Материалдар / Қышқылдар мен негіздер теориясы. Иондық ерітінділердің тепе-теңдігі. Электролиттердің ерітінділері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қышқылдар мен негіздер теориясы. Иондық ерітінділердің тепе-теңдігі. Электролиттердің ерітінділері

Материал туралы қысқаша түсінік
11-сынып оқушылары үшін пайдалы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2021
1403
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Қышқылдар мен негіздер теориясы. Иондық ерітінділердің тепе - теңдігі. Электролиттердің ерітінділері Қорғау

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қышқылдар мен негіздер теориясы. Иондық ерітінділердің тепе - теңдігі. Электролиттердің ерітінділері Қорғаушылар: М. Ганди атындағы № 9 2 мамандандырылған лицейдің химия пәнінің мұғалімі Мықтыбек Таңірберген Бақытжанұлы Ахмет Байтұрсынов атындағы № 139 мектеп-гимназияны ң химия пәнінің мұғалімі Нурасыл Тоғжан Ержанқызы

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қышқылдар мен негіздер теориясы. Иондық ерітінділердің тепе - теңдігі. Электролиттердің ерітінділері Қорғаушылар: М. Ганди атындағы № 9 2 мамандандырылған лицейдің химия пәнінің мұғалімі Мықтыбек Таңірберген Бақытжанұлы Ахмет Байтұрсынов атындағы № 139 мектеп-гимназияны ң химия пәнінің мұғалімі Нурасыл Тоғжан Ержанқызы

№ Сабақ кезеңдері Тапсырмаларға арналған дескриптор Ұпай саны 1 Үй жұмысы Танысу 1-тапсырма . Дескриптор: - күкірт қышқыл

2 слайд
№ Сабақ кезеңдері Тапсырмаларға арналған дескриптор   Ұпай саны 1 Үй жұмысы Танысу   1-тапсырма . Дескриптор: - күкірт қышқылын өндіруге қолданылатын шикізат пен өршіткіге сипаттама береді; - күкірт қышқылын өндірудің 1-ші және 2-ші сатыларын сипаттайды; - күкірт қышқылын өндіруде қолданылатын шикізат атауы мен формуласын анықтайды;   Max 3   2 Салыстыру \ Салғастыру 2-тапсырма . Дескриптор: - Аррениус теориясының айырмашылығын жазады; - Бренстенд теориясының айырмашылығын жазады; - Екі қышқылдық-негіздік теорияның ұқсастығын көрсетеді;   Max 3   3 Зерттеу 3-тапсырма . Дескриптор: - судың қышқылдық-негіздік қасиетін анықтайды; - судың қышқылдық-негіздік қасиетін протондық теория тұрғысынан дәлелдейді;   Max 2   4 Жалпылау 4-тапсырма . Дескриптор: - электролиттердің диссоциациялану теңдеулерін жазады; - электролиттердің диссоциациялану өрнегін константасының құрастырады; Max 2   Барлық ұпай саны   Max 10  Өзін-өзі бағалау парағы Оқушының аты-жөні: ____________________________________________

2 слайд

№ Сабақ кезеңдері Тапсырмаларға арналған дескриптор   Ұпай саны 1 Үй жұмысы Танысу   1-тапсырма . Дескриптор: - күкірт қышқылын өндіруге қолданылатын шикізат пен өршіткіге сипаттама береді; - күкірт қышқылын өндірудің 1-ші және 2-ші сатыларын сипаттайды; - күкірт қышқылын өндіруде қолданылатын шикізат атауы мен формуласын анықтайды;   Max 3   2 Салыстыру \ Салғастыру 2-тапсырма . Дескриптор: - Аррениус теориясының айырмашылығын жазады; - Бренстенд теориясының айырмашылығын жазады; - Екі қышқылдық-негіздік теорияның ұқсастығын көрсетеді;   Max 3   3 Зерттеу 3-тапсырма . Дескриптор: - судың қышқылдық-негіздік қасиетін анықтайды; - судың қышқылдық-негіздік қасиетін протондық теория тұрғысынан дәлелдейді;   Max 2   4 Жалпылау 4-тапсырма . Дескриптор: - электролиттердің диссоциациялану теңдеулерін жазады; - электролиттердің диссоциациялану өрнегін константасының құрастырады; Max 2   Барлық ұпай саны   Max 10  Өзін-өзі бағалау парағы Оқушының аты-жөні: ____________________________________________

