Материалдар / Қысқа мерзімді сабақ жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2019
334
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Абай Құнанбайұлы «Ескендір» поэмасы Оқу мақсаты: 10.2.4.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелерге т

1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Абай Құнанбайұлы «Ескендір» поэмасы Оқу мақсаты: 10.2.4.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы өзіндік пікірін қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу. Сабақтың мақсаты: Көркем шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы өзіндік пікірін қосып, әңгіме жазу. Бағалау критерийі: • Көркем шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасайды; • Өзіндік пікірін қосып, әңгіме жазады.

Оқиға тізбегі («Т IMELINE » әдісі) Тапсырма. Тақырыпқа қатысты берілген суреттерді оқиға желісіне сай орналастырыңдар. Оқиға ж

2 слайд
Оқиға тізбегі («Т IMELINE » әдісі) Тапсырма. Тақырыпқа қатысты берілген суреттерді оқиға желісіне сай орналастырыңдар. Оқиға желісін қысқаша баяндап беріңдер. Топтық жұмыс

Оқиға тізбегі (жауабы)

3 слайд
Оқиға тізбегі (жауабы)

Оқиға тізбегін құрастыруға арналған кесте

4 слайд
Оқиға тізбегін құрастыруға арналған кесте

1-тапсырма. Таразылайық. Жұптық жұмыс Талқылау сұрақтарына жауап бере отырып, кестені толтырыңдар.  Алтын мен қару-жарақтың с

5 слайд
1-тапсырма. Таразылайық. Жұптық жұмыс Талқылау сұрақтарына жауап бере отырып, кестені толтырыңдар.  Алтын мен қару-жарақтың салмағы баса алмаған бас сүйектің бір уыс құм салғанда жеңіл тартуын қалай түсіндіресіңдер?  Алтын мен қару-жарақ нені білдіреді?  Аристотельдің алтын мен бас сүйекті таразыға тартудағы мақсаты қандай?  Құмды қандай деталь түрінде қолданып тұр?  Аристотель философиясының түйінді ойын жеткізіңдер. Үзінді Пікір         Мақал-мәтел   Философиялық ой  

Бағалау критерийі Дескриптор Көркем шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасайды . Мәселені анықтайды Мәселеге қатысты п

6 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор Көркем шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасайды . Мәселені анықтайды Мәселеге қатысты пікір білдіреді Тиісті мақал - мәтелмен байланыстырады Философиялық оймен қорытындылайды

Қысқа әңгіме жазу. Жеке жұмыс Тапсырма. «Поэмадағы оқиғалардың орындарын ауыстырып (өткенге оралу немесе болашаққа өту), өз

7 слайд
Қысқа әңгіме жазу. Жеке жұмыс Тапсырма. «Поэмадағы оқиғалардың орындарын ауыстырып (өткенге оралу немесе болашаққа өту), өзіндік көзқарас тұрғысынан қысқа әңгіме құрастырып көріңдер. (50 сөз) Мысалы, Аристотель мен Ескендірдің диалогы әңгіменің басында орын алып, алайда Ескендір оның сөзіне құлақ аспауы мүмкін. Әңгіме жазуда «Уақыт-орын-оқиға» бірлігін басшылыққа алған жөн . Бағалау критерийі Дескриптор Өзіндік пікірін қосып, әңгіме жазады. Поэмадағы оқиға орнын ауыстырады. «Уақыт-орын-оқиға» бірлігін сақтайды. Өзіндік пікірін қосады.

Мендік пікір  Мені таңғалдырғаны  Мені түңілдіргені  Мені қуантқаны  Мені өкінткені РЕФЛЕКСИЯ

8 слайд
Мендік пікір  Мені таңғалдырғаны  Мені түңілдіргені  Мені қуантқаны  Мені өкінткені РЕФЛЕКСИЯ