Рубрика жайлы мәлімет
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Рубрика – бағалау критерийлеріне сәйкес
білім алушылардың оқу жетістіктері
деңгейлерін сипаттау тәсілі.
1 слайд
Рубрика – бағалау критерийлеріне сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктері деңгейлерін сипаттау тәсілі.
2 слайд
•Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалауда
орындалған жұмыстардың нәтижелері білім алушыларға түсінікті
болып, одан әрі оқуға ынталандыруы қажет. Кері байланыс білім
алушылардың оқу жетістігінің жеткен деңгейі туралы
ақпараттардан тұруы керек. Аталған ақпарат рубрика түрінде
беріледі (5-қосымша). Рубрика бөлім/ортақ тақырыптар бойынша
жиынтық бағалаудың әр рәсімі үшін құрастырылады, ол әр
критерий аясындағы оқу жетістігі деңгейін көрсетеді. Жиынтық
бағалаудың әдістемелік ұсынысының бөлім/ ортақ тақырыптар
бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалар үлгілерінде
құрастырылған рубрикалар көрсетілген. Білім алушыларды
бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау
нәтижелерімен таныстыру кезінде білім алушылардың
жұмыстары, олардың рубрикада белгіленген оқу жетістігі
деңгейлерін қоса ұсыну қажет. Рубрикалар
2 слайд
•Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалауда орындалған жұмыстардың нәтижелері білім алушыларға түсінікті болып, одан әрі оқуға ынталандыруы қажет. Кері байланыс білім алушылардың оқу жетістігінің жеткен деңгейі туралы ақпараттардан тұруы керек. Аталған ақпарат рубрика түрінде беріледі (5-қосымша). Рубрика бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалаудың әр рәсімі үшін құрастырылады, ол әр критерий аясындағы оқу жетістігі деңгейін көрсетеді. Жиынтық бағалаудың әдістемелік ұсынысының бөлім/ ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалар үлгілерінде құрастырылған рубрикалар көрсетілген. Білім алушыларды бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау нәтижелерімен таныстыру кезінде білім алушылардың жұмыстары, олардың рубрикада белгіленген оқу жетістігі деңгейлерін қоса ұсыну қажет. Рубрикалар
3 слайд
•Рубрика әр бөлім/ортақ тақырыптар бойынша
жиынтық бағалау рәсімдеріне құрастырылады, әр
критерий аясындағы оқу жетістігінің деңгейлерін
көрсетеді. 7-суретте көрсетілгендей, мұғалім
рубрикада орташа деңгейді сипаттап жазу кезінде
тапсырмадағы білім алушы қателік жіберген нақты
сол элементті атап көрсетуі қажет. Жиынтық бағалау
бойынша әдістемелік ұсыныста бөлім/ортақ
тақырыптар бойынша жиынтық бағалаудың
тапсырмалар үлгілеріне рубрикалар құрастырылып,
ұсыны
3 слайд
•Рубрика әр бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау рәсімдеріне құрастырылады, әр критерий аясындағы оқу жетістігінің деңгейлерін көрсетеді. 7-суретте көрсетілгендей, мұғалім рубрикада орташа деңгейді сипаттап жазу кезінде тапсырмадағы білім алушы қателік жіберген нақты сол элементті атап көрсетуі қажет. Жиынтық бағалау бойынша әдістемелік ұсыныста бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалар үлгілеріне рубрикалар құрастырылып, ұсыны
4 слайд
•Модерация – бағалаудың анықтығы мен
дәлдігін қамтамасыз ету үшін қойылған
балдарды стандарттау мақсатында
тоқсандық жиынтық бағалау бойынша білім
алушылардың жұмыстарын талқылап
қарастыратын үдеріс.
4 слайд
•Модерация – бағалаудың анықтығы мен дәлдігін қамтамасыз ету үшін қойылған балдарды стандарттау мақсатында тоқсандық жиынтық бағалау бойынша білім алушылардың жұмыстарын талқылап қарастыратын үдеріс.
5 слайд
•Тоқсандық жиынтық бағалау қорытындысын модерациялау
Бағалауды стандарттау мақсатында мұғалімдер білім
алушылардың тоқсандық жиынтық бағалау жұмыстарының
нәтижелерін талқылауы үшін модерация белгіленген.
Модерацияны өткізу үшін параллель сыныпта сабақ беретін
мұғалімдердің ішінен комиссия құрылады. Олар белгілі бір пән
бойынша балл қою кестесіне қатысты бірыңғай түсінікті
қамтамасыз ету 31 үшін алдын ала бағаланған жұмыстарды
талқылайды. Модерация төрағасы әдістемелік бірлестіктің
жетекшісі, одан басқа кез келген пән мұғалімі бола алады.
