Сабақ жоспарлау бойынша таныстырылым: М. Мағауин "Бір атаның балалары" (үзінді)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Есимбаева Галия Джахимовна
Сабақты жоспарлау бойынша таныстырылым
5-сынып
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
11-бөлім: Қазақстандағы ұлттар достастығы
Сабақтың тақырыбы: М. Мағауин
«Бір атаның балалары» (үзінді)
Қарасай батыр атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталықпен” КММ
1 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Есимбаева Галия Джахимовна Сабақты жоспарлау бойынша таныстырылым 5-сынып Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 11-бөлім: Қазақстандағы ұлттар достастығы Сабақтың тақырыбы: М. Мағауин «Бір атаның балалары» (үзінді) Қарасай батыр атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталықпен” КММ
2 слайд
Оқу мақсаты:
5.2.5.1. – берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты
жауап беру,шағын диалогке қатысу;
5.5.1.2 –лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді
ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар
орындай алады:
Оқушылардың
көпшілігі орындай
алады:
Кейбір оқушылар
орындай алады:
- берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауп береді,
шағын диалогке қатысады;
- лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін
сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата біледі, жазба
жұмыстарда қолданады.
- берілген сұрақты дұрыс түсініп, диалогқа лайықты жауап
беруде өз ойын еркін жеткізеді;
- лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін,
түсін ,сапасын білдіретін сын есімдерді нақты дәлелдер
арқылы ажыратады, жазба ж ұмыстарда қолданады.
- берілген сұрақты дұрыс түсініп, сын тұрғысынан ойлайды,
диалогқа белсенді қатысады;
- лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін
сапасын білдіретін сын есімдерді ажыратады, жазба
жұмыстарда орфографиялық және грамматикалық
нормаларды сақтай отырып, қолданады.
2 слайд
Оқу мақсаты: 5.2.5.1. – берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру,шағын диалогке қатысу; 5.5.1.2 –лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар орындай алады: Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Кейбір оқушылар орындай алады: - берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауп береді, шағын диалогке қатысады; - лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата біледі, жазба жұмыстарда қолданады. - берілген сұрақты дұрыс түсініп, диалогқа лайықты жауап беруде өз ойын еркін жеткізеді; - лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін ,сапасын білдіретін сын есімдерді нақты дәлелдер арқылы ажыратады, жазба ж ұмыстарда қолданады. - берілген сұрақты дұрыс түсініп, сын тұрғысынан ойлайды, диалогқа белсенді қатысады; - лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажыратады, жазба жұмыстарда орфографиялық және грамматикалық нормаларды сақтай отырып, қолданады.
3 слайд
Белсенді оқу әдістері
«Комплимент
тердің
бұрқасыны»
әдісі
«Қағаз
қиындылары»
әдісі
«Бас бармақ»
әдісі
Қалыптасты
рушы
бағалау
тапсырмала
ры
Саралау
тапсырмасы
.«Екі жұлдыз,
бір тілек» әдісі
“Ойды
аяқта ...”
рефлексия
Белсенді оқыту – өз
тәжірибесінің
негізінде үйрену.
-өзіндік дамуы
қалыптасады;
-өзінің
мүмкіншілік-
т ерін
дамытады
3 слайд
Белсенді оқу әдістері «Комплимент тердің бұрқасыны» әдісі «Қағаз қиындылары» әдісі «Бас бармақ» әдісі Қалыптасты рушы бағалау тапсырмала ры Саралау тапсырмасы .«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі “Ойды аяқта ...” рефлексия Белсенді оқыту – өз тәжірибесінің негізінде үйрену. -өзіндік дамуы қалыптасады; -өзінің мүмкіншілік- т ерін дамытады
4 слайд
Блум таксономиясы бойынша саралауға арналған
тапсырмалар
Саралау - оқушылардың қажеттіліктері мен қабілеттеріне сәйкес әртүрлі оқу ортасын құру
және әртүрлі топтарда оқытуды қамтамасыз ететін әдістемелік, психолого-педагогикалық және
ұйымдастырушылық шаралардың кешені.
Білу
Оқушы меңгеретін және
берілетін білім негіздері.
Түсіну
Оқушы білімді
қабылдайды, түсінеді,
түсіндіреді.
Қолдану
Алған білімді қолданады.
Соғыс туралы не білесің? Неліктен Ахмет ақсақал
неміс баласын асырап
алғысы келді?
Мәтін бойынша диалог
құрыңыз.
Талдау
Білімді жай қабылдамайды,
талдайды, саралайды,
салыстырады.
Жинақтау
Алған білімнен жаңа өнім
жасап шығарады.
Бағалау
Өз пікірін білдіреді, сынайды,
жоққа шығарады, не
мақұлдамайды.
Мәтін мазмұны не
жайында айтылған?
Мәтін бойынша жоспар
құрыңыз.
Егер сіз Ахмет ақсақалдың
орнында болсаңыз неміс
баласын қамқорлығыңызға
алар ма едіңіз? Неліктен?
