Материалдар / қысқаша көбейту формулалары

қысқаша көбейту формулалары

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңа материалды оқушыларға түсіндіру мақсатында қолдануға болады,оқушы көру арқылы тез жадында сақтайды.Сіздерге де көмек.Ашық сабақта да қолдануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
359
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Екі өрнектің квадраттарының айырмасы «Л .Н.Толстой атындағы орта мектебі » коммуналдық мемлекеттік мекемесі 7 “Ж” сынып

1 слайд
Екі өрнектің квадраттарының айырмасы «Л .Н.Толстой атындағы орта мектебі » коммуналдық мемлекеттік мекемесі 7 “Ж” сынып

1 слайд

Екі өрнектің квадраттарының айырмасы «Л .Н.Толстой атындағы орта мектебі » коммуналдық мемлекеттік мекемесі 7 “Ж” сынып

2Сабақтың мақсаты: Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын меңгерту,өрнекті ықшамдауда формуланы қолдану. Тақырып б

2 слайд
2Сабақтың мақсаты: Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын меңгерту,өрнекті ықшамдауда формуланы қолдану. Тақырып бойынша есептер шығарту дағдыларын қалыптастыру. Оқушылардың шығармашылық ойлау қабілеттерін арттыру

2 слайд

2Сабақтың мақсаты: Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын меңгерту,өрнекті ықшамдауда формуланы қолдану. Тақырып бойынша есептер шығарту дағдыларын қалыптастыру. Оқушылардың шығармашылық ойлау қабілеттерін арттыру

3Сабақтың жоспары: 1. Ұйымдастыру кезеңі; 2.Үй жұмысын тексеру (өткен сабақтар бойынша сұрақтар қою); 3. Жаңа сабақ; 4.Ауызша

3 слайд
3Сабақтың жоспары: 1. Ұйымдастыру кезеңі; 2.Үй жұмысын тексеру (өткен сабақтар бойынша сұрақтар қою); 3. Жаңа сабақ; 4.Ауызша есеп: 5. Математикалық диктант; 6. Оқулықпен жұмыс; 7. Сен мұғалімсің! Кестені тексер; 8.Өзіндік жұмыс(деңгейлік тапсырма): 9.Үйге тапсырма; 10.Сабақты қорытындылау ..

3 слайд

3Сабақтың жоспары: 1. Ұйымдастыру кезеңі; 2.Үй жұмысын тексеру (өткен сабақтар бойынша сұрақтар қою); 3. Жаңа сабақ; 4.Ауызша есеп: 5. Математикалық диктант; 6. Оқулықпен жұмыс; 7. Сен мұғалімсің! Кестені тексер; 8.Өзіндік жұмыс(деңгейлік тапсырма): 9.Үйге тапсырма; 10.Сабақты қорытындылау ..

4 1.Көпмүше дегеніміз не? Дәреже көрсеткішін қалай анықтаймыз? 2.Санның квадраты дегеніміз не? 3.Көпмүшенің көбейткішке дұрыс

4 слайд
4 1.Көпмүше дегеніміз не? Дәреже көрсеткішін қалай анықтаймыз? 2.Санның квадраты дегеніміз не? 3.Көпмүшенің көбейткішке дұрыс жіктелгенін қалай тексеруге болады? 4.Дәреженің қасиеттерін атаңдар?

4 слайд

4 1.Көпмүше дегеніміз не? Дәреже көрсеткішін қалай анықтаймыз? 2.Санның квадраты дегеніміз не? 3.Көпмүшенің көбейткішке дұрыс жіктелгенін қалай тексеруге болады? 4.Дәреженің қасиеттерін атаңдар?

5.

5 слайд
5.

5 слайд

5.

6       27 2 3 7 у х у х           27 2 7 3 7 у у у х1.Мысалы: О

6 слайд
6       27 2 3 7 у х у х           27 2 7 3 7 у у у х1.Мысалы: Оқушы екі сан ойлады.Бірінші сан екінші саннан 7-ге артық.Бірінші сапнды 3- еселеп,одан екінші санды 2 еселеп азайтқанда,айырма 27-ге тең.Оқушы қандай сан ойлады? Шешуі: х-бірінші сан у-екінші сан Есептің шарты бойынша теңдеулер жүйесін құрамыз: Бірінші теңдеу дегі х-ті у арқылы өрнектеп,оны екінші теңдеудегі х-тің орнына қойғанда алғашқы теңдеулер жүйесімен мәндес теңдеулердің мынандай жүйесі алынады: Мұндағы 3(у+7)-2у= 27 – бір айнымалысы бар теңдеу.Осы теңдеуді шешіп,у-тің мәнін табу керек: 3у +21-2у=27; у=6. х=у+7 теңдеудегі у-тің орнына оның мәнін (6-ны) қойсақ, х-тің сәйкес мәні табылады: х=6+7. х=13. (13;6)

