Материалдар / Сабақ жоспары Үстеу 4 сынып презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары Үстеу 4 сынып презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдері мен қазақ тілі пәні мұғалімдеріне арналған. Бұл сбақ ағылшын тілі пәнімен кіріктіліп өтілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2018
1609
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бүгін көңіл-күйлерің қалай?

1 слайд
Бүгін көңіл-күйлерің қалай?

1 слайд

Бүгін көңіл-күйлерің қалай?

"Ішкі және сыртқы шеңберлер" әдісі арқылы үй тапсырмаларын еске түсіру

2 слайд
"Ішкі және сыртқы шеңберлер" әдісі арқылы үй тапсырмаларын еске түсіру

2 слайд

"Ішкі және сыртқы шеңберлер" әдісі арқылы үй тапсырмаларын еске түсіру

Мына сурет бойынша не айтасыңдар?

3 слайд
Мына сурет бойынша не айтасыңдар?

3 слайд

Мына сурет бойынша не айтасыңдар?

Бүгінгі бағалау парақшасы 1 тапсырма 2 тапсырма 3 тапсырма

4 слайд
Бүгінгі бағалау парақшасы 1 тапсырма 2 тапсырма 3 тапсырма

4 слайд

Бүгінгі бағалау парақшасы 1 тапсырма 2 тапсырма 3 тапсырма

• • • • • •

5 слайд
• • • • • •

5 слайд

• • • • • •

“Қорыта айтқанда” .......... (ережені қорыту)

6 слайд
“Қорыта айтқанда” .......... (ережені қорыту)

6 слайд

“Қорыта айтқанда” .......... (ережені қорыту)

ҚАЙДА? ҚАШАН? ҚАЛАЙ? деген сұрақтарға жауап беретін сөздерді ҮСТЕУ дейміз. Үстеу іс- әрекеттің мезгілін, мекенін және

7 слайд
ҚАЙДА? ҚАШАН? ҚАЛАЙ? деген сұрақтарға жауап беретін сөздерді ҮСТЕУ дейміз. Үстеу іс- әрекеттің мезгілін, мекенін және сын-қимылын білдіреді. Үстеу – сөз табы.

7 слайд

ҚАЙДА? ҚАШАН? ҚАЛАЙ? деген сұрақтарға жауап беретін сөздерді ҮСТЕУ дейміз. Үстеу іс- әрекеттің мезгілін, мекенін және сын-қимылын білдіреді. Үстеу – сөз табы.

№2 тапсырма Лездік диктант

8 слайд
№2 тапсырма Лездік диктант

8 слайд

№2 тапсырма Лездік диктант

Бақыт бүгін мектептен ерте келді. Үйге берілген тапсырманы жылдам орындады да, далаға шықты. Сыртта Дәуре

9 слайд
Бақыт бүгін мектептен ерте келді. Үйге берілген тапсырманы жылдам орындады да, далаға шықты. Сыртта Дәурен мен Ілияс ойнап жүр екен. Аяғын жаймен басып, олардың қасына келді. Бірі допты ары қуалады, бірі бері қуалады. Олардың ойынына қызыға қарап тұрды. Олар Бақытты ойынға шақырды

9 слайд

Бақыт бүгін мектептен ерте келді. Үйге берілген тапсырманы жылдам орындады да, далаға шықты. Сыртта Дәурен мен Ілияс ойнап жүр екен. Аяғын жаймен басып, олардың қасына келді. Бірі допты ары қуалады, бірі бері қуалады. Олардың ойынына қызыға қарап тұрды. Олар Бақытты ойынға шақырды

Бақыт бүгін мектептен ерте (қашан?) келді. Үйге берілген тапсырманы жылдам (қалай?) орындады да, далаға шықт

10 слайд
Бақыт бүгін мектептен ерте (қашан?) келді. Үйге берілген тапсырманы жылдам (қалай?) орындады да, далаға шықты. Сыртта (қайда?) Дәурен мен Ілияс ойнап жүр екен. Аяғын жаймен (қалай?) басып, олардың қасына келді. Бірі допты ары қуалады, бірі бері қуалады. Олардың ойынына қызыға (қалай?) қарап тұрды. Олар Бақытты ойынға шақырды Дескриптор: Білім алушы •-мәтін бойынша диктант жазады; •- мәтіннен үстеулердің астын сызады •- жұбына сұрақ қоя отырып, диалогке қатысады; Тексеріп ал

10 слайд

Бақыт бүгін мектептен ерте (қашан?) келді. Үйге берілген тапсырманы жылдам (қалай?) орындады да, далаға шықты. Сыртта (қайда?) Дәурен мен Ілияс ойнап жүр екен. Аяғын жаймен (қалай?) басып, олардың қасына келді. Бірі допты ары қуалады, бірі бері қуалады. Олардың ойынына қызыға (қалай?) қарап тұрды. Олар Бақытты ойынға шақырды Дескриптор: Білім алушы •-мәтін бойынша диктант жазады; •- мәтіннен үстеулердің астын сызады •- жұбына сұрақ қоя отырып, диалогке қатысады; Тексеріп ал

№3 тапсырма Жұмбақты шешу Таңертең бар, кешке жоқ, Кеш түгілі түсте жоқ. Мен әдемі монша

11 слайд
№3 тапсырма Жұмбақты шешу Таңертең бар, кешке жоқ, Кеш түгілі түсте жоқ. Мен әдемі моншақпын, Ірі емеспін ұсақпын. Мойнына ешкім таға алмас, Мендей мөлдір таба алмас.

11 слайд

№3 тапсырма Жұмбақты шешу Таңертең бар, кешке жоқ, Кеш түгілі түсте жоқ. Мен әдемі моншақпын, Ірі емеспін ұсақпын. Мойнына ешкім таға алмас, Мендей мөлдір таба алмас.

№3 тапсырма Жұмбақтың шешуі: ШЫҚ Дескриптор: Білім алушы •- жұмбақты оқиды, сұрақ қояды; •- жұмбақтың шешуін т

12 слайд
№3 тапсырма Жұмбақтың шешуі: ШЫҚ Дескриптор: Білім алушы •- жұмбақты оқиды, сұрақ қояды; •- жұмбақтың шешуін тауып, жазады •- үстеулерді тауып, астын сызады;

12 слайд

№3 тапсырма Жұмбақтың шешуі: ШЫҚ Дескриптор: Білім алушы •- жұмбақты оқиды, сұрақ қояды; •- жұмбақтың шешуін тауып, жазады •- үстеулерді тауып, астын сызады;

Сергіту сәті: Spring Song for h lChildren

13 слайд
Сергіту сәті: Spring Song for h lChildren

13 слайд

Сергіту сәті: Spring Song for h lChildren

№4 тапсырма Суретпен жұмыс

14 слайд
№4 тапсырма Суретпен жұмыс

14 слайд

№4 тапсырма Суретпен жұмыс

• Answer the questions •1. Where the children are playing? •2. When do the children go to the field? •3. Where do the

15 слайд
• Answer the questions •1. Where the children are playing? •2. When do the children go to the field? •3. Where do the flowers and butterflies? •4. How do the children spend their holiday? •5. What do they do on their holiday?

15 слайд

• Answer the questions •1. Where the children are playing? •2. When do the children go to the field? •3. Where do the flowers and butterflies? •4. How do the children spend their holiday? •5. What do they do on their holiday?

№5 тапсырма Берілген сөздерге тиісті жұрнақтарды жалғап, үстеу жасау. Сөздер: жаз, күз, қыс, түлкі, қасқыр, неміс

16 слайд
№5 тапсырма Берілген сөздерге тиісті жұрнақтарды жалғап, үстеу жасау. Сөздер: жаз, күз, қыс, түлкі, қасқыр, неміс, араб, күміс Жұрнақтар: -лай,-лей,-дай,-дей,-тай,-тей,- ша,-ше. Дескриптор: Білім алушы - сөздерді оқиды,қай сөз табы екенін анықтайды; - сөздерге тиісті жұрнақты жалғайды; - үстеу жасайды және жазады;

16 слайд

№5 тапсырма Берілген сөздерге тиісті жұрнақтарды жалғап, үстеу жасау. Сөздер: жаз, күз, қыс, түлкі, қасқыр, неміс, араб, күміс Жұрнақтар: -лай,-лей,-дай,-дей,-тай,-тей,- ша,-ше. Дескриптор: Білім алушы - сөздерді оқиды,қай сөз табы екенін анықтайды; - сөздерге тиісті жұрнақты жалғайды; - үстеу жасайды және жазады;

Бағалау

17 слайд
Бағалау

17 слайд

Бағалау

Рефлексия

18 слайд
Рефлексия

18 слайд

Рефлексия