4 слайд
Блум таксономиясы бойынша саралауға арналған тапсырмалар Саралау - оқушылардың қажеттіліктері мен қабілеттеріне сәйкес әртүрлі оқу ортасын құру және әртүрлі топтарда оқытуды қамтамасыз ететін әдістемелік, психолого-педагогикалық және ұйымдастырушылық шаралардың кешені. Білу Оқушы меңгеретін және берілетін білім негіздері. Түсіну Оқушы білімді қабылдайды, түсінеді, түсіндіреді. Қолдану Алған білімді қолданады. Соғыс туралы не білесің? Неліктен Ахмет ақсақал неміс баласын асырап алғысы келді? Мәтін бойынша диалог құрыңыз. Талдау Білімді жай қабылдамайды, талдайды, саралайды, салыстырады. Жинақтау Алған білімнен жаңа өнім жасап шығарады. Бағалау Өз пікірін білдіреді, сынайды, жоққа шығарады, не мақұлдамайды. Мәтін мазмұны не жайында айтылған? Мәтін бойынша жоспар құрыңыз. Егер сіз Ахмет ақсақалдың орнында болсаңыз неміс баласын қамқорлығыңызға алар ма едіңіз? Неліктен?
5 слайд
Критериалды бағалау
Қалыптастырушы бағалаудың негізгі
функциялары:
Қалыптастыру- тәжірибе жүзінде құндылықтар
жүйесін белгілеу, қалыптастыру және бекіту.
Ынталандыру - оқушының күтілетін нәтижеге
қол жеткізуі. Алға ұмтылуы үшін қолайлы
жағдай жасау.
Уәждеу - оқушылардың бойында оқуға және
нәтижеге қол жеткізуге деген ынтаны ояту.
Қалыптастырушы бағалау - оқу
үдерісін дер кезінде түзетуге
мүмкіндік беретін, білім алушы мен
мұғалім арасындағы кері
байланысты қамтамасыз етіп,
үздіксіз жүргізілетін бағалаудың
түрі
Жиынтық бағалау
(Белгілі бір кезеңдегі оқу
бағдарламасы мазмұнын
меңгеру деңгейін анықтау)
Жиынтық бағалау –
белгілі бір балдық
жүйемен жүзеге
асады
“Екі жұлдыз бір тілек”,
“Бас бармақ”әдісі және
саралау мен
қалыптастырушы бағалау
тапсырмалары бойынша
дескриптор арқылы бірін-
бірі, өзін-өзі бағалайды.
5 слайд
Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалаудың негізгі функциялары: Қалыптастыру- тәжірибе жүзінде құндылықтар жүйесін белгілеу, қалыптастыру және бекіту. Ынталандыру - оқушының күтілетін нәтижеге қол жеткізуі. Алға ұмтылуы үшін қолайлы жағдай жасау. Уәждеу - оқушылардың бойында оқуға және нәтижеге қол жеткізуге деген ынтаны ояту. Қалыптастырушы бағалау - оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін, білім алушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз етіп, үздіксіз жүргізілетін бағалаудың түрі Жиынтық бағалау (Белгілі бір кезеңдегі оқу бағдарламасы мазмұнын меңгеру деңгейін анықтау) Жиынтық бағалау – белгілі бір балдық жүйемен жүзеге асады “Екі жұлдыз бір тілек”, “Бас бармақ”әдісі және саралау мен қалыптастырушы бағалау тапсырмалары бойынша дескриптор арқылы бірін- бірі, өзін-өзі бағалайды.
6 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға
ықпалы
•Ықшамсабақ - ең бастысы тыңдаушы бола
отырып, уақытты ұтымды қолдану арқылы
белсенді оқу әдістерін сабақ кезеңдерімен
байланысты жоспарлап, нәтижеге жету үшін
қолдануыма ықпал етті.
Ықшамсабақ сабақты
жоспарлау тәсіліне
ықпал етті
•Тренердің, әріптестердің кері байланысы
арқылы берілген пікірлерін ескеріп,
сабағымның белсенді оқу тәсілдерін
тапсырмаға сай таңдап, жүйелі қолдануым
үшін толықтырулар енгіздім.
Сабақты жоспарлауда
әріптестердің, тренердің
кері байланысы
•Қорытындылар негізінде өзімнің тәжірибемде
белсенді оқу және қалыптастырушы бағалау
тәсілдері арқылы оқушылардың
жетістіктерге жетуі үшін тәжірибемді ары
қарай дамытуды жоспарлаймын.
Қолданылған жоспарлау
тәжірибесін дамытуды
жоспарлаймын
6 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы •Ықшамсабақ - ең бастысы тыңдаушы бола отырып, уақытты ұтымды қолдану арқылы белсенді оқу әдістерін сабақ кезеңдерімен байланысты жоспарлап, нәтижеге жету үшін қолдануыма ықпал етті. Ықшамсабақ сабақты жоспарлау тәсіліне ықпал етті •Тренердің, әріптестердің кері байланысы арқылы берілген пікірлерін ескеріп, сабағымның белсенді оқу тәсілдерін тапсырмаға сай таңдап, жүйелі қолдануым үшін толықтырулар енгіздім. Сабақты жоспарлауда әріптестердің, тренердің кері байланысы •Қорытындылар негізінде өзімнің тәжірибемде белсенді оқу және қалыптастырушы бағалау тәсілдері арқылы оқушылардың жетістіктерге жетуі үшін тәжірибемді ары қарай дамытуды жоспарлаймын. Қолданылған жоспарлау тәжірибесін дамытуды жоспарлаймын
7 слайд
Назарларыңызға рахмет !
7 слайд
Назарларыңызға рахмет !