Материалдар / Құстардың қоректенуі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Құстардың қоректенуі

Материал туралы қысқаша түсінік
тәрбиешілерге арналған ашық оқу қызметі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2021
716
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Құстардың қоректенуі (ашық оқу қызметі) Білім беру саласы: «Таным» Бөлімі: Жаратылыстану Тәрбиеші: Рахмето

1 слайд
Құстардың қоректенуі (ашық оқу қызметі) Білім беру саласы: «Таным» Бөлімі: Жаратылыстану Тәрбиеші: Рахметова Х.С. 2019-2020 оұу жылы№ 19 «Балдәурен» бөбекжай-бақшасы

1 слайд

Құстардың қоректенуі (ашық оқу қызметі) Білім беру саласы: «Таным» Бөлімі: Жаратылыстану Тәрбиеші: Рахметова Х.С. 2019-2020 оұу жылы№ 19 «Балдәурен» бөбекжай-бақшасы

Білім беру саласы: Таным Бөлімі : Жаратылыстану. Ашық ұ йымдастырылған оқу қызмет інің т ақырыбы: « Құстардың қоректенуі

2 слайд
Білім беру саласы:  Таным Бөлімі : Жаратылыстану. Ашық ұ йымдастырылған оқу қызмет інің т ақырыбы:  « Құстардың қоректенуі » Мақсаты: балалардың құстар туралы түсінігін кеңейту, сөздік қорын байыту, байланыстырып сөйлеуге үйрету. Б алалардың ойлау қабілетін дамыту, тақпақтар айтқыза отырып тілдерін дамыту. Б алаларды адамгершілікке, табиғатты сүюге, табиғатқа қамқор бола білуге тәрбиелеу. Әдіс–тәсілдер:  көрсету, түсіндіру, сұрақ–жауап, дидактикалық ойындар, мақтау, мадақтау, қорытындылау. Керекті құралдар:  Дала және үй құстары ның суреттері. Ұйымдастыру кезеңі: - Балалар айналаға қараңдаршы, тобымыз бүгін ерекше безендірілген, айнала шарға, гүлге толы, - деп топқа назарларын аударып, көңіл-күйлерін көтереді. - Балалар қараңдаршы, бізге көптеген қонақтар келген екен, қане шаттық шеңберін құрып, келген қонақтармен амандасайықшы. Табиғатым тамаша, Көз тоймайды қараса Табиғатты аялап, Жүрейікші жараса. Сәлем саған жер – Ана! Сәлем саған нұрлы күн! Аман – есен болайық, Бейбітшілік қалайық. - Сәлеметсіздер ме, апайлар.Сәлеметсіздер ме, қонақтар! - Балалар орындарына отырады Оқу қызметінің барысы: Жұмбақ жасыру: Аяз қысып,өрнек сызып, Терезені торлайды. Қарға омбығып,бет домбығып, Сырғанап балалар ойнайды. Айтыңдаршы бөбектерім бұл қай кезде болады? ( Қыс)

2 слайд

Білім беру саласы:  Таным Бөлімі : Жаратылыстану. Ашық ұ йымдастырылған оқу қызмет інің т ақырыбы:  « Құстардың қоректенуі » Мақсаты: балалардың құстар туралы түсінігін кеңейту, сөздік қорын байыту, байланыстырып сөйлеуге үйрету. Б алалардың ойлау қабілетін дамыту, тақпақтар айтқыза отырып тілдерін дамыту. Б алаларды адамгершілікке, табиғатты сүюге, табиғатқа қамқор бола білуге тәрбиелеу. Әдіс–тәсілдер:  көрсету, түсіндіру, сұрақ–жауап, дидактикалық ойындар, мақтау, мадақтау, қорытындылау. Керекті құралдар:  Дала және үй құстары ның суреттері. Ұйымдастыру кезеңі: - Балалар айналаға қараңдаршы, тобымыз бүгін ерекше безендірілген, айнала шарға, гүлге толы, - деп топқа назарларын аударып, көңіл-күйлерін көтереді. - Балалар қараңдаршы, бізге көптеген қонақтар келген екен, қане шаттық шеңберін құрып, келген қонақтармен амандасайықшы. Табиғатым тамаша, Көз тоймайды қараса Табиғатты аялап, Жүрейікші жараса. Сәлем саған жер – Ана! Сәлем саған нұрлы күн! Аман – есен болайық, Бейбітшілік қалайық. - Сәлеметсіздер ме, апайлар.Сәлеметсіздер ме, қонақтар! - Балалар орындарына отырады Оқу қызметінің барысы: Жұмбақ жасыру: Аяз қысып,өрнек сызып, Терезені торлайды. Қарға омбығып,бет домбығып, Сырғанап балалар ойнайды. Айтыңдаршы бөбектерім бұл қай кезде болады? ( Қыс)

Жарайсыңдар.балалар! Тәрбиеші: - Балалар қазір жылдың қай мезгіл

3 слайд
Жарайсыңдар.балалар! Тәрбиеші: - Балалар қазір жылдың қай мезгілі? - Қыс мезгілі. - Қыста ауа–райы қандай болады? - Суық болады, жаңбыр, қар жауады. - Қыс мезгілінде неше ай бар? - Қыс мезгілінде үш ай бар. - Кім қыс айларын атап береді? - Желтоқсан, қаңтар, ақпан Билингвизм: желтоқсан-декабрь-december,қаңтар-январь-january, ақпан-февраль- february. Табиғат туралы видиоролик көрсету: -Балалар видиоролик не туралы деп ойлайсыңдар? -Табиғат туралы. Дұрыс айтасыңдар. Яғни,бізді қоршаған орта қалай аталады? - Табиғат деп аталады. - Табиғат нешеге бөлінеді? - Табиғат екіге бөлінеді, өлі және тірі табиғат. - Тас, құм, су, қар, мұз, тау, күн, жер, топырақ қай табиғатқа жатады? - Өлі табиғатқа жатады - Ал адамдар, жануарлар, құстар, ағаштар, жәндіктер, гүлдер, балықтар қай табиғатқа жатады? - Тірі табиғатқа жатады. - Осы екі табиғат бір–бірімен байланысты. Назарларын суретке аудару.   -Балалар биз серуенге шыққанда не істедік? -Жемсауытты неге ілдік? -Балалар жауап береді. Дұрыс айтасыңдар,яғни құстарға қамқорлық жасадық.   Бүгін біз құстар жайлы әңгімелесеміз.   Олай болса ,құстар жайлы кім не біледі екен? Бала: -Құстар  табиғаттың  бір болігі . Елімізде 500-ге жуық құстардын  түрлері  бар.   Олар  тіршілік  иелері . Құстар  ұрпақ өрбітеді.  Балапандарын  қанаттандырып , жауларынан  қорғайды. Құстар  табиғатқа  сән  береді , Адамдардын көңіл күйін көтереді Жарайсың!  

3 слайд

Жарайсыңдар.балалар! Тәрбиеші: - Балалар қазір жылдың қай мезгілі? - Қыс мезгілі. - Қыста ауа–райы қандай болады? - Суық болады, жаңбыр, қар жауады. - Қыс мезгілінде неше ай бар? - Қыс мезгілінде үш ай бар. - Кім қыс айларын атап береді? - Желтоқсан, қаңтар, ақпан Билингвизм: желтоқсан-декабрь-december,қаңтар-январь-january, ақпан-февраль- february. Табиғат туралы видиоролик көрсету: -Балалар видиоролик не туралы деп ойлайсыңдар? -Табиғат туралы. Дұрыс айтасыңдар. Яғни,бізді қоршаған орта қалай аталады? - Табиғат деп аталады. - Табиғат нешеге бөлінеді? - Табиғат екіге бөлінеді, өлі және тірі табиғат. - Тас, құм, су, қар, мұз, тау, күн, жер, топырақ қай табиғатқа жатады? - Өлі табиғатқа жатады - Ал адамдар, жануарлар, құстар, ағаштар, жәндіктер, гүлдер, балықтар қай табиғатқа жатады? - Тірі табиғатқа жатады. - Осы екі табиғат бір–бірімен байланысты. Назарларын суретке аудару.   -Балалар биз серуенге шыққанда не істедік? -Жемсауытты неге ілдік? -Балалар жауап береді. Дұрыс айтасыңдар,яғни құстарға қамқорлық жасадық.   Бүгін біз құстар жайлы әңгімелесеміз.   Олай болса ,құстар жайлы кім не біледі екен? Бала: -Құстар  табиғаттың  бір болігі . Елімізде 500-ге жуық құстардын  түрлері  бар.   Олар  тіршілік  иелері . Құстар  ұрпақ өрбітеді.  Балапандарын  қанаттандырып , жауларынан  қорғайды. Құстар  табиғатқа  сән  береді , Адамдардын көңіл күйін көтереді Жарайсың!  

