Материалдар / Сабақтарда жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақтарда жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа әдіс-тәсілдерді сабақ барысында қолданудың түрлерінен қысқаша мағлұмат
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Шілде 2018
460
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
№ 49 орта мектеп коммуналдық мемлекеттік мекемесі Сейтқазинова Ардақ Сталханқызы Бастауыш сынып мұғалімі

1 слайд
№ 49 орта мектеп коммуналдық мемлекеттік мекемесі Сейтқазинова Ардақ Сталханқызы Бастауыш сынып мұғалімі

Тиімді әдіс-тәсілдер сапалы - сабақ кепілі «Маған айтып берсең ұмытып – қалармын Көрсетіп берсең- есте сақтармын Өзіме жасатсаң

2 слайд
Тиімді әдіс-тәсілдер сапалы - сабақ кепілі «Маған айтып берсең ұмытып – қалармын Көрсетіп берсең- есте сақтармын Өзіме жасатсаң үйреніп алармын» Конфуций

1. Әдіс - тәсіл түрі: «Ашық микрофон» әдісі Саймон Браунхилл бойынша 2. Мақсаты: Оқушыны жылдам әрі тұжырымды ойлауға дағдыл

3 слайд
1. Әдіс - тәсіл түрі: «Ашық микрофон» әдісі Саймон Браунхилл бойынша 2. Мақсаты: Оқушыны жылдам әрі тұжырымды ойлауға дағдыландыру. 3. Тиімділігі: Құнды ой жинақтап, ойын ашық айтады 4. Қолданылуы: Оқушылар қолдарына микрофон ұстап, өткен сабаққа байланысты немесе үй жұмысына байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді.

М.МАҚАТАЕВ О, ТУҒАН ЕЛ! «Ақжайық» әңгімесі сұрақтарға жауап беру 1. Жайық неліктен ағара берді? 2. Баласы әкесіне қандай сұрақ

4 слайд
М.МАҚАТАЕВ О, ТУҒАН ЕЛ! «Ақжайық» әңгімесі сұрақтарға жауап беру 1. Жайық неліктен ағара берді? 2. Баласы әкесіне қандай сұрақ қойды? 3. Баланың ауына балық неге ілікпеді? 4. Өзен неге Ақжайық деп аталады? 5. Су туралы мақал айт 6. Автордың негізгі ойы

1. Әдіс - тәсіл түрі: ««Үштік» әдіс (Ойлан, жұптас, бөліс)» 2. Мақсаты: Оқушылар ойына келген жауаптар немесе идеяларды бар

5 слайд
1. Әдіс - тәсіл түрі: ««Үштік» әдіс (Ойлан, жұптас, бөліс)» 2. Мақсаты: Оқушылар ойына келген жауаптар немесе идеяларды барынша көп жазу арқылы, кейін өз идеяларымен бөлісу. 3. Тиімділігі: Оқушылардың есте сақтау қабілеті (мұқият тыңдалым) сақталады. Өз ойын ашық айта алады. Оқушылардың оқылым, айтылым, тындалым, жазылым дағдылары қалыптасады. 4. Қолданылуы: Сынып бойынша тапсырманы оқиды. Оқушылар бірнеше жұптан бөлінеді:бірінші оқушы оқиды немесе айтады, екінші оқушы тындайды, үшінші оқушы түртіп алады, кейін өз пікірін айтады.

Әр топ 2 шумақтан оқып шығады ОЙЛАН, ЖҰПТАС, БӨЛІС (Әр топтан бір оқушы оқиды, екінші оқушы түсінгенін айтады, үшінші оқушы т

6 слайд
Әр топ 2 шумақтан оқып шығады ОЙЛАН, ЖҰПТАС, БӨЛІС (Әр топтан бір оқушы оқиды, екінші оқушы түсінгенін айтады, үшінші оқушы түртіп алу стратегиясы бойынша өз ойын айтады ) Мысалы: Көлің қайда, туған елім, Шабақ болам титтей. Белің қайда туған елім, Ойнақтайын киіктей

1. Әдіс тәсіл түрі: «Екі дұрыс, бір бұрыс» 2. Мақсаты: Оқушының ойлау қабілетін дамыту 3. Тиімділігі: Тест құрастыру арқыл

7 слайд
1. Әдіс тәсіл түрі: «Екі дұрыс, бір бұрыс» 2. Мақсаты: Оқушының ойлау қабілетін дамыту 3. Тиімділігі: Тест құрастыру арқылы уақытты тиімді пайдалану. 4. Қолданылуы: Өткен тақырып немесе үй тапсырмасы бойынша екі дұрыс, бір бұрыс жауабы бар тест құрастырып жұптық жұмыс немесе топтық жұмыс жасауға болады.

