ҚР Президенті Қ.К.Тоқаевтың 2022 жылғы 1 қыркүйектегі жолдауы (презентация)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ӘДІЛЕТТІ МЕМЛЕКЕТ.
БІРТҰТАС ҰЛТ. БЕРЕКЕЛІ ҚОҒАМ
1 слайд
ӘДІЛЕТТІ МЕМЛЕКЕТ. БІРТҰТАС ҰЛТ. БЕРЕКЕЛІ ҚОҒАМ
2 слайд
Биыл біз жаңа кезеңге қадам бастық.
Халқымыз жалпыұлттық референдумда саяси
жаңғыру бағдарын қолдады. Конституциялық
реформа Жаңа, Әділетті Қазақстанды құру
жолындағы аса маңызды қадам болды.
Еліміздегі саяси жаңғыру енді экономикалық
өзгерістерге ұласуға тиіс.
Біз "Азамат — бизнес — мемлекет"
арасындағы қатынасты түбегейлі өзгертеміз.
Мемлекет, ең алдымен, бәріне бірдей
мүмкіндік беріп, әділдік орнатады. Қоғам
игілігіне арналған қызмет деңгейі жоғары
болуына кепілдік береді. Әлеуметтік жағынан
әлсіз топтағы азаматтарға қолдау көрсетеміз.
Мүмкіндігі шектеулі жандарға да
көмектесеміз. Президент жанындағы
Омбудсмен тағайындалады.
Мемлекет экономикалық еркіндікті қолдайды.
Бірақ, халықты нарық тұрақсыздығының
ықпалынан барынша қорғайды. Шағын және
орта бизнесті мейлінше дамытады.
Енді реформалардың нақты бағдарларына
тоқталайын.
2 слайд
Биыл біз жаңа кезеңге қадам бастық. Халқымыз жалпыұлттық референдумда саяси жаңғыру бағдарын қолдады. Конституциялық реформа Жаңа, Әділетті Қазақстанды құру жолындағы аса маңызды қадам болды. Еліміздегі саяси жаңғыру енді экономикалық өзгерістерге ұласуға тиіс. Біз "Азамат — бизнес — мемлекет" арасындағы қатынасты түбегейлі өзгертеміз. Мемлекет, ең алдымен, бәріне бірдей мүмкіндік беріп, әділдік орнатады. Қоғам игілігіне арналған қызмет деңгейі жоғары болуына кепілдік береді. Әлеуметтік жағынан әлсіз топтағы азаматтарға қолдау көрсетеміз. Мүмкіндігі шектеулі жандарға да көмектесеміз. Президент жанындағы Омбудсмен тағайындалады. Мемлекет экономикалық еркіндікті қолдайды. Бірақ, халықты нарық тұрақсыздығының ықпалынан барынша қорғайды. Шағын және орта бизнесті мейлінше дамытады. Енді реформалардың нақты бағдарларына тоқталайын.
3 слайд
БІРІНШІ БАҒДАР. ЖАҢА ЭКОНОМИКАЛЫҚ
САЯСАТ
Экономикалық саясатымыздың негізгі мақсаты еш
өзгермейді. Оның мәні — сапалық және инклюзивтік
тұрғыдан халықтың әл-ауқатын арттыру.
Жаңа экономикалық бағдарымыздың басты басымдықтары
мыналар:
жеке кәсіпкерлік бастамаларды ынталандыру, яғни,
мемлекеттік капитализмнен және мемлекеттің экономикаға
шектен тыс араласуынан бас тарту;
бәсекелестікті дамыту, яғни бәріне бірдей мүмкіндік беру;
сондай-ақ, ұлттық табысты әділ бөлу.
Мұның бәрі кезек күттірмейтін бірқатар маңызды міндетті
шешуді талап ете ді.
3 слайд
БІРІНШІ БАҒДАР. ЖАҢА ЭКОНОМИКАЛЫҚ САЯСАТ Экономикалық саясатымыздың негізгі мақсаты еш өзгермейді. Оның мәні — сапалық және инклюзивтік тұрғыдан халықтың әл-ауқатын арттыру. Жаңа экономикалық бағдарымыздың басты басымдықтары мыналар: жеке кәсіпкерлік бастамаларды ынталандыру, яғни, мемлекеттік капитализмнен және мемлекеттің экономикаға шектен тыс араласуынан бас тарту; бәсекелестікті дамыту, яғни бәріне бірдей мүмкіндік беру; сондай-ақ, ұлттық табысты әділ бөлу. Мұның бәрі кезек күттірмейтін бірқатар маңызды міндетті шешуді талап ете ді.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
ЕКІНШІ БАҒДАР. НАҚТЫ СЕКТОРДЫ
ДАМЫТУ
- Геологиялық ақпарат туралы бірыңғай мәліметтер банкін құру
жұмысын аяқтау қажет.
