Материалдар / Құқық-өмір айнасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Құқық-өмір айнасы

Материал туралы қысқаша түсінік
сынып жетекшіге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
560
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Құқық - өмір айнасы» “ Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие керек, тәрбиесіз берілген білім – адамзаттың қас жауы, ол кел

1 слайд
«Құқық - өмір айнасы» “ Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие керек, тәрбиесіз берілген білім – адамзаттың қас жауы, ол келешекте оның өміріне қауіп әкеледі” Әбу Насыр Әл-Фараби

1 слайд

«Құқық - өмір айнасы» “ Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие керек, тәрбиесіз берілген білім – адамзаттың қас жауы, ол келешекте оның өміріне қауіп әкеледі” Әбу Насыр Әл-Фараби

Жүру барысы: І.Топтық жұмыс ІІ. Бүгінгі қоғамның көрінісі (бейнеролик) ІІІ.Мен заңды қаншалықты білемін? /Оқушы ойы тыңдала

2 слайд
Жүру барысы: І.Топтық жұмыс ІІ. Бүгінгі қоғамның көрінісі (бейнеролик) ІІІ.Мен заңды қаншалықты білемін? /Оқушы ойы тыңдалады/   ІV «Ойды аяқта» V «Ой елегіне өткіз» VI. Қорытынды VIІ. Рефлексия.

2 слайд

Жүру барысы: І.Топтық жұмыс ІІ. Бүгінгі қоғамның көрінісі (бейнеролик) ІІІ.Мен заңды қаншалықты білемін? /Оқушы ойы тыңдалады/   ІV «Ойды аяқта» V «Ой елегіне өткіз» VI. Қорытынды VIІ. Рефлексия.

Психологиялық тренинг: Психологиялық тренинг: «Аялы алақан» Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Нұсқау

3 слайд
Психологиялық тренинг: Психологиялық тренинг: «Аялы алақан» Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі ашық тәрбие сағатынан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)

3 слайд

Психологиялық тренинг: Психологиялық тренинг: «Аялы алақан» Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі ашық тәрбие сағатынан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)

«Мен заңды қаншалықты жақсы білемін?» 1-топ Сыныптағы бір бала екінші баланың сумкасын сызып тастады. 2-топ «Бір оқушы ө

4 слайд
«Мен заңды қаншалықты жақсы білемін?» 1-топ Сыныптағы бір бала екінші баланың сумкасын сызып тастады. 2-топ «Бір оқушы өзінен бір сынып төмен оқитын оқушыға ертең 100 теңге әкеліп бересің, әкелмесең басқаша сөйлесеміз» деп күш көрсетті. 3-топ Сатушы сатып алушыға байқамай артық ақша беріп  жіберді, сатып алушы өзіне тиесілі ақшадан артық екенін біле тұра қайтып бермеді.

4 слайд

«Мен заңды қаншалықты жақсы білемін?» 1-топ Сыныптағы бір бала екінші баланың сумкасын сызып тастады. 2-топ «Бір оқушы өзінен бір сынып төмен оқитын оқушыға ертең 100 теңге әкеліп бересің, әкелмесең басқаша сөйлесеміз» деп күш көрсетті. 3-топ Сатушы сатып алушыға байқамай артық ақша беріп  жіберді, сатып алушы өзіне тиесілі ақшадан артық екенін біле тұра қайтып бермеді.

Құқық туралы жалпы түсінік «Жас бала – жас бір шыбық, жас күнде қай түрде иіп тастасаң, есейгенде сол иілген күйінде қатып қа

5 слайд
Құқық туралы жалпы түсінік «Жас бала – жас бір шыбық, жас күнде қай түрде иіп тастасаң, есейгенде сол иілген күйінде қатып қалмақ», – деген екен. Демек, халық педагогикасына сүйене отырып, баланы патриоттыққа тәрбиелеу, отансүйгіштік пен ұлттық намысын ояту – ең басты мәселелердің бірі. Бәсекеге қабілетті дамыған 50 елдің қатарына қосылу үшін де бұл мәселенің маңызы зор. Ендеше ұрпақ тәрбиесіне бүкіл халық болып жұмылғанымыз жөн. Сонда ғана көтерер жүгіміз жеңілдеп, көкжиегіміз кеңеймек. М. Жұмабаев

