1 слайд
Сабақтың өтілу
құрылымы
VI І
Қорытын -
дылау ІІІ
Үй тапсыр-
масы
V
Есеп
шығару І V
Өткенді
қайталауVI ІІ
Бағалау І
Тақырыбы ІІ
Мақсаты
VI
Тәжірибе
лік есеп
1 Сабақтың өтілу
құрылымы
2 слайд
2
3 слайд
•
1. Заттың тығыздығы деп нені айтамыз?
2. Күш немен сипатталады?
3. Гук заңын айт.
4. «Деформация» сөзі қандай мағынаны
білдіреді?
5. Күштің өлшем бірлігі?
6. Пластикалық, серпімділік деформацияға
мысал келтір.
7. Қандай күшті үйкеліс күші деп айтамыз?
8. Үйкелістің неше түрі бар?
•
9. Қандай күшті тең әрекетті күш деп
атаймыз?
3
4 слайд
Физикалы қ шамаларды ө лшем
бірліктерімен
т ұ тастыры ң .
дарЕркін түсу үдеуі g
Тұ рақты шамалар V 9,8 Н/кг
Дене көлемі м 3
Жылдамдық
Күш
Уақыт
Ұзындық
Тығыздық t кг/м 3
ϑ м/с
ρ м
F с
ℓ НӨткен тақырыпты
қайталау.
4
5 слайд
Физикалы қ шамаларды ө лшем
бірліктерімен
т ұ тастыры ң .
дар
Еркін түсу үдеуі g
Тұ рақты шамалар V 9,8 Н/кг
Дене көлемі м 3
Жылдамдық
Күш
Уақыт
Ұзындық
Тығыздық t кг/м 3
ϑ м/с
ρ м
F с
ℓ Н
5
6 слайд
Қысым. Қысымның
қатты денелер,
сұйықтар
және газдар
арқылы берілуі.
Паскаль заңы.
6
7 слайд
Оқушыларға күштің әрекет тіреу ауданына
тәуелді болатыны, қысым, қысымның
бірліктері мен Паскаль заңы туралы түсінік
беру;
Мақсаты
Дамытушылық : Ойын технологиясы арқылы
оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру,
есептер шығарту арқылы ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа,
шапшаңдылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.
7
8 слайд
КІМ АЛҒЫР
БІЛІМІМІЗДІ СЫНАЙЫҚ
8
9 слайд
КІМ ТАПҚЫР
ТӘЖІРИБЕЛЕР
9
10 слайд
Есептер
шығару
10
11 слайд
КІМ ЖҮЙРІК
11
12 слайд
Себеб і шаңғы бетінің ауданы адамның табанының
ауданынан жиырма еседей үлкен. Сондықтан ол шаңғымен
тұрғанда қар бетінің ауданын шаңғысыз тұрғандағыдан
гөрі жиырма еседей аз күшпен басады.
12
13 слайд
Тәжірибе жасайық
•
Алақаныңызды жоғары қаратып, сол
қолыңызды үстелге қойыңыз.
Кітапты алақаныңызға қырымен
қойып, оң қолыңызбен төмен қысып
басыңыз.
Сол қолыңыз қысымның артуын сезе ме?
•
Енді кітапты алақаныңызға емес,
үстелге қойыңыз. Бір қолыңызбен
кітаптың үстінен ақырын басыңыз,
екінші қолыңызды кітаптың қырына
тигізіп ұстап тұрыңыз.
Осы кезде қол қосымша қысымды сезе
ме? 13
14 слайд
S
F
p
pS F
p
F
S Белгілі бір бетке түсетін күш әрекетінің
нәтижесін сипаттайтын шаманы
қысым деп атайды.
Паскаль (Па)
гектаПа (еселік) = 100 Па =10 2
Па
кПа = 1000 Па =10 3
Па
МПа = 1 000 000 Па = 10 6
Па
14
15 слайд
Паскал шары деп аталатын
құралмен тәжірибе жасайық
Егер шарға су немесе түтін
толтырып, поршеньді бассақ,
шардың саңылауларынан су
немесе түтін барлық бағытқа
бірдей ұзындықта шапшып
немесе будақтап шығатынын
байқаймыз. Бұдан қысымның
барлық бағытқа таралып
қана қоймай, оның мәнінің де
бірдей болатыны көрінеді.
15
16 слайд
Блез Паскаль - XVII- ғасырда өмір
сүрген француз математигі және
физигі, гидростатиканың негізгі
заңының а в торы. Паскаль
12 жасынан бастап ғылыммен
шұғылданды. Сол кездегі
ғалымдармен бірдей ғылым
туралы пікірлескен. Ол газбен
сұйықтардың қасиетін
көп зертттеп, заңдылығын
тағайындаған және
атмосфералық қысымның
бар екендігін өз тәжірибесімен
дәлелдеп берді.
16
17 слайд
Сұйыққа немесе газға
түсірілген
қысым осы сұйықтың
немесе газдың әрбір
нүктесіне өзгеріссіз
беріледі.
ПАСКАЛЬ
ЗАҢЫF
F
17
18 слайд
АҒАШ БІЛЕУШЕНІҢ
ҮСТЕЛ БЕТІНЕ ТҮСІРЕТІН
ҚЫСЫМЫН АНЫҚТА
18
19 слайд
S= a*bАҒАШ БІЛЕУШЕНІҢ
ҮСТЕЛ БЕТІНЕ ТҮСІРЕТІН
ҚЫСЫМЫН АНЫҚТАУ ҮШІН
abP= F/S F=
m*g
19
20 слайд
20
21 слайд
21
22 слайд
22
23 слайд
23
24 слайд
S P
F Па
Н
М 2P=F/
S
F=m
g
S=a*
b
24
25 слайд
m= 6 0 г = 0,06 кг
F=
0,6 H
S=0.12 м *0.045 м
= 0.0054 м 2
P= F/S =
111 Па
25
26 слайд
« Ойлан тап » ойыны арқылы білімдерін
тексеру
1.
Елеуішпен су ә келу ? ге бола ма
2 .
М ұ з қ андай к ү йге жатады ?
3.
Егер кеседегі суды ң б ә рін ішіп қ ойса қ не қ алады ?
4.
Ауа қ андай к ү й ?
5. Қ андай
ыдыс қ а су құ йылмайды ?
6.
Ал су қ андай к ү йге жатады ?
7.
Орнынан қ оз ғ алмай не ө тіп бара жатыр ? 26
27 слайд
Үйге тапсырма
Күнделікті енді ашайық
Үй тапсырмасын жазайық.
Қысымнан алған білімді,
Ұмытпай есте сақтайық.
§33, 34. 15- жаттығу №3
27
28 слайд
Назарлары
ңызға
рахмет !!!
28
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз