Қысым. Паскаль заңы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың өтілу
құрылымы Сабақтың өтілу
құрылымы
VIІ
Қорытын -
дылау
ІІІ
Үй тапсыр-
масы
V
Есеп
шығару
ІV
Өткенді
қайталау
VIІІ
Бағалау
І
Тақырыбы
ІІ
Мақсаты
VI
Тәжірибе
лік есеп
1
1 слайд
Сабақтың өтілу құрылымы Сабақтың өтілу құрылымы VIІ Қорытын - дылау ІІІ Үй тапсыр- масы V Есеп шығару ІV Өткенді қайталау VIІІ Бағалау І Тақырыбы ІІ Мақсаты VI Тәжірибе лік есеп 1
2 слайд
2
2 слайд
2
3 слайд
•1. Заттың тығыздығы деп нені айтамыз?
2. Күш немен сипатталады?
3. Гук заңын айт.
4. «Деформация» сөзі қандай мағынаны
білдіреді?
5. Күштің өлшем бірлігі?
6. Пластикалық, серпімділік деформацияға
мысал келтір.
7. Қандай күшті үйкеліс күші деп айтамыз?
8. Үйкелістің неше түрі бар?
•9. Қандай күшті тең әрекетті күш деп
атаймыз?
3
3 слайд
•1. Заттың тығыздығы деп нені айтамыз? 2. Күш немен сипатталады? 3. Гук заңын айт. 4. «Деформация» сөзі қандай мағынаны білдіреді? 5. Күштің өлшем бірлігі? 6. Пластикалық, серпімділік деформацияға мысал келтір. 7. Қандай күшті үйкеліс күші деп айтамыз? 8. Үйкелістің неше түрі бар? •9. Қандай күшті тең әрекетті күш деп атаймыз? 3
4 слайд
Физикалы қ шамаларды ө
лшем
бірліктерімен
тұтастыры ң .
дар
Еркін түсу үдеуі g
Тұрақты шамалар V 9,8 Н/кг
Дене көлемі м
3
Жылдамдық
Күш
Уақыт
Ұзындық
Тығыздық
t кг/м
3
ϑ м/с
ρ м
F с
ℓ Н
Өткен тақырыпты
қайталау.
4
4 слайд
Физикалы қ шамаларды ө лшем бірліктерімен тұтастыры ң . дар Еркін түсу үдеуі g Тұрақты шамалар V 9,8 Н/кг Дене көлемі м 3 Жылдамдық Күш Уақыт Ұзындық Тығыздық t кг/м 3 ϑ м/с ρ м F с ℓ Н Өткен тақырыпты қайталау. 4
5 слайд
Физикалы қ шамаларды ө
лшем
бірліктерімен
тұтастыры ң .
дар
Еркін түсу үдеуі g
Тұрақты шамалар V 9,8 Н/кг
Дене көлемі м
3
Жылдамдық
Күш
Уақыт
Ұзындық
Тығыздық
t кг/м
3
ϑ м/с
ρ м
F с
ℓ Н
5
5 слайд
Физикалы қ шамаларды ө лшем бірліктерімен тұтастыры ң . дар Еркін түсу үдеуі g Тұрақты шамалар V 9,8 Н/кг Дене көлемі м 3 Жылдамдық Күш Уақыт Ұзындық Тығыздық t кг/м 3 ϑ м/с ρ м F с ℓ Н 5
6 слайд
Қысым. Қысымның
қатты денелер,
сұйықтар
және газдар
арқылы берілуі.
Паскаль заңы.
6
6 слайд
Қысым. Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы. 6
7 слайд
Оқушыларға күштің әрекет тіреу ауданына
тәуелді болатыны, қысым, қысымның
бірліктері мен Паскаль заңы туралы түсінік
беру;
Мақсаты
Дамытушылық : Ойын технологиясы арқылы
оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру,
есептер шығарту арқылы ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа,
шапшаңдылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.
