Қышқылдар мен негіздер теориясы. Иондық ерітінділердің тепе-теңдігі. Электролиттердің ерітінділері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қышқылдар мен
негіздер теориясы. Иондық ерітінділердің тепе -
теңдігі. Электролиттердің ерітінділері
Қорғаушылар:
М. Ганди атындағы № 9 2
мамандандырылған лицейдің
химия пәнінің мұғалімі
Мықтыбек Таңірберген Бақытжанұлы
Ахмет Байтұрсынов атындағы № 139
мектеп-гимназияны ң химия пәнінің мұғалімі
Нурасыл Тоғжан Ержанқызы
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қышқылдар мен негіздер теориясы. Иондық ерітінділердің тепе - теңдігі. Электролиттердің ерітінділері Қорғаушылар: М. Ганди атындағы № 9 2 мамандандырылған лицейдің химия пәнінің мұғалімі Мықтыбек Таңірберген Бақытжанұлы Ахмет Байтұрсынов атындағы № 139 мектеп-гимназияны ң химия пәнінің мұғалімі Нурасыл Тоғжан Ержанқызы
2 слайд
№
Сабақ
кезеңдері Тапсырмаларға арналған дескриптор
Ұпай саны
1 Үй жұмысы
Танысу
1-тапсырма . Дескриптор:
-
күкірт қышқылын өндіруге қолданылатын шикізат пен
өршіткіге сипаттама береді;
-
күкірт қышқылын өндірудің 1-ші және 2-ші сатыларын
сипаттайды;
- күкірт қышқылын өндіруде қолданылатын шикізат атауы мен
формуласын анықтайды;
Max 3
2 Салыстыру \
Салғастыру 2-тапсырма . Дескриптор:
- Аррениус теориясының айырмашылығын жазады;
-
Бренстенд теориясының айырмашылығын жазады;
-
Екі қышқылдық-негіздік теорияның ұқсастығын көрсетеді;
Max 3
3 Зерттеу
3-тапсырма . Дескриптор:
- судың қышқылдық-негіздік қасиетін анықтайды;
- судың қышқылдық-негіздік қасиетін протондық теория
тұрғысынан дәлелдейді;
Max 2
4 Жалпылау
4-тапсырма . Дескриптор:
- электролиттердің диссоциациялану теңдеулерін жазады;
- электролиттердің диссоциациялану өрнегін константасының
құрастырады; Max 2
Барлық ұпай саны
Max 10 Өзін-өзі бағалау парағы
Оқушының аты-жөні: ____________________________________________
2 слайд
№ Сабақ кезеңдері Тапсырмаларға арналған дескриптор Ұпай саны 1 Үй жұмысы Танысу 1-тапсырма . Дескриптор: - күкірт қышқылын өндіруге қолданылатын шикізат пен өршіткіге сипаттама береді; - күкірт қышқылын өндірудің 1-ші және 2-ші сатыларын сипаттайды; - күкірт қышқылын өндіруде қолданылатын шикізат атауы мен формуласын анықтайды; Max 3 2 Салыстыру \ Салғастыру 2-тапсырма . Дескриптор: - Аррениус теориясының айырмашылығын жазады; - Бренстенд теориясының айырмашылығын жазады; - Екі қышқылдық-негіздік теорияның ұқсастығын көрсетеді; Max 3 3 Зерттеу 3-тапсырма . Дескриптор: - судың қышқылдық-негіздік қасиетін анықтайды; - судың қышқылдық-негіздік қасиетін протондық теория тұрғысынан дәлелдейді; Max 2 4 Жалпылау 4-тапсырма . Дескриптор: - электролиттердің диссоциациялану теңдеулерін жазады; - электролиттердің диссоциациялану өрнегін константасының құрастырады; Max 2 Барлық ұпай саны Max 10 Өзін-өзі бағалау парағы Оқушының аты-жөні: ____________________________________________
3 слайд
1-тапсырма. « Kahoot.it » қосымшасы арқылы тест және
«шындық/жалған» тапсырмаларын орындайды. Үй жұмысы: Күкірт қышқылын жанасу әдісімен өндіру
Дескриптор:
-
күкірт қышқылын өндіруге
қолданылатын шикізат пен
өршіткіге сипаттама береді;
-
күкірт қышқылын өндірудің 1-
ші және 2-ші сатыларын
сипаттайды;
- күкірт қышқылын өндіруде
қолданылатын шикізат атауы мен
формуласын анықтайды;
3 слайд
1-тапсырма. « Kahoot.it » қосымшасы арқылы тест және «шындық/жалған» тапсырмаларын орындайды. Үй жұмысы: Күкірт қышқылын жанасу әдісімен өндіру Дескриптор: - күкірт қышқылын өндіруге қолданылатын шикізат пен өршіткіге сипаттама береді; - күкірт қышқылын өндірудің 1- ші және 2-ші сатыларын сипаттайды; - күкірт қышқылын өндіруде қолданылатын шикізат атауы мен формуласын анықтайды;
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
«Постер қорғау» тәсілі: Топтық жұмыс
Оқушылар төңкерілген сабақ негізінде өздеріне алдын-ала берілген
тақырыптарға сәкес презентацияларын қорғайды.