- Құстар нешеге бөлінеді? Бала: -құстар екіге бөлінеді уй құстары және дала құстары . Дала құстары өз азықтарын өздері тау

4 слайд
- Құстар нешеге бөлінеді? Бала: -құстар екіге бөлінеді уй құстары және дала құстары . Дала құстары өз азықтарын өздері тауып жейді¸ олар аспанда ұшып жүреді. Қыста құстарға жем тауып жеу қиынға түседі. Сондықтан адамдар жемсауыт жасап, оны ағаш бұтақтарына іліп қояды. Жемсауытқа нан қиқымдарын және т.б. жем салады. Ал үй құстары адамдардың көмегімен азықтанады. Оларға адамдар қамқорлық жасайды. Дұрыс айтасың. -Құстардың қандай пайдасы бар? Бала: - Құстар зиянды құрт-құмырсқалармен қоректенеді. Ағаштардағы көптеген зиянды жәндіктерді құртады. Сондықтан оларды  табиғат  емшілері  деп атаймыз.Сонымен қатар үй құстарының етін,жұмыртқасын жейміз, жұмсақ жүндерінен әжелеріміз жастық тіккен. Жарайсың,керемет! Дұрыс айтасыңдар, балалар құстардың адам өмірінде көп пайдасы бар. Құстардың суреттерін көрсету. Үй құстары-әтеш,үйрек,қаз,үндік. Дала құстары-бүркіт,қарлығаш,қарға,торғай,тоқылдақ. Құстың суретін көрсету – құстың қауырсыны яғни, қанаты қатты болады,осы қанат арқылы құс ұшады.Ал кеудесіндегі жүні жұмсақ болады-олардан жастықтар,көрпелер жасауға болады екен. Флепчатпен дидактикалық ойын : Құстарды өз мекеніне орналастыр» Сергіту сәті: музыка әуенімен орындау Тосын сәт: теледидардан әже көрсетіледі,әженің сөзі:сәлеметсіңдер ме балалар! өркендерің өссін.Балалар бағанадан байқап отырсам өздерің көп білетін сияқтысыңдар.Әсіресе құстардың түрін жақсы біледі екенсіңдер.Құстардың екіге бөлінетінін ,олардың дала және үй құсы екенін,атауларын да біліп отырсыңдар.Балалар олай болса мен сендерге осы білгендеріңнің үстіне тағы мәлімет беріп кетейін. Ертеректе ауа райын бақылайтын,уақытты көрсететін көптеген құрылғылар болмаған,сол кезде біздің дана ата-бабаларымыз уақытты да,күннің ауа-райын да осы табиғаттан білетін болған. Сондай-ақ құстар арқылы көптеген болжауларды білуге болады. Мысалы: құс төмен ұшса – қар жауады, жоғары ұшса – күн жылынады. Сауысқан шықылдаса хабар естиміз. Құс жүнін үрпитсе, жаңбыр жауады. -Осы әженің айтқанынан не ұқтыңдар? -Әжейдің айтқандары естеріңде қалды ма? Олай болса,мен сендердің білімдеріңді ойын арқылы тексеріп көрейін. Ойын шарты: суреттегі құстардың қылығы мен суреттерді сәйкестендіріңдер.   -

4 слайд

- Құстар нешеге бөлінеді? Бала: -құстар екіге бөлінеді уй құстары және дала құстары . Дала құстары өз азықтарын өздері тауып жейді¸ олар аспанда ұшып жүреді. Қыста құстарға жем тауып жеу қиынға түседі. Сондықтан адамдар жемсауыт жасап, оны ағаш бұтақтарына іліп қояды. Жемсауытқа нан қиқымдарын және т.б. жем салады. Ал үй құстары адамдардың көмегімен азықтанады. Оларға адамдар қамқорлық жасайды. Дұрыс айтасың. -Құстардың қандай пайдасы бар? Бала: - Құстар зиянды құрт-құмырсқалармен қоректенеді. Ағаштардағы көптеген зиянды жәндіктерді құртады. Сондықтан оларды  табиғат  емшілері  деп атаймыз.Сонымен қатар үй құстарының етін,жұмыртқасын жейміз, жұмсақ жүндерінен әжелеріміз жастық тіккен. Жарайсың,керемет! Дұрыс айтасыңдар, балалар құстардың адам өмірінде көп пайдасы бар. Құстардың суреттерін көрсету. Үй құстары-әтеш,үйрек,қаз,үндік. Дала құстары-бүркіт,қарлығаш,қарға,торғай,тоқылдақ. Құстың суретін көрсету – құстың қауырсыны яғни, қанаты қатты болады,осы қанат арқылы құс ұшады.Ал кеудесіндегі жүні жұмсақ болады-олардан жастықтар,көрпелер жасауға болады екен. Флепчатпен дидактикалық ойын : Құстарды өз мекеніне орналастыр» Сергіту сәті: музыка әуенімен орындау Тосын сәт: теледидардан әже көрсетіледі,әженің сөзі:сәлеметсіңдер ме балалар! өркендерің өссін.Балалар бағанадан байқап отырсам өздерің көп білетін сияқтысыңдар.Әсіресе құстардың түрін жақсы біледі екенсіңдер.Құстардың екіге бөлінетінін ,олардың дала және үй құсы екенін,атауларын да біліп отырсыңдар.Балалар олай болса мен сендерге осы білгендеріңнің үстіне тағы мәлімет беріп кетейін. Ертеректе ауа райын бақылайтын,уақытты көрсететін көптеген құрылғылар болмаған,сол кезде біздің дана ата-бабаларымыз уақытты да,күннің ауа-райын да осы табиғаттан білетін болған. Сондай-ақ құстар арқылы көптеген болжауларды білуге болады. Мысалы: құс төмен ұшса – қар жауады, жоғары ұшса – күн жылынады. Сауысқан шықылдаса хабар естиміз. Құс жүнін үрпитсе, жаңбыр жауады. -Осы әженің айтқанынан не ұқтыңдар? -Әжейдің айтқандары естеріңде қалды ма? Олай болса,мен сендердің білімдеріңді ойын арқылы тексеріп көрейін. Ойын шарты: суреттегі құстардың қылығы мен суреттерді сәйкестендіріңдер.   -

Балалар осы құстар туралы тақпақтар білесіңдер ме? -ия,білеміз. Олай болса,әжейге құстар туралы тақпағымызды айтып

5 слайд
Балалар осы құстар туралы тақпақтар білесіңдер ме? -ия,білеміз. Олай болса,әжейге құстар туралы тақпағымызды айтып берейікші. Балалар қуана келіседі. Торғай, торғай, торғайсың Жақын неге қонбайсың Жем шашайын тойып ал, Сонда аязға тоңбайсын.   Нан қиқымын шашпаңдар, Жерде жатса баспаңдар. Теріп алып қастерлеп, Торғайларға тастаңдар.   Қорытындылау: Дидактикалық ойын: «Балапандар шеруі» ойыны Шарты: мен сендерге сөйлемнің басын бастаймын, сендер аяқтайсыңыздар. - Құстар ұша алады, өйткені ... - Оның қанаты бар. - Құстар қоректенеді ... - Құрт, құмырсқа, жәндіктер, дәндермен. - Дала құстары ... - Тырна, аққу, қарлығаш, қарға, торғай, сауысқан. - Үй құстары ... - Әтеш, тауық, үйрек, қаз. - Құстар қорғайды ... - Ағаштарды. -Құстың қанаты... – қатты -Құстың жүні... - жұмсақ - Құстар бір–біріне ұқсайды, .... - Жүнімен, қанатымен, құйрығымен, тұмсығымен, жұмыртқасымен, аяғымен ұқсайды. Жарайсыңдар! Балалар сендер оқу қызметіне жақсы қатыстыңдар,сендерге көп-көп рахмет! Күтілетін нәтиже: Қолдана алады: құстар туралы түсініктерге ие

5 слайд

Балалар осы құстар туралы тақпақтар білесіңдер ме? -ия,білеміз. Олай болса,әжейге құстар туралы тақпағымызды айтып берейікші. Балалар қуана келіседі. Торғай, торғай, торғайсың Жақын неге қонбайсың Жем шашайын тойып ал, Сонда аязға тоңбайсын.   Нан қиқымын шашпаңдар, Жерде жатса баспаңдар. Теріп алып қастерлеп, Торғайларға тастаңдар.   Қорытындылау: Дидактикалық ойын: «Балапандар шеруі» ойыны Шарты: мен сендерге сөйлемнің басын бастаймын, сендер аяқтайсыңыздар. - Құстар ұша алады, өйткені ... - Оның қанаты бар. - Құстар қоректенеді ... - Құрт, құмырсқа, жәндіктер, дәндермен. - Дала құстары ... - Тырна, аққу, қарлығаш, қарға, торғай, сауысқан. - Үй құстары ... - Әтеш, тауық, үйрек, қаз. - Құстар қорғайды ... - Ағаштарды. -Құстың қанаты... – қатты -Құстың жүні... - жұмсақ - Құстар бір–біріне ұқсайды, .... - Жүнімен, қанатымен, құйрығымен, тұмсығымен, жұмыртқасымен, аяғымен ұқсайды. Жарайсыңдар! Балалар сендер оқу қызметіне жақсы қатыстыңдар,сендерге көп-көп рахмет! Күтілетін нәтиже: Қолдана алады: құстар туралы түсініктерге ие

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд