Материалдар / Қой сүйеді баласын қоңырым деп...
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қой сүйеді баласын қоңырым деп...

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырып бойынша сабақ жоспарының таныстырылымы берілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2024
155
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ тілі 7-сынып Пән мұғалімі: Мухсинова А.М. «№23ЖББМ» КММ

1 слайд
Қазақ тілі 7-сынып Пән мұғалімі: Мухсинова А.М. «№23ЖББМ» КММ

1 слайд

Қазақ тілі 7-сынып Пән мұғалімі: Мухсинова А.М. «№23ЖББМ» КММ

Қарашаның төрті Сынып жұмысы Бөлім: Сүйіспеншілік пен достық Қой баласын қоңырым деп...

2 слайд
Қарашаның төрті Сынып жұмысы Бөлім: Сүйіспеншілік пен достық Қой баласын қоңырым деп...

2 слайд

Қарашаның төрті Сынып жұмысы Бөлім: Сүйіспеншілік пен достық Қой баласын қоңырым деп...

Мақсаты 7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдап, оқиғаның аяқталуы мен дамуын болжау 7.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұй

3 слайд
Мақсаты 7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдап, оқиғаның аяқталуы мен дамуын болжау 7.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану

3 слайд

Мақсаты 7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдап, оқиғаның аяқталуы мен дамуын болжау 7.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану

МИҒА ШАБУЫЛ Жақсының сөзі де жақсы, өзі де жақсы. Жақсы сөзге жан семіреді.

4 слайд
МИҒА ШАБУЫЛ Жақсының сөзі де жақсы, өзі де жақсы. Жақсы сөзге жан семіреді.

4 слайд

МИҒА ШАБУЫЛ Жақсының сөзі де жақсы, өзі де жақсы. Жақсы сөзге жан семіреді.

5 слайд

5 слайд

Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап беріңдер Үзіндіде ересектер мен балалар арасындағы қарым-қатынас қалай көрініс тапқа

6 слайд
Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап беріңдер Үзіндіде ересектер мен балалар арасындағы қарым-қатынас қалай көрініс тапқан? Абайды Сағынған Ұлжанның баласын алдымен әкесіне жіберуі нені аңғартады? Әкесі неге Абайды сүймеді, неге құшақтамады? «Ес білгеннен бері қарай әкесінің қабаңын жұтаң қыста күн райын баққан кәрі бақташыдай бағып, танып өскен» деген жолдардан не ұқтың?

6 слайд

Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап беріңдер Үзіндіде ересектер мен балалар арасындағы қарым-қатынас қалай көрініс тапқан? Абайды Сағынған Ұлжанның баласын алдымен әкесіне жіберуі нені аңғартады? Әкесі неге Абайды сүймеді, неге құшақтамады? «Ес білгеннен бері қарай әкесінің қабаңын жұтаң қыста күн райын баққан кәрі бақташыдай бағып, танып өскен» деген жолдардан не ұқтың?

Оқылым мәтіні: «Қоңыр қозым» М.Әуезовтің «Абай жолы» роман- эпопеясынан үзінді. Мәтіннің бас кейіпкері: Мәтіндегі негізгі ой- Мә

7 слайд
Оқылым мәтіні: «Қоңыр қозым» М.Әуезовтің «Абай жолы» роман- эпопеясынан үзінді. Мәтіннің бас кейіпкері: Мәтіндегі негізгі ой- Мәтіннің стилі, жанры, тілдік ерекшеліктері-

7 слайд

Оқылым мәтіні: «Қоңыр қозым» М.Әуезовтің «Абай жолы» роман- эпопеясынан үзінді. Мәтіннің бас кейіпкері: Мәтіндегі негізгі ой- Мәтіннің стилі, жанры, тілдік ерекшеліктері-

ӘТН. Етістіктің ерекше түрлері. Есімше туралы 1.-ған,-ген,-қан, -кен (бұрынғы өткен шақ) оқы-ған, біл-ген, айт-қан, теп-кен; 2.

8 слайд
ӘТН. Етістіктің ерекше түрлері. Есімше туралы 1.-ған,-ген,-қан, -кен (бұрынғы өткен шақ) оқы-ған, біл-ген, айт-қан, теп-кен; 2. -ар, -ер, -р (болжалды келер шақ) айт-ар, біл-ер, көр-ер, біл-ме-с, көр-ме-с 3.-атын, -етін, -йтын, -йтін (ауыспалы өткен шақ) айт-атын, біл-етін, тыңда-йтын, сөйле-йтін 4.-мақ, -мек, -бақ, -бек, -пақ, -пек (мақсатты келер шақ) бар-мақ, көр-мек, жаз-бақ, сез-бек, қаш-пақ, шеш-пек т.б.

8 слайд

ӘТН. Етістіктің ерекше түрлері. Есімше туралы 1.-ған,-ген,-қан, -кен (бұрынғы өткен шақ) оқы-ған, біл-ген, айт-қан, теп-кен; 2. -ар, -ер, -р (болжалды келер шақ) айт-ар, біл-ер, көр-ер, біл-ме-с, көр-ме-с 3.-атын, -етін, -йтын, -йтін (ауыспалы өткен шақ) айт-атын, біл-етін, тыңда-йтын, сөйле-йтін 4.-мақ, -мек, -бақ, -бек, -пақ, -пек (мақсатты келер шақ) бар-мақ, көр-мек, жаз-бақ, сез-бек, қаш-пақ, шеш-пек т.б.

Тапсырма Оқылым мәтіні бойынш есімшелері бар сөйлемдерді теріп жазыңдар, түбірі мен қосымшасын, қай шақта тұрғанын анықтаңдар

9 слайд
Тапсырма Оқылым мәтіні бойынш есімшелері бар сөйлемдерді теріп жазыңдар, түбірі мен қосымшасын, қай шақта тұрғанын анықтаңдар.

9 слайд

Тапсырма Оқылым мәтіні бойынш есімшелері бар сөйлемдерді теріп жазыңдар, түбірі мен қосымшасын, қай шақта тұрғанын анықтаңдар.

Рефлексия Бүгінгі күннің сөйлемі

10 слайд
Рефлексия Бүгінгі күннің сөйлемі

10 слайд

Рефлексия Бүгінгі күннің сөйлемі