1-тапсырма. « Kahoot.it » қосымшасы арқылы тест және «шындық/жалған» тапсырмаларын орындайды. Үй жұмысы: Күкірт қышқылын ж

3 слайд
1-тапсырма. « Kahoot.it » қосымшасы арқылы тест және «шындық/жалған» тапсырмаларын орындайды. Үй жұмысы: Күкірт қышқылын жанасу әдісімен өндіру Дескриптор: - күкірт қышқылын өндіруге қолданылатын шикізат пен өршіткіге сипаттама береді; - күкірт қышқылын өндірудің 1- ші және 2-ші сатыларын сипаттайды; - күкірт қышқылын өндіруде қолданылатын шикізат атауы мен формуласын анықтайды;

3 слайд

1-тапсырма. « Kahoot.it » қосымшасы арқылы тест және «шындық/жалған» тапсырмаларын орындайды. Үй жұмысы: Күкірт қышқылын жанасу әдісімен өндіру Дескриптор: - күкірт қышқылын өндіруге қолданылатын шикізат пен өршіткіге сипаттама береді; - күкірт қышқылын өндірудің 1- ші және 2-ші сатыларын сипаттайды; - күкірт қышқылын өндіруде қолданылатын шикізат атауы мен формуласын анықтайды;

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

«Постер қорғау» тәсілі: Топтық жұмыс Оқушылар төңкерілген сабақ негізінде өздеріне алдын-ала берілген тақырыптарға сәкес презе

10 слайд
«Постер қорғау» тәсілі: Топтық жұмыс Оқушылар төңкерілген сабақ негізінде өздеріне алдын-ала берілген тақырыптарға сәкес презентацияларын қорғайды. 1-топ: Аррениус теориясы 2-топ: Бренстед-Лоури теориясы 3-топ: Льюис теориясы     Кері байланыс: «Бас бармақ» тәсілі Бір топ екінші топқа кері байланыс жасайды.

10 слайд

«Постер қорғау» тәсілі: Топтық жұмыс Оқушылар төңкерілген сабақ негізінде өздеріне алдын-ала берілген тақырыптарға сәкес презентацияларын қорғайды. 1-топ: Аррениус теориясы 2-топ: Бренстед-Лоури теориясы 3-топ: Льюис теориясы     Кері байланыс: «Бас бармақ» тәсілі Бір топ екінші топқа кері байланыс жасайды.

2-тапсырма. Венн диаграммасын құру. Аррениус пен Бренстед-Лоури теорияларының айырмашылықтары мен ұқсастығын жазыңыздар. Айыр

11 слайд
2-тапсырма. Венн диаграммасын құру. Аррениус пен Бренстед-Лоури теорияларының айырмашылықтары мен ұқсастығын жазыңыздар. Айырмашылығы АйырмашылығыҰқсастығы Дескриптор: - Аррениус теориясының айырмашылығын жазады; - Бренстед теориясының айырмашылығын жазады; - Екі қышқылдық-негіздік теорияның ұқсастығын көрсетеді;

11 слайд

2-тапсырма. Венн диаграммасын құру. Аррениус пен Бренстед-Лоури теорияларының айырмашылықтары мен ұқсастығын жазыңыздар. Айырмашылығы АйырмашылығыҰқсастығы Дескриптор: - Аррениус теориясының айырмашылығын жазады; - Бренстед теориясының айырмашылығын жазады; - Екі қышқылдық-негіздік теорияның ұқсастығын көрсетеді;

Зерттеу тапсырмасы. ««Жаңалық ашамыз» тәсілі арқылы әрбір оқушы берілген реакция теңдеулеріне қышқылдық-негіздік тео

