Материалдар / Қысқа мерзімі жоспар презентациясы

Қысқа мерзімі жоспар презентациясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика қысқа мерзімі жоспар презентациясы жанартылған бағдарлама бойынша
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Мамыр 2019
440
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қ ы с қ а м е р з ім д і ж о с п а р Павлодар қаласының №25 жалпы орта білім беру мектебінің математика пәнінің мұғал

1 слайд
Қ ы с қ а м е р з ім д і ж о с п а р Павлодар қаласының №25 жалпы орта білім беру мектебінің математика пәнінің мұғалімі Жумабаев Серик Хамзинович « Өрлеу »БАҰО»АҚ филиалы «Павлодар облысы бойынша П Қ Б А И»

1 слайд

Қ ы с қ а м е р з ім д і ж о с п а р Павлодар қаласының №25 жалпы орта білім беру мектебінің математика пәнінің мұғалімі Жумабаев Серик Хамзинович « Өрлеу »БАҰО»АҚ филиалы «Павлодар облысы бойынша П Қ Б А И»

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1.А.«Бүтін көрсеткішті дәреже» Сабақтың тақырыбы:

2 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1.А.«Бүтін көрсеткішті дәреже» Сабақтың тақырыбы: Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру; • • М Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары : Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін білу; Сабақтың мақсаты: Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелер- дің қасиеттерін білу және қолдану Тілдік мақсаттар: - алгебралық өрнектің анықтамасын, дәрежелердің қасиеттерін айта алады; Пәнге қатысты лексика мен терминология алгебралық өрнек; ықшамдау ; квадраттау ; кубтау ; дәрежеге шығару .

2 слайд

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1.А.«Бүтін көрсеткішті дәреже» Сабақтың тақырыбы: Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру; • • М Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары : Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін білу; Сабақтың мақсаты: Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелер- дің қасиеттерін білу және қолдану Тілдік мақсаттар: - алгебралық өрнектің анықтамасын, дәрежелердің қасиеттерін айта алады; Пәнге қатысты лексика мен терминология алгебралық өрнек; ықшамдау ; квадраттау ; кубтау ; дәрежеге шығару .

Құндылықтарға баулу : «Жалпы бірдей еңбек қоғамы»-бұл тұлғаның жалпы мәдениетінің, жауапкершілігінің дамып қалыптасуына, ө

3 слайд
Құндылықтарға баулу : «Жалпы бірдей еңбек қоғамы»-бұл тұлғаның жалпы мәдениетінің, жауапкершілігінің дамып қалыптасуына, өзгелердің ой пікірмен санасуына септігін тигізеді. Пәнаралық байланыс Физика пәнымен байланыс бар екенің 3 тапсырмада байқауға болады. Темір жылу мөлшерін анықтағанда , дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады. Алдынғы Білім: Санды өрнектердің мәндерін табуда бутін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану

3 слайд

Құндылықтарға баулу : «Жалпы бірдей еңбек қоғамы»-бұл тұлғаның жалпы мәдениетінің, жауапкершілігінің дамып қалыптасуына, өзгелердің ой пікірмен санасуына септігін тигізеді. Пәнаралық байланыс Физика пәнымен байланыс бар екенің 3 тапсырмада байқауға болады. Темір жылу мөлшерін анықтағанда , дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады. Алдынғы Білім: Санды өрнектердің мәндерін табуда бутін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану

Бағалау критерийі : Білім алушы: Алгебралық өрнектерді ықшам дауда дәрежелердің қасиеттерін біледі және қолданады - Дәреженің

4 слайд
Бағалау критерийі : Білім алушы: Алгебралық өрнектерді ықшам дауда дәрежелердің қасиеттерін біледі және қолданады - Дәреженің қасиеттерін қолда- нып,өрнекті ықшамдайды Белсенді оқу әдістері: - Джигсо - - Саралау әдістері: Тапсырма 2. Топтар денгейлері әртүрлі оқ- дан құрылған. Күрделігіне қарай алға ілгерілеп отырып тапсырмалар беріледі.

4 слайд

Бағалау критерийі : Білім алушы: Алгебралық өрнектерді ықшам дауда дәрежелердің қасиеттерін біледі және қолданады - Дәреженің қасиеттерін қолда- нып,өрнекті ықшамдайды Белсенді оқу әдістері: - Джигсо - - Саралау әдістері: Тапсырма 2. Топтар денгейлері әртүрлі оқ- дан құрылған. Күрделігіне қарай алға ілгерілеп отырып тапсырмалар беріледі.

Сабақ барысы Сыныпта жағымды психологиялық жағдай орнату. «Сиқырлы таяқша» ойынын ойнату . Балалар дөңгелене тұрып, сиқырлы т

5 слайд
Сабақ барысы Сыныпта жағымды психологиялық жағдай орнату. «Сиқырлы таяқша» ойынын ойнату . Балалар дөңгелене тұрып, сиқырлы таяқшаны бір – біріне көрсетіп, сол баланың жақсы қасиеттерін айтады. . Сол арада мұғалім қолдарына қызыл, көк, жасыл, сары смайликтер жабыстырып шығады. Қолдарыңдағы смайликтер арқылы сынып төрт топқа бөлініп, орындарына жайғасады. ІІ Оқушылар білімін өзектендіру. 1) 2) 3) Тексеру: («+» дұрыс немесе «-» дұрыс еместігін көрсету.) Жұптағы жұмысты (өзара бағалау) Дескриптор-1 Білім алушы - бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін анықтайды - дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады. Дескриптор-2 - бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін анықтайды -дәрежелерді бөлу қасиетін қолданады. Дескриптор-3 - бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін анықтайды -дәрежені дәрежеге шығару қасиетін қолданады;  

