Сандық білім контенттері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Орындаған: Эрматов З.О.Сандық білім контенттері
1 слайд
Орындаған: Эрматов З.О.Сандық білім контенттері
2 слайд
Электронды оқыту – сандық қоғамның бір құрамдас бөлшегі
(ағыл. с ontent – мазмұны) – бұл кез
келген ақпараттық мәні бар, айқын
мазмұнды ақпараттық ресурс.
Мәтін, мультимедиа, графика,
аудио- және видеоматериалдар
контент деп танылады.Контент
САНДЫҚ
КОНТЕНТ ақпараттық
немесе ойынға
арналған сандық
желілерде; сандық форматта
физикалық ақпарат
тасымалдаушыда
орнасалқан,
қолданылатын; көшіріп жазып
алған кезде
сапасы
өзгермейтін
өнім.Smart
learning Smart learning - бұл сандық
білім беру ресурстары көмегімен
білімге деген қолжетімділік
Шарты Электронды «ақылды» оқытуға
өтудің бір шарты кітап, яғни
пассивті оқытудан сандық, яғни
электронды активт активті
оқытуға көшу.Smart learning
Қазіргі уақытта
қалыптасып келе жатқан
smart learning немесе
«ақылды оқыту» барлық
әлем бойынша еркін
қолжетімділікте
орналасқан интерактивті
білім беру ортасында
сандық контенттерді
қолдану арқылы оқыту
болып табылады.
2 слайд
Электронды оқыту – сандық қоғамның бір құрамдас бөлшегі (ағыл. с ontent – мазмұны) – бұл кез келген ақпараттық мәні бар, айқын мазмұнды ақпараттық ресурс. Мәтін, мультимедиа, графика, аудио- және видеоматериалдар контент деп танылады.Контент САНДЫҚ КОНТЕНТ ақпараттық немесе ойынға арналған сандық желілерде; сандық форматта физикалық ақпарат тасымалдаушыда орнасалқан, қолданылатын; көшіріп жазып алған кезде сапасы өзгермейтін өнім.Smart learning Smart learning - бұл сандық білім беру ресурстары көмегімен білімге деген қолжетімділік Шарты Электронды «ақылды» оқытуға өтудің бір шарты кітап, яғни пассивті оқытудан сандық, яғни электронды активт активті оқытуға көшу.Smart learning Қазіргі уақытта қалыптасып келе жатқан smart learning немесе «ақылды оқыту» барлық әлем бойынша еркін қолжетімділікте орналасқан интерактивті білім беру ортасында сандық контенттерді қолдану арқылы оқыту болып табылады.
3 слайд
1. •
мәтіндік файлдар;
2. •
сандық бейнелер (мысалы, . gif, .jpg және
т.б. форматтығылар)
3. •
дыбыстық файлдар (мысалы, . midi, .mp3
және т.б. форматтығылар) Әдістемелік сандық контент ретінде көбінесе:
4. •
видеофайлдар (мысалы, . avi, .mp4 және
т.б. форматтығылар) және тағы да басқа
АКТ көмегімен қолдануға болатын
сандық файлдар
3 слайд
1. • мәтіндік файлдар; 2. • сандық бейнелер (мысалы, . gif, .jpg және т.б. форматтығылар) 3. • дыбыстық файлдар (мысалы, . midi, .mp3 және т.б. форматтығылар) Әдістемелік сандық контент ретінде көбінесе: 4. • видеофайлдар (мысалы, . avi, .mp4 және т.б. форматтығылар) және тағы да басқа АКТ көмегімен қолдануға болатын сандық файлдар
4 слайд
S – өздігінен білім
алуға бейімделген
( Self-Drected) M – белсенді
танымдық әрекетін
ынталандырады
( Motivated) A – білім саласы
субъектісіне
бейімделген
( Adaptive)
Смарт оқытудың мәні- Smart
құрылғыларды (телефон, смартфон,
планшет, ноутбук, шағын ноутбук және
басқалары) пайдалану арқылы
арнайы жекешелендірілген білім беру
аясын жасау. Бұл жеке қызығушылықтар мен
мүмкіншіліктердегі айырмашылықты
ескере отырып, түрлі ақпараттарды
меңгеру мен сыни тұрғысынан ойлауды
қалыптастыруға бағытталған оқыту. Smart learning немесе «ақылды» білім беру
Оқыту саласындағы өзгерістерге сай пайда болған
білім берудің жаңа типі
R – білім беру
ресурстарына еркін
қолжетімділік
( Resource) Т– технологиялармен
қамтамасыз
етілген ( Technology
Embedded)
4 слайд
S – өздігінен білім алуға бейімделген ( Self-Drected) M – белсенді танымдық әрекетін ынталандырады ( Motivated) A – білім саласы субъектісіне бейімделген ( Adaptive) Смарт оқытудың мәні- Smart құрылғыларды (телефон, смартфон, планшет, ноутбук, шағын ноутбук және басқалары) пайдалану арқылы арнайы жекешелендірілген білім беру аясын жасау. Бұл жеке қызығушылықтар мен мүмкіншіліктердегі айырмашылықты ескере отырып, түрлі ақпараттарды меңгеру мен сыни тұрғысынан ойлауды қалыптастыруға бағытталған оқыту. Smart learning немесе «ақылды» білім беру Оқыту саласындағы өзгерістерге сай пайда болған білім берудің жаңа типі R – білім беру ресурстарына еркін қолжетімділік ( Resource) Т– технологиялармен қамтамасыз етілген ( Technology Embedded)
5 слайд
Смарт оқытудың ( smart learning) концепциясы:
Electronic (e-) Learning ;
Mobile (m-) Learning
Smart learning
жүйесі әр адамды өмір бойы оқуға, жаңа білім және дағдылар алуға,
технологияларды меңгеруге, инновация және кәсіпкерлік рухын
дамытуға, тәуекел ету және өзіне жауапкершілік пен
міндеттеме ала білуге уәждейтін ынталандыру ортасын құру
болып табылады.
Smart learning
жүйесі білім беру жүйесін жаңғыртудың басты бағыты ретінде
оқушылардың өзін дамытуы және қоғам өміріне пайдалы үлес
қосуы үшін ақпаратты өздігінен алу, талдау, құрылымдау
және тиімді пайдаланудың жұмыс түрлері арқылы іске
асыруға болады.Сонымен, « Smart Learning = e-Learning+m-Learning».
5 слайд
Смарт оқытудың ( smart learning) концепциясы: Electronic (e-) Learning ; Mobile (m-) Learning Smart learning жүйесі әр адамды өмір бойы оқуға, жаңа білім және дағдылар алуға, технологияларды меңгеруге, инновация және кәсіпкерлік рухын дамытуға, тәуекел ету және өзіне жауапкершілік пен міндеттеме ала білуге уәждейтін ынталандыру ортасын құру болып табылады. Smart learning жүйесі білім беру жүйесін жаңғыртудың басты бағыты ретінде оқушылардың өзін дамытуы және қоғам өміріне пайдалы үлес қосуы үшін ақпаратты өздігінен алу, талдау, құрылымдау және тиімді пайдаланудың жұмыс түрлері арқылы іске асыруға болады.Сонымен, « Smart Learning = e-Learning+m-Learning».
6 слайд
ЦБР ТОПТАМАСЫ ҚАРАСТЫРЫЛАТЫН НЕГІЗГІ МӘСЕЛЕЛЕР
•
Мұғалімге сабақты даярлау
барысында көмектесуБірінші
•
Сабақ барысындағы
көмекЕкінші
6 слайд
ЦБР ТОПТАМАСЫ ҚАРАСТЫРЫЛАТЫН НЕГІЗГІ МӘСЕЛЕЛЕР • Мұғалімге сабақты даярлау барысында көмектесуБірінші • Сабақ барысындағы көмекЕкінші
7 слайд
•
Министрліктің бекіткен нормативті
құжаттарына, қолданыстағы
бағдарламаларға және оқулықтың
мазмұнына сәйкес болуы тиіс. Бірінші
•
Оқытудың заманауи формаларына
бейімделген болуы, оқытудың жоғары
интерактивтілігі мен мультимедиалылығын
қамтамасыз ету.Екінші
•
Өз бетінше және топпен жұмыс істеуді
пайдалануды қамтамасыз ету тиіс.
Үшінші ЦБР ҚОЙЫЛАТЫН ЖАЛПЫ ТАЛАПТАР
7 слайд
• Министрліктің бекіткен нормативті құжаттарына, қолданыстағы бағдарламаларға және оқулықтың мазмұнына сәйкес болуы тиіс. Бірінші • Оқытудың заманауи формаларына бейімделген болуы, оқытудың жоғары интерактивтілігі мен мультимедиалылығын қамтамасыз ету.Екінші • Өз бетінше және топпен жұмыс істеуді пайдалануды қамтамасыз ету тиіс. Үшінші ЦБР ҚОЙЫЛАТЫН ЖАЛПЫ ТАЛАПТАР
8 слайд
•
Модульдік құрылымды
жобалайтын оқу жоспарларының
нұсқаларын қамтуы тиіс;Төртінші
•
Ақиқат материалға негізделуі
тиіс;Бесінші
Алтыншы Интерфейсі ыңғайлы болуы
тиіс ;
8 слайд
• Модульдік құрылымды жобалайтын оқу жоспарларының нұсқаларын қамтуы тиіс;Төртінші • Ақиқат материалға негізделуі тиіс;Бесінші Алтыншы Интерфейсі ыңғайлы болуы тиіс ;
9 слайд
Ц ифрлық
білім беру
ресурстары Цифрлық білім беру
ресурстарын әзірлеуде
алдыңғы қатарлы
мультимедиялық
технологиялар
қолданылады
Мұғалімдер цифрлық
білім беру ресурстарын
оқу процесіндегі басты
немесе қосалқы ресурс
ретінде пайдаланады Цифрлық білім беру
ресурстары әзірлеудің
алдыңғы қатарлы
халықаралық және
отандық тәжірибесін
қамтиды Барлық сандық білім
беру ресурстары
халықаралық қауіпсіздік
стандарттарына сәйкес
келедіОқушылар цифрлық білім
беру ресурстарын сабақтарға
өз бетінше дайындық
барысында және білімдерін
бекіту үшін қолданадыЦифрлық білім беру
ресурстарын әзірлеу
платформааралық құру
технологияларын
қамтиды
9 слайд
Ц ифрлық білім беру ресурстары Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеуде алдыңғы қатарлы мультимедиялық технологиялар қолданылады Мұғалімдер цифрлық білім беру ресурстарын оқу процесіндегі басты немесе қосалқы ресурс ретінде пайдаланады Цифрлық білім беру ресурстары әзірлеудің алдыңғы қатарлы халықаралық және отандық тәжірибесін қамтиды Барлық сандық білім беру ресурстары халықаралық қауіпсіздік стандарттарына сәйкес келедіОқушылар цифрлық білім беру ресурстарын сабақтарға өз бетінше дайындық барысында және білімдерін бекіту үшін қолданадыЦифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу платформааралық құру технологияларын қамтиды
10 слайд
ЦБР топтамасының мазмұны
Ақпаратты алу блогы : ғылыми - танымал
мақалалар, қайнар көздерінің мәтіндері,
оқулықтардың үзінділері, анимациялар, басқа да
мультемедиалық компаненттер .
Виртуальды галерия : бейнеүзінділер,
анимациялар, дыбыстық обьектілер.
Виртуальды лаборатория : интербелсенді
модельдер, интербелсенді анимациялар .
Аттестация : сұрақтар мен есептердің
жиынтығы,зерттеушілік іс - әрекетке арналған
тапсырмалар.
10 слайд
ЦБР топтамасының мазмұны Ақпаратты алу блогы : ғылыми - танымал мақалалар, қайнар көздерінің мәтіндері, оқулықтардың үзінділері, анимациялар, басқа да мультемедиалық компаненттер . Виртуальды галерия : бейнеүзінділер, анимациялар, дыбыстық обьектілер. Виртуальды лаборатория : интербелсенді модельдер, интербелсенді анимациялар . Аттестация : сұрақтар мен есептердің жиынтығы,зерттеушілік іс - әрекетке арналған тапсырмалар.
11 слайд
САНДЫҚ БІЛІМ БЕРУ РЕСУРСТАРЫНЫҢ
БІЛІМ БЕРУДЕ ТИІМДІ ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ
3 D үлгілі
технология
•
emaize.com
•
Prezi.com
•
Nearpod.com
•
powerpointbase.com
•
Powtoon.com Сандық білім беру
ресурстары
•
bilimland.kz
•
Itest.kz
•
Imektep.kz
•
Twig-bilim.kz
•
Khanacademy.org Интерактивті
тапсырмалар
•
Learningapps.org
•
Quizlet.com
•
kahoot.com
•
Code.org
11 слайд
САНДЫҚ БІЛІМ БЕРУ РЕСУРСТАРЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУДЕ ТИІМДІ ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ 3 D үлгілі технология • emaize.com • Prezi.com • Nearpod.com • powerpointbase.com • Powtoon.com Сандық білім беру ресурстары • bilimland.kz • Itest.kz • Imektep.kz • Twig-bilim.kz • Khanacademy.org Интерактивті тапсырмалар • Learningapps.org • Quizlet.com • kahoot.com • Code.org
12 слайд
Онлайн оқыту ( Skype , Zoom , Whatsapp т.б.)
