Қосу формулалары
Қосу формулалары

#1 слайд
Қосу формулаларына
есептер шығару
1 слайд
Қосу формулаларына есептер шығару
#2 слайд
Сабақтың мақсаты
білімділік: «Қосу формулалары» тақырыбы бойынша
алған білімдерін қайталау, жалпылау, салыстырмалы
талдау жүргізуге, қорытынды жасай білуге үйрету;
дамытушылық: теориялық білімін практикада
қолдана білу дағдысының қалыптасуы; оқушының
танымдық белсенділігін, сабаққа қызығушылығын
арттыру, шығармашылығын қалыптастыруға
мүмкіндік беру ;
тәрбиелік: өз ойын анық жеткізу, ынтымақтастыққа,
ұжымдық ауызбіршілікте жұмыс істеуге тәрбиелеу.
2 слайд
Сабақтың мақсаты білімділік: «Қосу формулалары» тақырыбы бойынша алған білімдерін қайталау, жалпылау, салыстырмалы талдау жүргізуге, қорытынды жасай білуге үйрету; дамытушылық: теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысының қалыптасуы; оқушының танымдық белсенділігін, сабаққа қызығушылығын арттыру, шығармашылығын қалыптастыруға мүмкіндік беру ; тәрбиелік: өз ойын анық жеткізу, ынтымақтастыққа, ұжымдық ауызбіршілікте жұмыс істеуге тәрбиелеу.
#3 слайд
1. Үй тапсырмасын тексеру
3 слайд
1. Үй тапсырмасын тексеру
#4 слайд
Бағалау критерийі
Барлығы дұрыс – « 5 »
1 қате – « 4 »
2-3 қате – « 3 »
4 қатеден көп болса – « 2 »
4 слайд
Бағалау критерийі Барлығы дұрыс – « 5 » 1 қате – « 4 » 2-3 қате – « 3 » 4 қатеден көп болса – « 2 »
#5 слайд
Теориялық білімді тексеру
5 слайд
Теориялық білімді тексеру
#6 слайд
1.Қандай тригонометриялық функцияларды білесіздер?
2. Жұп және тақ функцияларды атап шығыңыздар?
3. радианмен өрнектеңіздер.
4. градустық өлшемдерін радианға
ауыстырыңыздар.
5. бұрышының қай ширекте орналасқанын
анықтаңыздар:
6 слайд
1.Қандай тригонометриялық функцияларды білесіздер? 2. Жұп және тақ функцияларды атап шығыңыздар? 3. радианмен өрнектеңіздер. 4. градустық өлшемдерін радианға ауыстырыңыздар. 5. бұрышының қай ширекте орналасқанын анықтаңыздар:
#7 слайд
6. Қосу формулаларын аяқта: ) sin(
) sin(
) cos(
) cos(
) ( tg
) ( tg
7 слайд
6. Қосу формулаларын аяқта: ) sin( ) sin( ) cos( ) cos( ) ( tg ) ( tg
#8 слайд
8 слайд
#9 слайд
0 1
1 0
0 1 -
- 1 0
9 слайд
0 1 1 0 0 1 - - 1 0
#10 слайд
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді
білу бойынша тапсырма
10 слайд
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді білу бойынша тапсырма
#11 слайд
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
M L N E B C A K H D
10 дұрыс жауап – « 5 »
8-9 дұрыс жауап – « 4 »
5-7 дұрыс жауап – « 3 »
1-4 дұрыс жауап – « 2 »Жауаптары:
11 слайд
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 M L N E B C A K H D 10 дұрыс жауап – « 5 » 8-9 дұрыс жауап – « 4 » 5-7 дұрыс жауап – « 3 » 1-4 дұрыс жауап – « 2 »Жауаптары:
#12 слайд
Есептер шығару
12 слайд
Есептер шығару
#13 слайд
Жауабы
1 2 3 4 5 6 7 8
П И Т И С К У С
13 слайд
Жауабы 1 2 3 4 5 6 7 8 П И Т И С К У С
#14 слайд
Тарихи мәлімет :
Тригонометрияның шығу тарихы .
«Тригонометрия» сөзі алғаш рет1505 жылы неміс математигі
Питискустың еңбегінде алғашқы рет кездеседі. Грек тілінен алынған
тригон – үшбұрыш, метрео — өлшеуіш. Яғни үшбұрыштарды өлшеу
жөніндегі ғылым. «Синус» латынның (қисықтық) деген сөзімен
алмастырылған. «Косинус» сөзі латынның «толықтауыш синус» деген
сөз тіркесі, «Тангенсті» Х ғасырда араб математигі Абу – Л – Вафо
енгізген. Латынның «жанасу» деген сөзінен шыққан.
Тригонометрияны әл-Баттани (9–10 ғасырлар), Әбу-л-Вефа (10 ғасыр),
Бхаскара (10 ғасыр) және ат-Туси (13 ғасыр), т.б. одан әрі дамытты.
Оларға синустар теоремасы белгілі болған. Тангенстер теоремасын
Региомонтан (15 ғасыр) тапқан. Одан кейін Тригонометрияны дамытуға
Н.Коперник (16 ғасырдың 1-жартысы), Т.Браге (16 ғасырдың 2-
жартысы), Ф.Виет (16 ғасыр), И.Кеплер (16–17 ғасырлар), т.б. үлес
қосты. Қазіргі түріндегі Т. Л.Эйлердің еңбектерінде баяндалды.
14 слайд
Тарихи мәлімет : Тригонометрияның шығу тарихы . «Тригонометрия» сөзі алғаш рет1505 жылы неміс математигі Питискустың еңбегінде алғашқы рет кездеседі. Грек тілінен алынған тригон – үшбұрыш, метрео — өлшеуіш. Яғни үшбұрыштарды өлшеу жөніндегі ғылым. «Синус» латынның (қисықтық) деген сөзімен алмастырылған. «Косинус» сөзі латынның «толықтауыш синус» деген сөз тіркесі, «Тангенсті» Х ғасырда араб математигі Абу – Л – Вафо енгізген. Латынның «жанасу» деген сөзінен шыққан. Тригонометрияны әл-Баттани (9–10 ғасырлар), Әбу-л-Вефа (10 ғасыр), Бхаскара (10 ғасыр) және ат-Туси (13 ғасыр), т.б. одан әрі дамытты. Оларға синустар теоремасы белгілі болған. Тангенстер теоремасын Региомонтан (15 ғасыр) тапқан. Одан кейін Тригонометрияны дамытуға Н.Коперник (16 ғасырдың 1-жартысы), Т.Браге (16 ғасырдың 2- жартысы), Ф.Виет (16 ғасыр), И.Кеплер (16–17 ғасырлар), т.б. үлес қосты. Қазіргі түріндегі Т. Л.Эйлердің еңбектерінде баяндалды.
#15 слайд
Релаксация
15 слайд
Релаксация
#16 слайд
Оқулықпен жұмыс (№354)
топтық жұмыс
16 слайд
Оқулықпен жұмыс (№354) топтық жұмыс
#17 слайд
Тест (жеке жұмыс)
17 слайд
Тест (жеке жұмыс)
#18 слайд
Жауаптары:
1 2 3 4 5
Е Д В Д А
Бағалау критерийлері:
5 дұрыс жауап – « 5 »
4 дұрыс жауап – « 4 »
3 дұрыс жауап – « 3 »
1-2 дұрыс жауап – « 2 »
18 слайд
Жауаптары: 1 2 3 4 5 Е Д В Д А Бағалау критерийлері: 5 дұрыс жауап – « 5 » 4 дұрыс жауап – « 4 » 3 дұрыс жауап – « 3 » 1-2 дұрыс жауап – « 2 »
#19 слайд
Үйге тапсырма
№ 358 есеп және
формулаларды
қайталау
19 слайд
Үйге тапсырма № 358 есеп және формулаларды қайталау
#20 слайд
Рефлексия
20 слайд
Рефлексия
шағым қалдыра аласыз













