Материалдар / Қызықты география 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қызықты география 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
оқукшыларыды геогрфия сабағының қызықты маліметтерін көрсету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қырқүйек 2020
1112
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Әрбір шәкірт-бір жұлдыз, жарқырауына жәрдем бер ОҚО, Арыс қаласы, №32 Ә.Жангелдин атындағы жалпы орта мектебінің география пән

1 слайд
Әрбір шәкірт-бір жұлдыз, жарқырауына жәрдем бер ОҚО, Арыс қаласы, №32 Ә.Жангелдин атындағы жалпы орта мектебінің география пән мұғалімі Аскарова Нургуль Отарбековна Сабақтың тақырыбы: Пайдалы қазбаларды өндіру және өңдеу • 6.3.3.1 Пайдалы қазбалардың өндірілуі мен өңделуін зерделейді.Оқу мақсаты : • Барлық оқушылар: • Пайдалы қазбалардың түрлерін біледі • Оқушылардың басым бөлігі: • Пайдалы қазбалардың өндірілуі мен өңделуін біледі • Кейбір оқушылар: • Пайдалы қазбалардың кен орындарын картадан көрсете алады.Сабақ мақсаты: • Түсіну; • Оқушылар пайдалы қазбаларды өндіру мен өндіру мен өңдеу туралы түсінеді • Қолдану; • Пайдалы қазбалардың табиғатта қандай түрлері кездесетінін зерделейді. Қазақтандағы мұнай, кен, тұз кен орындарының атауын біледі, оқушылар Қазақстанның қандай қорлар бойынша жетекші орында тұрғанын анықтайды. • Жинақтау; • Оқушылар пайдалы қазбалардың қалай өндіріліп, қалай өңделелу әдістерін біледі.Бағалау критерий лері

1 слайд

Әрбір шәкірт-бір жұлдыз, жарқырауына жәрдем бер ОҚО, Арыс қаласы, №32 Ә.Жангелдин атындағы жалпы орта мектебінің география пән мұғалімі Аскарова Нургуль Отарбековна Сабақтың тақырыбы: Пайдалы қазбаларды өндіру және өңдеу • 6.3.3.1 Пайдалы қазбалардың өндірілуі мен өңделуін зерделейді.Оқу мақсаты : • Барлық оқушылар: • Пайдалы қазбалардың түрлерін біледі • Оқушылардың басым бөлігі: • Пайдалы қазбалардың өндірілуі мен өңделуін біледі • Кейбір оқушылар: • Пайдалы қазбалардың кен орындарын картадан көрсете алады.Сабақ мақсаты: • Түсіну; • Оқушылар пайдалы қазбаларды өндіру мен өндіру мен өңдеу туралы түсінеді • Қолдану; • Пайдалы қазбалардың табиғатта қандай түрлері кездесетінін зерделейді. Қазақтандағы мұнай, кен, тұз кен орындарының атауын біледі, оқушылар Қазақстанның қандай қорлар бойынша жетекші орында тұрғанын анықтайды. • Жинақтау; • Оқушылар пайдалы қазбалардың қалай өндіріліп, қалай өңделелу әдістерін біледі.Бағалау критерий лері

Тілдік мақсат Құндылық тарға баулуП ән арал ы қ бай л ан ы с А л ды ң ғы тақ ы ры п - Қарым-қатынас жасау қабілеті; - Д

2 слайд
Тілдік мақсат Құндылық тарға баулуП ән арал ы қ бай л ан ы с А л ды ң ғы тақ ы ры п - Қарым-қатынас жасау қабілеті; - Достық және айналасындағыларға қамқорлық көрсету; - «Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясы құндылықтарының 4-ші құндылығы. (Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсуді насихаттау). Қазақ тілі (сөзбен жазады), Химия (сомтума күкірт, фосфат, мыс т.б) 5 сынып. Жер қабықтарын және олардың құрамдас бөліктерін сипаттау . Оқушылар ауызша және жазбаша сөйлеу нормаларын сақтай отырып, өз ойларын жинақы және логикалық сабақтастыққа жеткізе алады; Мәтінмен танысады, оны оқиды, сол арқылы пайдалы қазбалардың пайда болуымен танысады. Бір- бірінің пікір ұсыныстарын тыңдайды, топпен жұмыс жасайды, осы жасаған жұмыстарына қысқаша сипаттама береді.

2 слайд

Тілдік мақсат Құндылық тарға баулуП ән арал ы қ бай л ан ы с А л ды ң ғы тақ ы ры п - Қарым-қатынас жасау қабілеті; - Достық және айналасындағыларға қамқорлық көрсету; - «Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясы құндылықтарының 4-ші құндылығы. (Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсуді насихаттау). Қазақ тілі (сөзбен жазады), Химия (сомтума күкірт, фосфат, мыс т.б) 5 сынып. Жер қабықтарын және олардың құрамдас бөліктерін сипаттау . Оқушылар ауызша және жазбаша сөйлеу нормаларын сақтай отырып, өз ойларын жинақы және логикалық сабақтастыққа жеткізе алады; Мәтінмен танысады, оны оқиды, сол арқылы пайдалы қазбалардың пайда болуымен танысады. Бір- бірінің пікір ұсыныстарын тыңдайды, топпен жұмыс жасайды, осы жасаған жұмыстарына қысқаша сипаттама береді.

Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі «Ыстық алақан» тренингін Топқа бөлу «Кен орындарының атаулары арқылы бөлу» Өткен тақы

3 слайд
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі «Ыстық алақан» тренингін Топқа бөлу «Кен орындарының атаулары арқылы бөлу» Өткен тақырыпты «Ашық микрофон» әдісі арқылы пысықтау . 1-ТОП ТЕМІР 2-ТОП КӨМІР 3-ТОП МҰНАЙ 4- ТОП ГАЗ

3 слайд

Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі «Ыстық алақан» тренингін Топқа бөлу «Кен орындарының атаулары арқылы бөлу» Өткен тақырыпты «Ашық микрофон» әдісі арқылы пысықтау . 1-ТОП ТЕМІР 2-ТОП КӨМІР 3-ТОП МҰНАЙ 4- ТОП ГАЗ

Сабақтың ортасы Жаңа тақырып: Пайдалы қазбаларды өндіру және өңдеу «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға т

4 слайд
Сабақтың ортасы Жаңа тақырып: Пайдалы қазбаларды өндіру және өңдеу «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі . Постер қорғайды. Тест тапсырмасын орындауға беремін Жауабы: 1- b 2-а 3-с 4-а 5-д 6- с 7- с 8- с 9- д 10-с «Сұрақты қағып ал» тәсілі арқылы оқушылар сұрақтарға жауап беріп, картадан кен орындарын көрсетеді . Сабақтың соңы "Инсерт" әдісі арқылы кері байланыс жүргізіледі Мен үшін түсінікті Менің білетініме сай келмейді Жаңа ақпарат Мені таң қалдырды немесе түсініксіз

4 слайд

Сабақтың ортасы Жаңа тақырып: Пайдалы қазбаларды өндіру және өңдеу «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі . Постер қорғайды. Тест тапсырмасын орындауға беремін Жауабы: 1- b 2-а 3-с 4-а 5-д 6- с 7- с 8- с 9- д 10-с «Сұрақты қағып ал» тәсілі арқылы оқушылар сұрақтарға жауап беріп, картадан кен орындарын көрсетеді . Сабақтың соңы "Инсерт" әдісі арқылы кері байланыс жүргізіледі Мен үшін түсінікті Менің білетініме сай келмейді Жаңа ақпарат Мені таң қалдырды немесе түсініксіз

Саралау Бағалау Денсаулық жəне Қауіпсіздік техникасын сақтау Қабілеті жоғары оқушылар «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқыл

5 слайд
Саралау Бағалау Денсаулық жəне Қауіпсіздік техникасын сақтау Қабілеті жоғары оқушылар «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы топта ұйымдастыру жұмыстарын алады. Қабілеті жоғары оқушыларға арналған практикалық жұмыстың екі нұсқасы бар, таңдау құқығына ие. Практикалық деңгейлік тапсырма дайындалады. Тест тапсырмасын орындау қабілеті орта оқушыларға қолдау береді, орта деңгейдегі практикалық жұмыс ұсынылады.   Қабілеті төмен оқушыларға мұғалімнің қолдауы, деңгейлік сұрақтар, сабақ бойындағы "ашық микрофон" осы деңгейдегі оқушыларға қолдау береді «Екі жұлдыз, бір тілек» Қуану = Мен түсінемін. Ойлану = Мен түсінгендеймін. Мұңайу = Мен түсінбедім. Кір жаю Кірді салып суға, Дайындаламын жууға. Ысқылаймын-ысқылаймын Өзім сондай пысықаймын. Қысамын тым қатты, Суы оның көп ақты. Қағып-қағып киімді, Ілеміз толтыра біз жіпті.

5 слайд

Саралау Бағалау Денсаулық жəне Қауіпсіздік техникасын сақтау Қабілеті жоғары оқушылар «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы топта ұйымдастыру жұмыстарын алады. Қабілеті жоғары оқушыларға арналған практикалық жұмыстың екі нұсқасы бар, таңдау құқығына ие. Практикалық деңгейлік тапсырма дайындалады. Тест тапсырмасын орындау қабілеті орта оқушыларға қолдау береді, орта деңгейдегі практикалық жұмыс ұсынылады.   Қабілеті төмен оқушыларға мұғалімнің қолдауы, деңгейлік сұрақтар, сабақ бойындағы "ашық микрофон" осы деңгейдегі оқушыларға қолдау береді «Екі жұлдыз, бір тілек» Қуану = Мен түсінемін. Ойлану = Мен түсінгендеймін. Мұңайу = Мен түсінбедім. Кір жаю Кірді салып суға, Дайындаламын жууға. Ысқылаймын-ысқылаймын Өзім сондай пысықаймын. Қысамын тым қатты, Суы оның көп ақты. Қағып-қағып киімді, Ілеміз толтыра біз жіпті.