Материалдар / Сандар тізбегі, оның берілу тәсілдері және қасиеттері. 9 сынып

Сандар тізбегі, оның берілу тәсілдері және қасиеттері. 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабаққа қосымша материал ретінде қолдану
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Сандар тізбегі, оның берілу тәсілдері және қасиеттері.

1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Сандар тізбегі, оның берілу тәсілдері және қасиеттері.

1 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Сандар тізбегі, оның берілу тәсілдері және қасиеттері.

ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА СӘЙКЕС ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ: 9.2.3.1сандар тізбегі туралы түсінік болу; 9.2.3.2 тізбектің n-ші мүшесін табу, мыса

2 слайд
ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА СӘЙКЕС ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ: 9.2.3.1сандар тізбегі туралы түсінік болу; 9.2.3.2 тізбектің n-ші мүшесін табу, мысалы:;... 6 5 1 ; 5 4 1 ; 4 3 1 ; 3 2 1     ; Сабақтың мақсаты:         Барлық оқушылар істей алады: сандар тізбегі туралы түсінік болады Көптеген оқушылар істей алады: сандар тізбегі туралы түсінік болуды үйренеді Кейбір оқушылар істей алады: тізбектің n-ші мүшесін табады, мысалы: Бағалау критерийлері сандар тізбегі туралы түсінік болады тізбектің n-ші мүшесін табады, мысалы: ; ;... 6 5 1 ; 5 4 1 ; 4 3 1 ; 3 2 1     ;... 6 5 1 ; 5 4 1 ; 4 3 1 ; 3 2 1    

2 слайд

ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА СӘЙКЕС ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ: 9.2.3.1сандар тізбегі туралы түсінік болу; 9.2.3.2 тізбектің n-ші мүшесін табу, мысалы:;... 6 5 1 ; 5 4 1 ; 4 3 1 ; 3 2 1     ; Сабақтың мақсаты:         Барлық оқушылар істей алады: сандар тізбегі туралы түсінік болады Көптеген оқушылар істей алады: сандар тізбегі туралы түсінік болуды үйренеді Кейбір оқушылар істей алады: тізбектің n-ші мүшесін табады, мысалы: Бағалау критерийлері сандар тізбегі туралы түсінік болады тізбектің n-ші мүшесін табады, мысалы: ; ;... 6 5 1 ; 5 4 1 ; 4 3 1 ; 3 2 1     ;... 6 5 1 ; 5 4 1 ; 4 3 1 ; 3 2 1    

Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушы

3 слайд
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ Өткен тарауды тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ- жауап жүргіземіз. Тізбек деген не? 1. Сандар тізбегі деген не? 2. Оның қандай тәсілдері бар? Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді.

3 слайд

Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ Өткен тарауды тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ- жауап жүргіземіз. Тізбек деген не? 1. Сандар тізбегі деген не? 2. Оның қандай тәсілдері бар? Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді.

Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар: 1-тапсырма: ( am) тізбегі an=3n-1 формуласымен берілген. a1,

4 слайд
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар: 1-тапсырма: ( am) тізбегі an=3n-1 формуласымен берілген. a1, a2, a3 - ды табыңдар. 2-тапсырма: Тізбекті an +1=4an – 1 рекурренттік формула түрінде берілген және а1 1. тізбектің ═ бесінші мүшесін табу керек.

4 слайд

Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар: 1-тапсырма: ( am) тізбегі an=3n-1 формуласымен берілген. a1, a2, a3 - ды табыңдар. 2-тапсырма: Тізбекті an +1=4an – 1 рекурренттік формула түрінде берілген және а1 1. тізбектің ═ бесінші мүшесін табу керек.

