"Рационал сандарды азайту" 6-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Рационал сандарды азайту" 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың бұрынғы біліміне сүйене отырып, жаңа білім алу қызығушылығын ояту. Жаңа әдіс-тәсілдерді пайдаланып оқушылардың танымын кеңістікке шығару мақсатында жасалған презентация.Мұғалімге көп пайдасын тигізер
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

Білімге жетелейтін үш жол бар: Еліктеу жолы- ең жеңіл жол, Ойлау жолы- ең игілікті жол, Тәжірибе жолы-ең қиын да,ащы жол

#2 слайд
Білімге жетелейтін үш жол бар: Еліктеу жолы- ең жеңіл жол, Ойлау жолы- ең игілікті жол, Тәжірибе жолы-ең қиын да,ащы жол. Конфуций Білімге жетелейтін үш жол бар: Еліктеу жолы- ең жеңіл жол, Ойлау жолы- ең игілікті жол, Тәжірибе жолы-ең қиын да,ащы жол. Конфуций

2 слайд

Білімге жетелейтін үш жол бар: Еліктеу жолы- ең жеңіл жол, Ойлау жолы- ең игілікті жол, Тәжірибе жолы-ең қиын да,ащы жол. Конфуций Білімге жетелейтін үш жол бар: Еліктеу жолы- ең жеңіл жол, Ойлау жолы- ең игілікті жол, Тәжірибе жолы-ең қиын да,ащы жол. Конфуций

Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды азайту. Есептер шығару

#3 слайд
Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды азайту. Есептер шығару

3 слайд

Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды азайту. Есептер шығару

Үй жұмысын тексеруҮй жұмысын тексеру − (3 -1 (3 -1

#4 слайд
Үй жұмысын тексеруҮй жұмысын тексеру − (3 -1 (3 -1

4 слайд

Үй жұмысын тексеруҮй жұмысын тексеру − (3 -1 (3 -1

1.Таңбалар ережесі 2. Роционал сандар қалай айзатылады? 3. Таңбалары әр түрлі сандар қалай қосылады? 4.Теріс сандар қалай қосы

#5 слайд
1.Таңбалар ережесі 2. Роционал сандар қалай айзатылады? 3. Таңбалары әр түрлі сандар қалай қосылады? 4.Теріс сандар қалай қосылады? 1.Таңбалар ережесі 2. Роционал сандар қалай айзатылады? 3. Таңбалары әр түрлі сандар қалай қосылады? 4.Теріс сандар қалай қосылады? Ой қозғау

5 слайд

1.Таңбалар ережесі 2. Роционал сандар қалай айзатылады? 3. Таңбалары әр түрлі сандар қалай қосылады? 4.Теріс сандар қалай қосылады? 1.Таңбалар ережесі 2. Роционал сандар қалай айзатылады? 3. Таңбалары әр түрлі сандар қалай қосылады? 4.Теріс сандар қалай қосылады? Ой қозғау

1. – (+)= – – ( – ) = + + ( – ) = – + ( + ) = + 2.Бір саннан екінші

#6 слайд
1. – (+)= – – ( – ) = + + ( – ) = – + ( + ) = + 2.Бір саннан екінші санды азайту үшін, азайтқышқа азайтқышқа қарама – қарсы санды қосу керек. 3. Таңбалары әр түрлі сандарды қосу үшін: 1)үлкен модульден кіші модульді азайту керек; 2)шыққан санның алдына модулі үлкен қосылғыштың таңбасын қою керек. 4. Екі теріс санды қосу үшін: 1) қосылғыштардың модульдерін қосу керек; 2) шыққан санның алдына (“ – “) таңбасын қою керек. 1. – (+)= – – ( – ) = + + ( – ) = – + ( + ) = + 2.Бір саннан екінші санды азайту үшін, азайтқышқа азайтқышқа қарама – қарсы санды қосу керек. 3. Таңбалары әр түрлі сандарды қосу үшін: 1)үлкен модульден кіші модульді азайту керек; 2)шыққан санның алдына модулі үлкен қосылғыштың таңбасын қою керек. 4. Екі теріс санды қосу үшін: 1) қосылғыштардың модульдерін қосу керек; 2) шыққан санның алдына (“ – “) таңбасын қою керек.