7
7 слайд
Оқушыларға күштің әрекет тіреу ауданына тәуелді болатыны, қысым, қысымның бірліктері мен Паскаль заңы туралы түсінік беру; Мақсаты Дамытушылық : Ойын технологиясы арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, есептер шығарту арқылы ойлау қабілетін дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, шапшаңдылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу. 7
8 слайд
КІМ АЛҒЫР
БІЛІМІМІЗДІ СЫНАЙЫҚ
8
8 слайд
КІМ АЛҒЫР БІЛІМІМІЗДІ СЫНАЙЫҚ 8
9 слайд
КІМ ТАПҚЫР
ТӘЖІРИБЕЛЕР
9
9 слайд
КІМ ТАПҚЫР ТӘЖІРИБЕЛЕР 9
10 слайд
Есептер
шығару
10
10 слайд
Есептер шығару 10
11 слайд
КІМ ЖҮЙРІК
11
11 слайд
КІМ ЖҮЙРІК 11
12 слайд
Себебі шаңғы бетінің ауданы адамның табанының
ауданынан жиырма еседей үлкен. Сондықтан ол шаңғымен
тұрғанда қар бетінің ауданын шаңғысыз тұрғандағыдан
гөрі жиырма еседей аз күшпен басады.
12
12 слайд
Себебі шаңғы бетінің ауданы адамның табанының ауданынан жиырма еседей үлкен. Сондықтан ол шаңғымен тұрғанда қар бетінің ауданын шаңғысыз тұрғандағыдан гөрі жиырма еседей аз күшпен басады. 12
13 слайд
Тәжірибе жасайық
•Алақаныңызды жоғары қаратып, сол
қолыңызды үстелге қойыңыз.
Кітапты алақаныңызға қырымен
қойып, оң қолыңызбен төмен қысып
басыңыз.
Сол қолыңыз қысымның артуын сезе ме?
•Енді кітапты алақаныңызға емес,
үстелге қойыңыз. Бір қолыңызбен
кітаптың үстінен ақырын басыңыз,
екінші қолыңызды кітаптың қырына
тигізіп ұстап тұрыңыз.
Осы кезде қол қосымша қысымды сезе
ме?
13
13 слайд
Тәжірибе жасайық •Алақаныңызды жоғары қаратып, сол қолыңызды үстелге қойыңыз. Кітапты алақаныңызға қырымен қойып, оң қолыңызбен төмен қысып басыңыз. Сол қолыңыз қысымның артуын сезе ме? •Енді кітапты алақаныңызға емес, үстелге қойыңыз. Бір қолыңызбен кітаптың үстінен ақырын басыңыз, екінші қолыңызды кітаптың қырына тигізіп ұстап тұрыңыз. Осы кезде қол қосымша қысымды сезе ме? 13
14 слайд
S
F
p
pSF
p
F
S
Белгілі бір бетке түсетін күш әрекетінің
нәтижесін сипаттайтын шаманы
қысым деп атайды.
Паскаль (Па)
гектаПа (еселік)= 100 Па =10
2
Па
кПа = 1000 Па =10
3
Па
МПа = 1 000 000 Па = 10
6
Па
14
14 слайд
S F p pSF p F S Белгілі бір бетке түсетін күш әрекетінің нәтижесін сипаттайтын шаманы қысым деп атайды. Паскаль (Па) гектаПа (еселік)= 100 Па =10 2 Па кПа = 1000 Па =10 3 Па МПа = 1 000 000 Па = 10 6 Па 14
15 слайд
Паскал шары деп аталатын
құралмен тәжірибе жасайық
Егер шарға су немесе түтін
толтырып, поршеньді бассақ,
шардың саңылауларынан су
немесе түтін барлық бағытқа
бірдей ұзындықта шапшып
немесе будақтап шығатынын
байқаймыз. Бұдан қысымның
барлық бағытқа таралып
қана қоймай, оның мәнінің де
бірдей болатыны көрінеді.
15
15 слайд
Паскал шары деп аталатын құралмен тәжірибе жасайық Егер шарға су немесе түтін толтырып, поршеньді бассақ, шардың саңылауларынан су немесе түтін барлық бағытқа бірдей ұзындықта шапшып немесе будақтап шығатынын байқаймыз. Бұдан қысымның барлық бағытқа таралып қана қоймай, оның мәнінің де бірдей болатыны көрінеді. 15
16 слайд
Блез Паскаль - XVII-ғасырда өмір
сүрген француз математигі және
физигі, гидростатиканың негізгі
заңының авторы. Паскаль
12 жасынан бастап ғылыммен
шұғылданды. Сол кездегі
ғалымдармен бірдей ғылым
туралы пікірлескен. Ол газбен
сұйықтардың қасиетін
көп зертттеп, заңдылығын
тағайындаған және
атмосфералық қысымның
бар екендігін өз тәжірибесімен
дәлелдеп берді.
16
16 слайд
Блез Паскаль - XVII-ғасырда өмір сүрген француз математигі және физигі, гидростатиканың негізгі заңының авторы. Паскаль 12 жасынан бастап ғылыммен шұғылданды. Сол кездегі ғалымдармен бірдей ғылым туралы пікірлескен. Ол газбен сұйықтардың қасиетін көп зертттеп, заңдылығын тағайындаған және атмосфералық қысымның бар екендігін өз тәжірибесімен дәлелдеп берді. 16
17 слайд
Сұйыққа немесе газға
түсірілген
қысым осы сұйықтың
немесе газдың әрбір
нүктесіне өзгеріссіз
беріледі.
ПАСКАЛЬ
ЗАҢЫ
F
F
17
17 слайд
Сұйыққа немесе газға түсірілген қысым осы сұйықтың немесе газдың әрбір нүктесіне өзгеріссіз беріледі. ПАСКАЛЬ ЗАҢЫ F F 17
18 слайд
АҒАШ БІЛЕУШЕНІҢ
ҮСТЕЛ БЕТІНЕ ТҮСІРЕТІН
ҚЫСЫМЫН АНЫҚТА
18
18 слайд
АҒАШ БІЛЕУШЕНІҢ ҮСТЕЛ БЕТІНЕ ТҮСІРЕТІН ҚЫСЫМЫН АНЫҚТА 18
19 слайд
S= a*b
АҒАШ БІЛЕУШЕНІҢ
ҮСТЕЛ БЕТІНЕ ТҮСІРЕТІН
ҚЫСЫМЫН АНЫҚТАУ ҮШІН
a
b
P= F/SF=
m*g
19
19 слайд
S= a*b АҒАШ БІЛЕУШЕНІҢ ҮСТЕЛ БЕТІНЕ ТҮСІРЕТІН ҚЫСЫМЫН АНЫҚТАУ ҮШІН a b P= F/SF= m*g 19
20 слайд
20
20 слайд
20
21 слайд
21
21 слайд
21
22 слайд
22
22 слайд
22
23 слайд
23
23 слайд
23
24 слайд
S
P
F
Па
Н
М
2
P=F/
S
F=m
g
S=a*
b
24
24 слайд
S P F Па Н М 2 P=F/ S F=m g S=a* b 24
25 слайд
m= 60г =0,06кг
F=
0,6HS=0.12м*0.045м
=0.0054м
2
P= F/S =
111 Па
25
25 слайд
m= 60г =0,06кг F= 0,6HS=0.12м*0.045м =0.0054м 2 P= F/S = 111 Па 25
26 слайд
«Ойлан тап»
ойыны
арқылыбілімдерін
тексеру
1.
Елеуішпенсу
әкелу ?
геболама
2.
М
ұз қандай күйге жатады?
3.
Егеркеседегісуды
ң бәрін ішіп қойсақ не қалады?
4.
Ауа
қандай күй?
5. Қандай
ыдыс
қа су құйылмайды?
6.
Алсу
қандай күйге жатады?
7. Орнынанқозғалмай не өтіп бара жатыр?
26
26 слайд
«Ойлан тап» ойыны арқылыбілімдерін тексеру 1. Елеуішпенсу әкелу ? геболама 2. М ұз қандай күйге жатады? 3. Егеркеседегісуды ң бәрін ішіп қойсақ не қалады? 4. Ауа қандай күй? 5. Қандай ыдыс қа су құйылмайды? 6. Алсу қандай күйге жатады? 7. Орнынанқозғалмай не өтіп бара жатыр? 26
27 слайд
Үйге тапсырма
Күнделікті енді ашайық
Үй тапсырмасын жазайық.
Қысымнан алған білімді,
Ұмытпай есте сақтайық.
§33, 34. 15- жаттығу №3
27
27 слайд
Үйге тапсырма Күнделікті енді ашайық Үй тапсырмасын жазайық. Қысымнан алған білімді, Ұмытпай есте сақтайық. §33, 34. 15- жаттығу №3 27
28 слайд
Назарлары
ңызға
рахмет !!!
28
28 слайд
Назарлары ңызға рахмет !!! 28