Материалдар / Сабақ тақырыбы: "Қаңқа құпиясы" 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ тақырыбы: "Қаңқа құпиясы" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал бастауыш класс мұғалімдеріне қажетті сабақ презентациясы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2020
684
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ақтөбе қаласы № 58 ОМ бастауыш сынып мұғалімі Жумагалиева Айгуль Темиргалиевна Пәні:Жаратылыст

1 слайд
Ақтөбе қаласы № 58 ОМ бастауыш сынып мұғалімі Жумагалиева Айгуль Темиргалиевна Пәні:Жаратылыстану Сабақтың тақырыбы: Қаңқа құпиясы СЫНЫП: 2

1 слайд

Ақтөбе қаласы № 58 ОМ бастауыш сынып мұғалімі Жумагалиева Айгуль Темиргалиевна Пәні:Жаратылыстану Сабақтың тақырыбы: Қаңқа құпиясы СЫНЫП: 2

Барлық оқушылар: 1.Қаңқаның негізгі бөліктерінің адамның тірек- қимыл жүйесіне сәйкес атқаратын қызметін анықтайды Көптеген

2 слайд
Барлық оқушылар: 1.Қаңқаның негізгі бөліктерінің адамның тірек- қимыл жүйесіне сәйкес атқаратын қызметін анықтайды Көптеген оқушылар: − дене сымбатын сақтау ережелерін құрастырады. Қаңқаны зерттейді. Кейбір оқушылар: − дене сымбаттылығын сақтаудың маңыздылығын түсіндіріп,дәлелдейді,қаңқан ың құпиясын ашады. 2.2.3.1 - адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау 2.2.3.2 - дұрыс дене сымбатын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру; 1.Қаңқа бөліктерін атай отырып,оларды ң қызметін анықтайды. 2.Дұрыс дене сымбатын сақтаудың қаңқамен байланысын анықтайды Оқу мақсаты: Сабақ мақсаты: Бағалау критерийі:

2 слайд

Барлық оқушылар: 1.Қаңқаның негізгі бөліктерінің адамның тірек- қимыл жүйесіне сәйкес атқаратын қызметін анықтайды Көптеген оқушылар: − дене сымбатын сақтау ережелерін құрастырады. Қаңқаны зерттейді. Кейбір оқушылар: − дене сымбаттылығын сақтаудың маңыздылығын түсіндіріп,дәлелдейді,қаңқан ың құпиясын ашады. 2.2.3.1 - адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау 2.2.3.2 - дұрыс дене сымбатын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру; 1.Қаңқа бөліктерін атай отырып,оларды ң қызметін анықтайды. 2.Дұрыс дене сымбатын сақтаудың қаңқамен байланысын анықтайды Оқу мақсаты: Сабақ мақсаты: Бағалау критерийі:

Ұжымдық жұмыс «Менен сұрақ, сізден жауап» әдісімен адамның тірек- қимыл жүйесінің қызметі мен дұрыс дене сымбатын сақтаудың м

3 слайд
Ұжымдық жұмыс «Менен сұрақ, сізден жауап» әдісімен адамның тірек- қимыл жүйесінің қызметі мен дұрыс дене сымбатын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру. -Тірек деген сөзді қалай түсінесіз? -Адамдар неге көп қимылдау керек? -Әрбір дене мүшесінің атқаратын қызметін атап көрейік. Адамға тірек-қимыл жүйесінің дұрыс жұмыс жасауы үшін дене сымбатын сақтай білу керек. «Миға шабуыл» әдісімен Оқушылардың зейінін шоғырландыру мақсатында -Адамның дене мүшелері дегеніміз не? -Неліктен әрбір дене мүшесінің атауы бөлек? -Жан-жағымызды есту үшін не керек? -Көру үшін қандай дене мүшеміз дұрыс болу керек? -Өзіміздің дене мүшелерімізді дұрыс сақтай алып жүрміз бе? Белсенді оқыту әдістері

3 слайд

Ұжымдық жұмыс «Менен сұрақ, сізден жауап» әдісімен адамның тірек- қимыл жүйесінің қызметі мен дұрыс дене сымбатын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру. -Тірек деген сөзді қалай түсінесіз? -Адамдар неге көп қимылдау керек? -Әрбір дене мүшесінің атқаратын қызметін атап көрейік. Адамға тірек-қимыл жүйесінің дұрыс жұмыс жасауы үшін дене сымбатын сақтай білу керек. «Миға шабуыл» әдісімен Оқушылардың зейінін шоғырландыру мақсатында -Адамның дене мүшелері дегеніміз не? -Неліктен әрбір дене мүшесінің атауы бөлек? -Жан-жағымызды есту үшін не керек? -Көру үшін қандай дене мүшеміз дұрыс болу керек? -Өзіміздің дене мүшелерімізді дұрыс сақтай алып жүрміз бе? Белсенді оқыту әдістері

Белсенді оқыту әдістері Ұжымдық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісімен адамның қаңқасы туралы бейнежазба көрсетіледі, та

4 слайд
Белсенді оқыту әдістері Ұжымдық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісімен адамның қаңқасы туралы бейнежазба көрсетіледі, талданады. Дескриптор: -дене мүшелерін атайды. -олар қаңқаның қай бөлігіне жататынын табады. Ауызша кері байланыс жүреді. Ұжымдық жұмыс «Стоп кадр» әдісімен адамдардың түрлі қаңқалары көрсетілген бейнебаян көрсету. Тапсырма. Қаңқасы дұрыс жетілмеген адамның өмірі туралы әрі қарай не айта аласыңдар? Қаңқамыз дұрыс болу үшін не істеу керек екенін ойлан. Бейнебаян әрі қарай қалай жалғасуы мүмкін. Оқиғаны болжа. Дескриптор: -бейнебаянды болжайжы -мәселелік сұрақтарға жауап табады «Ханталапай» ойынын ойнау арқылы тапсырма орындалған сайын жасыл,сары,қызыл асықтармен бағаланады.

4 слайд

Белсенді оқыту әдістері Ұжымдық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісімен адамның қаңқасы туралы бейнежазба көрсетіледі, талданады. Дескриптор: -дене мүшелерін атайды. -олар қаңқаның қай бөлігіне жататынын табады. Ауызша кері байланыс жүреді. Ұжымдық жұмыс «Стоп кадр» әдісімен адамдардың түрлі қаңқалары көрсетілген бейнебаян көрсету. Тапсырма. Қаңқасы дұрыс жетілмеген адамның өмірі туралы әрі қарай не айта аласыңдар? Қаңқамыз дұрыс болу үшін не істеу керек екенін ойлан. Бейнебаян әрі қарай қалай жалғасуы мүмкін. Оқиғаны болжа. Дескриптор: -бейнебаянды болжайжы -мәселелік сұрақтарға жауап табады «Ханталапай» ойынын ойнау арқылы тапсырма орындалған сайын жасыл,сары,қызыл асықтармен бағаланады.

Бағалау Ұжымдық жұмыс. БК1.Қаңқа бөліктерін атай отырып,олардың қызметін анықтайды. Қаңқаны зертте. Бөліктерін ата. Қай

5 слайд
Бағалау Ұжымдық жұмыс. БК1.Қаңқа бөліктерін атай отырып,олардың қызметін анықтайды. Қаңқаны зертте. Бөліктерін ата. Қай бөлікте қандай дене мүшесі бар екенін ата. Дескриптор: -қаңқаның бөліктерін зерттейді -дене мүшелерін атайды -зерттеуді қорытындылайды. Зерттеу шешімі: дұрыс дене сымбатын сақтау адамның тірек- қимыл жүйесінің қызметі үшін маңызды. Ауызша кері байланыс жүреді.