6 слайд

1. – (+)= – – ( – ) = + + ( – ) = – + ( + ) = + 2.Бір саннан екінші санды азайту үшін, азайтқышқа азайтқышқа қарама – қарсы санды қосу керек. 3. Таңбалары әр түрлі сандарды қосу үшін: 1)үлкен модульден кіші модульді азайту керек; 2)шыққан санның алдына модулі үлкен қосылғыштың таңбасын қою керек. 4. Екі теріс санды қосу үшін: 1) қосылғыштардың модульдерін қосу керек; 2) шыққан санның алдына (“ – “) таңбасын қою керек. 1. – (+)= – – ( – ) = + + ( – ) = – + ( + ) = + 2.Бір саннан екінші санды азайту үшін, азайтқышқа азайтқышқа қарама – қарсы санды қосу керек. 3. Таңбалары әр түрлі сандарды қосу үшін: 1)үлкен модульден кіші модульді азайту керек; 2)шыққан санның алдына модулі үлкен қосылғыштың таңбасын қою керек. 4. Екі теріс санды қосу үшін: 1) қосылғыштардың модульдерін қосу керек; 2) шыққан санның алдына (“ – “) таңбасын қою керек.

Ауызша есептер: Ауызша есептер: 5 - 7 =- 2 - 3 – 5 =- 8 9 – 14 =- 5 9 – 9 =0 - 1 – 10 = - 11 0 – 15 = - 15 - 15 – 2 =- 17 2 -

#7 слайд
Ауызша есептер: Ауызша есептер: 5 - 7 =- 2 - 3 – 5 =- 8 9 – 14 =- 5 9 – 9 =0 - 1 – 10 = - 11 0 – 15 = - 15 - 15 – 2 =- 17 2 - 10 =- 8 6 – 8 =- 2 4 – 9 =- 5 3 – 0 =3 7 – 7 = 0 8 – 14 = - 6 0 – 100 =- 100

7 слайд

Ауызша есептер: Ауызша есептер: 5 - 7 =- 2 - 3 – 5 =- 8 9 – 14 =- 5 9 – 9 =0 - 1 – 10 = - 11 0 – 15 = - 15 - 15 – 2 =- 17 2 - 10 =- 8 6 – 8 =- 2 4 – 9 =- 5 3 – 0 =3 7 – 7 = 0 8 – 14 = - 6 0 – 100 =- 100

Жұппен жұмыс. Сәйкес жауаптармен қос. 1. -2,3 – 0,7 1,5 2. -8-(-9,5) -5 3.

#8 слайд
Жұппен жұмыс. Сәйкес жауаптармен қос. 1. -2,3 – 0,7 1,5 2. -8-(-9,5) -5 3. 3,85-5,3 10 4. -32-(-42) -3 5. 10,5-(-9,5) -1,45 6. -1,9-3,1 20

8 слайд

Жұппен жұмыс. Сәйкес жауаптармен қос. 1. -2,3 – 0,7 1,5 2. -8-(-9,5) -5 3. 3,85-5,3 10 4. -32-(-42) -3 5. 10,5-(-9,5) -1,45 6. -1,9-3,1 20

1.-2,3 – 0,7 1,5 2.-8-(-9,5) -5 3.3,85-5,3 10 4.

#9 слайд
1.-2,3 – 0,7 1,5 2.-8-(-9,5) -5 3.3,85-5,3 10 4.-32-(-42) -3 5. 10,5-(-9,5) - 1,45 6. -1,9-3,1 20 1.-2,3 – 0,7 1,5 2.-8-(-9,5) -5 3.3,85-5,3 10 4.-32-(-42) -3 5. 10,5-(-9,5) - 1,45 6. -1,9-3,1 20

9 слайд

1.-2,3 – 0,7 1,5 2.-8-(-9,5) -5 3.3,85-5,3 10 4.-32-(-42) -3 5. 10,5-(-9,5) - 1,45 6. -1,9-3,1 20 1.-2,3 – 0,7 1,5 2.-8-(-9,5) -5 3.3,85-5,3 10 4.-32-(-42) -3 5. 10,5-(-9,5) - 1,45 6. -1,9-3,1 20

Венн диаграммасы .Венн диаграммасы . Теріс сандар Жай сандар Натурал сандар Рационал сан Бүтін сандар Ондық бөлшектер Оң

#10 слайд
Венн диаграммасы .Венн диаграммасы . Теріс сандар Жай сандар Натурал сандар Рационал сан Бүтін сандар Ондық бөлшектер Оң сандар

10 слайд

Венн диаграммасы .Венн диаграммасы . Теріс сандар Жай сандар Натурал сандар Рационал сан Бүтін сандар Ондық бөлшектер Оң сандар

0 1 7 3 1 7 Рационал сандар мысалдары -3 0,5 9

#11 слайд
0 1 7 3 1 7 Рационал сандар мысалдары -3 0,5 9

11 слайд

0 1 7 3 1 7 Рационал сандар мысалдары -3 0,5 9

Натурал сандар Z Q N Q-рационал сандар жиыны Z-бүтін сандар жиыны N-натурал сандар жиыны

#12 слайд
Натурал сандар Z Q N Q-рационал сандар жиыны Z-бүтін сандар жиыны N-натурал сандар жиыны N Z Q Рационал сандар жиынының ішкі жиындары.

12 слайд

Натурал сандар Z Q N Q-рационал сандар жиыны Z-бүтін сандар жиыны N-натурал сандар жиыны N Z Q Рационал сандар жиынының ішкі жиындары.

№495(2) Оқулықпен Жұмыс (деңгейлік тапсырмалар) №504(5,6) №516(4)

#13 слайд
№495(2) Оқулықпен Жұмыс (деңгейлік тапсырмалар) №504(5,6) №516(4)

13 слайд

№495(2) Оқулықпен Жұмыс (деңгейлік тапсырмалар) №504(5,6) №516(4)

Айдың басында әкеміз 67 000 тенге жалақы алды.Осы ақшадан – 15 000 тг комуналдық төлемге төленді, - 40 000 тг банктен алынған

#14 слайд
Айдың басында әкеміз 67 000 тенге жалақы алды.Осы ақшадан – 15 000 тг комуналдық төлемге төленді, - 40 000 тг банктен алынған несиесін төледі , жанұядағы үлкен ұлдың сыртқы киімін алуға -20 000 тенге қажет болды. Айдың ортасында анамыз +50 000 тенге жалақы алды. Балалардың мектептегі күнделікті тамағына - 8 000 тг, жанұяның тамағына -20 000 тг, машинаның қысқы дөңгелегіне – 20 000 тг бөлінсе жанұяға кірген бір айлық табыс жетема? Айдың басында әкеміз 67 000 тенге жалақы алды.Осы ақшадан – 15 000 тг комуналдық төлемге төленді, - 40 000 тг банктен алынған несиесін төледі , жанұядағы үлкен ұлдың сыртқы киімін алуға -20 000 тенге қажет болды. Айдың ортасында анамыз +50 000 тенге жалақы алды. Балалардың мектептегі күнделікті тамағына - 8 000 тг, жанұяның тамағына -20 000 тг, машинаның қысқы дөңгелегіне – 20 000 тг бөлінсе жанұяға кірген бір айлық табыс жетема?

14 слайд

Айдың басында әкеміз 67 000 тенге жалақы алды.Осы ақшадан – 15 000 тг комуналдық төлемге төленді, - 40 000 тг банктен алынған несиесін төледі , жанұядағы үлкен ұлдың сыртқы киімін алуға -20 000 тенге қажет болды. Айдың ортасында анамыз +50 000 тенге жалақы алды. Балалардың мектептегі күнделікті тамағына - 8 000 тг, жанұяның тамағына -20 000 тг, машинаның қысқы дөңгелегіне – 20 000 тг бөлінсе жанұяға кірген бір айлық табыс жетема? Айдың басында әкеміз 67 000 тенге жалақы алды.Осы ақшадан – 15 000 тг комуналдық төлемге төленді, - 40 000 тг банктен алынған несиесін төледі , жанұядағы үлкен ұлдың сыртқы киімін алуға -20 000 тенге қажет болды. Айдың ортасында анамыз +50 000 тенге жалақы алды. Балалардың мектептегі күнделікті тамағына - 8 000 тг, жанұяның тамағына -20 000 тг, машинаның қысқы дөңгелегіне – 20 000 тг бөлінсе жанұяға кірген бір айлық табыс жетема?

67 000-15 000 - 40 000 – 20 000 + 50 000 – 8 000 – 20 000 – 20 000 = - 6 000 67 000-15 000 - 40 000 – 20 000 + 50 000 – 8

#15 слайд
67 000-15 000 - 40 000 – 20 000 + 50 000 – 8 000 – 20 000 – 20 000 = - 6 000 67 000-15 000 - 40 000 – 20 000 + 50 000 – 8 000 – 20 000 – 20 000 = - 6 000

15 слайд

67 000-15 000 - 40 000 – 20 000 + 50 000 – 8 000 – 20 000 – 20 000 = - 6 000 67 000-15 000 - 40 000 – 20 000 + 50 000 – 8 000 – 20 000 – 20 000 = - 6 000

Үйге тапсырма Есептерді шеше отырып, тасбақаның атын анықтаңдар Үйге тапсырма Есептерді шеше отырып, тасбақаның атын анықтаң

#16 слайд
Үйге тапсырма Есептерді шеше отырып, тасбақаның атын анықтаңдар Үйге тапсырма Есептерді шеше отырып, тасбақаның атын анықтаңдар - 42 + 18 = - 3, 91 + 3,91 = 15,3 + (- 2,3)= 12 – (-2) = 31 – 12 = - 48 – 23 = - 6,1 + 6,1 + 0 = 15 – 20 = - 25 – (- 5) = - 102,08 – 0 = - 42 + 18 = - 3, 91 + 3,91 = 15,3 + (- 2,3)= 12 – (-2) = 31 – 12 = - 48 – 23 = - 6,1 + 6,1 + 0 = 15 – 20 = - 25 – (- 5) = - 102,08 – 0 = 0 Е - 5 Л 19 О - 24 Д - 102,08 С 14 М - 71 Х 13 Р - 20 И 0 Е - 5 Л 19 О - 24 Д - 102,08 С 14 М - 71 Х 13 Р - 20 И

16 слайд

Үйге тапсырма Есептерді шеше отырып, тасбақаның атын анықтаңдар Үйге тапсырма Есептерді шеше отырып, тасбақаның атын анықтаңдар - 42 + 18 = - 3, 91 + 3,91 = 15,3 + (- 2,3)= 12 – (-2) = 31 – 12 = - 48 – 23 = - 6,1 + 6,1 + 0 = 15 – 20 = - 25 – (- 5) = - 102,08 – 0 = - 42 + 18 = - 3, 91 + 3,91 = 15,3 + (- 2,3)= 12 – (-2) = 31 – 12 = - 48 – 23 = - 6,1 + 6,1 + 0 = 15 – 20 = - 25 – (- 5) = - 102,08 – 0 = 0 Е - 5 Л 19 О - 24 Д - 102,08 С 14 М - 71 Х 13 Р - 20 И 0 Е - 5 Л 19 О - 24 Д - 102,08 С 14 М - 71 Х 13 Р - 20 И

Сабақты қорытындылау 1. Бүгін сабақта не өттік 2. Нені орындай алдыңдар 3.Нені орындай алмадыңдар 4.Қандай қиындық бол

#17 слайд
Сабақты қорытындылау 1. Бүгін сабақта не өттік 2. Нені орындай алдыңдар 3.Нені орындай алмадыңдар 4.Қандай қиындық болды Сабақты қорытындылау 1. Бүгін сабақта не өттік 2. Нені орындай алдыңдар 3.Нені орындай алмадыңдар 4.Қандай қиындық болды

17 слайд

Сабақты қорытындылау 1. Бүгін сабақта не өттік 2. Нені орындай алдыңдар 3.Нені орындай алмадыңдар 4.Қандай қиындық болды Сабақты қорытындылау 1. Бүгін сабақта не өттік 2. Нені орындай алдыңдар 3.Нені орындай алмадыңдар 4.Қандай қиындық болды

Өзін-өзі бағалау парағыӨзін-өзі бағалау парағы Р/с Сабақтың кезеңдері Баға 1 Үй тапсырмасы 2 Аузша есептер 3 Жұппен жұмыс 4 Деңг

#18 слайд
Өзін-өзі бағалау парағыӨзін-өзі бағалау парағы Р/с Сабақтың кезеңдері Баға 1 Үй тапсырмасы 2 Аузша есептер 3 Жұппен жұмыс 4 Деңгейлік тапсырмалар 5 Қосымша тапсырма Орташа баға Қорытынды баға

18 слайд

Өзін-өзі бағалау парағыӨзін-өзі бағалау парағы Р/с Сабақтың кезеңдері Баға 1 Үй тапсырмасы 2 Аузша есептер 3 Жұппен жұмыс 4 Деңгейлік тапсырмалар 5 Қосымша тапсырма Орташа баға Қорытынды баға

Өз білімімізді бағалайықӨз білімімізді бағалайық

#19 слайд
Өз білімімізді бағалайықӨз білімімізді бағалайық

19 слайд

Өз білімімізді бағалайықӨз білімімізді бағалайық

Файл форматы:
pptx
18.12.2017
584
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі