Қой сүйеді баласын қоңырым деп...
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазақ тілі
7-сынып
Пән мұғалімі: Мухсинова А.М.
«№23ЖББМ» КММ
1 слайд
Қазақ тілі 7-сынып Пән мұғалімі: Мухсинова А.М. «№23ЖББМ» КММ
2 слайд
Қарашаның төрті
Сынып жұмысы
Бөлім: Сүйіспеншілік
пен достық
Қой баласын қоңырым
деп...
2 слайд
Қарашаның төрті Сынып жұмысы Бөлім: Сүйіспеншілік пен достық Қой баласын қоңырым деп...
3 слайд
Мақсаты
7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдап, оқиғаның
аяқталуы мен дамуын болжау
7.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше түрлерін,
тұйық етістікті тілдесім барысында
қолдану
3 слайд
Мақсаты 7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдап, оқиғаның аяқталуы мен дамуын болжау 7.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану
4 слайд
МИҒА ШАБУЫЛ
Жақсының сөзі де жақсы,
өзі де жақсы.
Жақсы сөзге жан
семіреді.
4 слайд
МИҒА ШАБУЫЛ Жақсының сөзі де жақсы, өзі де жақсы. Жақсы сөзге жан семіреді.
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға
жауап беріңдер
Үзіндіде ересектер мен балалар арасындағы қарым-қатынас
қалай көрініс тапқан?
Абайды Сағынған Ұлжанның баласын алдымен әкесіне жіберуі
нені аңғартады?
Әкесі неге Абайды сүймеді, неге құшақтамады?
«Ес білгеннен бері қарай әкесінің қабаңын жұтаң қыста күн
райын баққан кәрі бақташыдай бағып, танып өскен» деген
жолдардан не ұқтың?
6 слайд
Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап беріңдер Үзіндіде ересектер мен балалар арасындағы қарым-қатынас қалай көрініс тапқан? Абайды Сағынған Ұлжанның баласын алдымен әкесіне жіберуі нені аңғартады? Әкесі неге Абайды сүймеді, неге құшақтамады? «Ес білгеннен бері қарай әкесінің қабаңын жұтаң қыста күн райын баққан кәрі бақташыдай бағып, танып өскен» деген жолдардан не ұқтың?
7 слайд
Оқылым мәтіні: «Қоңыр қозым»
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-
эпопеясынан үзінді.
Мәтіннің бас кейіпкері:
Мәтіндегі негізгі ой-
Мәтіннің стилі, жанры,
тілдік ерекшеліктері-
7 слайд
Оқылым мәтіні: «Қоңыр қозым» М.Әуезовтің «Абай жолы» роман- эпопеясынан үзінді. Мәтіннің бас кейіпкері: Мәтіндегі негізгі ой- Мәтіннің стилі, жанры, тілдік ерекшеліктері-
8 слайд
ӘТН. Етістіктің ерекше түрлері.
Есімше туралы
1.-ған,-ген,-қан, -кен (бұрынғы өткен шақ)
оқы-ған, біл-ген, айт-қан, теп-кен;
2. -ар, -ер, -р (болжалды келер шақ)
айт-ар, біл-ер, көр-ер, біл-ме-с, көр-ме-с
3.-атын, -етін, -йтын, -йтін (ауыспалы өткен шақ)
айт-атын, біл-етін, тыңда-йтын, сөйле-йтін
4.-мақ, -мек, -бақ, -бек, -пақ, -пек (мақсатты келер шақ)
бар-мақ, көр-мек, жаз-бақ, сез-бек, қаш-пақ, шеш-пек т.б.
8 слайд
ӘТН. Етістіктің ерекше түрлері. Есімше туралы 1.-ған,-ген,-қан, -кен (бұрынғы өткен шақ) оқы-ған, біл-ген, айт-қан, теп-кен; 2. -ар, -ер, -р (болжалды келер шақ) айт-ар, біл-ер, көр-ер, біл-ме-с, көр-ме-с 3.-атын, -етін, -йтын, -йтін (ауыспалы өткен шақ) айт-атын, біл-етін, тыңда-йтын, сөйле-йтін 4.-мақ, -мек, -бақ, -бек, -пақ, -пек (мақсатты келер шақ) бар-мақ, көр-мек, жаз-бақ, сез-бек, қаш-пақ, шеш-пек т.б.
9 слайд
Тапсырма
Оқылым мәтіні бойынш есімшелері бар
сөйлемдерді теріп жазыңдар, түбірі мен
қосымшасын, қай шақта тұрғанын
анықтаңдар.
9 слайд
Тапсырма Оқылым мәтіні бойынш есімшелері бар сөйлемдерді теріп жазыңдар, түбірі мен қосымшасын, қай шақта тұрғанын анықтаңдар.
10 слайд
Рефлексия
Бүгінгі күннің сөйлемі
10 слайд
Рефлексия Бүгінгі күннің сөйлемі