1-топ: Аррениус теориясы
2-топ: Бренстед-Лоури теориясы
3-топ: Льюис теориясы
Кері байланыс: «Бас бармақ» тәсілі
Бір топ екінші топқа кері байланыс жасайды.
10 слайд
«Постер қорғау» тәсілі: Топтық жұмыс Оқушылар төңкерілген сабақ негізінде өздеріне алдын-ала берілген тақырыптарға сәкес презентацияларын қорғайды. 1-топ: Аррениус теориясы 2-топ: Бренстед-Лоури теориясы 3-топ: Льюис теориясы Кері байланыс: «Бас бармақ» тәсілі Бір топ екінші топқа кері байланыс жасайды.
11 слайд
2-тапсырма. Венн диаграммасын құру. Аррениус пен Бренстед-Лоури
теорияларының айырмашылықтары мен ұқсастығын жазыңыздар.
Айырмашылығы
АйырмашылығыҰқсастығы
Дескриптор:
- Аррениус теориясының айырмашылығын жазады;
- Бренстед теориясының айырмашылығын жазады;
- Екі қышқылдық-негіздік теорияның ұқсастығын көрсетеді;
11 слайд
2-тапсырма. Венн диаграммасын құру. Аррениус пен Бренстед-Лоури теорияларының айырмашылықтары мен ұқсастығын жазыңыздар. Айырмашылығы АйырмашылығыҰқсастығы Дескриптор: - Аррениус теориясының айырмашылығын жазады; - Бренстед теориясының айырмашылығын жазады; - Екі қышқылдық-негіздік теорияның ұқсастығын көрсетеді;
12 слайд
Зерттеу тапсырмасы. ««Жаңалық ашамыз» тәсілі арқылы әрбір оқушы
берілген реакция теңдеулеріне қышқылдық-негіздік теория тұрғысынан
зерттеу жүргізіп өз қорытындыларымен бөліседі.
3-тапсырма. Төмендегі кестеде берілген екі химиялық реакция теңдеулеріне
зерттеу жасап судың қышқылдық-негіздік қасиетін анықтап, протондық теория
тұрғысынан дәлелдеңіз.
H
2 O + NH
3 = OH -
+ NH
4 +
H
2 O + HCl = H
3 O +
+ Cl -
Дескриптор:
- судың қышқылдық-негіздік қасиетін анықтайды;
- судың қышқылдық-негіздік қасиетін протондық теория тұрғысынан
дәлелдейді;
12 слайд
Зерттеу тапсырмасы. ««Жаңалық ашамыз» тәсілі арқылы әрбір оқушы берілген реакция теңдеулеріне қышқылдық-негіздік теория тұрғысынан зерттеу жүргізіп өз қорытындыларымен бөліседі. 3-тапсырма. Төмендегі кестеде берілген екі химиялық реакция теңдеулеріне зерттеу жасап судың қышқылдық-негіздік қасиетін анықтап, протондық теория тұрғысынан дәлелдеңіз. H 2 O + NH 3 = OH - + NH 4 + H 2 O + HCl = H 3 O + + Cl - Дескриптор: - судың қышқылдық-негіздік қасиетін анықтайды; - судың қышқылдық-негіздік қасиетін протондық теория тұрғысынан дәлелдейді;
13 слайд
«Жинақтау тәсілі» - мұнда оқушылар алған білімдерін
жалпылап қорытындылай келе берілген тапсырманы жеке
орындайды.
4-тапсырма. Төмендегі электролиттер үшін электролиттік
диссоциация теңдеулерін және диссоциациялану
константасының өрнегін құрыңдар:
Ba(OH)
2
H
2 SO
4
Дескриптор:
- электролиттердің диссоциациялану теңдеулерін жазады;
- электролиттердің диссоциациялану константасының өрнегін
құрастырады;
13 слайд
«Жинақтау тәсілі» - мұнда оқушылар алған білімдерін жалпылап қорытындылай келе берілген тапсырманы жеке орындайды. 4-тапсырма. Төмендегі электролиттер үшін электролиттік диссоциация теңдеулерін және диссоциациялану константасының өрнегін құрыңдар: Ba(OH) 2 H 2 SO 4 Дескриптор: - электролиттердің диссоциациялану теңдеулерін жазады; - электролиттердің диссоциациялану константасының өрнегін құрастырады;
14 слайд
Рефлексия: « Диссоциациаялану константасы » тәсілі.
(Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?). Диссоциациаялану
константасы электролит ерітінділерінің күшін сипаттайтынына
сүйене отырып оқушылар берілген үш электролит негізінде
өздерінің сабақты қаншалықты түсінгенін және сабақтағы
белсенділігін экран арқылы көрсетеді.
1. «H
2 SO
4 » – күшті электролит
2. «HNO
2 » – орташа электролит
3. « H
2 CO
3 » – әлсіз электролит
14 слайд
Рефлексия: « Диссоциациаялану константасы » тәсілі. (Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?). Диссоциациаялану константасы электролит ерітінділерінің күшін сипаттайтынына сүйене отырып оқушылар берілген үш электролит негізінде өздерінің сабақты қаншалықты түсінгенін және сабақтағы белсенділігін экран арқылы көрсетеді. 1. «H 2 SO 4 » – күшті электролит 2. «HNO 2 » – орташа электролит 3. « H 2 CO 3 » – әлсіз электролит