Материалдар / Рационал сандарды азайту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Рационал сандарды азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп мұғалімдеріне тәжірибе жинақтауға көмегі бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2019
281
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оңтүстік Қазақстан облысы, Шардара ауданы, Шардара қаласы, А. Иманов жалпы орта білім беретін мектеп”, математика пәні

1 слайд
Оңтүстік Қазақстан облысы, Шардара ауданы, Шардара қаласы, А. Иманов жалпы орта білім беретін мектеп”, математика пәні мұғалімі Абызова Гулжан Усаиновна

1 слайд

Оңтүстік Қазақстан облысы, Шардара ауданы, Шардара қаласы, А. Иманов жалпы орта білім беретін мектеп”, математика пәні мұғалімі Абызова Гулжан Усаиновна

19.11.2013 ж Рационал сандарды азайту. Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығына есептер шығару.

2 слайд
19.11.2013 ж Рационал сандарды азайту. Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығына есептер шығару.

2 слайд

19.11.2013 ж Рационал сандарды азайту. Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығына есептер шығару.

Мақсаты: А) Білімділік: Рационал сандарды азайта білуге үйрету; Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын таба білуге, есе

3 слайд
Мақсаты: А) Білімділік: Рационал сандарды азайта білуге үйрету; Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын таба білуге, есептер шығара білуге дағдыландыру. Ә) Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру. Ой-өрісін кеңейту. Теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру; Б) Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, тез шешім қабылдай білуге, пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу.

3 слайд

Мақсаты: А) Білімділік: Рационал сандарды азайта білуге үйрету; Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын таба білуге, есептер шығара білуге дағдыландыру. Ә) Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру. Ой-өрісін кеңейту. Теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру; Б) Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, тез шешім қабылдай білуге, пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу.

Сабақтың түрі:сайыс сабақ Сабақтың әдісі: танымдық ойын, тест, топпен жұмыс, жеке оқушымен жұмыс, сұрақ – жауап жұ

4 слайд
Сабақтың түрі:сайыс сабақ Сабақтың әдісі: танымдық ойын, тест, топпен жұмыс, жеке оқушымен жұмыс, сұрақ – жауап жұмысы. Сабақтың көрнекілігі: ноутбук, тесттер, сызғыш, тірек кестелер, плакаттар, кеспе қағаздары Пән аралық байланыс: қазақ тілі, география, информатика

4 слайд

Сабақтың түрі:сайыс сабақ Сабақтың әдісі: танымдық ойын, тест, топпен жұмыс, жеке оқушымен жұмыс, сұрақ – жауап жұмысы. Сабақтың көрнекілігі: ноутбук, тесттер, сызғыш, тірек кестелер, плакаттар, кеспе қағаздары Пән аралық байланыс: қазақ тілі, география, информатика

Барысы: 6. “Шешуші сәт” тест 7. Қорытындылау ; Бағалау. 8. Үйге тапсырма; 1. Үй тапсырмасын тексеру 1. Cұрақ

5 слайд
Барысы: 6. “Шешуші сәт” тест 7. Қорытындылау ; Бағалау. 8. Үйге тапсырма; 1. Үй тапсырмасын тексеру 1. Cұрақ-жауап 2. «Топтастыру стратегиясы» “Біліктілік” сайысы (әр топқа тапсырмалар беру) 3. Оқулықпен жұмыс 4. Табиғатпен байланыс “Ойлан, тап!” ойыны 5. «Сергіту сәті» (логикалық сұрақтар, жұмбақтар)

5 слайд

Барысы: 6. “Шешуші сәт” тест 7. Қорытындылау ; Бағалау. 8. Үйге тапсырма; 1. Үй тапсырмасын тексеру 1. Cұрақ-жауап 2. «Топтастыру стратегиясы» “Біліктілік” сайысы (әр топқа тапсырмалар беру) 3. Оқулықпен жұмыс 4. Табиғатпен байланыс “Ойлан, тап!” ойыны 5. «Сергіту сәті» (логикалық сұрақтар, жұмбақтар)

Топқа бөлу Сайыс сабағымызды бастау үшін сынып оқушылары 3 топқа бөлінеді. Олар: «Ойшылдар» «Алғырлар» «Тапқырлар» топтары

6 слайд
Топқа бөлу Сайыс сабағымызды бастау үшін сынып оқушылары 3 топқа бөлінеді. Олар: «Ойшылдар» «Алғырлар» «Тапқырлар» топтары Үй тапсырмасын тексеру 1. Cұрақ-жауап 2. «Топтастыру стратегиясы»