5 слайд

Құқық туралы жалпы түсінік «Жас бала – жас бір шыбық, жас күнде қай түрде иіп тастасаң, есейгенде сол иілген күйінде қатып қалмақ», – деген екен. Демек, халық педагогикасына сүйене отырып, баланы патриоттыққа тәрбиелеу, отансүйгіштік пен ұлттық намысын ояту – ең басты мәселелердің бірі. Бәсекеге қабілетті дамыған 50 елдің қатарына қосылу үшін де бұл мәселенің маңызы зор. Ендеше ұрпақ тәрбиесіне бүкіл халық болып жұмылғанымыз жөн. Сонда ғана көтерер жүгіміз жеңілдеп, көкжиегіміз кеңеймек. М. Жұмабаев

1. Біреуге ор қазба........ 2. Қолыңмен істегенді........... 3. Заңның құрығы............ 4. Өш алғаннан гөрі......... 5. Әділ

6 слайд
1. Біреуге ор қазба........ 2. Қолыңмен істегенді........... 3. Заңның құрығы............ 4. Өш алғаннан гөрі......... 5. Әділ істің......... «Ойды аяқта»

6 слайд

1. Біреуге ор қазба........ 2. Қолыңмен істегенді........... 3. Заңның құрығы............ 4. Өш алғаннан гөрі......... 5. Әділ істің......... «Ойды аяқта»

• Отбасында өмір сүріп, тәрбиелену құқығы • Ата-анасымен, басқа да туыстарымен қарым-қатынас жасау құқығы•Ө з-өзін қорғауға, з

7 слайд
• Отбасында өмір сүріп, тәрбиелену құқығы • Ата-анасымен, басқа да туыстарымен қарым-қатынас жасау құқығы•Ө з-өзін қорғауға, заңм ен қорғалу құқы ғы •Ө з пікірін білідруге • Аты-жөні, ұлты болу құқығы •А зам атты ққа құқы ғы • Дұрыс тамақтану, тұрғын үй және медициналық көмек алу құқығы •Т егін білім алу құқы ғы •С абақтан ты с уақы тта еңбек ету құқы ғы , өз ж алақы сы м ен стипендиясы н ж арату құқы ғы •С алы м дар салы п, оны пайдалану құқы ғы • Авторлық құқықты жүзеге асыру құқығы • Балалар қоғам бірлестігіне қатысу құқығы • Сыйлыққа, мұраға алған заттарға жеке меншік құқығы •Ө м ір сүру құқы ғы •Ө з ата-анасы н білу құқы ғы• Сөз, ар-ождан бостандығы •Ж еке өм ір сүру құқы ғы • Адамдық қадір-қасиетіне қолсұғушылықтан қорғану құқығы • Мәдени және шығармашылық өмірге жан-жақты қатысу құқығы • Эксплуатацияның барлық түрінен қорғану құқығы •М ам анды қ таңдау құқы ғы

7 слайд

• Отбасында өмір сүріп, тәрбиелену құқығы • Ата-анасымен, басқа да туыстарымен қарым-қатынас жасау құқығы•Ө з-өзін қорғауға, заңм ен қорғалу құқы ғы •Ө з пікірін білідруге • Аты-жөні, ұлты болу құқығы •А зам атты ққа құқы ғы • Дұрыс тамақтану, тұрғын үй және медициналық көмек алу құқығы •Т егін білім алу құқы ғы •С абақтан ты с уақы тта еңбек ету құқы ғы , өз ж алақы сы м ен стипендиясы н ж арату құқы ғы •С алы м дар салы п, оны пайдалану құқы ғы • Авторлық құқықты жүзеге асыру құқығы • Балалар қоғам бірлестігіне қатысу құқығы • Сыйлыққа, мұраға алған заттарға жеке меншік құқығы •Ө м ір сүру құқы ғы •Ө з ата-анасы н білу құқы ғы• Сөз, ар-ождан бостандығы •Ж еке өм ір сүру құқы ғы • Адамдық қадір-қасиетіне қолсұғушылықтан қорғану құқығы • Мәдени және шығармашылық өмірге жан-жақты қатысу құқығы • Эксплуатацияның барлық түрінен қорғану құқығы •М ам анды қ таңдау құқы ғы