1. Туған жерді мақтан тұту керек 2. Туған жерді ластау керек 3. Отанымызды қорғау керек 4. Атамекенді сүю керек 5. Туған елді қо

8 слайд
1. Туған жерді мақтан тұту керек 2. Туған жерді ластау керек 3. Отанымызды қорғау керек 4. Атамекенді сүю керек 5. Туған елді қорлау керек 6. Туған жерді қадірлеу керек

Сергіту сәті  Екі көзің не үшін керек?  Жақсыларды көру үшін.  Екі қолың не үшін керек?  Елге көмек беру үшін.  Құлақ деген

9 слайд
Сергіту сәті  Екі көзің не үшін керек?  Жақсыларды көру үшін.  Екі қолың не үшін керек?  Елге көмек беру үшін.  Құлақ деген не үшін керек?  Ақыл-кеңес тыңдау үшін.  Жүрек деген не үшін керек?  Жауларыңнан кыңбау үшін.  Тіл мен жағың не үшін керек?  Ақиқатты айту үшін?  Ал аяғың? Шетте жүрсем, туған жерге қайту үшін.

1. Әдіс - тәсіл түрі: «Эссе немесе Еркін әңгіме» әдісі 2. Мақсаты: Оқыған мәлімет бойынша өз ойларына талдау жасау. 3. Тиімд

10 слайд
1. Әдіс - тәсіл түрі: «Эссе немесе Еркін әңгіме» әдісі 2. Мақсаты: Оқыған мәлімет бойынша өз ойларына талдау жасау. 3. Тиімділігі: Оқыған мәлімет бойынша өз ойларына талдау жасай алады.Проблема бойынша өз қөзқарасына рефлексия жасай алады. Шығармашыл тұрғыдан ойлана алады. Оқылым, тыңдалым, жазылым дағдылары қалыптасады. 4. Қолданылуы: Мәліметті әр оқушы өз ойымен 10- 15 сөйлеммен қағаз бетіне түсіреді. Эссе жазар алдында міндетті түрде нақты критерийлер беріледі. Соңынан сол критерийге сәйкес екендігі туралы кері байланыс жасауға болады.

1-топ: Мен туған жерімді сүйемін, өйткені.... 2-топ: Менің туған жерім мен үшін қымбат, өйткені.... 3-топ: Менің

11 слайд
1-топ: Мен туған жерімді сүйемін, өйткені.... 2-топ: Менің туған жерім мен үшін қымбат, өйткені.... 3-топ: Менің Отанымдай жер жоқ, себебі...

12 слайд

Күтілетін нәтиже • Бала бойында сенімділік пайда болады • Ізденуге ұмтылады • Сабаққа барлық оқушы жұмыла кіріседі • Мұғалім т

13 слайд
Күтілетін нәтиже • Бала бойында сенімділік пайда болады • Ізденуге ұмтылады • Сабаққа барлық оқушы жұмыла кіріседі • Мұғалім тек бағыт береді • Оқушы сабақты өздігінен түсінеді

14 слайд

15 слайд

16 слайд

Анама хат Ана! Сіз мен үшін әлемдегі ең ұлы тұлғасыз. Сіздің бізді еркелеткеніңіз, құшақтап сүйгеніңіз, кейде ренжіп ұрысқаны

17 слайд
Анама хат Ана! Сіз мен үшін әлемдегі ең ұлы тұлғасыз. Сіздің бізді еркелеткеніңіз, құшақтап сүйгеніңіз, кейде ренжіп ұрысқаныңыз бәрі бізге деген аналық махаббатыңыз екенін түсінемін. Сіз менің қамқоршымсыз, ақылшымсыз, тәрбиешімсіз. Жетістіктерге жетсем менімен бірге қуанасыз, жабырқасам жылы сөздеріңізбен жұбатасыз. Менің мейірімді анашым, адамгершілікке де, имандылыққа да тәрбиелеген сізсіз. Сіз үйреткен тәлім – тәрбиені үнемі жадымда ұстап жүремін. Кейде сіздің бізге уақытыңыз жетпейтін кездер де болады, себебі бізден басқа сізде мектепте қаншама ұл-қыздарыңыз бар.

18 слайд