Материалдар / "Рационал сандарды азайту" 6-сынып

"Рационал сандарды азайту" 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың бұрынғы біліміне сүйене отырып, жаңа білім алу қызығушылығын ояту. Жаңа әдіс-тәсілдерді пайдаланып оқушылардың танымын кеңістікке шығару мақсатында жасалған презентация.Мұғалімге көп пайдасын тигізер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
460
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Білімге жетелейтін үш жол бар: Еліктеу жолы- ең жеңіл жол, Ойлау жолы- ең игілікті жол, Тәжірибе жолы-ең қиын да,ащы жо

2 слайд
Білімге жетелейтін үш жол бар: Еліктеу жолы- ең жеңіл жол, Ойлау жолы- ең игілікті жол, Тәжірибе жолы-ең қиын да,ащы жол. Конфуций Білімге жетелейтін үш жол бар: Еліктеу жолы- ең жеңіл жол, Ойлау жолы- ең игілікті жол, Тәжірибе жолы-ең қиын да,ащы жол. Конфуций

2 слайд

Білімге жетелейтін үш жол бар: Еліктеу жолы- ең жеңіл жол, Ойлау жолы- ең игілікті жол, Тәжірибе жолы-ең қиын да,ащы жол. Конфуций Білімге жетелейтін үш жол бар: Еліктеу жолы- ең жеңіл жол, Ойлау жолы- ең игілікті жол, Тәжірибе жолы-ең қиын да,ащы жол. Конфуций

Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды азайту. Есептер шығару

3 слайд
Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды азайту. Есептер шығару

3 слайд

Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды азайту. Есептер шығару

Үй жұмысын тексеруҮй жұмысын тексеру − ( 3 -1 ( 3 -1

4 слайд
Үй жұмысын тексеруҮй жұмысын тексеру − ( 3 -1 ( 3 -1

4 слайд

Үй жұмысын тексеруҮй жұмысын тексеру − ( 3 -1 ( 3 -1

1. Таңбалар ережесі 2. Роционал сандар қалай айзатылады? 3. Таңбалары әр түрлі сандар қалай қосылады? 4. Теріс сандар қалай

5 слайд
1. Таңбалар ережесі 2. Роционал сандар қалай айзатылады? 3. Таңбалары әр түрлі сандар қалай қосылады? 4. Теріс сандар қалай қосылады?1. Таңбалар ережесі 2. Роционал сандар қалай айзатылады? 3. Таңбалары әр түрлі сандар қалай қосылады? 4. Теріс сандар қалай қосылады? Ой қозғау

5 слайд

1. Таңбалар ережесі 2. Роционал сандар қалай айзатылады? 3. Таңбалары әр түрлі сандар қалай қосылады? 4. Теріс сандар қалай қосылады?1. Таңбалар ережесі 2. Роционал сандар қалай айзатылады? 3. Таңбалары әр түрлі сандар қалай қосылады? 4. Теріс сандар қалай қосылады? Ой қозғау

1. – (+) = – – ( – ) = + + ( – ) = – + ( + ) = + 2.

6 слайд
1. – (+) = – – ( – ) = + + ( – ) = – + ( + ) = + 2.Бір саннан екінші санды азайту үшін, азайтқышқа азайтқышқа қарама – қарсы санды қосу керек. 3. Таңбалары әр түрлі сандарды қосу үшін: 1)үлкен модульден кіші модульді азайту керек; 2)шыққан санның алдына модулі үлкен қосылғыштың таңбасын қою керек. 4. Екі теріс санды қосу үшін: 1) қосылғыштардың модульдерін қосу керек; 2) шыққан санның алдына (“ – “) таңбасын қою керек. 1. – (+) = – – ( – ) = + + ( – ) = – + ( + ) = + 2.Бір саннан екінші санды азайту үшін, азайтқышқа азайтқышқа қарама – қарсы санды қосу керек. 3. Таңбалары әр түрлі сандарды қосу үшін: 1)үлкен модульден кіші модульді азайту керек; 2)шыққан санның алдына модулі үлкен қосылғыштың таңбасын қою керек. 4. Екі теріс санды қосу үшін: 1) қосылғыштардың модульдерін қосу керек; 2) шыққан санның алдына (“ – “) таңбасын қою керек.

6 слайд

1. – (+) = – – ( – ) = + + ( – ) = – + ( + ) = + 2.Бір саннан екінші санды азайту үшін, азайтқышқа азайтқышқа қарама – қарсы санды қосу керек. 3. Таңбалары әр түрлі сандарды қосу үшін: 1)үлкен модульден кіші модульді азайту керек; 2)шыққан санның алдына модулі үлкен қосылғыштың таңбасын қою керек. 4. Екі теріс санды қосу үшін: 1) қосылғыштардың модульдерін қосу керек; 2) шыққан санның алдына (“ – “) таңбасын қою керек. 1. – (+) = – – ( – ) = + + ( – ) = – + ( + ) = + 2.Бір саннан екінші санды азайту үшін, азайтқышқа азайтқышқа қарама – қарсы санды қосу керек. 3. Таңбалары әр түрлі сандарды қосу үшін: 1)үлкен модульден кіші модульді азайту керек; 2)шыққан санның алдына модулі үлкен қосылғыштың таңбасын қою керек. 4. Екі теріс санды қосу үшін: 1) қосылғыштардың модульдерін қосу керек; 2) шыққан санның алдына (“ – “) таңбасын қою керек.

Ауызша есептер : Ауызша есептер : 5 - 7 = - 2 - 3 – 5 = - 8 9 – 14 = - 5 9 – 9 = 0 - 1 – 10 = - 11 0 – 15 = - 15 - 15 – 2

7 слайд
Ауызша есептер : Ауызша есептер : 5 - 7 = - 2 - 3 – 5 = - 8 9 – 14 = - 5 9 – 9 = 0 - 1 – 10 = - 11 0 – 15 = - 15 - 15 – 2 = - 17 2 - 10 = - 8 6 – 8 = - 2 4 – 9 = - 5 3 – 0 = 3 7 – 7 = 0 8 – 14 = - 6 0 – 100 = - 100

7 слайд

Ауызша есептер : Ауызша есептер : 5 - 7 = - 2 - 3 – 5 = - 8 9 – 14 = - 5 9 – 9 = 0 - 1 – 10 = - 11 0 – 15 = - 15 - 15 – 2 = - 17 2 - 10 = - 8 6 – 8 = - 2 4 – 9 = - 5 3 – 0 = 3 7 – 7 = 0 8 – 14 = - 6 0 – 100 = - 100

Жұппен жұмыс. Сәйкес жауаптармен қос. 1. -2,3 – 0,7 1,5 2. -8-(-9,5) -5 3

8 слайд
Жұппен жұмыс. Сәйкес жауаптармен қос. 1. -2,3 – 0,7 1,5 2. -8-(-9,5) -5 3. 3,85-5,3 10 4. -32-(-42) -3 5. 10,5-(-9,5) -1,45 6. -1,9-3,1 20

8 слайд

Жұппен жұмыс. Сәйкес жауаптармен қос. 1. -2,3 – 0,7 1,5 2. -8-(-9,5) -5 3. 3,85-5,3 10 4. -32-(-42) -3 5. 10,5-(-9,5) -1,45 6. -1,9-3,1 20

1. -2,3 – 0,7 1,5 2. -8-(-9,5) -5 3. 3,85-5,3 1

9 слайд
1. -2,3 – 0,7 1,5 2. -8-(-9,5) -5 3. 3,85-5,3 10 4. -32-(-42) -3 5. 10,5-(-9,5) - 1,45 6. -1,9-3,1 20 1. -2,3 – 0,7 1,5 2. -8-(-9,5) -5 3. 3,85-5,3 10 4. -32-(-42) -3 5. 10,5-(-9,5) - 1,45 6. -1,9-3,1 20

9 слайд

1. -2,3 – 0,7 1,5 2. -8-(-9,5) -5 3. 3,85-5,3 10 4. -32-(-42) -3 5. 10,5-(-9,5) - 1,45 6. -1,9-3,1 20 1. -2,3 – 0,7 1,5 2. -8-(-9,5) -5 3. 3,85-5,3 10 4. -32-(-42) -3 5. 10,5-(-9,5) - 1,45 6. -1,9-3,1 20

Венн диаграммасы .Венн диаграммасы .Теріс сандар Жай сандар Натурал сандар Рационал сан Бүтін сандар Ондық бөлшектер Оң с

10 слайд
Венн диаграммасы .Венн диаграммасы .Теріс сандар Жай сандар Натурал сандар Рационал сан Бүтін сандар Ондық бөлшектер Оң сандар

10 слайд

Венн диаграммасы .Венн диаграммасы .Теріс сандар Жай сандар Натурал сандар Рационал сан Бүтін сандар Ондық бөлшектер Оң сандар

0 1 7 31 7 Р ационал сандар мысалдары-3 0,5 9

11 слайд
0 1 7 31 7 Р ационал сандар мысалдары-3 0,5 9

11 слайд

0 1 7 31 7 Р ационал сандар мысалдары-3 0,5 9

Натурал сандар ZQ N Q -рационал сандар жиыны Z - бүтін сандар жиыны N - натурал сандар жиыны

12 слайд
Натурал сандар ZQ N Q -рационал сандар жиыны Z - бүтін сандар жиыны N - натурал сандар жиыны N Z Q Рационал сандар жиынының ішкі жиындары.

12 слайд

Натурал сандар ZQ N Q -рационал сандар жиыны Z - бүтін сандар жиыны N - натурал сандар жиыны N Z Q Рационал сандар жиынының ішкі жиындары.

№ 495(2) Оқулықпен Жұмыс (деңгейлік тапсырмалар) № 504(5,6) № 516(4)

13 слайд
№ 495(2) Оқулықпен Жұмыс (деңгейлік тапсырмалар) № 504(5,6) № 516(4)

13 слайд

№ 495(2) Оқулықпен Жұмыс (деңгейлік тапсырмалар) № 504(5,6) № 516(4)

Ай дың басында әкеміз 67 000 тенге жалақы алды.Осы ақшадан – 15 000 тг комуналдық төлемге төленді, - 40 000 тг банктен алынға

14 слайд
Ай дың басында әкеміз 67 000 тенге жалақы алды.Осы ақшадан – 15 000 тг комуналдық төлемге төленді, - 40 000 тг банктен алынған несиесін төледі , жанұядағы үлкен ұлдың сыртқы киімін алуға -20 000 тенге қажет болды. Айдың ортасында анамыз +50 000 тенге жалақы алды. Балалардың мектептегі күнделікті тамағына - 8 000 тг, жанұяның тамағына -20 000 тг, машинаның қысқы дөңгелегіне – 20 000 тг бөлінсе жанұяға кірген бір айлық табыс жетема?Ай дың басында әкеміз 67 000 тенге жалақы алды.Осы ақшадан – 15 000 тг комуналдық төлемге төленді, - 40 000 тг банктен алынған несиесін төледі , жанұядағы үлкен ұлдың сыртқы киімін алуға -20 000 тенге қажет болды. Айдың ортасында анамыз +50 000 тенге жалақы алды. Балалардың мектептегі күнделікті тамағына - 8 000 тг, жанұяның тамағына -20 000 тг, машинаның қысқы дөңгелегіне – 20 000 тг бөлінсе жанұяға кірген бір айлық табыс жетема?

14 слайд

Ай дың басында әкеміз 67 000 тенге жалақы алды.Осы ақшадан – 15 000 тг комуналдық төлемге төленді, - 40 000 тг банктен алынған несиесін төледі , жанұядағы үлкен ұлдың сыртқы киімін алуға -20 000 тенге қажет болды. Айдың ортасында анамыз +50 000 тенге жалақы алды. Балалардың мектептегі күнделікті тамағына - 8 000 тг, жанұяның тамағына -20 000 тг, машинаның қысқы дөңгелегіне – 20 000 тг бөлінсе жанұяға кірген бір айлық табыс жетема?Ай дың басында әкеміз 67 000 тенге жалақы алды.Осы ақшадан – 15 000 тг комуналдық төлемге төленді, - 40 000 тг банктен алынған несиесін төледі , жанұядағы үлкен ұлдың сыртқы киімін алуға -20 000 тенге қажет болды. Айдың ортасында анамыз +50 000 тенге жалақы алды. Балалардың мектептегі күнделікті тамағына - 8 000 тг, жанұяның тамағына -20 000 тг, машинаның қысқы дөңгелегіне – 20 000 тг бөлінсе жанұяға кірген бір айлық табыс жетема?

67 000-15 000 - 40 000 – 20 000 + 50 000 – 8 000 – 20 000 – 20 000 = - 6 000 67 000-15 000 - 40 000 – 20 000 + 50 000 –

15 слайд
67 000-15 000 - 40 000 – 20 000 + 50 000 – 8 000 – 20 000 – 20 000 = - 6 000 67 000-15 000 - 40 000 – 20 000 + 50 000 – 8 000 – 20 000 – 20 000 = - 6 000

15 слайд

67 000-15 000 - 40 000 – 20 000 + 50 000 – 8 000 – 20 000 – 20 000 = - 6 000 67 000-15 000 - 40 000 – 20 000 + 50 000 – 8 000 – 20 000 – 20 000 = - 6 000

Үйге тапсырма Есептерді шеше отырып, тасбақаның атын анықтаңдар Үйге тапсырма Есептерді шеше отырып, тасбақаның атын анықтаң

16 слайд
Үйге тапсырма Есептерді шеше отырып, тасбақаның атын анықтаңдар Үйге тапсырма Есептерді шеше отырып, тасбақаның атын анықтаңдар  - 42 + 18 =  - 3, 91 + 3,91 =  15,3 + (- 2,3)=  12 – (-2) =  31 – 12 =  - 48 – 23 =  - 6,1 + 6,1 + 0 =  15 – 20 =  - 25 – (- 5) =  - 102,08 – 0 = - 42 + 18 =  - 3, 91 + 3,91 =  15,3 + (- 2,3)=  12 – (-2) =  31 – 12 =  - 48 – 23 =  - 6,1 + 6,1 + 0 =  15 – 20 =  - 25 – (- 5) =  - 102,08 – 0 =  0 Е  - 5 Л  19 О  - 24 Д  - 102,08 С  14 М  - 71 Х  13 Р  - 20 И  0 Е  - 5 Л  19 О  - 24 Д  - 102,08 С  14 М  - 71 Х  13 Р  - 20 И

16 слайд

Үйге тапсырма Есептерді шеше отырып, тасбақаның атын анықтаңдар Үйге тапсырма Есептерді шеше отырып, тасбақаның атын анықтаңдар  - 42 + 18 =  - 3, 91 + 3,91 =  15,3 + (- 2,3)=  12 – (-2) =  31 – 12 =  - 48 – 23 =  - 6,1 + 6,1 + 0 =  15 – 20 =  - 25 – (- 5) =  - 102,08 – 0 = - 42 + 18 =  - 3, 91 + 3,91 =  15,3 + (- 2,3)=  12 – (-2) =  31 – 12 =  - 48 – 23 =  - 6,1 + 6,1 + 0 =  15 – 20 =  - 25 – (- 5) =  - 102,08 – 0 =  0 Е  - 5 Л  19 О  - 24 Д  - 102,08 С  14 М  - 71 Х  13 Р  - 20 И  0 Е  - 5 Л  19 О  - 24 Д  - 102,08 С  14 М  - 71 Х  13 Р  - 20 И

Сабақты қорытындылау 1. Бүгін сабақта не өттік 2. Нені орындай алдыңдар 3.Нені орындай алмадыңдар 4.Қандай қиындық бол

17 слайд
Сабақты қорытындылау 1. Бүгін сабақта не өттік 2. Нені орындай алдыңдар 3.Нені орындай алмадыңдар 4.Қандай қиындық болдыСабақты қорытындылау 1. Бүгін сабақта не өттік 2. Нені орындай алдыңдар 3.Нені орындай алмадыңдар 4.Қандай қиындық болды

17 слайд

Сабақты қорытындылау 1. Бүгін сабақта не өттік 2. Нені орындай алдыңдар 3.Нені орындай алмадыңдар 4.Қандай қиындық болдыСабақты қорытындылау 1. Бүгін сабақта не өттік 2. Нені орындай алдыңдар 3.Нені орындай алмадыңдар 4.Қандай қиындық болды

Өзін-өзі бағалау парағыӨзін-өзі бағалау парағы Р/с Сабақтың кезеңдері Баға 1 Үй тапсырмасы 2 Аузша есептер 3 Ж ұппен жұмыс 4 Дең

18 слайд
Өзін-өзі бағалау парағыӨзін-өзі бағалау парағы Р/с Сабақтың кезеңдері Баға 1 Үй тапсырмасы 2 Аузша есептер 3 Ж ұппен жұмыс 4 Деңгейлік тапсырмалар 5 Қосымша тапсырма Орташа баға Қорытынды баға

18 слайд

Өзін-өзі бағалау парағыӨзін-өзі бағалау парағы Р/с Сабақтың кезеңдері Баға 1 Үй тапсырмасы 2 Аузша есептер 3 Ж ұппен жұмыс 4 Деңгейлік тапсырмалар 5 Қосымша тапсырма Орташа баға Қорытынды баға

Өз білімімізді бағалайықӨз білімімізді бағалайық

19 слайд
Өз білімімізді бағалайықӨз білімімізді бағалайық

19 слайд

Өз білімімізді бағалайықӨз білімімізді бағалайық

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