Сабақтың соңы «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) Тізбектің k- шы мүшесін өрнектейтін формуланы жазыңдар; а) натурал сандар

5 слайд
Сабақтың соңы «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) Тізбектің k- шы мүшесін өрнектейтін формуланы жазыңдар; а) натурал сандарға кері сандар; ә) 1; -1; 1; -1... «Менің көңіл-күйім баспалдағы» Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау

5 слайд

Сабақтың соңы «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) Тізбектің k- шы мүшесін өрнектейтін формуланы жазыңдар; а) натурал сандарға кері сандар; ә) 1; -1; 1; -1... «Менің көңіл-күйім баспалдағы» Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

6 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

6 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Математикалық индукция әдісі

7 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Математикалық индукция әдісі

7 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Математикалық индукция әдісі

ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА СӘЙКЕС ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ: 7.4.1.1 функция және функцияның графигі ұғымдарын меңгеру; 7.4.1.2 функцияның беріл

8 слайд
ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА СӘЙКЕС ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ: 7.4.1.1 функция және функцияның графигі ұғымдарын меңгеру; 7.4.1.2 функцияның берілу тәсілдерін білу; 7.4.1.3 функцияның анықталу облысы мен мәндер жиынын табу. Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар істей алады: математикалық индукция әдісін білу және қолданады Көптеген оқушылар істей алады: математикалық индукция әдісін білу және қолдануды үйренеді Кейбір оқушылар істей алады: математикалық индукция әдісін білу және қолдануға тырысады Бағалау критерийлері математикалық индукция әдісін білу және қолданады

8 слайд

ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА СӘЙКЕС ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ: 7.4.1.1 функция және функцияның графигі ұғымдарын меңгеру; 7.4.1.2 функцияның берілу тәсілдерін білу; 7.4.1.3 функцияның анықталу облысы мен мәндер жиынын табу. Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар істей алады: математикалық индукция әдісін білу және қолданады Көптеген оқушылар істей алады: математикалық индукция әдісін білу және қолдануды үйренеді Кейбір оқушылар істей алады: математикалық индукция әдісін білу және қолдануға тырысады Бағалау критерийлері математикалық индукция әдісін білу және қолданады

САБАҚТЫҢ БАСЫ Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқу

9 слайд
САБАҚТЫҢ БАСЫ Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ Өткен сабақты тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз. Индукция деген не? Математикалық индукция деген не? Оның қандай әдістері бар? Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді.

9 слайд

САБАҚТЫҢ БАСЫ Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ Өткен сабақты тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз. Индукция деген не? Математикалық индукция деген не? Оның қандай әдістері бар? Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді.

Сабақтың ортасы Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырма: 1-тапсырма: Кез келген натурал үшін формула

10 слайд
Сабақтың ортасы Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырма: 1-тапсырма: Кез келген натурал үшін формуласынң дұрыстығын дәлелдеңдер 2-тапсырма: Математикалық индукция әдісін қолданып, дәлелдеңдер

10 слайд

Сабақтың ортасы Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырма: 1-тапсырма: Кез келген натурал үшін формуласынң дұрыстығын дәлелдеңдер 2-тапсырма: Математикалық индукция әдісін қолданып, дәлелдеңдер

Сабақтың соңы «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) Математикалық индукция әдісін қолданып, дәлелдеңдер 2+4+6+....+ «Менің көңіл-күй

11 слайд
Сабақтың соңы «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) Математикалық индукция әдісін қолданып, дәлелдеңдер 2+4+6+....+ «Менің көңіл-күйім баспалдағы» Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау

11 слайд

Сабақтың соңы «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) Математикалық индукция әдісін қолданып, дәлелдеңдер 2+4+6+....+ «Менің көңіл-күйім баспалдағы» Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

12 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

12 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Арифметикалық прогрессия ұғымы. Арифметикалық прогрессияның п-ші мүшесінің формуласы

13 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Арифметикалық прогрессия ұғымы. Арифметикалық прогрессияның п-ші мүшесінің формуласы

13 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Арифметикалық прогрессия ұғымы. Арифметикалық прогрессияның п-ші мүшесінің формуласы

ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА СӘЙКЕС ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ: 9.2.3.4 сандар тізбектерінің арасынан арифметикалық және геометриялық прогрессияны

14 слайд
ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА СӘЙКЕС ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ: 9.2.3.4 сандар тізбектерінің арасынан арифметикалық және геометриялық прогрессияны ажырату; Сабақтың мақсаты:         Барлық оқушылар істей алады: сандар тізбектерінің арасынан арифметикалық және геометриялық прогрессияны ажыратуды үйренеді Көптеген оқушылар істей алады: сандар тізбектерінің арасынан арифметикалық және геометриялық прогрессияны ажыратуға тырысады Кейбір оқушылар істей алады: сандар тізбектерінің арасынан арифметикалық және геометриялық прогрессияны ажыратумен танысады Бағалау критерийлері сандар тізбектерінің арасынан арифметикалық және геометриялық прогрессияны ажыратады