6 слайд

Топқа бөлу Сайыс сабағымызды бастау үшін сынып оқушылары 3 топқа бөлінеді. Олар: «Ойшылдар» «Алғырлар» «Тапқырлар» топтары Үй тапсырмасын тексеру 1. Cұрақ-жауап 2. «Топтастыру стратегиясы»

ІІ. Тірек схемалары бойынша сұраққа жауап алу - 12 + ( - 24 ) - 36 12 - 12

7 слайд
ІІ. Тірек схемалары бойынша сұраққа жауап алу - 12 + ( - 24 ) - 36 12 - 12

7 слайд

ІІ. Тірек схемалары бойынша сұраққа жауап алу - 12 + ( - 24 ) - 36 12 - 12

ІІ. Тірек схемалары бойынша сұраққа жауап алу Қарама – қарсы сандардың модуьдері Теріс сандарОң сандар Бүтін сандар

8 слайд
ІІ. Тірек схемалары бойынша сұраққа жауап алу Қарама – қарсы сандардың модуьдері Теріс сандарОң сандар Бүтін сандар

8 слайд

ІІ. Тірек схемалары бойынша сұраққа жауап алу Қарама – қарсы сандардың модуьдері Теріс сандарОң сандар Бүтін сандар

Кез-келген теріс сан оң саннан кіші тең үлкен

9 слайд
Кез-келген теріс сан оң саннан кіші тең үлкен

9 слайд

Кез-келген теріс сан оң саннан кіші тең үлкен

а кез - келген теріс сан нөльден а > 0 a < 0 a = 0

10 слайд
а кез - келген теріс сан нөльден а > 0 a < 0 a = 0

10 слайд

а кез - келген теріс сан нөльден а > 0 a < 0 a = 0

Қарама – қарсы сандардың қосындысы 0-ге тең1- ге тең-1 -ге тең

11 слайд
Қарама – қарсы сандардың қосындысы 0-ге тең1- ге тең-1 -ге тең

11 слайд

Қарама – қарсы сандардың қосындысы 0-ге тең1- ге тең-1 -ге тең

Координаталық түзу бойында -3,2 саны -3 тің Оң жағында Қарама- қарсы Сол жағында

12 слайд
Координаталық түзу бойында -3,2 саны -3 тің Оң жағында Қарама- қарсы Сол жағында

12 слайд

Координаталық түзу бойында -3,2 саны -3 тің Оң жағында Қарама- қарсы Сол жағында

«Топтастыру стратегиясы» Натурал сандар Сандардың түрлері Қарама- қарсы сандар Бүтін сандар Рационал сандар Теріс сандар Оң са

13 слайд
«Топтастыру стратегиясы» Натурал сандар Сандардың түрлері Қарама- қарсы сандар Бүтін сандар Рационал сандар Теріс сандар Оң сандар

13 слайд

«Топтастыру стратегиясы» Натурал сандар Сандардың түрлері Қарама- қарсы сандар Бүтін сандар Рационал сандар Теріс сандар Оң сандар

“Біліктілік” сайысы (әр топқа тапсырмалар беру, әр сұраққа 10 ұпайдан)

14 слайд
“Біліктілік” сайысы (әр топқа тапсырмалар беру, әр сұраққа 10 ұпайдан)

14 слайд

“Біліктілік” сайысы (әр топқа тапсырмалар беру, әр сұраққа 10 ұпайдан)

1. Қосудың ауыстырымдылық қасиеті 2. Таңбалары әр түрлі санды қосу 3. Кез келген санның 0-мен қосындысы 4. Қарама-қарсы сандарды

15 слайд
1. Қосудың ауыстырымдылық қасиеті 2. Таңбалары әр түрлі санды қосу 3. Кез келген санның 0-мен қосындысы 4. Қарама-қарсы сандардың қосындысы a + b = b + a Үлкен модульден кіші модульді азайту керек, шыққан санның алдына модулі үлкен қосылғыштың таңбасын қою керек Кез келген санның нөлмен қосындысы сол санның өзіне тең Қарама-қарсы сандардың қосындысы 0-ге тең

15 слайд

1. Қосудың ауыстырымдылық қасиеті 2. Таңбалары әр түрлі санды қосу 3. Кез келген санның 0-мен қосындысы 4. Қарама-қарсы сандардың қосындысы a + b = b + a Үлкен модульден кіші модульді азайту керек, шыққан санның алдына модулі үлкен қосылғыштың таңбасын қою керек Кез келген санның нөлмен қосындысы сол санның өзіне тең Қарама-қарсы сандардың қосындысы 0-ге тең

5. Қарама-қарсы сандардың модульдері 6. Санның модулі 7. Екі теріс санның қосындысы қандай сан? 8. Координаталық түзудегі кесін

16 слайд
5. Қарама-қарсы сандардың модульдері 6. Санның модулі 7. Екі теріс санның қосындысы қандай сан? 8. Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығы Оң сандар Координаталық түзу бойындағы санды кескіндейтін нүктенің санақ басынан қашықтығы қосылғыштардың модульдерін қосу керек, шыққан санның алдына минус « – » таңбасын қою керек Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын табу үшін оның оң жақ шеткі нүктесінің координатасынан сол жақ шеткі нүктесінің координатасын азайту керек

16 слайд

5. Қарама-қарсы сандардың модульдері 6. Санның модулі 7. Екі теріс санның қосындысы қандай сан? 8. Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығы Оң сандар Координаталық түзу бойындағы санды кескіндейтін нүктенің санақ басынан қашықтығы қосылғыштардың модульдерін қосу керек, шыққан санның алдына минус « – » таңбасын қою керек Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын табу үшін оның оң жақ шеткі нүктесінің координатасынан сол жақ шеткі нүктесінің координатасын азайту керек

9. Рационал сандар қалай азайтылады? 10. Таңбалары әр түрлі сандарды азайту қалай орындалады? 11. Таңбалары бірдей сандарды аза

17 слайд
9. Рационал сандар қалай азайтылады? 10. Таңбалары әр түрлі сандарды азайту қалай орындалады? 11. Таңбалары бірдей сандарды азайту қалай орындалады? 12. Теріс санның модулі үлкен болса, қосынды теріс сан ба, әлде оң сан ба? Бір саннан екінші санды азайту үшін, азайғышқа азайтқышқа қарама-қарсы санды қосу керек үлкен саннан кіші санды азайтып, үлкен санның модулі қойылады таңбалары бірдей сандарды азайту үшін азайғышқа азайтқышты қосып, алдына минус «–» таңбасын қою керек Теріс сан

17 слайд

9. Рационал сандар қалай азайтылады? 10. Таңбалары әр түрлі сандарды азайту қалай орындалады? 11. Таңбалары бірдей сандарды азайту қалай орындалады? 12. Теріс санның модулі үлкен болса, қосынды теріс сан ба, әлде оң сан ба? Бір саннан екінші санды азайту үшін, азайғышқа азайтқышқа қарама-қарсы санды қосу керек үлкен саннан кіші санды азайтып, үлкен санның модулі қойылады таңбалары бірдей сандарды азайту үшін азайғышқа азайтқышты қосып, алдына минус «–» таңбасын қою керек Теріс сан

Оқулықпен жұмыс №496–499 (10 ұпай) №504 – 508 (30 ұпай) №514 – 515 (50 ұпай)

18 слайд
Оқулықпен жұмыс №496–499 (10 ұпай) №504 – 508 (30 ұпай) №514 – 515 (50 ұпай)

18 слайд

Оқулықпен жұмыс №496–499 (10 ұпай) №504 – 508 (30 ұпай) №514 – 515 (50 ұпай)

19 слайд

19 слайд

Есептей отырып, белгісіз құс атауын табыңдар •- 379 + 948 = •- 0,81 + 0,66 = •- 7,6 + 19,2 = •- 2,6 – (- 1,4) = •3,2 – 6,28 = •

20 слайд
Есептей отырып, белгісіз құс атауын табыңдар •- 379 + 948 = •- 0,81 + 0,66 = •- 7,6 + 19,2 = •- 2,6 – (- 1,4) = •3,2 – 6,28 = •- 1408,7 + 408 = •-817 + 817 = •- 13,25 – 11,05 = •- 0,15 •- 1000,7 •- 24,3 •-1,2 •569 •0 •- 3,08 •11,6 Л Н О М ф Г И А

20 слайд

Есептей отырып, белгісіз құс атауын табыңдар •- 379 + 948 = •- 0,81 + 0,66 = •- 7,6 + 19,2 = •- 2,6 – (- 1,4) = •3,2 – 6,28 = •- 1408,7 + 408 = •-817 + 817 = •- 13,25 – 11,05 = •- 0,15 •- 1000,7 •- 24,3 •-1,2 •569 •0 •- 3,08 •11,6 Л Н О М ф Г И А

21 слайд

21 слайд

•Тынық мұхитының аралында үлкен тасбақалар өмір сүреді. Олардың үлкендігі соншалық, тіпті балалар олардың қауырсындарына оты

22 слайд
•Тынық мұхитының аралында үлкен тасбақалар өмір сүреді. Олардың үлкендігі соншалық, тіпті балалар олардың қауырсындарына отырып сырғанай алады. Бұл тасбақалардың аты келесі мысалдарда жасырынған.