- "Самұрық-Қазына" қоры жеке инвесторлар дербес жүзеге асыра
алмайтын аса маңызды жобаларға инвестор ретінде қатыса алады.
Мұндай жобаларды Президент анықтайды.
- "Қазақстан теміржолы" компаниясы толыққанды транзиттік-
логистикалық корпорация болып қайта құрылады.
- 2025 жылға дейін жергілікті жолдардың кемінде 95 пайызын жақсарту
- Жылдың соңына дейін кемінде 5 миллион гектар жерді қайтарып алу
жоспарланып отыр. Игерілмей жатқан немесе заңсыз берілген жер
көлемі 10 миллион гектарға жуықтайды.
- Су саласын дамытудың үш жылдық жобасын әзірлеу
5 слайд
ЕКІНШІ БАҒДАР. НАҚТЫ СЕКТОРДЫ ДАМЫТУ - Геологиялық ақпарат туралы бірыңғай мәліметтер банкін құру жұмысын аяқтау қажет. - "Самұрық-Қазына" қоры жеке инвесторлар дербес жүзеге асыра алмайтын аса маңызды жобаларға инвестор ретінде қатыса алады. Мұндай жобаларды Президент анықтайды. - "Қазақстан теміржолы" компаниясы толыққанды транзиттік- логистикалық корпорация болып қайта құрылады. - 2025 жылға дейін жергілікті жолдардың кемінде 95 пайызын жақсарту - Жылдың соңына дейін кемінде 5 миллион гектар жерді қайтарып алу жоспарланып отыр. Игерілмей жатқан немесе заңсыз берілген жер көлемі 10 миллион гектарға жуықтайды. - Су саласын дамытудың үш жылдық жобасын әзірлеу
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
ҮШІНШІ БАҒДАР. ЕЛ БОЛАШАҒЫНА
АРНАЛҒАН СТРАТЕГИЯЛЫҚ
ИНВЕСТИЦИЯ
-
Еліміздің басты құндылығы — адам. Бұл — айқын нәрсе. Сондықтан, ұлттық байлықты
тең бөлу және баршаға бірдей мүмкіндік беру — реформаның басты мақсаты. Ұлт
саулығы жақсы болса ғана, қоғам орнықты дамиды.
- Бүгінде еліміздегі 650 елді мекенде емдеу мекемесі жоқ. Алдағы екі жылда бұл
ауылдарда медициналық және фельдшерлік-акушерлік бөлімшелер салынып, қажетті
құрал-жабдықпен толық қамтамасыз етіледі.
- Келесі маңызды мәселе — білім беру жүйесі туралы. Бұл сала ұлт сапасын жақсарту
ісінде аса маңызды рөл атқарады.
Қазақта "Ел боламын десең, бесігіңді түзе" деген сөз бар.
- Орта білімнің сапасы — табысты ұлт болудың тағы бір маңызды шарты. Әрбір
оқушының білім алып, жан-жақты дамуы үшін қолайлы жағдай жасалуға тиіс. Сол үшін
"Жайлы мектеп" ұлттық жобасы қолға алынды.
- Әділетті Қазақстанды құру ісінде мұғалімдердің рөлі айрықша екені
сөзсіз. Мемлекетімізде соңғы жылдары ұстаз мамандығының абырой-
беделін арттыру үшін көп жұмыс жасалды. Дегенмен, бұл бағытта әлі
де біршама өзгерістер жасау қажет.