Мұғалім мұнда тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелерінің
модерация қорытындысы бойынша жоғары сондай-ақ, төмен
деңгейге қарай өзгеруі мүмкін екенін ескеруі қажет.
5 слайд
•Тоқсандық жиынтық бағалау қорытындысын модерациялау Бағалауды стандарттау мақсатында мұғалімдер білім алушылардың тоқсандық жиынтық бағалау жұмыстарының нәтижелерін талқылауы үшін модерация белгіленген. Модерацияны өткізу үшін параллель сыныпта сабақ беретін мұғалімдердің ішінен комиссия құрылады. Олар белгілі бір пән бойынша балл қою кестесіне қатысты бірыңғай түсінікті қамтамасыз ету 31 үшін алдын ала бағаланған жұмыстарды талқылайды. Модерация төрағасы әдістемелік бірлестіктің жетекшісі, одан басқа кез келген пән мұғалімі бола алады. Мұғалім мұнда тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелерінің модерация қорытындысы бойынша жоғары сондай-ақ, төмен деңгейге қарай өзгеруі мүмкін екенін ескеруі қажет.
6 слайд
•Мұғалімдердің модерация кезіндегі әрекеті Тоқсандық жиынтық бағалауды
модерациялау үдерісі белгілі бір тәртіппен жүргізіледі. Мұғалім модерацияға
дейін: • білім алушылардың жиынтық бағалау жұмыстарын балл қою кестесіне
сәйкес бағалайды. Балдар қарындашпен қойылады; • жиынтық бағалау жұмысы
үлгілерін (максималды, минималды балдармен; бағалауда қиындық тудыратын
жұмыстарды) іріктеп алады; • жеке мәліметтерді шифрлейді, білім алушылардың
жұмыстарының көшірмелерін дайындайды. Модерация кезінде: • жұмыс
қорытындысын ұжымда талқылайды, барлық балдардың балл қою кестесіне
сәйкес қойылғанына көз жеткізеді; • қажет болған жағдайда нәтижелерге немесе
балл қою кестесіне өзгерістер енгізеді; • отырыс хаттамасына қол қояды.
Модерациядан кейін: • модерацияны ескере отырып, білім алушылардың
жұмыстарын қайта қарайды, жоғарылату немесе төмендету жағына қарай
балдарды өзгертуі де мүмкін; • соңғы нақты балдар қаламмен қойылады; • соңғы
нақты балдарды электрондық журналға қояды. Модерацияны ойдағыдай жүргізу
үшін қажетті жағдайлар: ынтымақтастық мәдениеті, ашық және анық
коммуникация, сындарлы (конструктивті) кері байланыс және ұжымдағы кәсіби
қолдау болып табылады. 32 5 БІЛІМ АЛУШЫ ПОРТФОЛИОСЫ Білім алушылардың
ілгерілеуін қадағалау мақ
6 слайд
•Мұғалімдердің модерация кезіндегі әрекеті Тоқсандық жиынтық бағалауды модерациялау үдерісі белгілі бір тәртіппен жүргізіледі. Мұғалім модерацияға дейін: • білім алушылардың жиынтық бағалау жұмыстарын балл қою кестесіне сәйкес бағалайды. Балдар қарындашпен қойылады; • жиынтық бағалау жұмысы үлгілерін (максималды, минималды балдармен; бағалауда қиындық тудыратын жұмыстарды) іріктеп алады; • жеке мәліметтерді шифрлейді, білім алушылардың жұмыстарының көшірмелерін дайындайды. Модерация кезінде: • жұмыс қорытындысын ұжымда талқылайды, барлық балдардың балл қою кестесіне сәйкес қойылғанына көз жеткізеді; • қажет болған жағдайда нәтижелерге немесе балл қою кестесіне өзгерістер енгізеді; • отырыс хаттамасына қол қояды. Модерациядан кейін: • модерацияны ескере отырып, білім алушылардың жұмыстарын қайта қарайды, жоғарылату немесе төмендету жағына қарай балдарды өзгертуі де мүмкін; • соңғы нақты балдар қаламмен қойылады; • соңғы нақты балдарды электрондық журналға қояды. Модерацияны ойдағыдай жүргізу үшін қажетті жағдайлар: ынтымақтастық мәдениеті, ашық және анық коммуникация, сындарлы (конструктивті) кері байланыс және ұжымдағы кәсіби қолдау болып табылады. 32 5 БІЛІМ АЛУШЫ ПОРТФОЛИОСЫ Білім алушылардың ілгерілеуін қадағалау мақ
7 слайд
7 слайд