1 слайд
№ 11 Ы Алтынсарин атындағы орта мектептің
Бастауыш сынып мұғалімі:
Жұмағалиева Күлән Ғабдыжанқызы
Математика
Тақырыбы: 5. Сандар мен заңдылықтар
104. Екі – екіден сана
Осы саба қта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары :
1.1.1.5. 20 – ға дейінгі сандарды 2 – ден
топтап тура және кері санау;
тәжірибе арқылы 2, 4, 6, 8, 10 заттың
жартысын табу.
1.4.3.1. 100 көлеміндегі 20 - ға дейінгі
сандар тізбегін/ондықтармен 100 - ге
дейінгі сандар тізбегін құрастырады;
100 көлеміндегі сандар, суреттер,
фигуралар, символдардан тұратын
тізбектердің заңдылықтарын анықтайды. Саралау мақсаты:
Оқушыларға қолдау көрсету
барысында тапсырманы
түрлендіріп беру арқылы,
20 – ға дейінгі сандарды
2 – ден топтап тура және кері
санауды нақты түсінд іру.
. Бағалау критерийлері
20 – ға дейінгі сандарды
2 – ден топтап тура және кері
санайды; тәжірибе арқылы 2,4,6,8,10
заттың жартысын табады;
- 100 көлеміндегі 20 – ға дейінгі
сандар тізбегін/ ондықтармен 100 –
ге дейінгі сандар тізбегін
құрастырады; .
2 слайд
Психологиялық дайындық
“ Күн шапағы”
Күніміз ашық болсын!
Жеріміз кең болсын!
Ауамыз таза болсын!
Суымыз тұнық болсын!
Гүліміз жақсы өссін!
Сабағымыз сәтті өтсін!
« Кубизм» әдісі
бойынша сындарлы оқу теориясымен
байланыстырып, өткен сабақты жаңа
тақырыппен байланыстырамын.
(алд ыңғы оқу )
Орындап көр Тізбектеп жүріп
отырып, санды өрнектердің мәнін тап.
6 – 1 2 + 2
5 – 1 □ - 3 5 – □ 4 – □
□ + 1 □ - 2
5 - □ = 2 + □= Топқа бөлу (төртбұрыш түстеріне қарай топқа бөлу)
3 слайд
Сен
Екі – екіден санап үйренесің Тілдік құзыреттілік:
Жұп сандар – счетные цифры – even numbers
Талқылауға берілген сұрақтар:
Өмірде жұбымен болатын заттарға мысал келтір.
Адам денесіндегі жұп мүшелерді ата.
2 – ден 20 – ға дейін екі – екіден сана.
10 – нан екі сан аттай отырып кері сана.“ Еркін микрофон” әдісі
Ширату жаттығуы (Топпен)
“ Тақ және жұп санды
ажырат”
Оқушыларға өрнектер
көрсетіледі.
Жауабына байланысты екі –
екіден немесе жеке тұра
қалады.
Смайликтермен
ынталандырамын Мен осы сабағымды
“Спиральды білім беру
бағдарламасының
жеңілден күрделіге қарай
шиыршықтап оқыту”
әдістерін қолдандым,
соның ішінде 3 сатысын
алдым.Белсенді
(жұмыс үдерісінде білім алу)
Бейнелік
(суреттер мен бейнелердің
көмегімен білім алу)
Таңбалық
(сөздер мен сандардың
көмегімен білім алу)
4 слайд
Тыңдалым:
Өткен сабақта
санды өрнекпен
танысқан
болатынбыз.
Енді бүгінгі
сабағымызда екі –
екіден, 20 - дейінгі
сандарды 2 – ден
топтап тура және
кері санауды;
тәжірибе арқылы
2,4,6,8,10 заттың
жартысын табуды
білеміз. Айтылым:
Заттарды тез санау
үшін жұппен, яғни екі –
екіден санауға болады.
Заттарды екі – екіден
тез санап санын
анықтауға болады.
Кейбір сандар
жұпталмайды.
Екі – екіден сана
(Жұппен)
Екі – екіден санау
дағдысын қалыптастыру
үшін орындату.
-
Бишілердің барлық
қатысушылар саны
қанша? (14)
-
Сайысқа неше биші
жұп қатысты? (7) Жазылым: (жеке)
1 – тапсырма: «Кел,санайық»
әдісі
« Қол шапалақ» әдісімен
ынталандырамын.
2 – тапсырма:
«Жұбын тап»әдісі
Қандай сандар түсіп қалған?
« Бас бармақ»әдісімен
ынталандырамын. Оқылым:
Шығарып көр.
(Ұжымдық)
Суретте неше
қоңыз, неше
көбелек бар?
Екі – екіден сана.
Неше жұп болды?
Тақырыпты бекітуге
арналған
тапсырма. (жеке)
Бишілерді екі –
екіден топтап
сана, кері сана.
Алмалардың санын
сана.
•
4түлік
5 слайд
Сергіту сәті
Оң қолымда бес саусақ,
Сол қолымда бес саусақ.
Бесті беске қосайық,
Алақанды соғайық.
6 слайд
Санамақ:
Қазда бар екі аяқ,
Құста бар екі аяқ,
Екеуін қосып санаса
Болады сонда қанша аяқ? Санамақ:
Далада тұр екі ешкі
Қорада тұр екі ешкі
Екі ешкі мен екі ешкі
Болады бәрі неше ешкі?
1. 4 – тен бастап 20 – ға дейін екі – екіден сана.
2. 10 – нан екі сан аттап кері сана.
3. Өмірде жұбымен болатын заттарға мысал келтір.
4. Адам денесіндегі жұп мүшелерді ата. келтір.
1. 4. Адам денесіндегі мүшелерді ата. Сабақтың соңында
Саралау жұмысы
7 слайд
«Жетістік баспалдағы” арқылы
қалыптастырушы бағалау жүргізу
•
Мен бәрін түсіндім.
•
Кейбір нәрселерді толық түсінбедім.
•
Мен түсінбедім.Рефлекция :
Қорытынды:
(Тақырыпқа байланысты)
Сабақтан алған білімдері қай
деңгейде екенін және смайликтер
арқылы көңіл күйлерін білдіреді.
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.
Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
8 слайд
Д . Брунер 1960 жылғы 3 оқыту сатысы
“ Спиральды білім беру бағдарламасының жеңілден күрделіге
қарай шиыршықтап оқыту”
Белсенділік
(ж ұмыс үдерісі
арқылы ) Бейнелік
(суреттер мен
та ңбалар )
Таңбалық
( сөздер мен
сандар ) Спиралды қағида
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз