Қысым. Паскаль заңы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қысым. Паскаль заңы

Материал туралы қысқаша түсінік
Физика пәні бойынша Паскаль заңы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың өтілу құрылымы Сабақтың өтілу құрылымы VIІ Қорытын - дылау ІІІ Үй тапсыр- масы V Есеп

#1 слайд
Сабақтың өтілу құрылымы Сабақтың өтілу құрылымы VIІ Қорытын - дылау ІІІ Үй тапсыр- масы V Есеп шығару ІV Өткенді қайталау VIІІ Бағалау І Тақырыбы ІІ Мақсаты VI Тәжірибе лік есеп 1

1 слайд

Сабақтың өтілу құрылымы Сабақтың өтілу құрылымы VIІ Қорытын - дылау ІІІ Үй тапсыр- масы V Есеп шығару ІV Өткенді қайталау VIІІ Бағалау І Тақырыбы ІІ Мақсаты VI Тәжірибе лік есеп 1

2

#2 слайд
2

2 слайд

2

•1. Заттың тығыздығы деп нені айтамыз? 2. Күш немен сипатталады? 3. Гук заңын айт. 4. «Деформация» сөзі қандай мағынаны білдіре

#3 слайд
•1. Заттың тығыздығы деп нені айтамыз? 2. Күш немен сипатталады? 3. Гук заңын айт. 4. «Деформация» сөзі қандай мағынаны білдіреді? 5. Күштің өлшем бірлігі? 6. Пластикалық, серпімділік деформацияға мысал келтір. 7. Қандай күшті үйкеліс күші деп айтамыз? 8. Үйкелістің неше түрі бар? •9. Қандай күшті тең әрекетті күш деп атаймыз? 3

3 слайд

•1. Заттың тығыздығы деп нені айтамыз? 2. Күш немен сипатталады? 3. Гук заңын айт. 4. «Деформация» сөзі қандай мағынаны білдіреді? 5. Күштің өлшем бірлігі? 6. Пластикалық, серпімділік деформацияға мысал келтір. 7. Қандай күшті үйкеліс күші деп айтамыз? 8. Үйкелістің неше түрі бар? •9. Қандай күшті тең әрекетті күш деп атаймыз? 3

Физикалы қ шамаларды ө лшем бірліктерімен тұтастыры ң . дар Еркін түсу үдеуі g Тұрақты шамалар V 9,8 Н/к

#4 слайд
Физикалы қ шамаларды ө лшем бірліктерімен тұтастыры ң . дар Еркін түсу үдеуі g Тұрақты шамалар V 9,8 Н/кг Дене көлемі м 3 Жылдамдық Күш Уақыт Ұзындық Тығыздық t кг/м 3 ϑ м/с ρ м F с ℓ Н Өткен тақырыпты қайталау. 4

4 слайд

Физикалы қ шамаларды ө лшем бірліктерімен тұтастыры ң . дар Еркін түсу үдеуі g Тұрақты шамалар V 9,8 Н/кг Дене көлемі м 3 Жылдамдық Күш Уақыт Ұзындық Тығыздық t кг/м 3 ϑ м/с ρ м F с ℓ Н Өткен тақырыпты қайталау. 4

Физикалы қ шамаларды ө лшем бірліктерімен тұтастыры ң . дар Еркін түсу үдеуі g Тұрақты шамалар V 9,8 Н/кг

#5 слайд
Физикалы қ шамаларды ө лшем бірліктерімен тұтастыры ң . дар Еркін түсу үдеуі g Тұрақты шамалар V 9,8 Н/кг Дене көлемі м 3 Жылдамдық Күш Уақыт Ұзындық Тығыздық t кг/м 3 ϑ м/с ρ м F с ℓ Н 5

5 слайд

Физикалы қ шамаларды ө лшем бірліктерімен тұтастыры ң . дар Еркін түсу үдеуі g Тұрақты шамалар V 9,8 Н/кг Дене көлемі м 3 Жылдамдық Күш Уақыт Ұзындық Тығыздық t кг/м 3 ϑ м/с ρ м F с ℓ Н 5