6 слайд

6       27 2 3 7 у х у х           27 2 7 3 7 у у у х1.Мысалы: Оқушы екі сан ойлады.Бірінші сан екінші саннан 7-ге артық.Бірінші сапнды 3- еселеп,одан екінші санды 2 еселеп азайтқанда,айырма 27-ге тең.Оқушы қандай сан ойлады? Шешуі: х-бірінші сан у-екінші сан Есептің шарты бойынша теңдеулер жүйесін құрамыз: Бірінші теңдеу дегі х-ті у арқылы өрнектеп,оны екінші теңдеудегі х-тің орнына қойғанда алғашқы теңдеулер жүйесімен мәндес теңдеулердің мынандай жүйесі алынады: Мұндағы 3(у+7)-2у= 27 – бір айнымалысы бар теңдеу.Осы теңдеуді шешіп,у-тің мәнін табу керек: 3у +21-2у=27; у=6. х=у+7 теңдеудегі у-тің орнына оның мәнін (6-ны) қойсақ, х-тің сәйкес мәні табылады: х=6+7. х=13. (13;6)

7        1 3 2 2 у х у х          1 4 4 у х у х         6 05 2 5 у х у х     

7 слайд
7        1 3 2 2 у х у х          1 4 4 у х у х         6 05 2 5 у х у х        10 5 4 3 у х у х        9 3 7 3 8 у х у х        5 5,0 18 12 х у х1497- есеп. Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешіңдер:

7 слайд

7        1 3 2 2 у х у х          1 4 4 у х у х         6 05 2 5 у х у х        10 5 4 3 у х у х        9 3 7 3 8 у х у х        5 5,0 18 12 х у х1497- есеп. Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешіңдер:

. 1498-есеп. Теңдеулер жүйесінің шешімін алмастыру тәсілімен табыңдар: 1. 2. 3. 8       3 5 3 4 у х у х  

8 слайд
. 1498-есеп. Теңдеулер жүйесінің шешімін алмастыру тәсілімен табыңдар: 1. 2. 3. 8       3 5 3 4 у х у х        1 3 5 7 у х у х         2 2 6 5 6 у х у х

8 слайд

. 1498-есеп. Теңдеулер жүйесінің шешімін алмастыру тәсілімен табыңдар: 1. 2. 3. 8       3 5 3 4 у х у х        1 3 5 7 у х у х         2 2 6 5 6 у х у х

20.10.23 9          0 ) ( 3 6 ) (2 у х х х у х 1 4 5 1 3 2            у х у х1499-есеп. Тең

9 слайд
20.10.23 9          0 ) ( 3 6 ) (2 у х х х у х 1 4 5 1 3 2            у х у х1499-есеп. Теңдеулер жүйесінің шешімін алмастыру тәсілімен табыңдар: (1497,1498- есептерді шығарған оқушыларға күрделірек В- тобы) 1. 1510-есеп. Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешіңдер (В- тобын шығарған оқушыларға)

9 слайд

20.10.23 9          0 ) ( 3 6 ) (2 у х х х у х 1 4 5 1 3 2            у х у х1499-есеп. Теңдеулер жүйесінің шешімін алмастыру тәсілімен табыңдар: (1497,1498- есептерді шығарған оқушыларға күрделірек В- тобы) 1. 1510-есеп. Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешіңдер (В- тобын шығарған оқушыларға)

20.10.23 10       2 4 . 2 у х у х        7 2 8 . 1 у х у хVII . Сабақты қорытындылау. Бүгінгі өткен

10 слайд
20.10.23 10       2 4 . 2 у х у х        7 2 8 . 1 у х у хVII . Сабақты қорытындылау. Бүгінгі өткен тақырып бойынша ауызша есептер? х = 5, у = - 3 теңдеулер жүйесінің шешімі бола ма? х = 3, у = -1

10 слайд

20.10.23 10       2 4 . 2 у х у х        7 2 8 . 1 у х у хVII . Сабақты қорытындылау. Бүгінгі өткен тақырып бойынша ауызша есептер? х = 5, у = - 3 теңдеулер жүйесінің шешімі бола ма? х = 3, у = -1

20.10.23 11 Тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

11 слайд
20.10.23 11 Тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

11 слайд

20.10.23 11 Тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