Қысқа мерзімі жоспар презентациясы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қысқа мерзімі жоспар презентациясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика қысқа мерзімі жоспар презентациясы жанартылған бағдарлама бойынша
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қ ы с қ а м е р з ім д і ж о с п а р Павлодар қаласының №25 жалпы орта білім беру мектебінің математика пәнінің мұғал

#1 слайд
Қ ы с қ а м е р з ім д і ж о с п а р Павлодар қаласының №25 жалпы орта білім беру мектебінің математика пәнінің мұғалімі Жумабаев Серик Хамзинович « Өрлеу »БАҰО»АҚ филиалы «Павлодар облысы бойынша П Қ Б А И»

1 слайд

Қ ы с қ а м е р з ім д і ж о с п а р Павлодар қаласының №25 жалпы орта білім беру мектебінің математика пәнінің мұғалімі Жумабаев Серик Хамзинович « Өрлеу »БАҰО»АҚ филиалы «Павлодар облысы бойынша П Қ Б А И»

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1.А.«Бүтін көрсеткішті дәреже» Сабақтың тақырыбы:

#2 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1.А.«Бүтін көрсеткішті дәреже» Сабақтың тақырыбы: Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру; • • М Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары : Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін білу; Сабақтың мақсаты: Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелер- дің қасиеттерін білу және қолдану Тілдік мақсаттар: - алгебралық өрнектің анықтамасын, дәрежелердің қасиеттерін айта алады; Пәнге қатысты лексика мен терминология алгебралық өрнек; ықшамдау ; квадраттау ; кубтау ; дәрежеге шығару .

2 слайд

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1.А.«Бүтін көрсеткішті дәреже» Сабақтың тақырыбы: Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру; • • М Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары : Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін білу; Сабақтың мақсаты: Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелер- дің қасиеттерін білу және қолдану Тілдік мақсаттар: - алгебралық өрнектің анықтамасын, дәрежелердің қасиеттерін айта алады; Пәнге қатысты лексика мен терминология алгебралық өрнек; ықшамдау ; квадраттау ; кубтау ; дәрежеге шығару .

Құндылықтарға баулу : «Жалпы бірдей еңбек қоғамы»-бұл тұлғаның жалпы мәдениетінің, жауапкершілігінің дамып қалыптасуына, ө

#3 слайд
Құндылықтарға баулу : «Жалпы бірдей еңбек қоғамы»-бұл тұлғаның жалпы мәдениетінің, жауапкершілігінің дамып қалыптасуына, өзгелердің ой пікірмен санасуына септігін тигізеді. Пәнаралық байланыс Физика пәнымен байланыс бар екенің 3 тапсырмада байқауға болады. Темір жылу мөлшерін анықтағанда , дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады. Алдынғы Білім: Санды өрнектердің мәндерін табуда бутін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану

3 слайд

Құндылықтарға баулу : «Жалпы бірдей еңбек қоғамы»-бұл тұлғаның жалпы мәдениетінің, жауапкершілігінің дамып қалыптасуына, өзгелердің ой пікірмен санасуына септігін тигізеді. Пәнаралық байланыс Физика пәнымен байланыс бар екенің 3 тапсырмада байқауға болады. Темір жылу мөлшерін анықтағанда , дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады. Алдынғы Білім: Санды өрнектердің мәндерін табуда бутін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану

Бағалау критерийі : Білім алушы: Алгебралық өрнектерді ықшам дауда дәрежелердің қасиеттерін біледі және қолданады - Дәреженің

#4 слайд
Бағалау критерийі : Білім алушы: Алгебралық өрнектерді ықшам дауда дәрежелердің қасиеттерін біледі және қолданады - Дәреженің қасиеттерін қолда- нып,өрнекті ықшамдайды Белсенді оқу әдістері: - Джигсо - - Саралау әдістері: Тапсырма 2. Топтар денгейлері әртүрлі оқ- дан құрылған. Күрделігіне қарай алға ілгерілеп отырып тапсырмалар беріледі.

4 слайд

Бағалау критерийі : Білім алушы: Алгебралық өрнектерді ықшам дауда дәрежелердің қасиеттерін біледі және қолданады - Дәреженің қасиеттерін қолда- нып,өрнекті ықшамдайды Белсенді оқу әдістері: - Джигсо - - Саралау әдістері: Тапсырма 2. Топтар денгейлері әртүрлі оқ- дан құрылған. Күрделігіне қарай алға ілгерілеп отырып тапсырмалар беріледі.

Сабақ барысы Сыныпта жағымды психологиялық жағдай орнату. «Сиқырлы таяқша» ойынын ойнату . Балалар дөңгелене тұрып, сиқырлы т

#5 слайд
Сабақ барысы Сыныпта жағымды психологиялық жағдай орнату. «Сиқырлы таяқша» ойынын ойнату . Балалар дөңгелене тұрып, сиқырлы таяқшаны бір – біріне көрсетіп, сол баланың жақсы қасиеттерін айтады. . Сол арада мұғалім қолдарына қызыл, көк, жасыл, сары смайликтер жабыстырып шығады. Қолдарыңдағы смайликтер арқылы сынып төрт топқа бөлініп, орындарына жайғасады. ІІ Оқушылар білімін өзектендіру. 1) 2) 3) Тексеру: («+» дұрыс немесе «-» дұрыс еместігін көрсету.) Жұптағы жұмысты (өзара бағалау) Дескриптор-1 Білім алушы - бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін анықтайды - дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады. Дескриптор-2 - бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін анықтайды -дәрежелерді бөлу қасиетін қолданады. Дескриптор-3 - бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін анықтайды -дәрежені дәрежеге шығару қасиетін қолданады;  