8 слайд
ҮШІНШІ БАҒДАР. ЕЛ БОЛАШАҒЫНА АРНАЛҒАН СТРАТЕГИЯЛЫҚ ИНВЕСТИЦИЯ - Еліміздің басты құндылығы — адам. Бұл — айқын нәрсе. Сондықтан, ұлттық байлықты тең бөлу және баршаға бірдей мүмкіндік беру — реформаның басты мақсаты. Ұлт саулығы жақсы болса ғана, қоғам орнықты дамиды. - Бүгінде еліміздегі 650 елді мекенде емдеу мекемесі жоқ. Алдағы екі жылда бұл ауылдарда медициналық және фельдшерлік-акушерлік бөлімшелер салынып, қажетті құрал-жабдықпен толық қамтамасыз етіледі. - Келесі маңызды мәселе — білім беру жүйесі туралы. Бұл сала ұлт сапасын жақсарту ісінде аса маңызды рөл атқарады. Қазақта "Ел боламын десең, бесігіңді түзе" деген сөз бар. - Орта білімнің сапасы — табысты ұлт болудың тағы бір маңызды шарты. Әрбір оқушының білім алып, жан-жақты дамуы үшін қолайлы жағдай жасалуға тиіс. Сол үшін "Жайлы мектеп" ұлттық жобасы қолға алынды. - Әділетті Қазақстанды құру ісінде мұғалімдердің рөлі айрықша екені сөзсіз. Мемлекетімізде соңғы жылдары ұстаз мамандығының абырой- беделін арттыру үшін көп жұмыс жасалды. Дегенмен, бұл бағытта әлі де біршама өзгерістер жасау қажет.
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
ТӨРТІНШІ БАҒДАР. МЕМЛЕКЕТТІК
БАСҚАРУ ІСІН ҚАЙТА ЖАҢҒЫРТУ
- Саяси қызметшілердің жеке жауапкершілігін арттыра отырып, мемлекеттік
басқару жүйесін орталықсыздандыруға баса мән беру керек. Үкіметтің кейбір
құзыреттерін министрліктерге берген жөн. Нақты бір саладағы саясатқа
"ұжымдасқан кабинет" емес, нақты бір министр жауап беруге тиіс.
- Үкімет салааралық мәселелерді шешумен шұғылдануы қажет. Премьер-
Министр Кеңсесін мемлекеттік басқару ісінің үздік стандарттарына сай
келетін, ықшамды Үкімет аппараты ретінде қайта құру осы бағыттағы
алғашқы қадам болмақ. Басты мақсат — оның атауын өзгерту емес, нақты
реформа жасау. Біз орталық мекемелерді оңтайландыру арқылы жергілікті
атқарушы органдардың өкілеттігін айтарлықтай кеңейтуіміз керек. Бұл тәсіл
қордаланған мәселелерді өңірлерде, ел ішінде шешуге мүмкіндік береді.
- Әлемдегі ең үздік инвестициялық және өндірістік компанияларды үлгі ретінде
алу керек. Мемлекеттік активтерді басқару ісі барынша ашық болуға тиіс.
Үкімет жыл сайын Ұлттық баяндама әзірлеуді қамтамасыз етеді және оны
Парламентке жолдайды.
11 слайд
ТӨРТІНШІ БАҒДАР. МЕМЛЕКЕТТІК БАСҚАРУ ІСІН ҚАЙТА ЖАҢҒЫРТУ - Саяси қызметшілердің жеке жауапкершілігін арттыра отырып, мемлекеттік басқару жүйесін орталықсыздандыруға баса мән беру керек. Үкіметтің кейбір құзыреттерін министрліктерге берген жөн. Нақты бір саладағы саясатқа "ұжымдасқан кабинет" емес, нақты бір министр жауап беруге тиіс. - Үкімет салааралық мәселелерді шешумен шұғылдануы қажет. Премьер- Министр Кеңсесін мемлекеттік басқару ісінің үздік стандарттарына сай келетін, ықшамды Үкімет аппараты ретінде қайта құру осы бағыттағы алғашқы қадам болмақ. Басты мақсат — оның атауын өзгерту емес, нақты реформа жасау. Біз орталық мекемелерді оңтайландыру арқылы жергілікті атқарушы органдардың өкілеттігін айтарлықтай кеңейтуіміз керек. Бұл тәсіл қордаланған мәселелерді өңірлерде, ел ішінде шешуге мүмкіндік береді. - Әлемдегі ең үздік инвестициялық және өндірістік компанияларды үлгі ретінде алу керек. Мемлекеттік активтерді басқару ісі барынша ашық болуға тиіс. Үкімет жыл сайын Ұлттық баяндама әзірлеуді қамтамасыз етеді және оны Парламентке жолдайды.