22 слайд

•Тынық мұхитының аралында үлкен тасбақалар өмір сүреді. Олардың үлкендігі соншалық, тіпті балалар олардың қауырсындарына отырып сырғанай алады. Бұл тасбақалардың аты келесі мысалдарда жасырынған.

Есептерді шеше отырып, тасбақаның атын анықтаңдар •- 42 + 18 = •- 3, 91 + 3,91 = •15,3 + (- 2,3)= •12 – (-2) = •31 – 12 = •- 4

23 слайд
Есептерді шеше отырып, тасбақаның атын анықтаңдар •- 42 + 18 = •- 3, 91 + 3,91 = •15,3 + (- 2,3)= •12 – (-2) = •31 – 12 = •- 48 – 23 = •- 6,1 + 6,1 + 0 = •15 – 20 = •- 25 – (- 5) = •- 102,08 – 0 = •0 •- 5 •19 •- 24 •- 102,08 •14 •- 71 •13 •- 20 Е Л О Д С М Х Р И Е

23 слайд

Есептерді шеше отырып, тасбақаның атын анықтаңдар •- 42 + 18 = •- 3, 91 + 3,91 = •15,3 + (- 2,3)= •12 – (-2) = •31 – 12 = •- 48 – 23 = •- 6,1 + 6,1 + 0 = •15 – 20 = •- 25 – (- 5) = •- 102,08 – 0 = •0 •- 5 •19 •- 24 •- 102,08 •14 •- 71 •13 •- 20 Е Л О Д С М Х Р И Е

24 слайд

24 слайд

Есеп Егер А(-5) және В(9) болса, АВ кесіндісінің ұзындығы неге тең? Шешуі: 0 ВО -5 А 9 9-(-5)=9+5=

25 слайд
Есеп Егер А(-5) және В(9) болса, АВ кесіндісінің ұзындығы неге тең? Шешуі: 0 ВО -5 А 9 9-(-5)=9+5= 14 Жауабы: 14 бірлік

25 слайд

Есеп Егер А(-5) және В(9) болса, АВ кесіндісінің ұзындығы неге тең? Шешуі: 0 ВО -5 А 9 9-(-5)=9+5= 14 Жауабы: 14 бірлік

26 слайд

26 слайд

Логикалық сұрақтар: •Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал егер екі аяғымен тұрса,оның салмағы қанша? •Үстел беті төрт

27 слайд
Логикалық сұрақтар: •Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал егер екі аяғымен тұрса,оның салмағы қанша? •Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ неше бұрыш қалады? •Төрт қойдың неше аяғы бар? •Наурыз тойы кезі. Ат жарысы өтуде. Үш пар ат 60км шауып өтсе, әр ат неше км-ден шабады? Нәрселерді санағанда, Керек ол бізге ауадай. Айтыңдаршы бұл қандай сан Жан-жағыңа қарамай. (Натурал сан) (Рационал сандар) Бүтін сан, бөлшек сандар, Барлығы да бар онда. Бұл қандай сан айтыңдаршы Оң, теріс сан бәрі осында Жұмбақта р: (3кг) (5 бұрыш) (16 аяқ) (60 км)

27 слайд

Логикалық сұрақтар: •Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал егер екі аяғымен тұрса,оның салмағы қанша? •Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ неше бұрыш қалады? •Төрт қойдың неше аяғы бар? •Наурыз тойы кезі. Ат жарысы өтуде. Үш пар ат 60км шауып өтсе, әр ат неше км-ден шабады? Нәрселерді санағанда, Керек ол бізге ауадай. Айтыңдаршы бұл қандай сан Жан-жағыңа қарамай. (Натурал сан) (Рационал сандар) Бүтін сан, бөлшек сандар, Барлығы да бар онда. Бұл қандай сан айтыңдаршы Оң, теріс сан бәрі осында Жұмбақта р: (3кг) (5 бұрыш) (16 аяқ) (60 км)

Бар екен үш қанатты ұшып кетпес, Егін сап жұрт қатары кәсіп етпес. Өзінің мекенінен шығып кетсе Тіршілік көремін деп үміт етпес.

28 слайд
Бар екен үш қанатты ұшып кетпес, Егін сап жұрт қатары кәсіп етпес. Өзінің мекенінен шығып кетсе Тіршілік көремін деп үміт етпес. 1 ағаштың 12 бұтағы бар Әр бұтағында 30-дан жапырағы бар Жапырақтың бір жағы ақ, Бір жағы қара, кәнеки ойлан тап? (жыл, ай, тәулік, күн мен түн)

28 слайд

Бар екен үш қанатты ұшып кетпес, Егін сап жұрт қатары кәсіп етпес. Өзінің мекенінен шығып кетсе Тіршілік көремін деп үміт етпес. 1 ағаштың 12 бұтағы бар Әр бұтағында 30-дан жапырағы бар Жапырақтың бір жағы ақ, Бір жағы қара, кәнеки ойлан тап? (жыл, ай, тәулік, күн мен түн)

Т Е С Т

29 слайд
Т Е С Т

29 слайд

Т Е С Т

-29 + 50 = А) 79 Б) 21 В) -21 -4,3 + 7,5 = А) 11,8 Б) -3,2 В) 3,2 -1,8 – (-9,5) = А) 7

30 слайд
-29 + 50 = А) 79 Б) 21 В) -21 -4,3 + 7,5 = А) 11,8 Б) -3,2 В) 3,2 -1,8 – (-9,5) = А) 7,7 Б) 10,3 В) -8,7

30 слайд

-29 + 50 = А) 79 Б) 21 В) -21 -4,3 + 7,5 = А) 11,8 Б) -3,2 В) 3,2 -1,8 – (-9,5) = А) 7,7 Б) 10,3 В) -8,7

Теңдеуді шешіңдер. 3,8 + х = - 2,7 А) -6,5 Б) -1,1 В) 0

31 слайд
Теңдеуді шешіңдер. 3,8 + х = - 2,7 А) -6,5 Б) -1,1 В) 0

31 слайд

Теңдеуді шешіңдер. 3,8 + х = - 2,7 А) -6,5 Б) -1,1 В) 0

Есептеңдер: •- 11,9 + (-6,7 +11,9) А) 6,7 Б) 5,6 В) -6,7 •- 9,1 – (7,6 – 9,1) А) 7,6 Б) -6,7

32 слайд
Есептеңдер: •- 11,9 + (-6,7 +11,9) А) 6,7 Б) 5,6 В) -6,7 •- 9,1 – (7,6 – 9,1) А) 7,6 Б) -6,7 В) -7,6

32 слайд

Есептеңдер: •- 11,9 + (-6,7 +11,9) А) 6,7 Б) 5,6 В) -6,7 •- 9,1 – (7,6 – 9,1) А) 7,6 Б) -6,7 В) -7,6

1. 2. 3. 4. 5. 6. А ВБ А ВБ А ВБ А ВБ А ВБ А ВБ

33 слайд
1. 2. 3. 4. 5. 6. А ВБ А ВБ А ВБ А ВБ А ВБ А ВБ

33 слайд

1. 2. 3. 4. 5. 6. А ВБ А ВБ А ВБ А ВБ А ВБ А ВБ

Қорытындылау a-b=a+(-b). 1. Бір саннан екінші санды азайту үшін, азайғышқа азайтқышқа қарама- қарсы санды қосу керек: 2. Коорди

34 слайд
Қорытындылау a-b=a+(-b). 1. Бір саннан екінші санды азайту үшін, азайғышқа азайтқышқа қарама- қарсы санды қосу керек: 2. Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын табу үшін оның оң жақ шеткі нүктесінің координатасынан сол жақ шеткі нүктесінің координатасын азайту керек: -3 0 2 С Д 2 – (-3)=2+3=5 О

34 слайд

Қорытындылау a-b=a+(-b). 1. Бір саннан екінші санды азайту үшін, азайғышқа азайтқышқа қарама- қарсы санды қосу керек: 2. Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын табу үшін оның оң жақ шеткі нүктесінің координатасынан сол жақ шеткі нүктесінің координатасын азайту керек: -3 0 2 С Д 2 – (-3)=2+3=5 О

VІ. Үй тапсырмасы: V. Оқушылар білімін бағалау Жұмыс дәптерінен № 517, 518 есептер

35 слайд
VІ. Үй тапсырмасы: V. Оқушылар білімін бағалау Жұмыс дәптерінен № 517, 518 есептер

35 слайд

VІ. Үй тапсырмасы: V. Оқушылар білімін бағалау Жұмыс дәптерінен № 517, 518 есептер

36 слайд

36 слайд