, 5 деректі жазады 2.Дерекке қатысты өз пік

3 слайд
Тапсырма. «Деректер кестесі» әдісі Дескриптор. 1.Мәтінді мұқият тыңдап, 5 деректі жазады 2.Дерекке қатысты өз пікірін жазады, 3. Жұбының жауабымен салыстырады, талқылайдыЖЖ Тыңдалым кезі 1 .Мәтінді мұқият тыңда, 1-бөлігіне 5 дерек тауып жаз 2. Кестенің 2-бөлігіне өз пікіріңді жаз Мәтіннен алынған 5 дерек Менің өзіндік пікірім... .

3 слайд

Тапсырма. «Деректер кестесі» әдісі Дескриптор. 1.Мәтінді мұқият тыңдап, 5 деректі жазады 2.Дерекке қатысты өз пікірін жазады, 3. Жұбының жауабымен салыстырады, талқылайдыЖЖ Тыңдалым кезі 1 .Мәтінді мұқият тыңда, 1-бөлігіне 5 дерек тауып жаз 2. Кестенің 2-бөлігіне өз пікіріңді жаз Мәтіннен алынған 5 дерек Менің өзіндік пікірім... .

САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ ТЖ «Пікірлер алаңы» әдісі Өз жауабыңды дәлелде, басқалардың жауабымен салыстыр талқылау сұрақта

4 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ ТЖ «Пікірлер алаңы» әдісі Өз жауабыңды дәлелде, басқалардың жауабымен салыстыр талқылау сұрақтары: Еліміздегі халықтар арасындағы қарым-қатынас туралы не ойлайсыз? «Елдіктің бастауы – бірлікте» дегенді қалай түсінесіз? Неліктен Қазақстанды бірлік пен татулықтың мекені деп атаймыз? Ж.ТЖ «ПОПС» формуласы бойынша ұсынылған сұрақтарға жауап береді П (Менің ойымша,…) О (Өйткені…) П (Мысалы, …) С (Қорытындылай келе, …) «Пікірлер алаңы» «ПОПС» формуласы Дискриптор 1.Ортақ сұрақтарға таңдай отырып жауап береді 2.Өз ойларын топпен формула бойынша таңдап айтады Дискриптор 1.Сұраққа дәлелді жауап береді 2.Өз ойларын ортаға салады 3.Өзара талқылайды

4 слайд

САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ ТЖ «Пікірлер алаңы» әдісі Өз жауабыңды дәлелде, басқалардың жауабымен салыстыр талқылау сұрақтары: Еліміздегі халықтар арасындағы қарым-қатынас туралы не ойлайсыз? «Елдіктің бастауы – бірлікте» дегенді қалай түсінесіз? Неліктен Қазақстанды бірлік пен татулықтың мекені деп атаймыз? Ж.ТЖ «ПОПС» формуласы бойынша ұсынылған сұрақтарға жауап береді П (Менің ойымша,…) О (Өйткені…) П (Мысалы, …) С (Қорытындылай келе, …) «Пікірлер алаңы» «ПОПС» формуласы Дискриптор 1.Ортақ сұрақтарға таңдай отырып жауап береді 2.Өз ойларын топпен формула бойынша таңдап айтады Дискриптор 1.Сұраққа дәлелді жауап береді 2.Өз ойларын ортаға салады 3.Өзара талқылайды

Ж.ТЖ «ПОПС» формуласы бойынша ұсынылған сұрақтарға жауап береді П (Менің ойымша,…) О (Өйткені…) П (Мысалы, …) С (Қорытындыла

5 слайд
Ж.ТЖ «ПОПС» формуласы бойынша ұсынылған сұрақтарға жауап береді П (Менің ойымша,…) О (Өйткені…) П (Мысалы, …) С (Қорытындылай келе, …) «ПОПС» формуласы Дискриптор 1.Ортақ сұрақтарға таңдай отырып жауап береді 2.Өз ойларын топпен формула бойынша таңдап айтады 4-тапсырма 1.Қазақстан халықтары арасындағы бірлік пен ынтымақтастықтың ыдырамауы үшін не істеу керек деп ойлайсың? 2.Қазақтың меймандостығы мен қонақжайлылығы туралы қандай ой айтасың? 3.Татулық пен бірлік кімдерді байланыстырады

5 слайд

Ж.ТЖ «ПОПС» формуласы бойынша ұсынылған сұрақтарға жауап береді П (Менің ойымша,…) О (Өйткені…) П (Мысалы, …) С (Қорытындылай келе, …) «ПОПС» формуласы Дискриптор 1.Ортақ сұрақтарға таңдай отырып жауап береді 2.Өз ойларын топпен формула бойынша таңдап айтады 4-тапсырма 1.Қазақстан халықтары арасындағы бірлік пен ынтымақтастықтың ыдырамауы үшін не істеу керек деп ойлайсың? 2.Қазақтың меймандостығы мен қонақжайлылығы туралы қандай ой айтасың? 3.Татулық пен бірлік кімдерді байланыстырады

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Бағалау критерийі :.1.Оқушылар проблемалық сұрақтарға жауап береді, деректер келтіреді 2.Өз жауабын басқа