«Ой елегіне өткіз» Оқушы неге құқылы,міндеті? Білім алуға, емделуге, демалуға, ұрлық жасауға, қоршаған ортаны ластауғ

8 слайд
«Ой елегіне өткіз» Оқушы неге құқылы,міндеті? Білім алуға, емделуге, демалуға, ұрлық жасауға, қоршаған ортаны ластауға, өз сыныптастарына кедергі жасауға.

8 слайд

«Ой елегіне өткіз» Оқушы неге құқылы,міндеті? Білім алуға, емделуге, демалуға, ұрлық жасауға, қоршаған ортаны ластауға, өз сыныптастарына кедергі жасауға.

Мен міндеттімін:  білім алуға  тәртіп сақтауға  мектеп мүлкін сақтауға;  үлкендерді сыйлауға;  ана тілдің тазалығын сақ

9 слайд
Мен міндеттімін:  білім алуға  тәртіп сақтауға  мектеп мүлкін сақтауға;  үлкендерді сыйлауға;  ана тілдің тазалығын сақтауға;  әрдайым таза, ұқыпты жүруге;  темекі шекпеуге, спирттік ішімдіктер ішпеуге  Мектеп формасын сақтауға

9 слайд

Мен міндеттімін:  білім алуға  тәртіп сақтауға  мектеп мүлкін сақтауға;  үлкендерді сыйлауға;  ана тілдің тазалығын сақтауға;  әрдайым таза, ұқыпты жүруге;  темекі шекпеуге, спирттік ішімдіктер ішпеуге  Мектеп формасын сақтауға

М ін д е т т е р ім б а рҚұқық Мектеп Жарғысымен шектелген Қ ұ қ ы ғ ы м б а р

10 слайд
М ін д е т т е р ім б а рҚұқық Мектеп Жарғысымен шектелген Қ ұ қ ы ғ ы м б а р

10 слайд

М ін д е т т е р ім б а рҚұқық Мектеп Жарғысымен шектелген Қ ұ қ ы ғ ы м б а р

Қорытынды -тәрбиенің дұрыс берілмеуі бұзақылыққа, тәртіп бұзушылыққа әкеледі; -құрғақ және қатал тәрбие – қатыгездікке тәрбие

11 слайд
Қорытынды -тәрбиенің дұрыс берілмеуі бұзақылыққа, тәртіп бұзушылыққа әкеледі; -құрғақ және қатал тәрбие – қатыгездікке тәрбиелейді;

11 слайд

Қорытынды -тәрбиенің дұрыс берілмеуі бұзақылыққа, тәртіп бұзушылыққа әкеледі; -құрғақ және қатал тәрбие – қатыгездікке тәрбиелейді;

Рефлексия. Тілек ағашы «Бала еш уақытта іссіз отыра алмайтын болғандықтан, балаға ылғи пайдалы іс беріп отыру керек. Со

12 слайд
Рефлексия. Тілек ағашы «Бала еш уақытта іссіз отыра алмайтын болғандықтан, балаға ылғи пайдалы іс беріп отыру керек. Сол уақытта бала өмір бойы пайдалы іске әдеттенін өседі» М. Жұмабаев

12 слайд

Рефлексия. Тілек ағашы «Бала еш уақытта іссіз отыра алмайтын болғандықтан, балаға ылғи пайдалы іс беріп отыру керек. Сол уақытта бала өмір бойы пайдалы іске әдеттенін өседі» М. Жұмабаев