12 слайд
Зерттеу тапсырмасы. ««Жаңалық ашамыз» тәсілі арқылы әрбір оқушы берілген реакция теңдеулеріне қышқылдық-негіздік теория тұрғысынан зерттеу жүргізіп өз қорытындыларымен бөліседі. 3-тапсырма. Төмендегі кестеде берілген екі химиялық реакция теңдеулеріне зерттеу жасап судың қышқылдық-негіздік қасиетін анықтап, протондық теория тұрғысынан дәлелдеңіз. H 2 O + NH 3 = OH - + NH 4 + H 2 O + HCl = H 3 O + + Cl -         Дескриптор: - судың қышқылдық-негіздік қасиетін анықтайды; - судың қышқылдық-негіздік қасиетін протондық теория тұрғысынан дәлелдейді;

12 слайд

Зерттеу тапсырмасы. ««Жаңалық ашамыз» тәсілі арқылы әрбір оқушы берілген реакция теңдеулеріне қышқылдық-негіздік теория тұрғысынан зерттеу жүргізіп өз қорытындыларымен бөліседі. 3-тапсырма. Төмендегі кестеде берілген екі химиялық реакция теңдеулеріне зерттеу жасап судың қышқылдық-негіздік қасиетін анықтап, протондық теория тұрғысынан дәлелдеңіз. H 2 O + NH 3 = OH - + NH 4 + H 2 O + HCl = H 3 O + + Cl -         Дескриптор: - судың қышқылдық-негіздік қасиетін анықтайды; - судың қышқылдық-негіздік қасиетін протондық теория тұрғысынан дәлелдейді;

«Жинақтау тәсілі» - мұнда оқушылар алған білімдерін жалпылап қорытындылай келе берілген тапсырманы жеке орындайды

13 слайд
«Жинақтау тәсілі» - мұнда оқушылар алған білімдерін жалпылап қорытындылай келе берілген тапсырманы жеке орындайды. 4-тапсырма. Төмендегі электролиттер үшін электролиттік диссоциация теңдеулерін және диссоциациялану константасының өрнегін құрыңдар: Ba(OH) 2 H 2 SO 4 Дескриптор: - электролиттердің диссоциациялану теңдеулерін жазады; - электролиттердің диссоциациялану константасының өрнегін құрастырады;

13 слайд

«Жинақтау тәсілі» - мұнда оқушылар алған білімдерін жалпылап қорытындылай келе берілген тапсырманы жеке орындайды. 4-тапсырма. Төмендегі электролиттер үшін электролиттік диссоциация теңдеулерін және диссоциациялану константасының өрнегін құрыңдар: Ba(OH) 2 H 2 SO 4 Дескриптор: - электролиттердің диссоциациялану теңдеулерін жазады; - электролиттердің диссоциациялану константасының өрнегін құрастырады;

Рефлексия: « Диссоциациаялану константасы » тәсілі. (Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?). Диссоциациаялану константас

14 слайд
Рефлексия: « Диссоциациаялану константасы » тәсілі. (Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?). Диссоциациаялану константасы электролит ерітінділерінің күшін сипаттайтынына сүйене отырып оқушылар берілген үш электролит негізінде өздерінің сабақты қаншалықты түсінгенін және сабақтағы белсенділігін экран арқылы көрсетеді. 1. «H 2 SO 4 » – күшті электролит 2. «HNO 2 » – орташа электролит 3. « H 2 CO 3 » – әлсіз электролит

14 слайд

Рефлексия: « Диссоциациаялану константасы » тәсілі. (Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?). Диссоциациаялану константасы электролит ерітінділерінің күшін сипаттайтынына сүйене отырып оқушылар берілген үш электролит негізінде өздерінің сабақты қаншалықты түсінгенін және сабақтағы белсенділігін экран арқылы көрсетеді. 1. «H 2 SO 4 » – күшті электролит 2. «HNO 2 » – орташа электролит 3. « H 2 CO 3 » – әлсіз электролит