6 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Бағалау критерийі :.1.Оқушылар проблемалық сұрақтарға жауап береді, деректер келтіреді 2.Өз жауабын басқа оқушы жауабымен салыстырады, талқылайды ҚБ: балмұздақ таяқшалары арқылы бірін бірі бағалауҚБ. «Бас бармақ» әдісі арқылы өзара бағалау « ҚӨДК» әдісімен бағалау. Қ-қосамыз, Ө-өзгертеміз, Д-дамытамыз К-күрделендіреміз. ҚБ Қолпаштау «Жарайсың, Мықты, Кереме т » «Деректер кестесі» «Пікірлер алаңы» «ПОПС» формуласы «Болжау» әдісі ЖЖ Тыңдалым кезі 1 .Мәтінді мұқият тыңда, 1-бөлігіне 5 дерек тауып жаз 2. Кестенің 2-бөлігіне өз пікіріңді жаз

6 слайд

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Бағалау критерийі :.1.Оқушылар проблемалық сұрақтарға жауап береді, деректер келтіреді 2.Өз жауабын басқа оқушы жауабымен салыстырады, талқылайды ҚБ: балмұздақ таяқшалары арқылы бірін бірі бағалауҚБ. «Бас бармақ» әдісі арқылы өзара бағалау « ҚӨДК» әдісімен бағалау. Қ-қосамыз, Ө-өзгертеміз, Д-дамытамыз К-күрделендіреміз. ҚБ Қолпаштау «Жарайсың, Мықты, Кереме т » «Деректер кестесі» «Пікірлер алаңы» «ПОПС» формуласы «Болжау» әдісі ЖЖ Тыңдалым кезі 1 .Мәтінді мұқият тыңда, 1-бөлігіне 5 дерек тауып жаз 2. Кестенің 2-бөлігіне өз пікіріңді жаз

Оқушылардың жауаптары «балмұздақ таяқшаларын таңдау» арқылы тыңдалады. (Оқушылардың аттары жазылған қағаз таяқшалар алдын-а

7 слайд
Оқушылардың жауаптары «балмұздақ таяқшаларын таңдау» арқылы тыңдалады. (Оқушылардың аттары жазылған қағаз таяқшалар алдын-ала дайындалады) ҚБ: Балмұздақ таяқшалары арқылы бірін бірі бағалау Ж.ТЖ «ПОПС» формуласы бойынша ұсынылған сұрақтарға жауап береді П (Менің ойымша,…) О (Өйткені…) П (Мысалы, …) С (Қорытындылай келе, …) Дискриптор 1.Ортақ сұрақтарға таңдай отырып жауап береді 2.Өз ойларын топпен формула бойынша таңдап айтады

7 слайд

Оқушылардың жауаптары «балмұздақ таяқшаларын таңдау» арқылы тыңдалады. (Оқушылардың аттары жазылған қағаз таяқшалар алдын-ала дайындалады) ҚБ: Балмұздақ таяқшалары арқылы бірін бірі бағалау Ж.ТЖ «ПОПС» формуласы бойынша ұсынылған сұрақтарға жауап береді П (Менің ойымша,…) О (Өйткені…) П (Мысалы, …) С (Қорытындылай келе, …) Дискриптор 1.Ортақ сұрақтарға таңдай отырып жауап береді 2.Өз ойларын топпен формула бойынша таңдап айтады

ЫҚШАМ САБАҚТЫҢ САБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУҒА ЫҚПАЛЫ ТУРАЛЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАР Ықшамсабақты жопарлау тәсілдерін құруда қиындық тудырған жағдай

8 слайд
ЫҚШАМ САБАҚТЫҢ САБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУҒА ЫҚПАЛЫ ТУРАЛЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАР Ықшамсабақты жопарлау тәсілдерін құруда қиындық тудырған жағдайлар: 1 Сабақ мақсаттарын SMART мақсатқа сай қ ұру. 2.Дескрипторды т үсінікті етіп жазып, ретімен қою. 3.Сараптау тәсілдерін дұрыс құру Сабақты жоспарлауда әріптестердің және тренердің кері байланысы қолданылған Сабағымды қ ұру барысында әріптестердің және тренердің кері байланысын ескере отырып, сабақ мақсаттары т үзетілді. 1.2 тапсырма мен 3 тапсырманың орны ауыстырылды. 2.Сапаптау тапсырмаларына көмек берілді. Жоспарлау тәжірибесін дамытуда үйренгенім Сабақ жоспарлауда 1. Белсенді оқу әдістерін үнемі қолдану, 2. Дескрипторға сүйене отырып, бағалауды дамыту 3. Сараптау тәсілдерін негізге алу

8 слайд

ЫҚШАМ САБАҚТЫҢ САБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУҒА ЫҚПАЛЫ ТУРАЛЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАР Ықшамсабақты жопарлау тәсілдерін құруда қиындық тудырған жағдайлар: 1 Сабақ мақсаттарын SMART мақсатқа сай қ ұру. 2.Дескрипторды т үсінікті етіп жазып, ретімен қою. 3.Сараптау тәсілдерін дұрыс құру Сабақты жоспарлауда әріптестердің және тренердің кері байланысы қолданылған Сабағымды қ ұру барысында әріптестердің және тренердің кері байланысын ескере отырып, сабақ мақсаттары т үзетілді. 1.2 тапсырма мен 3 тапсырманың орны ауыстырылды. 2.Сапаптау тапсырмаларына көмек берілді. Жоспарлау тәжірибесін дамытуда үйренгенім Сабақ жоспарлауда 1. Белсенді оқу әдістерін үнемі қолдану, 2. Дескрипторға сүйене отырып, бағалауды дамыту 3. Сараптау тәсілдерін негізге алу

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