5 слайд

Сабақ барысы Сыныпта жағымды психологиялық жағдай орнату. «Сиқырлы таяқша» ойынын ойнату . Балалар дөңгелене тұрып, сиқырлы таяқшаны бір – біріне көрсетіп, сол баланың жақсы қасиеттерін айтады. . Сол арада мұғалім қолдарына қызыл, көк, жасыл, сары смайликтер жабыстырып шығады. Қолдарыңдағы смайликтер арқылы сынып төрт топқа бөлініп, орындарына жайғасады. ІІ Оқушылар білімін өзектендіру. 1) 2) 3) Тексеру: («+» дұрыс немесе «-» дұрыс еместігін көрсету.) Жұптағы жұмысты (өзара бағалау) Дескриптор-1 Білім алушы - бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін анықтайды - дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады. Дескриптор-2 - бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін анықтайды -дәрежелерді бөлу қасиетін қолданады. Дескриптор-3 - бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін анықтайды -дәрежені дәрежеге шығару қасиетін қолданады;  

ІІІ Жаңа тақырыпты түсіндіру. Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін анықтайды. Мұғалім: Тапсырма 2 Өрн

#6 слайд
ІІІ Жаңа тақырыпты түсіндіру.   Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін анықтайды.  Мұғалім: Тапсырма 2 Өрнекті ықшамдаңыз А) Дескриптор: а) Білім алушы - натурал және бүтін сандардың көбейту ерешесін қолданады; - дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады В) Дескриптор: в) Білім алушы -берілген ережені қолданады; -бөлшектерді бөлу ережесін қолданады; -дәрежені дәрежеге шығару қасиетін қолданады; - дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады; -дәрежелерді бөлу қасиетін қолданады. С) Дескриптор: с) Білім алушы -берілген ережені қолданады; -бөлшектерді бөлу ережесін қолданады; -қатнасты дәрежеге шығару ережесін қолданады; -бөлшектерді қысқарту ережесін қолданады; Д) Дескриптор: д) Білім алушы -дәрежені дәрежеге шығару қасиетін қолданады; -дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады; -дәрежелерді бөлу қасиетін қолданады; -санның дәрежесін табады; -өрнекті ықшамдайды. Кері байланыс(дәптер тексеру +және-) n n а а 1      3 2 5 10 3 авс вс а    3 2 1 6 2 25 3 6 12                 а вх в а х n n а а 1  2 2          в а ав в а n n а а 1                23 5 322 2 2 32 2 2 10 2 5 с в х с а в вс а     

6 слайд

ІІІ Жаңа тақырыпты түсіндіру.   Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін анықтайды.  Мұғалім: Тапсырма 2 Өрнекті ықшамдаңыз А) Дескриптор: а) Білім алушы - натурал және бүтін сандардың көбейту ерешесін қолданады; - дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады В) Дескриптор: в) Білім алушы -берілген ережені қолданады; -бөлшектерді бөлу ережесін қолданады; -дәрежені дәрежеге шығару қасиетін қолданады; - дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады; -дәрежелерді бөлу қасиетін қолданады. С) Дескриптор: с) Білім алушы -берілген ережені қолданады; -бөлшектерді бөлу ережесін қолданады; -қатнасты дәрежеге шығару ережесін қолданады; -бөлшектерді қысқарту ережесін қолданады; Д) Дескриптор: д) Білім алушы -дәрежені дәрежеге шығару қасиетін қолданады; -дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады; -дәрежелерді бөлу қасиетін қолданады; -санның дәрежесін табады; -өрнекті ықшамдайды. Кері байланыс(дәптер тексеру +және-) n n а а 1      3 2 5 10 3 авс вс а    3 2 1 6 2 25 3 6 12                 а вх в а х n n а а 1  2 2          в а ав в а n n а а 1                23 5 322 2 2 32 2 2 10 2 5 с в х с а в вс а     

Сергіту сәті: қимыл- қозғалысқа берілген би «Қызыл өрік» ІV Бекіту Тапсырма 3 500г темір кесегін -10 0 С-тан +10 0 С –қа де

#7 слайд
Сергіту сәті: қимыл- қозғалысқа берілген би «Қызыл өрік» ІV Бекіту Тапсырма 3 500г темір кесегін -10 0 С-тан +10 0 С –қа дейін қыздыру үшін қажетті жылу мөлшері (темірдің меншікті жылу сыйымдылығы 780Дж/кг 0 С ) Дескриптор: Білім алушы 500г-ді киллограмға аударғанда бүтін көрсеткішті дәреже қолданым санды жазады; - жылу мөлшерін анықтайтын формуланы қолданады; - дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады.

7 слайд

Сергіту сәті: қимыл- қозғалысқа берілген би «Қызыл өрік» ІV Бекіту Тапсырма 3 500г темір кесегін -10 0 С-тан +10 0 С –қа дейін қыздыру үшін қажетті жылу мөлшері (темірдің меншікті жылу сыйымдылығы 780Дж/кг 0 С ) Дескриптор: Білім алушы 500г-ді киллограмға аударғанда бүтін көрсеткішті дәреже қолданым санды жазады; - жылу мөлшерін анықтайтын формуланы қолданады; - дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады.

Үй тапсырмасы: п. 3. 4, № Рефлексия - мен не білемін? - менің не білгім келеді? - мен не білдім? БББ кестесін толтырту.

#8 слайд
Үй тапсырмасы: п. 3. 4, № Рефлексия - мен не білемін? - менің не білгім келеді? - мен не білдім? БББ кестесін толтырту.

8 слайд

Үй тапсырмасы: п. 3. 4, № Рефлексия - мен не білемін? - менің не білгім келеді? - мен не білдім? БББ кестесін толтырту.

Файл форматы:
pptx
12.05.2019
517
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі