Материалдар / Қысқаша көбейту формулалары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қысқаша көбейту формулалары

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып алгебра пәнінен ашық сабақ слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2024
101
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
ЕКІ ӨРНЕКТІҢ КУБТАРЫНЫҢ ҚОСЫНДЫСЫ МЕН АЙЫРМАСЫТақырып : ) )( ( 2 2 3 3 b ab a b a b а      ) )( ( 2 2 3 3 b ab a b

1 слайд
ЕКІ ӨРНЕКТІҢ КУБТАРЫНЫҢ ҚОСЫНДЫСЫ МЕН АЙЫРМАСЫТақырып : ) )( ( 2 2 3 3 b ab a b a b а      ) )( ( 2 2 3 3 b ab a b a b а      7.2.1.17 қысқаша көбейту формулаларын a 2 -b 2 =(a-b) (a+b); (a±b) 2 =a 2 ±2ab+b 2 білу және қолдану; 7.2.1.18 қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану; оқу мақсаттары . сабақ мақсаты . Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен айырмасы формуласын білеміз, түсінеміз, осы формуланы есептерде оңнан солға, солдан оңға қолдана аламыз

Ғылымды танып – білуде ережеден мысал пайдалы , Математикада ережеден , есептер

2 слайд
Ғылымды танып – білуде ережеден мысал пайдалы , Математикада ережеден , есептер шығарған әлде қайда пайдалы И. Ньютон : Сабақ жоспары:  Математикалық диктант;  А деңгейлік есептер: өрнекті ықшамдау;  В деңгейлік есептер; теңдеулер шешу;  С деңгейлік есептер: теңсіздіктер шешу;  Қосымша есептер.  Рефлексия, қорытынды.

Ұйымдастыру кезеңі Қиынды қағаздармен топқа бөлінеді Формулаларды құрастырады. Білім алушылардың іс-әрекеті :

3 слайд
Ұйымдастыру кезеңі Қиынды қағаздармен топқа бөлінеді Формулаларды құрастырады. Білім алушылардың іс-әрекеті :

Жұптық жұмыс Ой қозғау Тез-тез  3 64 b   3 27 с   1 8 3 х   3 8 а   3 125 а    2 3 4 16 4 64 b b b b

4 слайд
Жұптық жұмыс Ой қозғау Тез-тез  3 64 b   3 27 с   1 8 3 х   3 8 а   3 125 а    2 3 4 16 4 64 b b b b         2 3 3 9 3 27 с с с с         1 2 4 1 2 1 8 2 3      х х х х    2 3 2 4 2 8 а а а а         2 3 5 25 5 125 а а а а     

(a+b) 2 =a 2 +2ab+b 2 (a-b) 2 =a 2 -2ab+b 2 (a - b)(a+b) =a 2 - b 2ӨТКЕН САБАҚҚА ШОЛУ0 121 9 0 32 2 0 25, 0 2 2 2   

5 слайд
(a+b) 2 =a 2 +2ab+b 2 (a-b) 2 =a 2 -2ab+b 2 (a - b)(a+b) =a 2 - b 2ӨТКЕН САБАҚҚА ШОЛУ0 121 9 0 32 2 0 25, 0 2 2 2       у х х № 1.Теңдеулерді шеш:       1 14 49 9 12 4 2 2 m m a a № 2. Көбейткішке жіктеу: Көпмүше түрде жазу:        1 1 2 x x x ой қозғау Өзіңді тексер № 1 тапсырма . Жеке жұмыс Математикалық диктант        9 3 3 2 a a a

Өз өзіңді тексер: Математикалық диктант5, 0; 5, 0 : 5, 0 , 5, 0 0 ) 5, 0 )( 5, 0 ( 0 25, 0 2          жауабы х

6 слайд
Өз өзіңді тексер: Математикалық диктант5, 0; 5, 0 : 5, 0 , 5, 0 0 ) 5, 0 )( 5, 0 ( 0 25, 0 2          жауабы х х х х х 4;4 : 4 , 4 0 ) 4 )( 4 ( 0 16 0 32 2 2 2            жауабы х х х х х х 11 3 ; 11 3 : 11 3 ; 11 3 0 ) 11 3 )( 11 3 ( 0 121 9 2          жауабы у у у у у 2 2 2 2 ) 1 7 ( 1 14 49 ) 3 2 ( 9 12 4         m m m a a a        1 1 2 x x x x 3 -1Теңдеулерді шешу:    27 9 3 3 ) 2 3 2      а a a a Көбейткішке жіктеу: Көпмүше түрде жазу:

