Материалдар / Сабақ жоспары 1 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып Сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Маусым 2019
358
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
№ 11 Ы Алтынсарин атындағы орта мектептің Бастауыш сынып мұғалімі: Жұмағалиева Күлән Ғабдыжанқызы Математика Тақырыбы: 5. Са

1 слайд
№ 11 Ы Алтынсарин атындағы орта мектептің Бастауыш сынып мұғалімі: Жұмағалиева Күлән Ғабдыжанқызы Математика Тақырыбы: 5. Сандар мен заңдылықтар 104. Екі – екіден сана Осы саба қта қол жеткізілетін оқу мақсаттары : 1.1.1.5. 20 – ға дейінгі сандарды 2 – ден топтап тура және кері санау; тәжірибе арқылы 2, 4, 6, 8, 10 заттың жартысын табу. 1.4.3.1. 100 көлеміндегі 20 - ға дейінгі сандар тізбегін/ондықтармен 100 - ге дейінгі сандар тізбегін құрастырады; 100 көлеміндегі сандар, суреттер, фигуралар, символдардан тұратын тізбектердің заңдылықтарын анықтайды. Саралау мақсаты: Оқушыларға қолдау көрсету барысында тапсырманы түрлендіріп беру арқылы, 20 – ға дейінгі сандарды 2 – ден топтап тура және кері санауды нақты түсінд іру. . Бағалау критерийлері 20 – ға дейінгі сандарды 2 – ден топтап тура және кері санайды; тәжірибе арқылы 2,4,6,8,10 заттың жартысын табады; - 100 көлеміндегі 20 – ға дейінгі сандар тізбегін/ ондықтармен 100 – ге дейінгі сандар тізбегін құрастырады; .

Психологиялық дайындық “ Күн шапағы” Күніміз ашық болсын! Жеріміз кең болсын! Ауамыз таза болсын! Суымыз тұнық болсын!

2 слайд
Психологиялық дайындық “ Күн шапағы” Күніміз ашық болсын! Жеріміз кең болсын! Ауамыз таза болсын! Суымыз тұнық болсын! Гүліміз жақсы өссін! Сабағымыз сәтті өтсін! « Кубизм» әдісі бойынша сындарлы оқу теориясымен байланыстырып, өткен сабақты жаңа тақырыппен байланыстырамын. (алд ыңғы оқу ) Орындап көр Тізбектеп жүріп отырып, санды өрнектердің мәнін тап. 6 – 1 2 + 2 5 – 1 □ - 3 5 – □ 4 – □ □ + 1 □ - 2 5 - □ = 2 + □= Топқа бөлу (төртбұрыш түстеріне қарай топқа бөлу)

Сен Екі – екіден санап үйренесің Тілдік құзыреттілік: Жұп сандар – счетные цифры – even numbers Талқылауға берілген сұрақтар:

3 слайд
Сен Екі – екіден санап үйренесің Тілдік құзыреттілік: Жұп сандар – счетные цифры – even numbers Талқылауға берілген сұрақтар: Өмірде жұбымен болатын заттарға мысал келтір. Адам денесіндегі жұп мүшелерді ата. 2 – ден 20 – ға дейін екі – екіден сана. 10 – нан екі сан аттай отырып кері сана.“ Еркін микрофон” әдісі Ширату жаттығуы (Топпен) “ Тақ және жұп санды ажырат” Оқушыларға өрнектер көрсетіледі. Жауабына байланысты екі – екіден немесе жеке тұра қалады. Смайликтермен ынталандырамын Мен осы сабағымды “Спиральды білім беру бағдарламасының жеңілден күрделіге қарай шиыршықтап оқыту” әдістерін қолдандым, соның ішінде 3 сатысын алдым.Белсенді (жұмыс үдерісінде білім алу) Бейнелік (суреттер мен бейнелердің көмегімен білім алу) Таңбалық (сөздер мен сандардың көмегімен білім алу)

Тыңдалым: Өткен сабақта санды өрнекпен танысқан болатынбыз. Енді бүгінгі сабағымызда екі – екіден, 20 - дейінгі с

4 слайд
Тыңдалым: Өткен сабақта санды өрнекпен танысқан болатынбыз. Енді бүгінгі сабағымызда екі – екіден, 20 - дейінгі сандарды 2 – ден топтап тура және кері санауды; тәжірибе арқылы 2,4,6,8,10 заттың жартысын табуды білеміз. Айтылым: Заттарды тез санау үшін жұппен, яғни екі – екіден санауға болады. Заттарды екі – екіден тез санап санын анықтауға болады. Кейбір сандар жұпталмайды. Екі – екіден сана (Жұппен) Екі – екіден санау дағдысын қалыптастыру үшін орындату. - Бишілердің барлық қатысушылар саны қанша? (14) - Сайысқа неше биші жұп қатысты? (7) Жазылым: (жеке) 1 – тапсырма: «Кел,санайық» әдісі « Қол шапалақ» әдісімен ынталандырамын. 2 – тапсырма: «Жұбын тап»әдісі Қандай сандар түсіп қалған? « Бас бармақ»әдісімен ынталандырамын. Оқылым: Шығарып көр. (Ұжымдық) Суретте неше қоңыз, неше көбелек бар? Екі – екіден сана. Неше жұп болды? Тақырыпты бекітуге арналған тапсырма. (жеке) Бишілерді екі – екіден топтап сана, кері сана. Алмалардың санын сана. • 4түлік

Сергіту сәті Оң қолымда бес саусақ, Сол қолымда бес саусақ. Бесті беске қосайық, Алақанды соғайық.

5 слайд
Сергіту сәті Оң қолымда бес саусақ, Сол қолымда бес саусақ. Бесті беске қосайық, Алақанды соғайық.

Санамақ: Қазда бар екі аяқ, Құста бар екі аяқ, Екеуін қосып санаса Болады сонда қанша аяқ? Санамақ: Далада тұр екі ешкі Қорада

6 слайд
Санамақ: Қазда бар екі аяқ, Құста бар екі аяқ, Екеуін қосып санаса Болады сонда қанша аяқ? Санамақ: Далада тұр екі ешкі Қорада тұр екі ешкі Екі ешкі мен екі ешкі Болады бәрі неше ешкі? 1. 4 – тен бастап 20 – ға дейін екі – екіден сана. 2. 10 – нан екі сан аттап кері сана. 3. Өмірде жұбымен болатын заттарға мысал келтір. 4. Адам денесіндегі жұп мүшелерді ата. келтір. 1. 4. Адам денесіндегі мүшелерді ата. Сабақтың соңында Саралау жұмысы

«Жетістік баспалдағы” арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізу • Мен бәрін түсіндім. • Кейбір нәрселерді толық түсінбедім. •

7 слайд
«Жетістік баспалдағы” арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізу • Мен бәрін түсіндім. • Кейбір нәрселерді толық түсінбедім. • Мен түсінбедім.Рефлекция : Қорытынды: (Тақырыпқа байланысты) Сабақтан алған білімдері қай деңгейде екенін және смайликтер арқылы көңіл күйлерін білдіреді. Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім

Д . Брунер 1960 жылғы 3 оқыту сатысы “ Спиральды білім беру бағдарламасының жеңілден күрделіге қарай шиыршықтап оқыту” Белс

8 слайд
Д . Брунер 1960 жылғы 3 оқыту сатысы “ Спиральды білім беру бағдарламасының жеңілден күрделіге қарай шиыршықтап оқыту” Белсенділік (ж ұмыс үдерісі арқылы ) Бейнелік (суреттер мен та ңбалар ) Таңбалық ( сөздер мен сандар ) Спиралды қағида