Қысым. Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы. 6

#6 слайд
Қысым. Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы. 6

6 слайд

Қысым. Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы. 6

Оқушыларға күштің әрекет тіреу ауданына тәуелді болатыны, қысым, қысымның бірліктері мен Паскаль заңы туралы түсінік б

#7 слайд
Оқушыларға күштің әрекет тіреу ауданына тәуелді болатыны, қысым, қысымның бірліктері мен Паскаль заңы туралы түсінік беру; Мақсаты Дамытушылық : Ойын  технологиясы арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, есептер шығарту арқылы ойлау қабілетін дамыту. Тәрбиелік:  Оқушыларды ұқыптылыққа, шапшаңдылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу. 7

7 слайд

Оқушыларға күштің әрекет тіреу ауданына тәуелді болатыны, қысым, қысымның бірліктері мен Паскаль заңы туралы түсінік беру; Мақсаты Дамытушылық : Ойын  технологиясы арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, есептер шығарту арқылы ойлау қабілетін дамыту. Тәрбиелік:  Оқушыларды ұқыптылыққа, шапшаңдылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу. 7

КІМ АЛҒЫР БІЛІМІМІЗДІ СЫНАЙЫҚ 8

#8 слайд
КІМ АЛҒЫР БІЛІМІМІЗДІ СЫНАЙЫҚ 8

8 слайд

КІМ АЛҒЫР БІЛІМІМІЗДІ СЫНАЙЫҚ 8

КІМ ТАПҚЫР ТӘЖІРИБЕЛЕР 9

#9 слайд
КІМ ТАПҚЫР ТӘЖІРИБЕЛЕР 9

9 слайд

КІМ ТАПҚЫР ТӘЖІРИБЕЛЕР 9

Есептер шығару 10

#10 слайд
Есептер шығару 10

10 слайд

Есептер шығару 10

КІМ ЖҮЙРІК 11

#11 слайд
КІМ ЖҮЙРІК 11

11 слайд

КІМ ЖҮЙРІК 11

Себебі шаңғы бетінің ауданы адамның табанының ауданынан жиырма еседей үлкен. Сондықтан ол шаңғымен тұрғанда қар бетінің ауданы

#12 слайд
Себебі шаңғы бетінің ауданы адамның табанының ауданынан жиырма еседей үлкен. Сондықтан ол шаңғымен тұрғанда қар бетінің ауданын шаңғысыз тұрғандағыдан гөрі жиырма еседей аз күшпен басады. 12

12 слайд

Себебі шаңғы бетінің ауданы адамның табанының ауданынан жиырма еседей үлкен. Сондықтан ол шаңғымен тұрғанда қар бетінің ауданын шаңғысыз тұрғандағыдан гөрі жиырма еседей аз күшпен басады. 12

Тәжірибе жасайық •Алақаныңызды жоғары қаратып, сол қолыңызды үстелге қойыңыз. Кітапты алақаныңызға қырымен қойып, оң қолыңызб

#13 слайд
Тәжірибе жасайық •Алақаныңызды жоғары қаратып, сол қолыңызды үстелге қойыңыз. Кітапты алақаныңызға қырымен қойып, оң қолыңызбен төмен қысып басыңыз. Сол қолыңыз қысымның артуын сезе ме? •Енді кітапты алақаныңызға емес, үстелге қойыңыз. Бір қолыңызбен кітаптың үстінен ақырын басыңыз, екінші қолыңызды кітаптың қырына тигізіп ұстап тұрыңыз. Осы кезде қол қосымша қысымды сезе ме? 13

13 слайд

Тәжірибе жасайық •Алақаныңызды жоғары қаратып, сол қолыңызды үстелге қойыңыз. Кітапты алақаныңызға қырымен қойып, оң қолыңызбен төмен қысып басыңыз. Сол қолыңыз қысымның артуын сезе ме? •Енді кітапты алақаныңызға емес, үстелге қойыңыз. Бір қолыңызбен кітаптың үстінен ақырын басыңыз, екінші қолыңызды кітаптың қырына тигізіп ұстап тұрыңыз. Осы кезде қол қосымша қысымды сезе ме? 13

S F p pSF p F S Белгілі бір бетке түсетін күш әрекетінің нәтижесін сипаттайтын шаманы қысым деп атайды. Паскаль (Па) гекта

#14 слайд
S F p pSF p F S Белгілі бір бетке түсетін күш әрекетінің нәтижесін сипаттайтын шаманы қысым деп атайды. Паскаль (Па) гектаПа (еселік)= 100 Па =10 2 Па кПа = 1000 Па =10 3 Па МПа = 1 000 000 Па = 10 6 Па 14

14 слайд

S F p pSF p F S Белгілі бір бетке түсетін күш әрекетінің нәтижесін сипаттайтын шаманы қысым деп атайды. Паскаль (Па) гектаПа (еселік)= 100 Па =10 2 Па кПа = 1000 Па =10 3 Па МПа = 1 000 000 Па = 10 6 Па 14

Паскал шары деп аталатын құралмен тәжірибе жасайық Егер шарға су немесе түтін толтырып, поршеньді бассақ, шардың саңыл

#15 слайд
Паскал шары деп аталатын құралмен тәжірибе жасайық Егер шарға су немесе түтін толтырып, поршеньді бассақ, шардың саңылауларынан су немесе түтін барлық бағытқа бірдей ұзындықта шапшып немесе будақтап шығатынын байқаймыз. Бұдан қысымның барлық бағытқа таралып қана қоймай, оның мәнінің де бірдей болатыны көрінеді. 15

15 слайд

Паскал шары деп аталатын құралмен тәжірибе жасайық Егер шарға су немесе түтін толтырып, поршеньді бассақ, шардың саңылауларынан су немесе түтін барлық бағытқа бірдей ұзындықта шапшып немесе будақтап шығатынын байқаймыз. Бұдан қысымның барлық бағытқа таралып қана қоймай, оның мәнінің де бірдей болатыны көрінеді. 15

Блез Паскаль - XVII-ғасырда өмір сүрген француз математигі және физигі, гидростатиканың негізгі заңының авторы. Паскаль 1

#16 слайд
Блез Паскаль - XVII-ғасырда өмір сүрген  француз  математигі және физигі, гидростатиканың  негізгі заңының авторы. Паскаль 12 жасынан бастап ғылыммен шұғылданды. Сол кездегі ғалымдармен бірдей ғылым туралы пікірлескен. Ол газбен сұйықтардың қасиетін көп зертттеп, заңдылығын тағайындаған және атмосфералық қысымның бар екендігін өз тәжірибесімен дәлелдеп берді. 16

16 слайд

Блез Паскаль - XVII-ғасырда өмір сүрген  француз  математигі және физигі, гидростатиканың  негізгі заңының авторы. Паскаль 12 жасынан бастап ғылыммен шұғылданды. Сол кездегі ғалымдармен бірдей ғылым туралы пікірлескен. Ол газбен сұйықтардың қасиетін көп зертттеп, заңдылығын тағайындаған және атмосфералық қысымның бар екендігін өз тәжірибесімен дәлелдеп берді. 16

Сұйыққа немесе газға түсірілген қысым осы сұйықтың немесе газдың әрбір нүктесіне өзгеріссіз беріледі. ПАСКАЛЬ ЗАҢЫ F F 17

#17 слайд
Сұйыққа немесе газға түсірілген қысым осы сұйықтың немесе газдың әрбір нүктесіне өзгеріссіз беріледі. ПАСКАЛЬ ЗАҢЫ F F 17

17 слайд

Сұйыққа немесе газға түсірілген қысым осы сұйықтың немесе газдың әрбір нүктесіне өзгеріссіз беріледі. ПАСКАЛЬ ЗАҢЫ F F 17

АҒАШ БІЛЕУШЕНІҢ ҮСТЕЛ БЕТІНЕ ТҮСІРЕТІН ҚЫСЫМЫН АНЫҚТА 18

#18 слайд
АҒАШ БІЛЕУШЕНІҢ ҮСТЕЛ БЕТІНЕ ТҮСІРЕТІН ҚЫСЫМЫН АНЫҚТА 18

18 слайд

АҒАШ БІЛЕУШЕНІҢ ҮСТЕЛ БЕТІНЕ ТҮСІРЕТІН ҚЫСЫМЫН АНЫҚТА 18

S= a*b АҒАШ БІЛЕУШЕНІҢ ҮСТЕЛ БЕТІНЕ ТҮСІРЕТІН ҚЫСЫМЫН АНЫҚТАУ ҮШІН a b P= F/SF= m*g 19

#19 слайд
S= a*b АҒАШ БІЛЕУШЕНІҢ ҮСТЕЛ БЕТІНЕ ТҮСІРЕТІН ҚЫСЫМЫН АНЫҚТАУ ҮШІН a b P= F/SF= m*g 19

19 слайд

S= a*b АҒАШ БІЛЕУШЕНІҢ ҮСТЕЛ БЕТІНЕ ТҮСІРЕТІН ҚЫСЫМЫН АНЫҚТАУ ҮШІН a b P= F/SF= m*g 19

20

#20 слайд
20

20 слайд

20

21

#21 слайд
21

21 слайд

21

22

#22 слайд
22

22 слайд

22

23

#23 слайд
23

23 слайд

23

S P F Па Н М 2 P=F/ S F=m g S=a* b 24

#24 слайд
S P F Па Н М 2 P=F/ S F=m g S=a* b 24

24 слайд

S P F Па Н М 2 P=F/ S F=m g S=a* b 24

m= 60г =0,06кг F= 0,6HS=0.12м*0.045м =0.0054м 2 P= F/S = 111 Па 25

#25 слайд
m= 60г =0,06кг F= 0,6HS=0.12м*0.045м =0.0054м 2 P= F/S = 111 Па 25

25 слайд

m= 60г =0,06кг F= 0,6HS=0.12м*0.045м =0.0054м 2 P= F/S = 111 Па 25

«Ойлан тап» ойыны арқылыбілімдерін тексеру 1. Елеуішпенсу әкелу ? геболама 2. М ұз қандай күйге жатады? 3. Ег

#26 слайд
«Ойлан тап» ойыны арқылыбілімдерін тексеру 1. Елеуішпенсу әкелу ? геболама 2. М ұз қандай күйге жатады? 3. Егеркеседегісуды ң бәрін ішіп қойсақ не қалады? 4. Ауа қандай күй? 5. Қандай ыдыс қа су құйылмайды? 6. Алсу қандай күйге жатады? 7. Орнынанқозғалмай не өтіп бара жатыр? 26

26 слайд

«Ойлан тап» ойыны арқылыбілімдерін тексеру 1. Елеуішпенсу әкелу ? геболама 2. М ұз қандай күйге жатады? 3. Егеркеседегісуды ң бәрін ішіп қойсақ не қалады? 4. Ауа қандай күй? 5. Қандай ыдыс қа су құйылмайды? 6. Алсу қандай күйге жатады? 7. Орнынанқозғалмай не өтіп бара жатыр? 26

Үйге тапсырма Күнделікті енді ашайық Үй тапсырмасын жазайық. Қысымнан алған білімді, Ұмытпай есте сақтайық. §

#27 слайд
Үйге тапсырма Күнделікті енді ашайық Үй тапсырмасын жазайық. Қысымнан алған білімді, Ұмытпай есте сақтайық. §33, 34. 15- жаттығу №3 27

27 слайд

Үйге тапсырма Күнделікті енді ашайық Үй тапсырмасын жазайық. Қысымнан алған білімді, Ұмытпай есте сақтайық. §33, 34. 15- жаттығу №3 27

Назарлары ңызға рахмет !!! 28

#28 слайд
Назарлары ңызға рахмет !!! 28

28 слайд

Назарлары ңызға рахмет !!! 28

Файл форматы:
pptx
23.10.2018
516
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі