Материалдар / қысқаша көбейту формулалары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

қысқаша көбейту формулалары

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңа материалды оқушыларға түсіндіру мақсатында қолдануға болады,оқушы көру арқылы тез жадында сақтайды.Сіздерге де көмек.Ашық сабақта да қолдануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
369
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Екі өрнектің квадраттарының айырмасы «Л.Н.Толстой атындағы орта мектебі » коммуналдық мемлекеттік мекемесі 7 “Ж” сынып

1 слайд
Екі өрнектің квадраттарының айырмасы «Л.Н.Толстой атындағы орта мектебі » коммуналдық мемлекеттік мекемесі 7 “Ж” сынып

1 слайд

Екі өрнектің квадраттарының айырмасы «Л.Н.Толстой атындағы орта мектебі » коммуналдық мемлекеттік мекемесі 7 “Ж” сынып

2 Сабақтың мақсаты: Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын меңгерту,өрнекті ықшамдауда формуланы қолдану. Тақырып

2 слайд
2 Сабақтың мақсаты: Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын меңгерту,өрнекті ықшамдауда формуланы қолдану. Тақырып бойынша есептер шығарту дағдыларын қалыптастыру. Оқушылардың шығармашылық ойлау қабілеттерін арттыру

2 слайд

2 Сабақтың мақсаты: Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын меңгерту,өрнекті ықшамдауда формуланы қолдану. Тақырып бойынша есептер шығарту дағдыларын қалыптастыру. Оқушылардың шығармашылық ойлау қабілеттерін арттыру

3 Сабақтың жоспары: 1.Ұйымдастыру кезеңі; 2.Үй жұмысын тексеру (өткен сабақтар бойынша сұрақтар қою); 3. Жаңа сабақ; 4.Ауызша

3 слайд
3 Сабақтың жоспары: 1.Ұйымдастыру кезеңі; 2.Үй жұмысын тексеру (өткен сабақтар бойынша сұрақтар қою); 3. Жаңа сабақ; 4.Ауызша есеп: 5. Математикалық диктант; 6. Оқулықпен жұмыс; 7. Сен мұғалімсің! Кестені тексер; 8.Өзіндік жұмыс(деңгейлік тапсырма): 9.Үйге тапсырма; 10.Сабақты қорытындылау . .

3 слайд

3 Сабақтың жоспары: 1.Ұйымдастыру кезеңі; 2.Үй жұмысын тексеру (өткен сабақтар бойынша сұрақтар қою); 3. Жаңа сабақ; 4.Ауызша есеп: 5. Математикалық диктант; 6. Оқулықпен жұмыс; 7. Сен мұғалімсің! Кестені тексер; 8.Өзіндік жұмыс(деңгейлік тапсырма): 9.Үйге тапсырма; 10.Сабақты қорытындылау . .

4 1.Көпмүше дегеніміз не? Дәреже көрсеткішін қалай анықтаймыз? 2.Санның квадраты дегеніміз не? 3.Көпмүшенің көбейткішке дұрыс

4 слайд
4 1.Көпмүше дегеніміз не? Дәреже көрсеткішін қалай анықтаймыз? 2.Санның квадраты дегеніміз не? 3.Көпмүшенің көбейткішке дұрыс жіктелгенін қалай тексеруге болады? 4.Дәреженің қасиеттерін атаңдар?

4 слайд

4 1.Көпмүше дегеніміз не? Дәреже көрсеткішін қалай анықтаймыз? 2.Санның квадраты дегеніміз не? 3.Көпмүшенің көбейткішке дұрыс жіктелгенін қалай тексеруге болады? 4.Дәреженің қасиеттерін атаңдар?

5 .

5 слайд
5 .

5 слайд

5 .

6      2723 7 ух ух      27273 7 уу ух 1.Мысалы: Оқушы екі сан ойлады.Бірін

6 слайд
6      2723 7 ух ух      27273 7 уу ух 1.Мысалы: Оқушы екі сан ойлады.Бірінші сан екінші саннан 7-ге артық.Бірінші сапнды 3- еселеп,одан екінші санды 2 еселеп азайтқанда,айырма 27-ге тең.Оқушы қандай сан ойлады? Шешуі: х-бірінші сан у-екінші сан Есептің шарты бойынша теңдеулер жүйесін құрамыз: Бірінші теңдеудегі х-ті у арқылы өрнектеп,оны екінші теңдеудегі х-тің орнына қойғанда алғашқы теңдеулер жүйесімен мәндес теңдеулердің мынандай жүйесі алынады: Мұндағы 3(у+7)-2у= 27 – бір айнымалысы бар теңдеу.Осы теңдеуді шешіп,у-тің мәнін табу керек: 3у +21-2у=27; у=6. х=у+7 теңдеудегі у-тің орнына оның мәнін (6-ны) қойсақ, х-тің сәйкес мәні табылады: х=6+7. х=13. (13;6)

6 слайд

6      2723 7 ух ух      27273 7 уу ух 1.Мысалы: Оқушы екі сан ойлады.Бірінші сан екінші саннан 7-ге артық.Бірінші сапнды 3- еселеп,одан екінші санды 2 еселеп азайтқанда,айырма 27-ге тең.Оқушы қандай сан ойлады? Шешуі: х-бірінші сан у-екінші сан Есептің шарты бойынша теңдеулер жүйесін құрамыз: Бірінші теңдеудегі х-ті у арқылы өрнектеп,оны екінші теңдеудегі х-тің орнына қойғанда алғашқы теңдеулер жүйесімен мәндес теңдеулердің мынандай жүйесі алынады: Мұндағы 3(у+7)-2у= 27 – бір айнымалысы бар теңдеу.Осы теңдеуді шешіп,у-тің мәнін табу керек: 3у +21-2у=27; у=6. х=у+7 теңдеудегі у-тің орнына оның мәнін (6-ны) қойсақ, х-тің сәйкес мәні табылады: х=6+7. х=13. (13;6)

7      132 2 ух ух      14 4 ух ух      605 25 ух ух      105 43 ух ух      93 738 ух ух

7 слайд
7      132 2 ух ух      14 4 ух ух      605 25 ух ух      105 43 ух ух      93 738 ух ух      55,0 1812 х ух 1497- есеп. Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешіңдер:

7 слайд

7      132 2 ух ух      14 4 ух ух      605 25 ух ух      105 43 ух ух      93 738 ух ух      55,0 1812 х ух 1497- есеп. Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешіңдер:

. 1498-есеп. Теңдеулер жүйесінің шешімін алмастыру тәсілімен табыңдар: 1. 2. 3. 8      3 534 ух ух      135 7

8 слайд
. 1498-есеп. Теңдеулер жүйесінің шешімін алмастыру тәсілімен табыңдар: 1. 2. 3. 8      3 534 ух ух      135 7 ух ух      22 656 ух ух

8 слайд

. 1498-есеп. Теңдеулер жүйесінің шешімін алмастыру тәсілімен табыңдар: 1. 2. 3. 8      3 534 ух ух      135 7 ух ух      22 656 ух ух

20.10.23 9      0)(3 6)(2 ухх хух 1 45 1 32         ух ух 1499-есеп. Теңдеулер жүйесінің шешімін алмастыру

9 слайд
20.10.23 9      0)(3 6)(2 ухх хух 1 45 1 32         ух ух 1499-есеп. Теңдеулер жүйесінің шешімін алмастыру тәсілімен табыңдар: (1497,1498- есептерді шығарған оқушыларға күрделірек В- тобы) 1. 1510-есеп. Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешіңдер (В- тобын шығарған оқушыларға)

9 слайд

20.10.23 9      0)(3 6)(2 ухх хух 1 45 1 32         ух ух 1499-есеп. Теңдеулер жүйесінің шешімін алмастыру тәсілімен табыңдар: (1497,1498- есептерді шығарған оқушыларға күрделірек В- тобы) 1. 1510-есеп. Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешіңдер (В- тобын шығарған оқушыларға)

20.10.23 10      2 4 .2 ух ух      72 8 .1 ух ух VII. Сабақты қорытындылау. Бүгінгі өткен тақырып бойынша ауызша е

10 слайд
20.10.23 10      2 4 .2 ух ух      72 8 .1 ух ух VII. Сабақты қорытындылау. Бүгінгі өткен тақырып бойынша ауызша есептер? х = 5, у = - 3 теңдеулер жүйесінің шешімі бола ма? х = 3, у = -1

10 слайд

20.10.23 10      2 4 .2 ух ух      72 8 .1 ух ух VII. Сабақты қорытындылау. Бүгінгі өткен тақырып бойынша ауызша есептер? х = 5, у = - 3 теңдеулер жүйесінің шешімі бола ма? х = 3, у = -1

20.10.23 11 Тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

11 слайд
20.10.23 11 Тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

11 слайд

20.10.23 11 Тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!