12 слайд
12 слайд
13 слайд
БЕСІНШІ БАҒДАР. ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП
-Қазылар жоғары білікті, адал, сондай-ақ, жемқорлықтан таза болуы қажет. Ең
алдымен, барлық судьялардың мәртебесін теңестірген жөн. Олар өзінен
жоғары тұрған әріптестеріне тәуелді болмауы керек.
- Жоғарғы Сот судьяларын да сайлау арқылы таңдау тәсілін енгізген жөн. Ол
үшін Президент үміткерлерді баламалы негізде Сенатқа ұсынуы керек.
Аталған салаға мықты заңгерлерді тарту үшін материалдық жағдай жасау
қажет.
- Күштік құрылымдар сотқа ықпал етпеуге тиіс. Бұл — өте маңызды.
Судьяларға әкімшілік қысым көрсететін амал-тәсілдің бәрі жойылуы керек.
- Мемлекеттің сот процесіне қатысуын азайтқан жөн. Мемлекеттік органдар
арасындағы сот дауларын да ретке келтіретін кез келді. Егер екі министрлік заң
нормаларын әртүрлі түсінсе, ондай мәселені Үкімет түпкілікті шешуге тиіс.
Дәл осындай тәсілді мемлекеттік органдардың мемлекеттік ұйымдармен
арадағы дауларына да қатысты қолдану қажет.
-
13 слайд
БЕСІНШІ БАҒДАР. ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП -Қазылар жоғары білікті, адал, сондай-ақ, жемқорлықтан таза болуы қажет. Ең алдымен, барлық судьялардың мәртебесін теңестірген жөн. Олар өзінен жоғары тұрған әріптестеріне тәуелді болмауы керек. - Жоғарғы Сот судьяларын да сайлау арқылы таңдау тәсілін енгізген жөн. Ол үшін Президент үміткерлерді баламалы негізде Сенатқа ұсынуы керек. Аталған салаға мықты заңгерлерді тарту үшін материалдық жағдай жасау қажет. - Күштік құрылымдар сотқа ықпал етпеуге тиіс. Бұл — өте маңызды. Судьяларға әкімшілік қысым көрсететін амал-тәсілдің бәрі жойылуы керек. - Мемлекеттің сот процесіне қатысуын азайтқан жөн. Мемлекеттік органдар арасындағы сот дауларын да ретке келтіретін кез келді. Егер екі министрлік заң нормаларын әртүрлі түсінсе, ондай мәселені Үкімет түпкілікті шешуге тиіс. Дәл осындай тәсілді мемлекеттік органдардың мемлекеттік ұйымдармен арадағы дауларына да қатысты қолдану қажет. -
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд
16 слайд
- Саяси реформалар "Күшті Президент — ықпалды Парламент — есеп беретін Үкімет"
формуласымен жүзеге асырылып жатыр. Бұл тұжырым — қоғамымыздың мызғымас
тұғыры.
-Біз қоғамға іріткі салуды емес, елді ізгі мақсатқа жұмылдыруды ойлауымыз керек.
Әділетті Қазақстан идеясының түпкі мәні — осы.
-Біздің алдымызда айрықша міндет тұр. Бұл — еліміздің егемендігін және жеріміздің
тұтастығын сақтап қалу.
-Елдігімізді қорғаудың ең басты жолы — берекелі бірлік. Бұдан басқа жол жоқ. Ел бірлігі
қашанда ең басты құндылық саналған. Қазір оның өзектілігі арта түсті.
16 слайд
- Саяси реформалар "Күшті Президент — ықпалды Парламент — есеп беретін Үкімет" формуласымен жүзеге асырылып жатыр. Бұл тұжырым — қоғамымыздың мызғымас тұғыры. -Біз қоғамға іріткі салуды емес, елді ізгі мақсатқа жұмылдыруды ойлауымыз керек. Әділетті Қазақстан идеясының түпкі мәні — осы. -Біздің алдымызда айрықша міндет тұр. Бұл — еліміздің егемендігін және жеріміздің тұтастығын сақтап қалу. -Елдігімізді қорғаудың ең басты жолы — берекелі бірлік. Бұдан басқа жол жоқ. Ел бірлігі қашанда ең басты құндылық саналған. Қазір оның өзектілігі арта түсті.
17 слайд
17 слайд
18 слайд
18 слайд