- нақты уақыт
режимінде сабақ
өткізу;
- сабақ барысында
PowerPoint
презентациясының
экранында
мәтіндерді көрсету,
материалды,
тапсырманы
түсіндіру,
оқушылардың
сұрақтарына жауап
беру; - «Жағымды көңіл-
күйге келу»,
«Тыныштық сәті»,
сияқты әдістерді
өткізу;
- білім
алушылардың
қарым-қатынасын
ұйымдастыру,
топтық жұмысты
ұйымдастыру; - чатта Learning Apps
және Quizlet, Book
Widgets, Padlet
қосымшаларына
сілтемелерді
орналастыру;
- чатта сауалнаманың
нәтижелерін
автоматты түрде
шығаруға мүмкіндік
беретін
платформаларға
сілтеме жасау
(Google нысандары).
12 слайд
Онлайн оқыту ( Skype , Zoom , Whatsapp т.б.) - нақты уақыт режимінде сабақ өткізу; - сабақ барысында PowerPoint презентациясының экранында мәтіндерді көрсету, материалды, тапсырманы түсіндіру, оқушылардың сұрақтарына жауап беру; - «Жағымды көңіл- күйге келу», «Тыныштық сәті», сияқты әдістерді өткізу; - білім алушылардың қарым-қатынасын ұйымдастыру, топтық жұмысты ұйымдастыру; - чатта Learning Apps және Quizlet, Book Widgets, Padlet қосымшаларына сілтемелерді орналастыру; - чатта сауалнаманың нәтижелерін автоматты түрде шығаруға мүмкіндік беретін платформаларға сілтеме жасау (Google нысандары).
13 слайд
Kundelik.kz
Қол жетімді сандық ресурстарды
пайдалануға сілтемелер беру, ақпараттар
орнату. Оқушылар үшін жоба бойынша
тапсырмалар, шығармашылық
тапсырмалар ұсыну;
Ресурстарды бекітуді арқылы кері
байланыс орнату. ИНТЕРНЕТ-ПЛАТФОРМАЛАРДЫ
ПАЙДАЛАНУ
Білім алушылардың қарым-
қатынасын ұйымдастыру,
ынталандыру бағаларын қою. Өз бетінше оқу
үшін тапсырмалар
материалын,
мәтіндерді ұсыну
13 слайд
Kundelik.kz Қол жетімді сандық ресурстарды пайдалануға сілтемелер беру, ақпараттар орнату. Оқушылар үшін жоба бойынша тапсырмалар, шығармашылық тапсырмалар ұсыну; Ресурстарды бекітуді арқылы кері байланыс орнату. ИНТЕРНЕТ-ПЛАТФОРМАЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ Білім алушылардың қарым- қатынасын ұйымдастыру, ынталандыру бағаларын қою. Өз бетінше оқу үшін тапсырмалар материалын, мәтіндерді ұсыну
14 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ
Сонымен, сандық білім беруді дамыту жолындағы
мақсаттарды жүзеге асыру білім беру үдірісінің
барлық қатысушыларынан күш пен ресурстарды
бір бағытқа шоғырландыруды талап етеді.
Электрондық оқыту жүйесіндегі ақппараттық
ресурстарга оқу теледидарының цифрланған
материалдарды енгізіліп, арнайы
жабдықтаушылардың инварианттық және
вариативтік цифрлық білім ресурстары құрылатын
болады.
14 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Сонымен, сандық білім беруді дамыту жолындағы мақсаттарды жүзеге асыру білім беру үдірісінің барлық қатысушыларынан күш пен ресурстарды бір бағытқа шоғырландыруды талап етеді. Электрондық оқыту жүйесіндегі ақппараттық ресурстарга оқу теледидарының цифрланған материалдарды енгізіліп, арнайы жабдықтаушылардың инварианттық және вариативтік цифрлық білім ресурстары құрылатын болады.