№ 2.тапсырма Өрнекті ықшамда : 1 2) Мағынаны ашу А

7 слайд
№ 2.тапсырма Өрнекті ықшамда : 1 2) Мағынаны ашу А деңгейі 3 3 2 2 8 125 7 4 5 4 25 4 2 5 2 )3 d c d cd c d с                     3 2 9 729 81 9 9 ) 4 х x x x      Дискриптор: Сандардың кубтарын табамыз Екі өрнектің кубтарының +- формулаларын қолданамыз; Өрнекті ықшамдап, жауабын көрсетеміз:                2 3 2 2 49 8 2 4 2 7 2 7 2 ) 5 m n m nm n m n m n m n Ұжымдық жұмыс

8 слайд

   725, 1 2 25, 0 5, 0 5, 0 ) 2 4 15 ) 64 8 )( 8 )( 1 2 3 3 2             у у у у у х х х х х 20 10 10

9 слайд
   725, 1 2 25, 0 5, 0 5, 0 ) 2 4 15 ) 64 8 )( 8 )( 1 2 3 3 2             у у у у у х х х х х 20 10 1000 ) 4 , 3 49 7 343 ) 3 2 3 2 3         у у у х х х№ 3.тапсырма Теңдеулерді шешу : Дискриптор:  Екі өрнектің кубтарының +- формулаларын қолданамыз;  Теңдеулерді ықшамдаймыз:  Есептеп, жауабын жазамыз В деңгейі : талдау Жұптық жұмыс

№ 4.тапсырма Теңсіздіктерді шеш :        17 4 49 7 7 1 6 6 25 5 5 3 2 2 3 2               у у у

10 слайд
№ 4.тапсырма Теңсіздіктерді шеш :        17 4 49 7 7 1 6 6 25 5 5 3 2 2 3 2               у у у у у х х х х х х х Дискриптор:  Екі өрнектің кубтарының +- формулаларын қолданамыз;  Теңсіздікті ықшамдаймыз:  Есептеп, жауабын жазамыз Тақтамен жұмыс

51 87 138 51 87 ) 23 97 74 23 97 ) 49 57 106 49 57 ) 3 3 3 3 3 3          с b a№ 5. Тапсырма есепт

11 слайд
51 87 138 51 87 ) 23 97 74 23 97 ) 49 57 106 49 57 ) 3 3 3 3 3 3          с b a№ 5. Тапсырма есептеС деңгейі Дискриптор:  Екі өрнектің кубтарының +- формулаларын қолданамыз;  Бөлшектерді қысқартамыз:  Есептеп, жауабын жазамыз

№ 6 тапсырма а)123 3 +27 3 қосындысы 15 -ге еселі екенін дәлелде. ә) дәлелде. б) в) қорытынды . қосымша

12 слайд
№ 6 тапсырма а)123 3 +27 3 қосындысы 15 -ге еселі екенін дәлелде. ә) дәлелде. б) в) қорытынды . қосымша

a 3 - b 3 =(a - b)(a 2 + ab+b 2 )= 9 7 2 + 9 7 2 3 + 2 3 2 − 97 ∙ 23 = ¿ ¿ 7 4 ( 9 7 2 + 9 7 2 3 + 2 3 2 ) 7 4 − 7

13 слайд
a 3 - b 3 =(a - b)(a 2 + ab+b 2 )= 9 7 2   +  9 7 2 3   +   2 3 2 − 97 ∙ 23 = ¿ ¿ 7 4 ( 9 7 2 + 9 7 2 3 + 2 3 2  ) 7 4 − 7 4 ∙ 23 = ¿ = 9 7 2 + 2 3 2 = 9938

Үй тапсырма № 32.14 есепБ i з даналықты үш жолмен үйренем i з: ойлану — ең i зг i жол; ел i ктеу — ең жең i л жол; және үш

14 слайд
Үй тапсырма № 32.14 есепБ i з даналықты үш жолмен үйренем i з: ойлану — ең i зг i жол; ел i ктеу — ең жең i л жол; және үш i нш i, тәж i рибе жолы — ең ауыр жол