5 слайд

Бағалау Ұжымдық жұмыс. БК1.Қаңқа бөліктерін атай отырып,олардың қызметін анықтайды. Қаңқаны зертте. Бөліктерін ата. Қай бөлікте қандай дене мүшесі бар екенін ата. Дескриптор: -қаңқаның бөліктерін зерттейді -дене мүшелерін атайды -зерттеуді қорытындылайды. Зерттеу шешімі: дұрыс дене сымбатын сақтау адамның тірек- қимыл жүйесінің қызметі үшін маңызды. Ауызша кері байланыс жүреді.

Бағалау Топтық жұмыс. БК2. Дұрыс дене сымбатын сақтаудың қаңқамен байланысын анықтайды. Тәжірибе. Ортаға бой ұзындығы ә

6 слайд
Бағалау Топтық жұмыс. БК2. Дұрыс дене сымбатын сақтаудың қаңқамен байланысын анықтайды. Тәжірибе. Ортаға бой ұзындығы әр түрлі оқушыларды шығару, ұқсастықтары мен ерекшеліктерін атау. Тұжырым:Қаңқа-қатты, ақ түсті, сынғыш, қозғалмалы және өседі. Дескриптор: -дене сымбатын байқайды -қаңқамен байланысын табады Ауызша кері байланыс жүреді.

6 слайд

Бағалау Топтық жұмыс. БК2. Дұрыс дене сымбатын сақтаудың қаңқамен байланысын анықтайды. Тәжірибе. Ортаға бой ұзындығы әр түрлі оқушыларды шығару, ұқсастықтары мен ерекшеліктерін атау. Тұжырым:Қаңқа-қатты, ақ түсті, сынғыш, қозғалмалы және өседі. Дескриптор: -дене сымбатын байқайды -қаңқамен байланысын табады Ауызша кері байланыс жүреді.

САРАЛАУ Қарқын» тәсілімен саралау. Оқушылар қаңқамен жұмыс жасай отырып, сөздерді сәйкестендіріп сөйлемдерді толықтырад

7 слайд
САРАЛАУ Қарқын» тәсілімен саралау. Оқушылар қаңқамен жұмыс жасай отырып, сөздерді сәйкестендіріп сөйлемдерді толықтырады. Дескриптор: -қаңқаны бақылайды -сөйлем жасайды. ырады. Кері байланыс: «От шашу» Қаңқаның күйі өседі,өспейді Қаңқаның түсі созылмалы,қозғалмалы Қаңқаның қасиеті аққыш,сынғыш Қаңқа ақ,мөлдір Қаңқа жұмсақ,қатты

7 слайд

САРАЛАУ Қарқын» тәсілімен саралау. Оқушылар қаңқамен жұмыс жасай отырып, сөздерді сәйкестендіріп сөйлемдерді толықтырады. Дескриптор: -қаңқаны бақылайды -сөйлем жасайды. ырады. Кері байланыс: «От шашу» Қаңқаның күйі өседі,өспейді Қаңқаның түсі созылмалы,қозғалмалы Қаңқаның қасиеті аққыш,сынғыш Қаңқа ақ,мөлдір Қаңқа жұмсақ,қатты

САРАЛАУ «Дереккөздер» тәсілімен саралау. -Адамның денесін ........ ұстап тұрады? -........... қандай бөліктерден тұрады?

8 слайд
САРАЛАУ «Дереккөздер» тәсілімен саралау. -Адамның денесін ........ ұстап тұрады? -........... қандай бөліктерден тұрады? -Қабырға ........... жұптан тұрады? -Адам қаңқасы ......... жасқа дейін өседі? -Омыртқа ............ қисаяды? -Жұмсақ денелерге ........... жатады? -Қорғаныш қызметін атқарады.... -Миды ............... сүйегі қорғайды? -Адам денесінде ............... сүйек бар? -Дене сымбатын ................... сақтаймыз? Дескриптор - дереккөздермен жұмыс жасайды. Кері байланыс:«Үш шапалақ»

8 слайд

САРАЛАУ «Дереккөздер» тәсілімен саралау. -Адамның денесін ........ ұстап тұрады? -........... қандай бөліктерден тұрады? -Қабырға ........... жұптан тұрады? -Адам қаңқасы ......... жасқа дейін өседі? -Омыртқа ............ қисаяды? -Жұмсақ денелерге ........... жатады? -Қорғаныш қызметін атқарады.... -Миды ............... сүйегі қорғайды? -Адам денесінде ............... сүйек бар? -Дене сымбатын ................... сақтаймыз? Дескриптор - дереккөздермен жұмыс жасайды. Кері байланыс:«Үш шапалақ»

Плюс + -бүгінгі сабақтан алған білімдері туралы жазады. Минус – - түсініксіз тұстарын жазады . Қызықты -өзіне қызық болған

9 слайд
Плюс + -бүгінгі сабақтан алған білімдері туралы жазады. Минус – - түсініксіз тұстарын жазады . Қызықты -өзіне қызық болған немесе білгісі келгені туралы жазады.Рефлексия «Плюс,минус,қызықты» әдісі. Әр оқушының алдында өзін-өзі бағалау парақшасы болады.

9 слайд

Плюс + -бүгінгі сабақтан алған білімдері туралы жазады. Минус – - түсініксіз тұстарын жазады . Қызықты -өзіне қызық болған немесе білгісі келгені туралы жазады.Рефлексия «Плюс,минус,қызықты» әдісі. Әр оқушының алдында өзін-өзі бағалау парақшасы болады.

Ықшамсабақтың сабақты жопарлауға ықпалы туралы қорытындылар Сабақ бойынша рефлексия Оқу мақсаттарына сүйеніп,сабақ мақсаты құр

10 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жопарлауға ықпалы туралы қорытындылар Сабақ бойынша рефлексия Оқу мақсаттарына сүйеніп,сабақ мақсаты құрылды.Бүгінгі тақырыпқа байланысты оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін сабақ барысында «Ханталапай» ойыны желісімен түрлі әдіс-тәсілдер арқылы ұжымдық,топтық,жеке жұмыстар берілді.Қолданылған әдіс-тәсілдер тиімді болды. Қаңқамен жұмыс жасап, зерттеу жүргізу мен адам денелерінің бөліктерін атау табысты болды. Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлері оқу мақсатының мазмұнынан ауытқымауы және сабақта саралауға арналған тапсырмаларды қолдануды тренер ескертті. Тапсырмадан және дескриптордан кейін кері байланыс болуы керек екенін әріптестер ұсынды. Келесі сабағымда саралауға арналған тапсырмаларды тиімді етіп жоспарлауды қолға аламын

10 слайд

Ықшамсабақтың сабақты жопарлауға ықпалы туралы қорытындылар Сабақ бойынша рефлексия Оқу мақсаттарына сүйеніп,сабақ мақсаты құрылды.Бүгінгі тақырыпқа байланысты оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін сабақ барысында «Ханталапай» ойыны желісімен түрлі әдіс-тәсілдер арқылы ұжымдық,топтық,жеке жұмыстар берілді.Қолданылған әдіс-тәсілдер тиімді болды. Қаңқамен жұмыс жасап, зерттеу жүргізу мен адам денелерінің бөліктерін атау табысты болды. Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлері оқу мақсатының мазмұнынан ауытқымауы және сабақта саралауға арналған тапсырмаларды қолдануды тренер ескертті. Тапсырмадан және дескриптордан кейін кері байланыс болуы керек екенін әріптестер ұсынды. Келесі сабағымда саралауға арналған тапсырмаларды тиімді етіп жоспарлауды қолға аламын

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

11 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

11 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!