5 слайд

Сабақ барысы Сыныпта жағымды психологиялық жағдай орнату. «Сиқырлы таяқша» ойынын ойнату . Балалар дөңгелене тұрып, сиқырлы таяқшаны бір – біріне көрсетіп, сол баланың жақсы қасиеттерін айтады. . Сол арада мұғалім қолдарына қызыл, көк, жасыл, сары смайликтер жабыстырып шығады. Қолдарыңдағы смайликтер арқылы сынып төрт топқа бөлініп, орындарына жайғасады. ІІ Оқушылар білімін өзектендіру. 1) 2) 3) Тексеру: («+» дұрыс немесе «-» дұрыс еместігін көрсету.) Жұптағы жұмысты (өзара бағалау) Дескриптор-1 Білім алушы - бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін анықтайды - дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады. Дескриптор-2 - бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін анықтайды -дәрежелерді бөлу қасиетін қолданады. Дескриптор-3 - бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін анықтайды -дәрежені дәрежеге шығару қасиетін қолданады;  

ІІІ Жаңа тақырыпты түсіндіру. Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін анықтайды. Мұғалім: Тапсырма 2 Өрн

6 слайд
ІІІ Жаңа тақырыпты түсіндіру.   Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін анықтайды.  Мұғалім: Тапсырма 2 Өрнекті ықшамдаңыз А) Дескриптор: а) Білім алушы - натурал және бүтін сандардың көбейту ерешесін қолданады; - дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады В) Дескриптор: в) Білім алушы -берілген ережені қолданады; -бөлшектерді бөлу ережесін қолданады; -дәрежені дәрежеге шығару қасиетін қолданады; - дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады; -дәрежелерді бөлу қасиетін қолданады. С) Дескриптор: с) Білім алушы -берілген ережені қолданады; -бөлшектерді бөлу ережесін қолданады; -қатнасты дәрежеге шығару ережесін қолданады; -бөлшектерді қысқарту ережесін қолданады; Д) Дескриптор: д) Білім алушы -дәрежені дәрежеге шығару қасиетін қолданады; -дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады; -дәрежелерді бөлу қасиетін қолданады; -санның дәрежесін табады; -өрнекті ықшамдайды. Кері байланыс(дәптер тексеру +және-) n n а а 1      3 2 5 10 3 авс вс а    3 2 1 6 2 25 3 6 12                 а вх в а х n n а а 1  2 2          в а ав в а n n а а 1                23 5 322 2 2 32 2 2 10 2 5 с в х с а в вс а     

6 слайд

ІІІ Жаңа тақырыпты түсіндіру.   Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін анықтайды.  Мұғалім: Тапсырма 2 Өрнекті ықшамдаңыз А) Дескриптор: а) Білім алушы - натурал және бүтін сандардың көбейту ерешесін қолданады; - дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады В) Дескриптор: в) Білім алушы -берілген ережені қолданады; -бөлшектерді бөлу ережесін қолданады; -дәрежені дәрежеге шығару қасиетін қолданады; - дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады; -дәрежелерді бөлу қасиетін қолданады. С) Дескриптор: с) Білім алушы -берілген ережені қолданады; -бөлшектерді бөлу ережесін қолданады; -қатнасты дәрежеге шығару ережесін қолданады; -бөлшектерді қысқарту ережесін қолданады; Д) Дескриптор: д) Білім алушы -дәрежені дәрежеге шығару қасиетін қолданады; -дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады; -дәрежелерді бөлу қасиетін қолданады; -санның дәрежесін табады; -өрнекті ықшамдайды. Кері байланыс(дәптер тексеру +және-) n n а а 1      3 2 5 10 3 авс вс а    3 2 1 6 2 25 3 6 12                 а вх в а х n n а а 1  2 2          в а ав в а n n а а 1                23 5 322 2 2 32 2 2 10 2 5 с в х с а в вс а     

Сергіту сәті: қимыл- қозғалысқа берілген би «Қызыл өрік» ІV Бекіту Тапсырма 3 500г темір кесегін -10 0 С-тан +10 0 С –қа де

7 слайд
Сергіту сәті: қимыл- қозғалысқа берілген би «Қызыл өрік» ІV Бекіту Тапсырма 3 500г темір кесегін -10 0 С-тан +10 0 С –қа дейін қыздыру үшін қажетті жылу мөлшері (темірдің меншікті жылу сыйымдылығы 780Дж/кг 0 С ) Дескриптор: Білім алушы 500г-ді киллограмға аударғанда бүтін көрсеткішті дәреже қолданым санды жазады; - жылу мөлшерін анықтайтын формуланы қолданады; - дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады.

7 слайд

Сергіту сәті: қимыл- қозғалысқа берілген би «Қызыл өрік» ІV Бекіту Тапсырма 3 500г темір кесегін -10 0 С-тан +10 0 С –қа дейін қыздыру үшін қажетті жылу мөлшері (темірдің меншікті жылу сыйымдылығы 780Дж/кг 0 С ) Дескриптор: Білім алушы 500г-ді киллограмға аударғанда бүтін көрсеткішті дәреже қолданым санды жазады; - жылу мөлшерін анықтайтын формуланы қолданады; - дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады.

Үй тапсырмасы: п. 3. 4, № Рефлексия - мен не білемін? - менің не білгім келеді? - мен не білдім? БББ кестесін толтырту.

8 слайд
Үй тапсырмасы: п. 3. 4, № Рефлексия - мен не білемін? - менің не білгім келеді? - мен не білдім? БББ кестесін толтырту.

8 слайд

Үй тапсырмасы: п. 3. 4, № Рефлексия - мен не білемін? - менің не білгім келеді? - мен не білдім? БББ кестесін толтырту.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