Материалдар / Рационал сандарға арифметкалық амалдар қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Рационал сандарға арифметкалық амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ бойынша презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
491
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақ тың тақырыбы: Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану

1 слайд
Сабақ тың тақырыбы: Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану

1 слайд

Сабақ тың тақырыбы: Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану

Оқу мақсаттары: 6.1.2.22 рационал сандармен арифметикалық амалдарды орындау

2 слайд
Оқу мақсаттары: 6.1.2.22 рационал сандармен арифметикалық амалдарды орындау

2 слайд

Оқу мақсаттары: 6.1.2.22 рационал сандармен арифметикалық амалдарды орындау

Ба ғалау критерийлері: Білім алушы – рационал сандарды қосу және азайту ережелерін пайдалана алады; – рационал сандарды кө

3 слайд
Ба ғалау критерийлері: Білім алушы – рационал сандарды қосу және азайту ережелерін пайдалана алады; – рационал сандарды көбейту және бөлу ережелерін пайдалана алады; – рационал сандарды қосу және азайту ережелерін пайдалана алады; – амалдарды орындау ретімен орындай алады; – өрнектің сандық мәнін таба алады.

3 слайд

Ба ғалау критерийлері: Білім алушы – рационал сандарды қосу және азайту ережелерін пайдалана алады; – рационал сандарды көбейту және бөлу ережелерін пайдалана алады; – рационал сандарды қосу және азайту ережелерін пайдалана алады; – амалдарды орындау ретімен орындай алады; – өрнектің сандық мәнін таба алады.

1 -1 -3 25 0 2 17 -55 р е д п н і ш іҮй тапсырмасын бекіту

4 слайд
1 -1 -3 25 0 2 17 -55 р е д п н і ш іҮй тапсырмасын бекіту

4 слайд

1 -1 -3 25 0 2 17 -55 р е д п н і ш іҮй тапсырмасын бекіту

Он сұрақ әдісі 1. Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең. 2. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі - оң сан. 3. Екі т

5 слайд
Он сұрақ әдісі 1. Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең. 2. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі - оң сан. 3. Екі теріс санның қосындысы- теріс сан.      4. Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі - теріс сан. 5. Кез келген теріс сан нөлден үлкен.             6. Оң санның модулі сол санның өзіне тең. 7. Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан.      8. Теріс санның модулі сол санның өзіне тең. 9. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі - оң сан. 10. Кез келген теріс сан оң саннан үлкен. иә иә иә иәиә иәжоқ жоқ жоқ жоқ

5 слайд

Он сұрақ әдісі 1. Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең. 2. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі - оң сан. 3. Екі теріс санның қосындысы- теріс сан.      4. Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі - теріс сан. 5. Кез келген теріс сан нөлден үлкен.             6. Оң санның модулі сол санның өзіне тең. 7. Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан.      8. Теріс санның модулі сол санның өзіне тең. 9. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі - оң сан. 10. Кез келген теріс сан оң саннан үлкен. иә иә иә иәиә иәжоқ жоқ жоқ жоқ

Жаңа сабақ Рационал сандарға амалдар қолдану үшін 1) Арифметикалық амалдардың орындалу ретін білу; 2) Рационал сандарға амалдар

6 слайд
Жаңа сабақ Рационал сандарға амалдар қолдану үшін 1) Арифметикалық амалдардың орындалу ретін білу; 2) Рационал сандарға амалдар қолдануға берілген есептерді шешу әдістерін білу; 3) Тиімді әдісті таңдай білу және есептің шешуін математикалық тұрғыдан сауатты жаза білу; Рационал сандарға амалдар қолдануды орындап көрейік: -264*( 25+(-36) *74)- 145

6 слайд

Жаңа сабақ Рационал сандарға амалдар қолдану үшін 1) Арифметикалық амалдардың орындалу ретін білу; 2) Рационал сандарға амалдар қолдануға берілген есептерді шешу әдістерін білу; 3) Тиімді әдісті таңдай білу және есептің шешуін математикалық тұрғыдан сауатты жаза білу; Рационал сандарға амалдар қолдануды орындап көрейік: -264*( 25+(-36) *74)- 145

Бейнеролик /оқушылар ойы тыңдалады/

7 слайд
Бейнеролик /оқушылар ойы тыңдалады/

7 слайд

Бейнеролик /оқушылар ойы тыңдалады/

Сергіту сәті. «Ауада жазу» Мақсаты: Ұзақ отырған адамның денесін ширату. Баспен, көзбен, бір қолмен, екі қолмен, аяқпен 1,2,3

8 слайд
Сергіту сәті. «Ауада жазу» Мақсаты: Ұзақ отырған адамның денесін ширату. Баспен, көзбен, бір қолмен, екі қолмен, аяқпен 1,2,3,4,5 сандарын жазу.

8 слайд

Сергіту сәті. «Ауада жазу» Мақсаты: Ұзақ отырған адамның денесін ширату. Баспен, көзбен, бір қолмен, екі қолмен, аяқпен 1,2,3,4,5 сандарын жазу.

Үйге тапсырма: /6.1.2.22 оқу/ 1. Теңдеуді шешіңдер: x – x = 3,6. 2. Қыз бала дәптердің 36 бетін жазды, бұл барлық дәптер бет

9 слайд
Үйге тапсырма: /6.1.2.22 оқу/ 1. Теңдеуді шешіңдер: x – x = 3,6. 2. Қыз бала дәптердің 36 бетін жазды, бұл барлық дәптер бетінің 3/4 - і. Дәптердің неше беті бар?

9 слайд

Үйге тапсырма: /6.1.2.22 оқу/ 1. Теңдеуді шешіңдер: x – x = 3,6. 2. Қыз бала дәптердің 36 бетін жазды, бұл барлық дәптер бетінің 3/4 - і. Дәптердің неше беті бар?

Рефлексия «Плюс, минус, қызықты» әдісі «Плюс» бағанына сабақта ұнаған кезеңдердің барлығы жазылады. «Минус» -оқушының пік

10 слайд
Рефлексия «Плюс, минус, қызықты» әдісі «Плюс» бағанына сабақта ұнаған кезеңдердің барлығы жазылады. «Минус» -оқушының пікірінше, бұл ақпарат ол үшін керексіз, пайдасыз. «Қызықты» бағанына оқушылар қызығушылық тудырған деректер мен әдістерді, ол туралы басқа дерек көздерінен көбірек білгісі келгендіктері туралы жазады.

10 слайд

Рефлексия «Плюс, минус, қызықты» әдісі «Плюс» бағанына сабақта ұнаған кезеңдердің барлығы жазылады. «Минус» -оқушының пікірінше, бұл ақпарат ол үшін керексіз, пайдасыз. «Қызықты» бағанына оқушылар қызығушылық тудырған деректер мен әдістерді, ол туралы басқа дерек көздерінен көбірек білгісі келгендіктері туралы жазады.