14 слайд

ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА СӘЙКЕС ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ: 9.2.3.4 сандар тізбектерінің арасынан арифметикалық және геометриялық прогрессияны ажырату; Сабақтың мақсаты:         Барлық оқушылар істей алады: сандар тізбектерінің арасынан арифметикалық және геометриялық прогрессияны ажыратуды үйренеді Көптеген оқушылар істей алады: сандар тізбектерінің арасынан арифметикалық және геометриялық прогрессияны ажыратуға тырысады Кейбір оқушылар істей алады: сандар тізбектерінің арасынан арифметикалық және геометриялық прогрессияны ажыратумен танысады Бағалау критерийлері сандар тізбектерінің арасынан арифметикалық және геометриялық прогрессияны ажыратады

САБАҚТЫҢ БАСЫ Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқу

15 слайд
САБАҚТЫҢ БАСЫ Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ Өткен сабақты тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз. 1.Прогрессия деген не? 2.Арифметикалық прогрессия деген не? Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді.

15 слайд

САБАҚТЫҢ БАСЫ Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ Өткен сабақты тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз. 1.Прогрессия деген не? 2.Арифметикалық прогрессия деген не? Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді.

Сабақтың ортасы Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар: 1-тапсырма: Арифметикалық прогрессияның алтынш

16 слайд
Сабақтың ортасы Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар: 1-тапсырма: Арифметикалық прогрессияның алтыншы мүшесін табыңыз. 18, 15, ... 2-тапсырма: Арифметикалық прогрессияның бірінші мен төртінші мүшелерінің қосындысы 26-ға тең, ал оның екінші мүшесі бесінші мүшесінен 6-ға артық.Прогрессияның үшінші мен бесінші мүшелерінің қосындысын табыңыз. а1 + а4 = 26 және а2 = а5 + 6; а3 + a5 = ?

16 слайд

Сабақтың ортасы Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар: 1-тапсырма: Арифметикалық прогрессияның алтыншы мүшесін табыңыз. 18, 15, ... 2-тапсырма: Арифметикалық прогрессияның бірінші мен төртінші мүшелерінің қосындысы 26-ға тең, ал оның екінші мүшесі бесінші мүшесінен 6-ға артық.Прогрессияның үшінші мен бесінші мүшелерінің қосындысын табыңыз. а1 + а4 = 26 және а2 = а5 + 6; а3 + a5 = ?

Сабақтың соңы «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту ) Бірінші мүшесі 12 болатын үш сан өспелі арифметикалық прогрессия құрайд

17 слайд
Сабақтың соңы «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту ) Бірінші мүшесі 12 болатын үш сан өспелі арифметикалық прогрессия құрайды. Осы тізбектің екіншісінен 6-ны азайтып, қалғандарын өзгеріссіз қалдырсақ, өспелі геометриялық прогрессия шығады. Арифметикалық прогрессияның екінші және үшінші мүшелерін табыңыз. «Керемет!» «Өзіме сенімдімін!» «Жақсы» «Жаман емес» «Маған көмек керек!» «Білмеймін» «Нашар» «Менің көңіл-күйім баспалдағы» Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау

17 слайд

Сабақтың соңы «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту ) Бірінші мүшесі 12 болатын үш сан өспелі арифметикалық прогрессия құрайды. Осы тізбектің екіншісінен 6-ны азайтып, қалғандарын өзгеріссіз қалдырсақ, өспелі геометриялық прогрессия шығады. Арифметикалық прогрессияның екінші және үшінші мүшелерін табыңыз. «Керемет!» «Өзіме сенімдімін!» «Жақсы» «Жаман емес» «Маған көмек керек!» «Білмеймін» «Нашар» «Менің көңіл-күйім баспалдағы» Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

18 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

18 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Арифметикалық прогрессиялардың n- ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысы

19 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Арифметикалық прогрессиялардың n- ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысы

19 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Арифметикалық прогрессиялардың n- ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысы

ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА СӘЙКЕС ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ: 9.2.3.5 арифметикалық прогрессиялардың n- ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің

20 слайд
ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА СӘЙКЕС ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ: 9.2.3.5 арифметикалық прогрессиялардың n- ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; Сабақтың мақсаты:         Барлық оқушылар істей алады: арифметикалық прогрессиялардың n- ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдануды үйренеді Көптеген оқушылар істей алады: арифметикалық прогрессиялардың n- ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдануға тырысады Кейбір оқушылар істей алады: арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолданумен танысады Бағалау критерийлері арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдануды үйренеді

20 слайд

ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА СӘЙКЕС ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ: 9.2.3.5 арифметикалық прогрессиялардың n- ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; Сабақтың мақсаты:         Барлық оқушылар істей алады: арифметикалық прогрессиялардың n- ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдануды үйренеді Көптеген оқушылар істей алады: арифметикалық прогрессиялардың n- ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдануға тырысады Кейбір оқушылар істей алады: арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолданумен танысады Бағалау критерийлері арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдануды үйренеді

САБАҚТЫҢ БАСЫ Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқу

21 слайд
САБАҚТЫҢ БАСЫ Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ Өткен сабақты тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз. 1. Арифметикалық прогрессия деген не? 2. Оның қандай түрлері бар? Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді.

21 слайд

САБАҚТЫҢ БАСЫ Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ Өткен сабақты тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз. 1. Арифметикалық прогрессия деген не? 2. Оның қандай түрлері бар? Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді.

Сабақтың ортасы Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар: 1-тапсырма: Арифметикалық прогрессияда үшінш

22 слайд
Сабақтың ортасы Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар: 1-тапсырма: Арифметикалық прогрессияда үшінші мен алтыншы мүшелерінің көбейтіндісі 406-ға, ал тоғызыншы мүшесін төртінші мүшесіне бөлгенде, толымсыз бөлінді 2-ге, қалдық 6-ға тең болады. Прогрессияның бірінші мүшесі мен айырмасын табыңыз. 2-тапсырма: Арифметикалық прогрессияның а1= – 0,8; d= 3 тең. x-тің қандай мәнінде 3х-5 саны осы прогрессияның төртінші мүшесін анықтайды?

22 слайд

Сабақтың ортасы Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар: 1-тапсырма: Арифметикалық прогрессияда үшінші мен алтыншы мүшелерінің көбейтіндісі 406-ға, ал тоғызыншы мүшесін төртінші мүшесіне бөлгенде, толымсыз бөлінді 2-ге, қалдық 6-ға тең болады. Прогрессияның бірінші мүшесі мен айырмасын табыңыз. 2-тапсырма: Арифметикалық прогрессияның а1= – 0,8; d= 3 тең. x-тің қандай мәнінде 3х-5 саны осы прогрессияның төртінші мүшесін анықтайды?

Сабақтың соңы «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) Егер а5=8,7 және а8=12,3 болса, d және а1-ді табыңыз. «Керемет!» «Өзіме сенімдім

23 слайд
Сабақтың соңы «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) Егер а5=8,7 және а8=12,3 болса, d және а1-ді табыңыз. «Керемет!» «Өзіме сенімдімін!» «Жақсы» «Жаман емес» «Маған көмек керек!» «Білмеймін» «Нашар» «Менің көңіл-күйім баспалдағы» Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау

23 слайд

Сабақтың соңы «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) Егер а5=8,7 және а8=12,3 болса, d және а1-ді табыңыз. «Керемет!» «Өзіме сенімдімін!» «Жақсы» «Жаман емес» «Маған көмек керек!» «Білмеймін» «Нашар» «Менің көңіл-күйім баспалдағы» Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

24 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

24 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Арифметикалық прогрессиялардың n- ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысы

25 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Арифметикалық прогрессиялардың n- ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысы

25 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Арифметикалық прогрессиялардың n- ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысы

ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА СӘЙКЕС ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ: 9.2.3.5 арифметикалық прогрессиялардың n- ші мүшесін, алғашқы n мүшелерін

26 слайд
ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА СӘЙКЕС ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ: 9.2.3.5 арифметикалық прогрессиялардың n- ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; Сабақтың мақсаты:         Барлық оқушылар істей алады: арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдануды үйренеді Көптеген оқушылар істей алады: арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдануға тырысады Кейбір оқушылар істей алады: арифметикалық прогрессиялардың n- ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолданумен танысады Бағалау критерийлері арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдануды үйренеді

26 слайд

ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА СӘЙКЕС ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ: 9.2.3.5 арифметикалық прогрессиялардың n- ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; Сабақтың мақсаты:         Барлық оқушылар істей алады: арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдануды үйренеді Көптеген оқушылар істей алады: арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдануға тырысады Кейбір оқушылар істей алады: арифметикалық прогрессиялардың n- ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолданумен танысады Бағалау критерийлері арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдануды үйренеді

САБАҚТЫҢ БАСЫ Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқу

27 слайд
САБАҚТЫҢ БАСЫ Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ Өткен сабақты тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз. 3. Арифметикалық прогрессия деген не? 4. Оның қандай түрлері бар? Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді.

27 слайд

САБАҚТЫҢ БАСЫ Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ Өткен сабақты тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз. 3. Арифметикалық прогрессия деген не? 4. Оның қандай түрлері бар? Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді.

Сабақтың ортасы Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар: 1-тапсырма: Арифметикалық прогрессияда үшінші

28 слайд
Сабақтың ортасы Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар: 1-тапсырма: Арифметикалық прогрессияда үшінші мен алтыншы мүшелерінің көбейтіндісі 406-ға, ал тоғызыншы мүшесін төртінші мүшесіне бөлгенде, толымсыз бөлінді 2- ге, қалдық 6-ға тең болады. Прогрессияның бірінші мүшесі мен айырмасын табыңыз. 2-тапсырма: b1=4 және q= 3 болса, онда (bn) геометриялық прогрессиясының алғашқы төрт мүшесінің қосындысын табыңдар.

28 слайд

Сабақтың ортасы Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар: 1-тапсырма: Арифметикалық прогрессияда үшінші мен алтыншы мүшелерінің көбейтіндісі 406-ға, ал тоғызыншы мүшесін төртінші мүшесіне бөлгенде, толымсыз бөлінді 2- ге, қалдық 6-ға тең болады. Прогрессияның бірінші мүшесі мен айырмасын табыңыз. 2-тапсырма: b1=4 және q= 3 болса, онда (bn) геометриялық прогрессиясының алғашқы төрт мүшесінің қосындысын табыңдар.

Сабақтың соңы «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) Мектеп оқушылары көктемде алма, өрік, қараөрік, шынар, шырша, қарағай, қ

29 слайд
Сабақтың соңы «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) Мектеп оқушылары көктемде алма, өрік, қараөрік, шынар, шырша, қарағай, қайың, қарағаш, терек ағаштарының көшеттерін отырғызды. Олардың саны өспелі арифметикалық прогрессия құрайды. Қараөрік көшеттерінің саны 14, ал қайың көшеттерінің саны 26. Оқушылар қанша алма ағашын отырғызды? «Керемет!» «Өзіме сенімдімін!» «Жақсы» «Жаман емес» «Маған көмек керек!» «Білмеймін» «Нашар» «Менің көңіл-күйім баспалдағы» Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау

29 слайд

Сабақтың соңы «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) Мектеп оқушылары көктемде алма, өрік, қараөрік, шынар, шырша, қарағай, қайың, қарағаш, терек ағаштарының көшеттерін отырғызды. Олардың саны өспелі арифметикалық прогрессия құрайды. Қараөрік көшеттерінің саны 14, ал қайың көшеттерінің саны 26. Оқушылар қанша алма ағашын отырғызды? «Керемет!» «Өзіме сенімдімін!» «Жақсы» «Жаман емес» «Маған көмек керек!» «Білмеймін» «Нашар» «Менің көңіл-күйім баспалдағы» Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

30 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

30 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Арифметикалық прогрессияларға есептер шығару

31 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Арифметикалық прогрессияларға есептер шығару

31 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Арифметикалық прогрессияларға есептер шығару

ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА СӘЙКЕС ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ: 9.2.3.5 арифметикалық прогрессиялардың n- ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің

32 слайд
ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА СӘЙКЕС ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ: 9.2.3.5 арифметикалық прогрессиялардың n- ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; Сабақтың мақсаты:         Барлық оқушылар істей алады: арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдануды ...

32 слайд

ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА СӘЙКЕС ОҚЫТУ МАҚСАТТАРЫ: 9.2.3.5 арифметикалық прогрессиялардың n- ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; Сабақтың мақсаты:         Барлық оқушылар істей алады: арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдануды ...

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